"Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Осакаров ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 22 ақпандағы N 10/05 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 26 наурызда N 2269 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Осакаров ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 29 сәуірдегі N 23/01 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Осакаров ауданы әкімдігінің 29.04.2013 N 23/01 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңдарына сәйкес, аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттiк қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімі аппаратының басшысы Асылбек Серікұлы Молдабаевқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                С. Аймақов

Осакаров ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 22 ақпандағы
N 10/05 қаулысымен
бекітілген

"Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі - Регламент) келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) – бұл уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшелері, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер немесе олардың кіші жүйелері;
      2) мемлекеттiк қызмет жеке тұлғаларға: тұрғын үй көмегiн алуға құқығы бар, аталған жерде тұрақты тұратын аз қамтамасыз етiлген отбасыларға (азаматтарға) (бұдан әрi – мемлекеттiк қызмет алушы) көрсетiледi;
      3) тұрғын үй көмегін тағайындау және төлеу жөніндегі уәкілетті орган – "Осакаров ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - уәкілетті орган);
      4) тұрғын үй көмегі – Осакаров ауданында тұрақты тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуға және телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтеріне, жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алу төлемақысы шығындарының сомаларын төлеу, жекешелендірілген үй-жайларда (пәтерлерде), жеке тұрғын үйде тұрып жатқандарға тәулік уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдік сыныбы 1-ден төмен емес электр энергиясын бір фазалық есептеуіштің құнын төлеу бойынша жартылай орнын толтыру үшін, егер көрсетілген шығындардың сомасы нормалар шегінде, осы мақсаттарға жұмсалатын шығындардың отбасы бюджетіндегі мүмкіндік шегі деңгейінен асатын жағдайда мемлекеттен ұсынылатын жәрдемақы;
      5) халыққа қызмет көрсету орталығы – "Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорыны Қарағанды облысы бойынша филиалының Осакаров ауданындағы бөлімі" (бұдан әрі - орталық).

2. Жалпы ережелер

      2. "Тұрғын үй көмегін тағайындау" мемлекеттік қызмет көрсету – тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуға және телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтеріне, жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алу төлемақысы шығындарының сомаларын төлеу, жекешелендірілген үй-жайларда (пәтерлерде), жеке тұрғын үйде тұрып жатқандарға тәулік уақыты бойынша электр энергиясының шығынын саралап есепке алатын және бақылайтын, дәлдік сыныбы 1-ден төмен емес электр энергиясын бір фазалық есептеуіштің құнын төлеу бойынша жартылай орнын толтыру үшін, белгіленген әлеуметтік нормалар шегінде аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) ақшалай нысанда көмек көрсету мақсатында уәкілетті органмен жүзеге асырылатын әкімшілік рәсім.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетуді уәкілетті орган және халыққа қызмет көрсету орталығы ұсынады (баламалы негізде).
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Осы мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуiрдегi "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 97-бабы 2-тармағының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы N 2314 қаулысымен бекітілген "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесінің" 2-тарауының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтер тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысының, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 (бұдан әрі – Стандарт) қаулысының және жергілікті өкілетті органның (мәслихаттың) шешімдерінің негізінде көрсетіледі.
      6. Уәкiлеттi органда және орталықта көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi тұрғын үй көмегiн тағайындау туралы қағаз жеткiзгiштегi хабарлама (бұдан әрі - хабарлама) не мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткiзгiштегi дәлелдi жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызметті көрсетеді:
      уәкілетті орган, мекенжайы: 101000, Қарағанды облысы, Осакаров ауданы, Осакаровка кенті, Мостовая көшесі 48, "Осакаров ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі, телефон: 8 (72149) 42154.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусiз кезек тәртiбiнде жүзеге асырылады.
      Орталық, мекенжайы: 101000, Қарағанды облысы, Осакаров ауданы, Осакаровка кенті, Пристанционная көшесі, 12, телефон: 8 (72149) 43263, "Қазақстан Республикасының Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорыны Қарағанды облысы бойынша филиалының Осакаров ауданындағы N 1 бөлімі" және 101012 Қарағанды облысы, Осакаров ауданы, Молодежный кенті, Абая көшесі, 13, телефон: 8 (72148) 22246, "Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорыны Қарағанды облысы бойынша филиалының Осакаров ауданындағы N 2 бөлімі".
      Орталықта қабылдау тездетiп қызмет көрсетусiз, "электрондық" кезек тәртiбiмен жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызмет Стандарттың 9 тармағында көзделген жұмыс кестесіне сәйкес көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі жөніндегі толық ақпарат Осакаров ауданының әкім аппаратының www.osak-akimat.kz интернет-ресурсында, уәкілетті органның, орталықтың стенділерінде, ресми ақпарат көздерінде орналастырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері мемлекеттік қызмет алушының осы Регламенттің 13-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап:
      уәкiлеттi органда – күнтiзбелiк он күн iшiнде;
      орталықта – күнтiзбелiк он күн iшiнде көрсетiледi (мемлекеттiк қызметке құжат (нәтиже) қабылдау және беру күнi мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмiне кiрмейдi);
      2) қажеттi құжаттарды тапсырған кезде кезекте күтудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды;
      3) мемлекеттiк қызметтi алушы өтiнiш берген күнi сол жерде көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтi алушыға қызмет көрсетудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды;
      4) қажеттi құжаттарды алған кезде кезекте күтудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды.
      10. Орталықтың қызметкерi құжаттарын қабылдаудан бас тартқан кезде жетпей тұрған құжаттарды көрсете отырып, мемлекеттік қызмет алушыға қолхат бередi.
      Уәкiлеттi орган орталықтан түскен, осы Регламенттің 13-тармағында көрсетiлген құжаттарды ресiмдеуде қателер анықталған жағдайда құжаттардың пакетiн алғаннан кейiн 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмiне кiрмейдi) оларды қайтарудың себебiн жазбаша негiздей отырып, орталыққа қайтарады.
      Құжаттар пакетiн алғаннан кейiн орталық 1 (бiр) жұмыс күнi iшiнде мемлекеттiк қызмет алушыны хабардар етедi және уәкiлеттi органның қайтару себебi туралы жазбаша негiздемесiн ұсынады.
      Уәкiлеттi органның лауазымды тұлғасы немесе орталықтың қызметкерi бас тартқан жағдайда мемлекеттiк қызмет алушыға 1 (бiр) жұмыс күнi iшiнде хабардар етедi және уәкiлеттi органның бас тартуы туралы жазбаша негiздеме бередi.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтата тұрудың негіздемелері жергілікті өкілетті органның (мәслихаттың) шешімдерімен айқындалады.
      11. Мемлекеттік қызмет алушы мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш түскен сәттен бастап мемлекеттік қызмет нәтижелерін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) мемлекеттік қызмет алушы уәкілетті органға немесе орталыққа өтініш береді;
      2) орталық өтініш тіркеуді жүргізеді және уәкілетті органға береді;
      3) уәкілетті орган құжаттарды тіркейді, тұрғын үй көмегін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы шешімді қарайды және қабылдайды, тағайындау туралы хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді, сосын мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін орталыққа немесе мемлекеттік қызметті алушыға жолдайды;
      4) орталық хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты мемлекеттік қызметті алушыға береді.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі іс-әрекеттер (өзара іс-қимылдар) тәртібінің сипаттамасы

      12. Орталықта құжаттарды қабылдау "терезелер" арқылы жүзеге асырылады, оларда "терезелердің" мақсаты мен орындайтын функциялары туралы ақпарат орналасады, сондай-ақ осы Регламенттің 7-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетіледі.
      Уәкілетті органның жауапты орындаушысының құжаттарды қабылдауы осы Регламенттің 7-тармағында көрсетілген мекенжайлар бойынша жүзеге асырылады.
      Барлық қажеттi құжаттарды тапсырғаннан кейiн мемлекеттiк қызмет алушыға:
      1) уәкiлеттi органда – мемлекеттiк қызметтi алушыны тiркеу және оның мемлекеттiк қызметтi алу күнi, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегi мен аты-жөнi көрсетiлген талон;
      2) орталықта:
      өтiнiштiң нөмiрi мен қабылдаған күнi;
      сұралып отырған мемлекеттiк қызметтiң түрi;
      қоса берiлген құжаттардың саны мен атауы;
      құжаттарды беру күнi, уақыты және орыны;
      орталықтың құжаттарды ресiмдеуге өтiнiштi қабылдаған мемлекеттiк қызметтi алушының тегi, аты, әкесiнiң аты;
      мемлекеттiк қызмет алушының тегi, аты, әкесiнiң аты, уәкiлеттi өкiлдiң тегi, аты, әкесiнiң аты және олардың байланыс телефондары көрсетiлген тиiстi құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат берiледi.
      13. Мемлекеттiк қызмет алу үшiн мемлекеттiк қызмет алушы мынадай құжаттарды тапсырады:
      1) уәкiлеттi органға:
      мемлекеттiк қызмет алушының – жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi;
      тұрғын үйге құқық белгiлейтiн құжаттың көшiрмесi;
      азаматтарды тiркеу кiтабының көшiрмесi;
      отбасының табысын растайтын құжаттар. Тұрғын үй көмегiн алуға үмiткер отбасының (Қазақстан Республикасы азаматтарының) жиынтық табысы есептеу тәртiбiн тұрғын қатынастары саласындағы уәкiлеттi орган белгiлейдi;
      тұрғын үйдi (тұрған ғимаратты) күтiп-ұстауға арналған жарнаның мөлшерi туралы шот;
      коммуналдық қызметтердi тұтынуға арналған шот;
      телекоммуникация қызметтерi үшiн түбiртек-шот немесе байланыс қызметтерiн көрсетуге арналған шарттың көшiрмесi;
      жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жергiлiктi атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшерi туралы шот;
      2) орталыққа:
      отбасының табысын растайтын құжаттар. Тұрғын үй көмегiн алуға үмiткер отбасының (Қазақстан Республикасы азаматтарының) жиынтық табысы есептеу тәртiбiн тұрғын қатынастары саласындағы уәкiлеттi орган белгiлейдi;
      тұрғын үйдi (тұрған ғимаратты) күтiп-ұстауға арналған жарнаның мөлшерi туралы шот;
      коммуналдық қызметтердi тұтынуға арналған шот;
      телекоммуникация қызметтерi үшiн түбiртек-шот немесе байланыс қызметтерiн көрсетуге арналған шарттың көшiрмесi;
      жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйдi пайдаланғаны үшiн жергiлiктi атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшерi туралы шот;
      мемлекеттiк қызмет алушының – жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың көшiрмесi;
      тұрғын үйге құқық белгiлейтiн құжаттар;
      азаматтарды тiркеу туралы мәлiметтер (мекенжай анықтамасы).
      Мемлекеттік қызметті алу үшін қажетті құжаттардың түпкілікті тізбесі жергілікті өкілетті органның (мәслихаттың) шешімімен айқындалады.
      14. Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 2 шілдедегі "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы" Заңының 12-бабы 1-тармағының 7) тармақшасымен, Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі "Мемлекеттік қызмет туралы" Заңының 9-бабы 1-тармағының 10) тармақшасымен белгіленген, уәкілетті органмен көзделген мәліметтерді ұсыну тәртібін қоспаған жағдайда, мемлекеттік қызметті алушының ұсынған мәліметтері құпия болып табылады.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      уәкілетті органның басшысы (1 ҚФБ);
      уәкілетті органның әлеуметтік жәрдемақылар тағайындау және төлеу секторының меңгерушісі (бұдан әрі – уәкілетті органның сектор меңгерушісі) (2 ҚФБ);
      уәкілетті органның әлеуметтік көмек көрсету және мүгедектер, ардагерлермен жұмыс өткізу бойынша секторының маманы (бұдан әрі – уәкілетті органның сектор маманы) (3 ҚФБ).
      Баламалы мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысады:
      уәкілетті органның басшысы (1 ҚФБ);
      уәкілетті органның әлеуметтік көмек көрсету және мүгедектер, ардагерлермен жұмыс өткізу бойынша секторының меңгерушісі (бұдан әрі – уәкілетті органның сектор меңгерушісі) (2 ҚФБ);
      уәкілетті органның әлеуметтік көмек көрсету және мүгедектер, ардагерлермен жұмыс өткізу бойынша секторының маманы (бұдан әрі – уәкілетті органның сектор маманы) (3 ҚФБ);
      орталықтың құжаттарды беру секторының инспекторы (4 ҚФБ);
      орталықтың жинақтау секторының инспекторы (5 ҚФБ);
      орталықтың инспекторы (6 ҚФБ).
      16. Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің (ресімінің) орындалу мерзімі көрсетілген әрбір ҚФБ-нің әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) дәйектілігі және өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшада келтірілген.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің қисынды дәйектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін схемалар осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметтерді көрсететін лауазымды
тұлғалардың жауапкершілігі

      18. Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметтерді көрсету барысындағы қабылдаған шешімдері мен іс-әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен көзделген тәртіпте жауапты болады.

"Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша

      1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктер іс-әрекеттерінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің іс-әрекеті (жұмыстардың барыстары, ағындары)


Іс-әрекеттің N (жұмыстардың барыстары, ағындары)

1 ҚФБ
Уәкілетті органның басшысы

2 ҚФБ
Уәкілетті органның сектор меңгерушісі

3 ҚФБ
Уәкілетті органның сектор маманы

1

Тұрғын үй көмегін тағайындау жөніндегі өтінім



Барлық қажетті құжаттармен өтінішті қабылдайды, тұрғын үй көмегін ұсыну өтініштерін есеп журналына тіркейді, мемлекеттік қызмет алушыға құжаттардың тіркелген нөмірі және қабылданған күні көрсетілген талон береді.

Аяқтау нысаны



Өтінішті тіркеу және мемлекеттік қызмет алушыға талон беру

Орындау мерзімі



20 минут

2

Тұрғын үй көмегін есептеу және тағайындау рәсімі



Ұсынылған құжаттардың негізінде тұрғын үй көмегін тағайындау есебін жасайды және тұрғын үй көмегін тағайындау туралы шарттың немесе тағайындаудан бас тарту жобасын дайындайды

Аяқтау нысаны



Мемлекеттік қызмет алушының жеке ісінің макеті

Орындау мерзімі



күнтізбелік 7 күн

3

Құжаттарды тексеру рәсімі


Ұсынылған құжаттарды ресімдеудің толықтығын және дұрыстығын тексереді, шарттың жобасына қол қояды және жеке істің макетін уәкілетті органның басшысына береді


Аяқтау нысаны


Мемлекеттік қызмет алушының жеке ісінің бұрыштама қойылған макеті


Орындау мерзімі


күнтізбелік 1 күн


4

Шешім қабылдау

Шартқа қол қояды немесе тұрғын үй көмегін ұсынудан бас тартуды ресімдейді және жұмысты жалғастыру үшін істі сектор маманына береді



Аяқтау нысаны

Мемлекеттік қызмет алушының қол қойылған шартымен, орындалуға тиісті немесе тұрғын үй көмегін ұсынудан бас тарту туралы жеке ісі



Орындау мерзімі

күнтізбелік 1 күн



5

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімі



Тұрғын үй көмегін тағайындау (тағайындаудан бас тарту) туралы қызмет көрсетуді мемлекеттік қызмет алушыға хабарлайды

Аяқтау нысаны



Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап

Орындау мерзімі



күнтізбелік 1 күн


Баламалы үдерістің (жұмыстардың барыстары, ағындары) әрекеті


Іс-әрекеттің N (жұмыстардың барыстары, ағындары)

1 ҚФБ
Уәкілетті органның басшысы

2 ҚФБ
Уәкілетті органның сектор меңгерушісі

3 ҚФБ
Уәкілетті органның сектор маманы

1

Тұрғын үй көмегін тағайындау жөніндегі өтінім




Аяқтау нысаны




Орындау мерзімі




2

Уәкілетті органға құжаттарды беру рәсімі




Аяқтау нысаны




Орындау мерзімі




3

Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін құжаттарды тіркеу және қабылдау рәсімі



Орталықтан тізілім бойынша барлық қажетті құжаттармен өтінішті қабылдайды және тұрғын үй көмегін тағайындау үшін өтінішті есепке алу журналына тіркейді

Аяқтау нысаны



Өтінішті журналға тіркеу

Орындау мерзімі



20 минут

4

Тұрғын үй көмегін тағайындау және есептеу рәсімі



Ұсынылған құжаттардың негізінде тұрғын үй көмегін тағайындау есебін жасайды және тұрғын үй көмегін тағайындау шартының немесе тағайындаудан бас тартудың жобасын дайындайды

Аяқтау нысаны



Мемлекеттік қызмет алушының жеке ісінің макеті

Орындау мерзімі



күнтізбелік 7 күн

5

Құжаттарды тексеру рәсімі


Ұсынылған құжаттардың толықтылығын және дұрыс ресімделгенін тексереді, шарт жобасына қол қояды және жеке іс макетін уәкілетті органның басшысына береді


Аяқтау нысаны


Мемлекеттік қызмет алушының жеке ісінің макеті


Орындау мерзімі


күнтізбелік 1 күн


6

Шешім қабылдау

Шартқа қол қояды немесе тұрғын үй көмегін ұсынудан бас тартуды ресімдейді және жұмысты жалғастыру үшін сектор маманына береді



Аяқтау нысаны

Мемлекеттік қызмет алушының қол қойылған шартымен, орындалуға тиісті немесе тұрғын үй көмегін ұсынудан бас тарту туралы жеке ісі



Орындау мерзімі

күнтізбелік 1 күн



7

Орталыққа хабарламаларды беру рәсімі



Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін құжаттарды ресімдеу (не бас тарту туралы дәлелді жауап) туралы хабарламаны орталыққа береді.

Аяқтау нысаны



Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап

Орындау мерзімі



күнтізбелік 1 күн

8

Уәкілетті органнан хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты қабылдау рәсімі




Аяқтау нысаны




Орындау мерзімі




9

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімі




Аяқтау нысаны




Орындау мерзімі




      кестенің жалғасы


Баламалы үдерістің (жұмыстардың барыстары, ағындары) әрекеті


Іс-әрекеттің N (жұмыстардың барыстары, ағындары)

4 ҚФБ
Орталықтың құжаттарды беру секторының инспекторы

5 ҚФБ
Орталықтың жинақтау секторының инспекторы

6 ҚФБ
Орталық инспекторы

1

Тұрғын үй көмегін тағайындау жөніндегі өтінім



Барлық қажетті құжаттармен өтінішті қабылдайды, журналға тіркейді және мемлекеттік қызмет алушыға қолхат береді

Аяқтау нысаны



Өтінішті журналға тіркеу, мемлекеттік қызмет алушыға қолхат беру

Орындау мерзімі



20 минут

2

Уәкілетті органға құжаттарды беру рәсімі


Инспектордан құжаттарды қабылдау, тізілімді құрастыру, уәкілетті органға құжаттарды беру

Орталықтың жинақтау секторына құжаттарды беру

Аяқтау нысаны


Тізілім


Орындау мерзімі


күнтізбелік 1 күн


3

Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін құжаттарды тіркеу және қабылдау рәсімі




Аяқтау нысаны




Орындау мерзімі




4

Тұрғын үй көмегін тағайындау және есептеу рәсімі




Аяқтау нысаны




Орындау мерзімі




5

Құжаттарды тексеру рәсімі




Аяқтау нысаны




Орындау мерзімі




6

Шешім қабылдау




Аяқтау нысаны




Орындау мерзімі




7

Орталыққа хабарламаларды беру рәсімі




Аяқтау нысаны




Орындау мерзімі




8

Уәкілетті органнан хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты қабылдау рәсімі


Құжаттарды құжаттарды беру секторына береді


Аяқтау нысаны


Тізілім


Орындау мерзімі


20 минут


9

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімі

Жинақтау секторынан хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты қабылдайды



Аяқтау нысаны

Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты беру



Орындау мерзімі

20 минут



      2-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі үдеріс

1 ҚФБ
Уәкілетті органның басшысы

2 ҚФБ
Уәкілетті органның сектор меңгерушісі

3 ҚФБ
Уәкілетті органның сектор маманы

N 4 іс-әрекет
Мемлекеттік қызметті ұсыну туралы шартқа қол қою (не бас тарту туралы дәлелді жауапқа)

N 3 іс-әрекет
Құжаттарды ресімдеуде толықтығын және дұрыстығын тексеру, бұрыштама қою

N 1 іс-әрекет
Құжаттарды қабылдау, тіркеу, тіркеу талонын беру



N 2 іс-әрекет
Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы шартының жобасын немесе бас тартуды дайындау



N 5 іс-әрекет
Мемлекеттік қызмет алушыны тұрғын үй көмегін тағайындау (не бас тарту туралы дәлелді жауап) туралы хабарлама

      3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы үдеріс

1 ҚФБ
Уәкілетті органның басшысы

2 ҚФБ
Уәкілетті органның сектор меңгерушісі

3 ҚФБ
Уәкілетті органның сектор маманы

4 ҚФБ
Орталықтың құжаттарды беру секторының инспекторы

5 ҚФБ
Орталықтың жинақтаушы секторының инспекторы

6 ҚФБ
Орталық инспекторы

N 6 іс-әрекет Мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсыну туралы шартқа қол қою (не бас тарту туралы дәлелді жауап)

N 5 іс-әрекет Құжаттарды ресімдеуде толықтығын және дұрыстығын тексеру, шарт жобасына бұрыштама қою, жеке істің макетін уәкілетті органның басшысына беру

N 3 іс-әрекет Орталықтан құжаттарды қабылдау, тіркеу

N 9 іс-әрекет Жинақтау секторына хабарламаларды қабылдайды және мемлекеттік қызметті алушыға беру

N 2 іс-әрекет Инспектордан құжаттарды қабылдау, тізілімді құрастыру, құжаттарды уәкілетті органға беру

N 1 іс-әрекет Құжаттарды қабылдау, тіркеу, қолхат беру



N 4 іс-әрекет Тұрғын үй көмегін есептеу, шарт жобасын дайындау, құжаттар пакетін құрастыру, сектор меңгерушісіне тексеруге беру


N 8 іс-әрекет Хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты қабылдайды және құжаттарды беру секторына береді

N 2 іс-әрекет орталықтың жинақтау секторына құжаттарды беру



N 7 іс-әрекет Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы (тағайындаудан бас тарту) туралы хабарламалардың тізілімін құрастыру және орталыққа беру




Тұрғын үй көмегін тағайындау"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша

Функционалдық өзара іс-қимылының схемалары
Мемлекеттік қызмет көрсетудің негізгі үдерісі. Негізгі үдеріс

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі. Баламалы үдеріс

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Назначение жилищной помощи"

Постановление акимата Осакаровского района Карагандинской области от 22 февраля 2013 года N 10/05. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 26 марта 2013 года N 2269. Утратило силу постановлением акимата Осакаровского района Карагандинской области от 29 апреля 2013 года N 23/01

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Осакаровского района Карагандинской области от 29.04.2013 N 23/01.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", акимат района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Назначение жилищной помощи".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима района Молдабаева Асылбека Сериковича.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                С. Аймаков

Утвержден
постановлением акимата
Осакаровского района
от 22 февраля 2013 года N 10/05

Регламент оказания государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"

1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте оказания государственной услуги "Назначение жилищной помощи" (далее - Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ) - это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      2) государственная услуга оказывается физическим лицам: малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности, имеющим право на получение жилищной помощи (далее – получатель государственной услуги);
      3) уполномоченный орган по назначению и выплате жилищной помощи – государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Осакаровского района" (далее – уполномоченный орган);
      4) жилищная помощь - пособие, предоставляемое государством малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в Осакаровском районе, для частичного возмещения затрат на оплату расходов содержания жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, стоимости однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах), индивидуальном жилом доме в том случае, если сумма указанных расходов в пределах норм, обеспечиваемых компенсационными мерами, в бюджете семьи превышает установленную долю предельно допустимых расходов;
      5) центр обслуживания населения – "Отдел Осакаровского района филиала Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Карагандинской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан" (далее – центр).

2. Общие положения

      2. Государственная услуга "Назначение жилищной помощи" - административная процедура, осуществляемая уполномоченным органом в целях оказания помощи в денежной форме малообеспеченным семьям (гражданам) для частичного возмещения затрат на оплату расходов содержания жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, стоимости однофазного счетчика электрической энергии с классом точности не ниже 1 с дифференцированным учетом и контролем расхода электроэнергии по времени суток проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах), индивидуальном жилом доме, в пределах установленных социальных норм.
      3. Государственную услугу предоставляют уполномоченный орган и центр обслуживания населения (на альтернативной основе).
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Данная государственная услуга оказывается на основании пункта 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", главы 2 "Правил предоставления жилищной помощи", утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года N 2314, постановления Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" (далее - Стандарт) и решений местного представительного органа (маслихата).
      6. Результатом оказываемой государственной услуги в уполномоченном органе и в центре является уведомление о назначении жилищной помощи на бумажном носителе (далее - уведомление) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственную услугу оказывают:
      уполномоченный орган, адрес: 101000, Карагандинская область, Осакаровский район, поселок Осакаровка, улица Мостовая, 48, государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Осакаровского района", телефон: 8 (72149) 42154.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      Центр, адрес: 101000, Карагандинская область, Осакаровский район, поселок Осакаровка, улица Пристанционная, 12, телефон: 8 (72149) 43263, "Отдел N 1 Осакаровского района филиала Республиканского государственного предприятия на право хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Карагандинской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан" и 101012, Карагандинская область, Осакаровский район, поселок Молодежный, улица Абая, 13, телефон: 8 (72148) 22246, "Отдел N 2 Осакаровского района филиала Республиканского государственного предприятия на право хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Карагандинской области Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан".
      В центре прием осуществляется в порядке "электронной" очереди, без ускоренного обслуживания.
      Государственная услуга оказывается согласно графика работы, предусмотренного пунктом 9 Стандарта.
      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на интернет-ресурсе аппарата акима Осакаровского района по адресу: www.оsak-akimat.kz, на стендах уполномоченного органа, центра, в официальных источниках информации.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи потребителем необходимых документов, определенных в пункте 13 настоящего Регламента:
      в уполномоченном органе – в течение десяти календарных дней;
      в центре – в течение десяти календарных дней (день приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - не более 20 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги - не более 20 минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении необходимых документов - не более 20 минут.
      10. При отказе в приеме документов работником центра получателю государственной услуги выдается расписка с указанием недостающих документов.
      Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из центра указанных в пункте 13 настоящего Регламента, в течение 3 (трех) рабочих дней (день приема и выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги) после получения пакета документов возвращает их в центр с письменным обоснованием причин возврата.
      После получения пакета документов центр информирует получателя государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине возврата.
      В случае отказа, должностное лицо уполномоченного органа или работник центра информирует получателя государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине отказа.
      Основания для приостановления оказания государственной услуги определяются решениями местного представительного органа (маслихата).
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента поступления заявления от получателя государственной услуги для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) получатель государственной услуги подает заявление в уполномоченный орган или в центр;
      2) центр проводит регистрацию заявления и передает в уполномоченный орган;
      3) уполномоченный орган регистрирует документы, рассматривает и принимает решение о назначении (отказе в назначении) жилищной помощи, оформляет уведомление о назначении либо мотивированный ответ об отказе, затем направляет результат оказания государственной услуги в центр или получателю государственной услуги;
      4) центр выдает получателю государственной услуги уведомление либо мотивированный ответ об отказе.

4. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      12. Прием документов в центре осуществляется посредством "окон", на которых размещается информация о предназначении и выполняемых функциях "окон", а также указывается фамилия, имя, отчество и должность инспектора центра по адресу, указанному в пункте 7 настоящего Регламента.
      Прием документов у ответственного исполнителя уполномоченного органа осуществляется по адресам, указанным в пункте 7 настоящего Регламента.
      После сдачи всех необходимых документов получателю государственной услуге выдается:
      1) в уполномоченном органе - талон с указанием даты регистрации, места и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы;
      2) в центре - расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника центра принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, и их контактных телефонов.
      13. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги представляет следующие документы:
      1) в уполномоченный орган:
      копию документа, удостоверяющего личность получателя государственной услуги – физического лица;
      копию правоустанавливающего документа на жилище;
      копию книги регистрации граждан;
      документы, подтверждающие доходы семьи. Порядок исчисления совокупного дохода семьи (гражданина Республики Казахстан), претендующей на получение жилищной помощи, определяется уполномоченным органом в сфере жилищных отношений;
      счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
      счета на потребление коммунальных услуг;
      квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
      счет о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом;
      2) в центр:
      документы, подтверждающие доходы семьи. Порядок исчисления совокупного дохода семьи (гражданина Республики Казахстан), претендующей на получение жилищной помощи, определяется уполномоченным органом в сфере жилищных отношений;
      счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
      счета на потребление коммунальных услуг;
      квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
      счет о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом;
      сведения документа, удостоверяющего личность получателя государственной услуги;
      правоустанавливающие документы на жилище;
      сведения о регистрации граждан (адресная справка).
      Исчерпывающий перечень документов, необходимых для получения государственной услуги определяется решением местного представительного органа (маслихата).
      14. Предоставляемые получателем государственной услуги сведения являются конфиденциальными, за исключением случаев, предусматривающих предоставление сведений уполномоченным органом в порядке, установленном подпунктом 7) пункта 1 статьи 12 Закона Республики Казахстан "О борьбе с коррупцией" от 2 июля 1998 года, подпунктом 10) пункта 1 статьи 9 Закона Республики Казахстан "О государственной службе" от 23 июля 1999 года.
      15. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      руководитель уполномоченного органа (СФЕ 1);
      заведующий сектором социальной помощи и по работе с ветеранами, инвалидами уполномоченного органа (далее – заведующий сектором уполномоченного органа) (СФЕ 2);
      специалист сектора социальной помощи и по работе с ветеранами, инвалидами уполномоченного органа (далее – специалист сектора уполномоченного органа) (СФЕ 3).
      В альтернативном процессе оказания государственной услуги участвуют:
      руководитель уполномоченного органа (СФЕ 1);
      заведующий сектором социальной помощи и по работе с ветеранами, инвалидами уполномоченного органа (далее – заведующий сектором уполномоченного органа) (СФЕ 2);
      специалист сектора социальной помощи и по работе с ветеранами, инвалидами уполномоченного органа (далее – специалист сектора уполномоченного органа) (СФЕ 3);
      инспектор отдела выдачи документов центра (СФЕ 4);
      инспектор накопительного отдела центра (СФЕ 5);
      инспектор центра (СФЕ 6).
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      17. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих
государственные услуги

      18. Должностные лица в ходе оказания государственных услуг несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в порядке, предусмотренном действующим законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания
государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"

      Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц


Действия основного процесса (хода, потока работ)


N действия (хода, потока работ)

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3
Специалист сектора уполномоченного органа

1

Обращение по поводу назначения жилищной помощи



Принимает заявление со всеми необходимыми документами, регистрирует в журнале учета заявлений на предоставление жилищной помощи, выдает получателю государственной услуги талон о принятии документов с указанием номера регистрации и даты приема документов

Форма завершения



Регистрация заявления и выдача талона получателю государственной услуги

Срок исполнения



20 минут

2

Процедура расчета и назначения жилищной помощи



На основании предоставленных документов делает расчет назначения жилищной помощи и готовит проект договора о назначении или отказ в назначении жилищной помощи

Форма завершения



Макет личного дела получателя государственной услуги

Сроки исполнения



7 календарных дней

3

Процедура проверки документов


Проверяет полноту и правильность оформления представленных документов, визирует проект договора и передает макет личного дела руководителю уполномоченного органа


Форма завершения


Завизированный макет личного дела получателя государственной услуги


Сроки исполнения


1 календарный день


4

Принятие решения

Подписывает договор или оформляет отказ в предоставлении жилищной помощи и передает дело специалисту сектора для дальнейшей работы



Форма завершения

Личное дело получателя государственной услуги с подписанным договором, подлежащим исполнению или об отказе в предоставлении жилищной помощи



Срок исполнения

1 календарный день



5

Процедура уведомления либо мотивированного ответа об отказе



Уведомляет получателя государственной услуги о назначении (отказе в назначении) жилищной помощи

Форма завершения



Уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Сроки исполнения



1 календарный день



Действия альтернативного процесса (хода, потока работ)



N действия (хода, потока работ)

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3
Специалист сектора уполномоченного органа

1

Обращение по поводу назначения жилищной помощи




Форма завершения




Срок исполнения




2

Процедура передачи документов в уполномоченный орган




Форма завершения




Срок исполнения




3

Процедура приема и регистрации документов для назначения жилищной помощи



По реестру принимает из центра заявления со всеми необходимыми документами и регистрирует в журнале учета заявлений для назначения жилищной помощи

Форма завершения



Регистрация заявлений в журнале

Срок исполнения



20 минут

4

Процедура расчета и назначения жилищной помощи



На основании предоставленных документов делает расчет назначения жилищной помощи и готовит проект договора о назначении или отказе в назначении жилищной помощи

Форма завершения



Макет личного дела получателя жилищной помощи

Срок исполнения



7 календарных дней

5

Процедура проверки документов


Проверяет полноту и правильность оформления представленных документов, визирует проект договора и передает макет личного дела руководителю уполномоченного органа


Форма завершения


Макет личного дела получателя жилищной помощи


Срок исполнения


1 календарный день


6

Принятие решения

Подписывает договор или оформляет отказ в предоставлении жилищной помощи и передает дело специалисту сектора для дальнейшей работы



Форма завершения

Личное дело получателю государственной услуги жилищной помощи с подписанным договором, подлежащим исполнению или отказом в предоставлении жилищной помощи



Срок исполнения

1 календарный день



7

Процедура передачи уведомлений в центр



Передача уведомления об оформлении (либо мотивированный ответ об отказе) документов для назначения жилищной помощи в центр

Форма завершения



Уведомление либо мотивированный ответ об отказе

Срок исполнения



1 календарный день

8

Процедура приема уведомлений из уполномоченного органа




Форма завершения




Срок исполнения




9

Процедура уведомления либо мотивированного ответа об отказе




Форма завершения




Срок исполнения




      продолжение таблицы


Действия альтернативного процесса (хода, потока работ)


N действия (хода, потока работ)

СФЕ 4
Инспектор сектора выдачи документов центра

СФЕ 5
Инспектор накопительного сектора центра

СФЕ 6
Инспектор центра

1

Обращение по поводу назначения жилищной помощи



Принимает заявление со всеми необходимыми документами, регистрирует в журнале и выдает получателю государственной услуги расписку

Форма завершения



Регистрация заявления в журнале, выдача получателю государственной услуги расписки

Срок исполнения



20 минут

2

Процедура передачи документов в уполномоченный орган


Прием документов от инспектора, составление реестра, передача документов в уполномоченный орган

Передача документов в накопительный сектор центра

Форма завершения


Реестр


Срок исполнения


1 календарный день


3

Процедура приема и регистрации документов для назначения жилищной помощи




Форма завершения




Срок исполнения




4

Процедура расчета и назначения жилищной помощи




Форма завершения




Срок исполнения




5

Процедура проверки документов




Форма завершения




Срок исполнения




6

Принятие решения




Форма завершения




Срок исполнения




7

Процедура передачи уведомлений в центр




Форма завершения




Срок исполнения




8

Процедура приема уведомлений из уполномоченного органа


Передача документов в сектор выдачи документов


Форма завершения


Реестр


Срок исполнения


20 мин


9

Процедура уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Принимает уведомления либо мотивированный ответ об отказе из накопительного сектора



Форма завершения

Выдача уведомления либо мотивированного ответа об отказе



Срок исполнения

20 мин



      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3
Специалист сектора уполномоченного органа

Действие N 4
Подписание договора о предоставлении государственной услуги (либо мотивированный ответ об отказе)

Действие N 3
Проверка полноты и правильности оформления документов, визирование

Действие N 1
Прием документов, регистрация, выдача регистрационного талона



Действие N 2
Подготовка проекта договора о назначении или отказа в назначении жилищной помощи



Действие N 5
Уведомление получателя государственной услуги о назначении (либо мотивированный ответ об отказе) жилищной помощи

      Таблица 3. Варианты использования. Альтернативный процесс

СФЕ 1
Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2
Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3
Специалист сектора уполномоченного органа

СФЕ 4
Инспектор отдела выдачи документов центра

СФЕ 5
Инспектор накопительного отдела центра

СФЕ 6
Инспектор центра

Действие N 6 Подписание договора о предоставлении государственной услуги либо мотивированный ответ об отказе

Действие N 5 Проверка полноты и правильности оформления документов, визирование проекта договора, передача макета личного дела руководителю уполномоченного органа

Действие N 3 Прием и регистрация документов из центра

Действие N 9 Прием уведомлений из накопительного отдела и вручение получателю государственной услуги

Действие N 2 Прием документов от инспектора, составление реестра, передача документов в уполномоченный орган

Действие N 1 Прием документов, регистрация, выдача расписки



Действие N 4 Расчет жилищной помощи, подготовка проекта договора, формирование пакета документов, передача на проверку заведующему сектором


Действие N 8 Прием уведомления либо мотивированного ответа об отказе и передача в сектор выдачи документов

Действие N 2 Передача документов в накопительный сектор центра



Действие N 7 Составление реестра уведомлений о назначении (отказе в назначении) жилищной помощи и передача в центр




Приложение 2
к регламенту оказания
государственной услуги
"Назначение жилищной помощи"

Схемы функционального взаимодействия.
Процесс оказания государственной услуги. Основной процесс

Процесс оказания государственной услуги. Альтернативный процесс