"Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек тағайындау және төлеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 9 қаңтардағы N 01/06 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 20 ақпанда N 2176 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 2013 жылғы 20 маусымдағы N 16/05 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысы Ұлытау ауданы әкімдігінің 20.06.2013 N 16/05 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-1 бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі N 745 "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" қаулысына сәйкес, мемлекеттік қызметтерді көрсетуді сапалы ұсыну мақсатында, Ұлытау аудан әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек тағайындау және төлеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау аудан әкімінің орынбасары Берік Базылұлы Ақышбековке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                А. Омаров

Ұлытау ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 9 қаңтардағы
N 01/06 қаулысымен
бекітілген

"Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек тағайындау және төлеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы "Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек тағайындау және төлеу" мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде (бұдан әрі - Регламент) келесі негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) жергiлiктi өкiлдi органдардың шешiмдерi бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтiк көмек (бұдан әрі - әлеуметтік көмек) - аз қамтылғандарға және әлеуметтік әлжуаз топтарына, зейнеткерлерге және мүгедектерге, Ұлы Отан соғысының қатысушыларына және мүгедектеріне, сондай-ақ Ұлы Отан Соғысының қатысушылары және мүгедектеріне теңестірілген тұлғаларға ақшалай нысанда төленетін материалдық көмек;
      2) жергілікті өкiлдi органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу бойынша уәкілетті орган - "Ұлытау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - уәкілетті орган);
      3) құрылымдық - функционалдық бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) - ол уәкілетті органдардың жауапты тұлғалары, мемлекеттік органдардың құрылымдық бөлімшесі, мемлекеттік органдар, ақпараттық жүйелер және оларға бағынысты жүйелер;
      4) тұтынушы – Ұлытау ауданының аумағында тұрақты тұратын жеке тұлғалар: жергілікті өкілетті органдардың шешімі бойынша анықталған мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттары.

2. Жалпы ережелер

      2. Жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу - жергілікті уәкілетті органдардың шешімдері бойынша зейнеткерлер мен мүгедектерге, аз қамтылғандарға және халықтың әлеуметтік әлжуаз топтарына, Ұлы Отан соғысының қатысушылары мен мүгедектеріне, сондай-ақ Ұлы Отан Соғысының қатысушылары және мүгедектеріне теңестірілген тұлғаларға ұсынылатын, бюджеттік қаражаттар есебінен материалдық көмек алуға азаматтардың құқықтарын іске асыруға бағытталған мемлекеттік қызмет көрсету.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетуді уәкілетті орган ұсынады.
      4. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      5. Осы мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6-бабы 1-тармағы 1) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі "Жергілікті атқарушы органдар көрсететін әлеуметтік қорғау саласындағы мемлекеттік қызметтердің стандарттарын бекіту туралы" N 394 қаулысына және жергілікті өкілетті органның (мәслихаттың) шешімдеріне сәйкес көрсетіледі.
      6. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі әлеуметтік көмек тағайындау туралы хабарлама (бұдан әрі - хабарлама) не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы қағаз жеткізгіштегі дәлелді жауап болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      7. Мемлекеттік қызметті уәкілетті орган көрсетеді, мекенжайы: 101500, Қарағанды облысы, Ұлытау ауданы, Ұлытау селосы, Абай көшесі 23, "Ұлытау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесі, телефон: 8 (71035) 21212, факс: 8 (71035) 21207; электрондық пошта мекенжайы: ulytau_sobes@mail.ru.
      Жұмыс кестесі: демалыс (сенбі, жексенбі) және мереке күндерінен басқа, сағат 13.00-ден 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен, күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусiз кезек тәртiбiнде жүзеге асырылады.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі жөніндегі толық ақпарат "Ұлытау ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі" мемлекеттік мекемесінің http://www.ulytau_akimat.kz интернет-ресурсында, уәкілетті органның, орталықтың стенділерінде, ресми ақпарат көздерінде орналастырылады.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) тұтынушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап - күнтізбелік он бес күн ішінде;
      2) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алуға дейін күтудің жол берілетін ең көп уақыты (талон алғанға дейін) - 30 минуттан аспайды;
      3) тұтынушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті тұтынушыға көрсетудің жол берілетін ең көп уақыты - 15 минуттан аспайды.
      10. Тұтынушының құжаттарды тапсыру кезінде толық емес және (немесе) жалған мәліметтер ұсынуы мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту (тоқтата тұру) үшін негіз болып табылады.
      11. Тұтынушыдан мемлекеттік қызметті алу үшін өтініш түскен сәттен бастап мемлекеттік қызмет нәтижелерін беру сәтіне дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) тұтынушы уәкілетті органға мемлекеттік қызмет көрсету жөнінде өтініш береді;
      2) уәкілетті орган алынған құжаттарды тіркеуді жүргізеді, тұтынушы ұсынған өтінішті қарауды жүзеге асырады, мемлекеттік қызмет көрсетуді ұсыну туралы хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты ресімдейді.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі іс–әрекеттер (өзара іс–қимыл) тәртібінің сипаттамасы.

      12. Уәкілетті органда құжаттарды қабылдау уәкілетті органның жауапты орындаушысы арқылы осы Регламенттің 7-тармағында көрсетілген мекен-жайлар бойынша жүзеге асырылады.
      Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін уәкілетті органда тұтынушыға тіркеу және оның мемлекеттік қызметті алатын күні, құжатты қабылдаған тұлғаның тегі және аты–жөні көрсетілген талон беріледі.
      13. Тұтынушы мемлекеттік қызметті алу үшін осы Регламентке 3-қосымшада келтірілген нысан бойынша жазбаша өтініш және жергілікті өкілді органның (мәслихаттың) шешімдерімен анықталған құжаттардың түпкілікті тізбесін ұсынады.
      14. Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 2 шілдедегі "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы" Заңының 12-бабы 1-тармағы 7) тармақшасымен, Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 23 шілдедегі "Мемлекеттік қызмет туралы" Заңының 9-бабы 1-тармағы 10) тармақшасымен анықталған, уәкілетті органмен көзделген мәліметтерді ұсыну тәртібін қоспағанда, мемлекеттік қызмет көрсетуді тұтынушының ұсынған мәліметтері құпия болып табылады.
      15. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне келесі құрылымдық-функционалдық бірліктер (бұдан әрі – ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның басшысы (1 ҚФБ);
      2) уәкілетті орган секторының меңгерушісі (2 ҚФБ);
      3) уәкілетті орган секторының маманы (3 ҚФБ).
      16. Әрбір әкімшілік іс-әрекетінің (ресімінің) орындалу мерзімі көрсетілген әрбір ҚФБ-нің әкімшілік іс-әрекеттерінің (рәсімдерінің) дәйектілігі және өзара іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшасында келтірілген.
      17. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің қисынды дәйектілігі мен ҚФБ арасындағы өзара байланысты көрсететін схемалар осы Регламентке 2-қосымшада келтірілген.

5. Мемлекеттік қызметтерді көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      18. Лауазымды тұлғалар мемлекеттік қызметтерді көрсету барысындағы қабылдаған шешімдері мен іс-әрекеттері (әрекетсіздігі) үшін Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен көзделген тәртіпте жауапты болады.

"Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша
мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына
әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1-қосымша

      1-кесте. Құрылымдық-функционалдық бірліктер іс-әрекеттерінің сипаттамасы


Негізгі үдерістің (жұмыстардың барыстары, ағындары) әрекеті


Іс-әрекет N (жұмыстардың барыстары, ағындары)

1 ҚФБ

Уәкілетті органның басшысы

2 ҚФБ

Уәкілетті орган секторының меңгерушісі

3 ҚФБ

Уәкілетті органның сектор маманы

1

Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу жөнінде өтініш



Барлық қажетті құжаттармен өтінішті қабылдайды, жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу үшін өтініштерді есепке алу журналына тіркейді, тұтынушыға тіркеу талонын береді


Аяқтау нысаны



Өтінішті журналға тіркеу, тұтынушыға тіркеу талонын беру


Орындау мерзімі



15 минут

2

Құжаттарды рәсімдеу



Мемлекеттік қызмет көрсетуді тұтынушының құжаттар пакетін құрастырады және уәкілетті орган секторының меңгерушісіне тексеруге береді


Аяқтау нысаны



Мемлекетті қызметті алу үшін құжаттар пакеті


Орындау мерзімі



Өтініш тіркелген сәттен бастап күнтізбелік 10 күн

3

Құжаттарды тексеру рәсімі


Ұсынылған құжаттарды ресімдеуде толықтығын және дұрыстығын тексереді, жеке іс макетін уәкілетті органның басшысына береді



Аяқтау нысаны


Тұтынушының жеке ісінің макеті



Орындау мерзімі


күнтізбелік 2 күн


4

Шешім қабылдау

Мемлекеттік қызмет ұсыну туралы шешім қабылдайды (не қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап) және жұмысты жалғастыру үшін істі сектор маманына жолдайды




Аяқтау нысаны

Тұтынушының жеке іс-макеті




Орындау мерзімі

күнтізбелік 2 күн



5

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап рәсімі



Жергілікті өкілетті органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындалғаны (бас тарту туралы дәлелді жауап) туралы тұтынушыға хабарлама


Аяқтау нысаны



Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап


Орындау мерзімі



күнтізбелік 1 күн

      2-кесте. Қолдану нұсқалары. Негізгі үдеріс

1 ҚФБ

Уәкілетті органның басшысы

2 ҚФБ

Уәкілетті орган секторының меңгерушісі

3 ҚФБ

Уәкілетті орган секторының маманы

N 4 іс- әрекет

Мемлекеттік қызметті ұсыну туралы шешім қабылдау (не бас тарту туралы дәлелді жауап)

N 3 іс-әрекет

Құжаттарды ресімдеуде толықтығын және дұрыстығын тексеру, жеке іс макетін уәкілетті органның басшысына беру

N 1 іс-әрекет

Құжаттарды қабылдау, тіркеу, тіркеу талонын беру



N 2 іс-әрекет

Құжаттар пакетін құрастыру, уәкілетті органның сектор меңгерушісіне тексеруге беру



N 5 іс-әрекет

Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына әлеуметтік көмек тағайындалғаны (не бас тарту туралы дәлелді жауап) туралы тұтынушыға хабарлама

"Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша
мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына
әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша

Функционалдық өзара іс-қимылының схемасы. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі

"Жергілікті өкілді органдардың шешімдері бойынша
мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарына
әлеуметтік көмек тағайындау және төлеу"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
3-қосымша

"Ұлытау ауданының жұмыспен қамту
және әлеуметтік бағдарламалар
бөлімі" ММ бастығы _____________
_________________________________
_________________________________
_____________ мекенжайда тұратын
телефон _________________________
Жеке басының куәлігі № ____________
берген жері _______________________
ӘЖК (ЖСН) _____________________
Әлеуметтік мәртебесі ______________
_________________________________

Ө Т І Н І Ш

20____жылдың ____________________ бастап ____________________________
_____________________________________________________________________
____________________________ әлеуметтік көмек тағайындауыңызды сұраймын.

«_____» ____________ 20 ж.            _______________________________
                                          өтініш берушінің қолы

«_____»____________ 20 ж.              ______________________________
                                      құжаттарды қабылдаған тұлғаның
                                                тегі, аты-жөні

---------------------------------------------------------------------
                             (қию сызығы)

Аз. ______________________________________ әлеуметтік көмекке құжаттары «____» __________ 20____ жылы қабылданды.

____________________________________________
(Құжаттарды қабылдаған тұлғаның тегі, аты-жөні, қолы)

Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов"

Постановление акимата Улытауского района Карагандинской области от 9 января 2013 года N 01/06. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 20 февраля 2013 года N 2176. Утратило силу постановлением акимата Улытауского района Карагандинской области от 20 июня 2013 года N 16/05

     Сноска. Утратило силу постановлением акимата Улытауского района Карагандинской области от 20.06.2013 N 16/05.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", в целях качественного предоставления государственных услуг, акимат Улытауского района ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент оказания государственной услуги "Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима района Акышбекова Берика Базыловича.
      3. Настоящее постановление вводится в действие со дня первого официального опубликования.

      Аким района                                А. Омаров

Утвержден
постановлением акимата
Улытауского района
от 9 января 2013 года N 01/06

Регламент оказания государственной услуги "Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов"

1. Основные понятия

      1. В настоящем Регламенте оказания государственной услуги "Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов" (далее - Регламент) используются следующие основные понятия:
      1) социальная помощь отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов (далее - социальная помощь) - выплата материальной помощи в денежной форме, предоставляемая малообеспеченным и социально уязвимым слоям населения, пенсионерам и инвалидам, участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, а также лицам, приравненным к участникам и инвалидам Великой Отечественной войны;
      2) уполномоченный орган по назначению и выплате социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов - государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Улытауского района" (далее - уполномоченный орган);
      3) структурно - функциональные единицы (далее - СФЕ) - это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы;
      4) потребитель - физические лица, постоянно проживающие на территории Улытауского района: отдельные категории нуждающихся граждан, определенные по решению местного представительного органа.

2. Общие положения

      2. Назначение и выплата социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов - государственная услуга, направленная на реализацию прав граждан на получение материальной помощи за счет бюджетных средств, предоставляемой малообеспеченным и социально уязвимым слоям населения, пенсионерам и инвалидам, участникам и инвалидам Великой Отечественной войны, а также лицам, приравненным к участникам и инвалидам Великой Отечественной войны по решениям местных представительных органов.
      3. Государственную услугу предоставляет уполномоченный орган.
      4. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      5. Данная государственная услуга оказывается в соответствии с подпунктом 1 пункта 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам", постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года N 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами" и решениями местного представительного органа (маслихата).
      6. Результатом оказываемой государственной услуги, которую получит потребитель, является уведомление о назначении социальной помощи (далее - уведомление) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      7. Государственную услугу оказывает уполномоченный орган, адрес: 101500, Карагандинская область, Улытауский район, село Улытау, улица Абая 23, государственное учреждение "Отдел занятости и социальных программ Улытауского района", телефон: 8(71035) 21212, факс: 8(71035) 21207, адрес электронной почты: ulytau_sobes@mail.ru.
      График работы: ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, с обеденным перерывом с 13-00 до 14-00 часов, кроме выходных (суббота, воскресенье) и праздничных дней.
      Прием осуществляется в порядке очереди без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на интернет-ресурсе государственного учреждения "Отдел занятости и социальных программ Улытауского района" http://www. ulytau-akimat.kz, на стендах уполномоченного органа, центра, в официальных источниках информации.
      9. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи потребителем необходимых документов - в течение пятнадцати календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания до получения государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя (до получения талона) - не более 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания потребителя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения потребителя - не более 15 минут.
      10. Основанием для отказа (приостановления) государственной услуги является предоставление неполных и (или) недостоверных сведений при сдаче документов потребителем.
      11. Этапы оказания государственной услуги с момента поступления заявления от потребителя для получения государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) потребитель подает заявление в уполномоченный орган об оказании государственной услуги;
      2) уполномоченный орган проводит регистрацию полученных документов, осуществляет рассмотрение представленного заявления от потребителя, оформляет уведомление о предоставлении государственной услуги либо мотивированный ответ об отказе.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      12. Прием документов в уполномоченном органе осуществляется через ответственного исполнителя уполномоченного органа по адресу, указанному в пункте 7 настоящего Регламента.
      После сдачи всех необходимых документов в уполномоченном органе потребителю выдается талон с указанием даты регистрации и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов лица, принявшего документы.
      13. Для получения государственной услуги потребитель представляет письменное заявление по форме, приведенной в приложении 3 к настоящему Регламенту и исчерпывающий перечень документов, который определяется решениями местного представительного органа (маслихата).
      14. Предоставляемые потребителем государственной услуги сведения являются конфиденциальными, за исключением случаев, предусматривающих предоставление сведений уполномоченным органом в порядке, установленном подпунктом 7 пункта 1 статьи 12 Закона Республики Казахстан "О борьбе с коррупцией" от 2 июля 1998 года, подпунктом 10 пункта 1 статьи 9 Закона Республики Казахстан "О государственной службе" от 23 июля 1999 года.
      15. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурно-функциональные единицы (далее - СФЕ):
      1) руководитель уполномоченного органа (СФЕ 1);
      2) заведующий сектором уполномоченного органа (СФЕ 2);
      3) специалист сектора уполномоченного органа (СФЕ 3).
      16. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      17. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственные услуги

      18. Должностные лица в ходе оказания государственных услуг несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в порядке, предусмотренном действующим законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
к регламенту оказания государственной услуги
"Назначение и выплата социальной помощи
отдельным категориям нуждающихся граждан
по решениям местных представительных органов"

      Таблица 1. Описание действий структурно-функциональных единиц


Действия основного процесса (хода, потока работ)


N действия (хода, потока работ)

СФЕ 1 Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2 Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3 Специалист сектора уполномоченного органа

1

Обращение по поводу назначения и выплаты социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов



Принимает заявление со всеми необходимыми документами, регистрирует в журнале учета заявлений для назначения и выплаты социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов, выдает потребителю регистрационный талон


Форма завершения



Регистрация заявления в журнале, выдача потребителю регистрационного талона


Срок исполнения



15 минут

2

Процедура оформления документов



Формирует пакет документов потребителя государственной услуги и передает на проверку заведующему сектором уполномоченного органа


Форма завершения



Пакет документов для получения государственной услуги


Сроки исполнения



10 календарных дней с момента регистрации заявления

3

Процедура проверки документов


Проверяет полноту и правильность оформления представленных документов, передает макет личного дела руководителю уполномоченного органа



Форма завершения


Макет личного дела потребителя



Сроки исполнения


2 календарных дня


4

Принятие решения

Принимает решение о предоставлении государственной услуги (либо мотивированный ответ об отказе в отказе в предоставлении услуги) и направляет дело к специалисту сектора для дальнейшей работы




Форма завершения

Личное дело потребителя




Срок исполнения

2 календарных дня



5

Процедура уведомления либо мотивированного ответа об отказе



Уведомление потребителю о назначении (либо мотивированный ответ об отказе) социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов


Форма завершения



Уведомление либо мотивированный ответ об отказе


Срок исполнения



1 календарный день

      Таблица 2. Варианты использования. Основной процесс

СФЕ 1 Руководитель уполномоченного органа

СФЕ 2 Заведующий сектором уполномоченного органа

СФЕ 3 Специалист сектора уполномоченного органа

Действие N 4 Принятие решения о предоставлении государственной услуги (либо мотивированный ответ об отказе)

Действие N 3 Проверка полноты и правильности оформления документов, передача макета личного дела руководителю уполномоченного органа

Действие N 1 Прием документов, регистрация, выдача регистрационного талона



Действие N 2 Формирование пакета документов, передача на проверку заведующему сектором уполномоченного органа



Действие N 5 Уведомление потребителю о назначении (либо мотивированный ответ об отказе) социальной помощи отдельным категориям нуждающихся граждан по решениям местных представительных органов

Приложение 2
к регламенту оказания государственной услуги
"Назначение и выплата социальной помощи
отдельным категориям нуждающихся граждан
по решениям местных представительных органов"

Схема функционального взаимодействия. Процесс оказания государственной услуги

Приложение 3
к регламенту оказания государственной услуги
"Назначение и выплата социальной помощи
отдельным категориям нуждающихся граждан
по решениям местных представительных органов"

Начальнику ГУ" Отдел занятости и социальных
программ Улытауского района" _________________
____________________________________________
от __________________________________________
____________________________________________
проживающего(щей) по адресу __________________
____________________________________________
телефон _____________________________________
уд.личности N ________________________________
СИК (ИИН) __________________________________
Социальный статус ____________________________
____________________________________________

З А Я В Л Е Н И Е

      Прошу назначить социальную помощь на __________________________ _____________________________________________________________________
с ____________________________________________ 20 _______года

"______"_____________ 20 г.  _______________________________________
                                          подпись заявителя

"______"_____________ 20 г.  _______________________________________
                          (Ф.И.О, подпись лица, принявшего документы)

---------------------------------------------------------------------
                              (линия отреза)

Документы гр._______________________________ на социальную помощь, приняты

"___"________________ 20____ г.

____________________________________________________________
(Ф.И.О., подпись лица, принявшего документы)