Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 08 шілдедегі № 172 қаулысымен.
РҚАО-ның ескертпесі.
Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
«Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
1. Қоса беріліп отырған:
1) «Дәрігерді үйге шақырту» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
2) «Дәрігердің қабылдауына жазылу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
2. «Маңғыстау облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесі (Р.Ф.Бектубаев) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет – ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Х.Х.Нұрғалиеваға жүктелсін.
4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
Облыс әкімі А. Айдарбаев
«КЕЛІСІЛДІ»
Қазақстан Республикасы
Көлік және коммуникация министрі
А.Жұмағалиев
28 маусым 2013 ж.
Маңғыстау облысы әкімдігінің
2013 жылғы 28 маусымдағы
№ 186-1 қаулысымен бекітілген
«Дәрігерді үйге шақырту»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер
1. «Дәрігерді үйге шақырту» мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасының денсаулық сақтаудың Бірыңғай ақпараттық жүйесінің шеңберінде Маңғыстау облысының медициналық – санитариялық алғашқы көмек көрсететін медициналық ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), сондай-ақ www e.gov.kz «электрондық үкіметінің» веб - порталы арқылы ұсынады.
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет «Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 12 қазандағы № 1294 қаулысымен бекітілген «Дәрігерді үйге шақырту» мемлекеттік қызмет стандартының негізінде көрсетіледі.
3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің автоматтандырылған дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету түрі: транзакциялық.
5. Осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) пайдаланылатын ұғымдар және қысқартулар:
1) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түріндегі қызметті жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірігей нөмір (бұдан әрі – ЖСН);
2) көрсетілетін қызметті алушы – орталық мемлекеттік органдарды, Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерін, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарын, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерін қоспағанда, жеке және заңды тұлғалар;
3) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдаланумен ақпаратпен өзара алмасуды қажет ететін электрондық ақпараттық ресурстардың пайдаланушыларына ұсыну бойынша қызмет;
4) «электрондық үкіметінің» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, бүкіл шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтерге қол жеткізудің бірыңғай терезесі болатын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
5) «электрондық үкіметінің» шлюзі – электрондық қызметтерін жүзеге асыру шеңберінде, «электрондық үкіметінің» ақпараттық жүйелерін біріктіру үшін ақпараттық жүйе (бұдан әрі-ЭҮШ)
6) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың нақтылығын, оның тиістілігін және мағынасының өзгермегенін растайтын электрондық сандық белгілердің жинағы (бұдан әрі – ЭЦҚ);
7) электрондық құжат – ақпарат электрондық цифрлық нысанда ұсынылған және электрондық сандық қолтаңба арқылы расталған құжат;
8) мемлекеттік көрсетілетін қызмет – ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
9) ақпараттық жүйе – аппараттық - бағдарламалық кешенді пайдалана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тапсыруға және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі – АЖ);
10) «Жеке тұлғалар» мемлекеттік дерекқоры – ақпаратты автоматты түрде жинастыруға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіруді енгізу және мемлекеттік басқару органдарына және басқа субъектілерге өкілеттілігінің шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, олар туралы өзекті және нақты мәлімет ұсыну мақсатында, жеке сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімін құрастыру үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДҚ);
11) ДСБАЖ – денсаулық сақтаудың бірыңғай ақпараттық жүйесі;
12) пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйені пайдаланатын субъект (көрсетілетін қызметті алушы, көрсетілетін қызметті беруші);
13) құрылымдық-функционалдық бірліктер – мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету барысына қатысатын ақпараттық жүйелер арқылы мемлекеттік органдар, мекемелер мен өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелері (бұдан әрі-ҚФБ);
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету бойынша көрсетілетін қызметті беруші қызметінің тәртібі
6. Осы Регламенттің 2 – қосымшасында (ЭҮП арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) көрсетілетін қызметті берушінің ЭҮП арқылы болатын қадамдық әрекеттері мен шешімдері келтірілген:
1) көрсетілетін қызметті алушы ЖСН және парольдің көмегімен ЭҮП-да тіркелуді жүзеге асырады (ЭҮП-да тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүргізіледі);
2) 1-үдеріс – мемлекеттік көрсетілетін қызмет алу үшін ЭҮП-да алушының ЖСН мен паролін енгізуі (авторлау үдерісі);
3) 1-шарт – ЭҮП-да ЖСН және шартты белгі арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтердің дұрыстығын тексеру;
4) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы туралы деректерде қателіктердің болуына байланысты ЭҮП-мен авторлаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
5) 3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуге сұраныс нысанын экранға шығару мен оның құрылымы мен нысанының талаптарын ескере отырып, нысанды толтыру (деректерді енгізу); сондай-ақ ЖТ МДҚ-ан көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұрау салу;
6) 2-шарт – ЖТ МДҚ-да көрсетілетін қызмет алушының деректерін тексеру;
7) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЖТ МДҚ деректерінің расталмауына байланысты, сұралып отырған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
8) 5-үдеріс – электрондық құжатты (сұрау салуды) көрсетілетін қызметті берушімен өңдеу үшін ДСБАЖ жолдау;
9) 6-үдеріс – электрондық құжатты ДСБАЖ тіркеу;
10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушімен электрондық құжатты (сұранысты) мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеру (өңдеу);
11) 7-үдеріс – Стандарттың 14 тармағына сәйкес бұзушылықтың болуына байланысты сұралып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
12) 8-үдеріс-көрсетілетін қызметті алушымен ДСБАЖ қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу (электрондық құжат нысанда тіркелу жөнінде анықтаманы беру). Электрондық құжат уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады.
7. Осы Регламенттің 2 – қосымшасында (көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) көрсетілетін қызметті берушінің қадамдық әрекеттері мен шешімдері келтірілген:
1) 1-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерімен мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үшін ДСБАЖ логин мен парольді (авторлау үдерісі) енгізу;
2) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдау, мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үшін экранға сұратудың нысанын шығару мен көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізу;
3) 3 -үдеріс ЭҮШ арқылы көрсетілетін қызметті алушының деректер жөнінде ЖТ МДҚ сұранысты жолдау;
4) 1-шарт – көрсетілетін қызметті алушының деректерін ЖТ МДҚ тексеру;
5) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы деректерінің ЖТ МДҚ жоқтығына байланысты деректердің алу мүмкіндігі жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру;
6) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерімен сұратудың нысанын толтыру;
7) 6-үдеріс –электрондық құжатты ДСБАЖ тіркеу;
8) 2-шарт – көрсетілетін қызметті берушімен электрондық құжаттың (сұратуын) қызмет көрсету негіздерге сәйкестігін тексеру (өңдеу);
9) 7-үдеріс – Стандарттың 14 тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының құжаттарда бұзушылықтарға байланысты сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
10) 8-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушымен мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу (тікелей хабарласу кезінде немесе телефон байланысымен – уәкілетті ұйымның шақыртуларды тіркеу журналына жазбадан кейін дәрігердің бөлу күні, уақыты көрсетілетін ауызша жауап).
8. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үшін сұраудың нысанын толтыру бойынша әрекеттердің сипаттамасы:
1) ЭҮП кіру үшін пайдаланушымен ЖСН, логин мен парольді енгізу;
2) осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдау;
3) «online» қызметіне тапсырыс беру» батырмасымен мемлекеттік көрсетілетін қызметке тапсырыс беру;
4) электрондық түрде сұрауды толтыру және қажетті құжаттарды тіркеу:
ЭҮП-нда пайдаланушының тіркеудің нәтижелері бойынша ЖСН автоматты түрде таңдалады;
пайдаланушы «Сұрауды жіберу» батырмасының көмегімен сұратудың растауына (қол қоюына) көшуін жүзеге асырады;
5) ДСБАЖ сұрауды өңдеу;
6) пайдаланушының дисплейіне келесі ақпарат шығарылады:
ЖСН; сұрау нөмірі; мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі, сұратудың мәртебесі, мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету мерзімі;
пайдаланушыға «мәртебені жаңарту» батырмасының көмегімен сұраудың өңдеу нәтижелерін көруіне мүмкіндік беріледі;
ЭҮП-нда жауап алғанда «нәтижесін көру» батырмасы пайда болады.
9. Сұрауды өңдеуден кейін көрсетілетін қызметті берушіге сұрату өңдеудің нәтижелерін көру, келесі ретімен мүмкіндік беріледі:
«ашу» батырмасын басудан кейін – сұраудың нәтижесі дисплейдің экранына жіберіледі.
10. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету жөніндегі қажетті ақпаратты және кеңесті саll-орталығының телефоны (1414) арқылы алуға болады.
3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үдерісіндегі өзара іс - қимылдың тәртібін сипаттау
11. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету барысына қатысатын ҚФБ:
көрсетілетін қызметті беруші;
ЭҮП;
ДСБАЖ;
ЖТ МДҚ;
12. Әрбір іс - шараны орындау мерзімін көрсетумен, іс-шаралардың (рәсімдер, функциялар, операциялар) кезеңділігін мәтіндік кестелік сипаттау осы Регламенттің 1 - қосымшасында келтіріледі.
13. Логикалық кезеңділік іс - шараларының арасындағы өзара іс-қимылды көрсететін диаграммалар (мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету барысында), олардың сипаттамасына сәйкес осы Регламенттің 2 - қосымшасында келтіріледі.
14. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нәтижелері қолжетімділік пен сапасы көрсеткіштермен өлшеніп, осы Регламенттің 3 - қосымшасында келтіріледі.
15. Пайдаланушыларға мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
3) қолжетімділік (ақпарат пен ресурстарды рұқсатсыз ұстаудан қорғау).
16. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетудің техникалық шарты:
1) интернетке шығару;
2) мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетілетін адамда ЖСН-нің болуы;
3) ЭҮП-на авторлау;
4) пайдаланушыда ЭЦҚ бар болуы.
«Дәрігерді үйге шақырту»
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1 - қосымша
1 кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау
1 |
Әрекет № (жүріс, жұмыстар ағыны) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
2 |
ҚФБ атауы |
Көрсетілетін қызметті алушы |
ЭҮП |
Көрсетіле- |
ЭҮП |
ЭҮП |
ДСБАЖ |
ДСБАЖ |
ДСБАЖ |
3 |
Әрекеттің (үдерістің, шараның, операция- |
Парольді көрсетумен ЖСН бойынша ЭҮП-да авторлау |
Көрсетіле- |
Қызметті таңдайды, сұраныстың деректерін, сондай-ақ,ЖТ МДҚ көрсетіле- |
Көрсетіле- |
Сұраныс- |
Құжатты тіркеу |
Стандарттың 14 тармағына сәйкес бұзушылық- |
Көрсетіле- |
4 |
Аяқталу нысаны (деректер, ұйымдасты- |
Сұратудың сәтті қалыптастырутуралы хабарламаны көрсету |
Сұратылған мемлекет- |
Сұранысты бағыттау |
Сұратылған мемлекеттік көрсетіле- |
Сұраныс- |
Нөмірді игере отырып, жүйедегі сұраныс- |
Дәлелді бас тартуды қалыптасты- |
Шығыс құжатын көрсету |
5 |
Орындау мерзімдері |
30 секунд – 1 минут |
30 секунд |
1,5 минут |
1,5 минут |
1,5 минут |
1 минут |
30 минут |
30 минуттан аспау тиіс |
6 |
Келесі әрекет нөмірі |
2– деректерде бұзушылық болса; 3 – авторлау сәтті өтсе |
– |
4 –көрсеті- 5 – бұзушылық жоқ болса |
- |
6 |
7 –бұзушы-лық бар болса; 8 –бұзушы-лық жоқ болса |
- |
- |
2 кесте. Көрсетілетін қызмет беруші арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау
1 |
Әрекет № (жүріс, жұмыстар ағыны) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
2 |
ҚФБ атауы |
Көрсеті- |
Көрсеті- |
Көрсеті- |
ЖТ МДҚ |
Көрсетіле- |
ДСБАЖ |
ДСБАЖ |
ДСБАЖ |
3 |
Әрекеттің (үдерістің, шараның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы |
Пароль мен логин көрсету- |
Көрсеті- |
ЖТ МДҚ көрсеті- |
ЖТ МДҚ көрсетіле- |
Сұратудың нысанын қызметкер- |
Құжатты тіркеу |
Стандарттың 14 тармағына сәйкес бұзушылық- |
Көрсетілетін қызметті алушымен мемлекеттік қызмет нәтижесін алу (тікелей жолданғанда немесе телефон байланысы бойынша- уәкілетті ұйымның шақыру тіркеу журналына жазылу және дәрігерге кіру уақытын көрсетумен ауызша жауап жолдау) |
«Дәрігерді үйге шақырту»
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2 - қосымша
ЭҮП арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимылдың
№ 1 диаграммасы
Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезінде функционалдық
өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы
Шартты белгілер:
(диаграммалар мен шартты белгілерді қағаз нұсқасынан қараңыз)
«Дәрігерді үйге шақырту»
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3 - қосымша
«Сапа» және «қолжетімділік» мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсеткіштерін айқындауға
арналған сауалнама нысаны
____________________________________________________
(қызмет атауы)
1. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің үдеріс сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанбаймын;
2) ішінара қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету тәртібі жөніндегі ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанбаймын;
2) ішінара қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.
Маңғыстау облысы әкімдігінің
2013 жылғы 28 маусымдағы
№ 186-1 қаулысымен бекітілген
«Дәрігердің қабылдауына жазылу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер
1. «Дәрігердің қабылдауына жазылу» мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасының денсаулық сақтаудың Бірыңғай ақпараттық жүйесінің шеңберінде Маңғыстау облысының медициналық – санитариялық алғашқы көмек көрсететін медициналық ұйымдары (бұдан әрі- көрсетілетін қызметті беруші) және www.e.gov.kz «электрондық үкіметінің» веб-порталы арқылы ұсынады.
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 12 қазандағы № 1294 қаулысымен бекітілген «Дәрігердің қабылдауына жазылу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының негізінде көрсетіледі (бұдан әрі-Стандарт).
3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің автоматтандырылған дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
5. Осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентте (бұдан әрі-Регламент) пайдаланылатын ұғымдар және қысқартулар:
1) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түріндегі қызметті жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірігей нөмір (бұдан әрі – ЖСН);
2) көрсетілетін қызметті алушы – орталық мемлекеттік органдарды, Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерін, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарын, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерін қоспағанда, жеке және заңды тұлғалар;
3) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдаланумен ақпаратпен өзара алмасуды қажет ететін электрондық ақпараттық ресурстардың пайдаланушыларына ұсыну бойынша қызмет;
4) «электрондық үкіметінің» веб-порталы – мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге, нормативтік құқықтық базаны қоса бірыңғай үкіметтік ақпаратқа қол жеткізуге мүмкіндік беретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі-ЭҮП);
5) «электрондық үкіметінің» шлюзі – электрондық қызметтерін жүзеге асыру шеңберінде, «электрондық үкіметінің» ақпараттық жүйелерін біріктіру үшін ақпараттық жүйе (бұдан әрі-ЭҮШ);
6) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың нақтылығын, оның тиістілігін және мағынасының өзгермегенін растайтын электрондық цифрлық белгілердің жинағы (бұдан әрі – ЭЦҚ);
7) электрондық құжат – ақпарат электрондық цифрлық нысанда ұсынылған және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы расталған құжат;
8) мемлекеттік көрсетілетін қызмет – ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік көрсетілетін қызмет;
9) ақпараттық жүйе – аппараттық - бағдарламалық кешенді пайдалана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тапсыруға және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі – АЖ);
10) «Жеке тұлғалар» мемлекеттік дерекқоры – ақпаратты автоматты түрде жинастыруға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіруді енгізу және мемлекеттік басқару органдарына және басқа субъектілерге өкілеттілігінің шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олар туралы өзекті және нақты мәлімет ұсыну мақсатында Жеке сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімін құрастыру үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДҚ);
11) ДСБАЖ – денсаулық сақтаудың бірыңғай ақпараттық жүйесі;
12) пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйені пайдаланатын субъект (көрсетілетін қызметті алушы, көрсетілетін қызметті беруші);
13) құрылымдық-функционалдық бірліктер –мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үдерісіне ақпараттық жүйелер арқылы қатысатын мемлекеттік органдар, мекемелер мен өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі (бұдан әрі-ҚФБ);
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету бойынша көрсетілетін қызметті беруші қызметінің тәртібі
6. ЭҮП арқылы көрсетілетін қызметті берушінің қадам-қадаммен әрекеттері және шешімдері (ЭҮП арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
1) көрсетілетін қызметті алушы ЖСН мен парольдің (ЭҮП тіркелмеген пайдаланушылар үшін жүзеге асырылады) көмегімен ЭҮП-да тіркелуді жүзеге асырады;
2) 1-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ЭҮП-ге ЖСН мен парольді енгізеді;
3) 1-шарт – ЖСН мен пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЭҮП тексеру;
4) 2-үдеріс – пайдаланушының деректерінде бар бұзушылықтарына байланысты ЭҮП авторлаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
5) 3-үдеріс – пайдаланушының осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін сұраныстың нысанын экранға шығару және нысанның құрылымын және пішімдік талаптарын есепке ала отырып, пайдаланушының нысанды толтыруы (деректерді енгізу) сондай-ақ ЖТ МДҚ-ан көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұрау салу;
6) 2-шарт –ЖТ МДҚ-да көрсетілетін қызмет алушының деректерін тексеру;
7) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЖТ МДҚ деректерінің расталмауына байланысты сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет беруден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
8) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушімен өңдеу үшін ДСБАЖ электрондық құжатты (сұратуын) жолдау;
9) 6-үдеріс – электрондық құжатты ДСБАЖ тіркеу;
10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушімен электрондық құжатты (сұратуды) қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеру (өңдеу);
11) 7-үдеріс – Стандарттың 14 тармағына сәйкес бұзушылықтың болуына байланысты сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет беруден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
12) 8-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушымен ДСБАЖ қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу (электрондық түрде дәрігер қабылдауына жазылғаны туралы анықтаманы беру). Электрондық құжат уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады;
7. Көрсетілетін қызметті берушінің қадамдық әрекеттері мен шешімдері (Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
1) 1-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерімен қызмет көрсету үшін ДСБАЖ логин мен паролді (авторлау үдерісі) енгізу;
2) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерімен, осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдау, мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үшін экранға сұратудың нысанын шығару мен көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізу;
3) 3-үдеріс – ЭҮШ арқылы көрсетілетін қызметті алушының деректер жөнінде ЖТ МДҚ сұратуды жолдау;
4) 1-шарт – көрсетілетін қызметті алушының деректерін ЖТ МДҚ тексеру;
5) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының деректердің ЖТ МДҚ жоқтығына байланысты деректердің алу мүмкіндігі жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру;
6) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерімен сұратудың нысанын толтыру;
7) 6-үдеріс –ДСБАЖ электрондық құжатты тіркеу;
8) 2-шарт – көрсетілетін қызметті берушімен электрондық құжаттың (сұратуын) мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету негіздерге сәйкестігін тексеру (өңдеу);
9) 7-үдеріс – Стандарттың 14 тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының құжаттарда бұзушылықтарға байланысты сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
10) 8-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушымен мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу (уәкілетті ұйымның дәрігеріне қабылдауына алдын-ала жазылу журналына жазба жасау, содан кейін дәрігердің қабылдау кестесіне сәйкес, дәрігердің қабылдаған күні, уақыты көрсетілетін, ауызша жауап).
8. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін сұратудың нысанын толтыру бойынша әрекеттердің сипаттамасы:
1) ЭҮП кіру үшін пайдаланушымен ЖСН, логин мен паролді енгізу;
2) осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдау;
3) «online» қызметіне тапсырыс беру» батырмасымен мемлекеттік көрсетілетін қызметке тапсырыс беру;
4) электронды түрде сұратуды толтыру және қажетті құжаттарды тіркеу:
ЭҮП-нда пайдаланушының тіркеудің нәтижелері бойынша ЖСН автоматты түрде таңдалады;
пайдаланушы «Сұратуды жіберу» батырмасының көмегімен сұратудың растауына (қол қоюына) көшуін жүзеге асырады;
5) ДСБАЖ сұрауды өңдеу;
6) пайдаланушының дисплейіне келесі ақпарат шығарылады:
ЖСН, сұрату нөмірі, қызмет түрі, сұратудың мәртебесі, қызмет көрсету мерзімі;
пайдаланушыға «мәртебені жаңарту» батырмасының көмегімен сұратудың өңдеу нәтижелерін көруіне мүмкіндік беріледі;
ЭҮП-нда жауап алғанда «нәтижесін көру» батырмасымен пайда болады.
9. Сұратуды өңдеуден кейін көрсетілетін қызметті берушіге сұрату өңдеудің нәтижелерін көру, келесі ретімен мүмкіндік беріледі:
«ашу» батырмасын басудан кейін – сұратудың нәтижесі дисплейдің экранына жіберіледі.
10. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету жөніндегі қажетті ақпаратты және кеңесті саll - орталығының телефоны (1414) арқылы алуға болады.
3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үдерісіндегі өзара іс-қимылдың тәртібін сипаттау
11. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету барысына қатысатын ҚФБ:
көрсетілетін қызметті беруші
ЭҮП;
ДСБАЖ;
ЖТ МДҚ;
12. Әрбір іс - шараны орындау мерзімін көрсетумен, іс-шаралардың (рәсімдер, функциялар, операциялар) кезеңділігін мәтіндік кестелік сипаттау осы Регламенттің 1-қосымшасында келтіріледі.
13. Логикалық кезеңділік іс-шараларының арасындағы өзара іс-қимылды көрсететін диаграмма (мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету барысында), олардың сипаттамасына сәйкес осы Регламенттің 2-қосымшасында келтіріледі.
14. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижелері қолжетімділік пен сапасы көрсеткіштермен өлшеніп, осы Регламентке 3-қосымшада келтіріледі.
15. Пайдаланушыларға мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қойылатын талаптар:
1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
3) қолжетімділік (ақпарат пен ресурстарды рұқсатсыз ұстаудан қорғау).
16. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің техникалық шарты:
1) Интернетке шығару;
2) мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетілетін адамда ЖСН-нің болуы;
3) ЭҮП-на авторлау.
4) пайдаланушыда ЭЦҚ бар болуы
«Дәрігердің қабылдауына жазылу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша
1 кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау
1 |
Әрекет № (жүріс, жұмыстар ағыны) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
2 |
ҚФБ атауы |
Көрсеті- |
ЭҮП |
Көрсеті- |
ЭҮП |
ЭҮП |
ДСБАЖ |
ДСБАЖ |
ДСБАЖ |
3 |
Әрекеттің (үдерістің, шараның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы |
Парольді көрсету- |
Көрсетіле- |
Мемле- сұраныс- ЖТ МДҚ көрсеті- алушының деректе- |
Көрсетілетін қызметті алушының деректері расталмауына байланысты рұқсат бермеу туралы хабарламаны қалыптасты- |
Сұра- |
Құжатты тіркеу |
Стандарт- |
Көрсетілетін қызметті алушымен мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу (электрондық түрде дәрігерді үйге шақыру жөнінде анықтамасын алу) |
4 |
Аяқталу нысаны (деректер, ұйымдастыру- |
Сұратудың сәтті қалыптас- |
Сұратылған мемлекеттік көрсетіле- |
Сұраныс- |
Сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызметке рұқсат бермеу туралы хабарламаны қалыптастыру |
Сұра- |
Нөмірді игере отырып, жүйедегі сұраныс- |
Дәлелді бас тартуды қалыптастыру |
Шығыс құжатын көрсету |
5 |
Орындау мерзімдері |
30 секунд – 1 минут |
30 секунд |
1,5 минут |
1,5 минут |
1,5 минут |
1 минут |
30 минут |
30 минуттан аспау тиіс |
6 |
Келесі әрекет нөмірі |
2– Көрсеті- бұзушылық болса; 3– авторлау сәтті өтсе |
– |
4 - Көрсеті- болса; 5– бұзушы- |
- |
6 |
7 –бұзушы- |
- |
- |
2 кесте. Көрсетілетін қызмет беруші арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау
1 |
Әрекет № (жүріс, жұмыстар ағыны) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
2 |
ҚФБ атауы |
Көрсеті- |
Көрсетіле- |
Көрсеті- |
ЖТ МДҚ |
Көрсеті- |
ДСБАЖ |
ДСБАЖ |
ДСБАЖ |
3 |
Әрекеттің (үдерістің, шараның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы |
Көрсеті- |
Көрсетіле- |
ЖТ МДҚ көрсеті- |
ЖТ МДҚ қөрсеті- |
Сұрату- |
Құжатты тіркеу |
Стандарт- |
Көрсетілетін қызметті алушымен мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу (тікелей жолданғанда немесе телефон байланысы бойынша- уәкілетті ұйымның шақыру тіркеу журналына жазылу және дәрігерге кіру уақытын көрсетуіңмен ауызша жауап жолдау) |
4 |
Аяқталу нысаны (деректер, ұйымдастыру- |
Сұратудың сәтті қалыптас- |
Сұратудың сәтті қалыптас- |
Сұраныс- |
Дәлелді бас тартуды қалыптастыру |
Сұраныс- |
Арызға нөмір беруімен сұратуды тіркеу |
Дәлелді бас тартуды қалыптас- |
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін қалыптастыру |
5 |
Орындау мерзімдері |
10–15 секунд |
10 секунд |
1,5 минут |
10-15 секунд |
10-15 секунд |
1,5 минут |
10 минут |
10 минуттан аспау тиіс |
6 |
Келесі әрекет нөмірі |
- |
– |
4 – бұзушы- |
- |
6 |
7–бұзушы- |
- |
- |
«Дәрігердің қабылдауына жазылу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2 - қосымша
ЭҮП арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы
Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы Шартты белгілер:
(диаграммалар мен шартты белгілерді қағаз нұсқасынан қараңыз)
«Дәрігердің қабылдауына жазылу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 3-қосымша
«Сапа» және «қолжетімділік» мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсеткіштерін айқындауға
арналған сауалнама нысаны
____________________________________________________
(қызмет атауы)
1. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетудің үдеріс сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанбаймын;
2) ішінара қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету тәртібі жөніндегі ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанбаймын;
2) ішінара қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.