Халыққа медициналық қызмет көрсету саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2013 жылғы 28 маусымдағы № 186-1 қаулысы. Маңғыстау облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 23 шілдеде № 2281 тіркелді. Күші жойылды Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 08 шілдедегі № 172 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 08 шілдедегі № 172 қаулысымен.

      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) «Дәрігерді үйге шақырту» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) «Дәрігердің қабылдауына жазылу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Маңғыстау облысының денсаулық сақтау басқармасы» мемлекеттік мекемесі (Р.Ф.Бектубаев) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын және Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет – ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Х.Х.Нұрғалиеваға жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 
 

      Облыс әкімі                             А. Айдарбаев
 
 

      «КЕЛІСІЛДІ»

      Қазақстан Республикасы
      Көлік және коммуникация министрі
      А.Жұмағалиев
      28 маусым 2013 ж.


Маңғыстау облысы әкімдігінің
2013 жылғы 28 маусымдағы
№ 186-1 қаулысымен бекітілген
 

«Дәрігерді үйге шақырту»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. «Дәрігерді үйге шақырту» мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасының денсаулық сақтаудың Бірыңғай ақпараттық жүйесінің шеңберінде Маңғыстау облысының медициналық – санитариялық алғашқы көмек көрсететін медициналық ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), сондай-ақ www e.gov.kz «электрондық үкіметінің» веб - порталы арқылы ұсынады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет «Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 12 қазандағы № 1294 қаулысымен бекітілген «Дәрігерді үйге шақырту» мемлекеттік қызмет стандартының негізінде көрсетіледі.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің автоматтандырылған дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінде (бұдан әрі – Регламент) пайдаланылатын ұғымдар және қысқартулар:
      1) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түріндегі қызметті жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірігей нөмір (бұдан әрі – ЖСН);
      2) көрсетілетін қызметті алушы – орталық мемлекеттік органдарды, Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерін, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарын, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерін қоспағанда, жеке және заңды тұлғалар;
      3) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдаланумен ақпаратпен өзара алмасуды қажет ететін электрондық ақпараттық ресурстардың пайдаланушыларына ұсыну бойынша қызмет;
      4) «электрондық үкіметінің» веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса алғанда, бүкіл шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтерге қол жеткізудің бірыңғай терезесі болатын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮП);
      5) «электрондық үкіметінің» шлюзі – электрондық қызметтерін жүзеге асыру шеңберінде, «электрондық үкіметінің» ақпараттық жүйелерін біріктіру үшін ақпараттық жүйе (бұдан әрі-ЭҮШ)
      6) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың нақтылығын, оның тиістілігін және мағынасының өзгермегенін растайтын электрондық сандық белгілердің жинағы (бұдан әрі – ЭЦҚ);
      7) электрондық құжат – ақпарат электрондық цифрлық нысанда ұсынылған және электрондық сандық қолтаңба арқылы расталған құжат;
      8) мемлекеттік көрсетілетін қызмет – ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызмет;
      9) ақпараттық жүйе – аппараттық - бағдарламалық кешенді пайдалана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тапсыруға және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі – АЖ);
      10) «Жеке тұлғалар» мемлекеттік дерекқоры – ақпаратты автоматты түрде жинастыруға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіруді енгізу және мемлекеттік басқару органдарына және басқа субъектілерге өкілеттілігінің шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес, олар туралы өзекті және нақты мәлімет ұсыну мақсатында, жеке сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімін құрастыру үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДҚ);
      11) ДСБАЖ – денсаулық сақтаудың бірыңғай ақпараттық жүйесі;
      12) пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйені пайдаланатын субъект (көрсетілетін қызметті алушы, көрсетілетін қызметті беруші);
      13) құрылымдық-функционалдық бірліктер – мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету барысына қатысатын ақпараттық жүйелер арқылы мемлекеттік органдар, мекемелер мен өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелері (бұдан әрі-ҚФБ);

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету бойынша көрсетілетін қызметті беруші қызметінің тәртібі

      6. Осы Регламенттің 2 – қосымшасында (ЭҮП арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) көрсетілетін қызметті берушінің ЭҮП арқылы болатын қадамдық әрекеттері мен шешімдері келтірілген:
      1) көрсетілетін қызметті алушы ЖСН және парольдің көмегімен ЭҮП-да тіркелуді жүзеге асырады (ЭҮП-да тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүргізіледі);
      2) 1-үдеріс – мемлекеттік көрсетілетін қызмет алу үшін ЭҮП-да алушының ЖСН мен паролін енгізуі (авторлау үдерісі);
      3) 1-шарт – ЭҮП-да ЖСН және шартты белгі арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтердің дұрыстығын тексеру;
      4) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы туралы деректерде қателіктердің болуына байланысты ЭҮП-мен авторлаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуге сұраныс нысанын экранға шығару мен оның құрылымы мен нысанының талаптарын ескере отырып, нысанды толтыру (деректерді енгізу); сондай-ақ ЖТ МДҚ-ан көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұрау салу;
      6) 2-шарт – ЖТ МДҚ-да көрсетілетін қызмет алушының деректерін тексеру;
      7) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЖТ МДҚ деректерінің расталмауына байланысты, сұралып отырған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – электрондық құжатты (сұрау салуды) көрсетілетін қызметті берушімен өңдеу үшін ДСБАЖ жолдау;
      9) 6-үдеріс – электрондық құжатты ДСБАЖ тіркеу;
      10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушімен электрондық құжатты (сұранысты) мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      11) 7-үдеріс – Стандарттың 14 тармағына сәйкес бұзушылықтың болуына байланысты сұралып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс-көрсетілетін қызметті алушымен ДСБАЖ қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу (электрондық құжат нысанда тіркелу жөнінде анықтаманы беру). Электрондық құжат уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады.
      7. Осы Регламенттің 2 – қосымшасында (көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) көрсетілетін қызметті берушінің қадамдық әрекеттері мен шешімдері келтірілген:
      1) 1-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерімен мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үшін ДСБАЖ логин мен парольді (авторлау үдерісі) енгізу;
      2) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерімен осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдау, мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үшін экранға сұратудың нысанын шығару мен көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізу;
      3) 3 -үдеріс ЭҮШ арқылы көрсетілетін қызметті алушының деректер жөнінде ЖТ МДҚ сұранысты жолдау;
      4) 1-шарт – көрсетілетін қызметті алушының деректерін ЖТ МДҚ тексеру;
      5) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы деректерінің ЖТ МДҚ жоқтығына байланысты деректердің алу мүмкіндігі жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерімен сұратудың нысанын толтыру;
      7) 6-үдеріс –электрондық құжатты ДСБАЖ тіркеу;
      8) 2-шарт – көрсетілетін қызметті берушімен электрондық құжаттың (сұратуын) қызмет көрсету негіздерге сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      9) 7-үдеріс – Стандарттың 14 тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының құжаттарда бұзушылықтарға байланысты сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 8-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушымен мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу (тікелей хабарласу кезінде немесе телефон байланысымен – уәкілетті ұйымның шақыртуларды тіркеу журналына жазбадан кейін дәрігердің бөлу күні, уақыты көрсетілетін ауызша жауап).
      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үшін сұраудың нысанын толтыру бойынша әрекеттердің сипаттамасы:
      1) ЭҮП кіру үшін пайдаланушымен ЖСН, логин мен парольді енгізу;
      2) осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдау;
      3) «online» қызметіне тапсырыс беру» батырмасымен мемлекеттік көрсетілетін қызметке тапсырыс беру;
      4) электрондық түрде сұрауды толтыру және қажетті құжаттарды тіркеу:
      ЭҮП-нда пайдаланушының тіркеудің нәтижелері бойынша ЖСН автоматты түрде таңдалады;
      пайдаланушы «Сұрауды жіберу» батырмасының көмегімен сұратудың растауына (қол қоюына) көшуін жүзеге асырады;
      5) ДСБАЖ сұрауды өңдеу;
      6) пайдаланушының дисплейіне келесі ақпарат шығарылады:
      ЖСН; сұрау нөмірі; мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі, сұратудың мәртебесі, мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету мерзімі;
      пайдаланушыға «мәртебені жаңарту» батырмасының көмегімен сұраудың өңдеу нәтижелерін көруіне мүмкіндік беріледі;
      ЭҮП-нда жауап алғанда «нәтижесін көру» батырмасы пайда болады.
      9. Сұрауды өңдеуден кейін көрсетілетін қызметті берушіге сұрату өңдеудің нәтижелерін көру, келесі ретімен мүмкіндік беріледі:
      «ашу» батырмасын басудан кейін – сұраудың нәтижесі дисплейдің экранына жіберіледі.
      10. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету жөніндегі қажетті ақпаратты және кеңесті саll-орталығының телефоны (1414) арқылы алуға болады.

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үдерісіндегі өзара іс - қимылдың тәртібін сипаттау
 

      11. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету барысына қатысатын ҚФБ:
      көрсетілетін қызметті беруші;
      ЭҮП;
      ДСБАЖ;
      ЖТ МДҚ;
      12. Әрбір іс - шараны орындау мерзімін көрсетумен, іс-шаралардың (рәсімдер, функциялар, операциялар) кезеңділігін мәтіндік кестелік сипаттау осы Регламенттің 1 - қосымшасында келтіріледі.
      13. Логикалық кезеңділік іс - шараларының арасындағы өзара іс-қимылды көрсететін диаграммалар (мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету барысында), олардың сипаттамасына сәйкес осы Регламенттің 2 - қосымшасында келтіріледі.
      14. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нәтижелері қолжетімділік пен сапасы көрсеткіштермен өлшеніп, осы Регламенттің 3 - қосымшасында келтіріледі.
      15. Пайдаланушыларға мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үдерісіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпарат пен ресурстарды рұқсатсыз ұстаудан қорғау).
      16. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетудің техникалық шарты:
      1) интернетке шығару;
      2) мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетілетін адамда ЖСН-нің болуы;
      3) ЭҮП-на авторлау;
      4) пайдаланушыда ЭЦҚ бар болуы.


«Дәрігерді үйге шақырту»
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1 - қосымша

1 кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау
 

1

Әрекет № (жүріс, жұмыстар ағыны)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Көрсетілетін қызметті алушы

ЭҮП

Көрсетіле-
тін қызметті алушы

ЭҮП

ЭҮП

ДСБАЖ

ДСБАЖ

ДСБАЖ

3

Әрекеттің (үдерістің, шараның,

операция-
ның) атауы және олардың сипаттама-
сы

Парольді көрсетумен ЖСН бойынша

ЭҮП-да авторлау

Көрсетіле-
тін қызметті алушының деректе-
рінде қателік-
терге байланысты рұқсат бермеу туралы хабарлама-
ны қалыптас-
тырады

Қызметті таңдайды,

сұраныстың

деректерін, сондай-ақ,ЖТ МДҚ көрсетіле-
тін қызметті алушының деректері туралы сұранысты қалыптас-
тырады

Көрсетіле-
тін қызметті алушының деректері расталмауы-
на байланысты рұқсат бермеу туралы хабарламаны қалыптасты-
рады

Сұраныс-
ты жолдау

Құжатты тіркеу

Стандарттың 14 тармағына сәйкес бұзушылық-
тарға байланысты рұқсат бермеу туралы хабарламаны қалыптасты-
ру

Көрсетіле-
тін қызметті алушымен мемлекеттік қызметтің нәтижесін алу (электрон-
дық түрде дәрігерді үйге шақыру жөнінде анықтамасын алу)

4

Аяқталу нысаны (деректер,

ұйымдасты-
ру-өкімдік, шешімдік құжат)

Сұратудың сәтті қалыптастырутуралы хабарламаны көрсету

Сұратылған мемлекет-
тік көрсетіле-
тін қызметке рұқсат бермеу туралы хабарлама-
ны қалыптас-
тыру

Сұранысты бағыттау

Сұратылған мемлекеттік көрсетіле-
тін қызметке рұқсат бермеу туралы хабарламаны қалыптасты-
ру

Сұраныс-
ты бағыттау

Нөмірді игере отырып, жүйедегі сұраныс-
ты тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптасты-
ру

Шығыс құжатын көрсету

5

Орындау мерзімдері

30 секунд –

1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

1,5 минут

1 минут

30 минут

30 минуттан аспау тиіс

6

Келесі әрекет нөмірі

2– деректерде

бұзушылық болса;

3 – авторлау сәтті өтсе

4 –көрсеті-
летін қызметті алушының деректе-
рінде бұзушылық болса;

5 – бұзушылық жоқ болса

-

6

7 –бұзушы-лық бар болса;

8 –бұзушы-лық жоқ болса

-

-


2 кесте. Көрсетілетін қызмет беруші арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау
 

1

Әрекет № (жүріс, жұмыстар ағыны)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Көрсеті-
летін қызметті беруші

Көрсеті-
летін қызметті беруші

Көрсеті-
летін қызметтіберуші

ЖТ МДҚ

Көрсетіле-
тін қызметті беруші

ДСБАЖ

ДСБАЖ

ДСБАЖ

3

Әрекеттің (үдерістің, шараның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Пароль мен логин көрсету-
мен ЭҮП-да авторлау

Көрсеті-
летін қызметті беруші қызметке-
рімен қызметті таңдау

ЖТ МДҚ көрсеті-
летін қызметті алушының деректе-
рі туралы сұраныс-
ты жолдау


ЖТ МДҚ көрсетіле-
тін қызметті алушының деректердің жоқ болуына байланысты хабарламаны қалыптасты-
ру

Сұратудың нысанын қызметкер-
мен толтыру

Құжатты тіркеу

Стандарттың 14 тармағына сәйкес бұзушылық-
тарға байланысты рұқсат бермеу туралы хабарламаны қалыптасты-
ру

Көрсетілетін қызметті алушымен мемлекеттік қызмет нәтижесін алу (тікелей жолданғанда немесе телефон байланысы бойынша- уәкілетті ұйымның шақыру тіркеу журналына жазылу және дәрігерге кіру уақытын көрсетумен ауызша жауап жолдау)


«Дәрігерді үйге шақырту»
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2 - қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимылдың
№ 1 диаграммасы
 
Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезінде функционалдық
өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы
 
Шартты белгілер:

(диаграммалар мен шартты белгілерді қағаз нұсқасынан қараңыз)


«Дәрігерді үйге шақырту»
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3 - қосымша

«Сапа» және «қолжетімділік» мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсеткіштерін айқындауға
арналған сауалнама нысаны
____________________________________________________
(қызмет атауы)

      1. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің үдеріс сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету тәртібі жөніндегі ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.



Маңғыстау облысы әкімдігінің
2013 жылғы 28 маусымдағы
№ 186-1 қаулысымен бекітілген

«Дәрігердің қабылдауына жазылу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті 1. Жалпы ережелер

      1. «Дәрігердің қабылдауына жазылу» мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасының денсаулық сақтаудың Бірыңғай ақпараттық жүйесінің шеңберінде Маңғыстау облысының медициналық – санитариялық алғашқы көмек көрсететін медициналық ұйымдары (бұдан әрі- көрсетілетін қызметті беруші) және www.e.gov.kz «электрондық үкіметінің» веб-порталы арқылы ұсынады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 12 қазандағы № 1294 қаулысымен бекітілген «Дәрігердің қабылдауына жазылу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының негізінде көрсетіледі (бұдан әрі-Стандарт).
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің автоматтандырылған дәрежесі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету түрі: транзакциялық.
      5. Осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентте (бұдан әрі-Регламент) пайдаланылатын ұғымдар және қысқартулар:
      1) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, оның ішінде жеке кәсіпкерлік түріндегі қызметті жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірігей нөмір (бұдан әрі – ЖСН);
      2) көрсетілетін қызметті алушы – орталық мемлекеттік органдарды, Қазақстан Республикасының шетелдегі мекемелерін, облыстардың, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдарын, қаладағы аудандардың, аудандық маңызы бар қалалардың, кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің әкімдерін қоспағанда, жеке және заңды тұлғалар;
      3) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдаланумен ақпаратпен өзара алмасуды қажет ететін электрондық ақпараттық ресурстардың пайдаланушыларына ұсыну бойынша қызмет;
      4) «электрондық үкіметінің» веб-порталы – мемлекеттік көрсетілетін қызметтерге, нормативтік құқықтық базаны қоса бірыңғай үкіметтік ақпаратқа қол жеткізуге мүмкіндік беретін ақпараттық жүйе (бұдан әрі-ЭҮП);
      5) «электрондық үкіметінің» шлюзі – электрондық қызметтерін жүзеге асыру шеңберінде, «электрондық үкіметінің» ақпараттық жүйелерін біріктіру үшін ақпараттық жүйе (бұдан әрі-ЭҮШ);
      6) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың нақтылығын, оның тиістілігін және мағынасының өзгермегенін растайтын электрондық цифрлық белгілердің жинағы (бұдан әрі – ЭЦҚ);
      7) электрондық құжат – ақпарат электрондық цифрлық нысанда ұсынылған және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы расталған құжат;
      8) мемлекеттік көрсетілетін қызмет – ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік көрсетілетін қызмет;
      9) ақпараттық жүйе – аппараттық - бағдарламалық кешенді пайдалана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздестіруге, таратуға, тапсыруға және ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі – АЖ);
      10) «Жеке тұлғалар» мемлекеттік дерекқоры – ақпаратты автоматты түрде жинастыруға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында жеке тұлғалардың бірыңғай сәйкестендіруді енгізу және мемлекеттік басқару органдарына және басқа субъектілерге өкілеттілігінің шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олар туралы өзекті және нақты мәлімет ұсыну мақсатында Жеке сәйкестендіру нөмірлерінің ұлттық тізілімін құрастыру үшін арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЖТ МДҚ);
      11) ДСБАЖ – денсаулық сақтаудың бірыңғай ақпараттық жүйесі;
      12) пайдаланушы – оған қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық жүйені пайдаланатын субъект (көрсетілетін қызметті алушы, көрсетілетін қызметті беруші);
      13) құрылымдық-функционалдық бірліктер –мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үдерісіне ақпараттық жүйелер арқылы қатысатын мемлекеттік органдар, мекемелер мен өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің тізбесі (бұдан әрі-ҚФБ);

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету бойынша көрсетілетін қызметті беруші қызметінің тәртібі

      6. ЭҮП арқылы көрсетілетін қызметті берушінің қадам-қадаммен әрекеттері және шешімдері (ЭҮП арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) көрсетілетін қызметті алушы ЖСН мен парольдің (ЭҮП тіркелмеген пайдаланушылар үшін жүзеге асырылады) көмегімен ЭҮП-да тіркелуді жүзеге асырады;
      2) 1-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ЭҮП-ге ЖСН мен парольді енгізеді;
      3) 1-шарт – ЖСН мен пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын ЭҮП тексеру;
      4) 2-үдеріс – пайдаланушының деректерінде бар бұзушылықтарына байланысты ЭҮП авторлаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-үдеріс – пайдаланушының осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін сұраныстың нысанын экранға шығару және нысанның құрылымын және пішімдік талаптарын есепке ала отырып, пайдаланушының нысанды толтыруы (деректерді енгізу) сондай-ақ ЖТ МДҚ-ан көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұрау салу;
      6) 2-шарт –ЖТ МДҚ-да көрсетілетін қызмет алушының деректерін тексеру;
      7) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЖТ МДҚ деректерінің расталмауына байланысты сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет беруден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушімен өңдеу үшін ДСБАЖ электрондық құжатты (сұратуын) жолдау;
      9) 6-үдеріс – электрондық құжатты ДСБАЖ тіркеу;
      10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушімен электрондық құжатты (сұратуды) қызмет көрсету негіздеріне сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      11) 7-үдеріс – Стандарттың 14 тармағына сәйкес бұзушылықтың болуына байланысты сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет беруден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушымен ДСБАЖ қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу (электрондық түрде дәрігер қабылдауына жазылғаны туралы анықтаманы беру). Электрондық құжат уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ пайдалануымен қалыптастырылады;
      7. Көрсетілетін қызметті берушінің қадамдық әрекеттері мен шешімдері (Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы) осы Регламенттің 2-қосымшасында келтірілген:
      1) 1-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерімен қызмет көрсету үшін ДСБАЖ логин мен паролді (авторлау үдерісі) енгізу;
      2) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерімен, осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдау, мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үшін экранға сұратудың нысанын шығару мен көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізу;
      3) 3-үдеріс – ЭҮШ арқылы көрсетілетін қызметті алушының деректер жөнінде ЖТ МДҚ сұратуды жолдау;
      4) 1-шарт – көрсетілетін қызметті алушының деректерін ЖТ МДҚ тексеру;
      5) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының деректердің ЖТ МДҚ жоқтығына байланысты деректердің алу мүмкіндігі жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерімен сұратудың нысанын толтыру;
      7) 6-үдеріс –ДСБАЖ электрондық құжатты тіркеу;
      8) 2-шарт – көрсетілетін қызметті берушімен электрондық құжаттың (сұратуын) мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету негіздерге сәйкестігін тексеру (өңдеу);
      9) 7-үдеріс – Стандарттың 14 тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушының құжаттарда бұзушылықтарға байланысты сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 8-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушымен мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу (уәкілетті ұйымның дәрігеріне қабылдауына алдын-ала жазылу журналына жазба жасау, содан кейін дәрігердің қабылдау кестесіне сәйкес, дәрігердің қабылдаған күні, уақыты көрсетілетін, ауызша жауап).
      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін сұратудың нысанын толтыру бойынша әрекеттердің сипаттамасы:
      1) ЭҮП кіру үшін пайдаланушымен ЖСН, логин мен паролді енгізу;
      2) осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдау;
      3) «online» қызметіне тапсырыс беру» батырмасымен мемлекеттік көрсетілетін қызметке тапсырыс беру;
      4) электронды түрде сұратуды толтыру және қажетті құжаттарды тіркеу:
      ЭҮП-нда пайдаланушының тіркеудің нәтижелері бойынша ЖСН автоматты түрде таңдалады;
      пайдаланушы «Сұратуды жіберу» батырмасының көмегімен сұратудың растауына (қол қоюына) көшуін жүзеге асырады;
      5) ДСБАЖ сұрауды өңдеу;
      6) пайдаланушының дисплейіне келесі ақпарат шығарылады:
      ЖСН, сұрату нөмірі, қызмет түрі, сұратудың мәртебесі, қызмет көрсету мерзімі;
      пайдаланушыға «мәртебені жаңарту» батырмасының көмегімен сұратудың өңдеу нәтижелерін көруіне мүмкіндік беріледі;
      ЭҮП-нда жауап алғанда «нәтижесін көру» батырмасымен пайда болады.
      9. Сұратуды өңдеуден кейін көрсетілетін қызметті берушіге сұрату өңдеудің нәтижелерін көру, келесі ретімен мүмкіндік беріледі:
      «ашу» батырмасын басудан кейін – сұратудың нәтижесі дисплейдің экранына жіберіледі.
      10. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету жөніндегі қажетті ақпаратты және кеңесті саll - орталығының телефоны (1414) арқылы алуға болады.

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үдерісіндегі өзара іс-қимылдың тәртібін сипаттау

      11. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету барысына қатысатын ҚФБ:
      көрсетілетін қызметті беруші
      ЭҮП;
      ДСБАЖ;
      ЖТ МДҚ;
      12. Әрбір іс - шараны орындау мерзімін көрсетумен, іс-шаралардың (рәсімдер, функциялар, операциялар) кезеңділігін мәтіндік кестелік сипаттау осы Регламенттің 1-қосымшасында келтіріледі.
      13. Логикалық кезеңділік іс-шараларының арасындағы өзара іс-қимылды көрсететін диаграмма (мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету барысында), олардың сипаттамасына сәйкес осы Регламенттің 2-қосымшасында келтіріледі.
      14. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету нәтижелері қолжетімділік пен сапасы көрсеткіштермен өлшеніп, осы Регламентке 3-қосымшада келтіріледі.
      15. Пайдаланушыларға мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпарат пен ресурстарды рұқсатсыз ұстаудан қорғау).
      16. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетудің техникалық шарты:
      1) Интернетке шығару;
      2) мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетілетін адамда ЖСН-нің болуы;
      3) ЭҮП-на авторлау.
      4) пайдаланушыда ЭЦҚ бар болуы
 

«Дәрігердің қабылдауына жазылу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша

1 кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау
 

1

Әрекет № (жүріс, жұмыстар ағыны)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Көрсеті-
летін қызметті алушы

ЭҮП

Көрсеті-
летін қызметті алушы

ЭҮП

ЭҮП

ДСБАЖ

ДСБАЖ

ДСБАЖ

3

Әрекеттің (үдерістің, шараның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Парольді көрсету-
мен ЖСН бойынша ЭҮП-да авторлау

Көрсетіле-
тін қызметті алушының деректерін-
де қателіктер-
ге байланысты рұқсат бермеу туралы хабарламаны қалыптасты-
рады

Мемле-
кеттік көрсеті-
летін қызметті таңдайды,

сұраныс-
тың деректе-
рін, сондай-
ақ

ЖТ МДҚ көрсеті-
летін қызметті

алушының деректе-
рі туралы сұраныс-
ты қалып-
тастыра-
ды

Көрсетілетін қызметті

алушының деректері расталмауына байланысты рұқсат бермеу туралы хабарламаны қалыптасты-
рады

Сұра-
нысты жолдау

Құжатты тіркеу

Стандарт-
тың 14 тармағына сәйкес бұзушылық-
тарға байланысты рұқсат бермеу туралы хабарлама-
ны қалыптас-
тыру

Көрсетілетін қызметті

алушымен мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу

(электрондық түрде дәрігерді үйге шақыру жөнінде анықтамасын алу)


4

Аяқталу нысаны (деректер, ұйымдастыру-
өкімдік шешімдік құжат)

Сұратудың сәтті қалыптас-
тыру туралы хабарла-
маны көрсету

Сұратылған мемлекеттік

көрсетіле-
тін қызметке рұқсат бермеу туралы хабарламаны қалыптасты-
ру

Сұраныс-
ты бағыттау

Сұратылған мемлекеттік көрсетілетін

қызметке рұқсат бермеу туралы хабарламаны қалыптастыру

Сұра-
нысты бағыт-
тау

Нөмірді игере отырып, жүйедегі сұраныс-
ты тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Шығыс құжатын көрсету

5

Орындау мерзімдері

30 секунд – 1 минут

30 секунд

1,5 минут

1,5 минут

1,5 минут

1 минут

30 минут

30 минуттан аспау тиіс

6

Келесі әрекет нөмірі

2– Көрсеті-
летін қызметті алушы деректер-
де

бұзушылық

болса; 3– авторлау сәтті өтсе

4 - Көрсеті-
летін қызметті алушы дерек-
терде бұзушы-
лық

болса; 5– бұзушы-
лық жоқ болса

-

6

7 –бұзушы-
лық бар болса; 8 –бұзушы-
лық жоқ болса

-

-


2 кесте. Көрсетілетін қызмет беруші арқылы ҚФБ әрекеттерін сипаттау
 

1

Әрекет № (жүріс, жұмыстар ағыны)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

ҚФБ атауы

Көрсеті-
летін қызметті беруші

Көрсетіле-
тін қызметті беруші

Көрсеті-
летін қызметті беруші

ЖТ МДҚ

Көрсеті-
летін қызметтіберуші

ДСБАЖ

ДСБАЖ

ДСБАЖ

3

Әрекеттің (үдерістің, шараның, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Көрсеті-
летін қызмет беруші қызметке-
рімен логин мен пароль енгізу (авторлау үдерісі)

Көрсетіле-
тін қызметті беруші қызметкерімен мемлекет-
тік көрсетіле-
тін қызметті таңдау

ЖТ МДҚ көрсеті-
летін қызметті алушының деректе-
рі туралы сұраныс-
ты жолдау

ЖТ МДҚ қөрсеті-
летін қызметті алушының дерек-
тердің жоқ болуына байла-
нысты хабарла-
маны қалып-
тастыру

Сұрату-
дың нысанын қызмет-
кермен толтыру

Құжатты тіркеу

Стандарт-
тың 14 тармағына сәйкес бұзушылық-
тарға байланысты рұқсат бермеу туралы хабарлама-
ны қалыптас-
тыру

Көрсетілетін қызметті

алушымен мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу (тікелей жолданғанда немесе телефон байланысы бойынша- уәкілетті ұйымның шақыру тіркеу журналына жазылу және дәрігерге кіру уақытын көрсетуіңмен ауызша жауап жолдау)

4

Аяқталу нысаны (деректер, ұйымдастыру-
өкімдік шешімдік құжат)

Сұратудың сәтті қалыптас-
тыру туралы хабарла-
маны көрсету

Сұратудың сәтті қалыптас-
тыру туралы хабарлама-
ны көрсету

Сұраныс-
ты бағыттау

Дәлелді бас тартуды қалыптастыру

Сұраныс-
ты бағыттау

Арызға нөмір беруімен сұратуды тіркеу

Дәлелді бас тартуды қалыптас-
тыру

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін қалыптастыру

5

Орындау мерзімдері

10–15 секунд

10 секунд

1,5 минут

10-15 секунд

10-15 секунд

1,5 минут

10 минут

10 минуттан аспау тиіс

6

Келесі әрекет нөмірі

-

4 – бұзушы-
лық жоқ болса; 5 – бұзушы-
лық жоқ болса

-

6

7–бұзушы-
лық бар болса; 8– бұзушылық жоқ болса

-

-



«Дәрігердің қабылдауына жазылу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 2 - қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы
 
Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы Шартты белгілер:

(диаграммалар мен шартты белгілерді қағаз нұсқасынан қараңыз)
 

«Дәрігердің қабылдауына жазылу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 3-қосымша

«Сапа» және «қолжетімділік» мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсеткіштерін айқындауға
арналған сауалнама нысаны
____________________________________________________
(қызмет атауы)
 

      1. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетудің үдеріс сапасына және нәтижесіне қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету тәртібі жөніндегі ақпараттың сапасына қанағаттанасыз ба?
      1) қанағаттанбаймын;
      2) ішінара қанағаттанамын;
      3) қанағаттанамын.
 

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере медицинского обслуживания населения

Постановление акимата Мангистауской области от 28 июня 2013 года № 186-1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 23 июля 2013 года № 2281. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 08 июля 2014 года № 172

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата акимата Мангистауской области от 08 июля 2014 года № 172.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги «Вызов врача на дом»;
      2) регламент государственной услуги «Запись на прием к врачу».
      2. Государственному учреждению «Управление здравоохранения Мангистауской области» (Бектубаев Р.Ф.) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в средствах массовой информации и размещение на интернет - ресурсе акимата Мангистауской области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Нургалиеву Х.Х.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 
 

      Аким области                            А. Айдарбаев
 
 

      «СОГЛАСОВАНО»

      Министр транспорта и коммуникаций
      Республики Казахстан
      А.Жумагалиев
      28 июня 2013 г.


Утвержден постановлением
акимата Мангистауской области
от 28 июня 2013 года № 186-1

Регламент государственной услуги
«Вызов врача на дом» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Вызов врача на дом» (далее – государственная услуга) оказывается медицинскими организациями Мангистауской области, оказывающими первичную медико-санитарную помощь в рамках Единой информационной системы здравоохранения Республики Казахстан (далее – услугодатель), а также через веб - портал «электронного правительства» www e.gov.kz.
      2. Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги «Вызов врача на дом», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 октября 2012 года № 1294 (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания государственной услуги: транзакционная.
      5.Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте государственной услуги (далее-Регламент):
      1) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      2) услугополучатель – физические и юридические лица, за исключением центральных государственных органов, загранучреждений Республики Казахстан, местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимов районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов;
      3) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      4) веб–портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее – ПЭП);
      5) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      6) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      7) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      8) государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      9) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      10) Государственная база данных «Физические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ);
      11) ЕИСЗ – Единая информационная система здравоохранения;
      12) пользователь – субъект (услугополучатель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      13) структурно – функциональные единицы – перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги (далее - СФЕ).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через ПЭП) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, а также запрос о данных услугополучателя в ГБД ФЛ;
      6) условие 2 – проверка данных услугополучателя на ГБД ФЛ;
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге, в связи с не подтверждением данных услугополучателя в ГБД ФЛ;
      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса) в ЕИСЗ для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в ЕИСЗ;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия электронного документа (запроса) основаниям для оказания государственной услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями, согласно пункту 14 Стандарта;
      12) процесс 8 - получение услугополучателем результата государственной услуги (выдача справки о вызове врача на дом в электронном виде), сформированный ЕИСЗ. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через услугодателя) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в ЕИСЗ логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных услугополучателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения об отсутствий данных услугополучателя в ГБД ФЛ;
      6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в ЕИСЗ;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия запроса основаниям для оказания государственной услуги;
      9) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя, согласно пункта 14 Стандарта;
      10) процесс 8 - получение услугополучателем результата государственной услуги (при непосредственном обращении или по телефонной связи - запись в журнале регистрации вызовов уполномоченной организации затем устный ответ с указанием даты, времени посещения врача).
      8. Описание действий по заполнению форм запроса для оказания государственной услуги:
      1) ввод пользователем ИИН, логина и пароля для входа в ПЭП;
      2) выбор государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте;
      3) заказ государственной услуги с помощью кнопки «Заказать услугу online»;
      4) заполнение запроса и прикрепление необходимых документов в электронном виде:
      ИИН выбирается автоматически, по результатам регистрации пользователя в ПЭП;
      пользователь с помощью кнопки «отправить запрос» осуществляет направление запроса;
      5) обработка запроса в ЕИСЗ;
      6) у пользователя на экране дисплея выводится следующая информация: ИИН; номер запроса; тип государственной услуги; статус запроса; срок оказания государственной услуги;
      с помощью кнопки «обновить статус» пользователю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса;
      при получении ответа на ПЭП появляется кнопка «просмотр результата».
      9. После обработки запроса услугополучателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки «открыть» – результат запроса выводится на экран дисплея;
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию государственной услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      услугодатель;
      ПЭП;
      ЕИСЗ;
      ГБД ФЛ.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Результаты оказания государственной услуги услугополучателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      15. Требования, предъявляемые к процессу оказания государственной услуги услугополучателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      16. Техническое условие оказания государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому оказывается государственная услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие у пользователя ЭЦП;


Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги «Вызов врача на дом»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

№ действия

(хода,

потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименова-
ние

СФЕ

Услугополу-
чатель

ПЭП

Услугополу-
чатель

ПЭП

ПЭП

ЕИСЗ

ЕИСЗ

ЕИСЗ

3

Наименова-
ние

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ПЭП по ИИН и пароля.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных услугопо-
лучателя

Выбирает государ-
ственную услугу и формирует данные запроса, а также запрос в ГБД ФЛ о данных услугополу-
чателя

Формирует сообщение об отказе в связи с неподтвержде-
нием данных услугополуча-
теля


Направле-
ние запроса

Регист-
рация доку-
мента

Формирова-
ние сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями, согласно пункта 14 Стандарта

Получение услугополу-
чателем результата государст-
венной услуги (выдача справки о вызове врача на дом в электронном виде)

4

Форма завершения (данные, документ организа-
ционно–
распоряди-
тельное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирова-
ние сообщения об отказе в запраши-
ваемой государст-
венной услуге

Маршрутиза-
ция запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государствен-
ной услуге

Маршрути-
зация запроса

Регист-
рация запросас при-
свое-
нием номера заявле-
нию

Формирова-
ние мотивиро-
ванного отказа

Отображение выходного документа

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

1,5 мин

1 минута

30 мин

не более 30 мин

6

Номер следующего действия

2– если есть нарушения в данных услугополу-
чателя;

3 – если авторизация прошла успешно

4 - если есть нарушения
в данных услугополу-
чателя; 5 – если

нарушений нет

-

6

7 - если есть

наруше-
ния;

8 – если

наруше-
ний

нет


-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Услугода-
тель

Услугода-
тель

Услугода-
тель

ГБД ФЛ

Услугода-
тель

ЕИСЗ

ЕИСЗ

ЕИСЗ

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Ввод сотрудни-
ком услугода-
теля логина и пароля (процесс авториза-
ции)

Выбор сотрудником услугодате-
ля государ-
ственной услуги

Направление запроса о данных услугополу-
чателя в ГБД ФЛ

Формирова-
ние сообщения об отсутствий данных услугополу-
чателя ГБД ФЛ

Заполне-
ние сотрудни-
ком формы запроса

Регис-
трация докумен-
та

Формирова-
ние сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями, согласно пункта 14 Стандарта

Получение услугополу-
чателем результата государ-
ственной услуги (при непосредст-
венном обращении или по телефонной связи - запись в журнале регистрации вызовов уполномо-
ченной организации затем устный ответ с указанием даты, времени посещения врача)

4

Форма завершения (данные, документ организа-
ционно–рас-
порядитель-
ное решение)

Отображе-
ние уведомле-
ния об успешном формиро-
вании запроса.

Отображение уведомления об успешном формирова-
нии запроса.

Маршрутиза-
ция запроса

Формирова-
ние мотивиро-
ванного отказа

Маршрути-
зация запроса

Регис-
трация запроса с присвое-
нием номера заявле-
нию

Формирова-
ние мотивиро-
ванного отказа

Формирова-
ние результата государ-
ственной услуги

5

Сроки

исполнения

10 – 15 сек

10 сек

1,5 мин

10 -15 сек

10 - 15 сек

1,5 мин

10 мин

не более 10 мин

6

Номер следующего действия

-

4 – если есть нарушения;

5 – если нарушений нет

-

6

7– если есть наруше-
ния;

8 – если
наруше-
ний

нет

-

-


Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги «Вызов врача на дом»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании
государственной услуги через ПЭП Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через услугодателя Условные обозначения:

(диаграммы и условные обозначения смотрите в бумажном носителе)
 

Приложение 3
к Регламенту государственной
услуги «Вызов врача на дом»

Форма анкеты для определения показателей
государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.



Утвержден постановлением
Мангистауской области
от 28 июня 2013 года № 186-1

Регламент государственной услуги
«Запись на прием к врачу» 1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Запись на прием к врачу» (далее – государственная услуга) оказывается медицинскими организациями Мангистауской области, оказывающими первичную медико - санитарную помощь в рамках Единой информационной системы здравоохранения Республики Казахстан (далее – услугодатель), а также через веб-портал «электронного правительства» www e.gov.kz.
      2. Государственная услуга оказывается на основании стандарта государственной услуги «Запись на прием к врачу», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 12 октября 2012 года № 1294 (далее – Стандарт).
      3. Степень автоматизации государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания государственной услуги: транзакционная.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем Регламенте электронной государственной услуги (далее - Регламент):
      1) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      2) услугополучатель – физические и юридические лица, за исключением центральных государственных органов, загранучреждений Республики Казахстан, местных исполнительных органов областей, городов республиканского значения, столицы, районов, городов областного значения, акимов районов в городе, городов районного значения, поселков, сел, сельских округов;
      3) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      4) веб – портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к государственным услугам, оказываемым в электронной форме (далее-ПЭП);
      5) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      6) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      7) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно – цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      8) государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      9) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      10) государственная база данных «Физические лица» - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра индивидуальных идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации физических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ФЛ)
      11) ЕИСЗ – Единая информационная система здравоохранения
      12) пользователь – субъект (услугополучатель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      13) структурно – функциональные единицы - перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций, информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги (далее-СФЕ).

2. Порядок деятельности услугодателя по оказанию
государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через ПЭП ) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, а также запрос о данных услугополучателя в ГБД ФЛ;
      6) условие 2 – проверка данных услугополучателя на ГБД ФЛ;
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с не подтверждением данных услугополучателя в ГБД ФЛ;
      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса) в ЕИСЗ для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в ЕИСЗ;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия электронного документа (запроса) основаниям для оказания государственной услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями, согласно пункта 14 Стандарта;
      12) процесс 8 – получение услугополучателем результата государственной услуги (выдача справки о записи на прием к врачу в электронном виде), сформированный ЕИСЗ. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через услугодателя) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя в ЕИСЗ логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги;
      2) процесс 2 – выбор сотрудником услугодателя государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных услугополучателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ;
      5) процесс 4 – формирование сообщения об отсутствий данных услугополучателя в ГБД ФЛ;
      6) процесс 5 – заполнение сотрудником услугодателя формы запроса;
      7) процесс 6 – регистрация электронного документа в ЕИСЗ;
      8) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия запроса основаниям для оказания услуги;
      9) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя, согласно пункту 14 Стандарта;
      10) процесс 8 – получение услугополучателем результата государственной услуги (запись в журнале предварительной записи на прием к врачу уполномоченной организации и затем устный ответ с указанием даты, времени приема врача в соответствии с графиком приема врачей).
      8. Описание действий по заполнению форм запроса для оказания государственной услуги:
      1) ввод пользователем ИИН, логина и пароля для входа в ПЭП;
      2) выбор государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте;
      3) заказ государственной услуги с помощью кнопки «Заказать услугу online»;
      4) заполнение запроса и прикрепление необходимых документов в электронном виде:
      ИИН выбирается автоматически, по результатам регистрации пользователя в ПЭП;
      пользователь с помощью кнопки «отправить запрос» осуществляет направление запроса;
      5) обработка запроса в ЕИСЗ;
      6) у пользователя на экране дисплея выводится следующая информация: ИИН; номер запроса; тип услуги; статус запроса; срок оказания государственной услуги;
      с помощью кнопки «обновить статус» пользователю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса;
      при получении ответа на ПЭП появляется кнопка «просмотр результата».
      9. После обработки запроса услугополучателю предоставляется возможность просмотреть результаты обработки запроса следующим образом:
      после нажатия кнопки «открыть» – результат запроса выводится на экран дисплея.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию услуги можно получить по телефону саll–центра: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе оказания государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      услугодатель;
      ПЭП;
      ЕИСЗ;
      ГБД ФЛ.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Результаты оказания государственной услуги услугополучателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      15. Требования, предъявляемые к процессу оказания государственной услуги услугополучателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2)целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      16. Техническое условие оказания государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому оказывается государственная услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие у пользователя ЭЦП.


Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги «Запись на прием к врачу»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Услугопо-
лучатель

ПЭП

Услугопо-
лучатель

ПЭП

ПЭП

ЕИСЗ

ЕИСЗ

ЕИСЗ

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Автори-
зуется на ПЭП по ИИН и пароля.

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных услугопо-
лучателя

Выбирает услугу и формирует данные запроса, а также запрос в ГБД ФЛ о данных услугопо-
лучателя

Формирует сообщение об отказе в связи с неподтверж-
дением данных услугополу-
чателя


Направле-
ние запроса

Регис-
трация докумен-
та

Формирова-
ние сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями, согласно пункта 14 Стандарта

Получение услугополу-
чателем результата государс-
твенной услуги (выдача справки о записи на прием к врачу в электронном виде)

4

Форма завершения (данные, документ организа-
ционно–рас-
порядитель-
ное решение)

Отображе-
ние уведомле-
ния об успешном формиро-
вании запроса.

Формирова-
ние сообщения об отказе в запраши-
ваемой государст-
венной услуге.

Маршрути-
зация запроса.

Формирование сообщения об отказе в запрашивае-
мой государ-
ственной услуге

Маршрути-
зация запроса

Регис-
трация запроса с присвое-
нием номера заявле-
нию.

Формирова-
ние мотивиро-
ванного отказа.

Отображение выходного документа

5

Сроки исполнения

30 сек – 1 минута

30 сек

1,5 мин

1,5 мин

1,5 мин

1 минута

30 мин

не более 30 мин

6

Номер следующего действия

2– если есть нарушения в данных услугопо-
лучателя; 3–если авториза-
ция прошла успешно

4 - если есть нарушения в данных услугопо-
лучателя; 5–если нарушений нет

-

6

7 - если есть наруше-
ния; 8 –если наруше-
ний нет

-

-

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя
 

1

№ действия

(хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

8

2

Наименование СФЕ

Услуго-
датель

Услугода-
тель

Улугодатель

ГБД ФЛ

Услугода-
тель

ЕИСЗ

ЕИСЗ

ЕИСЗ

3

Наименование

действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Ввод сотруд-
ником услуго-
дателя логина и пароля (процесс автори-
зации)

Выбор сотрудником услугодате-
ля государ-
ственной услуги

Направление запроса о данных услугополу-
чателя в ГБД ФЛ

Формирова-
ние сообщения об отсутствий данных услугополу-
чателя ГБД ФЛ

Заполне-
ние сотрудни-
ком формы запроса

Регис-
трация докумен-
та

Формирова-
ние сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями, согласно пункта 14 Стандарта

Получение услугополу-
чателем результата государ-
ственной услуги (запись в журнале предвари-
тельной записи на прием к врачу уполномочен-
ной организации и затем устный ответ с указанием даты, времени приема врача в соответствии с графиком приема врачей)

4

Форма завершения (данные, документ организа-
ционно–рас-
порядитель-
ное решение)

Отобра-
жение уведом-
ления об успешном формиро-
вании запроса.

Отображение уведомления об успешном формировании запроса.

Маршрутиза-
ция запроса.

Формирова-
ние мотивиро-
ванного отказа.

Маршрути-
зация запроса.

Регис-
трация запроса с присвое-
нием номера заявле-
нию.

Формирова-
ние мотивиро-
ванного отказа.

Формирование результата государ-
ственной услуги

5

Сроки исполнения

10–15 сек

10 сек

1,5 мин

10-15 сек

10-15 сек

1,5 мин

10 мин

не более 10 мин

6

Номер следующего действия

-

4 – если есть нарушения; 5 – если нарушений нет

-

6

7– если есть наруше-
ния; 8–если наруше-
ний нет

-

-


Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги «Запись на прием к врачу»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании
государственной услуги через ПЭП Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
государственной услуги через услугодателя Условные обозначения:

(диаграммы и условные обозначения смотрите в бумажном носителе)
 

Приложение 3
к Регламенту государственной
услуги «Запись на прием к врачу»

Форма анкеты для определения показателей
государственной услуги: «качество» и «доступность»

____________________________________________________
(наименование услуги)

      1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.
      2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания государственной услуги?
      1) не удовлетворен;
      2) частично удовлетворен;
      3) удовлетворен.