"Ақсу қаласының жер қатынастары бөлімі" мемлекеттік мекемесімен көрсетілетін мемлекеттік қызмет регламенттерін бекіту туралы

Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 2013 жылғы 24 қаңтардағы N 89/1 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 12 ақпанда N 3417 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 2013 жылғы 24 маусымдағы N 370/3 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Ақсу қалалық әкімдігінің 24.06.2013 N 370/3 қаулысымен.

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдеу туралы" Заңының 9-1-бабына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2010 жылғы 20 шілдедегі "Жеке және заңды тұлғаларға көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің тізілімін бекіту туралы" N 745 қаулысына сәйкес, қала әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Мемлекет жеке меншікке сататын нақты жер учаскелерінің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту" мемлекеттік қызмет регламенті;
      2) "Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекiту" мемлекеттік қызмет регламенті;
      3) "Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттік қызмет регламенті;
      4) "Iздестіру жұмыстарын жүргізу үшiн жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Қала әкімдігінің осы қаулысының орындалуын бақылау қала әкімінің экономика және ауыл шаруашылық жөніндегі орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш рет ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қала әкімі                                 Б. Бақауов

Ақсу қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 24 қаңтардағы
N 89/1 қаулысымен  
Бекітілді     

"Мемлекет жеке меншiкке сататын нақты
жер учаскелерiнiң кадастрлық (бағалау)
құнын бекiту" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекет жеке меншiкке сататын нақты жер учаскелерiнiң
кадастрлық (бағалау) құнын бекiту" мемлекеттiк қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) жер учаскесінің орналасқан жері бойынша Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Астана көшесі, 21 А үй мекен жайы бойынша "Ақсу қаласы жер қатынастар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.
      4. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет алушы) көрсетіледі.
      5. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 1 қарашадағы N 1392 қаулысымен бекітілген "Мемлекет жеке меншiкке сататын нақты жер учаскелерiнiң кадастрлық (бағалау) құнын бекiту" стандарты (бұдан әрi – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      6. Уәкілетті органның жұмыс кестесі: күн сайын, дүйсенбіден жұма күнін қоса алғанда, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, демалыс күндері: сенбі, жексенбі және мереке күндері.
      Қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi қағаз тасымалдағыштағы бекiтiлген жер учаскесiнiң кадастрлық (бағалау) құны актiсi немесе бас тарту себептерiн көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жазбаша жауап беру болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi:
      1) мемлекеттiк қызмет алушы құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 3 жұмыс күнi;
      2) құжаттарды тапсыру және алу кезiнде кезекте күтудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты – 30 минут;
      3) құжаттарды тапсыру және алу кезiнде қызмет көрсетудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты – 30 минут.
      9. Құжаттарды қабылдаудан бас тарту негізі стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау уәкілетті органның маманымен жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      12. Уәкілетті органмен мемлекеттік қызмет алушыға құжаттардың қабылдағаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалды бірліктер (бұдан әрі – бірліктер) қатысады:
      уәкілетті органның маманы;
      уәкілетті органның бастығы.
      14. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттерді (рәсімдерді) орындаудың мерзімін көрсетумен әрбір бірлік бойынша әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттердің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық кезектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды адамдардың жауапкершілігі

      16. Уәкілетті органның лауазымды адамдарына мемлекеттік қызмет көрсету барысында олармен қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздік) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған тәртіпте жауапты болады.

"Мемлекет жеке меншiкке сататын
нақты жер учаскелерiнiң  
кадастрлық (бағалау) құнын бекiту"
мемлекеттiк қызметі регламентіне
1-қосымша          

Құрылымдық-функционалдық бірліктер әрекеттерінің сипаттамасы

1. Әрекеттің (барыстың, жұмыс легінің) N 1 2 3

2.

Бірліктің атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3.

Әрекеттің (процестің, ресімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Мемлекеттік қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау.
Құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру

Ұсынылған құжаттарды қарайды, жер учаскесiнiң кадастрлық (бағалау) құны актісін бекiту бекітеді не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қояды

Мемлекеттік қызмет алушыға бекітілген жер учаскесiнiң кадастрлық (бағалау) құны актісін не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы уәжделген жауапты береді

4.

Аяқталу формасы мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық өкімдік шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы қолхат

Бекітілген жер учаскесiнiң кадастрлық (бағалау) құны актісі не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы уәжделген жауап

Бекітілген жер учаскесiнiң кадастрлық (бағалау) құны актісі не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы уәжделген жауап

5.

Орындау мерзімдері

30 минут


30 минут

3 жұмыс күні

6.

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3


"Мемлекет жеке меншiкке сататын
нақты жер учаскелерiнiң    
кадастрлық (бағалау) құнын бекiту"
мемлекеттiк қызметі регламентіне
2-қосымша          

Мемлекеттік қызмет көрсету үрдісінің сызбасы

Ақсу қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 24 қаңтардағы
N 89/1 қаулысымен  
Бекітілді     

"Жер учаскелерiн қалыптастыру жөнiндегi жерге орналастыру
жобаларын бекiту" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жер учаскелерiн қалыптастыру жөнiндегi жерге орналастыру жобаларын бекiту" мемлекеттiк қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) жер учаскесінің орналасқан жері бойынша Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Астана көшесі, 21 үй А мекен жайы бойынша "Ақсу қаласы жер қатынастар бөлімі" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – уәкілетті орган) көрсетіледі.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.
      4. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет алушы) көрсетіледі.
      5. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 1 қарашадағы N 1392 қаулысымен бекітілген "Жер учаскелерiн қалыптастыру жөнiндегi жерге орналастыру жобаларын бекiту" стандарты (бұдан әрi – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      6. Уәкілетті органның жұмыс кестесі: күн сайын, дүйсенбіден жұма күнін қоса алғанда, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, демалыс күндері: сенбі, жексенбі және мереке күндері.
      Қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      7. Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi қағаз тасымалдағыштағы жер учаскесiн қалыптастыру жөнiндегi бекiтiлген жерге орналастыру жобасы (бұдан әрi – жерге орналастыру жобасы) немесе бас тарту себептерiн көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жазбаша жауап беру болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмдерi:
      1) мемлекеттiк қызмет алушы құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 7 жұмыс күнi;
      2) құжаттарды тапсыру және алу кезiнде кезекте күтудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты – 30 минут;
      3) құжаттарды тапсыру және алу кезiнде қызмет көрсетудiң рұқсат берiлген ең көп уақыты – 30 минут.
      9. Құжаттарды қабылдаудан бас тарту негізі стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау уәкілетті органның маманымен жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      12. Уәкілетті органмен мемлекеттік қызмет алушыға құжаттардың қабылдағаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде келесі құрылымдық-функционалды бірліктер (бұдан әрі – бірліктер) қатысады:
      уәкілетті органның маманы;
      уәкілетті органның бастығы.
      14. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттерді (рәсімдерді) орындаудың мерзімін көрсетумен әрбір бірлік бойынша әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттердің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық кезектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін схема осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды адамдардың жауапкершілігі

      16. Уәкілетті органның лауазымды адамдарына мемлекеттік қызмет көрсету барысында олармен қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздік) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған тәртіпте жауапты болады.

"Жер учаскелерiн қалыптастыру
жөнiндегi жерге орналастыру
жобаларын бекiту" мемлекеттiк
қызметі регламентіне   
1-қосымша         

Құрылымдық-функционалдық бірліктер әрекеттерінің сипаттамасы

1. Әрекеттің (барыстың, жұмыс легінің) N 1 2 3

2.

Бірліктің атауы

Уәкілетті органның маманы

Уәкілетті органның бастығы

Уәкілетті органның маманы

3.

Әрекеттің (процестің, ресімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Мемлекеттік қызмет алушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау.
Құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру

Ұсынылған құжаттарды қарайды, жерге орналастыру жобасын бекітеді не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қояды

Мемлекеттік қызмет алушыға бекітілген жерге орналастыру жобасы не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы уәжделген жауапты береді

4.

Аяқталу формасы мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық өкімдік шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы қолхат

Бекітілген жерге орналастыру жобасы не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы уәжделген жауап

Бекітілген жерге орналастыру жобасы не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы уәжделген жауап

5.

Орындау мерзімдері

30 минут


30 минут

7 жұмыс күні

6.

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3


"Жер учаскелерiн қалыптастыру
жөнiндегi жерге орналастыру
жобаларын бекiту" мемлекеттiк
қызметі регламентіне    
2-қосымша        

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің сызбасы

Ақсу қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 24 қаңтардағы
N 89/1 қаулысымен  
Бекітілді     

"Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге
шешім беру" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" мемлекеттiк қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) қаланың жергілікті атқарушы органымен (бұдан әрі – уәкілетті орган) Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Астана көшесі, 52 үй мекен жайы бойынша көрсетіледі.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.
      4. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет алушы) көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 1 қарашадағы N 1392 қаулысымен бекітілген "Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуге шешім беру" стандарты (бұдан әрi – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      6. Уәкілетті органның жұмыс кестесі: күн сайын дүйсенбіден жұма күнін қоса алғанда, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, демалыс күндері: сенбі, жексенбі және мереке күндері.
      Қабылдау кезекке тұру тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағыштағы жер учаскесінің пайдалану мақсатын өзгертуге шешім (бұдан әрі – шешім) немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жазбаша жауап беру болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет алушы осы көрсетілген құжаттарды тапсырған сәттен бастап күнтізбелік – 37 күнтізбелік күн;
      2) құжаттарды тапсыру және алу кезінде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 30 минут;
      3) құжаттарды тапсыру және алу кезінде қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 30 минут.
      9. Құжаттарды қабылдаудан бас тарту негізі стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау уәкілетті органның маманымен жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында іс-әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      12. Уәкілетті органмен мемлекеттік қызмет алушыға құжаттардың қабылдағаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мынадай құрылымдық-функционалды бірліктер (бұдан әрі – бірліктер) қатыстырылған:
      уәкілетті органның маманы;
      қала әкімі;
      жер қатынастар бөлімінің бастығы;
      жер учаскелерін беру жөніндегі комиссия;
      қала әкімдігі.
      14. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттерді (рәсімдерді) орындаудың мерзімін көрсетумен әрбір бірлік бойынша әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттердің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық кезектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды адамдардың жауапкершілігі

      16. Уәкілетті органның лауазымды адамдарына мемлекеттік қызмет көрсету барысында олармен қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздік) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған тәртіпте жауапты болады.

"Жер учаскесінің нысаналы  
мақсатын өзгертуге шешім беру"
мемлекеттiк қызметі регламентіне
1-қосымша         

Құрылымдық-функционалдық бірліктер әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі процестің (барыстың, жұмыс легінің) әрекеттері

1

Әрекеттің (барыстың, жұмыс легінің) N

1

2

3

4

5

6

7

2

Бірлік атауы

Уәкілетті органның маманы

Қала әкімі

Жер қатынастары бөлімінің бастығы

Жер учаскелерін беру жөніндегі комиссия

Жер қатынастары бөлімінің бастығы

Қала әкімдігі

Уәкілетті органның маманы

3

Әрекеттің (процестің, ресімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Алушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау.Құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру.Құжаттарды қабылдау туралы қолхат

Жер қатынастар бөліміне орындау үшін алушыдан түскен өтінішке бұрыштама қояды

Түскен құжаттарды дайындайды жер телімдерін деру жөніндегі комиссия осы мәселені мәжілістің күн тәртібіне енгізеді

Түскен құжаттарды қарайды. жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуді келісу не бас тарту туралы қала әкімдігінің қаулысын қабылдайды

Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуді келісу не бас тарту туралы қаулысының қала әкімдігі жобасын дайындайды және келіседі

Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуді келісу не нысаналы мақсатын бас тарту туралы қала әкімдігі қаулысының жобасын қабылдайды

Мемлекеттік қызмет алушыға шешімді не қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауапты береді (қала әкімдігі қаулысының көшірмесі)

4

Аяқталу формасы мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық өкімдік шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы қолхат

Бұрыштама

Күн тәртібі

Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгерту келiсiм немесе бас тарту туралы қорытынды

Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуді келісу не бас трату туралы қала әкімдігі қаулысының жобасы

Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуді келісу не бас тарту туралы қала әкімдігінің қаулысы

Шешім не қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап (аудан әкімдігі қаулысының көшірмесі)города)

5

Орындау мерзімдері

1 күнтiзбелiк күн (30 минут)

1 күнтiзбелiк күн

26 күнтiзбелiк күн

1 күнтiзбелiк күн

4 күнтiзбелiк күн

3 күнтiзбелiк күн

1 күнтiзбелiк күн (30 минут)

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

7


"Жер учаскесінің нысаналы  
мақсатын өзгертуге шешім беру"
мемлекеттiк қызметі регламентіне
2-қосымша         

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерсінің сызбасы

Ақсу қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 24 қаңтардағы
N 89/1 қаулысымен  
Бекітілді     

"Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер
учаскесін пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскесін
пайдалануға рұқсат беру" мемлекеттiк қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) қаланың жергілікті атқарушы органымен (бұдан әрі – уәкілетті орган) Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Астана көшесі, 52 үй мекен жайы бойынша көрсетіледі.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      3. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.
      4. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет алушы) көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызмет Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 1 қарашадағы N 1392 қаулысымен бекітілген "Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру" стандарты (бұдан әрi – Стандарт) негізінде көрсетіледі.
      6. Уәкілетті органның жұмыс кестесі: күн сайын, дүйсенбіден жұма күнін қоса алғанда, сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, демалыс күндері: сенбі, жексенбі және мереке күндері.
      Қабылдау кезекке тұру тәртібімен алдын ала жазылусыз және жедел қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз тасымалдағыштағы іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру (бұдан әрі – рұқсат) немесе бас тарту себептерін көрсете отырып, қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жазбаша жауап беру болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      8. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет алушы қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап – 10 жұмыс күні;
      2) құжаттарды тапсыру және алу кезінде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 30 минут;
      3) құжаттарды тапсыру және алу кезінде қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 30 минут.
      9. Құжаттарды қабылдаудан бас тарту негізі стандарттың 16-тармағында көрсетілген.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау уәкілетті органның маманымен жүзеге асырылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында әрекеттер
(өзара әрекеттер) тәртібінің сипаттамасы

      11. Мемлекеттік қызметті алу үшін мемлекеттік қызмет алушы Стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттарды ұсынады.
      12. Уәкілетті органмен мемлекеттік қызмет алушыға құжаттардың қабылдағаны туралы қолхат беріледі, онда:
      1) өтініштің нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызмет түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      5) мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтінішті қабылдаған тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты мен лауазымы көрсетіледі.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде мынадай құрылымдық-функционалды бірліктер (бұдан әрі – бірліктер) қатыстырылған:
      уәкілетті органның маманы;
      қала әкімі;
      жер қатынастар бөлімінің бастығы;
      жер учаскелерін беру жөніндегі комиссия;
      қала әкімдігі.
      14. Әрбір әкімшілік іс-әрекеттерді (рәсімдерді) орындаудың мерзімін көрсетумен әрбір бірлік бойынша әкімшілік іс-әрекеттердің (рәсімдердің) кезектілігі мен өзара іс-әрекеттердің мәтіндік кестелік сипаттамасы осы регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.
      15. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі әкімшілік іс-әрекеттердің логикалық кезектілігі арасындағы өзара байланысты көрсететін сызба осы регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсететін
лауазымды адамдардың жауапкершілігі

      16. Уәкілетті органның лауазымды адамдарына мемлекеттік қызмет көрсету барысында олармен қабылданған шешімдер мен әрекеттер (әрекетсіздік) үшін Қазақстан Республикасының заңдарымен қарастырылған тәртіпте жауапты болады.

"Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін
жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттiк қызметі регламентіне
1-қосымша            

Құрылымдық-функционалдық бірліктер әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі процестің (барыстың, жұмыс легінің) әрекеттері

1

N Әрекеттің (барыстың, жұмыс легінің)

1

2

3

4

5

6

7

2

Бірлік атауы

Уәкілетті органның маманы

Қала әкімі

Жер қатынастар бөлімінің бастығы

Жер учаскелерін беру жөніндегі комиссия

Жер қатынастар бөлімінің бастығы

Қала әкімдігі

Уәкелетті органның маманы

3

Әрекеттің (процестің, ресімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Алушымен ұсынылған құжаттарды қабылдау.
Құжаттарды қабылдау туралы қолхат беру

Жер қатынастар бөліміне орындау үшін алушыдан түскен өтінішке бұрыштама қояды

Түскен құжаттарды дайындайды жер телімдерін деру жөніндегі комиссия осы мәселені мәжілістің күн тәртібіне енгізеді

Түскен құжаттарды қарайды. жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгертуді келісу не бас тарту туралы қала әкімдігінің қаулысын қабылдайды

Іздестіру жұмыстарын үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру не рұқсат беруден бас тарту туралы қала әкімдігі қаулысының жобасын дайындайды және келіседі

Іздестіру жұмыстары үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру не бас тарту туралы қала әкімдігінің қаулысын қабылдайды

Выдает получателю государственной услуги разрешение либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги (копия постановления акимата города)

4

Аяқталу формасы мәліметтер, құжат, ұйымдастырушылық өкімдік шешім)

Құжаттарды қабылдау туралы қолхат

Бұрыштама

Күн тәртібі

Жер учаскесін нысаналы мақсатын өзгерту келісім немесе бас тарту туралы қорытынды

Іздестіру жұмыстары үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру не рұқсат беруден бас тарту туралы қала әкімдігі қаулысының жобасы

Іздестіру жұмыстары үшін жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру не бас тарту туралы қала әкімдігінің қаулысы

Рұқсат беруді қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап (аудан әкімдігі қаулысының көшірмесі)

5

Орындау мерзімдер

1 күндік жұмыс (30 минут)

1 күндік жұмыс

2 күндік жұмыс

1 күндік жұмыс

2 күндік жұмыс

2 күндік жұмыс

1 күндік жұмыс (30 минут)

6

Келесі әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

7


"Іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін
жер учаскесін пайдалануға рұқсат беру"
мемлекеттiк қызметі регламентіне
2-қосымша            

Мемлекеттік қызмет көрсету үдерсінің сызбасы

Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых государственным учреждением "Отдел земельных отношений города Аксу"

Постановление акимата города Аксу Павлодарской области от 24 января 2013 года N 89/1. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 10 февраля 2013 года N 3417. Утратило силу постановлением акимата города Аксу Павлодарской области от 24 июня 2013 года N 370/3

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Аксу Павлодарской области от 24.06.2013 N 370/3.

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии со статьей 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 20 июля 2010 года N 745 "Об утверждении реестра государственных услуг, оказываемых физическим и юридическим лицам" акимат города ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством";
      2) регламент государственной услуги "Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков";
      3) регламент государственной услуги "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка";
      4) регламент государственной услуги "Выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления акимата города возложить на заместителя акима города по экономике и сельскому хозяйству.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города                                Б. Бакауов

Утвержден     
постановлением акимата
города Аксу от 24 января
2013 года N 89/1  

Регламент государственной услуги
"Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости
конкретных земельных участков, продаваемых в
частную собственность государством"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Отдел земельных отношений города Аксу" (далее – уполномоченный орган) по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Астана, 21 А по месту нахождения земельного участка.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      4. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      5. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 ноября 2012 года N 1392 (далее – Стандарт).
      6. График работы уполномоченного органа: ежедневно с понедельника по пятницу включительно с 9.00 часов до 18.30 часов, выходные дни: суббота, воскресенье и праздничные дни.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      7. Результатом оказания государственной услуги является утвержденный акт кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка на бумажном носителе или мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги с указанием причины отказа, в письменном виде.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Срок оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи получателем государственной услуги документов – 3 рабочих дня;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче и получении документов – 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания при сдаче и получении документов – 30 минут.
      9. Основания отказа в приеме документов перечислены в пункте 16 Стандарта.
      10. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется специалистом уполномоченного органа.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги предоставляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      12. Уполномоченным органом получателю государственной услуги выдается расписка о приеме документов с указанием:
      1) номера и даты приема заявления;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги.
      13. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – единицы):
      специалист уполномоченного органа;
      начальник уполномоченного органа.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      16. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1         
к регламенту государственной услуги
"Утверждение кадастровой (оценочной)
стоимости конкретных земельных 
участков, продаваемых в частную
собственность государством"  

Описание действий структурно-функциональных единиц

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием документов, предоставленных получателем государственной услуги.
Выдача расписки о приеме документов

Рассматривает предоставленные документы, утверждает акт кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка либо подписывает мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Выдает получателю государственной услуги утвержденный акт кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме документов

Утвержденный акт кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Утвержденный акт кадастровой (оценочной) стоимости земельного участка либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

30 минут


30 минут

3 рабочих дня

6

Номер следующего действия

2

3


Приложение 2         
к регламенту государственной услуги
"Утверждение кадастровой (оценочной)
стоимости конкретных земельных  
участков, продаваемых в частную 
собственность государством"  

Схема процесса оказания государственной услуги

Утвержден   
постановлением акимата
города Аксу от 24  
января 2013 года N 89/1

Регламент государственной услуги
"Утверждение землеустроительных проектов
по формированию земельных участков"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Отдел земельных отношений города Аксу" (далее – уполномоченный орган) по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Астана, 21 А по местонахождению земельного участка.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      4. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      5. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 ноября 2012 года N 1392 (далее – Стандарт).
      6. График работы уполномоченного органа: ежедневно с понедельника по пятницу включительно с 9.00 часов до 18.30 часов, выходные дни: суббота, воскресенье и праздничные дни.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      7. Результатом оказания государственной услуги является утвержденный землеустроительный проект по формированию земельного участка (далее – землеустроительный проект) на бумажном носителе или мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа в письменном виде.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Срок оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи получателем государственной услуги документов – 7 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче и получении документов – 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания при сдаче и получении документов – 30 минут.
      9. Основания отказа в приеме документов перечислены в пункте 16 Стандарта.
      10. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется специалистом уполномоченного органа.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги предоставляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      12. Уполномоченным органом получателю государственной услуги выдается расписка о приеме документов с указанием:
      1) номера и даты приема заявления;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги.
      13. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – единицы):
      специалист уполномоченного органа;
      начальник уполномоченного органа.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведена в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      16. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1           
к регламенту государственной услуги
"Утверждение землеустроительных проектов
по формированию земельных участков"

Описание действий структурно-функциональных единиц

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

2

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Начальник уполномоченного органа

Специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием документов, предоставленных получателем государственной услуги.
Выдача расписки о приеме документов

Рассматривает предоставленные документы, утверждает землеустроительный проект либо подписывает мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Выдает получателю государственной услуги утвержденный землеустроительный проект либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме документов

Утвержденный землеустроительный проект либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

Утвержденный землеустроительный проект либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги

5

Сроки исполнения

30 минут


30 минут

7 рабочих дней

6

Номер следующего действия

2

3


Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Утверждение землеустроительных проектов
по формированию земельных участков"

Схема процесса оказания государственной услуги

Утвержден     
постановлением акимата
города Аксу от 24  
января 2013 года N 89/1

Регламент государственной услуги
"Выдача решения на изменение целевого
назначения земельного участка"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом города (далее – уполномоченный орган) по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Астана 52 по местонахождению земельного участка.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      4. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      5. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка",утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 ноября 2012 года N 1392 (далее – Стандарт).
      6. График работы уполномоченного органа: ежедневно с понедельника по пятницу включительно с 9.00 часов до 18.30 часов, выходные дни: суббота, воскресенье и праздничные дни.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      7. Результатом оказания государственной услуги является выдача решения на изменение целевого назначения земельного участка (далее – решение) на бумажном носителе либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа в письменном виде.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов – 37 календарных дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче и получении документов – 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания при сдаче и получении документов – 30 минут.
      9. Основания отказа в приеме документов указаны в пункте 16 Стандарта.
      10. Прием документов для оказания государственной услуги осуществляется специалистом уполномоченного органа.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги предоставляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      12. Уполномоченным органом получателю государственной услуги выдается расписка о приеме документов с указанием:
      1) номера и даты приема заявления;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги.
      13. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – единицы):
      специалист уполномоченного органа;
      аким города;
      начальник отдела земельных отношений;
      комиссия по предоставлению земельных участков;
      акимат города.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведены в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      16. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1         
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения на изменение целевого
назначения земельного участка" 

Описание действий структурно-функциональных единиц

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

2

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Аким города

Начальник отдела земельных отношений

Комиссия по предоставлению земельных участков

Начальник отдела земельных отношений

Акимат города

Специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием документов, предоставленных получателем.
Выдача расписки о приеме документов

Ставит резолюцию на заявлении, поступившего от получателя, для исполнения отделу земельных отношений

Готовит поступившие документы на рассмотрение Комиссии по предоставлению земельных участков, включает данный вопрос в повестку заседания

Рассматривает поступившие документы. Принимает решение о согласии либо об отказе в изменении целевого назначения земельного участка

Готовит и согласовывает проект постановления акимата города об изменении целевого назначения земельного участка либо об отказе в изменении целевого назначения

Принимает постановление акимата города об изменении целевого назначения земельного участка либо об отказе в изменении целевого назначения

Выдает получателю государственной услуги решение либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги (копия постановления акимата города)

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме документов

Резолюция

Повестка заседания

Заключение о согласии либо об отказе в изменении целевого назначения земельного участка

Проект постановления акимата города об изменении целевого назначения земельного участка либо об отказе в изменении целевого назначения

Постановление акимата города об изменении целевого назначения земельного участка либо об отказе в изменении целевого назначения

Решение либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги (копия постановления акимата города)

5

Сроки исполнения

1 календарный день (30 минут)

1 календарный день

26 календарных дней

1 календарный день

4 календарных дня

3 календарных дня

1 календарный день (30 минут)

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

7


Приложение 2         
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения на изменение целевого
назначения земельного участка"  

Схема процесса оказания государственной услуги

Утвержден    
постановлением акимата
города Аксу от 24  
января 2013 года N 89/1

Регламент государственной услуги
"Выдача разрешения на использование земельного
участка для изыскательских работ"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом города (далее – уполномоченный орган) по адресу: Павлодарская область, город Аксу, улица Астана 52 по местонахождению земельного участка.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      3. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      4. Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам (далее – получатель государственной услуги).
      5. Государственная услуга оказывается на основании стандарта "Выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 ноября 2012 года N 1392 (далее – Стандарт).
      6. График работы уполномоченного органа: ежедневно с понедельника по пятницу включительно с 9.00 часов до 18.30 часов, выходные дни: суббота, воскресенье и праздничные дни.
      Прием осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      7. Результатом оказания государственной услуги является выдача разрешения на использование земельного участка для изыскательских работ (далее – разрешение) на бумажном носителе либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги с указанием причины отказа в письменном виде.

2. Требования к порядку оказания государственной услуги

      8. Сроки оказания государственной услуги:
      1) с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов – 10 рабочих дней;
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче и получении документов – 30 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания при сдаче и получении документов – 30 минут.
      9. Основания отказа в приеме документов указаны в пункте 16 Стандарта.
      10. Прием документов для оказания государственной услуги специалистом уполномоченного органа.

3. Описание порядка действий (взаимодействия)
в процессе оказания государственной услуги

      11. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги предоставляет документы, указанные в пункте 11 Стандарта.
      12. Уполномоченным органом получателю государственной услуги выдается расписка о приеме документов с указанием:
      1) номера и даты приема заявления;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названий приложенных документов;
      4) даты (время) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества и должности лица, принявшего заявление на оказание государственной услуги.
      13. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – единицы):
      специалист уполномоченного органа;
      аким города;
      начальник отдела земельных отношений;
      комиссия по предоставлению земельных участков;
      акимат города.
      14. Текстовое табличное описание последовательности и взаимодействия административных действий (процедур) каждой единицы с указанием срока выполнения каждого административного действия (процедуры) приведено в приложении 1 к настоящему регламенту.
      15. Схема, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги, приведены в приложении 2 к настоящему регламенту.

4. Ответственность должностных лиц,
оказывающих государственную услугу

      16. Должностные лица уполномоченного органа несут ответственность за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги в порядке, предусмотренном законами Республики Казахстан.

Приложение 1        
к регламенту государственной услуги
"Выдача разрешения на использование
земельного участка для     
изыскательских работ"     

Описание действий структурно-функциональных единиц

Действие основного процесса (хода, потока работ)

1

N действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

6

7

2

Наименование единиц

Специалист уполномоченного органа

Аким города

Начальник отдела земельных отношений

Комиссия по предоставлению земельных участков

Начальник отдела земельных отношений

Акимат города

Специалист уполномоченного органа

3

Наименование действия (процесса, процедуры операции) и их описание

Прием документов, предоставленных получателем.
Выдача расписки о приеме документов

Ставит резолюцию на заявлении, поступившего от получателя, для исполнения отделу земельных отношений

Готовит поступившие документы на рассмотрение Комиссии по предоставлению земельных участков, включает данный вопрос в повестку заседания

Рассматривает поступившие документы. Принимает решение о согласии на выдачу разрешения либо об отказе в выдаче разрешения

Готовит и согласовывает проект постановления акимата города о разрешении на использование земельного участка для изыскательских работ либо об отказе в выдаче разрешения

Принимает постановление акимата города о разрешении на использование земельного участка для изыскательских работ либо об отказе в выдаче разрешения

Выдает получателю государственной услуги разрешение либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги (копия постановления акимата города)

4

Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)

Расписка о приеме документов

Резолюция

Повестка заседания

Заключение о согласии на выдачу разрешения либо об отказе в выдаче разрешения

Проект постановления акимата города о разрешении на использование земельного участка для изыскательских работ либо об отказе в выдаче разрешения

Постановление акимата города о разрешении на использование земельного участка для изыскательских работ либо об отказе в выдаче разрешения

Разрешение либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги (копия постановления акимата города)

5

Сроки исполнения

1 рабочий день (30 минут)

1 рабочий день

2 рабочих дня

1 рабочий день

2 рабочих дня

2 рабочих дня

1 рабочий день (30 минут)

6

Номер следующего действия

2

3

4

5

6

7


Приложение 2          
к регламенту государственной услуги
"Выдача разрешения на использование
земельного участка для    
изыскательских работ"     

Схема процесса оказания государственной услуги