"Мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жiберу үшiн мектепке дейiнгi (7 жасқа дейiн) жастағы балаларды кезекке қою" электрондық мемлекеттiк қызмет регламентiн бекiту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2013 жылғы 3 шілдедегі N 3/568 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2013 жылғы 30 шілдеде N 992 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 14 шілдедегі N 3/587 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 14.07.2014 N 3/587 қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы» Заңына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Заңының 16 бабының 3 тармағына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі, жергілікті атқарушы органдар көрсететін білім және ғылым саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1119 қаулысына сәйкес Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берiлiп отырған «Мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жiберу үшiн мектепке дейiнгi (7 жасқа дейiн) жастағы балаларды кезекке қою» электрондық мемлекеттiк қызмет регламентi бекiтiлсiн.
      2. Алматы қаласы Білім басқармасы осы қаулыны әдiлет органдарында мемлекеттiк тiркеудi, оны бұқаралық ақпараттар құралдарында ресми жариялауды және Алматы қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсiн.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары З. Аманжоловаға жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Алматы қаласының әкімі                 А. Есімов


      Енгізуші:

      Алматы қаласы Білім
      басқармасының басшысы                  Р. Шимашева

      Келісілді:

      Алматы қаласы
      әкімінің орынбасары                    З. Аманжолова

      Мемлекеттік қызметтерді көрсету
      сапасының сақталуын бақылау
      бөлімінің басшысы                      М. Сүйіндіков

      Алматы қаласы әкімі аппараты
      заң бөлімінің басшысы                  А. Қасымова
 

Алматы қаласы әкімдігінің
2013 жылғы 03 шілдедегі
№ 3/568 қаулысымен
бекітілді

«Мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жiберу үшiн мектепке дейiнгi (7 жасқа дейiн) жастағы балаларды кезекке қою» электрондық мемлекеттiк қызмет регламентi

1. Жалпы ережелер

      1. «Мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жiберу үшiн мектепке дейiнгi (7 жасқа дейiн) жастағы балаларды кезекке қою» электрондық мемлекеттiк қызметi (бұдан әрi – электрондық мемлекеттiк қызмет) «Алматы қаласы Білім басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрi – көрсетілетін қызметті беруші) Халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрi – Орталық) арқылы, сонымен қатар «электрондық үкiметтiң»: www.e.gov.kz веб-порталы арқылы көрсетiледi.
      2. Электрондық мемлекеттiк қызметтi автоматтандыру деңгейi: iшiнара автоматтандырылған.
      3. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсетудiң түрi: транзакциялық.
      4. Мемлекеттiк қызмет Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шiлдедегi «Бiлiм туралы» Заңының 6-бабы 3-тармағының 2) тармақшасы, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы «Ақпараттандыру туралы» Заңының 29-бабы, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1119 қаулысымен бекітілген «Мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жiберу үшiн мектепке дейiнгi (7 жасқа дейiн) жастағы балаларды кезекке қою» мемлекеттiк қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негiзiнде жүзеге асырылады.
      5. Көрсетiлетiн мемлекеттiк қызметтiң нәтижесi осы Регламентке 3-қосымшаға сәйкес мектепке дейiнгi балалар ұйымына жолдама беру, мектепке дейiнгi ұйымдарда орын болмаған жағдайда осы Регламентке 4-қосымшаға сәйкес уәкiлеттi органның уәкiлеттi тұлғасының электрондық цифрлы қолы қойылған электрондық құжат нысанында кезектiлiктiң нөмiрi көрсетiлген кезекке қою туралы хабарлама немесе электрондық құжат нысанында мемлекеттiк қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелдi жауап болып табылады.
      6. Мемлекеттiк қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрi — көрсетілетін қызметті алушы) көрсетiледi.
      Бұл қызмет мектепке дейiнгi ұйымдарда бар орындар санымен шектеледi. Бiрiншi кезектi орынға алуға құқылылар:
      1) мүгедектердiң балалары;
      2) ата-ананың қамқорынсыз қалған балалар;
      3) жетiм балалар;
      4) көп балалы отбасынан шыққан балалар;
      5) соғысқа қатысқан және соғыс мүгедектерiне жеңiлдiк пен кепiлдiк берiлген тұлғалардың балалары.
      7. Мемлекеттiк қызметтi көрсету мерзiмi:
      Орталыққа жүгiнген жағдайда:
      1) мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмi көрсетілетін қызметті алушының өтiнiш жасаған уақытынан бастап 3 жұмыс күнiн құрайды (құжаттарды қабылдау және беру күнi мемлекеттiк қызметтi көрсету мерзiмiне кiрмейдi);
      2) қажеттi құжаттарды тапсыру кезiнде кезек күту уақытының барынша ұзақтығы – 20 минуттан артық емес;
      3) өтiнiш берген күнi көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсету уақытының барынша ұзақтығы – 20 минуттан артық емес.
      4) анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелдi жауапты алу кезiнде кезек күту уақытының барынша ұзақтығы – 20 минуттан артық емес.
      Портал арқылы жүгiнген жағдайда мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмi көрсетілетін қызметті алушының өтiнiш жасаған уақытынан бастап үш жұмыс күнiн құрайды.
      8. Мемлекеттiк қызмет тегiн көрсетiледi.
      9. Жұмыс кестесi:
      1) орталыққа жүгiнген жағдайда – мемлекеттiк қызмет еңбек заңнамасы бойынша демалыс және мереке күндерiн қоспағанда, белгiленген жұмыс кестесiне сәйкес сағат 9.00-ден 20.00-ге дейiн түскi үзiлiссiз көрсетiледi.
      Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетiп қызмет көрсетусiз «электронды кезек күту» тәртiбiмен жүзеге асырылады.
      Көшпелi орталықтар құжаттар қабылдауды орталық бекiткен кестеге сәйкес жүзеге асырады, бiрақ бiр елдi мекенде алты жұмыс сағатынан кем болмайды;
      2) порталда – тәулiк бойы.
      10. Мемлекеттiк қызметтi алу үшiн көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 11-тармағына сәйкес құжаттарды тапсырады.
      11. Шағымдану тәртібі Стандарттың 5-бөлімінде көрсетілген.
      12. Осы «Мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жiберу үшiн мектепке дейiнгi (7 жасқа дейiн) жастағы балаларды кезекке қою» электрондық мемлекеттiк қызмет регламентiнде (бұдан әрi – Регламент) пайдаланылатын ұғымдар мен қысқартулар:
      1) АЖО – автоматтандырылған жұмыс орны;
      2) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешендi қолданумен ақпаратты сақтау, өңдеу, iздеу, тарату, тапсыру және беру үшiн арналған жүйе (бұдан әрi – АЖ);
      3) көрсетілетін қызметті алушы – жеке тұлға;
      4) бiрыңғай нотариалды ақпараттық жүйе – бұл әдiлет органдары мен нотариалды палаталардың нотариалды қызметiн және өзара әрекет етуiн автоматтандыруға арналған аппараттық-бағдарламалық кешен (БНАЖ);
      5) жеке сәйкестендiру нөмiрi – жеке тұлға, оның iшiнде жеке кәсiпкерлiк түрiнде өзiнiң қызметiн жүзеге асыратын жеке кәсiпкер үшiн қалыптастырылатын бiрегей нөмiр (бұдан әрi – ЖСН);
      6) ЖТ МДБ – «Жеке тұлғалар» мемлекеттiк деректер базасы;
      7) пайдаланушы – ақпараттық жүйеге өзiне қажеттi электрондық ақпараттық ресурстар алу үшiн жүгiнетiн және оларды пайдаланатын субъект;
      8) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолданумен өзара ақпарат алмасуды талап ететiн, пайдаланушыларға электрондық ақпараттық ресурстарды беру жөнiндегi қызмет;
      9) Қазақстан Республикасы Халыққа қызмет көрсету орталықтарының ақпараттық жүйесi – Қазақстан Республикасы Халыққа қызмет көрсету орталықтары, сонымен қатар тиiстi министрлiктер мен ведомстволар арқылы халыққа (жеке және заңды тұлғаларға) қызмет ұсыну процесiн автоматтандыруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрi – ХҚКО АЖ);
      10) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда берiлген және ЭЦҚ арқылы куәландырылған құжат;
      11) электрондық мемлекеттiк қызмет – ақпараттық технологияны қолдану арқылы электронды нысанда көрсетiлетiн мемлекеттiк қызмет;
      12) «электрондық үкiметтiң» веб-порталы – нормативтiк құқықтық базаны қоса алғанда, барлық шоғырланған үкiметтiк ақпаратқа және мемлекеттiк электрондық қызметтерге бiрдей қолжетiмдiлiктi ұсынатын ақпараттық жүйе (бұдан әрi – ЭҮП);
      13) «электрондық үкiметтiң» өңiрлiк шлюзi – электрондық қызметтi iске асыру шеңберiнде «электрондық әкiмдiктiң» ақпараттық жүйелерiн интеграциялауға арналған ақпараттық жүйеше (бұдан әрi – ЭҮАШ);
      14) «электрондық үкiметтiң» шлюзi – электрондық қызметтi iске асыру шеңберiндегi «электрондық үкiметтiң» ақпараттық жүйелерiн интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрi – ЭҮШ);
      15) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңбаның құралдарымен құрылған және электрондық құжаттың дұрыстығын, оның тиесiлiгiн және мазмұнның тұрақтылығын растайтын электрондық цифрлық таңбалардың жиынтығы (бұдан әрi – ЭЦҚ).

2. Электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету жөнiнде
қызмет күшi әрекетiнiң тәртiбi

      13. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету кезiндегi ЭҮП арқылы адымдық әрекеттер мен шешiмдер (№ 1 функционалдық өзара iс-қимыл диаграммасы) осы Регламенттiң 2-қосымшасында көрсетiлген:
      1) көрсетілетін қызметті алушы ЖСН және пароль көмегiмен ЭҮП-на тiркелудi iске асырады (ЭҮП-на тiркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшiн жасалады);
      2) 1 үдерiс – электрондық мемлекеттiк қызметтi алу үшiн көрсетілетін қызметті алушының ЖСН және парольдi ЭҮП енгiзу үдерiсi (авторизациялау үдерiсi);
      3) 1 шарт – ЭҮП ЖСН және пароль арқылы тiркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердiң түпнұсқалығын ЭҮП тексеру;
      4) 2 үдерiс – көрсетілетін қызметті алушының деректерiнде бұзушылықтар болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы ЭҮП хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3 үдерiс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетiлген электрондық мемлекеттiк қызметтi таңдауы және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректердi енгiзу) және электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн сұрау салу нысанын экранға шығару, сұрау салу нысанына Стандарттың 11-тармағында көрсетiлген қажеттi құжаттардың электрондық түрдегi көшiрмелерiн қосу, сонымен қатар, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшiн ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн таңдауы;
      6) 2 шарт – ЭҮП-ында ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң мерзiмiн және ЭҮП тiркеу куәлiгiнiң қайта шақырылған (жойылған) тiзiмде жоқтығын тексеру, сонымен қатар сәйкестендiру деректерiнiң (сұрау салуда көрсетiлген ЖСН мен ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнде көрсетiлген ЖСН арасындағы) сәйкестiгiн тексеру;
      7) 4 үдерiс – оператордың ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттiк қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5 үдерiс – электрондық мемлекеттiк қызмет көрсетуге арналған сұрау салуды көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы растау және электрондық құжатты (сұрау салуды) ЭҮШ арқылы ЭҮАШ АЖО көрсетілетін қызметті берушінің өңдеуiне жiберу;
      9) 6 үдерiс – ЭҮАШ АЖО электрондық құжаттарды тiркеу;
      10) 3 шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған Стандартта көрсетiлген құжаттардың және электрондық мемлекеттiк қызмет көрсетуге арналған негiздеменiң сәйкестiгiн тексеруi (өңдеуi);
      11) 7 үдерiс – көрсетілетін қызметті алушы құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттiк қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8 үдерiс – көрсетілетін қызметті алушының ЭҮАШ АЖО қалыптастырған қызмет көрсету нәтижесiн алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті беруші қызметкерiнiң ЭЦҚ пайдаланумен қалыптастырылады.
      14. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету кезiндегi Орталық арқылы адымдық әрекеттер мен шешiмдер (№ 2 функционалдық өзара iс-қимыл диаграммасы) осы Регламенттiң 2-қосымшасында көрсетiлген:
      1) 1 үдерiс – электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету үшiн Орталық операторымен логин және парольдi ХҚКО АЖ АЖО енгiзуi (авторизациялау үдерiсi);
      2) 2 үдерiс – ХҚҚО операторының осы Регламентте көрсетiлген электрондық мемлекеттiк қызметтi таңдауы, электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үшiн сұрау салу нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті алушы деректерiн, сонымен қатар көрсетілетін қызметті алушы өкiлiнiң сенiмхаты бойынша деректердi енгiзу (сенiм хат нотариалды куәландырылған кезде, егер сенiмхат басқаша куәландырылған жағдайда сенiмхат мәлiметi толтырылмайды);
      3) 3 үдерiс – ЭҮШ арқылы көрсетілетін қызметті алушының деректерiне ЖТ МДБ, сонымен қатар көрсетілетін қызметті алушы өкiлiнiң сенiмхаты бойынша деректер туралы БНАЖ сұрау салуды жолдау;
      4) 1 шарт – көрсетілетін қызметті алушының деректерiнiң ЖТ МДБ, сенiмхат бойынша деректердiң БНАЖ бар болуын тексеру;
      5) 4 үдерiс – көрсетілетін қызметті алушының деректерiнiң ЖТ МДБ, сенiмхат бойынша деректердiң БНАЖ болмауына байланысты дерек алу мүмкiн еместiгi туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6) 5 үдерiс – Орталық операторымен сұрау салу нысанын көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қағаз түрiндегi құжаттарының бар болу туралы белгi қою бөлiгiнде толтыру және құжаттардың көшiрмесiн жасау (сканерден өткiзу) және оларды сұрау салу нысанына қосу, мемлекеттiк электрондық қызметтi көрсетуге сұрау салудың толтырылған үлгiсiн (енгiзiлген деректердi) ЭЦҚ арқылы куәландыру;
      7) 6 үдерiс – Орталық операторының ЭЦҚ куәландырылған (қолы қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) ЭҮШ арқылы ЭҮАШ АЖО жiберу;
      8) 7 үдерiс – ЭҮАШ АЖО электрондық құжаттарды тiркеу;
      9) 2 шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған Стандартта көрсетiлген құжаттардың және электрондық мемлекеттiк қызмет көрсетуге арналған негiздеменiң сәйкестiгiн тексеруi (өңдеуi);
      10) 8 үдерiс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұрау салынатын электрондық мемлекеттiк қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11) 9 үдерiс – көрсетілетін қызметті алушының Орталық операторы арқылы ЭҮАШ АЖО қалыптастырған электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесiн алуы (электрондық құжат нысанындағы хабарлама).
      15. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсетуге сұрау салу және жауап беру үлгiсi «электрондық үкiметтiң»: www.e.gov.kz веб-порталында, сонымен қатар Орталықта көрсетiледi.
      16. Көрсетілетін қызметті алушының электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша орындау мәртебесiн тексеру тәсiлi: «электрондық үкiмет» порталының «Алынған қызметтер тарихы» бөлiмiнде, сондай-ақ Орталыққа жолыққан кезде.
      17. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету жөнiндегi қажеттi ақпаратты және кеңестi саll–центр ЭҮП: (1414) телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiндегi
өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      18. Мемлекеттiк қызмет көрсету үдерiсiне қатысатын құрылымдық - функционалдық бiрлiктер (бұдан әрi - ҚФБ):
      1) Көрсетілетін қызметті беруші;
      2) Орталық.
      19. Әрбiр iс-қимылдың орындалу мерзiмiн көрсете отырып, iс-қимыл (рәсiмдерiнiң, функцияларының, операцияларының) сабақтастығының мәтiндiк кестелiк сипаттамасы осы Регламентке 1-қосымшада келтiрiлген.
      20. Әрекеттердiң (мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiндегi) логикалық сабақтастығының өзара байланысын олардың сипаттамасына сәйкес көрсететiн диаграммалар осы Регламентке 2-қосымшада келтiрiлген.
      21. Көрсетілетін қызметті алушының мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жолдама беру үшiн мектеп жасына дейiнгi баланы тiркеу өтiнiшi осы Регламенттің 5-қосымшасына сәйкес.
      22. Көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижелерi осы Регламентке 6-қосымшаға сәйкес сапа және тиiмдiлiк көрсеткiштерiмен өлшенедi.
      23. Көрсетілетін қызметті алушыларға электрондық мемлекеттiк қызметтi көрсету үдерiсiне қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (келiсiлмеген ақпарат алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпараттың келiсiлмеген өзгерiстерiнен қорғау);
      3) қолжетiмдiлiк (ақпарат пен ресурстарды келiсiлмеген тежеуден қорғау).
      24. Электрондық мемлекеттiк қызмет көрсетудiң техникалық шарттары:
      1) ғаламторға шығу;
      2) электрондық мемлекеттiк қызмет көрсетiлетiн жеке тұлғаның ЖСН болуы;
      3) ЭҮП-пен авторизациялау;
      4) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болуы.
 

«Мектепке дейiнгi балалар
ұйымдарына жiберу үшiн
мектепке дейiнгi (7 жасқа
дейiн) жастағы балаларды
кезекке қою» электрондық
мемлекеттiк қызмет регламентiне
1-қосымша

1 кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ әрекеттердiң сипаттамасы

2 кесте. Орталық арқылы ҚФБ әрекеттердiң сипаттамасы


 

«Мектепке дейiнгi балалар
ұйымдарына жiберу үшiн
мектепке дейiнгi (7 жасқа
дейiн) жастағы балаларды
кезекке қою» электрондық
мемлекеттiк қызмет регламентiне
2-қосымша

Электрондық мемлекеттiк қызметтi ЭҮП арқылы көрсеткендегi
өзара-әрекеттестiктiң № 1 диаграммасы

Электрондық мемлекеттiк қызметтi Орталық арқылы
көрсеткендегi өзара-әрекеттестiктiң № 2 диаграммасы

Кесте. Шартты белгілер


 

«Мектепке дейiнгi балалар
ұйымдарына жiберу үшiн
мектепке дейiнгi (7 жасқа
дейiн) жастағы балаларды
кезекке қою» электрондық
мемлекеттiк қызмет регламентiне
3-қосымша
 

Баланы мектепке дейiнгi ұйымға қабылдау үшiн
№_____ ЖОЛДАМА
 

      Алматы қаласы Бiлiм басқармасы _____________ қаласы, _______________көшесi _____ мекен-жайы бойынша орналасқан № ________ мектепке дейiнгi ұйымға жолдама бередi.
      Баланың тегi, аты, әкесiнiң аты: _____________________________
      Туылған күнi: ________________________________________________
      Баланың үйiнiң мекен-жайы: __________________ ________________
      Жолдама мектепке дейiнгi ұйымға берiлген күннен бастап 5 күн iшiнде тапсырылуы тиiс.
      Жолдама «____»________ берiлдi
_____________________________________________________________________


      Алматы қаласы Білiм
      басқармасының басшысы           аты-жөнi (қолтаңбасы)

      Мөр
 

«Мектепке дейiнгi балалар
ұйымдарына жiберу үшiн
мектепке дейiнгi (7 жасқа
дейiн) жастағы балаларды
кезекке қою» электрондық
мемлекеттiк қызмет регламентiне
4-қосымша
 

Мектепке дейiнгi балалар ұйымына жiберу үшiн мектепке дейiнгi жастағы балаларды тiркеу туралы хабарлама нысаны
 

      Баланы тiркеу туралы хабарлама
      Осы хабарлама _________________________________________________
                              (Ата-ананың аты-жөнi)  _______________________________________________________ берiлдi.
      (баланың аты-жөнi)
      Мектепке дейiнгi балалар ұйымына жiберу үшiн мектепке дейiнгi жастағы балаларды тiркеу журналына 20___ жылғы «____» ____________ №_______ нөмiрiмен кезекке қойылды.
      Мектепке дейiнгi ұйымнан орын алу үшiн кезекте тұрған тұтынушы жұмыс кестесiне сәйкес, сонымен қатар электрондық портал арқылы өз кезегiнiң жылжуын бақылауды жүзеге асыруға мүмкiндiгi бар.
 

      (бiлiм басқармасының маманы)
 

«Мектепке дейiнгi балалар
ұйымдарына жiберу үшiн
мектепке дейiнгi (7 жасқа
дейiн) жастағы балаларды
кезекке қою» электрондық
мемлекеттiк қызмет регламентiне
5-қосымша
 

Мектепке дейiнгi балалар ұйымдарына жолдама беру үшiн мектеп жасына дейiнгi балаларды тiркеу өтiнiшiнiң формасы
 

Алматы қаласы
Білім басқармасының басшысына
_____________________________
мекен-жайында тұратын
_____________________________
(Аты-жөнi)
тел._________________________
 

Өтiнiш

      Мектепке дейiнгi ұйымнан орын алу үшiн № ____, менiң баламды ______________туылған күнi ________________ кезекке қоюыңызды сұраймын.
      Мектепке дейiнгi ұйымға бiрiншi кезектiк жолдамаға құқығын растайтын құжаттарға қосамын
____________________________________________________________________
      
      Ата-ананың жұмыс орны:
      анасы-_____________________________
      әкесi-_____________________________
      ___________________________________
      Күнi ______________________________
      Қолы ______________________________
 
 

«Мектепке дейiнгi балалар
ұйымдарына жiберу үшiн
мектепке дейiнгi (7 жасқа
дейiн) жастағы балаларды
кезекке қою» электрондық
мемлекеттiк қызмет регламентiне
6-қосымша

Кесте. Сапа және тиiмдiлiк көрсеткiштерiнiң мәнi

Сапа және тиiмдiлiк көрсеткiштерi

Көрсеткiш-тiң норматив-
тiк мәнi

Көрсет- кiштiң келесi жылдағы нысаналы мәнi

Көрсет- кiштiң есептi жылдағы  ағымда-ғы мәнi

1

2

3

4

1. Уақтылылығы

1.1.Құжатты тапсырған сәттен бастап белгiленген мерзiмде қызметтi ұсыну оқиғаларының %-ы (үлесi)




2. Сапасы

2.1. Қызметтi ұсыну үдерiсiнiң сапасына қанағаттанған тұтынушылардың % (үлесi)




3. Қолжетiмдiлiк

3.1. Қызметтi ұсынудың сапасына және оны ұсыну тәртiбi туралы ақпаратқа қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесi)




3.2. Ақпаратына электронды форматта қол жеткiзуге болатын қызметтер %-ы (үлесi)




4. Шағымдану үдерiсi

4.1. Шағымданудың қолданыстағы тәртiбiне қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесi)




5. Сыпайылық

5.1. Персоналдың сыпайылығына қанағаттанған тұтынушылардың %-ы (үлесi)




Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации"

Постановление акимата города Алматы от 3 июля 2013 года N 3/568. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 30 июля 2013 года за N 992. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 14 июля 2014 года N 3/587

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 14.07.2014 N 3/587.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года «О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан», с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» и постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1119 «Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством образования и науки Республики Казахстан, местными исполнительными органами в сфере образования и науки» акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги «Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации».
      2. Управлению образования города Алматы обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в средствах массовой информации и размещение на интернет-ресурсе акимата города Алматы.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы З. Аманжолову.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы               А. Есимов

Вносит:


Руководитель Управления образования города Алматы

Р. Шимашева

Согласовано:


Заместитель акима города Алматы

З. Аманжолова

Руководитель юридического отдела аппарата акима города Алматы

А. Касымова

Руководитель отдела контроля за
соблюдением качества предоставления
государственных услуг

М. Суюндуков

Утвержден
постановлением акимата города Алматы
от 03 июля 2013 года № 3/568

Регламент электронной государственной услуги
«Постановка на очередь детей дошкольного
возраста (до 7 лет) для направления в
детские дошкольные организации»

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга «Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации» (далее – электронная государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением «Управление образования города Алматы» (далее – услугодатель), через Центры обслуживания населения (далее – Центр), а также через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz.
      2. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      3. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная.
      4. Государственная услуга оказывается в соответствии подпунктом 2) пункта 3 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 27 июля 2007 года  «Об образовании», статьи 29 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года «Об информатизации», стандартом государственной услуги «Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1119 (далее – Стандарт).
      5. Результатом оказываемой государственной услуги являются выдача направления в детскую дошкольную организацию, согласно приложению 3 к настоящему Регламенту, в случае отсутствия мест в дошкольной организации, уведомления о постановке на очередь, согласно  приложению 4 к настоящему Регламенту с указанием номера очередности в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью уполномоченного лица уполномоченного органа либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в форме электронного документа.
      6. Государственная услуга оказывается физическим лицам (далее - услугополучатель).
      Данная услуга ограничивается количеством имеющихся мест в дошкольных организациях.
      На право получения первоочередного места имеют:
      1) дети инвалидов;
      2) дети, оставшиеся без попечения родителей;
      3) дети-сироты;
      4) дети из многодетных семей;
      5) дети лиц, приравненных по льготам и гарантиям к участникам войны и к инвалидам войны.
      7. Сроки оказания государственной услуги:
      При обращении в Центр:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента обращения услугополучателя государственной услуги составляют 3 рабочих дня (день приема и день выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов – не более 20 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания услугополучателя государственной услуги в день обращения – не более 20 минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении справки или мотивированного ответа об отказе – не более 20 минут.
      При обращении через портал сроки оказания государственной услуги с момента обращения услугополучателя государственной услуги составляют три рабочих дня.
      8. Государственная услуга оказывается бесплатно.
      9. График работы:
      1) при обращении в центр – государственная услуга оказывается за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 часов до 20.00 часов без перерыва.
      Прием осуществляется в порядке «электронной очереди» без ускоренного обслуживания. Мобильные центры осуществляют прием документов согласно утвержденным центром графиком, но не менее шести рабочих часов в одном населенном пункте;
      2) на портале - круглосуточно.
      10. Для получения государственной услуги услугополучатель представляет  документы согласно пункту 11 Стандарта.
      11. Порядок обжалования указано в разделе 5 Стандарта.
      12. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте электронной государственной услуги «Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 7 лет) для направления в детские дошкольные организации» (далее – Регламент):
      1) АРМ – автоматизированное рабочее место;
      2) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно-программного комплекса (далее – ИС);
      3) услугополучатель – физическое лицо;
      4) единая нотариальная информационная система - это аппаратно-программный комплекс, предназначенный для автоматизации нотариальной деятельности и взаимодействия органов юстиции и нотариальных палат (далее - ЕНИС);
      5) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      6) ГБД ФЛ – государственная база данных «Физические лица»;
      7) пользователь – субъект, обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      8) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      9) информационная система центров обслуживания населения Республики Казахстан – информационная система, предназначенная для автоматизации процесса предоставления услуг населению (физическим и юридическим лицам) через центры обслуживания населения Республики Казахстан, а также соответствующими министерствами и ведомствами (далее – ИС ЦОН);
      10) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством ЭЦП;
      11) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      12) веб–портал «электронного правительства» – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам (далее – ПЭП);
      13) региональный шлюз «электронного правительства» – подсистема шлюза «электронного правительства», предназначенная для интеграции информационных систем «электронного акимата» в рамках реализации электронных услуг (далее - РШЭП);
      14) шлюз «электронного правительства» – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем «электронного правительства» в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      15) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП).

2. Порядок деятельности услугодателя по
оказанию электронной государственной услуги

      13. Пошаговые действия и решения через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия) при оказании электронной государственной услуги приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения электронной государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 11 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН указанным в запросе, и ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания электронной государственной услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      12) процесс 8 – получение услугополучателем результата услуги (уведомления в форме электронного документа), сформированного АРМ РШЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП сотрудника услугодателя.
      14. Пошаговые действия и решения через Центр (диаграмма № 2 функционального взаимодействия) при оказании услуги приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод оператором Центра в АРМ ИС ЦОН логина и пароля (процесс авторизации) для оказания электронной государственной услуги;
      2) процесс 2 – выбор оператором Центра электронной государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания электронной государственной услуги и ввод оператором Центра данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности данные доверенности не заполняются);
      3) процесс 3 – направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных услугополучателя, а также в ЕНИС – о данных доверенности представителя услугополучателя;
      4) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;
      6) процесс 5 – заполнение оператором Центра формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание электронной государственной услуги;
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Центра через ШЭП в АРМ РШЭП;
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания электронной государственной услуги;
      10) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      11) процесс 9 – получение услугополучателем через оператора Центра результата электронной государственной услуги (уведомления в форме электронного документа), сформированного АРМ РШЭП.
      15. Формы заполнения запроса и ответа на электронную государственную услугу приведены на веб-портале «электронного правительства» www.egov.kz, а также в Центре.
      16. Способ проверки услугополучателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале «электронного правительства» в разделе «История получения услуг», а также при обращении в Центр.
      17. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра ПЭП: (1414).

3. Описание порядка взаимодействия в процессе
оказания электронной государственной услуги

      18. Структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ), которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) Услугодатель;
      2) Центр.
      19. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      20. Диаграммы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      21. Заявление услугополучателя о регистрации ребенка дошкольного возраста для направления в дошкольную организацию согласно приложения 5 к настоящему Регламенту.
      22. Результаты оказания государственной услуги услугополучателям измеряются показателями качества и эффективности в соответствии с приложением 6 к настоящему Регламенту.
      23. Требования, предъявляемые к процессу оказания электронной государственной услуги услугополучателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      24. Технические условия оказания электронной государственной услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН у лица, которому оказывается электронная государственная услуга;
      3) авторизация с ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП.

Приложение 1
к регламенту электронной государственной
услуги «Постановка на очередь детей
дошкольного возраста (до 7 лет) для
направления в детские дошкольные организации»

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

Таблица 2. Описание действий СФЕ через Центр

      Примечание:
      В данных таблицах перечисляются действия (функции, процедуры, операции) всех СФЕ с указанием форм завершения, сроков исполнения и указанием номеров последующих действий в технологической цепочке процесса оказания электронной государственной услуги.
      На основании таблиц приложения 1 к настоящему Регламенту строятся диаграммы функционального взаимодействия при оказании электронных государственных услуг.

Приложение 2
к регламенту электронной государственной
услуги «Постановка на очередь детей
дошкольного возраста (до 7 лет) для
направления в детские дошкольные организации»

Рисунок 1. Диаграмма  № 1 функционального взаимодействия
при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Рисунок 2. Диаграмма № 2 функционального взаимодействия
при оказании электронной государственной
услуги через Центр

Таблица. Условные обозначения

Приложение 3
к регламенту электронной государственной
услуги «Постановка на очередь детей
дошкольного возраста (до 7 лет) для
направления в детские дошкольные организации»

НАПРАВЛЕНИЕ № ______
для зачисления ребенка в дошкольную организацию

      Управление образования города Алматы направляет в дошкольную
организацию № _________, расположенную по адресу: г. ___________,
ул. ____________________________________________________________
Фамилия, имя, отчество ребенка: ________________________________
Дата рождения: _________________________
Домашний адрес ребенка: ________________
      Направление должно быть представлено в дошкольную организацию
в течение 5 дней со дня ее выдачи.

      Направление выдано «_______» _________
------------------------------------------------------------

    Руководитель Управления
    образования города Алматы                  /ФИО/

(расшифровка подписи)
      Печать

Приложение 4
к регламенту электронной государственной
услуги «Постановка на очередь детей
дошкольного возраста (до 7 лет) для
направления в детские дошкольные организации»

Форма уведомления о регистрации ребенка
дошкольного возраста для направления
в дошкольную организацию

      Уведомление о регистрации ребенка
      Настоящее уведомление выдано ________________________________
                                           (ФИО родителя)
      В том, что __________________________________________________
                                  (ФИО ребенка)
      Поставлен (а) на очередь в «Журнале регистрации детей
дошкольного возраста для направления в дошкольные организации» за
№ _____, от «___» __________20____года
      Потребители, стоящие в очереди на получение места в дошкольную
организацию, имеют возможность осуществлять контроль продвижения
своей очередности в соответствии с графиком работы (отдел, акимат),
а также через электронный портал
      (специалист управления образования)

Приложение 5
к регламенту электронной государственной
услуги «Постановка на очередь детей
дошкольного возраста (до 7 лет) для направления
в детские дошкольные организации»

Форма заявления регистрации ребенка
дошкольного возраста для направления в
дошкольную организацию

Руководителю Управления
образования города Алматы
от __________________________
(фамилия, имя, отчество)
проживающего по адресу:
_____________________________
тел._________________________

Заявление

      Прошу поставить на очередь для получения места в дошкольной
организации № ______________, моего ребенка ________________________
дата рождения ______________________________________________________
      Прилагаю документы, подтверждающие право на первоочередное направление в дошкольную организацию _______________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
      Место работы родителей:
      матери - _____________________________________________________
      отца - _______________________________________________________
      Дата _________________
      Подпись ______________

Приложение 6
к регламенту электронной государственной
услуги «Постановка на очередь детей
дошкольного возраста (до 7 лет) для направления
в детские дошкольные организации»

Таблица. Значения показателей качества и эффективности

Показатели качества и эффективности

Норма-
тивное
значение
показа-
теля

Целевое значение показателя в последующем году

Текущее значение показателя в отчетном году

1

2

3

4

1. Своевременность

1.1. % (доля) случаев предоставления услуги в установленный срок с момента сдачи документа




2. Качество

2.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством процесса предоставления услуги




3. Доступность

3.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных качеством и информацией о порядке предоставления услуги




3.2. % (доля) услуг, информация о которых доступна в электронном формате




4. Процесс обжалования

4.1. % (доля) потребителей,
удовлетворенных существующим
порядком обжалования




5. Вежливость

5.1. % (доля) потребителей, удовлетворенных вежливостью персонала