"Мемлекеттік қызметтер көрсету регламенттерін бекіту туралы" Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы әкімдігінің 2012 жылғы 16 тамыздағы N 324 қаулысына өзгеріс енгізу туралы

Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 25 қаңтардағы N 16 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 6 наурызда N 2208 болып тіркелді. Күші жойылды Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют аудандық әкімдігінің 2013 жылғы 21 мамырдағы N 153 Қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют аудандық әкімдігінің 21.05.2013 N 153 Қаулысымен

      «Нормативтік құқықтық актілер туралы» Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 24 наурыздағы № 213 Заңының 21-бабына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. «Мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекіту туралы» Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы әкімдігінің 2012 жылғы 16 тамыздағы № 324 қаулысына (Нормативтiк құқықтық кесiмдерде мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде 2012 жылғы 14 қыркүйектегі № 1853 тіркелген, 2012 жылғы 28 қыркүйектегі № 37 «Солтүстік жұлдызы», 2012 жылғы 28 қыркүйектегі № 40 «Знамя труда» аудандық газеттерінде жарияланған) келесі өзгеріс енгізілсін:
      көрсетілген қаулымен бекітілген «Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік қызмет регламенті осы қаулының қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда мазмұндалсын.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы әкімінің орынбасары Е.М. Бекшеновқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Аудан әкімі                                Қ. Қалиев

Солтүстік Қазақстан облысы
Мамлют ауданы әкімдігінің
2013 жылғы 25 қаңтардағы № 16 қаулысына
қосымша

Солтүстік Қазақстан облысы
Мамлют ауданы әкімдігінің
2012 жылғы 16 тамыздағы № 324 қаулысына
қосымша

«Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік қызмет регламенті 1. Негізгі ұғымдар

      1. Осы «Тұрғын үй көмегін тағайындау» регламентінде (бұдан әрі - Регламент) мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) құрылымдық - функционалдық бірліктер – бұл уәкілетті органдардың, мемлекеттік органдардың, мемлекеттік органдары құрылымдық бөлімшелерінің жауапты тұлғалары, ақпараттық жүйелер және олардың кіші жүйелері (бұдан әрі – ҚФБ);
      2) уәкілетті орган - «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі.

2. Жалпы ережелер

      2. «Тұрғын үй көмегін тағайындау» мемлекеттік қызметі осы регламенттің 12–қосымшаларда көрсетілген мекенжай бойынша «Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесімен, сондай-ақ Солтүстік Қазақстан облысы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорынның филиалының Мамлют ауданы бойынша бөлімі (бұдан әрі - Орталық) арқылы көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызметтердің қол жетімділігін қамтамасыз ету мақсатында шалғай елді мекендердің тұрғындарына мобильді орталықтар арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге жол беріледі.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызмет нысаны: автоматтандырылмаған.
      4. Осы Регламент «Әкімшілік рәсімдер туралы» Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы Заңының 9-1-бабы 4-тармағына сәйкес әзірленді.
      5. Мемлекеттік қызмет «Тұрғын үй қатынастары туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі Заңының 97-бабының 2-тармағы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысымен бекітілген Тұрғын үй көмегін көрсету ережесінің 2-тарауы, «Жергілікті атқарушы органдармен көрсетілетін әлеуметтік қорғау саласында мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 7 сәуірдегі № 394 қаулысы негізінде көрсетіледі.
      6. Уәкілетті органда және Орталықта көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесі тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама (бұдан әрі - хабарлама) немесе қағаз жеткізгіште мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға: тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар, аталған жерде тұрақты тұратын аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет алушы) көрсетіледі.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат www.ads.gov.kz мекенжайы бойынша Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық icтерi агенттiгiнің (бұдан әрі – Агенттік) интернет-ресурсындағы «Мемлекеттік қызметтер» деген бөлімде, уәкілетті органның стенділерінде, Орталықтың стендтерінде, ресми ақпарат көздерінде орналасқан.
      Сондай-ақ, мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты call-орталығының 1414 телефоны бойынша алуға да болады.
      9. Уәкілетті органда мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын, дүйсенбіден жұмаға дейін, мекенжайлары мен телефондары осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген уәкілетті органдардың белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес көрсетіледі.
      Орталықтарда мемлекеттік қызмет демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын, дүйсенбіден сенбіге дейін, орталықтардың белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 19.00-ге дейін көрсетіледі.
      Орталықта қабылдау тездетіп қызмет көрсетусіз, «электрондық» кезек тәртібімен жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызметті алушының қалауы бойынша электрондық кезекті электрондық үкіметтің веб-порталы: www.e.gov.kz арқылы броньдауға болады.
      10. Мемлекеттік қызмет:
      1) мемлекеттік қызмет алушының тұрғылықты жері бойынша орындықтар, үстелдер, толтырылған бланкілердің үлгілерімен ақпараттық стенділер бар уәкілетті органның үй-жайында;
      2) залда анықтамалық бюро, кресло, толтырылған бланкілердің үлгілерімен ақпараттық стенділер орналастырылған, мүмкіндіктері шектеулі мемлекеттік қызмет алушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар көзделген Орталықтың үй-жайында көрсетіледі.
      Уәкілетті органның және орталықтың үй-жайлары санитарлық-эпидемиологиялық нормаларға, ғимараттардың қауіпсіздік, оның ішінде өртке қарсы қауіпсіздік талаптарына сай келеді, үй-жай режимі – еркін.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қойылатын талаптар

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      1) мемлекеттік қызмет алушы осы регламенттің 13-тармағында анықталған қажетті құжаттарды тапсырған сәттен бастап мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері:
      уәкілетті органда – он күнтізбелік күн ішінде;
      Орталықта – күнтізбелік он күн ішінде көрсетіледі (мемлекеттік қызметке құжат (нәтиже) қабылдау және беру күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді);
      2) қажетті құжаттарды тапсырған кезде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды;
      3) мемлекеттік қызметті алушы өтініш берген күні сол жерде көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды;.
      4) қажетті құжаттарды алған кезде кезекте күтудің рұқсат берілген ең көп уақыты – 20 минуттан аспайды.
      12. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі.
      13. Мемлекеттік қызмет алу үшін мемлекеттік қызмет алушы мынадай құжаттарды тапсырады:
      1) уәкілетті органға:
      мемлекеттік қызмет алушының – жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      тұрғын үйге құқық белгілейтін құжаттың көшірмесі;
      азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі;
      отбасының табысын растайтын құжаттар. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер отбасының (Қазақстан Республикасы азаматтарының) жиынтық табысы есептеу тәртібін тұрғын қатынастары саласындағы уәкілетті орган белгілейді;
      тұрғын үйді (тұрған ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған жарнаның мөлшері туралы шот;
      коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шот;
      телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот;
      2) Орталыққа:
      отбасының табысын растайтын құжаттар. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер отбасының (Қазақстан Республикасы азаматтарының) жиынтық табысы есептеу тәртібін тұрғын қатынастары саласындағы уәкілетті орган белгілейді;
      тұрғын үйді (тұрған ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған жарнаның мөлшері туралы шот;
      коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шот;
      телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот;
      мемлекеттік қызмет алушының – жеке тұлғаның жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      тұрғын үйге құқық белгілейтін құжаттар;
      азаматтарды тіркеу туралы мәліметтер (мекенжай анықтамасы).
      Мемлекеттік электрондық ақпараттық ресурстар болып табылатын құжаттардың мәліметтерін уәкілетті орган электрондық цифрлық қолтаңбамен қол қойылған электрондық құжаттар нысанында орталықтардың ақпараттық жүйесі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.
      Орталықтың қызметкері құжаттар түпнұсқаларының дұрыстығын мемлекеттік органдардың мемлекеттік ақпараттық жүйелерінен ұсынылған мәліметтермен салыстырады, одан кейін түпнұсқаларды мемлекеттік қызметті алушыға қайтарады.
      14. Уәкілетті органда өтініштердің нысандары күту залындағы арнайы тағанда және құжат қабылдайтын қызметкерде болады.
      Орталықта бланкілер күту залындағы арнайы тағанда орналасады.
      15. Мемлекеттік қызмет алуға қажетті толтырылған өтініш пен басқа да құжаттар заңды мекенжайы, телефоны, электронды поштасының мекенжайы осы регламентке 1-қосымшада көрсетілген уәкілетті органның жауапты адамына тапсырылады. Жауапты адамның кабинет нөмірі туралы мәліметтер мемлекеттік қызмет көрсету жөнінде ақпарат жазылған уәкілетті органның стендінде орналастырылған.
      Орталық арқылы мемлекеттік қызметті көрсеткен кезде құжаттарды қабылдау «кедергісіз» қызмет көрсету арқылы операциялық залда жүзеге асырылады.
      16. Барлық қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін мемлекеттік қызмет алушыға:
      1) уәкілетті органда – мемлекеттік қызметті алушыны тіркеу және оның мемлекеттік қызметті алу күні, құжаттарды қабылдаған жауапты адамның тегі мен аты-жөні көрсетілген талон;
      2) Орталықта:
      өтініштің нөмірі мен қабылдаған күні;
      сұралып отырған мемлекеттік қызметтің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      құжаттарды беру күні, уақыты және орыны;
      орталықтың құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған мемлекеттік қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты;
      мемлекеттік қызмет алушының тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетілген тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі.
      17. Тұрғын үй көмегін тағайындау (тағайындаудан бас тарту туралы хабарлама) туралы есеп беру:
      1) уәкілетті органға жүгінген кезде мемлекеттік қызметті алушының тікелей өзі баруы не пошталық хабарлама арқылы;
      2) Орталыққа өзі барған кезде қолхат негізінде онда көрсетілген мерзімде «терезелер» арқылы күн сайын жүзеге асырылады.
      Егер мемлекеттік қызметті алушы құжаттарды алуға мерзімінде жүгінбеген жағдайларда, орталық оларды осы регламенттің 13-тармағында көрсетілген 1 (бір) ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді.
      Орталықтың қызметкері құжаттарын қабылдаудан бас тартқан жағдайда өтініш иесіне жетпей тұрған құжаттарды көрсете отырып, қолхат береді.
      Уәкілетті орган орталықтан түскен, осы регламенттің 13-тармағында көрсетілген құжаттарды ресімдеуде қателер анықталған жағдайда құжаттардың пакетін алғаннан кейін 3 (үш) жұмыс күні ішінде (құжаттарды қабылдаған және берген күндер мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді) оларды қайтарудың себебін жазбаша негіздей отырып, Орталыққа қайтарады.
      Құжаттар пакетiн алғаннан кейiн Орталық 1 (бiр) жұмыс күнi iшiнде мемлекеттік қызмет алушыны хабардар етедi және уәкiлеттi органның қайтару себебi туралы жазбаша негiздемесiн ұсынады.
      Уәкілетті органның лауазымды тұлғасы немесе орталықтың қызметкері бас тартқан жағдайда мемлекеттік қызмет алушыға 1 (бір) жұмыс күні ішінде хабардар етеді және уәкілетті органның бас тартуы туралы жазбаша негіздеме береді.
      18. Мемлекеттік қызмет алушыдан өтініш алған мерзімнен бастап және мемлекеттік қызмет нәтижесін беруге дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету кезеңдері:
      1) уәкілетті орган арқылы:
      уәкілетті органның жауапты маманы мемлекеттік қызмет көрсету үшін тұтынушыдан қажетті құжаттар тізбесін алады, тұтынушыға мемлекеттік қызметті тіркеу күні, орны және алу датасын, құжатты қабылдаған жауапты тұлғаның аты-жөнін, тегін көрсетумен талон береді, өтінішті тіркейді, уәкілетті орган басшысына тапсырады;
      уәкілетті органның басшысы келіп түскен құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны белгілейді, бұрыштама салады және құжаттарды жауапты орындаушыға тапсырады;
      жауапты орындаушы тұрғын үй көмегін алуға тұтынушы қызметінің құқығын анықтауға келіп түскен құжаттарды қарайды, тұрғын үй көмегін тағайындау туралы тұтынушыға хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды және қол қою үшін уәкілетті органның басшысына жолдайды;
      уәкілетті органның басшысы тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды және мемлекеттік қызметті алушыға беру үшін уәкілетті органның жауапты маманына тапсырады;
      уәкілетті органның жауапты маманы тұтынушыға тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарламаны не бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді және мемлекеттік қызметті алушыға тапсырады.
      2) Орталық арқылы:
      мемлекеттік қызметті алушы құжаттарды Орталыққа береді;
      Орталық инспекторы құжаттарды қабылдайды, тұтынушыға мемлекеттік қызметті тіркеу күні, орны және алу датасын көрсетумен талон береді және құжаттарды Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторына тапсырады;
      Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы құжаттарды жинайды, құжаттар тізімдемесін құрастырады, құжаттарды уәкілетті органға жолдайды;
      уәкілетті органның жауапты маманы Орталықтан құжаттарды қабылдайды және оларды уәкілетті органның басшысына қарауға тапсырады;
      уәкілетті органның басшысы келіп түскен құжаттармен танысады, жауапты орындаушыны белгілейді, бұрыштама салады және құжаттарды уәкілетті органның жауапты орындаушысына жібереді;
      уәкілетті органның жауапты орындаушысы келіп түскен құжаттарды қарайды, хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды, қол қою үшін уәкілетті органның басшысы жібереді;
      уәкілетті органның басшысы хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауапты қарайды, құжаттарға қол қояды және жауапты маманға тапсырады;
      уәкілетті органның жауапты маманы хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркейді және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін Орталыққа жолдайды;
      Орталық инспекторы мемлекеттік қызметті алушыға хабарлама не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап береді.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі іс-әрекеттер (өзара әрекеттестік) тәртібінің сипаттамасы

      19. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне мынадай құрылымдық-функционалдық бірліктер (әрі қарай - ҚФБ) қатысады:
      1) уәкілетті органның басшысы;
      2) уәкілетті органның жауапты маманы;
      3) уәкілетті органның жауапты орындаушысы;
      4) Орталық инспекторы;
      5) Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы.
      20. Әр ҚФБ әкімшілік әрекеттерінің (процедураларының) бір ізділігі мен өзара әрекетін мәтіндік кестелік сипаттау әр әкімшілік әрекеттің (процедураның) орындалу мерзімін көрсетумен осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.
      21. Мемлекеттік қызмет көрсету және ҚФБ процесіндегі әкімшілік әрекеттердің логикалық бір ізділігі арасындағы өзара әрекетті бейнелейтін сызба осы регламенттің 4-қосымшасында келтірілген.

5. Мемлекеттік қызмет көрсететін лауазымды тұлғалардың жауапкершілігі

      22. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысушылар уәкілетті органның, Орталықтың басшысы мен лауазымды тұлғалары (бұдан әрі – лауазымды тұлға) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты тұлға болып табылады.
      Лауазымды тұлға мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасы мен тиімділігіне, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету барысындағы қабылдаған шешім мен әрекетке (әрекетсіздікке), Қазақстан Республикасының заңнамасымен қаралған тәртіптегі белгіленген мерзімде мемлекеттік қызмет көрсетудің жүзеге асырылуына жауапты болады.

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша уәкілетті орган

Уәкілетті органның атауы

Заңды мекенжайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефоны

«Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» мемлекеттік мекемесі

Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы Мамлют қаласы, Гуденко көшесі, 19

Күн сайын сағат 9.00 бастап 18.00 дейін, 13.00-14.00 түскі үзіліс, демалыс – сенбі және жексенбі

8(71541) 2-15-64

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша халыққа қызмет көрсету орталығы

р/с

Халыққа қызмет көрсету орталығының атауы

Заңды мекенжайы

Жұмыс кестесі

Байланыс телефоны

1

Солтүстік Қазақстан облысы бойынша «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорынның филиалының Мамлют ауданы бойынша бөлімі

Солтүстік Қазақстан облысы Мамлют ауданы, Мамлют қаласы, Сәбит Мұқанов көшесі, 11

Күн сайын түскі үзіліссіз сағат 9.00-ден 19.00 дейін, демалыс – жексенбі

8(71541) 2-27-49

«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

Әкімшілік әрекеттердің (шаралардың) бір ізділігі мен өзара әрекеттерін сипаттау 1-кесте. Уәкілетті органда ҚФБ іс-әрекеттерін сипаттау

Негізгі (баламалы) процестің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағыны)

Іс-әрекет № (барысы, жұмыс ағыны)

1

2

3

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжаттарды қабылдау, өтінішті тіркеу, мемлекеттік қызметті алушыға талон беру, құжаттарды уәкілетті органның басшысына тапсыру

Құжаттарды қару, жауапты орындаушыны белгілеу, бұрыштама салу

Тұрғын үй көмегін алуға мемлекеттік қызметті алушы құқығын анықтау үшін құжаттарды қарау, хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру–
өкімдік шешім)

Талон

Бұрыштама (қарар)

Хабарлама не қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Орындалу мерзімдері

20 минуттан аспайды

1 жұмыс күні ішінде

8 жұмыс күні ішінде

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

Негізгі (баламалы) процестің іс-әрекеттер сипаттамасының жалғасы (барысы, жұмыс ағыны)

Іс-әрекет № (барысы, жұмыс ағыны)

4

5

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және оларды сипаттамасы

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою

Хабарлама немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру–
өкімдік шешімі)

Құжатқа қол қою

Тұтынушыға хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап беру

Орындалу мерзімдері

1 жұмыс күні ішінде

20 минуттан аспайды

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

5


Кесте 2. Орталықтың (ХҚКО) қатысуымен уәкілетті органдағы ҚФБ-ң іс-әрекеттерінің сипаттамасы

Негізгі (баламалы) процестің іс-әрекеттері (барысы, жұмыс ағыны)

Іс-әрекет № (барысы, жұмыс ағыны)

1

2

3

4

5

ҚФБ атауы

Орталық
инспек-
тоы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Құжат-
тарды
қабыл-
дау,
өтінішті
тіркеу,
қолхат беру

Құжаттарды жинау, тізілім құрастыру, құжаттарды уәкілетті органға жіберу

Орталықтан құжаттарды қабылдау, уәкілетті органның басшысына қарау үшін жолдау

Өтінішке бұрыштама қою және уәкілетті органның жауапты орындау-
шысына тапсыру

Тұтынушының тұрғын үй көмегін алу құқығын анықтау үшін құжаттарды қарау, хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру–
өкімдік шешім)

Қолхат

Құжаттарды уәкілетті органға жіберу

Бұрыштама қою үшін құжаттарды уәкілетті органның басшысына беру

Бұрыштама (қарар)

Хабарлама не қызмет ұсынудан бас тарту туралы дәлелді жауап

Орындалу мерзімдері

20 ми-
нуттан
аспайды

күніне бір реттен кем емес

15 минут

1 жұмыс күні ішінде

8 күнтізбелік күн ішінде

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

2

3

4

5

6

Негізгі (баламалы) процестің іс-әрекеттер сипаттамасының жалғасы (барысы, жұмыс ағыны)

Іс-әрекет № (барысы, жұмыс ағыны)

6

7

8

ҚФБ атауы

Уәкілетті органның басшысы

Уәкілетті органның жауапты маманы

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

Іс-әрекеттің (процестің, рәсімнің, операцияның) атауы және олардың сипаттамасы

Тұрғын үй көмегін тағайындау туралы хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауапқа қою

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу

Алушыға хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап беру

Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру–
өкімдік шешім)

Құжатқа қол қою

Мемлекеттік қызмет нәтижесін Орталыққа тапсыру

Хабарлама не бас тарту туралы дәлелді жауап алғандығы туралы алушының қолы

Орындалу мерзімдері

1 жұмыс күні ішінде

Тіркеу 15 минут ішінде, Орталыққа беру күніне бір реттен кем емес

20 минуттан аспайды

Келесі іс-әрекеттің нөмірі

7

8


3-кесте. Пайдалану нұсқалары. Негізгі процесс

1 топ

ҚФБ

Орталық инспекторы

2 топ

ҚФБ

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

3 топ

ҚФБ

Уәкілетті органның жауапты маманы

4 топ

ҚФБ

Уәкілетті органның басшысы

5 топ

ҚФБ

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

№ 1 әрекет.

Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу

№ 2 әрекет.

Жинақтау бөліміне құжаттарды жинау, құжаттарды уәкілетті органға жолдау

№ 3 әрекет.

Орталықтан немесе тұтынушыдан өтінішті қабылдау, тіркеу, өтінішті уәкілетті органның басшысына жолдау

№ 4 әрекет.

Орындау үшін жауапты орындаушыны белгілеу, бұрыштама салу

№ 5 әрекет.

Өтінішті қарау, хабарлама дайындау, құжаттарды уәкілетті органның басшысына тапсыру

№ 8 әрекет.

Мемлекеттік қызметті алушыға хабарлама беру


№ 7 әрекет.

Хабарламаны тіркеу. Хабарламаны Орталыққа тапсырады немесе мемлекеттік қызметті алушыға береді

№ 6 әрекет.

Хабарламаға қол қою


4-кесте. Пайдалану нұсқалары. Баламалы процесс.

1 топ

ҚФБ

Орталық инспекторы

2 топ

ҚФБ

Орталықтың жинақтау бөлімінің инспекторы

3 топ

ҚФБ

Уәкілетті органның жауапты маманы

4 топ

ҚФБ

Уәкілетті органның басшысы

5 топ

ҚФБ

Уәкілетті органның жауапты орындаушысы

№ 1 әрекет.

Құжаттарды қабылдау, қолхат беру, өтінішті тіркеу

№ 2 әрекет.

Жинақтау бөліміне құжаттарды жинау, құжаттарды уәкілетті органға жолдау

№ 3 әрекет.

Орталықтан немесе тұтынушыдан өтінішті қабылдау, тіркеу, өтінішті уәкілетті органның басшысына жолдау

№ 4 әрекет.

Орындау үшін жауапты орындаушыны белгілеу, бұрыштама салу

№ 5 әрекет.

Өтінішті қарау, бас тарту туралы дәлелді жауап дайындау, құжаттарды уәкілетті органның басшысына тапсыру

№ 8 әрекет.

Мемлекеттік қызметті алушыға бас тарту туралы дәлелді жауап беру


№ 7 әрекет.

Бас тарту туралы дәлелді жауапты тіркеу, Орталыққа тапсыру немесе мемлекеттік қызметті алушыға береді

№ 6 әрекет.

Бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қою


«Тұрғын үй көмегін тағайындау»
мемлекеттік қызмет Регламентіне
4-қосымша

Әкімшілік әрекеттердің логикалық бірізділігі арасындағы өзара әрекеттесуді бейнелейтін сызбалар 1-сызба. Мемлекеттік қызметті алушының уәкілетті органға жүгінген кезіндегі ҚФБ әрекетін сипаттау

2-сызба. Мемлекеттік қызметті алушының Орталыққа жүгінген кезіндегі ҚФБ әрекетін сипаттау

О внесении изменения в постановление акимата Мамлютского района Северо-Казахстанской области от 16 августа 2012 года № 324 "Об утверждении регламентов оказания государственных услуг"

Постановление акимата Мамлютского района Северо-Казахстанской области от 25 января 2013 года N 16. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 6 марта 2013 года N 2208. Утратило силу постановлением акимата Мамлютского района Северо-Казахстанской области от 21 мая 2013 года N 153

      Утратило силу постановлением акимата Мамлютского района Северо-Казахстанской области от 21 мая 2013 года N 153

      В соответствии со статьей 21 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года «О нормативных правовых актах» акимат Мамлютского района Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Внести в постановление акимата Мамлютского района Северо-Казахстанской области «Об утверждении регламентов оказания государственных услуг» от 16 августа 2012 года № 324 (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 1853 от 14 сентября 2012 года, опубликовано в районных газетах от 28 сентября 2012 года «Солтустік жұлдызы» № 37, от 28 сентября 2012 года «Знамя труда» № 40) следующие изменения:
      регламент государственной услуги «Назначение жилищной помощи», утвержденный указанным постановлением, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Мамлютского района Северо-Казахстанской области Бекшенова Е.М.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким района                                     К. Калиев

Приложение
      к постановлению акимата
      Мамлютского района
      Северо-Казахстанской области
      от 25 января 2013 года N 16

      Утвержден
      постановлением акимата
     Мамлютского района
      Северо-Казахстанской области
      от 16 августа 2013 года N 324

Регламент государственной услуги
«Назначение жилищной помощи»

1. Основные понятия

      1. В настоящем регламенте «Назначение жилищной помощи» (далее - регламент) используются следующие понятия:
      1) структурно–функциональные единицы – это ответственные лица уполномоченных органов, структурные подразделения государственных органов, государственные органы, информационные системы или их подсистемы (далее – СФЕ);
      2) уполномоченный орган – государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области».

2. Общие положения

      2. Государственная услуга оказывается государственным учреждением «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области» (далее - уполномоченный орган), а также через отдел по Мамлютскому району Филиала республиканского государственного предприятия «Центр обслуживания населения» по Северо-Казахстанской области (далее – Центр) по адресу согласно приложениям 12 к настоящему регламенту.
      В целях обеспечения доступности государственных услуг жителям отдаленных населенных пунктов допускается оказание государственных услуг через мобильные центры.
      3. Форма оказываемой государственной услуги: не автоматизированная.
      4. Настоящий Регламент разработан в соответствии с пунктом 4 статьи 9-1 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года «Об административных процедурах».
      5. Государственная услуга оказывается на основании пункта 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года «О жилищных отношениях», главы 2 Правил предоставления жилищной помощи, утвержденных постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314, постановления Правительства Республики Казахстан от 7 апреля 2011 года № 394 «Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере социальной защиты, оказываемых местными исполнительными органами».
      6. Результатом оказываемой государственной услуги в уполномоченном органе и в Центре является уведомление о назначении жилищной помощи на бумажном носителе (далее - уведомление), либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.
      7. Государственная услуга оказывается физическим лицам: малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности, имеющим право на получение жилищной помощи (далее – получатель государственной услуги).
      8. Полная информация о порядке оказания государственной услуги располагается на интернет-ресурсе уполномоченного органа www.ads.gov.kz, на стендах уполномоченного органа, Центра, в официальных источниках информации.
      Также информацию о порядке оказания государственной услуги можно получить по телефону call-центра: 1414.
      9. В уполномоченном органе государственная услуга предоставляется ежедневно с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы уполномоченных органов, адрес и телефон, которого указан в приложении 1 к настоящему регламенту.
      В Центре государственная услуга предоставляется ежедневно с понедельника по субботу включительно, за исключением воскресенья и праздничных дней, в соответствии с установленным графиком работы центров с 9.00 до 19.00 часов, без перерыва на обед.
      В Центре прием осуществляется в порядке «электронной» очереди, без ускоренного обслуживания.
      При желании получателя государственной услуги возможно бронирование электронной очереди посредством веб-портала электронного правительства адрес www.e.gov.kz.
      10. Государственная услуга оказывается:
      1) в помещении уполномоченного органа по месту проживания получателя государственной услуги, где имеются стулья, столы, информационные стенды с образцами заполненных бланков;
      2) в помещении Центра, где в зале располагаются справочное бюро, кресла, информационные стенды с образцами заполненных бланков, предусмотрены условия для обслуживания получателей государственной услуги с ограниченными возможностями.
      Помещения уполномоченного органа и Центра соответствуют санитарно-эпидемиологическим нормам, требованиям к безопасности зданий, в том числе пожарной безопасности, режим помещения - свободный.

3. Требования к порядку оказания государственной услуги

      11. Сроки оказания государственной услуги:
      1) сроки оказания государственной услуги с момента сдачи получателем государственной услуги необходимых документов, определенных в пункте 13 настоящего регламента:
      в уполномоченный орган - в течение десяти календарных дней;
      в Центр - в течение десяти календарных дней (день приема и выдачи документа (результата) государственной услуги не входит в срок оказания государственной услуги);
      2) максимально допустимое время ожидания в очереди при сдаче необходимых документов - не более 20 минут;
      3) максимально допустимое время обслуживание получателя государственной услуги, оказываемой на месте в день обращения получателя государственной услуги, - не более 20 минут;
      4) максимально допустимое время ожидания в очереди при получении необходимых документов - не более 20 минут.
      12. Государственная услуга предоставляется бесплатно.
      13. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги представляет следующие документы:
      1) в уполномоченный орган:
      копию документа, удостоверяющего личность получателя государственной услуги – физического лица;
      копию правоустанавливающего документа на жилище;
      копию книги регистрации граждан;
      документы, подтверждающие доходы семьи. Порядок исчисления совокупного дохода семьи (гражданина Республики Казахстан), претендующей на получение жилищной помощи, определяется уполномоченным органом в сфере жилищных отношений;
      счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
      счета на потребление коммунальных услуг;
      квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
      счет о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом;
      2) в Центр:
      документы, подтверждающие доходы семьи. Порядок исчисления совокупного дохода семьи (гражданина Республики Казахстан), претендующей на получение жилищной помощи, определяется уполномоченным органом в сфере жилищных отношений;
      счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания);
      счета на потребление коммунальных услуг;
      квитанцию-счет за услуги телекоммуникаций или копия договора на оказание услуг связи;
      счет о размере арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предъявленный местным исполнительным органом;
      сведения документа, удостоверяющего личность получателя государственной услуги;
      правоустанавливающие документы на жилище;
      сведения о регистрации граждан (адресная справка).
      Сведения документов, являющиеся государственными электронными информационными ресурсами, уполномоченный орган получает из соответствующих государственных информационных систем через информационную систему Центров в форме электронных документов, подписанные электронно-цифровой подписью.
      Работник Центра сверяет подлинность оригиналов документов со сведениями, предоставленными из государственных информационных систем государственных органов, после чего возвращает оригиналы получателю государственной услуги.
      14. В уполномоченном органе формы заявлений размещаются на специальной стойке в зале ожидания, и у сотрудника, принимающего документы.
      В Центре бланки размещаются на специальной стойке в зале ожидания.
      15. Необходимые для получения государственной услуги заполненное заявление и другие документы сдаются ответственному лицу уполномоченного органа, юридический адрес, телефон которого указаны в приложении 1 к настоящему регламенту. Сведения о номере кабинета ответственного лица расположены на стенде уполномоченного органа, где размещена информация по предоставлению государственной услуги.
      При оказании государственной услуги через Центр прием документов осуществляется в операционном зале посредством «безбарьерного» обслуживания.
      16. После сдачи всех необходимых документов получателю государственной услуге выдается:
      1) в уполномоченном органе - талон с указанием даты регистрации, места и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы;
      2) в Центре - расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названий приложенных документов;
      даты, времени и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника центра принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества получателя государственной услуги, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя, и их контактных телефонов.
      17. Выдача расчета о назначении жилищной помощи (уведомление об отказе в назначении) осуществляется:
      1) при обращении в уполномоченный орган посредством личного посещения получателем государственной услуги уполномоченного органа, либо посредством почтового сообщения;
      2) при личном обращении в Центр посредством «окон» ежедневно, на основании расписки в указанный в ней срок.
      В случаях, если получатель государственной услуги не обратился за получением документов в срок, Центр обеспечивает их хранение в течение 1 (одного) месяца, указанных пункте 13 настоящего регламента.
      При отказе в приеме документов работником Центра получателю государственной услуги выдается расписка с указанием недостающих документов.
      Уполномоченный орган при выявлении ошибок в оформлении документов, поступающих из Центра указанных в пункте 13 настоящего регламента, в течение 3 (трех) рабочих дней (день приема и выдачи документов не входит в срок оказания государственной услуги) после получения пакета документов возвращает их в Центр с письменным обоснованием причин возврата.
      После получения пакета документов Центр информирует получателя государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине возврата.
      В случае отказа, должностное лицо уполномоченного органа или работник Центра информирует получателя государственной услуги в течение 1 (одного) рабочего дня и выдает письменные обоснования уполномоченного органа о причине отказа.
      18. Этапы оказания государственной услуги с момента получения заявления от получателя государственной услуги и до момента выдачи результата государственной услуги:
      1) через уполномоченный орган:
      ответственный специалист уполномоченного органа принимает у получателя государственной услуги необходимый перечень документов, выдает талон с указанием даты регистрации, места и получения потребителем государственной услуги, фамилии и инициалов ответственного лица, принявшего документы, проводит регистрацию обращения, передает руководителю уполномоченного органа;
      руководитель уполномоченного органа осуществляет ознакомление с поступившими документами, определяет ответственного исполнителя, накладывает резолюцию и отправляет документы ответственному исполнителю;
      ответственный исполнитель рассматривает поступившие документы на определение права получателя государственной услуги на получение жилищной помощи, готовит уведомление либо мотивированный ответ об отказе, и передает руководителю уполномоченного органа для подписания;
      руководитель уполномоченного органа подписывает уведомление либо мотивированный ответ об отказе, и передает ответственному специалисту уполномоченного органа для выдачи получателю государственной услуги;
      ответственный специалист уполномоченного органа регистрирует уведомление либо мотивированный ответ об отказе и выдает получателю государственной услуги;
      2) через Центр:
      получатель государственной услуги подает документы в Центр;
      инспектор Центра принимает документы, выдает расписку получателю государственной услуги с указанием даты, времени и места выдачи документов и передает документы инспектору накопительного отдела Центра;
      инспектор накопительного отдела Центра осуществляет сбор документов, составляет реестр, отправляет документы в уполномоченный орган;
      ответственный специалист уполномоченного органа принимает документы из Центра и передает их на рассмотрение руководителю уполномоченного органа;
      руководитель уполномоченного органа осуществляет ознакомление с поступившими документами, определяет ответственного исполнителя, накладывает резолюцию и отправляет документы к ответственному исполнителю уполномоченного органа;
      ответственный исполнитель уполномоченного органа рассматривает поступившие документы, готовит уведомление, либо мотивированный ответ об отказе, направляет для подписания руководителю уполномоченного органа;
      руководитель уполномоченного органа рассматривает уведомление либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги, подписывает документы и передает ответственному специалисту;
      ответственный специалист уполномоченного органа регистрирует уведомление либо мотивированный ответ об отказе и направляет результат оказания государственной услуги в Центр;
      инспектор Центра выдает получателю государственной услуги уведомление либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги.

4. Описание порядка действий (взаимодействия) в процессе оказания государственной услуги

      19. Структурно-функциональные единицы (далее СФЕ), которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководитель уполномоченного органа;
      2) ответственный специалист уполномоченного органа;
      3) ответственный исполнитель уполномоченного органа;
      4) инспектор Центра;
      5) инспектор накопительного отдела Центра.
      20. Текстовое табличное описание последовательности простых действий (процедур, функций, операций) каждой СФЕ с указанием срока выполнения каждого действия указаны в приложении 3 к настоящему регламенту.
      21. Схемы, отражающие взаимосвязь между логической последовательностью административных действий в процессе оказания государственной услуги и СФЕ, приведены в приложении 4 к настоящему регламенту.

5. Ответственность должностных лиц, оказывающих государственную услугу

      22. Ответственными лицами за оказание государственной услуги являются руководитель и должностные лица уполномоченного органа, Центра, участвующие в процессе оказания государственной услуги (далее - должностные лица).
      Должностные лица несут ответственность за качество и эффективность оказания государственной услуги, а также за принимаемые ими решения и действия (бездействия) в ходе оказания государственной услуги, за реализацию оказания государственной услуги в установленные сроки в порядке, предусмотренном законодательством Республики Казахстан.

Приложение 1
      к регламенту государственной услуги
      «Назначение жилищной помощи»

Уполномоченный орган
по оказанию государственной услуги

Наименование
уполномоченного органа

Юридический
адрес

График
работы

Контакт-
ный
телефон

Государственное учреждение «Отдел занятости и социальных программ Мамлютского района Северо-Казахстанской области»

Северо-Казахстанская область, Мамлютский район, город Мамлютка,
улица Гуденко, 19

Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, 13.00-14.00 обеденный перерыв, выходной -
суббота и
воскресенье

8(71541) 2-15-64

Приложение 2
      к регламенту государственной услуги
      «Назначение жилищной помощи»

Центр обслуживания населения
по оказанию государственной услуги


п\п

Наименование
Центра обслуживания населения

Юридический адрес

График
работы

Контакт-
ный
телефон

1.

Отдел по Мамлютскому району Филиала республиканского
государственного предприятия «Центр обслуживания
населения» по Северо-Казахстанской области

Северо-Казахстанская область, Мамлютский район, город Мамлютка,
улица Сабита Муканова, 11

Ежедневно с 9.00 до 19.00 часов без обеда, выходной -
воскресенье

8 (71541) 2-27-49

Приложение 3
      к регламенту государственной услуги
      «Назначение жилищной помощи»

Описание
последовательности и взаимодействие административных действий (процедур) Таблица 1. Описание действий СФЕ в уполномоченном органе

Действие основного (альтернативного) процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименова-
ние СФЕ

Ответственный специалист уполномоченного органа

Руководитель
уполномоченно-
го органа

Ответственный исполнитель уполномоченного органа

Наименова-
ние действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прием документов, регистрация обращения, выдача талона получателю государственной услуги, передача документов руководителю уполномоченного органа

Рассмотрение документов, определение ответственного исполнителя, наложение резолюции

Рассмотрение документов для определения права получателя государственной услуги на получение жилищной помощи, подготовка уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Форма завершения (данные, документ, организаци-
онно– распоряди-
тельное решение)

Талон

Виза (резолюция)

Уведомление либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги

Сроки исполнения

не более 20 минут

в течение 1 рабочего дня

в течение 8 календарных дней

Номер следующего действия

2

3

4

Продолжение описания действий основного (альтернативного) процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

4

5

Наименование СФЕ

Руководитель
уполномоченного органа

Ответственный специалист уполномоченного органа

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Подписание уведомления либо мотивированного ответа об отказе

Регистрация уведомления либо мотивированного ответа об отказе
 

Форма завершения (данные, документ, организацио-
нно– распо-
рядительное решение)

Подписание документа

Выдача получателю государственной услуги уведомления, либо мотивированного ответа об отказе

Сроки исполнения

в течение 1 рабочего дня

не более 20 минут

Номер следующего действия


5


Таблица 2. Описание действий СФЕ уполномоченного органа с участием Центра

Действие основного (альтернативного) процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

4

5

Наимен-
вание
СФЕ

Инспектор
Центра

Инспе-
ктор
нако-
пите-
льного отдела Центра

Ответст-
венный специа-
лист уполно-
моченно-
го органа

Руководи-
тель уполномо-
ченного
органа

Ответственный исполнитель уполномочен-
ного органа

Наимено-
вание действия (процес-
са, про-
цедуры, операци-
и) и их описание

Прием документов, регистрация обращения, выдача расписки

Сбор
доку-
мен-
тов,
сос-
тавле-
ние
реес-
ра, отпра-
вление доку-
ментов в упол-
номо-
чен- ный орган

Прием докумен-
тов из Центра, направ-
ление
для рассмот-
рения руково-
дителю уполно-
моченно-
го органа

Визирова-
ние заявления и передача ответст-
венному исполни-
телю уполномо-
ченного органа

Рассмотрение документов для определения права получателя государствен-
ной услуги на получение жилищной помощи,
подготовка уведомления либо моти-
вированного ответа об
отказе в предоставле-
нии услуги

Форма заверше-
ния (данные, доку-
мент, органи-
зацион-
но-рас-
поряди-
тельное решение)

Расписка

Напра-
вление
доку-
ментов в
упол-
номо-
чен- ный орган

Направ-
ление докумен-
тов
руково-
дителю уполно-
моченно-
го органа для визы

Виза (ре-
золюция)

Уведомление либо мотивирован-
ный ответ об
отказе в предоставле-
нии услуги

Сроки исполне-
ния

не более 20 минут

не менее
одного раза в день

15 минут

в течение 1 рабочего дня

в течение 8 календарных дней

Номер следующ. действия

2

3

4

5

6

Продолжение описания действий (основного) альтернативного процесса (хода, потока работ)

№ действия (хода, потока работ)

6

7

8

Наимено-
вание СФЕ

Руководитель уполномоченного
органа

Ответственный специалист уполномочен-
ного органа

Инспектор
накопительного
отдела Центра

Наимено-
вание действия (процес-
са, про-
цедуры, операции) и их описание

Подписание уведомления о назначении жилищной помощи или мотивированного ответа об отказе в предоставлении услуги

Регистрация уведомления либо мотивирован-
ного ответа об отказе
 

Выдача получателю государственной услуги уведомления
либо мотивированного ответа об отказе

Форма заверше-
ния (данные, документ, организа-
ционно– распорядительное решение)

Подписание
документа

Передача результата оказания государствен-
ной услуги в Центр

Подпись получателя государственной услуги о получении уведомления либо
мотивированного ответа об отказе

Сроки исполне-
ния

в течение 1 рабочего дня

регистрация в течение 15 минут,
передача в Центр не менее одного раза в день

не более 20 минут

Номер следующего действия


7


8


Таблица 3. Варианты использования. Основной процесс.

Группа 1
СФЕ
Инспектор
Центра

Группа 2
СФЕ

Инспектор накопительного отдела Центра

Группа 3
СФЕ
Ответственный специалист уполномоченного органа

Группа 4
СФЕ
Руководитель уполномочен-
ного органа

Группа 5
СФЕ
Ответст-
венный исполни-
тель
уполномо-
ченного органа

Действие № 1
Прием докумен-
тов,
выдача расписки,
регистра-
ция заявления

Действие № 2
Сбор документов в нако-
пительный отдел, направле-
ние документов в упол-
номоченный орган

Действие № 3
Прием заявления из Центра или от получателя государственной услуги, регистрация, направление заявления руководителю
уполномоченного органа

Действие № 4 Определение
ответственно-
го исполнителя для
исполнения, наложение резолюции

Действие № 5
Рассмот-
рение заявле-
ния,под-
готовка уведомле-
ния, передача докумен-
тов руко-
водителю уполномо-
ченного органа

Действие № 8
Выдача уведомле-
ния получателю государст-
венной услуги


Действие № 7 Регистрация уведомления в журнале. Передача уведомления в Центр или выдача получателю государственной услуги

Действие № 6
Подписание уведомления


Таблица 4. Варианты использования. Альтернативный процесс.

Группа 1
СФЕ
Инспектор
Центра

Группа 2
СФЕ

Инспектор накопите-
льного отдела Центра

Группа 3
СФЕ
Ответственный специалист уполномоченного органа

Группа 4
СФЕ
Руководитель уполномочен-
ного органа

Группа 5
СФЕ
Ответст-
венный исполни-
тель
уполномо-
ченного органа

Действие № 1
Прием докумен-
тов,
выдача расписки,
регистра-
ция заявления

Действие № 2
Сбор документов в нако-
пительный отдел, направле-
ние документов в упол-
номоченный орган

Действие № 3
Прием заявления из Центра или от получателя государственной услуги, регистрация, направление заявления руководителю
уполномоченного органа

Действие № 4 Определение
ответственно-
го исполнителя для
исполнения, наложение резолюции

Действие № 5
Рассмот-
рение заявле-
ния,под-
готовка мотивиро-
ванного ответа об отказе, передача докумен-
тов руководи-
телю уполномо-
ченного органа

Действие № 8
Выдача мотивиро-
ванного ответа об отказе получателю государст-
венной услуги


Действие № 7 Регистрация мотивированного ответа об отказе, передача в Центр или выдача получателю государственной услуги

Действие № 6
Подписание мотивирован-
ного ответа об отказе


      Приложение 4
      к регламенту государственной услуги
      «Назначение жилищной помощи»

Схемы, отражающие взаимосвязь между логической
последовательностью административных действий Схема 1. Описание действий СФЕ при обращении получателя государственной услуги в уполномоченный орган

Схема 2. Описание действий СФЕ при обращении получателя государственной услуги в Центр