"Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2013 жылғы 29 наурыздағы № 40 қаулысы. Батыс Қазақстан облысы әділет департаментінде 2013 жылғы 22 сәуірде № 3262 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 15 қаңтардағы № 1 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 15.01.2014 № 1 қаулысымен

      "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзiн-өзi басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Әкімшілік рәсімдер туралы" 2000 жылғы 27 қарашадағы, "Ақпараттандыру туралы" 2007 жылғы 11 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" электрондық мемлекеттік қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облысы әкімінің орынбасары А. С. Көлгіновке жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                      Н. Ноғаев

      КЕЛІСІЛДІ:

      Қазақстан Республикасының
      Көлік және коммуникация министрі
      _____________А. Жұмағалиев
      29.03.2013 ж.

2013 жылғы 29 наурыздағы № 40
Батыс Қазақстан облысы
әкімдігінің қаулысымен
бекітілген

"Заңды тұлғалардың түстi және
қара металл сынықтары мен қалдықтарын
жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта
өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет
түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта
ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру"
электрондық мемлекеттік қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. Электрондық мемлекеттік қызметті "Батыс Қазақстан облысының кәсіпкерлік және өнеркәсіп басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – қызмет көрсетуші), сондай-ақ "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы немесе www.elicense.kz "Е-лицензиялау" веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы көрсетеді.
      2. Электрондық мемлекеттік қызметтің электрондық регламенті:
      1) "Өнеркәсіп және экспорттық бақылау саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту және Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң кейбiр шешiмдерiне өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 31 тамыздағы № 1130 қаулысымен бекітілген "Заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинауы (дайындауы), сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік қызмет стандартының негізінде;
      2) Қазақстан Республикасының "Лицензиялау туралы" 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 12 бабының 3 тармағына сәйкес әзірленді.
      3. Электрондық мемлекеттік қызметті автоматтандыру деңгейі: ішінара автоматтандырылған.
      4. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету түрі: транзакциялық қызмет.
      5. Осы регламентте пайдаланылатын түсініктер және қысқарған сөздер:
      1) ақпараттық жүйе – аппараттық-бағдарламалық кешенді қолдана отырып, ақпаратты сақтауға, өңдеуге, іздеуге, таратуға, беруге және ақпарат ұсынуға арналған жүйе (бұдан әрі – АЖ);
      2) бизнес - сәйкестендіру нөмірі – заңды тұлға (филиал және өкілдік) және бірлескен кәсіпкерлік түрінде қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – БСН);
      3) "Е-лицензиялау" веб-порталы – берілген, қайта ресімделген, тоқтатыла тұрған, қайта қалпына келтірілген және қолданысы тоқтатылған лицензиялар, сондай-ақ лицензиар беретін лицензиялардың сәйкестендіру нөмірлерін орталықтан қалыптастыратын қызметтің лицензияланатын түрін (кіші түрін) жүзеге асырушы лицензиаттың филиалдары, өкілдіктері (нысандары, орындары, учаскелері) туралы мәліметтерді қамтитын ақпараттық жүйе (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ);
      4) жеке сәйкестендіру нөмірі – жеке тұлға, соның ішінде жеке кәсіпкер ретінде өзінің қызметін жүзеге асыратын жеке кәсіпкер үшін қалыптастырылатын бірегей нөмір (бұдан әрі – ЖСН);
      5) "Заңды тұлға" мемлекеттік деректер базасы – ақпаратты автоматты түрде жинауға, сақтауға және өңдеуге, Қазақстан Республикасында заңды тұлғалардың бірыңғай сәйкестендірілуін енгізу мақсатында және мемлекеттік басқару органдарына, өзге де субъектілерге олардың өкілеттіліктері шеңберінде және Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес олар туралы өзекті және нақты мәліметтерді беру мақсатында жеке бірыңғай бизнес нөмірлерінің ұлттық тізілімін құруға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЗТ МДБ);
      6) Құрылымдық-функционалдық бірліктер – электрондық мемлекеттік органдардың, мекемелердің немесе өзге де ұйымдардың құрылымдық бөлімшелерінің және қызмет көрсету үдерісіне қатысатын ақпараттық жүйелердің тізбесі (бұдан әрі - ҚФБ);
      7) пайдаланушы – өзіне қажетті электрондық ақпараттық ресурстарды алу үшін ақпараттық өтініш білдіретін және оларды пайдаланатын субъект (алушы, қызмет беруші);
      8) транзакциялық қызмет – электрондық цифрлық қолтаңбаны қолдана отырып, өзара ақпарат алмасуды талап ететін электрондық ақпараттық ресурстарды пайдаланушыларға ұсыну қызметі;
      9) алушы – электрондық мемлекеттік қызмет көрсетілетін заңды тұлға;
      10) "электрондық үкіметтің" веб-порталы – нормативтік құқықтық базаны қоса есептегенде, барлық шоғырландырылған үкіметтік ақпаратқа және электрондық мемлекеттік қызметтер көрсетуге қол жеткізудің бірыңғай терезелі ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ЭҮП);
      11) электрондық құжат – ақпарат электрондық-цифрлық нысанда ұсынылатын және электрондық цифрлық қолтаңба арқылы куәландырылған құжат;
      12) электрондық лицензия – ақпараттық технологияларды пайдалана отырып ресімделетін және ұсынылатын қағаз тасығыштағы лицензиямен теңестірілген салалас электрондық құжат нысанындағы лицензия;
      13) электрондық мемлекеттік қызмет – ақпараттық технологияларды қолдана отырып, электрондық нысанда көрсетілетін мемлекеттік қызметтер;
      14) электрондық үкімет шлюзі– электрондық қызметтер көрсетуді іске асыру шеңберінде "электрондық үкіметтің" ақпараттық жүйелерін интеграциялауға арналған ақпараттық жүйе (бұдан әрі – ЭҮШ);
      15) "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі – жеке және заңды тұлғалардың төлемдерін жүзеге асыру кезінде екінші деңгейдегі банктердің банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын, ұйымдардың және "электрондық үкіметтің" ақпарат жүйелері арасындағы өзара іс-қимылды қамтамасыз етуге арналған автоматтандырылған ақпараттық жүйе (бұдан әрі - ЭҮТШ);
      16) электрондық цифрлық қолтаңба – электрондық цифрлық қолтаңба құралдарымен жасалған және электрондық құжаттың нақтылығын, оның тиесілігін және мазмұнының өзгермейтіндігін растайтын электрондық цифрлық нышандар терілімі (бұдан әрі – ЭЦҚ);
      17) Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе (бұдан әрі – БНАЖ).

2. Электрондық мемлекеттік
қызметті көрсету бойынша қызмет
көрсетуші қызметінің тәртібі

      6. Қызмет көрсетушінің ЭҮП арқылы  қадамдық іс-қимылы және шешімі осы регламентке 2-қосымшада келтірілген (электронды мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 1 диаграммасы):
      1) алушы өзінің ЭЦҚ-ның тіркеу куәлігінің көмегімен ЭҮП-та тіркеуді жүзеге асырады, ол алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (ЭҮП-та тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-үдеріс - алушының компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін ЭҮП-қа алушы құпия сөзді енгізу үдерісі (авторизациялау үдерісі);
      3) 1-шарт – ЭҮП-та тіркелген алушы туралы деректердің түпнұсқаға сәйкестігін логин (ЖСН/БСН) және құпия сөз арқылы тексеру;
      4) 2-үдеріс – алушының деректерінде қателіктердің орын алуына байланысты ЭҮП-мен авторизациядан бас тарту туралы хабарламаны құру;
      5) 3-үдеріс – алушы осы регламентте көрсетілген қызметті таңдайды, қызмет көрсету және нысанның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, сұрау нысанына электронды түрде қажетті құжаттарды бекітіп, оны алушының толтыруы үшін экранға өтініш нысанын шығару;
      6) 4-үдеріс – қызметтерді ЭҮТШ-та төлеу, одан кейін бұл ақпарат "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-ға түседі;
      7) 2-шарт - қызмет көрсеткені үшін төлем фактісін "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тексеру;
      8) 5-үдеріс – қызметтерді "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да көрсеткені үшін төлемдердің болмауына байланысты сұралған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      9) 6-үдеріс – өтінішті куәландыру (қол қою) үшін алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және тізімде кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімде жоқ болуын, сондай-ақ өтініште көрсетілген ЖСН/БСН арасында және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін ЭҮП-та тексеру;
      11) 7-үдеріс – алушының ЭЦҚ-сының нақтылығын растамауға байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      12) 8-үдеріс – алушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсетуге өтініштің толтырылған (енгізілген деректер) нысанын куәландыру (қол қою);
      13) 9-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да электронды құжатты (алушының өтінішін) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да өтінішті өңдеу;
      14) 4-шарт – қызмет берушінің лицензия беру үшін алушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін тексеруі;
      15) 10-үдеріс – алушының "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-ғы деректерінде қателіктердің орын алуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру;
      16) 11-үдеріс – алушының ЭҮП құрған қызмет (электрондық лицензия) нәтижелерін алуы. Электронды құжат қызмет көрсетуші уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ пайдалануымен құрылады.
      7. Қызмет көрсетуші арқылы  қадамдық іс-қимылы және шешімі осы регламентке 2-қосымшада келтірілген (электронды мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі функционалдық өзара іс-қимылдың № 2 диаграммасы):
      1) 1-үдеріс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін қызмет көрсетуші қызметкердің логині мен құпия сөзін "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-ға енгізуі;
      2) 1-шарт – қызмет көрсетушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің нақтылығын "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да логин және құпия сөз арқылы тексеру;
      3) 2-үдеріс – қызмет көрсетуші қызметкерінің деректерінде қателіктердің орын алуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да құру;
      4) 3-үдеріс – осы регламентте көрсетілген қызметтерді қызмет көрсетуші қызметкерінің таңдауы, қызмет көрсету үшін өтініш нысанын экранға шығару және қызмет көрсету қызметкерінің алушы деректерін сонымен қатар алушының сенімхаты бойынша өкілі деректерін (нотариалды куәландырылған сенімхат болған жағдайда, сенімхат басқалай куәландырылған жағдайда-сенімхат деректері толтырылмайды) енгізуі;
      5) 4-үдеріс – ЭҮШ арқылы алушы туралы деректерді ЗТ МДБ жіберу;
      6) 2-шарт – алушы деректерінің ЗТ МДБ-да БНАЖ-да сенімхат деректерінің бар болуын тексеру;
      7) 5-үдеріс – алушы деректерінің ЗТ МДБ-да жоқ болуына байланысты деректерді алудың мүмкін еместігі туралы хабарламаны құру;
      8) 6-үдеріс - құжаттардың қағаз нысанда болуы туралы белгісі бөлігінде өтініш нысанын толтыру және алушы ұсынған қажетті құжаттарды қызмет көрсетуші қызметкердің сканерлеуі;
      9) 7-үдеріс – өтінішті "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызметтерді өңдеу;
      10) 3-шарт – қызмет көрсетуші лицензия беру үшін алушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін тексеруі;
      11) 8-үдеріс - "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да алушы деректерінде қателіктердің орын алуына байланысты сұратылған қызметтен бас тартуы туралы хабарламаны құру;
      12) 9-үдеріс – алушының "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да құрылған қызмет нәтижелерін (электрондық лицензия) алуы. Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануымен құрылады.
      8. Қызметке өтініш беру және жауапты толтыру нысаны www.elicense.kz "Е-лицензиялау" веб-порталында келтірілген.
      9. Электрондық мемлекеттiк қызмет бойынша өтінішті орындау мәртебесiн алушыны тексеру тәсiлi: "элетрондық үкімет порталында" "Қызметтер алу тарихы" бөлiмiнде, сонымен қатар жергілікті атқарушы органға өтiнiш жасау арқылы жүргізіледі.
      10. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету бойынша қажетті ақпарат пен кеңесті call орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады.

3. Электрондық мемлекеттік
қызмет көрсету үдерісіндегі өзара
іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      11. Электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын ҚФБ:
      1) ЭҮП;
      2) ЭҮШ;
      3) ЭҮТШ;
      4) "Е-лицензиялау" МДБ АЖ;
      5) ЗТ МДБ;
      6) алушы;
      7) қызмет көрсетуші.
      12. Әрбір іс-қимылды орындау мерзімін көрсете отырып, іс қимылдар (ресім, функциялар, операциялар) тізбектілігінің мәтінді кестелік сипаттамасы осы Регламенттың 1 қосымшасында келтірілген;
      13. Іс-қимылдардың сипатталуларына сәйкес олардың логикалық тізбектілігі (электронды мемлекетік қызмет көрсету үдерісінде) арасындағы өзара байланысты көрсететін диаграмма осы регламенттің 2 қосымшасында келтірілген.
      14. Алушыларға қызметтерді көрсету нәтижелері осы регламенттің 3 қосымшасына сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді.
      15. Қызметтерді көрсету үдерісінде алушыларға қойылатын талаптар:
      1) құпиялылық (ақпаратты рұқсатсыз алудан қорғау);
      2) тұтастық (ақпаратты рұқсатсыз өзгертуден қорғау);
      3) қолжетімділік (ақпараттар мен ресурстарды рұқсатсыз ұстап қалудан қорғау);
      16. Қызмет көрсетудің техникалық шарттары:
      1) Ғаламторға шығу;
      2) электронды лицензия берілетін тұлғада ЖСН/БСН бар болуы;
      3) ЭҮП авторизациялау;
      4) ЭЦҚ пайдаланушының болуы;
      5) екінші деңгейдегі банкте банкілік карточкасының немесе ағымдағы шотының болуы.

"Заңды тұлғалардың түстi және
қара металл сынықтары мен
қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу
жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға
лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқаларын беру"
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне
1 қосымша

1-кесте. ЭҮП арқылы ҚФБ-ның
іс-қимылдарының сипаттамасы

№ (Іс-әрекеттер барысы, жұмыс пен іс-қимылдар)

1

2

3

ҚФБ-ның атауы

Алушы

ЭҮП

Алушы

Іс-қимылдың атауы (үдеріс, ресім, операциялар және оларды сипаттау)

ЭЦҚ тіркеу куәлігінің алушысын компьютердің ғаламтор браузеріне бекіту

Алушылар деректерінде қателіктердің орын алуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құру

Электрондық түрде қажетті құжаттарды бекіте отырып, қызметті таңдайды және өтініш деректерін құрады

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-
өкімдік шешімдер)

Өтінішті сәтті қалыптастыру туралы хабарламаны көрсету

Сұратып отырған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту хабарламаны қалыптастыру

Өтінішті бағыттау

Орындалу мерзімдері

10-15 секунд

20 секунд

1,5 минут

Келесі іс-қимыл нөмірі

2 - егер алушының деректерінде қателіктер орын алған жағдайда;
3 – егер авторизация табысты өтсе

--

--

      кестенің жалғасы

4

5

6

7

ЭҮТШ

ЭҮП

Алушы

ЭҮП

Қызметтерді төлеу

Төлемнің төленбеуіне байланысты бас тарту туралы хабарламаны құрады

Сұрауды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ таңдау

Тұтынушының ЭЦҚ нақтылығының расталмауына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құрады

ақпарат "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-ға түседі

Сұратып отырған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту хабарламаны қалыптастыру

Өтінішті бағыттау

Сұратып отырған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту хабарламаны қалыптастыру

1,5 минут

10-15 секунд

10-15 секунд

10-15 секунд

5 – егер төлемесе;
6 - егер төлесе

--

7 - егер ЭЦҚ қате болса;
8 – ЭЦҚ қате болмаған жағдайда

--

      кестенің жалғасы

8

9

10

11

Алушы

ЭҮП

ЭҮП

ЭҮП

ЭЦҚ арқылы өтінішті куәландыру (қол қою)

Электрондық құжатты, өтінішті (алушының өтінішін) "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да сұрауды өңдеу

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да алушы деректерінде қателіктердің орын алуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құру

Электронды құжат (электрондық лицензия)

Өтінішті бағыттау

Өтінішке нөмір беру арқылы өтінішті тіркеу

Дәйекті бас тартуды қалыптастыру

Шығатын құжатты көрсету (электрондық лицензия)

1,5 минут

15 жұмыс күні

--

--

--

10 - лицензия беру үшін қызмет көрсетушінің біліктілік талаптарына және негіздерге алушының сәйкестігін тексеру


--


--

2-кесте. Қызмет көрсетуші арқылы
ҚФБ-ның іс-қимылдарын сипаттау

№ іс-қимыл (жұмыс барысының жәйі)

1

2

3

ҚФБ-ның атауы

Қызмет көрсетуші

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

Қызмет көрсетуші

Іс-қимылдың атауы (үдеріс, рәсім, операциялар) және оларды сипаттау

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да авторизация-
ланады

Деректерде қателіктердің болуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құру

Қызмет көрсетуші қызметкерінің қызметтерді таңдауы

Аяқталу нысаны (деректер, құжат, ұйымдастыру-
өкімдік шешімдер

Өтінішке нөмір беру арқылы жүйеде өтінішті тіркеу

Дәйекті бас тартуды қалыптастыру

Өтінішті сәтті қалыптастыру туралы хабарламаны көрсету

Орындалу мерзімдері

10-15 секунд

10 секунд

1,5 минут

Келесі іс-қимыл нөмірі

1 - қызмет көрсетуші қызметкерінің логині мен құпия сөзін "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тексеру

--

--

      кестенің жалғасы      

4

5

6

ЗТ МДБ

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

Қызмет көрсетуші

Алушының деректерін тексеруге өтінішті ЗТМ ДҚ-ға жіберу

Деректерде қателіктердің орын алуына байланысты бас тарту туралы хабарламаны құру

Құжаттарды бекіте отырып, өтініш нысанын толтыру

Өтінішті бағыттау

Дәйекті бас тартуды қалыптастыру

Өтінішті бағыттау

1,5 минут

1,5 минут

10-15 секунд

5 – егер алушы деректерінде қателіктер орын алған болса;
6 - егер авторизация табысты өтсе

--

--

      кестенің жалғасы      

7

8

9

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

"Е-лицензиялау" МДБ АЖ

Электрондық құжатты "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да өтінішті өңдеу;

Алушының деректерінде қателіктердің орын алуына байланысты сұратылған қызметтен бас тартуы туралы хабарламаны "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да құру

Электрондық құжат (электрондық лицензия)

Өтінішке нөмір беру арқылы өтінішті тіркеу

Дәйекті бас тартуды қалыптастыру

Қызметтің (электрон-дық лицензия) нәтижесін қалыптастыру

15 жұмыс күні

--

--

8 - егер "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да өтініш бойынша деректер болмаса;
9 - егер деректер өтініш бойынша табылса

--

--

"Заңды тұлғалардың түстi және
қара металл сынықтары мен
қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу
жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға
лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқаларын беру"
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне
2 қосымша

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік
қызметті көрсету кезіндегі
функционалды өзара іс-қимылдың
№ 1 диаграммасы
Қызмет көрсету арқылы электрондық
мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі
функционалды өзара іс-қимылдың
№ 2 диаграммасы

Шартты белгілер:

Бастапқы хабарлама

Аяқтаушы хабарлама

Аралық хабарлама

Аяқтаушы қарапайым оқиға

Қате

Ақпараттық жүйе

Үдеріс

Үдеріс

Шарт

Басқару ағыны

Хабарлама ағыны

Соңғы алушыға ұсынылатын электронды құжат

"Заңды тұлғалардың түстi және
қара металл сынықтары мен
қалдықтарын жинауы (дайындауы),
сақтауы, қайта өңдеуi және өткiзу
жөніндегі қызмет түрін жүзеге асыруға
лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқаларын беру"
электрондық мемлекеттік қызмет
регламентіне
3 қосымша

Электрондық мемлекеттік қызметтің:
"сапа" және "қолжетімділік"
көрсеткіштерін анықтау үшін
сауалнама нысаны

___________________________________
(қызмет атауы)

1. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үдерісі сапасымен және нәтижесімен қанағаттанасыз ба?
1) қанағаттанбаймын;
2) ішінара қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.
2. Сіз электрондық мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттың сапасына қанғаттансыз ба?
1) қанағаттанбаймын;
2) ішінара қанағаттанамын;
3) қанағаттанамын.

Об утверждении регламента Электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов"

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 29 марта 2013 года № 40. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 22 апреля 2013 года № 3262. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 15 января 2014 года № 1

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 15.01.2014 № 1

      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", от 11 января 2007 года "Об информатизации" акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Западно-Казахстанской области Кульгинова А. С.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                     Н. Ногаев

      СОГЛАСОВАНО:

      Министр транспорта
      и коммуникаций
      Республики Казахстан
      _____________А. Жумагалиев
      29.03.2013 г.

Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 29 марта 2013 года № 40

Регламент
электронной государственной услуги
"Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии
на осуществление вида деятельности
по сбору (заготовке), хранению,
переработке и реализации юридическими
лицами лома и отходов
цветных и черных металлов"

1. Общие положения

      1. Электронная государственная услуга оказывается государственным учреждением "Управление предпринимательства и промышленности Западно-Казахстанской области" (далее – услугодатель), а также через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz или веб-портал "Е-лицензирование" www.elicense.kz (далее - ПЭП).
      2. Регламент электронной государственной услуги разработан на основании:
      1) стандарта государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление вида деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 августа 2012 года № 1130 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области промышленности и экспортного контроля и внесении изменений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан";
      2) подпункта 3) статьи 12 Закона Республики Казахстан от 11 января 2007 года "О лицензировании".
      3. Степень автоматизации электронной государственной услуги: частично автоматизированная.
      4. Вид оказания электронной государственной услуги: транзакционная услуга.
      5. Понятия и сокращения, используемые в настоящем регламенте:
      1) информационная система – система, предназначенная для хранения, обработки, поиска, распространения, передачи и предоставления информации с применением аппаратно–программного комплекса (далее – ИС);
      2) бизнес–идентификационный номер - уникальный номер формируемый для юридического лица (филиала и представительства) и индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде совместного предпринимательства (далее – БИН);
      3) веб–портал "Е-лицензирование" – информационная система, содержащая сведения о выданных, переоформленных, приостановленных, возобновленных и прекративших действие лицензиях, а также филиалах, представительствах (объектах, пунктах, участках) лицензиата, осуществляющих лицензируемый вид (подвид) деятельности, которая централизованно формирует идентификационный номер лицензий, выдаваемых лицензиарами (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование");
      4) индивидуальный идентификационный номер – уникальный номер, формируемый для физического лица, в том числе индивидуального предпринимателя, осуществляющего деятельность в виде личного предпринимательства (далее – ИИН);
      5) государственная база данных "Юридические лица" - информационная система, предназначенная для автоматизированного сбора, хранения и обработки информации, создания Национального реестра бизнес-идентификационных номеров с целью внедрения единой идентификации юридических лиц в Республике Казахстан и предоставления о них актуальных и достоверных сведений органам государственного управления и прочим субъектам в рамках их полномочий и в соответствии с законодательством Республики Казахстан (далее – ГБД ЮЛ);
      6) Структурно–функциональные единицы (далее - СФЕ) перечень структурных подразделений государственных органов, учреждений или иных организаций и информационные системы, которые участвуют в процессе оказания услуги;
      7) пользователь – субъект (получатель, услугодатель), обращающийся к информационной системе за получением необходимых ему электронных информационных ресурсов и пользующийся ими;
      8) транзакционная услуга – услуга по предоставлению пользователям электронных информационных ресурсов, требующая взаимного обмена информацией с применением электронной цифровой подписи;
      9) получатель – юридическое лицо, которому оказывается электронная государственная услуга;
      10) веб–портал "электронного правительства" – информационная система, представляющая собой единое окно доступа ко всей консолидированной правительственной информации, включая нормативную правовую базу, и к электронным государственным услугам;
      11) электронный документ – документ, в котором информация представлена в электронно–цифровой форме и удостоверена посредством электронной цифровой подписи;
      12) электронная лицензия – лицензия в форме электронного документа, оформляемая и выдаваемая с использованием информационных технологий, равнозначная лицензии на бумажном носителе;
      13) электронная государственная услуга – государственная услуга, оказываемая в электронной форме с применением информационных технологий;
      14) шлюз "электронного правительства" – информационная система, предназначенная для интеграции информационных систем "электронного правительства" в рамках реализации электронных услуг (далее – ШЭП);
      15) платежный шлюз "электронного правительства" – автоматизированная информационная система, предназначенная для обеспечения взаимодействия между информационными системами банков второго уровня, организаций, осуществляющих отдельные виды банковских операций, и "электронного правительства" при осуществлении платежей физических и юридических лиц (далее – ПШЭП);
      16) электронная цифровая подпись — набор электронных цифровых символов, созданный средствами электронной цифровой подписи и подтверждающий достоверность электронного документа, его принадлежность и неизменность содержания (далее – ЭЦП);
      17) Единая нотариальная информационная система (далее – ЕНИС).

2. Порядок деятельности
услогодателя по оказанию
электронной государственной услуги

      6. Пошаговые действия и решения услугодателя через ПЭП (диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера получателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода получателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      9) процесс 6 - выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП получателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса получателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      16) процесс 11 – получение получателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ПЭПом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      7. Пошаговые действия и решения через услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги) приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных получателя, а также данных по доверенности представителя получателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности - данные доверенности не заполняются);
      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ГБД ЮЛ о данных получателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных получателя в ГБД ЮЛ данных доверенности в ЕНИС;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных получателя в ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных получателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия получателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      12) процесс 9 – получение получателем результата услуги (электронная лицензия) сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      8. Формы заполнения запроса и ответа на услугу приведены на веб-портале "Е-лицензирование" www.elicense.kz.
      9. Способ проверки получателем статуса исполнения запроса по электронной государственной услуге: на портале "электронного правительства" в разделе "История получения услуг", а также при обращении в местный исполнительный орган.
      10. Необходимую информацию и консультацию по оказанию электронной государственной услуги можно получить по телефону саll–центра: 1414.

3. Описание порядка взаимодействия
в процессе оказания электронной
государственной услуги

      11. СФЕ, которые участвуют в процессе оказания электронной государственной услуги:
      1) ПЭП;
      2) ШЭП;
      3) ПШЭП;
      4) ИС ГБД "Е-лицензирование";
      5) ГБД ЮЛ;
      6) получатель;
      7) услугодатель.
      12. Текстовое табличное описание последовательности действий (процедур, функций, операций) с указанием срока выполнения каждого действия приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту.
      13. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      14. Результаты оказания услуги получателям измеряются показателями качества и доступности в соответствии с приложением 3 к настоящему Регламенту.
      15. Требования, предъявляемые к процессу оказания услуги получателям:
      1) конфиденциальность (защита от несанкционированного получения информации);
      2) целостность (защита от несанкционированного изменения информации);
      3) доступность (защита от несанкционированного удержания информации и ресурсов).
      16. Техническое условие оказания услуги:
      1) выход в Интернет;
      2) наличие ИИН/БИН у лица, которому выдается электронная лицензия;
      3) авторизация ПЭП;
      4) наличие пользователя ЭЦП;
      5) наличие банковской карточки или текущего счета в банке второго уровня.

Приложение 1
к регламенту
электронной государственной услуги
"Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на
осуществление вида деятельности
по сбору (заготовке), хранению,
переработке и реализации
юридическими лицами лома и отходов
цветных и черных металлов"

Таблица 1. Описание действий СФЕ через ПЭП

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Получатель

ПЭП

Получатель

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Прикрепление в интернет-
браузер компьютера получателя регистрационного свидетельства ЭЦП

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя

Выбирает услугу и формирует данные запроса прикреплением необходимых документов в электронном виде

Форма завершения (данные, документ организационно–
распорядительное решение)

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государ-
ственной услуге

Маршрутизация запроса

Сроки исполнения

10–15 секунд

20 секунд

1,5 минуты

Номер следующего действия

2 – если есть нарушения в данных получателя;
3 – если авторизация прошла успешно

--

--

      продолжение таблицы

4

5

6

7

ПШЭП

ПЭП

Получатель

ПЭП

Оплата услуги

Формирует сообщение об отказе в связи с отсутствием оплаты

Выбор ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса

Формирует сообщения об отказе в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя

Информация поступает в ИС ГБД "Е-
лицензи-
рование"

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

Маршрутизация запроса

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой электронной государственной услуге

1,5 минуты

10-15 секунд

10-15 секунд

10-15 секунд

5 – если не оплатил;
6 – если оплатил

--

7 – если в ЭЦП ошибка;
8 – если ЭЦП без ошибки

--

      продолжение таблицы

8

9

10

11

Получатель

ПЭП

ПЭП

ПЭП

Удостоверение (подписание) запрос посредством ЭЦП

Регистрация электронного документа заявление (запроса получателя) в ИС "Е-
лицензирование" и обработка запроса в ИС "Е-
лицензирование"

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС "Е-
лицензирование"

Электронный документ (электронная лицензия)

Маршрутизация запроса

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Отображение выходного документа (электронная лицензия)

1,5 минуты

15 рабочих дней

--

--

--

10 - проверка услугодателем соответствия получателя квалификацион-
ным требованиям и основаниям для выдачи лицензии

--

--

Таблица 2. Описание действий СФЕ через услугодателя

№ действия (хода, потока работ)

1

2

3

Наименование СФЕ

Услугодатель

ИС ГБД "Е-
лицензирование"

Услугодатель

Наименование действия (процесса, процедуры, операции) и их описание

Авторизуется на ИС ГБД "Е-
лицензирование"

Формирует сообщение об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Направление запроса на проверку данных получателя в ГБД ЮЛ

Форма завершения (данные, документ организационно–
распорядительное решение)

Регистрация запроса в системе с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Отображение уведомления об успешном формировании запроса

Сроки исполнения

10–15 секунд

10 секунд

1,5 минуты

Номер следующего действия

1 – проверка в ИС ГБД "Е-
лицензирование" подлинности данных логина и пароля сотрудника услугодателя

--

--

      продолжение таблицы

4

5

6

ГБД ЮЛ

ИС ГБД "Е-лицензирование"

Услугодатель

Направление запроса на проверку данных получателя ГБД ЮЛ

Формирование сообщения об отказе в связи с имеющимися нарушениями в данных

Заполнение формы запроса с прикреплением документов

Маршрутизация запроса

Формирование мотивированного отказа

Маршрутизация запроса

1,5 минуты

1,5 минуты

10-15 секунд

5 – если есть нарушения в данных получателя;
6 – если авторизация прошла успешно

--

8 – если ИС ГБД "Е-лицензирование" отсутствуют данные по запросу;
9 - если данные по запросу найдены

      продолжение таблицы

7

8

9

ИС ГБД "Е- лицензирование"

ИС ГБД "Е- лицензирование"

ИС ГБД "Е- лицензирование"

Регистрация электронного документа с ИС "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование"

Формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя в ИС ГБД "Е-лицензирование"

Электронный документа (электронная лицензия)

Регистрация запроса с присвоением номера заявлению

Формирование мотивированного отказа

Формирование результата услуги (электронная лицензия)

15 рабочих дней

--

--

--

--

--

Приложение 2
к регламенту
электронной государственной услуги
"Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на
осуществление вида деятельности
по сбору (заготовке), хранению,
переработке и реализации
юридическими лицами лома и отходов
цветных и черных металлов"

Диаграмма № 1 функционального
взаимодействия при оказании
электронной государственной
услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального
взаимодействия при оказании
электронной государственной
услуги через услугодателя

Условные обозначения:

Сообщение начальное

Сообщение завершающее

Сообщение промежуточное

Простые события завершающие

Ошибка

Информационная система

Процесс

Условие

Поток управления

Поток сообщений

Электронный документ, представляемый конечному получателю

Приложение 3
к регламенту
электронной государственной услуги
"Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на
осуществление вида деятельности
по сбору (заготовке), хранению,
переработке и реализации
юридическими лицами лома и отходов
цветных и черных металлов"

Форма анкеты
для определения показателей
электронной государственной услуги:
"качество" и "доступность"

________________________________
(наименование услуги)

1. Удовлетворены ли Вы качеством процесса и результатом оказания электронной государственной услуги?
1) не удовлетворен;
2) частично удовлетворен;
3) удовлетворен.
2. Удовлетворены ли Вы качеством информации о порядке оказания электронной государственной услуги?
1) не удовлетворен;
2) частично удовлетворен;
3) удовлетворен.