"Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды рәсімдеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 3 наурыздағы № 134 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 15 наурызда № 9227 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 30 мамырдағы № 498 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Ішкі істер министрінің 30.05.2015 № 498 (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған «Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды ресімдеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Мыналар:
      1) «Ішкі істер органдарының Қазақстан Республикасынан тысқары жерлерге шығуға рұқсаттар беру рәсімі жөнінде нұсқаулықты бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2001 жылғы 10 қыркүйектегі № 655 бұйрығының (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 1682 тіркелген);
      2) «Қазақстан Республикасынан тыс жерлерге тұрақты тұруға шығу үшін құжаттарды ресімдеу» мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2012 жылғы 9 қарашадағы № 596 бұйрығының (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 8121 тіркелген, «Егемен Қазақстан» газетінде 2013 жылғы 9 қаңтардағы № 9-13 (27952) жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон полициясы департаменті:
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;
      2) осы бұйрықты белгіленген тәртіппен ресми жариялауды;
      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      4) Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің орынбасары Е.З. Тургумбаевқа және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон полициясы департаментіне (С.С. Сайынов) жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                    Қ. Қасымов

Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2014 жылғы 3 наурыздағы
№ 134 бұйрығымен   
бекітілді       

«Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты
тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды ресімдеу»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды ресімдеу» мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасы ішкі істер органдары көші-қон полициясының аумақтық бөліністері (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 4 ақпандағы № 54 қаулысымен бекітілген «Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды ресімдеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - стандарт) сәйкес көрсетілетін қызметті алушының тұрақты тұрғылықты жері бойынша көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушы паспортының визалар үшін көзделген беттерінде мөртабан қою, ол визалық мөрмен және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Ішкі істер департаменті Көші-қон полициясы басқармасы бастығының қол қоюымен бекітіледі не стандарттың 10-тармағында көрсетілген жағдайлар және негіздер бойынша мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөліністері (қызметкерлері) әрекеттерінің
тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарды қабылдауы және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру «терезе» арқылы Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің (бұдан әрі - ІІМ): mvd.gov.kz интернет-ресурсында көрсетілген мекенжайлар бойынша жүргізіледі, онда көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті қызметкердің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) және лауазымы (бұдан әрі - орындаушы) көрсетіледі.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-әрекетті) бастау үшін негіз стандарттың 9-тармағына сәйкес қағаз тасымалдағышта көрсетілетін қызметті берушіге берілген көрсетілетін қызметті алушының құжаттары қоса берілген өтінішінің (бұдан әрі - өтініш) бар болуы болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны, орындалу ұзақтығы:
      1) он минут ішінде орындаушының өтініште көрсетілген мәліметтердің шыныйлығын, сондай-ақ стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізімге сәйкес келуін тексеруі;
      2) он минут ішінде орындаушының көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға өтінішін тіркеуі;
      3) он минут ішінде көрсетілетін қызметті беруші басшысының жауапты орындаушыны таңдауы;
      4) екі жұмыс күні ішінде орындаушының өтінішті Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Ішкі істер департаментері Көші-қон полициясы басқармасына (бұдан әрі - ІІД КҚПБ) бұдан әрі мемлекеттік органдар деп аталатын Қазақстан Республикасы Ұлттық қауіпсіздік комитетінің аумақтық бөліністерімен, Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы құқықтық статистика және арнайы есепке алу комитетімен, Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі Сот актілерін орындау жөніндегі департаментімен және Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Салық департаментімен келісу үшін орындаушының өтінішті жолдау;
      5) он минут ішінде ІІД КҚПБ кеңсесі қызметкерінің көрсетілетін қызметті берушіден түскен сұрау салуды тіркеуі;
      6) он минут ішінде ІІД КҚПБ басшысының ІІД КҚПБ орындаушысын таңдауы;
      7) бес жұмыс күні ішінде сұрау салуда көрсетілген құжаттарда ІІД КҚПБ орындаушысының мемлекеттік қызмет көрсету үшін негіздің жоқ екенін қарауы;
      8) екі жұмыс күні ішінде мемлекеттік органдарға келісу үшін сұрау салу жолдау;
      9) үш жұмыс күн ішінде мемлекеттік органдардың жауаптарының негізінде Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды дайындау не мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап;
      10) екі жұмыс күні ішінде ІІД КҚПБ орындаушысының ресімделген құжаттарды не мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы шешімді көрсетілетін қызметті берушіге жолдауы;
      11) бір жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті берушінің қабылданған шешім туралы көрсетілетін қызметті алушыны хабарландыруы;
      12) Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды ресімдеу туралы оң шешім қабылдаған кезде көрсетілетін қызметті беруші қызметті алушыға есептен шығу үшін екі жұмыс күні ішінде:
      әскери есептен шығу және әскери билетті тапсыру;
      Қазақстан Республикасының аумағында тұрақты тұрғылықты жері бойынша жолдама беріледі;
      13) көрсетілетін қызметті алушының әскери есептен және тұрақты тұрғылықты жері бойынша тіркеуден шығу туралы анықтамаларды ұсынғаннан кейін Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі күнтізбелік 30 күнді құрайды.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл жасасуын сипаттау

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті беруші және мемлекеттік органдар құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдауды жүзеге асыратын орындаушы;
      3) өтінішті қарайтын және IIД КҚПБ-ге сұрау салу жолдайтын жауапты орындаушы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің бастығы;
      5) ІІД КҚПБ кеңсесінің қызметкері;
      6) ІІД КҚПБ бастығы (бастықтың орынбасары);
      7) ІІД КҚПБ-ның жауапты орындаушысы;
      8) мемлекеттік органдардың қызметкерлері.
      9. Құрылымдық бөліністер (қызметкерлер) арасындағы әрбір рәсімдердің (іс-әрекеттердің) ұзақтығын көрсете отырып рәсімдердің (іс-әрекеттердің) реттілігін сипаттау:
      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға қағаз тасымалдағышта келіп түскен өтінішті түскен күні тіркеу;
      2) ұсынылған құжаттардың толықтығы мен шынайлығын көрсетілетін қызметті алушының құжаттарды алған күні тексеру;
      3) екі жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттар толық және шынайы болған жағдайда мемлекеттік органдармен келісу үшін ІІД КҚПБ-ге сұрау салу жолдау;
      4) сұрау салу келіп түскен күні ІІД КҚПБ кеңсесінде тіркеу және ІІД КҚПБ бастығының (бастықтың орынбасарының) жауапты орындаушыны тағайындауы;
      5) бес жұмыс күні ішінде сұрау салуда көрсетілген құжаттар ІІД КҚПБ орындаушысының мемлекеттік қызмет көрсетуге негіздің жоқ екенін тексеруі;
      6) екі жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толық және шынайы болған жағдайда мемлекеттік органдармен келісу үшін орындаушының ІІД КҚПБ-ге сұрау салу жолдауы;
      7) мемлекеттік органдардың жауаптары келіп түскен күнінен бастап үш жұмыс күні ішінде ІІД КҚПБ орындаушысының оларды өңдеуі және Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды ресімдеуі не мемлекеттік органдар жауабының негізінде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап.
      8) он минут ішінде ІІД КҚПБ бастығының Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарға кол қоюы не мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелді жауап.
      9) үш жұмыс күні ішінде ресімделген құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға жолдау.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) рәсімдерінің (іс-қимылдарының), өзара іс-қимыл жасасуы дәйектілігінің нақты сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде өзге де көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл жасасу тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және қажетті құжаттар, оларды толтыру үлгілері туралы толық ақпарат, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Ішкі істер министрлігінің , облыстардың, Астана, Алматы қалаларының интернет-ресурсында, сондай-ақ ресми ақпарат көздері мен көші-қон полициясы бөліністерінің ғимараттарында орналасқан стенділерде орналастырылады.
      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ішкі істер министрінің 25.06.2014 № 378 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

«Қазақстан Республикасының
шегінен тыс тұрақты   
тұрғылықты жерге кетуге 
арналған құжаттарды ресімдеу»
мемлекеттік көрсетілетін 
қызмет регламентіне   
қосымша         

      Ескерту. Регламент қосымшамен толықтырылды - ҚР Ішкі істер министрінің 25.06.2014 № 378 бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланғанынан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

«Қазақстан Республикасының шегінен тыс тұрақты тұрғылықты жерге кетуге арналған құжаттарды ресімдеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

Об утверждении регламента государственной услуги "Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 3 марта 2014 года № 134. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан от 15 марта 2014 года № 9227. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 30 мая 2015 года № 498

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 30.05.2015 № 498 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый Регламент государственной услуги «Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства».
      2. Признать утратившими силу:
      1) приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 10 сентября 2001 года № 655 «Об утверждении Инструкции о выдаче органами внутренних дел разрешений для выезда на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 1682);
      2) приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 9 ноября 2012 года № 596 «Об утверждении Регламента государственной услуги «Оформление документов для выезда на постоянное жительство за пределы Республики Казахстан» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов Республики Казахстан под № 8121, опубликован в газете «Казахстанская правда» от 9 января 2013 года № 4-5 (27278-27279).
      3. Департаменту миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в установленном порядке официальное опубликование настоящего приказа;
      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан.
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан Тургумбаева Е.З. и Департамент миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Саинов С.С.).
      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования

      Министр                                    К. Касымов

Утвержден            
приказом Министра внутренних дел
Республики Казахстан    
от 3 марта 2014 года № 134   

Регламент государственной услуги
«Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан
на постоянное место жительства»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства» оказывается территориальными подразделениями миграционной полиции органов внутренних дел Республики Казахстан (далее - услугодатель) по месту постоянного жительства услугополучателя в соответствии со стандартом государственной услуги «Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства», утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 4 февраля 2014 года № 54 (далее – стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - проставление на страницах паспорта услугополучателя, предусмотренных для виз, штампа, который скрепляется визовой печатью и подписью начальника Управления миграционной полиции Департамента внутренних дел Министерства внутренних дел Республики Казахстан либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, указанным в пункте 10 стандарта.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4. Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги услугодателем осуществляется посредством «окон», на которых указывается фамилия, имя, отчество (при его наличии) и должность уполномоченного работника услугодателя (далее – исполнитель) по адресам, размещенным на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел (далее – МВД) mvd.gov.kz.
      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления услугополучателя с прилагаемыми документами (далее – заявление) согласно пункту 9 стандарта, поданного услугодателю на бумажном носителе.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      1) проверка исполнителем заявления на достоверность указанных в нем сведений, а также соответствие перечню, указанному в пункте 9 стандарта в течение десяти минут;
      2) регистрация исполнителем заявления на получение государственной услуги в канцелярии услугодателя в течение десяти минут;
      3) выбор руководством услугодателя ответственного исполнителя в течение десяти минут;
      4) направление исполнителем заявления (далее – запрос) в Управление миграционной полиции Департаментов внутренних дел Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее – УМП ДВД) для согласования в территориальные подразделения Комитета национальной безопасности Республики Казахстан, Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан, Департамента по исполнению судебных актов Министерства юстиции Республики Казахстан и Налоговый департамент Министерства финансов Республики Казахстан, именуемые в дальнейшем – государственные органы, в течение двух рабочих дней;
      5) регистрация работником канцелярии УМП ДВД запроса, поступившего от услугодателя в течение десяти минут;
      6) выбор руководством УМП ДВД исполнителя УМП ДВД в течение десяти минут;
      7) рассмотрение исполнителем УМП ДВД документов, представленных в запросе, на отсутствие оснований для оказания государственной услуг в течение пяти рабочих дней;
      8) направление запроса на согласование в государственные органы в течение двух рабочих дней;
      9) подготовка на основании ответов государственных органов документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное жительство либо решения о мотивированном отказе в предоставлении государственной услуги в течение трех рабочих дней;
      10) направление исполнителем УМП ДВД услугодателю оформленных документов либо решения об отказе в предоставлении государственной услуги в течение двух рабочих дней;
      11) уведомление услугодателем услугополучателя о принятом решении в течение одного рабочего дня;
      12) при положительном решении об оформлении документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное жительство услугодателем выдается услугополучателю направление для снятия с учета в течение двух рабочих дней:
      с воинского учета и сдачи военного билета;
      с регистрации по постоянному месту жительства на территории Республики Казахстан;
      13) после предоставления услугополучателем справок о снятии с воинского учета и с регистрации по постоянному месту жительства выдача услугополучателю документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное жительство в течение десяти минут.
      7. Срок оказания государственной услуги составляет 30 календарных дней.

3. Описание взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя и государственных органов, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) работник канцелярии услугодателя;
      2) исполнитель, который осуществляет прием документов от услугополучателя;
      3) ответственный исполнитель, который рассматривает заявление и направляет запрос в УМП ДВД;
      4) начальник услугодателя;
      5) работник канцелярии УМП ДВД;
      6) начальник (заместитель начальника) УМП ДВД;
      7) ответственный исполнитель УМП ДВД;
      8) сотрудники государственных органов.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) регистрация в день поступления заявления на получение государственной услуги, поступившего на бумажном носителе;
      2) проверка полноты и достоверности представленных документов в день получения документов услугополучателя;
      3) направление запроса в УМП ДВД для согласования с государственными органами, в случае полноты и достоверности представленных документов, в течение двух рабочих дней;
      4) регистрация запроса в канцелярии УМП ДВД и назначение ответственного исполнителя начальником (заместителем начальника) УМП ДВД в день поступления запроса;
      5) проверка исполнителем УМП ДВД документов, представленных в запросе, на отсутствие оснований для оказания государственной услуг в течение пяти рабочих дней;
      6) направление исполнителем УМП ДВД запроса на согласование в государственные органы, в случае полноты и достоверности представленных документов, в течение двух рабочих дней;
      7) обработка исполнителем УМП ДВД ответов государственных органов в течение трех рабочих дней со дня их поступления и оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное жительство либо решения о мотивированном отказе в предоставлении государственной услуги на основании ответов государственных органов;
      8) подписание документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное жительство либо решения о мотивированном отказе в предоставлении государственной услуги начальником УМП ДВД в течение десяти минут;
      9) направление услугодателю оформленных документов в течение трех рабочих дней.
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению к настоящему Регламенту. Полная информация о порядке оказания государственной услуги и необходимых документах, образцы их заполнения, а также справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещаются на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел mvd.gov.kz, департаментов внутренних дел областей, городов Алматы, Астана, а также в официальных источниках информации и на стендах, расположенных в подразделениях миграционной полиции.
      Сноска. Пункт 10 в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 25.06.2014 № 378 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Приложение                 
к регламенту государственной услуги  
«Оформление документов на выезд за пределы
Республики Казахстан на постоянное место
жительства»                

Справочник
бизнес-процесса оказания государственной услуги «Оформление документов на выезд за пределы Республики Казахстан на постоянное место жительства»

      Сноска. Регламент дополнен Приложением в соответствии с приказом Министра внутренних дел РК от 25.06.2014 № 378 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).