Жеке сот орындаушыларының қызметін бақылауды жүзеге асыру қағидасын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2014 жылғы 17 наурыздағы № 110 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 20 наурызда № 9253 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2015 жылғы 27 ақпандағы № 122 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Әділет министрінің 27.02.2015 № 122 (алғаш жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен сон қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      «Атқарушылық iс жүргiзу және сот орындаушыларының мәртебесi туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 2 сәуірдегі Заңының 167-бабының 11) тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Жеке сот орындаушыларының қызметін бақылауды жүзеге асыру қағидасы бекітілсін.
      2. «Жеке сот орындаушыларының қызметін бақылауды жүзеге асыру ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Әділет министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 3 қарашадағы № 304 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6626 тіркелген, 2010 жылғы 30 қарашадағы № 506-512 (26355) «Егемен Қазақстан» газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      2. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Сот актілерін орындау комитеті (Ж.Б. Ешмағамбетов):
      1) осы бұйрықтың мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін;
      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі Сот актілерін орындау комитетінің төрағасы Ж.Б. Ешмағамбетовке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                               Б. Имашев

Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің  
2014 жылғы 17 наурыздағы
№ 110 бұйрығымен бекітілген

Жеке сот орындаушыларының
қызметін бақылауды жүзеге асыру
қағидасы

      1. Жеке сот орындаушыларының қызметін бақылауды жүзеге асыру қағидасы (бұдан әрі – Қағида) «Атқарушылық iс жүргiзу және сот орындаушыларының мәртебесi туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 2 сәуірдегі Заңының 167-бабының 11) тармақшасына сәйкес әзірленді және жеке сот орындаушыларының атқарушылық әрекеттерінің заңдылығын бақылауды жүзеге асыру және іс жүргізу қағидасының сақталуы тәртібін анықтайды.
      2. Бақылау мақсаты:
      Сот актілерін жеке атқарушылық саласындағы заңдылықты және оның халыққа қол жетімділігін қамтамасыз ету;
      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасындағы талаптар мен нормалардың жеке орындалу тәжірибесінің және атқарушылық іс жүргізу мәселелерін реттейтін халықаралық құқық тәжірибесінің сәйкестігін зерделеу болып табылады.
      3. Бақылау міндеттері:
      атқарушылық іс жүргізу тараптарының мүліктік және мүліктік емес құқықтарының және заңды мүдделерінің сақталуын қамтамасыз ету;
      жеке сот орындаушыларының құқық қолдану тәжірибесінде бірізділікті қамтамасыз ету;
      атқарушылық іс жүргізу саласында құқық бұзушылықтардың алдын алу және ескерту болып табылады.
      4. Бақылауды жүзеге асыру қағидаттары:
      объективтілік;
      алаламаушылық;
      кәсіби этиканы сақтау;
      атқарушылық іс жүргізу тараптарының, сондай-ақ жеке сот орындаушысының құқықтары мен заңды мүдделерін қамтамасыз ету болып табылады.
      5. Жеке сот орындаушыларының кәсіби қызметін тексеру:
      тексерілетін жеке сот орындаушысының атқарушылық әрекеттерді жасау кезінде атқарушылық іс жүргізу мәселелерін реттейтін қолданыстағы заңнаманы сақтау ахуалын зерделеуді және тексеруді;
      жасалатын атқарушылық әрекеттердің серпінін, құрылымы мен сипатын талдауды;
      жеке сот орындаушысының іс жүргізуге қойылатын талаптарды сақтауын, оның ішінде іс жүргізу тіліне қойылатын талаптарды сақтауын тексеруді;
      жеке сот орындаушысы мұрағатының жай-күйін зерделеуді;
      есептілікті жасаудың және атқарушылық іс жүргізуді есепке алудың дұрыстығы мен растығын зерделеуді;
      жеке сот орындаушысының Жеке сот орындаушысының кәсіби ар-намыс кодексін сақтауын және оның өңірлік сот орындаушылары алқасы жарғысының талаптарын орындауын болжайды.
      6. Жеке сот орындаушыларының кәсіби қызметін тексеру түрлері:
      1) алғашқы тексерулер;
      2) жоспарлы тексерулер;
      3) жоспардан тыс тексерулер.
      7. Осы Қағиданың 6-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көзделген тексерулер уәкілетті орган жасайтын бірыңғай тексерулер кестесіне (бұдан әрі - кесте) сәйкес жүзеге асырылады.
      Тексерулер кестесі:
      1) тексеру жүргізу мерзімдері және кәсіби қызметі басталған күннен бастап алты айдан кем болмайтын және бір жылдан аспайтын жеке сот орындаушыларының тізімі (алғашқы тексерулер);
      2) тексеру жүргізу мерзімін және жеке сот орындаушыларының кәсіби қызметін соңғы тексеру бір жылдан астам уақыт бұрын жүргізілген тізімін (жоспарлы тексерулер) анықтайтын бөлімдерден тұрады.
      8. Бастапқы тексеру кестесі тоқсан сайын жасалады және тиісті тоқсанның алдындағы айының 10 күнінен кешіктірмей уәкілетті орган басшысының бұйрығымен бекітіледі.
      Жоспарлы тексеру кестесі бір күнтізбелік жылға жасалады және тиісті ағымдағы жылдың 20 қаңтарынан кешіктірмей уәкілетті орган басшысының бұйрығымен бекітіледі.
      Кесте жеке сот орындаушысының кәсіби қызметін жылына бір рет тексеру үшін негіз болып табылады.
      9. Кестені жасаған кезде мынадай факторлар мен жағдайлар есепке алуға жатады:
      өткен тексерулердің нәтижелері;
      жеке сот орындаушысының өткен тексерулерде алған ұсынымдарды орындауы;
      жеке сот орындаушысының әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдар саны;
      сот тәртібімен жойылған атқарушылық әрекеттердің, жеке сот орындаушысына қатысты соттар енгізген жеке ұйғарымдардың болуы;
      жеке сот орындаушысына қатысты прокурорлық ден қою актілерінің болуы.
      10. Алғашқы және жоспарлы тексерулерді жүзеге асыру үшін уәкілетті (аумақтық) орган басшысының бұйрығымен Республикалық (өңірлік) жеке сот орындаушылары алқасымен келісім бойынша уәкілетті (аумақтық) органның қызметкерлері Республикалық (өңірлік) жеке сот орындаушылары алқасы өкілдерінің қатарынан құрамы үш адамнан аспайтын комиссия құрылады. Тексерулерді жүзеге асыруға басқа мемлекеттік органдардың қызметкерлері жеке сот орындаушыларының заңды қызметіне қажетті тексеру жүргізу үшін тартылуы мүмкін.
      11. Бұйрықта комиссияның дербес құрамынан басқа кәсіби қызметі тексеруге жататын жеке сот орындаушысының тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), тексеру негіздері, тексеруді жүзеге асыру үшін белгіленетін мерзімдер, тексерумен қамтылатын жеке сот орындаушысының жұмыс кезеңі көрсетіледі.
      Бұйрықпен комиссия төрағасы бекітіледі, оған комиссия мүшелерінің тексерісін тиісінше ұйымдастыру және қызметін үйлестіру жүктеледі.
      12. Тексерілетін жеке сот орындаушысы бұйрықпен қол қоюмен тексеру (алғашқы, жоспарлы) басталғанға дейін бес жұмыс күнінен кешіктірмей танысады.
      Жеке сот орындаушысы тексеру туралы бұйрықпен танысудан бас тартқан жағдайда, комиссия еркін нысанда жазылған бас тарту туралы хаттаманы жасайды. Жеке сот орындаушысының бұйрықпен танысудан бас тартуы тексеруді кейінге қалдыруға негіз бола алмайды.
      13. Жеке сот орындаушысының қызметін алғашқы тексеру:
      орналасқан үй-жайға құқық белгілейтін құжаты немесе жалдау шартының болуы, жеке сот орындаушысының үй-жайды мақсатына сай пайдалануы, жеке сот орындаушысының кеңсесінің орналасқан жеріне және жабдықтарына қойылатын талаптарды сақтауын;
      жеке сот орындаушыларының іс жүргізуді, сақтауын, мұрағат үй-жайының жағдайын, жеке сот орындаушысының мөрін және бланкілерін сақтауды, атқарушылық іс жүргізуді, берілген тапсырмаларды, есепке алу журналдарын және кітаптарын жүргізуді және сақтауды;
      жеке сот орындаушысының жалдану бойынша жұмыс істейтін қызметкерлер үшін еңбек жағдайларын жасауын (еңбек шартының болуы, жұмыс орындарын беру, әлеуметтік қорғауды қамтамасыз ету);
      азаматтарды қабылдауды ұйымдастыруын;
      жеке сот орындаушысының қызметін ақпараттық-нормативтік қамтамасыз ету жағдайын;
      атқарушылық әрекеттерді жасау кезінде атқарушылық іс жүргізу туралы заңнаманың сақталуын;
      атқарушылық іс жүргізу есептілігін және есепке алуды жасаудың дұрыстығы мен дәйектілігін зерделеуді және тексеруді болжайды.
      14. Жоспардан тыс тексерістерді жүргізу негізі жеке сот орындаушыларының әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдар, жеке сот орындаушысына қатысты прокурорлық ден қою актілері, құқық қорғау органдырының процессуалдық құжаттары соттардың жеке ұйғарымдары болып табылады.
      Жоспардан тыс тексерісті жүзеге асыру үшін уәкілетті (аумақтық) орган басшысының бұйрығымен Республикалық (өңірлік) жеке сот орындаушылары алқасының келісімі бойынша уәкілетті (аумақтық) органның қызметкерлері, Республикалық (өңірлік) жеке сот орындаушылары алқасы өкілдерінің қатарынан құрамы үш адамнан аспайтын комиссия құрылады.
      15. Бұйрықта комиссияның дербес құрамынан басқа жеке сот орындаушысының аты-жөні, тегі, тексеру негіздері, тексеруді жүзеге асыру үшін белгіленетін мерзімдер көрсетіледі.
      Бұйрықпен комиссия төрағасы бекітіледі, оған комиссия мүшелерінің тексерісін тиесілі ұйымдастыру және қызметін үйлестіру жүктеледі.
      16. Жоспардан тыс тексеруді өткізу кезінде жеке сот орындаушысы жоспардан тыс тексеру жүргізу туралы бұйрықпен бұйрық шыққан күннен кейін келесі күні қол қоюмен танысады.
      Жеке сот орындаушысы тексеру туралы бұйрықпен танысудан бас тартқан жағдайда, комиссия бас тарту туралы хаттаманы жасайды. Жеке сот орындаушысының бұйрықпен танысудан бас тартуы тексеруді кейінге қалдыруға негіз бола алмайды.
      17. Комиссия мүшелері:
      жеке сот орындаушысының жұмыс орнына барады;
      тексерілетін жеке сот орындаушысынан атқарушылық әрекеттер туралы, оның ішінде тексеру жүргізу үшін қажетті есептік мәліметтерді алады;
      жеке сот орындаушысынан жасаған атқарушылық әрекеттеріне қатысты жеке түсініктемелер алады;
      соттардың жеке ұйғарымдарымен, прокурорлық ден қою актілерімен, бақылау-қадағалау органдары жүргізген өткен тексерулердің нәтижелері туралы анықтамалармен танысады;
      тексерілетін жеке сот орындаушысының орындауындағы атқарушылық іс жүргізу материалдарымен танысады;
      құжаттардың, есептердің қажетті көшірмелерін, сондай-ақ атқарушылық іс жүргізу материалдарының көшірмелерін алады.
      18. Комиссия мүшелері:
      объективті болуы және алаламауы;
      қолданыстағы заңнаманың атқарушылық іс жүргізу мәселелерін реттейтін ережелері мен талаптарын, Жеке сот орындаушысының кәсіби ар-намыс кодексін, жеке сот орындаушылары алқасының жарғыларын білуі;
      атқарушылық әрекеттер жасау кезінде жеке сот орындаушыларының тәуелсіздігіне қол сұқпауы;
      тексеру кезінде оларға белгілі болған мәліметтерді жария етпеуі;
      кәсіби этиканы сақтауы қажет.
      19. Жеке сот орындаушысы оның қызметін тексеруді жүргізу барысында:
      комиссияға жеке және заңды тұлғалармен есеп айырысуға қатысты мәліметтер мен құжаттарды береді;
      комиссияға танысу үшін атқарушылық іс жүргізудің талап етілетін барлық материалдарын және есептерді береді;
      қажет болған кезде өзінің атқарушылық әрекеттеріне жазбаша және ауызша, түсініктемелер, сондай-ақ атқарушылық өндірістің көшірме құжаттарын, көшірме материалдарын береді;
      атқарушылық әрекеттен жасау кезінде анықталған қателер мен бұзушылықтарды жою жөнінде шаралар қабылдайды.
      20. Жеке сот орындаушысы тексеру кезінде дәлелді себептермен болмаған жағдайда (еңбек демалысында болу, уақытша еңбекке жарамсыз парағы бойынша және басқа да негіздермен) тексеріс жүргізу мерзімі (алғашқы, жоспарлы, жоспардан тыс) жеке сот орындаушысы шыққанға дейін тоқтатыла тұрады.
      Жеке сот орындаушысының дәлелді себептермен болмауын растайтын құжаттарды жеке сот орындаушысы жеке сот орындаушыларының өңірлік алқасына кейіннен уәкілетті (аумақтық) органға жолдау үшін өңірлік алқаға жолдайды.
      21. Тексеру нәтижесі үш данада жасалатын барлық комиссия мүшелері қол қойған комиссия анықтамасында көрініс табады.
      Уәкілетті орган жүргізген тексеріс туралы анықтама көшірмесі аумақтық органға, Жеке сот орындаушыларының Республикалық алқасына және жеке сот орындаушысына жіберіледі.
      Аумақтық орган жүргізген тексеріс туралы анықтама көшірмесі уәкілетті органға, жеке сот орындаушыларының өңірлік алқасына және жеке сот орындаушысына жіберіледі.
      22. Анықтамада жағдайдың толық талдауы, комиссияның бағалауы мен қорытындысы, сондай-ақ, іске асыру мерзімін көрсетумен нақты ұсынымдар қамтылады. Анықтама мәтінінде комиссия мүшелерінің ерекше пікірлері көрініс табуы мүмкін.

Об утверждении Правил осуществления контроля за деятельностью частных судебных исполнителей

Приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 17 марта 2014 года № 110. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 марта 2014 года № 9253. Утратил силу приказом Министра юстиции Республики Казахстан от 27 февраля 2015 года № 122

      Сноска. Утратил силу приказом Министра юстиции РК от 27.02.2015 № 122 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 11) статьи 167 Закона Республики Казахстан от 2 апреля 2010 года «Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила осуществления контроля за деятельностью частных судебных исполнителей.
      2. Признать утратившим силу приказ и.о. Министра юстиции Республики Казахстан от 3 ноября 2010 года № 304 «Об утверждении Правил осуществления контроля за деятельностью частных судебных исполнителей» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 6626, опубликованный в газете «Казахстанская правда» от 25 ноября 2010 года, № 320 (26381)).
      3. Комитету по исполнению судебных актов Министерства юстиции Республики Казахстан (Ешмагамбетов Ж.Б.):
      1) обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа;
      2) после государственной регистрации настоящего приказа обеспечить его официальное опубликование в информационно-правовой системе «Әділет».
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Председателя Комитета по исполнению судебных актов Министерства юстиции Республики Казахстан Ешмагамбетова Ж.Б.
      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр                                    Б. Имашев

Утверждены        
приказом Министра юстиции
Республики Казахстан  
от 17 марта 2014 года № 110

Правила
осуществления контроля за деятельностью
частных судебных исполнителей

      1. Правила осуществления контроля за деятельностью частных судебных исполнителей (далее - Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 11) статьи 167 Закона Республики Казахстан от 2 апреля 2010 года «Об исполнительном производстве и статусе судебных исполнителей» и определяют порядок осуществлению контроля за законностью совершаемых исполнительных действий и соблюдением правил делопроизводства частными судебными исполнителями.
      2. Целью контроля являются:
      обеспечение законности в сфере частного исполнения судебных актов и доступности его населению;
      изучение соответствия практики частного исполнения нормам и требованиям действующего законодательства Республики Казахстан и международного права, регулирующего вопросы исполнительного производства.
      3. Задачами контроля являются:
      обеспечение соблюдения имущественных и неимущественных прав и законных интересов сторон исполнительного производства;
      обеспечение единообразия в правоприменительной практике частных судебных исполнителей;
      профилактика и предупреждение правонарушений в сфере исполнительного производства.
      4. Принципами осуществления контроля являются:
      объективность;
      беспристрастность;
      соблюдение профессиональной этики;
      обеспечение прав и законных интересов сторон исполнительного производства, а также самого частного судебного исполнителя.
      5. Проверка профессиональной деятельности частных судебных исполнителей предполагает:
      изучение и проверку состояния соблюдения проверяемым частным судебным исполнителем действующего законодательства, регулирующего вопросы исполнительного производства при совершении исполнительных действий;
      анализ динамики, структуры и характера совершаемых исполнительных действий;
      проверку соблюдения частным судебным исполнителем требований, предъявляемых к делопроизводству, в том числе соблюдения требований к языку ведения делопроизводства;
      изучение состояния архива частного судебного исполнителя;
      изучение правильности и достоверности составления отчетности и учета исполнительных производств;
      соблюдение частным судебным исполнителем Кодекса профессиональной чести частного судебного исполнителя и выполнение им требований устава региональной коллегии частных судебных исполнителей.
      6. Виды проверок профессиональной деятельности частных судебных исполнителей:
      1) первичные проверки;
      2) плановые проверки;
      3) внеплановые проверки.
      7. Проверки, предусмотренные в подпунктах 1) и 2) пункта 6 настоящих Правил, осуществляются в соответствии с единым графиком проверок (далее – график), составляемым уполномоченным органом.
      График проверок состоит из разделов, определяющих:
      1) сроки проведения проверок и список частных судебных исполнителей, у которых со дня начала профессиональной деятельности прошло не ранее шести месяцев и не более одного года (первичные проверки);
      2) сроки проведения проверок и список частных судебных исполнителей, у которых последняя проверка профессиональной деятельности была проведена более одного года назад (плановые проверки).
      8. График первичных проверок составляется ежеквартально и утверждается приказом руководителя уполномоченного органа не позднее 10 числа месяца, предшествующего соответствующему кварталу.
      График плановых проверок составляется на один календарный год и утверждается приказом руководителя уполномоченного органа не позднее 20 января соответствующего текущего года.
      График является основанием для проведения проверок профессиональной деятельности одного и того же частного судебного исполнителя не чаще одного раза в год.
      9. При составлении графика подлежат учету следующие факторы и обстоятельства:
      результаты предыдущих проверок;
      исполнение частным судебным исполнителем рекомендаций, полученных на предыдущих проверках;
      количество жалоб на действия (бездействия) частного судебного исполнителя;
      наличие отмененных исполнительных действий в судебном порядке, частных определений, внесенных судами в отношении частного судебного исполнителя;
      наличие актов прокурорского реагирования в отношении частного судебного исполнителя.
      10. Для осуществления первичных и плановых проверок приказом руководителя уполномоченного (территориального) органа по согласованию с Республиканской (региональной) коллегией частных судебных исполнителей образовываются комиссии из числа сотрудников уполномоченного (территориального) органа, представителей Республиканской (региональной) коллегии частных судебных исполнителей в составе не менее трех человек. К осуществлению проверок могут привлекаться работники других государственных органов, необходимых для проведения проверки законной деятельности частного судебного исполнителя.
      11. В приказе кроме персонального состава комиссии отражаются фамилия, имя, отчество (при наличии) частного судебного исполнителя, чья профессиональная деятельность подлежит проверке, основания проверки, сроки, устанавливаемые для осуществления проверки, период работы частного судебного исполнителя, который охватывается проверкой.
      Приказом также утверждается председатель комиссии, на которого возлагается надлежащая организация проверки и координация деятельности членов комиссии.
      12. Проверяемый частный судебный исполнитель ознакамливается с приказом не позднее пяти рабочих дней до начала проверки (первичной, плановой) под роспись.
      В случае отказа частного судебного исполнителя от ознакомления с приказом о проверке, комиссией в произвольной форме составляется протокол об отказе. Отказ частного судебного исполнителя от ознакомления с приказом не является основанием для отмены проверки.
      13. Первичная проверка деятельности частного судебного исполнителя предполагает изучение и проверку:
      наличия правоустанавливающего документа на занимаемое помещение или договора аренды, использования помещения частным судебным исполнителем по назначению, соблюдения требований к местонахождению и оборудованию конторы частного судебного исполнителя;
      соблюдения делопроизводства, состояния архивного помещения, условий хранения печати и бланков частного судебного исполнителя, ведения и хранения исполнительных производств, нарядов, учетных журналов и книг;
      создания частным судебным исполнителем условий труда для сотрудников, работающих по найму (наличие трудового договора, предоставление рабочих мест, обеспечение социальной защиты);
      организация приема граждан;
      состояния информационно-нормативного обеспечения деятельности частного судебного исполнителя;
      соблюдения законодательства об исполнительном производстве при совершении исполнительных действий;
      правильности и достоверности составления отчетности и учета исполнительных производств.
      14. Основанием для проведения внеплановых проверок служат жалобы на действия (бездействия) частного судебного исполнителя, акты прокурорского реагирования, процессуальные документы правоохранительных органов, частные определения судов в отношении частного судебного исполнителя.
      Для осуществления внеплановой проверки приказом руководителя уполномоченного (территориального) органа по согласованию с Республиканской (региональной) коллегией частных судебных исполнителей образовывается комиссия из числа сотрудников уполномоченного (территориального) органа, представителей Республиканской (региональной) коллегии частных судебных исполнителей в составе не менее трех человек.
      15. В приказе кроме персонального состава комиссии отражаются фамилия, имя, отчество частного судебного исполнителя, основания проверки, сроки, устанавливаемые для осуществления проверки.
      Приказом также утверждается председатель комиссии, на которого возлагается надлежащая организация проверки и координация деятельности членов комиссии.
      16. При проведении внеплановой проверки частный судебный исполнитель ознакамливается с приказом о проведении внеплановой проверки на следующий день после вынесения приказа под роспись.
      В случае отказа частного судебного исполнителя от ознакомления с приказом о проведении внеплановой проверки, комиссией составляется протокол об отказе. Отказ частного судебного исполнителя от ознакомления с приказом не является основанием для отмены проверки.
      17. Члены комиссии:
      осуществляют выход по месту работы частного судебного исполнителя;
      получают у проверяемого частного судебного исполнителя сведения об исполнительных действиях, в том числе отчетные, необходимые для проведения проверок;
      получают личные объяснения от частного судебного исполнителя, касающиеся совершенных им исполнительных действий;
      знакомятся с частными определениями судов, актами прокурорского реагирования, справками о результатах предыдущих проверок, проведенных контрольно-надзорными органами;
      знакомятся с материалами исполнительных производств, находящихся на исполнении у проверяемого частного судебного исполнителя;
      получают необходимые копии документов, отчетов, а также копии материалов исполнительного производства.
      18. Членам комиссии необходимо:
      быть объективными и беспристрастными;
      знать положения и требования действующего законодательства, регулирующего вопросы исполнительного производства, Кодекса профессиональной чести частного судебного исполнителя, уставов коллегий частных судебных исполнителей;
      не посягать на независимость частных судебных исполнителей при совершении ими исполнительных действий;
      не разглашать сведения, которые им стали известны при проведении проверки;
      соблюдать профессиональную этику.
      19. Частный судебный исполнитель в ходе проведения проверки его деятельности:
      предоставляет комиссии для ознакомления сведения и документы, касающиеся расчетов с физическими и юридическими лицами;
      представляет комиссии все требуемые для ознакомления материалы исполнительных производств и отчеты;
      при необходимости дает письменные и устные пояснения, комментарии к своим исполнительным действиям, а также предоставляет копии документов, копии материалов исполнительного производства;
      принимает меры по устранению выявленных ошибок и нарушений при совершении исполнительных действий.
      20. В случае отсутствия частного судебного исполнителя на момент проверки по уважительным причинам (нахождения в трудовом отпуске, по листу временной нетрудоспособности и другим основаниям,) срок проведения проверки (первичной, плановой, внеплановой) приостанавливается до выхода частного судебного исполнителя.
      Подтверждающие документы об уважительных причинах отсутствия представляются частным судебным исполнителем в региональную коллегию частных судебных исполнителей для последующего направления региональной коллегией в уполномоченный (территориальный орган).
      21. Результаты проверки отражаются в справке комиссии, составляемой в трех экземплярах, подписываемой всеми членами комиссии.
      Копия справки о проведенной уполномоченным органом проверки направляется в территориальный орган, Республиканскую коллегию частных судебных исполнителей и частному судебному исполнителю.
      Копия справки о проведенной территориальным органом проверки направляется в уполномоченный орган, региональную коллегию частных судебных исполнителей и частному судебному исполнителю.
      22. Справка содержит подробный анализ ситуации, оценку и выводы комиссии, а также конкретные рекомендации с указанием сроков их реализации. В тексте справки могут быть также отражены особые мнения членов комиссии.