Ескерту. Күші жойылды - ҚР Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 29.05.2015 № 429 (оны алғашқы ресми жариялаған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
«Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» 2009 жылғы 18 қыркүйектегі Қазақстан Республикасы Кодексінің 7-бабына, Қазақстан Республикасы Еңбек Кодексінің 236-бабына, «Азаматтық қызметшілерге, мемлекеттік бюджет қаражаты есебінен ұсталатын ұйымдардың қызметкерлеріне, қазыналық кәсіпорындардың қызметкерлеріне еңбекақы төлеу жүйесі туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2007 жылғы 29 желтоқсандағы № 1400 қаулысының 4-тармағының 4) тармақшасына және «Қазақстан Республикасы Үкіметінің құрылымына кіретін кейбір мемлекеттік органдарының ведомстволық наградалары туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 15 желтоқсандағы № 1539 қаулысына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
1. «Салалық көтермелеу жүйесінің кейбір мәселелері және Көрсетілетін медициналық көмектің көлеміне, сапасына қарай медицина қызметкерлеріне еңбекақы төлеу және салалық көтермелеу жүйесі қағидасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2009 жылғы 10 қарашадағы № 689 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5876 тіркелген, «Юридическая газета» газетінде 2009 жылғы 8 желтоқсан № 187 (1783) мынадай өзгерістер енгізілсін:
6-3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын;
«6-3. Отбасы денсаулығы орталығының профилактика және әлеуметтік-психологиялық көмек бөлімінің әлеуметтік қызметкерлері мен психологтарына ақшалай сыйақы беруді қоспағанда, медициналық емес білімі бар қызметкерлерді ақшалай сыйақы беру түрінде көтермелеуді Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес денсаулық сақтау субъектісінің бірінші басшысы айқындайды және осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Көрсетілетін медициналық көмектің көлеміне, сапасына қарай медицина қызметкерлеріне еңбекақы төлеу және салалық көтермелеу жүйесі қағидасының 14-24-тармақтарына ұқсас жүзеге асырылады.
Денсаулық сақтау субъектісінің медициналық емес қызметкерлерін көтермелеу туралы ұсынысты бірінші басшы тағайындаған, олардың қарамағындағы қызметкерлердің лауазымдық міндеттерін адал орындауына, жұмыстарды орындауының жоғары сапасына, бастамасына, шығармашылық белсенділігі мен жұмыстағы басқа жетістіктеріне тікелей бақылауды жүзеге асыратын жауапты адамдар және (немесе) денсаулық сақтау субъектісінің бірінші басшысы қалыптастырады.
Отбасы денсаулығы орталығының профилактика және әлеуметтік-психологиялық көмек бөлімшесінің әлеуметтік қызметкерлері мен психологтарын республикалық бюджет есебінен кешенді жан басына шаққандағы нормативтің ынталандырушы компонентін төлеуге ағымдағы нысаналы трансферттер түрінде ақшалай сыйақы беру түрінде көтермелеу осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес Көрсетілетін медициналық көмектің көлеміне, сапасына қарай медицина қызметкерлеріне еңбекақы төлеу және салалық көтермелеу жүйесі қағидасының 25-47-тармақтарына ұқсас жүзеге асырылады.»;
көрсетілген бұйрыққа 1-қосымша осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.
2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Медициналық қызметке ақы төлеу комитеті (Қ.Қ. Ермекбаев):
1) заңнамамен белгіленген тәртіпте осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
3. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Заң қызметі департаменті (Д.Е. Асайынова) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін оның бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
4.Осы бұйрықтың орындалуын өзім бақылаймын.
5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2014 жылғы 1 қаңтардан бастап туындайтын қатынастарға қолданылады.
Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
міндетін атқарушы Б. Төкежанов
Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
міндетін атқарушының
2014 жылғы 19 наурыздағы
№ 142 бұйрығына 1-қосымша
Қазақстан Республикасы
Денсаулық сақтау министрінің
міндетін атқарушының
2010 жылғы 10 қарашадағы № 689
бұйрығына 1-қосымша
Көрсетілетін медициналық көмектің көлеміне, сапасына қарай
медицина қызметкерлеріне еңбекақы төлеу және салалық көтермелеу
жүйесі қағидасы 1. Жалпы ережелер
1. Осы Көрсетілетін медициналық көмектің көлеміне, сапасына қарай медицина қызметкерлеріне еңбекақы төлеу және салалық көтермелеу жүйесі қағидасы (бұдан әрі – Қағида):
бюджеттік және бюджеттен тыс қаражаттың қалыптасқан үнемдеуінің (бұдан әрі – қаражатты үнемдеу) есебінен;
тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық сақтау субъектілерінде (бұдан әрі – МСАК субъектісі) кешенді жан басына шаққандағы нормативтің ынталандырушы компонентіне (бұдан әрі – ЖБНЫК) ақы төлеуге нысаналы ағымдағы трансферттер түріндегі республикалық бюджет қаражатының есебінен ақшалай сыйақы түрінде денсаулық сақтау субъектілерінде медициналық қызметтер көрсететін медицина қызметкерлерін көтермелеу арқылы көрсетілетін медициналық көмектің көлеміне және сапасына қарай медицина қызметкерлеріне еңбекақы төлеу тәртібін айқындайды.
2. Осы Қағидамен көзделген ақшалай сыйақы түрінде медицина қызметкерлерін көтермелеу тұрақты сипаттағы емес біржола төлемдер болып табылады.
3. Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсететін денсаулық сақтау субъектілерінің (бұдан әрі – денсаулық сақтау субъектісі) медицина қызметкерлеріне ақшалай сыйақы беру көлемін олардың қызметін бағалау нәтижесі бойынша денсаулық сақтау субъектілері қызметінің нәтижесін және көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыруға медицина қызметкерлерінің қосқан үлесін бағалау бойынша тұрақты жұмыс істейтін комиссия айқындайды.
4. Денсаулық сақтау субъектісі қызметінің нәтижесін және медицина қызметкерлерінің көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыруға қосқан үлесін бағалау бойынша тұрақты жұмыс істейтін комиссия (бұдан әрі – комиссия) денсаулық сақтау субъектісінің бірінші басшысының бұйрығымен құрылады.
5. Комиссияның құрамына төраға, төрағаның орынбасары және комиссияның мүшелері кіреді. Комиссия мүшелерінің жалпы саны 5 адамнан кем емес тақ санды құрайды. Комиссияның құрамына кәсіподақ комитетінің өкілдері, құрылымдық бөлімшелердің басшылары және денсаулық сақтау субъектісінің қызметкерлерінің арасында жаппай дауыс беру арқылы сайланатын денсаулық сақтау субъектісінің басқа қызметкерлері кіреді.
6. Комиссияның төрағасын комиссия мүшелері ашық дауыс беру арқылы сайлайды, бірақ оның лауазымы денсаулық сақтау субъектісінің бірінші басшысының орынбасары немесе бөлімше меңгерушісі лауазымынан төмен болмауы тиіс.
Комиссияның төрағасы:
1) жұмысты жоспарлайды және комиссияның қызметін басқарады;
2) комиссияның отырыстарына төрағалық етеді;
3) ЖБНЫК қаражатын нысаналы пайдалануды қамтамасыз етеді;
4) осы Қағиданың 25-47-тармақтарына сәйкес МСАК субъектісінің қызметкерлеріне ЖБНЫК сомаларын аудару мен бөлудің дұрыстығын қамтамасыз етеді. МСАК субъектісінің қызметкерлеріне ЖБНЫК сомаларын қате аудару мен бөлу фактілері анықталған жағдайда осы қызметкерге ЖБНЫК сомаларын өтеу тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемінің (бұдан әрі – ТМККК) қызметтерін көрсетуге бөлінген қаражаттың есебінен немесе бюджеттен тыс қаражаттың есебінен жүзеге асырылады;
5) МСАК қызметкерлеріне есепті кезеңдегі ЖБНЫК сомаларын уақтылы төлеуді қамтамасыз етеді.
Комиссия төрағасының орынбасары отырыста комиссия мүшелерінің ашық дауыс беруімен сайланады.
7. Комиссияның төрағасы, денсаулық сақтау субъектісінің бірінші басшысы және құрылымдық бөлімшелерінің басшылары қаражатты үнемдеу есебінен сараланған қосымша ақыны есептеу үшін денсаулық сақтау субъектісі қызметінің нәтижесіне қол жеткізуге медициналық және медициналық емес қызметкерлердің қосқан үлесін айқындаудың әділдігін қамтамасыз етеді.
8. Комиссияның ұйымдастырушылық қызметін комиссияның хатшысы қамтамасыз етеді. Комиссияның хатшысы комиссияның мүшесі болып табылмайды және комиссия шешім қабылдаған кезде оның дауыс беру құқығы жоқ.
Комиссияның хатшысы денсаулық сақтау субъектісінің лауазымды адамдарының ішінен айқындалады.
9. Комиссияның отырысы комиссия мүшелерінің жалпы санынан 3/2-ден кем емес мүшесі қатысқан жағдайда заңды болады. Қатысушы комиссия мүшелері, оның төрағасы, оның орынбасары мен комиссияның хатшысы қол қоятын хаттамамен ресімделеді.
Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес тек негізделген себептер бойынша төрағаның немесе төраға орынбасарының және (немесе) комиссияның кез келген мүшесінің қатыспауына рұқсат беріледі. Бұл ретте, комиссия отырысының хаттамасында растаушы құжатты қоса бере отырып, қатыспау себебі көрсетіледі.
Төраға болмаған уақытта оның функцияларын төрағаның орынбасары атқарады.
10. Комиссияның шешімі ашық дауыс берумен қабылданады және егер оған комиссия мүшелерінің отырысына қатысатын мүшелердің жалпы санынан дауыстардың көпшілігі берілсе қабылданды деп есептеледі. Дауыстар тең болған жағдайда комиссияның төрағасы, ол болмаған жағдайда комиссия төрағасының орынбасары дауыс берген комиссия мүшелерінің шешімі қабылданды деп есептеледі. Комиссияның шешімімен келіспеген жағдайда, осы комиссияның кез келген мүшесі жазбаша түрде баяндалуы және комиссия отырысының хаттамасына қоса берілуі тиіс ерекше пікір айтуға құқылы.
11. Денсаулық сақтау субъектісінің бірінші басшысы денсаулық сақтау субъектісінің қызметкерлерін осы Қағиданың шарттарымен, сараланған еңбекақы төлеу ережесімен, қаражатты үнемдеудің есебінен және (немесе) ЖБНЫК қаражатының есебінен медицина қызметкерлерін көтермелеуге қатысы бар бұйрықтармен таныстырады. Таныстыру қызметкердің қолтаңбасымен куәландырылады.
12. Облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың денсаулық сақтауды мемлекеттік басқарудың жергілікті органдарының (бұдан әрі – денсаулық сақтау басқармасы) лауазымды адамдары:
есепті кезеңдегі ЖБНЫК сомаларын МСАК субъектілеріне аударудың уақытылығын;
МСАК субъектілерінің ЖБНЫК қаражатын нысаналы пайдалануды тиісті бақылауын;
денсаулық сақтау субъектілерінің осы Қағиданы сақтауын;
денсаулық сақтау субъектісінің және комиссияның бірінші басшысының осы Қағидамен көзделген функцияларын тиісті орындауын қамтамасыз етеді.
13. Осы Қағиданы тиісті орындамағаны үшін денсаулық сақтау басқармасы мен денсаулық сақтау субъектісінің қызметкерлеріне Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес тәртіптік жаза шаралары қолданылады.
3. Қаражатты үнемдеудің есебінен ақшалай сыйақы беру түрінде
көтермелеу арқылы көрсетілетін медициналық көмектің көлеміне,
сапасына қарай медицина қызметкерлеріне еңбекақы төлеу тәртібі
14. Көрсетілетін медициналық көмектің көлеміне, сапасына қарай медицина қызметкерлеріне еңбекақы төлеу қаражатты үнемдеудің есебінен денсаулық сақтау субъектісінің медицина қызметкерлерін көтермелеу арқылы комиссиямен келісім бойынша денсаулық сақтау субъектісінің бірінші басшысы бекіткен медицина қызметкерлерінің қызметін бағалау критерийлерінің негізінде осы Қағидаға 1-қосымшаға сәйкес (бұдан әрі – сараланған қосымша ақы) жүргізіледі.
15. Сараланған қосымша ақыға бөлінетін қаражатты үнемдеудің сомасы денсаулық сақтау субъектісінің бірінші басшысы бекіткен есепті кезеңдегі қаржылық-шаруашылық нәтиже туралы есептің негізінде кірістер мен шығыстарды тиімді жоспарлау, ресурстарды ұтымды пайдалану нәтижесі бойынша айқындалады.
Құрылымдық бөлімшелер, медицина қызметкерлері мен денсаулық сақтау субъектісінің медициналық білімі бар және медициналық қызметті жүзеге асыратын медицина қызметкерлері мен басшылары (басшыларының орынбасарлары) арасында сараланған қосымша ақыны төлеуге бағытталатын үнемдеудің қаражатын бөлу олардың денсаулық сақтау субъектісі қызметінің нәтижесіне қол жеткізуге қосқан еңбек үлесіне сәйкес жүзеге асырылады.
16. Есепті кезеңдегі денсаулық сақтау субъектісінің медицина қызметкерлеріне сараланған қосымша ақы төлеу осы Қағидаға сәйкес және денсаулық сақтау субъектісінің бірінші басшысының бұйрығымен бекітілген денсаулық сақтау субъектісінің қызметкерлеріне сараланған еңбекақы төлеу туралы ережемен айқындалған мерзімде жүзеге асырылады.
Денсаулық сақтау субъектісінің медицина қызметкерлеріне сараланған қосымша ақы төлеудің есепті кезеңі ай сайын немесе тоқсан сайын медицина қызметкерінің ол көрсететін қызметтердің сапасын арттыруға және денсаулық сақтау субъектісі қызметінің нәтижесіне қол жеткізуге қосқан үлесін бағалау нәтижелерінің негізінде айқындалады.
17. Сараланған қосымша ақы төлеу үшін денсаулық сақтау субъектісі қызметінің нәтижесіне қол жеткізуге медицина қызметкерінің қосқан еңбек үлесі:
көрсетілетін қызметтердің сапасының артуын;
орындалған жұмыстың көлемін;
жұмыстың сапасы мен нәтижелілігін;
заманауи технологияларды енгізуді, инновациялық қызметтің болуын;
ресурстарды пайдаланудың тиімділігін;
белгілі бір күнтізбелік уақыт ішінде жекеше де, ұжыммен де маңызды және жауапты жұмыстарды орындауын;
еңбек тәртібін;
пациенттердің қанағаттанушылық деңгейін;
есепке алу-есеп беру құжаттамасын сапалы жүргізуін көрсететін денсаулық сақтау субъектісінің медицина қызметкерлерінің қызметін бағалау критерийлері негізінде айқындалады.
18. Медицина қызметкерлеріне сараланған қосымша ақы төлеу комиссия шешімінің негізінде жүзеге асырылады.
Комиссия отырысының хаттамасымен ресімделетін және тиісті бұйрықты жариялау үшін денсаулық сақтау субъектісінің кадрлық қызметіне берілетін медицина қызметкерлеріне сараланған қосымша ақы төлеу туралы шешімді комиссия есепті кезеңнен кейінгі келесі айдың 7-күнінен кешіктірмей қабылдайды.
Осы Қағидаға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көтермелеу туралы ұсыныс комиссияның қарауына есепті кезеңнен кейінгі келесі айдың 3-күніне дейін енгізіледі.
19. Денсаулық сақтау субъектісінің барлық медицина қызметкерлерін көтермелеу туралы ұсынысты қарамағындағы медицина қызметкерлері көрсететін қызметтердің көлеміне қол жеткізуіне және оның сапасын арттыруға тікелей бақылауды жүзеге асыратын денсаулық сақтау субъектісінің құрылымдық бөлімшелерінің басшылары қалыптастырады.
Көрсетілетін қызметтердің көлеміне қол жеткізуге және сапасын арттыруға тікелей бақылауды жүзеге асыратын денсаулық сақтау субъектісінің бірінші басшысының орынбасарларын және құрылымдық бөлімшелерінің басшыларын көтермелеу туралы ұсынысты денсаулық сақтау субъектісінің бірінші басшысы қалыптастырады.
20. Денсаулық сақтау субъектісінің бірінші басшыларына сараланған қосымша ақы төлеу дәрігерлік персоналды 50%-дан кем емес қамтылған жағдайда дәрігерлік персоналдың сараланған қосымша ақысының орташа сомасынан 150%-дан аспайтын мөлшерде айқындалады. Егер сараланған қосымша ақыны дәрігерлік персоналдың жалпы санынан 50%-дан кем дәрігерлік персоналы алса, онда бірінші басшыларға сараланған қосымша ақы төлеу жүргізілмейді.
21. Есепті кезеңде денсаулық сақтау субъектісінің медицина қызметкерлеріне:
шешілмеген тәртіптік жаза бар болса;
тиісті денсаулық сақтау субъектісінде бір айдан кем жұмыс істесе;
сынақ мерзімі кезінде;
баланы күту бойынша демалыста болған кезде;
оқу демалысында, кезекті еңбек демалысында, жалақысы сақталмайтын демалыста ай сайынғы есепті кезеңде күнтізбелік он төрт күннен артық және тоқсан сайынғы есепті кезеңде күнтізбелік 30 күннен артық болған кезде;
ай сайынғы есепті кезеңде күнтізбелік он төрт күннен артық және тоқсан сайынғы есепті кезеңде күнтізбелік 30 күннен артық уақытша жұмысқа жарамсыздық кезінде;
есепті кезең аяқталғанға дейін жұмыстан босатылған жағдайда;
ішкі және сыртқы аудит, мемлекеттік бақылау нәтижелері бойынша бұзушылықтар бар болған кезде сараланған қосымша ақы төленбейді.
22. Есепті кезең үшін денсаулық сақтау субъектісінің медицина қызметкерлеріне сараланған қосымша ақыны есептеу кезінде нақты жұмыс істеген күндері есепке алынады.
23. Медицина қызметкерлеріне сараланған қосымша ақы төлеу кезінде Қазақстан Республикасының Салық кодексіне сәйкес төлемдер есепке алынады.
24. Есепті кезең үшін медицина қызметкерлеріне сараланған қосымша ақы төлеу негізгі жалақыны төлеу кезінде есепті кезеңнен кейінгі келесі айда жүргізіледі.
4. Кешенді жан басына шаққандағы нормативтің ынталандырушы
компонентіне ақы төлеуге бөлінетін нысаналы ағымдағы
трансферттер түріндегі республикалық бюджет қаражатының
есебінен көрсетілетін медициналық көмектің көлемі мен сапасына
қарай медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін
денсаулық сақтау субъектілерінің медицина қызметкерлеріне
еңбекақы төлеу тәртібі
25. Көрсетілетін медициналық көмектің көлемі мен сапасына қарай МСАК субъектілерінің медицина қызметкерлеріне еңбекақы төлеу ЖБНЫК-ға ақы төлеуге арналған нысаналы ағымдағы трансферттер түріндегі республикалық бюджет қаражатының есебінен Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2009 жылғы 26 қарашадағы № 801 бұйрығымен бекітілген Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтерге арналған тарифтерді жасау және шығындарды жоспарлау әдістемесімен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 5946 тіркелген) (бұдан әрі - Әдістеме) айқындалған МСАК субъектісі қызметінің қол жеткізілген түпкілікті нәтиже индикаторларының (бұдан әрі - түпкілікті нәтиже индикаторлары) негізінде жүзеге асырылады.
26. ЖБНЫК-ға ақы төлеуге арналған нысаналы ағымдағы трансферттер:
1) қол жеткізілген түпкілікті нәтиже индикаторлары үшін МСАК субъектісінің медицина қызметкерлерін материалдық көтермелеуге;
2) есепті кезеңде МСАК субъектісі бойынша алынған ЖБНЫК сомасынан кем дегенде 5 % құрауы тиіс іссапар шығыстарын қоса, МСАК субъектісінің медицина қызметкерлерінің біліктілігін арттыруға және оларды қайта даярлауға бағытталған.
27. ЖБНЫК МСАК субъектісінің мынадай медицина қызметкерлеріне (бұдан әрі – МСАК қызметкерлері) төленеді:
2) аумақтық учаске жағдайында қызметтер көрсететін қызметкелер:
жалпы практика дәрігерлері, учаскелік терапевттер мен педиатрлар;
жалпы практика мен учаскелік қызметтің мейіргерлері, аумақтық учаске шарттарында медициналық қызметтер көрсететін акушерлер;
әлеуметтік қызметкерлер мен психологтар;
2) қосымша персонал:
Дербес Отбасы денсаулығы орталығының немесе дәрігерлік амублаторияның бірінші басшысы, жалпы дәрігерлік практика бөлімшелерінің меңгерушілері мен аға мейіргерлері, учаскелік қызмет бөлімшелерінің меңгерушілері мен аға мейіргерлері;
Отбасы денсаулығы орталығының профилактика және әлеуметтік-психологиялық көмек бөлімшесінің қызметкерлері (дәрігерлер мен орта медицина персоналы).
28. МСАК субъектісінің деңгейіне дейін және МСАК субъектісінің аумақтық учаскелерінің деңгейіне дейін түпкілікті нәтиженің индикаторларына қол жеткізуге байланысты алынған ЖБНЫК сомасын есептеу тәртібі Әдістемемен айқындалады.
29. МСАК субъектілері мен аумақтық учаскелерінің деңгейіне дейін ЖБНЫК сомасын есептеу ай сайын есепті айдан кейінгі келесі айдың 10-күніне дейін, бұл ретте, ағымдағы жылғы қаңтар үшін – келесі жылғы қаңтарда «Медициналық-санитариялық алғашқы көмек тарифіне қосымша компонент» ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – ЖБНҚК АЖ) автоматтандырылған режімде жүзеге асырылады. 2013 жылғы 4 тоқсан ерекше болып табылады – есеп айырысу 2014 жылғы қаңтарда жүргізіледі.
30. Аумақтық учаскенің шарттарында қызметтер көрсететін МСАК субъектісінің қызметкерлерін ынталандыруға арналған ЖБНЫК сомасы осы Қағидаға 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша МСАК субъектісі қызметінің түпкілікті нәтиже индикаторларына қол жеткізуге байланысты ЖБНҚК-да қалыптастырылған ЖБНЫК сомаларын бөлу бойынша жиынтық ақпарат негізінде айқындалады.
31. МСАК қызметкерлеріне ЖБНЫК сомасын бөлу ай сайын МСАК қызметкерінің түпклікті нәтиже индикаторларына және МСАК субъектісі қызметінің түпкілікті нәтиже индикаторларының мәндеріне әсер ететін үдеріс индикаторларына (бұдан әрі – үдеріс индикаторлары) қосқан үлесіне байланысты комиссия шешімінің негізінде жүзеге асырылады.
Түпкілікті нәтиже индикаторларының мәндеріне әсер ететін МСАК субъектісі қызметінің үдеріс индикаторларының ұсыным жасалған тізбесін есепке ала отырып үдеріс индикаторларын осы Қағидаға 4-қосымшаға сәйкес комиссиямен және ішкі бақылау (аудит) қызметімен келісім бойынша МСАК субъектісінің бірінші басшысы бекітеді.
Үдеріс индикаторлары комиссиямен және ішкі бақылау (аудит) қызметімен келісім бойынша МСАК субъектісінің бірінші басшының шешімімен Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 22 желтоқсандағы № 1577 қаулысымен бекітілген Медициналық қызметтер сапасының ішкі және сыртқы сараптамаларын ұйымдастыру мен жүргізу қағидаларымен айқындалған амбулаториялық-емханалық көмек көрсететін ұйымдарға арналған медициналық қызметтер сапасын бағалау индикаторларымен толықтырылады.
32. Түпкілікті нәтиже индикаторлары бойынша нысаналы мәніне қол жеткізуді қамтамасыз ету мақсатында үдеріс индикаторларын мониторингілеуді мынадай қатысушылар жүзеге асырады:
1) МСАК субъектісінің ішкі бақылау (аудит) қызметі;
2) денсаулық сақтау басқармалары;
3) құзыреті бойынша ғылыми-зерттеу денсаулық сақтау ұйымдары;
4) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Медициналық және фармацевтикалық қызметті бақылау комитеті (бұдан әрі – МФҚБК) және оның аумақтық бөлімшелері (бұдан әрі – МФҚБК АД).
33. Ішкі бақылау (аудит) қызметі МСАК субъекті бойынша және аумақтық учаскелер бөлінісінде есепті кезендегі үдеріс индикаторларын мониторингілеу нәтижелерін осы Қағидаға 5-қосымшаға сәйкес нысан бойынша есепті кезеңнен кейінгі келесі айдың 15-күніне дейін ЖБНҚК-да орыналастырады және растайды.
34. Денсаулық сақтау басқармасы:
МСАК субъектісінің ЖБНҚК-ға үдеріс индикаторлары бойынша деректерді орналастыруына мониторингілеу мен бақылау жүргізеді;
МСАК субъектісінің қызметкерлеріне ЖБНЫК сомаларды бөлудің уақтылығы мен ЖБНҚК-да ақпараттың орналастырылуына мониторинглеу мен бақылау жүргізеді;
МСАК субъектісінің түпкілікті нәтиже индикаторларына және үдеріс индикаторларына қол жеткізуі, құзыреті бойынша ғылыми-зерттеу денсаулық сақтау ұйымдары мен МФҚБК АД-ның ұсынымдарын орындауы бойынша талдау жүргізеді.
35. МФҚБК АД ЖБНҚК-да орналастырылған МСАК субъектісі үдерісінің индикаторларын мониторинглеу нәтижелері бойынша:
қатарымен екі айдан артық үдеріс индикаторларының деңгейлес мәндеріне қол жеткізбеушілік белгіленген МСАК субъектісінің қызметіне сыртқы сараптама жүргізеді және басқару шешімдерін қабылдау үшін МСАК субъектісіне ұсынымдары бар сараптаманың нәтижелерін құзыреті бойынша ғылыми-зерттеу денсаулық сақтау ұйымына және денсаулық сақтау басқармасына ұсынады;
қатарымен алты ай бойы үдеріс индикаторлары бойынша деңгейлес мәндеріне қол жеткізбеушілік белгіленген МСАК субъектісін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тексеруді жүзеге асырады және басқару шешімдерін қабылдау үшін МСАК субъектісіне ұсынымдары бар сараптаманың нәтижелерін құзыреті бойынша ғылыми-зерттеу денсаулық сақтау ұйымына және денсаулық сақтау басқармасына ұсынады;
сыртқы сараптаманың нәтижесі бойынша МСАК субъектісіне берілген ұсынымдардың іске асырылуын мониторингілеуді жүргізеді.
36. Құзыреті бойынша ғылыми-зерттеу денсаулық сақтау ұйымдары ЖБНҚК-да орналастырылған МСАК субъектісінің үдеріс индикаторларын мониторинглеу нәтижелері бойынша:
қатарымен екі ай бойы үдеріс индикаторлары бойынша деңгейлес мәндеріне қол жеткізбеушілік белгіленген МСАК субъектісіне ұйымдастыру-әдістемелік көмек көрсетеді;
жартыжылдық қорытынды бойынша көрсетілген ұйымдастыру-әдістемелік көмектің нәтижелерін МФҚБК АД-ға және денсаулық сақтау басқармасына ұсынады.
37. Денсаулық сақтау басқармасы МСАК субъектілеріне есепті кезендегі ЖБНЫК сомаларын төлеуді Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2014 жылғы 17 ақпандағы № 97 бұйрығымен бекітілген Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде көрсетілген медициналық қызметтер үшін ақы төлеу қағидаларымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9294 тіркелді) айқындалған мерзімде МСАК субъектілерінің үдеріс индикаторлары бойынша деректерді ЖБНҚК-да орналастырғаннан соң жүзеге асырылады.
38. МСАК қызметкерлеріне ЖБНЫК сомасын бөлу туралы шешімді комиссия есепті кезеңнен кейінгі келесі айдың 20-күнінен кешіктірмей комиссия отырысының хаттамасымен ресімделетін және тиісті бұйрықты жариялау үшін МСАК субъектісінің кадрлық қызметіне берілетін көтермелеу туралы ұсыныстың негізінде қабылдайды.
Көтермелеу туралы ұсыныс комиссияның қарауына ай сайын есепті кезеңнен кейінгі келесі айдың 15-күніне дейін енгізіледі.
39. МСАК субъектісі қызметінің түпкілікті нәтижесінің индикаторларына қол жеткізгені үшін аумақтық учаскеде қызметтер көрсететін МСАК қызметкерлерін көтермелеу туралы ұсынысты осы Қағидаға 6-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қарамағындағы қызметкерлері көрсететін қызметтердің көлемі мен сапасына қол жеткізуді тікелей бақылауды жүзеге асыратын, қызметкерлер арасында ЖБНЫК сомасын бөлудің арақатынасын айқындайтын осы аумақтық учаскенің дәрігері қалыптастырады.
Аумақтық учаскелер бойынша ЖБНЫК сомаларын бөлу кезіндегі комиссияның шешімі осы аумақтық учаскенің қызметін тікелей бақылауды қамтамасыз ететін бөлімше меңгерушісімен келісім бойынша қабылданады.
40. Түпкілікті нәтиженің индикаторларына қол жеткізгені үшін осы Қағидаға 7-қосымшаға сәйкес нысан бойынша аға мейіргерді көтермелеу туралы ұсынысты қарамағындағы қызметкері көрсететін қызметтердің көлемі мен сапасына қол жеткізуге тікелей бақылауды жүзеге асыратын бөлімше меңгерушісі қалыптастырады.
Жалпы дәрігерлік практика бөлімшесінің немесе учаскелік қызметтін аға мейіргеріне ЖБНЫК сомасын есептеу осы қызметкер қарамағындағы бөлімше меңгерушісімен келісім бойынша комиссия айқындаған арақатынаста жетекшілік етілетін бөлімшенің орта медицина персоналының орташа ЖБНЫК сомасынан жүзеге асырылады.
41. Түпкілікті нәтиженің индикаторларына қол жеткізгені үшін бөлімше меңгерушісін көтермелеу туралы ұсынысты осы Қағидаға 7-қосымшаға сәйкес МСАК субъектісінің бірінші басшысы ішкі бақылау (аудит) қызметінің басшысымен келісім бойынша қалыптастырады.
Жалпы дәрігерлік практика бөлімшесінің немесе учаскелік қызметтің меңгерушісіне ЖБНЫК сомасын есептеу МСАК субъектісінің бірінші басшысымен келісім бойынша комиссия айқындаған арақатынаста жетекшілік етілетін дәрігерлік персоналдың орташа ЖБНЫК сомасынан жүзеге асырылады.
42. Түпкілікті нәтиженің индикаторларына қол жеткізгені үшін Отбасы денсаулығы орталығының профилактика және әлеуметтік-психологиялық көмек бөлімшесінің қызметкерлерін (дәрігерлер мен мейіргерлерді) көтермелеу туралы ұсынысты осы Қағидаға 8-қосымшаға сәйкес МСАК субъектісінің бірінші басшысының жетекшілік ететін орынбасары немесе жалпы дәрігерлік практика бөлімшесінің немесе учаскелік қызметтің меңгерушісі қалыптастырады.
Отбасы денсаулығы орталығының профилактика және әлеуметтік-психологиялық көмек бөлімшесінің қызметкерлеріне (дәрігерлері мен мейіргерлеріне) ЖБНЫК сомасын есептеу жетекшілік ететін маманмен келісім бойынша комиссия айқындаған арақатынаста аумақтық учаскеде қызметтер көрсететін МСАК қызметкелеріне (дәрігерлік персоналдың және орта медицина персоналдың) тиісінше ЖБНЫК-ның орташа сомасынан жүзеге асырылады.
43. Дербес Отбасы денсаулығы орталығының немесе дәрігерлік амбулаторияның бірінші басшысына ЖБНЫК сомасының мөлшері МСАК субъектісінің дәрігерлік персоналы ЖБНЫК-ның орташа сомасынан арақатынаста комиссияның шешімі бойынша айқындалады. Комиссияның шешімі осы Қағидаға 9-қосымшаға сәйкес нысан бойынша МСАК субъектісі қызметінің түпкілікті нәтиже индикаторларына қол жеткізгені үшін дербес Отбасы денсаулығы орталығының немесе дәрігерлік амбулаторияның бірінші басшысын көтермелеу мөлшерін айқындау туралы хаттама түрінде ресімделеді.
44. МСАК қызметкерлеріне ЖБНЫК сомасын есептеу кезінде есепті кезеңде нақты жұмыс істеген күндері есепке алынады.
45. Есепті кезеңде МСАК қызметкеріне ЖБНЫК сомасын төлеу:
қарастырылып отырған кезеңде осы қызметкерден тәртіптік жаза алынбаса;
ішкі аудит нәтижелері бойынша бұзушылықтар болса;
сыртқы бақылау мен мемлекеттік бақылау нәтижелері бойынша бұзушылықтар болса;
МСАК-тың тиісті субъектісінде бір айдан кем жұмыс істесе;
сынақ мерзімі кезеңінде;
баланы күту бойынша демалыста болған кезде;
күнтізбелік 14 күннен артық оқу демалысында, кезекті еңбек демалысында, жалақысы сақталмайтын демалыста болған кезде;
күнтізбелік 14 күннен артық еңбекке уақытша жарамсыздық кезінде;
есепті кезең аяқталғанға дейін жұмыстан шығарылған кезде жүргізілмейді.
46. МСАК қызметкерлеріне ЖБНЫК сомаларын аудару кезінде Қазақстан Республикасының Салық кодексіне сәйкес төлемдер есепке алынады.
47. Есепті кезеңде МСАК қызметкерлеріне ЖБНЫК сомасын төлеу негізгі жалақыны төлеу кезінде есепті кезеңнен кейінгі келесі айда жүргізіледі.
Көрсетілетін медициналық көмектің
көлеміне, сапасына қарай медицина
қызметкерлеріне еңбекақы төлеу
және салалық көтермелеу жүйесіне
қағидасына
1-қосымша
Денсаулық сақтау ұйымының медицина қызметкерлерінің қызметін
бағалау критерийлері*
Р/с № |
Көрсеткіштердің атауы |
Ақпарат көзі |
Ықпалы |
1. |
Пациенттердің құқықтарының бұзылуымен байланысты негізделген жазбаша және ауызша шағымдардың болуы |
Ұйым басшысының келушілерді қабылдау журналы, азаматтардың жазбаша шағымдарын есепке алу журналы, блоктарға арналған сұратулар, МФҚБК АД-ның тексеру парақтары мен актілері |
Балл және (немесе) соманы төмендету |
2. |
Емдеу мен диагностикалау нәтижесінде туындаған алдын алуға болатын өлім жағдайларының, асқынулардың, оның ішінде пациенттің мүгедек болуына әкелетін жағдайлардың болуы |
Стационарлық науқастың статистикалық карталары, ішкі аудит қызметінің басшысы бекіткен бөлімше меңгерушісінің немесе комиссияның қорытындысы, сараптамалық тексеріс актілері, ӨЖЗК** отырыстарының хаттамалары және МФҚБК АД-ның тексеру парақтары мен актілері |
Балл және (немесе) соманы төмендету |
3. |
Мемлекеттік бақылау нәтижесі бойынша бұзушылықтардың болуы |
МФҚБК АД-ның тексеру парақтары мен актілері |
Балл және (немесе) соманы төмендету |
4. |
Пациенттердің қайта жоспарланбаған келіп түсу жағдайларының болуы (бір аурудың себебі бойынша бір күнтізбелік ай ішінде) |
Стационарлық науқастардың электрондық тіркелімі |
Балл және (немесе) соманы төмендету |
5. |
Клиникалық және патологиялық-анатомиялық диагноздардың қайшы келу жағдайларының болуы |
Патологиялық-анатомиялық зерттеу хаттамасы және патологиялық-анатомиялық отырыстың хаттамасы |
Балл және (немесе) соманы төмендету |
6. |
Қызметтің статистикалық көрсеткіштерінің оң динамикасы |
Мемлекеттік басқару органына ұсынылатын статистикалық деректер мен есептер |
Балл және (немесе) соманы жоғарылату |
7. |
Заманауи технологияларды енгізу, инновациялық қызметтің болуы |
Диагностикалаудың, емдеудің және медициналық оңалтудың жаңа әдістерін қолдануға берілген рұқсат туралы куәліктің болуы (ҚР Денсаулық сақтау министрінің 2009 жылғы 12 қарашадағы № 698 бұйрығы) немесе бөлімше меңгерушісі қол қойған және емдеу ісі бойынша бас дәрігердің орынбасары бекіткен Енгізу актілерінің болуы |
Балл және (немесе) соманы жоғарылату |
Ескертпе:
*ұсыныс сипатына ие және денсаулық сақтау субъектісі қызметінің нәтижесін және көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыруға медицина қызметкерлерінің қосқан үлесін бағалау бойынша тұрақты жұмыс істейтін комиссиямен келісім бойынша персонал қызметінің бейіні мен санатын есепке ала отырып, ұйымның қажеттіліктеріне байланысты толықтырылуы немесе өзгертілуі мүмкін.
ӨЖЗК – өлім жағдайларын зерттеу жөніндегі комиссия.
Көрсетілетін медициналық көмектің
көлеміне, сапасына қарай медицина
қызметкерлеріне еңбекақы төлеу және
салалық көтермелеу жүйесі қағидасына
2-қосымша
Нысан
Денсаулық сақтау ұйымы қызметінің нәтижелерін
және көрсетілетін қызметтердің сапасын арттыруға
қызметкерлердің қосқан үлесін бағалау бойынша
комиссияның төрағасы
______________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))
______________________________________________________
( Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), лауазымы)
Көтермелеу туралы ұсыныс
20__ жылғы «____» ___________ бастап 20__ жылғы «____» ___________
дейінгі кезең
Р/с № |
Т.А.Ә. |
Лауазымы |
Балдардың жоспарлы саны |
Балдардың нақты саны |
Нәтижеге қол жеткізудің %-ы |
Сараланған қосымша ақының сомасы |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Көтермелеу туралы ұсынысты
құрған жауапты адам: ___________________________/___________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
20 ___ жылғы «_____» ____________
Көрсетілетін медициналық көмектің
көлеміне, сапасына қарай медициналық
қызметкерлерге еңбекақы төлеу және
салалық көтермелеу жүйесі қағидасына
3-қосымша
Нысан
Медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық
сақтау субъектісі қызметінің түпкілікті нәтиже индикаторларына
қол жеткізуге байланысты кешенді жан басына шаққандағы
нормативтің ынталандырушы компонентінің сомаларын бөлу бойынша
жиынтық ақпарат
_____________________________________________________________________
(медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық сақтау субъектісінің атауы)
20___ жылғы «_____» ________________бастап 20___ жылғы «_____» ________________ дейінгі кезең
ЖБНЫК сомасын бөлу: ЖБНЫК-ның қорытынды сомасы: ________ теңге; оның ішінде,
біліктілікті арттыруға (5 %-дан кем емес): __________ теңге;
қосымша персоналды ынталандыруға: __________ теңге;
аумақтық учаске шарттарында қызметтер көрсететін қызметкерлерді ынталандыруға: __________ теңге.
Р/с № |
Учаскенің атауы |
Бекітілген халық саны, адам |
Түпкілікті нәтиже индикаторының атауы |
Барлық индикаторлар бойынша балдар санының жиыны |
Нәтижеге қол жеткізудің %-ы |
ЖБНЫК сомасы, теңге |
Учаскедегі персоналдың саны, адам |
||||
... |
|||||||||||
нысаналы мәні |
нақты мәні |
балл |
жоспар |
факт |
ауытқу |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
... |
|||||||||||
Жиыны |
Басшы _______________________________/________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағыштағы ақпарат үшін)
Мөрдің орны (қағаз тасымалдағыштағы нысан үшін)
20 ___ жылғы «_____» ____________
Көрсетілетін медициналық көмектің
көлеміне, сапасына қарай медициналық
қызметкерлерге еңбекақы төлеу және
салалық көтермелеу жүйесі қағидасына
4-қосымша
Нысан
Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі шеңберінде
медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық
сақтау субъектісі қызметінің түпкілікті нәтиже индикаторларының
мәндеріне әсер ететін үдеріс индикаторларының тізбесі*
р/с № |
Түпкілікті нәтиже индикаторларының атауы |
Үдеріс индикаторларының атауы |
Есеп айырысу тәртібі |
Деңгейлес мәні |
А |
1 |
2 |
3 |
4 |
1 |
Медициналық-санитариялық алғашқы көмек деңгейінде алдын алуға болатын ана өлімі |
Терапевт қараған 12 аптаға дейінгі жүкті әйелдердің үлес салмағы |
Терапевт тексерген 12 аптаға дейінгі жүкті әйелдердің саны/терапвет тексерген жүкті әйелдердің жалпы саны, % |
100% |
Ауыр (аса ауыр) жай-күйдегі жүкті әйелдерді және (немесе) босанатын әйелдерді емдеуге жатқызу жағдайлары |
Ауыр (аса ауыр) жай-күйде емдеуге жатқызылған жүкті әйелдердің және (немесе) босанатын әйелдердің саны/емдеуге жатқызылған жүкті әйелдердің және (немесе) босанатын әйелдердің жалпы саны, % |
0% |
||
2 |
Медициналық-санитариялық алғашқы көмек деңгейінде алдын алуға болатын 7 күннен бастап 5 жасқа дейінгі балалар өлімі |
Тек ана сүтімен тамақтанатын 6 айға дейінгі балалардың үлес салмағы |
Кері әсерлердің жоқтығымен Тек ана сүтімен тамақтанатын 6 айға дейінгі балалардың саны/6 айға дейінгі балалардың жалпы саны, % |
100% |
Ана сүтімен тамақтанатын 2 жасқа дейінгі балалардың үлес салмағы |
Кері әсерлердің жоқтығымен ана сүтімен тамақтанатын 24 айға дейінгі балалардың саны/24 айға дейінгі балалардың жалпы саны, % |
100% |
||
Асқынған ЖІИ** бар, емдеуге жатқызылған 5 жасқа дейінгі балалардың үлес салмағы |
Асқынған ЖІИ бар, стационарға емдеуге жатқызылған 5 жасқа дейінгі балалардың саны/ ЖІИ-мен тіркелген 5 жасқа дейінгі балалардың жалпы саны, % |
0% |
||
БАЫЖ бағдарламасына оқытылған МСАК медициналық қызметкерлерінің (дәрігерлер мен орта медицина персоналының) үлес салмағы*** |
БАЫЖ бағдарламасына оқытылған МСАК медициналық қызметкерлерінің (дәрігерлер мен орта медицина қызметкерлерінің) саны/ МСАК медициналық қызметкерлерінің (дәрігерлер мен орта медицина қызметкерлерінің) жалпы саны, % |
100% |
||
3 |
Уақтылы диагностикаланған өкпе туберкулезі |
Қалыптасқан «қауіп» тобының ішінде флюорографиялық тексеріліп-қаралғандардың үлес салмағы |
Қалыптасқан «қауіп» тобының ішінде флюорографиялық тексеріліп-қаралғандардың саны/қалыптасқан «қауіп» тобы, % |
100% |
Қалыптасқан «қауіп» тобының ішінде Манту сынамасымен тексеріліп-қаралғандардың үлес салмағы |
Қалыптасқан «қауіп» тобының ішінде Манту сынамасымен тексеріліп-қаралғандардың саны/ қалыптасқан «қауіп» тобы, % |
100% |
||
Белгіленген бактерияны бөлуі бар науқастардың үлес салмағы |
Белгіленген бактерияны бөлуі бар адамдардың саны/қақырықтың микроскопиясына жіберілген өкпе туберкілезіне күдігі бар адамдардың жалпы саны, % |
5-10% |
||
4 |
1-2 кезеңдік көзге көрінетін алғашқы анықталған қатерлі ісік жағдайлары |
Скринингтік зерттеулерді өткендердің арасында анықталған ЖМІ науқастарының**** үлес салмағы |
Анықталған ЖМІ науқастарының саны/ЖМІ-ні анықтау үшін скринингілік тексеріп-қараудан өткен адамдардың жалпы саны, % |
0,02-0,03 |
Скринингтік зерттеулерді өткендердің арасында анықталған СБІ науқастарының***** үлес салмағы |
Анықталған СБІ науқастарының саны/СБІ-ні анықтау үшін скрингілік тексеріп-қараудан өткен адамдардың жалпы саны, % |
0,1 және жоғары |
||
Скринингтік зерттеулерді өткендердің арасында анықталған тоқ және тік ішек ісігімен ауыратындардың үлес салмағы |
Анықталған тоқ және тік ішек ісігімен ауыратындардың саны/тоқ және тік ішек ісігін анықтау үшін скрингілік тексеріп-қараудан өткен адамдардың жалпы саны, % |
0,02-0,03 |
||
Скринингтер кезінде анықталған онкологиялық аурулардың үлес салмағы |
Скрингтер кезінде анықталған онкологиялық аурулардың саны/ анықталған онкологиялық аурулардың жалпы саны, % |
5 және жоғары |
||
5 |
Асқынған жүрек-тамыр жүйесінің аурулары бар (миокард инфарктісі, инсульт) науқастарды емдеуге жатқызу деңгейі |
Скринингтік зерттеулердің халықтың нысаналы топтарын қамтуы |
ҚЖА****** және ҚЖА қаупі факторларын анықтау үшін скрингілік тексеріп-қараудан өткен адамдардың саны/ҚЖА және ҚЖА қаупі факторларын анықтау үшін скрингілік тексеріп-қаралуы тиіс адамдардың жалпы саны, % |
100% |
Скрининг кезінде анықталған АГ******* мен ИЖА******** бар науқастарды диспансерлік байқаумен қамту |
Диспансерлік байқаумен қамтылған АГ мен ИЖА бар науқастардың жалпы саны/ скринигілік тексеріп-қарау кезінде анықталған АГ мен ИЖА бар науқастардың жалпы саны, % |
100% |
||
Антикоагулянттық терапия алатын жүрекше фибрилляциясы бар науқастардың үлес салмағы |
Антикоагулянттық терапия алатын жүрекше фибрилляциясы бар науқастардың саны/ жүрекше фибрилляциясы бар науқастардың жалпы саны, % |
100% |
||
Диспансерлік есепте тұрған, емдеуге жатқызылған асқынған гипертониялық криз жай-күйіндегі АГ науқастарының үлес салмағы |
Диспансерлік есепте тұрған, емдеуге жатқызылған асқынған гипертониялық криз жай-күйіндегі АГ науқастарының саны/АГ себебі бойынша диспансерлік есепте тұрған адамдардың жалпы саны, % |
70% |
||
Емдеуге жатқызылған асқынған ҚЖА (миокард инфарктісі, ми инсульты) бар науқастардың үлес алмағы |
Асқынған ҚЖА (миокард инфарктісі, ми инсульты) себебі бойынша уақтылы емдеуге жатқызылған (аурудың алғашқы 6 сағатында) науқастардың саны/анықталған асқынған ҚЖА (миокард инфарктісі, ми инсульты) жағдайларының жалпы саны, % |
100% |
||
6 |
Негізделген шағымдар |
Ішкі бақылау (аудит) қызметінің оң шешімімен «мында және қазір» қағидаты бойынша жеке және заңды тұлғалар өтініштерінің үлес алмағы |
Оң шешімі бар жеке және заңды тұлғалар өтініштерінің саны/жеке және заңды тұлғалардың қаралған өтініштерінің жалпы саны, % |
100% |
Ескертпе:
* Денсаулық сақтау субъектісінің басшысы түпкілікті нәтиженің әр индикаторы бойынша, қажет болған жағдайда, өздігінен үдерістің қосамшы индикаторларын, оның ішінде ҚР Үкіметінің 2001 жылғы 23 желтоқсандағы № 1577 қаулысымен бекітілген Медициналық қызметтердің сапасының ішкі және сыртқы сараптамаларын ұйымдастыру мен өткізу қағидаларында жазылған индикаторлар тізбесінен бекітеді.
** ЖІИ– жедел ішек инфекциясы
*** БАЫЖ – бала ауруларын ықпалдасқан жүргізу
**** ЖМІ – жатыр мойыншығы ісігі
***** СБІ – сүт безі ісігі
****** ҚЖА – қан айналымы жүйесінің аурулары
*******АГ – артериалды гипертония;
********ИЖА – ишемиялық жүрек ауруы
Көрсетілетін медициналық көмектің
көлеміне, сапасына қарай медицина
қызметкерлеріне еңбекақы төлеу және
салалық көтермелеу жүйесі қағидасына
5-қосымша
Нысан
Түпкілікті нәтиже индикаторының мәндеріне әсер ететін үдеріс
индикаторларына қол жеткізу бойынша тегін медициналық көмектің
кепілдік берілген көлемі шеңберінде медициналық-санитариялық
алғашқы көмек көрсететін денсаулық сауқтау субъектісі
қызметінің нәтижелері
_____________________________________________________________________
(медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық сақтау
субъектісінің атауы)
20 ___ жылғы «___» _____ бастап 20 ___ жылғы «___» _____ дейінгі кезең
Тіркелген халықтың саны: Барлығы_____адам, оның ішінде: 14 жасқа дейінгі бала - __ адам, 15-тен 18 жасқа дейінгі жасөспірімдері -__ адам, ересек адамдаре - ___ адам, оның ішінде фертилді жастағы әйелдер - __ адам.
р/с № |
Түпкілікті нәтиже индикаторларының атауы |
Үдеріс индикаторларының атауы |
Деңгейлес мән |
МСАК субъектісі бойынша нақты мән |
Учаскенің атауы және (немесе) нөмірі |
Учаскенің атауы және (немесе) нөмірі |
Аумақтық учаске бойынша нақты мәні |
Аумақтық учаске бойынша нақты мәні |
|||||
А |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
... |
... |
|||||
... |
Денсаулық сақтау субъектісінің басшысы ______________/_______________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағыштағы есеп үшін)
Ішкі бақылау (аудит) қызметінің басшысы _____________/_______________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағыштағы есеп үшін)
Мөрдің орны (қағаз тасымалдағыштағы есеп үшін) 20___ жылғы «_____»_______
Көрсетілетін медициналық
көмектің көлеміне, сапасына қарай
медицина қызметкерлеріне
еңбекақы төлеу және салалық
көтермелеу жүйесі қағидасына
6-қосымша
Нысан
Денсаулық сақтау ұйымы қызметінің
нәтижелерін және көрсетілетін қызметтердің
сапасын арттыруға қызметкерлердің қосқан
үлесін бағалау бойынша комиссияның төрағасы
___________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))
_____________________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), лауазымы)
Медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық
сақтау субъектісі қызметінің түпкілікті нәтиже индикаторларына
қол жеткізгені үшін аумақтық учаскеде қызметтер көрсететін МСАК
қызметкерлерін көтермелеу туралы ұсыныс
____________________________________________________________________
(медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық
субъектісінің атауы)
20__ жылғы «____» ___________ бастап 20__ жылғы «____» ___________ дейінгі кезең
Учаскенің атауы: ____________________________(көрсету)
Учаскенің құрамы:
Дәрігерлік персонал: __________________ (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Орта медицина персоналы:______________ (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Әлеуметтік қызметкер __________________ (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
Психолог _____________________________ (тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
1. Түпкілікті нәтиже индикаторларына қол жеткізуді бағалау*
р/c № |
Түпкілікті нәтиже индикаторының атауы |
Нысаналы көрсеткіш |
Нақты көрсеткіш |
нәтижеге қол жеткізу %-ы |
||
мәні |
балл |
мәні |
балл |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
.... |
||||||
Жиыны |
2. Түпкілікті нәтиже индикаторларының мәндеріне әсер ететін үдеріс индикаторларына қол жеткізуді бағалау**
Р/с № |
Түпкілікті нәтиже индикаторының атауы |
Үдеріс индикаторының атауы |
Үдеріс индикаторының деңгейлі мәні |
Үдеріс индикаторының нақты мәні |
Ауытқу |
Мәндерді балмен бағалау *** |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
... |
||||||
Жиыны |
3. Ұсынылып отырған аумақтық учаскедегі қызметкерлер арасында ЖБНЫК сомасын бөлу****
Р/с № |
Т.А.Ә. |
Лауазымы |
Жұмыс күндерінің нақты саны |
Бұзушылықтардың болуы* |
ЖБНЫК сомасын бөлу үшін арақатынас, % |
Ескертпе |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Көтермелеу туралы ұсынысты
құрған жауапты адам: ____________________________/___________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
20__ жылғы «____» ____________
Таныстырылды:
Дәрігерлік персонал: ____________________________________/________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
Орта медицина персоналы: ___________________________/__________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
Әлеуметтік қызметкер: _____________________________/___________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
Психолог: ____________________________________/________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
Ескертпе:
*түпкілікті нәтиже индикаторлары мен олар бойынша деректер ЖБНҚК-дағы деректерге сәйкес болуы тиіс;
**үдеріс индикаторлары мен олар бойынша деректер есепке алу және есеп беру медициналық құжаттамасының негізінде қалыптастырылады;
***үдеріс индикаторлары мәндерінің бағасы балмен айқындалады: «нәтижеге қол жеткізілді» - 2 балл, «нәтижеге ішінара қол жеткізілді» - 1 балл, «нәтижеге қол жеткізілмеді» - 0 балл;
****ЖБНЫК сомасы осы Қағиданың 27-тармағының 1-тармақшасында көрсетілген қызметкерлер арасында бөлінеді;
*****осы Қағиданың 45-тармағына сәйкес және ішкі аудит қызметінің қорытындысы бойынша бұзушылықтардың болуы (қаралып отырған кезең үшін шешілмеген тәртіп жөніндегі жазаның; ішкі аудит нәтижесі бойынша бұзушылықтардың; сыртқы бақылау мен мемлекеттік бақылау нәтижелері бойынша бұзушылықтардың болуы) көрсетіледі.
Көрсетілетін медициналық
көмектің көлеміне, сапасына қарай
медициналық қызметкерлерге
еңбекақы төлеу және салалық
көтермелеу жүйесі қағидасына
7-қосымша
Нысан
Денсаулық сақтау ұйымы қызметінің нәтижелерін
және көрсетілетін қызметтердің сапасын
арттыруға қызметкерлердің қосқан үлесін бағалау
бойынша комиссияның төрағасы
_______________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
_____________________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), лауазымы)
Медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық
сақтау субъектісі қызметінің түпкілікті нәтиже индикаторларына
қол жеткізгені үшін жалпы дәрігерлік практика және (немесе)
учаскелік қызмет бөлімшелерінің меңгерушісін/ аға мейіргерін
көтермелеу туралы ұсыныс
_____________________________________________________________________
(медициналық-санитариялық алқашқы көмек көрсететін денсаулық сақтау субъектісінің атауы)
20__ жылғы «____» ___________ бастап 20__ жылғы «____» ___________ дейінгі кезең
Халық саны: _____________ адам
Дәрігерлердің саны: ______________
Мейіргерлердің саны: _______________
1 дәрігерлік лауазымға шаққандағы халық саны: _______________ адам
Учаскедегі 1 дәрігер лауазымына шақанда учаскедегі мейіргерлердің арақатынасы _____________;
Жалпы дәрігерлік практика мен учаскелік қызмет бөлімшесінің құрамы:
____________________________________________________________________
(жалпы дәрігерлік практика мен учаскелік қызмет бөлімшесіне қосылған
учаскелердің тізбесін көрсету)
1. Жалпы дәрігерлік практика және (немесе) учаскелік қызмет бөлімшесінің түпкілікті нәтиже индикаторларына қол жеткізуін бағалау*:
Р/с № |
Түпкілікті нәтиже индикаторының атауы |
Нысаналы көрсеткіш |
Нақты көрсеткіш |
нәтижеге қол жеткізу %-ы |
||
мәні |
балл |
мәні |
балл* |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
... |
||||||
Жиыны |
2. Жалпы дәрігерлік практика және (немесе) учаскелік қызмет бөлімшесінің түпкілікті нәтиже индикаторларының мәндеріне әсер ететін үдеріс индикаторларына қол жеткізуін бағалау**:
Р/с № |
Түпкілікті нәтиже индикаторының атауы |
Үдеріс индикаторының атауы |
Үдеріс индикаторының деңгейлі мәні |
Үдеріс индикаторының нақты мәні |
Ауытқу |
Мәндерді балмен бағалау *** |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
... |
||||||
Жиыны |
3. ЖБНЫК сомаларын бөлу
Р/с № |
Т.А.Ә. |
Лауазымы |
Жұмыс күндерінің нақты саны |
Бұзушылықтардың болуы**** |
ЖБНЫК сомасын бөлу үшін арақатынас, % |
Ескертпе |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Көтермелеу туралы ұсынысты
құрған жауапты адам: _______________________/__________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
20__ жылғы «____» ____________
Таныстырылды:___________________________/______________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
Ескертпе:
*түпкілікті нәтиже индикаторлары мен олар бойынша деректер ЖБНҚК-дағы деректерге сәйкес орташа нақты бөлімше меңгерушісіне немесе аға мейіргерге тіркелген барлық аумақтық учаскелер бойынша айқындалады;
**үдеріс индикаторлары мен олар бойынша деректер есепке алу және есеп беру медициналық құжаттамасының негізінде нақты бөлімше меңгерушісіне немесе аға мейіргерге тіркелген барлық аумақтық учаскелер бойынша қалыптастырылады;
***үдеріс индикаторлары мәндерінің бағасы балмен айқындалады: «нәтижеге қол жеткізілді» - 2 балл, «нәтижеге ішінара қол жеткізілді» - 1 балл, «нәтижеге қол жеткізілмеді» - 0 балл;
****осы Қағиданың 45-тармағына сәйкес және ішкі аудит қызметінің қорытындысы бойынша бұзушылықтардың болуы (қаралып отырған кезең үшін шешілмеген тәртіп жөніндегі жазаның; ішкі аудит нәтижесі бойынша бұзушылықтардың; сыртқы бақылау мен мемлекеттік бақылау нәтижелері бойынша бұзушылықтардың болуы) көрсетіледі.
Көрсетілетін медициналық
көмектің көлеміне, сапасына қарай
медицина қызметкерлеріне
еңбекақы төлеу және салалық
көтермелеу жүйесі қағидасына
8-қосымша
Нысан
Денсаулық сақтау ұйымы қызметінің
нәтижелерін және көрсетілетін қызметтердің
сапасын арттыруға қызметкерлердің қосқан
үлесін бағалау бойынша комиссияның
төрағасы
__________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
____________________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), лауазымы)
Медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық
сақтау субъектісі қызметінің түпкілікті нәтиже индикаторларына
қол жеткізгені үшін Отбасы денсаулығы орталығының профилактика
және әлеуметтік-психологиялық көмек бөлімшесінің қызметкерлерін
көтермелеу туралы ұсыныс
____________________________________________________________________
(медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық сақтау субъектісінің атауы)
20__ жылғы «____» ___________ бастап 20__ жылғы «____» ___________ дейінгі кезең
Халық саны: ______________ адам
Профилактика және әлеуметтік-психологиялық көмек бөлімшесінің құрамы*:
______________________________________________________ (қызметкерлерді көрсету)
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), лауазымы)
1. Түпкілікті нәтижесінің индикаторларына қол жеткізуді бағалау**
Р/с № |
Түпкілікті нәтиже индикаторының атауы |
Нысаналы көрсеткіш |
Нақты көрсеткіш |
нәтижеге қол жеткізу %-ы |
||
мәні |
балл |
мәні |
балл* |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
... |
||||||
Жиыны |
2. Түпкілікті нәтиже индикаторларына әсер ететін үдеріс индикаторларына қол жеткізуді бағалау***
Р/с № |
Түпкілікті нәтиже индикаторының атауы |
Үдеріс индикаторының атауы |
Үдеріс индикаторын ың деңгейлі мәні |
Үдеріс индикатор ының нақты мәні |
Ауыт қу |
Мәндерді ұпаймен бағалау **** |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Жиыны |
3. Отбасы денсаулығы орталығының профилактика және әлеуметтік-психологиялық көмек бөлімшесінің қызметкерлеріне ЖБНЫК сомаларын бөлу:
Р/с № |
Т.А.Ә. |
Лауазымы |
Жұмыс күндерінің нақты саны |
Бұзушылықтардың болуы***** |
ЖШНЫК сомасын бөлу үшін арақатынас, % |
Ескертпе |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
... |
||||||
... |
Көтермелеу туралы ұсынысты
құрған жауапты адам: ___________________________/____________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
20__ жылғы «____» ____________
Таныстырылды:
Дәрігерлік персонал: ___________________________/____________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
Орта медицина персоналы: ___________________________/________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
Ескертпе:
*профилактика және әлеуметтік-психологиялық көмек бөлімшесінің құрамы Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2010 жылғы 7 сәуірдегі № 238 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6173 тіркелген) сәйкес айқындалған қызметкерлерді қамтиды;
**жалпы МСАК субъектісі бойынша түпкілікті нәтиже индикаторлары мен олар бойынша деректер ЖБНҚК-дағы деректерге сәйкес болуы тиіс;
***үдеріс индикаторлары мен олар бойынша деректер есепке алу және есеп беру медициналық құжаттамасының негізінде қалыптастырылады;
****үдеріс индикаторлары мәндерінің бағасы балмен айқындалады: «нәтижеге қол жеткізілді» - 2 балл, «нәтижеге ішінара қол жеткізілді» - 1 балл, «нәтижеге қол жеткізілмеді» - 0 балл;
*****осы Қағиданың 45-тармағына сәйкес және ішкі аудит қызметінің қорытындысы бойынша бұзушылықтардың болуы (қаралып отырған кезең үшін шешілмеген тәртіп жөніндегі жазаның; ішкі аудит нәтижесі бойынша бұзушылықтардың; сыртқы бақылау мен мемлекеттік бақылау нәтижелері бойынша бұзушылықтардың болуы) көрсетіледі.
Көрсетілетін медициналық
көмектің көлеміне, сапасына қарай
медицина қызметкерлеріне
еңбекақы төлеу және салалық
көтермелеу жүйесі қағидасына
9-қосымша
Нысан
Денсаулық сақтау ұйымы қызметінің
нәтижелерін және көрсетілетін қызметтердің
сапасын арттыруға қызметкерлердің қосқан
үлесін бағалау бойынша комиссияның төрағасы
_________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)
_____________________________________________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда), лауазымы)
Медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық
сақтау субъектісі қызметінің түпкілікті нәтиже индикаторларына
қол жеткізгені үшін дербес Отбасы денсаулығы орталығының немесе
дәрігерлік амбулаторияның бірінші басшысын көтермелеудің
мөлшерін айқындау туралы хаттама
_____________________________________________________________________
(медициналық-санитариялық алғашқы көмек көрсететін денсаулық сақтау субъектісінің атауы)
20__ жылғы «____» ___________ бастап 20__ жылғы «____» ___________ дейінгі кезең
1. МСАК субъектісінің тіркелген халқы мен қызметкерлері туралы деректер*:
р/с № |
Атау |
Жоспарлы көрсеткіш |
Нақты көрсеткіш* |
1 |
Тіркелген халықтың саны, адам |
х |
|
2 |
Учаскелердегі дәрігерлік персоналдың саны |
х |
|
3 |
Учаскелердегі орта медицина қызметкерлерінің саны |
х |
|
4 |
Қосымша персоналдың саны |
х |
|
5 |
Бір дәрігерлік лауазымға шаққандағы орта медицина персоналының саны, оның ішінде |
х |
|
терапиялық учаскеде |
1,0: 2,0-ден кем емес |
||
педиатриялық учаскеде |
1,0: 2,0-ден кем емес |
||
отбасы дәрігерінің/ЖПД учаскесінде |
1,0: 2,0-ден кем емес |
||
6 |
Тіркелген халықтың 10 000 адамына шаққандағы әлеуметтік қызметкерлермен қамтамасыз етілуі |
1,0-ден кем емес |
|
7 |
Тіркелген халықтың 10 000 адамына шаққандағы психологтармен қамтамасыз етілуі |
1,0-ден кем емес |
|
8 |
Медициналық ұйымның коэффициенті |
1,0 |
2. Түпкілікті нәтиже индикаторларына қол жеткізуді бағалау*
р/с № |
Түпкілікті нәтиже индикаторының атауы |
Нысаналы көрсеткіш |
Нақты көрсеткіш |
нәтижеге қол жеткізу %-ы |
ЖБНЫК сомасы, теңге |
||||
мәні |
балл |
мәні |
балл |
жоспар |
факт |
ауытқу |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Жиыны |
3. ЖБНЫК сомаларын бөлу:
р/с№ |
Т.А.Ә. |
Лауазымы |
Жұмыс күндерінің нақты саны |
ЖБНЫК сомаларын бөлу үшін арақатынас |
Ескертпе |
1 |
2 |
3 |
4 |
6 |
7 |
Комиссияның құрамы: _______________________________/_________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
_______________________________/_________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
_______________________________/_________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
_______________________________/_________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
_______________________________/_________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
Таныстырылды:
Дербес Отбасы денсаулығы орталығының
немесе дәрігерлік амбулаторияның
бірінші басшысы ______________________________/________________
(Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)/қолы)
(қағаз тасымалдағышта ұсыну үшін)
20__ жылғы «____» ___________
Ескертпе:
* МСАК субъектісінің тіркелген халқы мен қызметкерлері туралы нақты деректер ЖБНҚК-дағы деректерге сәйкес болуы тиіс;
**жалпы МСАК субъектісі бойынша түпкілікті нәтиже индикаторлары мен олар бойынша деректер ЖБНҚК-дағы деректерге сәйкес болуы тиіс.