Дінтану сараптамасын жүргізу қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы № 162 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 5 ақпанда № 10184 тіркелді.

      "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 4-бабының 10-1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің м.а. 10.03.2022 № 70 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Дінтану сараптамасын жүргізу қағидалары бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің Дін істері комитетіне белгіленген заңнамалық тәртіпте:

      1) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркеуден кейін 10 күнтізбелік күн ішінде мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жолдауды;

      3) осы бұйрықты ресми жарияланғаннан кейін Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Күші жойылды деп танылсын:

      1) Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігі Төрағасының 2012 жылғы 30 қазандағы № 112 "Дінтану сараптамасын жүргізетін сарапшыларды іріктеу жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу реестрінде № 8116 тіркелген, 2013 жылғы 16 қаңтардағы № 22 (27961) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланған);

      2) Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігі Төрағасының 2013 жылғы 23 желтоқсандағы № 50 "Дінтану сараптамасын жүргізетін сарапшыларды іріктеу жөніндегі нұсқаулықты бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігі Төрағасының 2012 жылғы 30 қазандағы № 112 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу реестрінде № 9103 тіркелген, 2014 жылғы 27 наурыздағы № 59 (28283) "Егемен Қазақстан" газетінде жарияланған).

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Мәдениет және спорт вице-министрі М.А. Әзілхановқа жүктелсін.

      5. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен он күнтізбелік күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Министр А. Мұхамедұлы

  Қазақстан Республикасы
Мәдениет және спорт
министрінің
2014 жылғы 30 желтоқсандағы
№ 162 бұйрығымен
бекітілген

Дінтану сараптамасын жүргізу қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 31.03.2020 № 95 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Дінтану сараптамасын жүргізу қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 4-бабының 10-1) тармақшасына және "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес әзірленді және дінтану сараптамасын жүргізу (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің м.а. 10.03.2022 № 70 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Дінтану сараптамасын (бұдан әрі – сараптама) жүргізуді Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Дін істері комитеті (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) қамтамасыз етеді.

      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Мәдениет және ақпарат министрінің 08.02.2024 № 47-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2-1. Уәкілетті орган осы Қағидаларға енгізілген өзгерістер және (немесе) толықтырулар туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығына, "электрондық үкіметтің" ақпараттық-коммуникациялық инфрақұрылымының операторына, көрсетілетін қызметті берушіге 3 (үш) жұмыс күні ішінде жібереді.

      Ескерту. 2-1-тармақпен толықтырылды – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 22.12.2022 № 557 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      3. Сараптама объектілеріне:

      діни бірлестіктердің құрылтай құжаттары;

      діни мазмұндағы құжаттар (діни бірлестіктердің құрылымы, діни ілім негіздері, діни практикасы, діни қызметтің нысандары мен әдістері бар);

      діни білім беру бағдарламалары;

      діни мазмұндағы ақпараттық материалдар, діни әдебиет және діни мақсаттағы заттар жатады.

      4. Заңның 6-бабының 3-тармағына сәйкес дінтану сараптамасын діни қызмет саласында арнайы білімі және (немесе) жұмыс тәжірибесі бар сарапшылар (мамандар), қажет болған кезде мемлекеттік органдардың өкілдерін және өзге де мамандарды тарта отырып, осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен жүргізеді.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің м.а. 10.03.2022 № 70 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      5. Сараптаманы жүргізу үшін гуманитарлық ғылымдар бағыты бойынша мына:

      дінтану;

      теология;

      исламтану мамандықтарының біреуі бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білімі бар сарапшылар, сондай-ақ діни қызмет саласында кемінде екі жыл жұмыс тәжірибесі бар сарапшылар тартылады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің м.а. 10.03.2022 № 70 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      6. Сараптама жүргізудің негіздері:

      1) жеке және (немесе) заңды тұлғалардың уәкілетті органға өтініштері;

      2) Қазақстан Республикасы ұйымдарының кітапхана қорларына, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушіге діни әдебиеттің, діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдардың келіп түсуі;

      3) жеке тұлғалардың миссионер ретінде тіркеу және діни бірлестіктерді тіркеу туралы өтініші;

      4) жеке пайдалануға арналған материалдарды қоспағанда, діни мазмұндағы ақпараттық материалдардың әкелінуі;

      5) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұйрығы;

      6) діни әдебиеттің және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдардың әзірленуі, шығарылуы және таратылуы болып табылады.

2-тарау. Дінтану сараптамасын жүргізу тәртібі

      7. Сараптама өзіне:

      1) объект мазмұнының нақты діни ілімге тиесілігін айқындауды, зерттелетін объектінің мазмұнын аксиологиялық бейтараптықтың сақталуы нысанасында зерттеуді, сондай-ақ діни көзқарастар мен ғибадат ету практикасының ілімді ұстанушыларға және қоғамның өзге мүшелеріне теріс ықпал ету ықтималдылығына баға беруді;

      2) көрсетілетін қызметті беруші қойған мәселелерді ескере отырып, сараптама объектілерін қарауды. Діни бірлестіктердің құрылтай құжаттарын қарау кезінде діни бірлестіктердің қызметін, оның ішінде олардың нақты қызметінің нысандары мен әдістерін зерделеу жүргізіледі;

      3) сараптама объектісін Қазақстан Республикасының Конституциясы мен заңнамасының нормаларына қайшылықтардың болуын, сондай-ақ Қазақстан Республикасы азаматтарының құқықтары мен бостандықтарының бұзылуын анықтау нысанасында зерделеуді қамтиды.

      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін жеке және (немесе) заңды тұлғалар (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті аушы) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне немесе "электрондық үкіметтің" www.egov.kz www.elicense.kz веб-порталы (бұдан әрі – Портал) арқылы осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш береді.

      Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып, қызмет көрсету процесінің сипаттамаларын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптар тізбесі 2-қосымшаға сәйкес жазылған.

      Көрсетілетін қызметті беруші өтініш келіп түскен күні оларды қабылдауды, тіркеуді жүзеге асырады (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталған кейін, демалыс және мереке күндері өтініш жасаған кезде Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).

      Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы өтініш жасаған жағдайда, құжаттарды қабылдап алған адамның тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) көрсетіле отырып, кіріс құжаттарын қабылдаған күні, уақыты және нөмірі бар, көрсетілетін қызметті берушінің мөртаңбасы қойылған көрсетілетін қызметті алушының өтінішінің көшірмесі құжаттар топтамасының қабылданғанын растау болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесіне сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған және (немесе) қолданыс мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайларда көрсетілетін қызметті беруші өтінішті қабылдаудан бас тартады.

      Көрсетілетін қызметті беруші ақпараттандыру саласындағы уәкілетті орган белгілеген тәртіппен мемлекеттік қызметтер көрсету мониторингісінің ақпараттық жүйесіне мемлекеттік қызмет көрсетуді есепке алуды жүзеге асырады.

      Көрсетілетін қызметті алушы өтінішті Портал арқылы берген кезде "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызмет көрсетуге сұрау салуды қарау мәртебесі туралы ақпарат, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін алу күні мен уақытын көрсете отырып хабарлама жіберіледі.

      Жеке тұлғалар үшін - жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттардың сервисінен алынған электрондық құжат немесе заңды тұлғалар үшін - діни бірлестікті мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік не анықтама туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Егер, көрсетілетін қызметті алушы өтінішті Портал арқылы сараптама объектілерінің электрондық нысандарын тіркемей жіберсе, көрсетілетін қызметті беруші Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес көрсетілетін қызметті алушыға 1 (бір) жұмыс күні ішінде сараптама объектісінің түпнұсқаларын көрсетілетін қызметті алушының мекенжайына жіберу қажеттілігі туралы хабарлама жібереді.

      Көрсетілетін қызметті алушы сараптама объектілерін хабарламаны алған күннен бастап күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына пошта байланысы арқылы не қолма-қол жібереді.

      Сараптама жүргізу мерзімі көрсетілетін қызметті беруші сараптама объектілерін алғанға дейін тоқтатыла тұрады.

      Көрсетілетін қызметті беруші өтініш тіркелген кезден бастап 1 (бір) жұмыс күнінен кешіктірмей сараптама объектісін ілеспе хатпен сараптамаға жібереді.

      Ескерту. 8-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 22.12.2022 № 557 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      8-2. 300-ден (үш жүзден) астам баспа бетін немесе ұзақтығы 2 (екі) сағаттан астам аудио, бейне жазбаларды қамтитын объекті сараптамаға келіп түскен жағдайда, сараптама жүргізу 2 (екі) немесе одан да көп сарапшыға тапсырылады.

      Сараптамалық қорытынды әрбір сарапшыдан алынған тұжырымдарды бірлесіп талдаудан кейін жасалады және бірыңғай қорытындыны білдіреді.

      Ескерту. Қағида 8-2-тармақпен толықтырылды- ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің м.а. 10.03.2022 № 70 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      9. Сараптама объектісі келіп түскен кезде сарапшы (сарапшылар) 17 (он жеті) жұмыс күні ішінде объектіге сараптама жүргізеді және көрсетілетін қызметті берушіге сараптама қорытындысын жібереді, сондай-ақ сараптама объектісін көрсетілетін қызметті берушіге қайтарады.

      Ескерту. 9-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің м.а. 10.03.2022 № 70 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      10. Сарапшыда (сарапшыларда) қолда бар объект бойынша материалдар толық болмаған кезде қосымша материалдар мен ақпараттар беру туралы мүдделі діни бірлестіктерге, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарына, ұйымдар мен қоғамдық бірлестіктерге, халықаралық ұйымдарға (Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі арқылы) сұрау салулар жіберген жағдайда сараптама жүргiзу мерзімі 15 (он бес) жұмыс күніне ұзартылады. Сараптама жүргізу мерзімін ұзартқан кезде көрсетілетін қызметті беруші сұрау салуларды жіберген күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде бұл туралы көрсетілетін қызметті алушыға жазбаша хабарлайды, Портал арқылы өтініш жасаған жағдайда электрондық құжат нысанында хабардар етеді.

      11. Дінтану сараптамасын жүргізу үшін уәкілетті орган осы Қағидалардың 5-тармағының талаптарына сәйкес келетін сарапшыларды айқындайды. Мемлекеттік органдардың өкілдері және өзге де мамандар тартылған кезде, сондай-ақ бір объект бойынша 3 (үш) сарапшыдан артық айқындалған кезде уәкілетті орган сараптама тобын құрады. Сараптамалық қорытынды әрбір сарапшыдан алған тұжырымдамалардың негізінде бірлесіп жасалады.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің м.а. 10.03.2022 № 70 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      12. Көрсетілетін қызметті беруші сарапшыға (сарапшыларға, сараптама тобының мүшелеріне) объект бойынша сараптама жүргізу мәселелерінің тізбесін береді.

      13. Сарапшыда (сарапшыларда) қолда бар объект бойынша материалдар толық болмаған кезде көрсетілетін қызметті беруші қосымша материалдар мен ақпараттар беру туралы мүдделі діни бірлестіктерге, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарына, ұйымдар мен қоғамдық бірлестіктерге, халықаралық ұйымдарға (Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі арқылы) сұрау салулар жібереді.

      14. Сараптама жүргізу барысында сарапшы (сарапшылар, сараптама тобының мүшелері):

      1) уәжді, ғылыми негізделген, объективті және толық сараптама қорытындысын дайындайды;

      2) сараптама жүргізу үшін ұсынылған сараптама объектісі, материалдар мен ақпараттар туралы мәліметтерді жария етпейді, сондай-ақ оларды жария бағалаудан тартынады.

      15. Сараптама нәтижелері бойынша ұсынымдық сипаттағы сараптама қорытындысы жасалады.

      Сараптама қорытындысында:

      1) сараптама қорытындысының нөмірі;

      2) сараптаманы жүргізген адам (адамдар);

      3) сарапшының (сарапшылардың) құзыреттілігін көрсететін деректер: мамандығы, ғылыми дәрежесі (бар болған жағдайда);

      4) сараптама жүргізудің негізі (дері);

      5) сараптама объектісінің толық атауы;

      6) сараптама объектісінің діни қатыстылығы;

      7) сараптама объектісінің шығыс деректері көрсетіледі. Егер сараптама объектісі діни мазмұндағы ақпараттық материал немесе діни әдебиет болып табылса, онда авторы және/немесе аудармашы (лар), құрастырушы (лар), баспасы, шыққан жылы, парақтар саны, ISBN (Кітаптың халықаралық стандартты нөмірі) бар болған жағдайда, объекті мазмұнының тілі, егер сараптама объектісі заңды тұлғаның (діни бірлестіктің) құрылтай құжаттары болып табылса - заңды мекенжайы, құрылтай құжатының қабылданған күні, парақтар саны, объекті мазмұнының тілі, егер сараптама объектісі діни оқу орындарының рухани (діни) білім беру бағдарламалары болып табылса объектінің парақтар саны, объекті мазмұнының тілі көрсетіледі;

      8) көрсетілетін қызметті беруші қойған сұрақтарға уәжді, ғылыми негізделген, объективті және толық жауаптар;

      9) сараптама объектісінің Қазақстан Республикасының аумағында пайдалануға және таратылуға ұсынылатыны немесе ұсынылмайтыны көрсетілетін сарапшының тұжырымы көрсетіледі.

      16. Сараптама қорытындысына сарапшы (сарапшылар, сараптама тобының мүшелері) қол қояды және сараптама қорытындысының әрбір парағы оның қолымен расталады. Сараптама қорытындысын алғаннан кейін көрсетілетін қызметті беруші 2 (екі) жұмыс күні ішінде сараптама қорытындысының нәтижелері туралы көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы қол қойған қағаз нысандағы немесе электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған электрондық құжат нысанында хат немесе көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуы туралы уәжді жауап дайындайды.

      16-1. Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін негіздер анықталған кезде көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы алдын ала шешім туралы, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушыға алдын ала шешім бойынша ұстанымын білдіру мүмкіндігін беру үшін тыңдауды өткізу уақыты мен орны (тәсілі) туралы хабардар етеді.

      Көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталғанға дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын көрсетілетін қызметті алушыны тыңдау туралы хабардар етеді. Тыңдау хабарлама жасалған күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      Тыңдау нәтижелері бойынша көрсетілетін қызметті беруші қағаз нысанда немесе көрсетілетін қызметті берушінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған сараптама қорытындысының нәтижелері туралы көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы қол қойған қағаз нысандағы немесе электрондық цифрлық қолтаңбасымен қол қойылған электрондық құжат нысанында хат немесе көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуы туралы уәжді жауап береді.

      Ескерту. Қағида 16-1-тармақпен толықтырылды - ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің м.а. 10.03.2022 № 70 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі); жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 22.12.2022 № 557 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрықтарымен.

      17. Егер объектілерге бұрын сараптама жүргізілген жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші 2 (екі) жұмыс күні ішінде сараптама нәтижелері туралы хат береді.

      18. Оң сараптамалық қорытынды алған сараптама нәтижелері көрсетілетін қызметті берушінің ресми сайтында жариялануға тиіс.

      19. Сараптаманы жүргізуді қаржыландыру Қазақстан Республикасының бюджет заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

3-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі

      20. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымды қарауды Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес діни қызмет саласындағы мемлекеттік реттеуді жүзеге асыратын лауазымды адам, жоғары тұрған уәкілетті орган, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті орган (бұдан әрі – шағымды қарайтын орган) жүргізеді.

      Шағым көрсетілетін қызметті берушіге және (немесе) шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды адамға беріледі.

      Көрсетілетін қызметті берушінің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 25-бабының 2-тармағына сәйкес тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды адам шағым келіп түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күнінен кешіктірмей оны және әкімшілік істі шағымды қарайтын органға жібереді.

      Әкімшілік іс шағымды қарайтын органға, көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды тұлғаға жіберілмейді, егер көрсетілетін қызметті беруші осы тармақта көрсетілген мерзімдерге және шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім қабылдаса не өзге де әрекет жасаса.

      Бұл ретте көрсетілетін қызметті беруші, шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасалатын лауазымды адам, егер ол 3 (үш) жұмыс күні ішінде шағымда көрсетілген талаптарды толық қанағаттандыратын шешім қабылдаса не өзге де әрекет жасаса, шағымды қарайтын органға шағымды жібермейді.

      Егер заңда өзгеше көзделмесе, сотқа дейінгі тәртіппен шағым жасалғаннан кейін сотқа шағыммен жүгінуге жол беріледі.

      Ескерту. 20-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 22.12.2022 № 557 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.
      21. Алып тасталды – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 22.12.2022 № 557 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      22. Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 25-бабының 4-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің, мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның шағымды қарау мерзімі:

      1) шағым бойынша қосымша зерделеу немесе тексеру не жергілікті жерге барып тексеру жүргізу;

      2) қосымша ақпарат алу үшін қажет болған жағдайларда он жұмыс күнінен аспайтын мерзімге ұзартылады.

      Шағымды қарау мерзімі ұзартылған жағдайда шағымдарды қарау бойынша өкілеттіктер берілген лауазымды адам шағымды қарау мерзімі ұзартылған кезден бастап үш жұмыс күні ішінде шағым берген өтініш берушіге ұзарту себептерін көрсете отырып, шағымды қарау мерзімінің ұзартылғаны туралы жазбаша нысанда (шағым қағаз жеткізгіште берілген кезде) немесе электрондық нысанда (шағым электрондық түрде берілген кезде) хабарлайды.

      Шағымды қарау нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді.

      Ескерту. 22-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 22.12.2022 № 557 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

  Дінтану сараптамасын
жүргізу қағидаларына
1-қосымша
  нысан
  Қазақстан Республикасының
Ақпарат және қоғамдық даму
министрлігі Дін істері
комитетінің төрағасы
__________________________
(тегі, аты, әкесінің аты) кімнен
__________________________
__________________________
(жеке тұлғалар үшін тегі,
аты, әкесінің аты
(болған жағдайда),
мекенжайы және телефоны.
Заңды тұлғалар үшін атауы,
пошталық мекенжайы
және телефоны)

Өтініш

      Сізден мынадай:________________________________________________________________________

      (авторын және/немесе аудармашыны, құрастырушыны), басылым деректерін (қала, баспасы,

      басып шығарылған жылы, парақ саны) көрсете отырып сараптама объектілерін тізбелеу)

      ____________________________________________________________ діни материалдарға

      дінтану сараптамасын жүргізуді сұраймын.

      ________________________________________________________________________________

      (себептері көрсетіледі, бұл ретте ұйымдардың кітапхана қорларына келіп түскен жағдайда,

      ұйымның атауын және келіп түскен күнін, миссионерлерді немесе діни бірлестіктерді тіркеуге

      өтініш берген жағдайда - күні мен мұндай өтінішті қабылдаған органды, Қазақстан

      Республикасының аумағына әкелінген жағдайда - әкелінген күнін көрсету қажет).

      _____________________________________________________________________ байланысты

      дінтану сараптамасын жүргізу қажет.

      Өтініш берушінің қолы, қол қойылған күні.

      Мөр (бар болған жағдайда).

  Дінтану сараптамасын
жүргізу қағидаларына
2-қосымша

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Мәдениет және ақпарат министрінің 08.02.2024 № 47-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

"Дінтану сараптамасын жүргізу" мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі

1

Көрсетілетін қызметті берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Дін істері комитеті

2

Мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсыну тәсілдері

1) Қазақстан Республикасы Мәдениет және ақпарат министрлігінің Дін істері комитеті;
2) www.egov.kz, www.elicense.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал).

3

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі

Жиырма екі (22) жұмыс күні

4

Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны

электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде

5

Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi

Сараптама қорытындысы туралы хат не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжді жауап

6

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлемақы мөлшері және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Тегін

7

Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның және ақпарат объектілерінің жұмыс графигі

1) көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбі – жұма аралығында сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 18.30-ға дейін.
Арызды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен сағат 09.00-ден 17.30-ға дейін жүзеге асырылады.
Арызды қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек күту тәртібінде жүзеге асырылады;
2) портал – жөндеу жұмыстарына байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде арызды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).
Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары:
1) көрсетілетін қызметті беруші – www.mam.gov.kz интернет-ресурсында, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде;
2) www.egov.kz, www.elicense.kz порталдарында орналастырылған.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушыдан талап етілетін құжаттар мен мәліметтердің тізбесі

Көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:
1) осы Дінтану сараптамасын жүргізу қағидаларының 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша арыз;
2) жеке тұлғалар үшін – жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттардың сервисінен алынған электрондық құжат немесе заңды тұлғалар үшін – діни бірлестікті мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік не анықтама;
3) сараптама объектісінің Қазақстан Республикасы ұйымдарының кітапхана қорларына келіп түскенін растайтын құжаттың көшірмесі не миссионерлерді немесе діни бірлестікті тіркеу үшін берілген арыздың көшірмесі не діни бірлестік басшысының немесе оның міндетін атқарушы адамның атынан жазылған Қазақстан Республикасының аумағына әкелінгенін растайтын электрондық құжаттың көшірмесі;
4) сараптама объектілері.
Ұсынылған материал шет тілінде болған жағдайда, "Нотариат туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 80-бабына сәйкес оның қазақ не орыс тілдеріндегі нотариалды куәландырылған аудармасы беріледі. Объект жинақталған, ақаусыз және зақымдалмаған күйде ұсынылады.
Порталға:
1) көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) қол қойылған электрондық құжат нысанындағы арыз;
2) сараптама объектісінің Қазақстан Республикасы ұйымдарының кітапхана қорларына келіп түскенін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі не миссионерлерді немесе діни бірлестікті тіркеу үшін берілген арыздың электрондық көшірмесі не діни бірлестік басшысының немесе оның міндетін атқарушы адамның атынан жазылған Қазақстан Республикасының аумағына әкелінгенін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі;

9

Мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту үшін Қазақстан Республикасының заңдарында белгіленген негіздері

1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) онда қамтылған деректердің (мәліметтердің) анық еместігінің анықталуы;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) ұсынылған материалдардың, объектілердің, деректер мен мәліметтердің Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде белгіленген талаптарға сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуды талап ететін қызметтің немесе қызметтің жекелеген түрлерімен айналысуға тыйым салу туралы заңды күшіне енген сот шешімі (өкімі) болса;
4) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты соттың заңды күшіне енген шешімнің болуы, оның негізінде көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметті алумен байланысты арнайы құқығынан айырылуы.

10

Мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсетілетін өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электрондық нысанда алуға мүмкіндігі бар. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы "жеке кабинеті", көрсетілетін қызметті берушінің анықтамалық қызметтері, сондай-ақ Бірыңғай байланыс орталығы арқылы "1414", 8-800-080-7777 алуға мүмкіндігі бар.
Цифрлық құжаттар сервисі мобильді қосымшада авторландырылған пайдаланушылар үшін қолжетімді.
Цифрлық құжатты пайдалану үшін электрондық-цифрлық қолтаңбаны немесе бір реттік парольді пайдалана отырып, мобильді қосымшада авторландырудан өту, одан әрі "Цифрлық құжаттар" бөліміне өтіп, қажетті құжатты таңдау қажет.

  Дінтану сараптамасын
жүргізу қағидаларына
3-қосымша

Хабарлама

      Ескерту. 3-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Ақпарат және қоғамдық даму министрінің 22.12.2022 № 557 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Осы хабарламамен Сізге мынадай объектілерге

      __________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________

      (авторын және/немесе аудармашыны, құрастырушыны), басылым деректерін (қала, баспасы, басып шығарылған жылын, парақ санын, ISBN (Кітаптың халықаралық стандартты нөмірі) көрсете отырып, сараптама объектілерін тізбелеу

      _______________ бұрын дінтану сараптамасы жүргізілмегендігін хабарлаймыз.

      Осыған байланысты, Сізге дінтану сараптамасын жүргізу үшін 010000 Астана қаласы, Мәңгілік ел даңғылы, 8, Министрліктер үйі, 14-кіреберіс мекенжайы бойынша хабарлама алған күннен бастап күнтізбелік 30 (отыз) күннен кешіктірілмей объектілерді беру қажет.


     

Об утверждении Правил проведения религиоведческой экспертизы

Приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 30 декабря 2014 года № 162. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 февраля 2015 года № 10184.

      В соответствии с подпунктом 10-1) статьи 4 Закона Республики Казахстан "О религиозной деятельности и религиозных объединениях" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула - в редакции приказа и.о. Министра информации и общественного развития РК от 10.03.2022 № 70 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения религиоведческой экспертизы.

      2. Комитету по делам религий Министерства культуры и спорта Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа;

      2) направление настоящего приказа на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет" в течение 10 календарных дней после его государственной регистрации;

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства культуры и спорта Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Признать утратившими силу:

      1) приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам религий от 30 октября 2012 года № 112 "Об утверждении Инструкции по отбору экспертов для проведения религиоведческой экспертизы (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8116, опубликованный в газете "Казахстанская правда" от 16 января 2013 года № 14-15 (27288-27289);

      2) приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам религий от 23 декабря 2013 года № 50 "О внесении изменений в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам религий от 30 октября 2012 года № 112 "Об утверждении Инструкции по отбору экспертов для проведения религиоведческой экспертизы" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 9103, опубликованный в газете "Казахстанская правда" от 27 марта 2014 года № 59 (27680).

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра культуры и спорта Республики Казахстан Азильханова М.А.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр

А. Мухамедиулы


  Утвержден
приказом Министра
культуры и спорта
Республики Казахстан
от 30 декабря 2014 года № 162

Правила проведения религиоведческой экспертизы

      Сноска. Правила - в редакции приказа Министра информации и общественного развития РК от 31.03.2020 № 95 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения религиоведческой экспертизы (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 10-1) статьи 4 Закона Республики Казахстан "О религиозной деятельности и религиозных объединениях" (далее – Закон) и подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" и определяют порядок проведения религиоведческой экспертизы (далее – государственная услуга).

      Сноска. Пункт 1 - в редакции приказа и.о. Министра информации и общественного развития РК от 10.03.2022 № 70 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Проведение религиоведческой экспертизы (далее – экспертиза) обеспечивается Комитетом по делам религий Министерства культуры и информации Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      Сноска. Пункт 2 - в редакции приказа Министра культуры и информации РК от 08.02.2024 № 47-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2-1. Уполномоченный орган направляет информацию о внесенных изменениях и (или) дополнениях в настоящие Правила в течение 3 (трех) рабочих дней в Единый контакт-центр, оператору информационно-коммуникационной инфоструктуры "электронного правительства" и услугодателю.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 2-1 в соответствии с приказом Министра информации и общественного развития РК от 22.12.2022 № 557 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. К объектам экспертизы относятся:

      учредительные документы религиозных объединений;

      документы религиозного содержания (содержащие структуру, основы вероучения, религиозную практику, формы и методы религиозной деятельности);

      духовные (религиозные) образовательные программы;

      информационные материалы религиозного содержания, религиозная литература и предметы религиозного назначения.

      4. В соответствии с пунктом 3 статьи 6 Закона религиоведческая экспертиза проводится экспертами (специалистами), обладающими специальными знаниями и (или) опытом работы в сфере религиозной деятельности, с привлечением при необходимости представителей государственных органов и иных специалистов в порядке, установленном в настоящих Правилах.

      Сноска. Пункт 4 - в редакции приказа и.о. Министра информации и общественного развития РК от 10.03.2022 № 70 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      5. Для проведения экспертизы привлекаются эксперты, имеющие высшее и (или) послевузовское образование по направлению гуманитарные науки по одной из следующих специальностей:

      религиоведение;

      теология;

      исламоведение, а также эксперты, имеющие опыт работы в сфере религиозной деятельности не менее двух лет.

      Сноска. Пункт 5 - в редакции приказа и.о. Министра информации и общественного развития РК от 10.03.2022 № 70 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. Основаниями для проведения экспертизы являются:

      1) обращения физических и (или) юридических лиц в уполномоченный орган;

      2) поступление религиозной литературы, иных информационных материалов религиозного содержания в библиотечные фонды организаций Республики Казахстан, а также к услугодателю;

      3) обращение физических лиц за регистрацией в качестве миссионеров и регистрацией религиозных объединений;

      4) ввоз информационных материалов религиозного содержания, за исключением материалов, предназначенных для личного пользования;

      5) приказ руководителя услугодателя;

      6) изготовление, выпуск и распространение религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания.

Глава 2. Порядок проведения религиоведческой экспертизы

      7. Экспертиза включает в себя:

      1) определение принадлежности содержания объекта к конкретному вероучению, исследование на предмет соблюдения аксиологической нейтральности содержания исследуемого объекта, также оценка вероятности негативного влияния религиозных взглядов и культовой практики на последователей учения и других членов общества;

      2) рассмотрение объектов экспертизы с учетом вопросов, поставленных услугодателем. При рассмотрении учредительных документов религиозных объединений проводится изучение деятельности религиозных объединений, в том числе форм и методов их фактической деятельности;

      3) изучение объекта экспертизы на предмет выявления противоречий нормам Конституции и законодательства Республики Казахстан, также нарушений прав и свобод граждан Республики Казахстан.

      8. Для получения государственной услуги физические и (или) юридические лица (далее – услугополучатель) предоставляют в канцелярию услугодателя либо через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее – Портал) заявление по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.

      Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги изложены согласно приложению 2 к настоящим Правилам.

      Услугодатель в день поступления заявления осуществляет их прием, регистрацию (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений осуществляется следующим рабочим днем).

      Подтверждением принятия пакета документов при обращении через канцелярию услугодателя, является копия заявления услугополучателя со штампом услугодателя, содержащая дату, время приема и номер входящих документов, с указанием фамилии, имени, отчества (при его наличии) лица, принявшего документы.

      При представления услугополучателем неполного пакета документов, предусмотренных перечнем основных требований к оказанию государственной услуги, и (или) документов с истекшим сроком действия услугодатель отказывает в приеме заявления.

      Услугодатель осуществляет учет оказания государственной услуги в информационную систему мониторинга оказания государственных услуг в порядке, установленном уполномоченным органом в сфере информатизации.

      При подаче услугополучателем заявления через Портал в "личный кабинет" направляется информация о статусе рассмотрения запроса на оказание государственной услуги, а также уведомление с указанием даты и времени получения результата оказания государственной услуги.

      Сведения о документах, удостоверяющих личность и либо электронный документ из сервиса цифровых документов – для физических лиц, или свидетельства либо справка о государственной регистрации (перерегистрации) религиозного объединения – для юридических лиц; услугодатель получают из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".";

      При направлении услугополучателем через Портал без прикрепления электронных форм объектов экспертизы, услугодатель в течение 1 (одного) рабочего дня направляет уведомление согласно приложению 3 к Правилам услугополучателю о необходимости направления оригиналов объекта экспертизы на адрес услугополучателя.

      Объекты экспертизы направляются услугополучателем посредством почтовой связи либо нарочно в адрес услугодателя в течение 30 (тридцати) календарных дней со дня получения уведомления.

      Срок проведения экспертизы приостанавливается до получения объектов экспертизы услугодателем.

      Услугодатель не позднее 1 (одного) рабочего дня с момента регистрации заявления направляет объект экспертизы сопроводительным письмом на экспертизу.

      Сноска. Пункт 8 - в редакции приказа Министра информации и общественного развития РК от 22.12.2022 № 557 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      8-2. В случае поступления на экспертизу объекта, содержащего более 300 (трехсот) печатных страниц или аудио, видео записи длительностью более 2 (двух) часов, производство экспертизы поручается 2 (двум) или более экспертам.

      Экспертное заключение составляется после совместного анализа полученных выводов каждого эксперта и представляет собой единое заключение.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 8-2 в соответствии с приказом и.о. Министра информации и общественного развития РК от 10.03.2022 № 70 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      9. При поступлении объекта экспертизы эксперт (эксперты) в течение 17 (семнадцати) рабочих дней проводит экспертизу объекта и направляет услугодателю экспертное заключение, а также возвращает объект экспертизы услугодателю.

      Сноска. Пункт 9 - в редакции приказа и.о. Министра информации и общественного развития РК от 10.03.2022 № 70 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. Срок проведения экспертизы продлевается на 15 (пятнадцать) рабочих дней в случае направления запросов в заинтересованные религиозные объединения, государственные органы Республики Казахстан, организации и общественные объединения, в международные организации (через Министерство иностранных дел Республики Казахстан) о предоставлении дополнительных материалов и информации при недостаточности материалов по объекту, имеющихся у эксперта (экспертов). При продлении срока проведения экспертизы услугодатель в течение 3 (трех) рабочих дней со дня направления запросов письменно извещает об этом услугополучателя, в случае обращения через Портал уведомляет в форме электронного документа.

      11. Для проведения религиоведческой экспертизы уполномоченный орган определяет экспертов, соответствующих требованиям пункта 5 настоящих Правил. При привлечении представителей государственных органов и иных специалистов, а также при определении более 3 (трех) экспертов по одному объекту уполномоченным органом формируется экспертная группа. Экспертное заключение составляется совместно на основе полученных выводов каждого эксперта.

      Сноска. Пункт 11 - в редакции приказа и.о. Министра информации и общественного развития РК от 10.03.2022 № 70 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. Услугодатель предоставляет эксперту (экспертам, членам экспертной группы) перечень вопросов для проведения экспертизы по объекту.

      13. При недостаточности материалов по объекту, имеющихся у эксперта (экспертов), услугодатель направляет запросы в заинтересованные религиозные объединения, государственные органы Республики Казахстан, организации и общественные объединения, в международные организации (через Министерство иностранных дел Республики Казахстан) о предоставлении дополнительных материалов и информации.

      14. В ходе проведения экспертизы эксперт (эксперты, члены экспертной группы):

      1) составляет мотивированное, научно обоснованное, объективное и полное экспертное заключение;

      2) не разглашает, а также воздерживается от публичной оценки сведений об объекте экспертизы, материалах и информации, представленных для проведения экспертизы.

      15. По итогам экспертизы составляется экспертное заключение, имеющее рекомендательный характер.

      В экспертном заключении указываются:

      1) номер заключения экспертизы;

      2) лицо (лица), проводившее экспертизу;

      3) данные, указывающие компетентность эксперта (эксперты): специальность, научная степень (при наличии);

      4) основание (я) для проведения экспертизы;

      5) полное наименование объекта экспертизы;

      6) религиозная принадлежность объекта экспертизы;

      7) выходные данные объекта экспертизы. Если объектом экспертизы является информационный материал религиозного содержания или религиозная литература, то указываются автор и/или переводчик (и), составитель (и), издательство, год издания, количество страниц, ISBN (Международный стандартный книжный номер) при наличии, язык содержания объекта, если объектом экспертизы являются учредительные документы юридического лица (религиозного объединения) - юридический адрес, дата принятия учредительного документа, количество страниц, язык содержания объекта, если объектом экспертизы являются духовные (религиозные) образовательные программы духовных учебных заведений - количество страниц объекта, язык содержания объекта;

      8) мотивированные, научно обоснованные, объективные и полные ответы на поставленные услугодателем вопросы;

      9) вывод эксперта, в котором указывается, рекомендован или не рекомендован объект экспертизы к использованию и распространению на территории Республики Казахстан.

      16. Экспертное заключение подписывается и каждая страница заключения экспертизы заверяется подписью эксперта (экспертов, членов экспертной группы). После получения экспертного заключения услугодатель в течение 2 (двух) рабочих дней подготавливает письмо в бумажной форме, либо в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью услугодателя о результатах экспертного заключения подписанным руководством услугодателя, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.

      16-1. При выявлении оснований для отказа в оказании государственной услуги услугодатель уведомляет услугополучателя о предварительном решении об отказе в оказании государственной услуги, а также о времени и месте (способе) проведения заслушивания для предоставления услугополучателю возможности выразить позицию по предварительному решению.

      Услугодатель уведомляет услугополучателя о заслушивании не менее чем за 3 (три) рабочих дня до завершения срока оказания государственной услуги. Заслушивание проводится не позднее 2 (двух) рабочих дней со дня уведомления.

      По результатам заслушивания услугодатель выдает письмо в бумажной форме, либо в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью услугодателя о результатах экспертного заключения подписанным руководством услугодателя, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги.

      Сноска. Правила дополнены пунктом 16-1 в соответствии с приказом и.о. Министра информации и общественного развития РК от 10.03.2022 № 70 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования); в редакции приказа Министра информации и общественного развития РК от 22.12.2022 № 557 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      17. В случае, если на объекты ранее проводилась экспертиза, услугодатель выдает письмо о результатах экспертизы в течение 2 (двух) рабочих дней.

      18. Результаты экспертизы, получившие положительные экспертные заключения, подлежат опубликованию на официальном сайте услугодателя.

      19. Финансирование проведения экспертизы осуществляется в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан.

Глава 3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя по вопросам оказания государственных услуг

      20. Рассмотрение жалобы на решение, действие (бездействие) услугодателя по вопросам оказания государственной услуги производится должностным лицом, вышестоящим уполномоченным органом, осуществляющим государственное регулирование в сфере религиозной деятельности, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг (далее – орган, рассматривающий жалобу) в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Жалоба подается услугодателю и (или) должностному лицу, чье решение, действие (бездействие) обжалуются.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, в соответствии с пунктом 2 статьи 25 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, не позднее 3 (трех) рабочих дней со дня поступления жалобы направляет ее и административное дело в орган, рассматривающий жалобу и уведомляет об этом услугополучателя.

      При этом услугодатель, должностное лицо, чье решение, действие (бездействие) обжалуются, не направляет жалобу в орган, рассматривающий жалобу, если он в течение 3 (трех) рабочих дней примет решение либо иное действие, полностью удовлетворяющее требованиям, указанным в жалобе.

      Если иное не предусмотрено законом, обращение с жалобой в суд допускается после обжалования в досудебном порядке.

      Сноска. Пункт 20 - в редакции приказа Министра информации и общественного развития РК от 22.12.2022 № 557 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      21. Исключен приказом Министра информации и общественного развития РК от 22.12.2022 № 557 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      22. Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      Срок рассмотрения жалобы услугодателем, уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг в соответствии с пунктом 4 статьи 25 Закона Республики Казахстан "О государственных услугах" продлевается не более чем на десять рабочих дней при необходимости:

      1) проведения дополнительного изучения или проверки по жалобе либо проверки с выездом на место;

      2) получения дополнительной информации.

      При продлении срока рассмотрения жалобы должностное лицо, наделенное полномочиями по рассмотрению жалоб, в течение трех рабочих дней с момента продления срока рассмотрения жалобы сообщает в письменной форме (при подаче жалобы на бумажном носителе) или электронной форме (при подаче жалобы в электронном виде) заявителю, подавшему жалобу, о продлении срока рассмотрения жалобы с указанием причин продления.

      При несогласии с результатами рассмотрения жалобы услугополучатель обращается в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

      Сноска. Пункт 22 - в редакции приказа Министра информации и общественного развития РК от 22.12.2022 № 557 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к Правилам проведения
религиоведческой экспертизы
  форма
  Председателю
Комитета по делам религий
Министерства информации
и общественного развития
Республики Казахстан
____________________________
(фамилия, инициалы)
от
____________________________
____________________________
(фамилия, имя, отчество
(при наличии), адрес и телефон
для физических лиц.
Наименование, почтовый адрес
и телефон для юридических лиц)

Заявление

      Прошу Вас провести религиоведческую экспертизу на следующие религиозные материалы: _________________________________________ (перечислить объекты экспертизы с указанием автора (и (или) переводчика, составителя), выходные данные (город, издательство, год изданий, количество страниц)

      Проведение религиоведческой экспертизы необходимо в связи с ______________________________________________________________________________________ (указывается причина, при этом в случае поступления в библиотечные фонды организаций необходимо указать наименование организации и дату поступления, в случае обращения за регистрацией миссионеров либо религиозного объединения – дату и орган, принявший такое обращение, в случае ввоза на территорию Республики Казахстан –дата ввоза).

      Подпись заявителя, дата подписания.

      Печать (при наличии).

  Приложение 2
к Правилам проведения
религиоведческой экспертизы

      Сноска. Приложение 2 - в редакции приказа Министра культуры и информации РК от 08.02.2024 № 47-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Перечень основных требований к оказанию государственной услуги "Проведение религиоведческой экспертизы"

1

Наименование услугодателя

Комитет по делам религий Министерства культуры и информации Республики Казахстан

2

Способы предоставления государственной услуги

1) Комитет по делам религий Министерства культуры и информации Республики Казахстан;
2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz, www.elicense.kz (далее - портал).

3

Срок оказания государственной услуги

Двадцать два (22) рабочих дня

4

Форма оказания государственной услуги

электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная

5

Результат оказания государственной услуги

Письмо о заключении экспертизы, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Бесплатно

7

График работы услугодателя, Государственной корпорации и объектов информации

1) услугодателя – с понедельника по пятницу, с 09.00 до 18.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов;
Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с 09.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов.
Прием заявления осуществляется в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;
2) портала – круглосуточно за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).
Адреса мест оказания государственной услуги размещены на:
1) интернет-ресурсе услугодателя - www.mam.gov.kz, раздел "Государственные услуги";
2) порталах: www.egov.kz, www.elicense.kz.

8

Перечень документов и сведений, истребуемых у услугополучателя для оказания государственной услуги

При обращении:
к услугодателю:
1) заявление по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам проведения религиоведческой экспертизы;
2) документ, удостоверяющий личность, либо электронный документ из сервиса цифровых документов – для физических лиц, или свидетельства либо справка о государственной регистрации (перерегистрации) религиозного объединения – для юридических лиц;
3) электронная копия документа, подтверждающего поступление объекта экспертизы в библиотечные фонды организаций Республики Казахстан, либо копия заявления обращения за регистрацией миссионеров или религиозного объединения, либо копия документа от руководителя религиозного объединения или лица исполняющего его обязанности, подтверждающего ввоз на территорию Республики Казахстан;
4) объекты экспертизы.
В случае, если представленный материал на иностранном языке, то предоставляется нотариально засвидетельствованный перевод на казахском либо русском языке в соответствии со статьей 80 Закона Республики Казахстан "О нотариате".
Объект предоставляется комплектным, без дефектов и повреждений.
на портал:
1) заявление в форме электронного документа, подписанный электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) услугополучателя;
2) электронная копия документа, подтверждающего поступление объекта экспертизы в библиотечные фонды организаций Республики Казахстан, либо электронная копия заявления обращения за регистрацией миссионеров или религиозного объединения, либо электронная копия документа от руководителя религиозного объединения или лица исполняющего его обязанности, подтверждающего ввоз на территорию Республики Казахстан.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законами Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов, объектов, данных и сведений требованиям, установленным нормативными правовыми актами Республики Казахстан;
3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения государственной услуги;
4) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение суда, на основании которого услугополучатель лишен специального права, связанного с получением государственной услуги.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, справочных служб услугодателя, а также Единого контакт-центра "1414", 8-800-080-7777.
Сервис цифровых документов доступен для пользователей, авторизованных в мобильном приложении.
Для использования цифрового документа необходимо пройти авторизацию в мобильном приложении с использованием электронно-цифровой подписи или одноразового пароля, далее перейти в раздел "Цифровые документы" и выбрать необходимый документ.

  Приложение 3
к Правилам проведения
религиоведческой экспертизы

                              Уведомление

      Сноска. Приложение 3 - в редакции приказа Министра информации и общественного развития РК от 22.12.2022 № 557 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      Настоящим уведомляем Вас, что на следующие объекты
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________

      (перечислить объекты экспертизы с указанием автора и/или переводчика, составителя),
выходные данные (город, издательство, год издания, количество страниц, ISBN
(Международный стандартный книжный номер)
_______________________ранее не проводилась религиоведческая экспертиза.

      В связи с этим, Вам необходимо направить объекты для проведения религиоведческой
экспертизы по следующему адресу г. Астана, 010000, ул. Мәңгілік ел, 8, Дом министерств,
14 подъезд не позднее 30 (тридцати) календарных дней со дня выдачи уведомления.