Мәдениет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2014 жылғы 20 наурыздағы № А-3/96 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 28 сәуірде № 4132 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2015 жылғы 23 маусымдағы № А-7/293 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 23.06.2015 № А-7/293 (ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік 10 күн өткеннен кейін қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берiлiп отырған:
      1) «Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру»;
      2) «Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-қайта жаңарту жұмыстарын жүргізуге келісім беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызметтердің регламенттері бекiтiлсiн.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Д.З.Әділбековке жүктелсін.
      3. Осы облыс әкімдігінің қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап 10 күнтізбелік күн аяқталған соң, алайда «Мәдениет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 140 қаулысының қолданысқа енгізілгенінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Қ.Айтмұхаметов

Ақмола облысы әкімдігінің   
2014 жылғы 20 наурыздағы № А-3/96
қаулысымен бекітілген     

«Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Ақмола облысының мәдениет басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) сондай-ақ «электрондық үкіметтің» www.egov.kz веб-порталы арқылы көрсетіледі (бұдан әрі - ЭҮП).
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету түрі: электрондық (ішінара автоматтандырылған).
      3. Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі болып табылады (бұдан әрі – куәлік).

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша өкілі) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 140 қаулысымен бекітілген «Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағында көрсетілген мәдени құндылықтар ретінде қаралатын құжаттар мен заттардың тізбесін ұсынады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әр рәсімнің мазмұны (әрекеттiң), оны орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі мәдени құндылықтар ретінде қаралатын құжаттар мен заттарды қабылдауды, оларды тіркеуді іске асырады -10 минут. Нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушыға (не сенімхат бойынша өкілге) құжаттар пакетін қабылдау күні мен уақыты көрсетілген көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу туралы көшірмесіне белгі қойылған қағаз түріндегі өтінішті қабылдауды растау;
      портал арқылы - көрсетілетін қызметті алушының «жеке бөлмесінде» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу күні көрсетілген мемлекеттік қызметті көрсету үшін сауал қабылдау туралы мәртебе көрсетіледі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы хат-хабармен танысады - 15 минут. Нәтижесі - орындалуы үшін жауапты орындаушыны анықтау;
      3) жауапты орындаушы құжаттардың толықтығын тексереді, бас тарту туралы уәжделген жауапты немесе мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату туралы жазбаша хабарламаны дайындайды, немесе сараптама комиссиясына жолдау үшін құжаттар мен заттарды дайындайды (15 минут). Нәтижесі - материалдарды сараптама комиссиясының отырысына дайындау;
      4) Сараптама комиссиясы ұсынылған заттарды жан-жақты талдап, қорытынды мен заттарды жауапты орындаушыға тапсырады - 9 жұмыс күні. Нәтижесі - мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына берілетін куәлікті әзірлеу не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап беру;
      5) жауапты орындаушы хат-хабарды басшылыққа тапсырады – 15 минут. Нәтижесі - сараптама комиссиясының қорытындысымен танысу;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы хат-хабармен танысады - 15 минут. Нәтижесі - куәлікке не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қою;
      7) жауапты орындаушы куәлікті елтаңбасы бар мөрмен куәландырады және беру кітабында куәлік пен заттарды тіркейді - 5 минут. Нәтижесі - материалды кеңсеге тапсыру;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға куәлікті және қабылдау және өткізу журналына белгі қоюмен мәдени құндылықтар ретінде қаралатын заттарды не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап береді - 5 минут. Нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі журналға қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      6. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы;
      4) сараптама комиссиясы.
      7. Әр рәсімнің (әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің кезектілігінің (әрекеттердің) сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды және мәдени құндылықтар ретінде қаралатын заттарды бұрыштама қою үшін жолдайды - 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы бұрыштама қояды және құжаттар мен заттарды жауапты орындаушыға жібереді - 15 минут;
      3) жауапты орындаушы құжаттардың толықтығын тексереді, бас тарту туралы уәжделген жауапты немесе мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату туралы жазбаша хабарламаны дайындайды, немесе сараптама комиссиясына жолдау үшін құжаттар мен заттарды дайындайды (15 минут).
      4) сараптама комиссиясы ұсынылған заттарды жан-жақты талдайды және сараптама қорытындысы бойынша қорытындыны ресімдейді және қорытынды мен заттарды жауапты орындаушыға тапсырады - 9 жұмыс күні;
      5) жауапты орындаушы материалдармен құжаттарды басшылыққа береді – 15 минут;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжатқа немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қояды - 15 минут;
      7) жауапты орындаушы куәлікті елтаңбасы бар мөрмен куәландырады және беру кітабында куәлік пен заттарды тіркейді - 5 минут;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға куәлікті және қабылдау және өткізу журналына белгі қоюмен мәдени құндылықтар ретінде қаралатын заттарды не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап береді - 5 минут.
      8. Рәсімдер (әрекеттер) кезектілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.

4. «Электрондық үкімет» веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші және көрсетілетін қызметті алушының процедуралары (іс-әрекеттері) жүйелігінің және әрекет ету тәртібінің сипаттамасы

      9. «Электрондық үкімет» веб-порталы арқылы көрсетілетін қызметті берушінің қадам бойынша әрекеті және шешімі:
      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің немесе бизнес-сәйкестендіру нөмірінің (ЖСН/БСН) және паролінің көмегімен ЭҮП-та тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП-та тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алу үшін ЭҮП-ға көрсетілетін қызметті алушының ЖСН/БСН мен паролін енгізу үдерісі (авторизация үдерісі);
      3) 1-шарт - ЭҮП-да (ЖСН/БСН) және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің төлтумалылығын тексеру;
      4) 2-процесс – Порталда көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бар бұзушылықтармен байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін сауал түрін экранға шығару және құрылымдық пен форматтық талаптарын ескере отырып, сауал түріне Стандарттың 9-тармағында көрсетілген электрондық түрдегі қажет құжаттарды бекітумен көрсетілетін қызметті алушының үлгілерді толтыруы (деректерді енгізу), сондай-ақ сауалды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызмет алушының электрондық-цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) тіркеу куәлігін таңдап алуы;
      6) 2-шарт - ЭҮП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және тізімде кері қайтарылған (жойылғандар) тіркеу куәліктерінің жоқтығын, сондай-ақ, (сауалда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) деректердің сәйкестігін тексеру;
      7) 4-процесс - көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ төлтумалылығы расталмағандығына байланысты сұратып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 5-процесс - көрсетілетін қызметті берушінің сауалды өңдеуі үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сауалын) «электрондық үкіметтің» шлюзі автоматтандырылған жұмыс орнында (АЖО) ЭҮШ арқылы жолдау;
      9) 6-процесс - көрсетілетін қызметті берушінің АЖО электрондық құжатты тіркеу;
      10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушы қоса берген Стандартта көрсетілген құжаттарды және негіздерді қызмет көрсету үшін сәйкестікке тексеруі (өңдеуі);
      11) 7-процесс - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;
      12) 8 - процесс - көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің АЖО қалыптастырған қызмет нәтижесін (электрондық құжат түріндегі хабарлама) алуы.
      10. Іс-әрекеттердің (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесінде) логикалық жүйелілігінің өзара байланысын көрсететін диаграмма олардың сипаттамаларына сәйкес, осы Регламенттің 2-қосымшасында берілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 34-қосымшаларына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Ескерту. Регламент 11-тармақпен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 30.07.2014 № А-7/334 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

«Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру» 
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша   

Рәсімдер (әрекеттер) кезектілігінің сипаттамасы

Қысқартылған атаулардың мағынасын ашу:
ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірліктер

«Мәдени құндылықтарды уақытша   
әкету құқығына куәлік беру»    
электрондық мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 2-қосымша   

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуде функционалды өзара әрекеттесудің № 1 диаграммасы

Қызмет көрсетуші арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуде функционалды өзара әрекеттесудің № 2 диаграммасы

«Мәдени құндылықтарды уақытша әкету
құқығына куәлік беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызметтің      
регламентіне 3-қосымша      

«Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестер анықтамалығы.

      Ескерту. Регламент 3-қосымшамен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 30.07.2014 № А-7/334 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

Қысқартылған атаулардың мағынасын ашу:

«Мәдени құндылықтарды уақытша әкету
құқығына куәлік беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызметтің      
регламентіне 4-қосымша      

«Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестер анықтамалығы.

      Ескерту. Регламент 4-қосымшамен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 30.07.2014 № А-7/334 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

Қысқартылған атаулардың мағынасын ашу:

Ақмола облысы әкімдігінің   
2014 жылғы 20 наурыздағы № А-3/96
қаулысымен бекітілген    

«Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-қайта жаңарту жұмыстарын жүргізуге келісім беру» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-қайта жаңарту жұмыстарын жүргізуге келісім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Ақмола облысының мәдениет басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) сондай-ақ «электрондық үкіметтің» www.egov.kz веб-порталы арқылы көрсетіледі (бұдан әрі - ЭҮП).
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету түрі: электрондық (ішінара автоматтандырылған), және қағаз.
      3. Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-қайта жаңарту жұмыстарын жүргізуге келісім беру мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесі болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ( не сенімхат бойынша өкілі) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 140 қаулысымен бекітілген «Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-қайта жаңарту жұмыстарын жүргізуге келісім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - Стандарт) 9-тармағында көрсетілген құжаттардың тізбесін ұсынады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әр рәсімнің (әрекеттiң) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілген қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді (10 минут) іске асырады. Нәтижесі - көрсетілген қызметті алушыға (не сенімхат бойынша өкілге) құжаттар пакеті қабылданған күні және уақыты көрсетілген тіркеу туралы белгімен өтініш көшірмесін беру;
      портал арқылы - көрсетілетін қызметті алушының «жеке бөлмесінде» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу күні көрсетілген мемлекеттік қызметті көрсету үшін сауал қабылдау туралы мәртебе көрсетіледі;
      2) көрсетілген қызметті берушінің басшылығы хат-хабармен танысады - 15 минут. Нәтижесі - орындалуы үшін жауапты орындаушыны анықтау;
      3) жауапты орындаушы құжаттардың толықтығын тексереді, бас тару туралы уәжделген жауапты немесе мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату туралы жазбаша хабарламаны дайындайды, не «Тарихи-мәдени мұраны қорғау және пайдалану орталығы» мемлекеттік коммуналдық мекемесіне жолдау үшін құжаттарды дайындайды (15 минут). Нәтижесі - қарау үшін материалдарды дайындайды;
      4) «Тарихи-мәдени мұраны қорғау және пайдалану орталығы» мемлекеттік коммуналдық мекемесі құжаттарды қарап, оларды жауапты орындаушыға тапсырады - 14 жұмыс күні. Нәтижесі - қорытындыны әзірлеу не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап беру;
      5) жауапты орындаушы алынған құжаттарды басшылыққа тапсырады – 15 минут. Нәтижесі – қорытындымен не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауап берумен танысу;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы хат-хабармен танысады -15 минут. Нәтижесі - анықтамаға не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қою;
      7) жауапты орындаушы анықтаманы елтаңбасы бар мөрмен куәландырады және беру кітабында тіркейді - 5 минут. Нәтижесі - материалды кеңсеге тапсыру;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға анықтаманы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты береді - 5 минут. Нәтижесі - қызмет алушының мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі журналға қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      6. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің жауапты орындаушысы;
      4) Ақмола облысы мәдениет басқармасының «Тарихи-мәдени мұраны қорғау және пайдалану орталығы» мемлекеттік коммуналдық мекемесі
      7. Әр рәсімнің (әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің кезектілігінің (әрекеттердің) сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды бұрыштама қою үшін жолдайды - 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы бұрыштама қояды, құжаттарды жауапты орындаушыға жібереді - 15 минут;
      3) жауапты орындаушы құжаттардың толықтығын тексереді, бас тарту туралы уәжделген жауапты немесе мемлекеттік қызмет көрсетуді тоқтату туралы жазбаша хабарламаны дайындайды, не «Тарихи-мәдени мұраны қорғау және пайдалану орталығы» мемлекеттік коммуналдық мекемесіне жолдау үшін құжаттарды дайындайды (15 минут);
      4) Ақмола облысы мәдениет басқармасының «Тарихи-мәдени мұраны қорғау және пайдалану орталығы» мемлекеттік коммуналдық мекемесі құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыға анықтаманы береді - 14 жұмыс күні;
      5) жауапты орындаушы алынған анықтаманы басшылыққа береді – 15 минут;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжатқа немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапқа қол қояды - 15 минут;
      7) жауапты орындаушы анықтаманы елтаңбасы бар мөрмен куәландырады және беру кітабында тіркейді - 5 минут;
      8) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі көрсетілетін қызметті алушыға қабылдау және тапсыру журналында белгі қоюмен анықтаманы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы уәжделген жауапты береді - 5 минут.
      8. Рәсімдер (әрекеттер) кезектілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.

4. «Электрондық үкімет» веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші және көрсетілетін қызметті алушының процедуралары (іс-әрекеттері) жүйелігінің және әрекет ету тәртібінің сипаттамасы

      9. «Электрондық үкімет» веб-порталы арқылы көрсетілетін қызметті берушінің қадам бойынша әрекеті және шешімі:
      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің немесе бизнес-сәйкестендіру нөмірінің (ЖСН/БСН) және паролінің көмегімен ЭҮП-та тіркеуді жүзеге асырады (ЭҮП-та тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алу үшін ЭҮП-ға көрсетілетін қызметті алушының ЖСН/БСН мен паролін енгізу үдерісі (авторизация үдерісі);
      3) 1-шарт - ЭҮП-да (ЖСН/БСН) және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің төлтумалылығын тексеру;
      4) 2-процесс – Порталда көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бар бұзушылықтармен байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдап алуы, қызмет көрсету үшін уал түрін экранға шығару және құрылымдық пен форматтық талаптарын ескере отырып, сауал түріне Стандарттың 9-тармағында көрсетілген электрондық түрдегі қажет құжаттарды бекітумен көрсетілетін қызметті алушының үлгілерді толтыруы (деректерді енгізу), сондай-ақ сауалды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызмет алушының электрондық-цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) тіркеу куәлігін таңдап алуы;
      6) 2-шарт - ЭҮП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және тізімде кері қайтарылған (жойылғандар) тіркеу куәліктерінің жоқтығын, сондай-ақ, (сауалда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы) деректердің сәйкестігін тексеру;
      7) 4-процесс - көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ төлтумалылығы расталмағандығына байланысты сұратып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің сауалды өңдеуі үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сауалын) «электрондық үкіметтің» шлюзі автоматтандырылған жұмыс орнында (АЖО) ЭҮШ арқылы жолдау;
      9) 6-процесс - көрсетілетін қызметті берушінің АЖО электрондық құжатты тіркеу;
      10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушы қоса берген Стандартта көрсетілген құжаттарды және негіздерді қызмет көрсету үшін сәйкестікке тексеруі (өңдеуі);
      11) 7-процесс - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыруы;
      12) 8-процесс - көрсетілетін қызметті алушының көрсетілетін қызметті берушінің АЖО қалыптастырған қызмет нәтижесін (электрондық құжат түріндегі хабарлама) алуы.
      10. Іс-әрекеттердің (электрондық мемлекеттік қызмет көрсету процесінде) логикалық жүйелілігінің өзара байланысын көрсететін диаграмма олардың сипаттамаларына сәйкес, осы Регламенттің 2-қосымшасында берілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 34-қосымшаларына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Ескерту. Регламент 11-тармақпен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 30.07.2014 № А-7/334 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

«Жергілікті маңызы бар тарих 
және мәдениет ескерткіштеріне
ғылыми-қайта жаңарту жұмыстарын
жүргізуге келісім беру»    
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламентіне 1-қосымша   

Рәсімдер (әрекеттер) кезектілігінің сипаттамасы

Қысқартылған атаулардың мағынасын ашу: ҚФБ – құрылымдық- функционалдық бірліктер

«Жергілікті маңызы бар тарих    
және мәдениет ескерткіштеріне   
ғылыми-қайта жаңарту жұмыстарын  
жүргізуге келісім беру» электрондық
мемлекеттік көрсетілетін қызмет 
регламентіне 2-қосымша      

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуде функционалды өзара әрекеттесудің № 1 диаграммасы

Қызмет көрсетуші арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуде функционалды өзара әрекеттесудің № 2 диаграммасы

«Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет
ескерткіштеріне ғылыми-қайта жаңарту  
жұмыстарын жүргізуге келісім беру»   
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің   
регламентіне 3-қосымша           

«Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-қайта жаңарту жұмыстарын жүргізуге келісім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестер анықтамалығы.

      Ескерту. Регламент 3-қосымшамен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 30.07.2014 № А-7/334 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

Қысқартылған атаулардың мағынасын ашу:

«Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет
ескерткіштеріне ғылыми-қайта жаңарту  
жұмыстарын жүргізуге келісім беру»   
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің   
регламентіне 4-қосымша          

«Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-қайта жаңарту жұмыстарын жүргізуге келісім беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестер анықтамалығы.

      Ескерту. Регламент 4-қосымшамен толықтырылды - Ақмола облысы әкімдігінің 30.07.2014 № А-7/334 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

Қысқартылған атаулардың мағынасын ашу:

Об утверждении регламентов государственных услуг в области культуры

Постановление акимата Акмолинской области от 20 марта 2014 года № А-3/96. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 28 апреля 2014 года № 4132. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 23 июня 2015 года № А-7/293

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 23.06.2015 № А-7/293 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его официального опубликования).

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей»;
      2) «Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения».
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Адильбекова Д.З.
      3. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие по истечению 10 календарных дней после дня его официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 140 «Об утверждении стандартов государственных услуг в области культуры».

      Аким области                               К.Айтмухаметов

Утвержден постановлением   
акимата Акмолинской области 
от 20 марта 2014 года № А-3/96

Регламент государственной услуги «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей» (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление культуры Акмолинской области» (далее – услугодатель), а также через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее - ПЭП).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная).
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей (далее свидетельство).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги получатель государственной услуги (либо представитель по доверенности) представляет перечень документов и предметы, рассматриваемые как культурные ценности, указанные в пункте 9 Стандарта государственной услуги «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 140 (далее - Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием документов и предметы, рассматриваемые как культурные ценности, их регистрацию – 10 минут. Результат – выдача услугополучателю (либо представителю по доверенности) подтверждение принятия заявления на бумажном варианте с отметкой на его копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов;
      через портал – в «личном кабинете» услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги;
      2) руководство услугодателя ознакамливается с корреспонденцией – 15 минут. Результат – определение ответственного исполнителя для исполнения;
      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты документов, подготавливает мотивированный отказ, либо письменное уведомление о приостановлении оказания государственной услуги, либо подготавливает документы и предметы для направления в экспертную комиссию (15 минут). Результат – подготовка материалов к заседанию экспертной комиссии;
      4) экспертная комиссия всесторонне анализирует представленные предметы и передает заключение и предметы ответственному исполнителю – 9 рабочих дней. Результат – подготовка свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги;
      5) ответственный исполнитель передает корреспонденцию руководству – 15 минут. Результат – ознакомление с заключением экспертной комиссии;
      6) руководство услугодателя ознакамливается с корреспонденцией – 15 минут. Результат - подписание свидетельства либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги;
      7) ответственный исполнитель заверяет свидетельство гербовой печатью и регистрирует в книге выдачи свидетельство и предметы - 5 минут. Результат – передача материала канцелярии;
      8) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю свидетельство и предметы, рассматриваемые как культурные ценности, с отметкой в журнале приема и выдачи либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - 5 минут. Результат – подпись услугополучателя в журнале по оказанию государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) ответственный исполнитель структурного подразделения услугодателя;
      4) экспертная комиссия.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия услугодателя направляет документы и предметы, рассматриваемые как культурные ценности, для наложения резолюции – 15 минут;
      2) руководство услугодателя накладывает резолюцию и отправляет документы и предметы ответственному исполнителю – 15 минут;
      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты документов, подготавливает мотивированный отказ, либо письменное уведомление о приостановлении оказания государственной услуги, либо подготавливает документы и предметы для направления в экспертную комиссию -15 минут;
      4) экспертная комиссия всесторонне анализирует представленные предметы и по итогам экспертизы оформляет и передает заключение и предметы ответственному исполнителю - 9 рабочих дней;
      5) ответственный исполнитель передает документы с материалами руководству – 15 минут;
      6) руководство услугодателя подписывает документ или мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – 15 минут;
      7) ответственный исполнитель заверяет свидетельство гербовой печатью и регистрирует в книге выдачи свидетельство и предметы - 5 минут;
      8) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю свидетельство и предметы, рассматриваемые как культурные ценности, с отметкой в журнале приема и выдачи либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - 5 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной через веб-портал «электронного правительства»

      9. Пошаговые действия и решения услугодателя через веб-портал «электронного правительства»:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью индивидуального идентификационного номера или бизнес-идентификационного номера (ИИН/БИН) и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода получателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор получателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве электронно-цифровой подписи (ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП получателя и направление электронного документа (запроса) через шлюз «электронного правительства» (ШЭП) в автоматизированное рабочее место (АРМ) услугодателя для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документов в АРМ услугодателя;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      12) процесс 8 – получение получателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированный АРМ услугодателя.
      10. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка  использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложениям 34 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 11 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 30.07.2014 № А-7/334 (вводится в действие со дня официального опубликования).

Приложение 1 к Регламенту     
государственной услуги       
«Выдача свидетельства на право    
временного вывоза культурных ценностей»

Описание последовательности процедур (действий)

Расшифровка аббревиатур:
СФЕ – структурно-функциональные единицы

Приложение 2 к Регламенту     
электронной государственной услуги 
«Выдача свидетельства на право    
временного вывоза культурных ценностей»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя

Приложение 3           
к Регламенту государственной услуги 
«Выдача свидетельства на право временного
вывоза культурных ценностей»    

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей»

      Сноска. Регламент дополнен приложением 3 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 30.07.2014 № А-7/334 (вводится в действие со дня официального опубликования).

Расшифровка аббревиатур:

Приложение 4           
к Регламенту государственной услуги 
«Выдача свидетельства на право временного
вывоза культурных ценностей»    

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей»

      Сноска. Регламент дополнен приложением 4 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 30.07.2014 № А-7/334 (вводится в действие со дня официального опубликования).

Расшифровка аббревиатур:

Утвержден постановлением  
акимата Акмолинской области 
от 20 марта 2014 года № А-3/96

Регламент государственной услуги «Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения» (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление культуры Акмолинской области» (далее - услогодатель), а также через веб-портал «электронного правительства» www.egov.kz (далее - ПЭП).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель (либо представитель по доверенности) представляет перечень документов, указанных в пункте 9 стандарта государственной услуги «Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 140 (далее – Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием документов, их регистрацию – 10 минут. Результат – выдача услугополучателю (либо представителю по доверенности) копии заявления с отметкой о регистрации с указанием даты и времени приема пакета документов;
      через портал – в «личном кабинете» услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги;
      2) руководство услугодателя ознакамливается с корреспонденцией – 15 минут. Результат – определение ответственного исполнителя для исполнения;
      3) ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты документов, подготавливает мотивированный отказ, либо письменное уведомление о приостановлении оказания государственной услуги, либо подготавливает документы для направления в коммунальное государственное учреждение «Центр по охране и использованию историко-культурного наследия» управления культуры Акмолинской области – 15 минут. Результат – подготовка материалов для рассмотрения;
      4) коммунальное государственное учреждение «Центр по охране и использованию историко-культурного наследия» рассматривает документы и передает их ответственному исполнителю – 14 дней. Результат – подготовка заключения либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги;
      5) ответственный исполнитель передает полученные документы руководству – 15 минут. Результат – ознакомление с заключением либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      6) руководство услугодателя ознакамливается с корреспонденцией – 15 минут. Результат – подписание справки либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги;
      7) ответственный исполнитель заверяет справку гербовой печатью и регистрирует в книге выдачи – 5 минут. Результат – передача материала канцелярии;
      8) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю справку или мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – 5 минут. Результат – подпись услугополучателя в журнале по оказанию государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) ответственный исполнитель структурного подразделения услугодателя;
      4) коммунальное государственное учреждение «Центр по охране и использованию историко-культурного наследия» управления культуры Акмолинской области.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия услугодателя направляет документы руководству для наложения резолюции – 15 минут;
      2) руководство услугодателя накладывает резолюцию, отправляет документы ответственному исполнителю – 15 минут;
      3) Ответственный исполнитель осуществляет проверку полноты документов, подготавливает мотивированный отказ, либо письменное уведомление о приостановлении оказания государственной услуги, либо подготавливает документы для направления в коммунальное государственное учреждение «Центр по охране и использованию историко-культурного наследия» управления культуры Акмолинской области – 15 минут;
      4) коммунальное государственное учреждение «Центр по охране и использованию историко-культурного наследия» управления культуры Акмолинской области рассматривает документы и дает справку ответственному исполнителю – 14 рабочих дней;
      5) ответственный исполнитель передает полученную справку руководству – 15 минут;
      6) руководство услугодателя подписывает документ или мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – 15 минут;
      7) ответственный исполнитель заверяет справку гербовой печатью и регистрирует в книге выдачи – 5 минут);
      8) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю справку с отметкой в журнале приема и выдачи либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги - 5 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной через веб-портал «электронного правительства»

      9. Пошаговые действия и решения услугодателя через веб-портал «электронного правительства»:
      1) получатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью индивидуального идентификационного номера или бизнес- идентификационного номера (ИИН/БИН) и пароля (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – процесс ввода получателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном получателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных получателя;
      5) процесс 3 – выбор получателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение получателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор получателем регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП получателя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания услуги посредством ЭЦП получателя и направление электронного документа (запроса) через шлюз «электронного правительства» (ШЭП) в автоматизированное рабочее место (АРМ) услугодателя для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документов в АРМ услугодателя;
      10) условие 3 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных потребителем документов, указанных в Стандарте и основаниям для оказания услуги;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах получателя;
      12) процесс 8 – получение получателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированный АРМ услугодателя.
      10. Диаграмма, отражающая взаимосвязь между логической последовательностью действий (в процессе оказания электронной государственной услуги) в соответствии с их описаниями, приведена в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка  использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложениям 34 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 11 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 30.07.2014 № А-7/334 (вводится в действие со дня официального опубликования).

Приложение 1 к Регламенту     
государственной услуги       
«Согласование проведения научно- 
реставрационных работ на памятниках
истории и культуры местного значения»

Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий)

Расшифровка аббревиатур:
СФЕ – структурно-функциональные единицы

Приложение 2 к Регламенту    
электронной государственной услуги
«Согласование проведения научно-  
реставрационных работ на памятниках
истории и культуры местного значения»

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через ПЭП

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании электронной государственной услуги через услугодателя

Приложение 3          
к Регламенту государственной услуги
«Согласование проведения   
научно-реставрационных работ на
памятниках истории и культуры 
местного значения»      

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения»

      Сноска. Регламент дополнен приложением 3 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 30.07.2014 № А-7/334 (вводится в действие со дня официального опубликования).

Расшифровка аббревиатур:

Приложение 4          
к Регламенту государственной услуги
«Согласование проведения   
научно-реставрационных работ на
памятниках истории и культуры 
местного значения»      

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги «Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения»

      Сноска. Регламент дополнен приложением 4 в соответствии с постановлением акимата Акмолинской области от 30.07.2014 № А-7/334 (вводится в действие со дня официального опубликования).

Расшифровка аббревиатур: