Арнайы комиссия туралы ережені бекіту туралы

Ақтөбе облысының әкімдігінің 2014 жылғы 12 ақпандағы № 31 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 12 наурызда № 3809 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 2023 жылғы 9 қазандағы № 264 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 09.10.2023 № 264 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергiлiктi мемлекеттiк басқару және өзін - өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына сәйкес Ақтөбе облысының әкiмдiгi ҚАУЛЫ ЕТЕДI:

      1. Қоса беріліп отырған Арнайы комиссия туралы ереже бекітілсін.

      2. Аудандардың және Ақтөбе қаласының әкімдері өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасылардың) өтінішін қарау үшін арнайы комиссия құрсын.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Қ.Нұрқатоваға жүктелсін.

      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі А. Мұхамбетов

  Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 12 ақпандағы
№ 31 қаулысымен
БЕКІТІЛГЕН

Арнайы комиссия туралы ереже

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Арнайы комиссия туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 қаулысымен бекітілген Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерлерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларына (бұдан әрі – Үлгілік қағидалар) негізінде және Арнайы комиссия туралы үлгілік ережеге сәйкес әзірленді және өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасының) өтінішін қарау жөніндегі арнайы комиссияның мәртебесі мен өкілеттігін айқындайды.

      2. Осы ережеде пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      1) уәкілетті орган – әлеуметтік көмек көрсетуді жергілікті бюджет есебінен қаржыландыруды жүзеге асыратын республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) қаладағы ауданның жергілікті атқарушы орган;

      2) арнайы комиссия – (бұдан әрі – Комиссия) өмірлік қиын жағдайдың туындауына байланысты әлеуметтік көмек көрсетуге үміткер адамның (отбасылардың) өтінішін қарау бойынша республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімінің шешімімен құрылатын комиссия.

      3. Комиссия аудан (облыстық маңызы бар қала) аумағында тұрақты жұмыс істейтін алқалы орган болып табылады. Комиссия өз жұмысын ашықтық, жариялылық, алқалылық және әділдік қағидаттарымен ұйымдастырады.

      4. Комиссия өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, Заңдарын, Қазақстан Республикасының Президентінің және Үкіметінің актілерін, Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, Арнайы комиссия туралы үлгілік ережені және осы Ережені басшылыққа алады.

      5. Комиссияның қызметін бақылауды аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімінің әлеуметтік қорғау мәселеріне жетекшілік ететін орынбасары жүзеге асырады.

2. Комиссияның міндеттері мен функциялары

      6. Комиссияның негізгі міндеті осы ереженің 9 - тармағы негізінде аудандық (қалалық) өкілді органдар бекітетін азаматтарды мұқтаждар санатына жатқызу үшін негіздемелер тізбесіне сәйкес азаматтардың әлеуметтік көмекке мұқтаждығын және өмірлік қиын жағдайлар туындаған кезде берілетін әлеуметтік төлемдердің мөлшерін айқындау болып табылады.

      7. Комиссияның негізгі функциясы әрбір жекелеген жағдайда әлеуметтік көмектін мөлшерін көрсете отырып, Үлгілік ережеге қосымшаға сәйкес нысан бойынша әлеуметтік көмек көрсету қажеттігі туралы қорытынды шығару болып табылады.

3. Комиссияның қызметін ұйымдастыру

      8. Комиссия өз қызметін өтеусіз негізде жүзеге асырады.

      9. Комиссияның құрамына жергілікті атқарушы органдардың мүдделі құрылымдық бөлімшелерінің, оның ішінде ұйымдардың және білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау уәкілетті органдарының өкілдері, құқық қорғау органдарының, қоғамдық бірлестіктердің қызметкерлері кіреді.

      Комиссия төрағадан, хатшыдан және комиссия мүшелерінен тұрады. Комиссияның жалпы құрамы жеті адамнан кем болмауға тиіс.

      10. Аудан (облыстық маңызы бар қала) әкімінің әлеуметтік қорғау мәселелері жөніндегі орынбасары Төраға болып табылады.

      Төраға Комиссияның жұмысын ұйымдастырады және Комиссияға осы ережеде жүктелген міндеттер мен функциялардың уақтылы және сапалы орындалуын қамтамасыз етеді.

      11. Уәкілетті орган – ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі Комиссияның атқарушы органы болып табылады.

      Комиссия хатшысының міндеті осы бөлімнің маманына жүктеледі.

      12. Комиссия уәкілетті органнан құжаттардың толық пакетін алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттарды қарайды және ашық дауыс беру арқылы әлеуметтік көмек көрсетудің қажеттігі туралы шешім шығарады.

      13. Комиссияның шешімдері оның құрамы жалпы санының үштен екісі болған кезде заңды болады.

      14. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады және комиссия мүшелерінің жалпы санының басым көпшілігі дауыс берсе, қабылданды деп есептеледі. Дауыстар тең болған жағдайда, Комиссия төрағасының даусы шешуші болып саналады.

      15. Комиссия қабылдаған шешім қорытынды нысаныңда ресімделеді және осы Ереженің 12-тармағында көрсетілген мерзімде уәкілетті органға беріледі.

      Оң қорытынды болған кезде әлеуметтік көмектін мөлшері көрсетіледі.

      16. Комиссия әлеуметтік көмек мөлшерін айқындау кезінде жергілікті өкілді органдар бекіткен әлеуметтік көмек көрсету, оның мөлшерлерін белгілеу және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындау қағидаларын басшылыққа алады.

Об утверждении Положения о специальной комиссии

Постановление акимата Актюбинской области от 12 февраля 2014 года № 31. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 12 марта 2014 года № 3809. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 9 октября 2023 года № 264

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 09.10.2023 № 264 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о специальной комиссии.

      2. Акимам районов и города Актобе создать специальную комиссию по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Нуркатову С.К.

      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области А. Мухамбетов

  Утверждено постановлением
акимата Актюбинской
области от 12 февраля 2014
года № 31

Положение о специальной комиссии

1. Общие положения

      1. Настоящее Положение о специальной комиссии (далее – Положение) разработано в соответствии с Типовыми правилами оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 (далее - Типовые правила) и Типового положения о специальной комиссии, и определяет статус и полномочия специальной комиссии по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации.

      2. Основные понятия, используемые в настоящем положении:

      1) уполномоченный орган - исполнительный орган города республиканского значения, столицы, района (города областного значения), района в городе, финансируемый за счет местного бюджета, осуществляющий оказание социальной помощи;

      2) специальная комиссия (далее – Комиссия) - комиссия, создаваемая решением акима города республиканского значения, столицы, района (города областного значения), по рассмотрению заявления лица (семьи), претендующего на оказание социальной помощи в связи с наступлением трудной жизненной ситуации.

      3. Комиссия является постоянно действующим коллегиальным органом на территории района (города областного значения). Комиссия организовывает свою работу на принципах открытости, гласности, коллегиальности и беспристрастности.

      4. Комиссии в своей деятельности руководствуются Конституцией, Законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативными правовыми актами Республики Казахстан, Типовым положением о специальной комиссии, а также настоящим Положением.

      5. Контроль за деятельностью Комиссии осуществляет заместитель акима района (города областного значения), курирующий вопросы социальной защиты.

2. Задачи и функции Комиссии

      6. Основной задачей Комиссии является определение нуждаемости граждан в социальной помощи согласно перечню оснований отнесения граждан к категории нуждающихся, утверждаемому районным (городским) представительным органом в соответствии с пунктом 9 настоящего положения, и размера оказываемой социальной помощи при наступлении трудной жизненной ситуации.

      7. Основной функцией Комиссии является вынесение заключения о необходимости оказания социальной помощи (далее – заключение), с указанием размера социальной помощи в каждом отдельном случае, по форме согласно приложению к Типовому положению.

3.Организация деятельности комиссии

      8. Комиссия осуществляет свою деятельность на безвозмездной основе.

      9. В состав Комиссии включаются представители заинтересованных структурных подразделений местного исполнительного органа, в том числе организаций и уполномоченных органов образования, здравоохранения, социальной защиты, работников правоохранительных органов, общественных объединений.

      Комиссия состоит из председателя, секретаря и членов комиссии. Общий состав Комиссии не менее семи человек.

      10. Председателем является заместитель акима района (города областного значения) курирующий вопросы социальной защиты.

      Председатель организует работу Комиссии и обеспечивает своевременное и качественное выполнение задач и функций, возложенных на Комиссию настоящим Положением.

      11. Рабочим органом Комиссии является уполномоченный орган – отделы занятости и социальных программ района (города областного значения).

      Обязанности секретаря Комиссии возлагаются на специалиста данного отдела.

      12. Комиссия в течение двух рабочих дней со дня получения полного пакета документов от уполномоченного органа рассматривает представленные документы и путем открытого голосования принимает решение о необходимости оказания социальной помощи.

      13. Решения Комиссии правомочно при наличии двух третей от общего числа ее состава.

      14. Решение Комиссии считается принятым, если за него подается большинство голосов от общего количества членов комиссии. В случае равенства голосов голос председателя Комиссии считается решающим.

      15. Принятое решение Комиссии оформляется в форме заключения и в срок, указанный в пункте 12 настоящего Положения, передается в уполномоченный орган.

      При положительном заключении указывается размер социальной помощи.

      16. При определении размера социальной помощи Комиссия руководствуется правилами оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан, утверждаемыми местными представительными органами.