Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Ақтөбе облысының әкімдігінің 2014 жылғы 28 наурыздағы № 86 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 29 сәуірде № 3863 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 2015 жылғы 24 маусымдағы № 229 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 24.06.2015 № 229 қаулысымен (қолданысқа енгізілу тәртібін 5 т. қараңыз).
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңы 16-бабының 3-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 желтоқсандағы № 1542 "Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысына сәйкес Ақтөбе облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Мал шаруашылығы өнімдерінің өнімділігі мен сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды субсидиялау"мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Ақтөбе облысы әкімдігінің 2014 жылғы 12 ақпандағы № 32 "Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" қаулысының күші жойылсын.
      3. "Ақтөбе облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыны "Әділет" ақпараттық - құқықтық жүйесіне орналастыруды қамтамасыз етсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 

Облыс әкімі

А.Мұхамбетов


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 28 наурыздағы
№ 86 қаулысымен
бекітілді

"Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет регламенті

2. Жалпы ережелер

      1. Мемлекеттік қызмет облыстық маңызы бар, аудандық маңызы бар қаланың, кенттің, ауылдың (селоның), ауылдық округтің жергілікті атқарушы органдарымен (бұдан әрi – ЖАО), сондай-ақ Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы (бұдан әрі - Орталық) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің www.minagri.gov.kz, www.con.gov.kz ресми сайттарында көрсетiлген мекенжайлар бойынша және "электрондық үкіметтің" веб-порталының www.e.gov.kz (бұдан әрі – портал) арқылы ұсынылады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мыналар:
      1) ЖАО және (немесе) орталыққа өтініш берген кезде: жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама;
      2) портал арқылы өтініш берген кезде: ЖАО уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі болып табылады.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша іс-қимылды бастау үшін мыналар негіздеме болып табылады:
      көрсетілетін қызметті ЖАО және Орталыққа өтініш жасаған кезде Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 желтоқсандағы № 1542 "Мал шаруашылығы саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызметСтандартының қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш;
      "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы өтініш жасаған кезде электрондық сұраныс.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны және оның нәтижесі:
      1) ЖАО жауапты орындаушы, қызмет алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарын тапсырған кезден бастап, қабылдау және оларды тіркеу жүргізеді.
      Нәтижесі – құжаттарды ЖАО басшылығына бұрыштама қоюға жолдайды;
      2) ЖАО басшылығы кіріс құжаттарымен танысады және мемлекеттік қызмет көрсету үшін ЖАО жауапты орындаушысын анықтайды.
      Нәтижесі – мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды ЖАО жауапты орындаушысына жолдайды.
      3) ЖАО жауапты орындаушысы келіп түскен құжаттарын қарайды, қызмет алушыға ЖАО басшылығы қол қоятын анықтама жобасын немесе дәлелді бас тартуды дайындайды.
      Нәтижесі – қызмет алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін береді.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісіне қатысатын ЖАО құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) ЖАО басшылығы;
      2) ЖАО жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігін сипаттау:
      1) ЖАО жауапты орындаушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарын тапсырылған кезден бастап, 10 минут ішінде, оларды қабылдау, тіркеу жұмыстарын жүргізеді және ЖАО басшылығына бұрыштама қоюға жолдайды;
      2) ЖАО басшылығы 5 минут ішінде кіріс құжаттарымен танысады және мемлекеттік қызметті беру үшін ЖАО жауапты орындаушысын анықтайды;
      3) ЖАО жауапты орындаушысы 10 минут ішінде келіп түскен құжаттарын қарайды, қызмет алушыға анықтама жобасын немесе дәлелді бас тартуды дайындайды;
      4) ЖАО басшылығы 5 минут ішінде анықтама жобасына немесе дәлелді бас тартуға қол қояды және қызмет алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін береді.
      Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттауы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.
 

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) "электродық үкімет" веб-порталымен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Халыққа қызмет көрсету орталығына әр үдерістің (іс-қимылдың) ұзақтылығын көрсете отырып, жолығу тәртібін сипаттау:
      1) мемлекеттік қызмет алушы Орталыққа қажетті құжаттарды және Стандарттың қосымшасына сәйкес өтінішті тапсырады, ол электрондық кезек ретімен "кедергісіз" қызмет көрсету арқылы операциялық залда жүзеге асырылады (2 минут ішінде);
      2) 1-үдеріс – қызмет көрсету үшін Орталықтың операторы Халыққа қызмет көрсету орталығы ықпалдастырылған ақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ХҚКО ЫАЖ АЖО) логинімен парольді (авторизациялау үдерісі) енгізеді (1 минут ішінде);
      3) 2-үдеріс – Орталықтың операторы қызметті таңдайды, экранға мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын шығарады және Орталық операторы қызмет алушының деректерін, сондай-ақ қызмет алушы өкілінің сенім хат бойынша (нотариалды куәләндырылған сенім хат болған жағдайда, басқа куәләндырылған сенім хатының мәліметтері толтырылмайды) деректерді еңгізеді (2 минут ішінде);
      4) 3-үдеріс – электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалар мемлекеттік деректер қорына/заңды тұлғалар мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ) қызмет алушының деректері туралы, сонымен бірге Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі - БНАЖ) - қызмет алушы өкілінің сенім хат деректері туралы сұраныс жолдайды (2 минут ішінде);
      5) 1-шарт - қызмет алушының деректерінің ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ және БНАЖ сенім хат деректерінің бар жоғын тексеру (1 минут ішінде);
      6) 4-үдеріс – қызмет алушының ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ және сенім хаттың БНАЖ деректерінің болмауына байланысты, деректер алуға мүмкіншіліктің жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастырады (2 минут ішінде);
      7) 5-үдеріс – ЭҮШ арқылы электрондық үкіметінің аумақтық шлюзіақпараттық жұмыс орнына (бұдан әрі – ЭҮАШ АЖО) Орталық операторының электрондық сандық қолы (бұдан әрі - ЭСҚ) куәләндырылған (қол қойылған) электрондық құжаттарды (қызмет алушының сұранысын) жолдайды (2 минут ішінде);
      Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде іске қосылатын ақпараттық жүйелерінің функционалдық өзара іс-қимылдары осы Регламентінің 2-қосымшасына сәйкес 1-диаграммада келтірілген.
      9. Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы әр рәсімдердің ұзақтылығын көрсете отырып, мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін алу рәсімдерін (іс-қимылдың) сипаттау:
      1) 6-үдеріс - ЭҮАШ АЖО (2 минут ішінде) электрондық құжатты тіркейді;
      2) 2-шарт – қызмет беруші қызмет көрсету үшін Стандартта көрсетілген қызмет алушы қоса берген құжаттарының сәйкестігін және негіздемелерін тексереді (өңдеу) (2 минут ішінде);
      3) 7-үдеріс – қызмет алушының құжаттарында бұзушылықтың болғандығына байланысты, сұратылып отырған қызметтен бас тарту жөнінде хабарламаны қалыптастырады (2 минут ішінде);
      4) 8-үдеріс – қызмет алушы Орталықтың операторы арқылы ЭҮАШ АЖО қалыптастырылған қызметтің нәтижесін (жеке қосалқы шаруашылықтың болуы туралы анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауап) алады.
      10. "Электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезіндегі жолығу тәртібін және қызмет беруші мен қызмет алушының рәсімдерінің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) қызмет алушы жеке сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі - ЖСН) және бизнес сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі - БСН), сондай-ақ паролің (Порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін іске асырылады) көмегімен Порталда тіркеледі;
      2) 1-үдеріс – қызметті алу үшін қызмет алушы Порталда ЖСН/БСН және паролін (авторизациялау үдерісі) еңгізеді;
      3) 1-шарт - ЖСН/БСН және пароль арқылы Порталда, тіркелген қызмет алушы деректерінің тұпсұсқалығын тексереді;
      4) 2-үдеріс - қызмет алушының құжаттарында бұзушылықтың болғандығына байланысты, Портал авторизациялаудан бас тарту жөнінде хабарлама қалыптастырады;
      5) 3-үдеріс – қызмет алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдайды, қызметті көрсету үшін экранға сұраныс нысанын шығарады және де пішімді талаптарының және оның құрылымын ескере отырып, қызмет алушының нысанын (деректерді енгізу) толтырады, Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарының электрондық түріндегі көшірмелерін сұраныс нысанына бекітеді, сондай-ақ сұранысты куәләндіру (қол қою) үшін қызмет алушы ЭСҚ тіркеу куәлігін алады;
      6) 2-шарт – Порталда ЭСҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін (сұраныста көрсетілген ЖСН/БСН және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасын) тексереді;
      7) 4-үдеріс – қызмет алушының ЭСҚ расталмауына байланысты сұратылып жатқан қызметтен бас тарту жөнінде хабарлама қалыптастыру;
      8) 5-үдеріс – қызмет алушының сұранысын өңдеу үшін ЭҮШ арқылы қызмет алушының ЭСҚ куәләндырылған (қол қойылған) электрондық құжаттарын (қызмет алушының сұранысы) ЭҮАШ АЖО жолдайды;
      9) 3-шарт - қызмет беруші қызмет көрсету үшін қызмет алушының Стандартта көрсетілген қоса берген құжаттарының сәйкестігін және негіздемелірін тексереді;
      10) 6-үдеріс - қызмет алушының құжаттарында бұзушылықтың болуына байланысты, сұратылып отырған қызметтен бас тарту жөнінде хабарламаны қалыптастырады;
      11) 7-үдеріс – қызмет алушымен Порталда қалыптастырылған қызметтің нәтижесін (электрондық құжат нысаны бойынша хабарлама) алады. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭСҚ куәләндырылған электрондық құжат түрінде қызмет алушының "жеке кабинетіне" жолданады.
      Электрондық үкімет порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде іске қосылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылының 2-диаграммасы осы Регламентінің 3-қосымшасында көрсетілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламентінің 4-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 11 тармақпен толықтырылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 16.07.2014 № 236 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет регламентіне
1 - қосымша

Әр рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтылығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау блок-схемасы


 


"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет регламентіне
2 - қосымша

Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы мемлекеттік қызметтікөрсету бойынша іске қосылған ақпараттық жүйелерінің функционалдық өзара іс-қимылы графикалық нысанының № 1 диаграммасы


 


"Жеке қосалқы шаруашылықтың
болуы туралы анықтама беру"
мемлекеттiк қызмет регламентіне
3 - қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша іске қосылған ақпараттық жүйелерін функционалдық өзара іс-қимылы графикалық нысанының № 2 диаграммасы


 


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 28 наурыздағы
№ 86 қаулысына
4-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 4 қосымшамен толықтырылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 16.07.2014 № 236 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


 


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 28 наурыздағы
№ 86 қаулысымен
бекітілді

"Мал шаруашылығы өнімдерінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мал шаруашылығы өнімдерінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі-мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің www.minagri.gov.kz ресми сайтында көрсетілген мекен-жайлары бойынша "Ақтөбе облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" (бұдан әрі - Басқарма) және аудандық және Ақтөбе қалалық ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімдері (бұдан әрі - Бөлім) мемлекеттік мекемелерімен көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету формасы: қағаз түрінде.
      3. Тиесілі бюджеттік субсидияларды одан әрі қызмет алушының банктік есепшотына аудару үшін қазынашылықтың аумақтық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін ұсыну көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мыналар:
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 желтоқсандағы № 1542 "Мал шаруашылығында мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Мал шаруашылығы өнімдерінің өнімділігін және сапасын арттыруды субсидиялау" мемлекеттік қызмет Стандарттына 12 қосымшаларына сәйкес нысандары бойынша өтінімдері (бұдан әрі – Стандарт) мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) басталуына негіздеме болып табылады;
      стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар тізбесін қабылдау.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны.
      1) Бөлімнің жауапты орындаушысы:
      қызмет алушыдан өтінімдерді құжаттардың толық пакеті қабылдап алады және өтінімдерді тіркеу журналына тіркейді.
      нәтижесі - өтінімнің қабылданғаны туралы талон береді;
      өтінімдерді қабылдап алғаннан кейін құжаттар пакетін және қызмет алушының шарттар мен талаптарға сәйкестігін тексереді.
      қызмет алушының белгілі деңгейге сәйкестігі анықталғаннан кейін аудан немесе Ақтөбе қаласы бойынша жиынтық акт дайындалады және әкіммен бекітіледі.
      нәтижесі – аудан немесе Ақтөбе қаласы әкімі бекіткен жиынтық акт;
      аудан немесе Ақтөбе қаласы бойынша бекітілген жиынтық актіні Басқармаға ұсынады.
      2) Басқарманың жауапты орындаушысы:
      Бөлімдерден жиынтық актілерді қабылдайды, тіркеу журналына тіркейді және оларды қызмет алушылардың шарттары мен талаптарына сәйкестігін қарайды.
      нәтижесі - тіркеу журналына жиынтық актілерді тіркейді;
      сәйкестігін анықтағаннан кейін аудандар және Ақтөбе қаласы бойынша жиынтық актілерді Комиссияның қарауына жібереді.
      3) Комиссия аудандар және Ақтөбе қаласы бойынша жиынтық актілерді қарайды, облыс бойынша жиынтық актіні жасайды және оны Комиссия Төрағасына бекітуге жолдайды.
      4) Комиссия Төрағасы облыс бойынша жиынтық актіні бекітеді;
      5) Басқарма қазынашылықтың аумақтық бөлімшесіне есеп төлеуге шоттарының тізілімін жолдайды.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) тізілімі:
      Бөлімнің жауапты орындаушысы;
      Басқарманың жауапты орындаушысы;
      Комиссия;
      Комиссия төрағасы;
      қазынашылықтың аумақтық бөлімшесі.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдардың) орындалу ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасында рәсімнің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) Бөлімнің жауапты орындаушысы:
      қызмет алушыдан өтінімдерді құжаттардың толық пакетімен бірге қабылдайды және өтінімдерді тіркеу журналына тіркейді (15 минут),
      нәтижесі - өтінімнің қабылданғаны туралы талон береді;
      өтінімдерді қабылдап алғаннан кейін құжаттар пакетін және қызмет алушының шарттар мен талаптарға сәйкестігін тексереді (5 жұмыс күні);
      қызмет алушының белгілі деңгейге сәйкестігі анықталғаннан кейін аудан немесе Ақтөбе қаласы бойынша жиынтық акт дайындайды және оны әкім бекітеді (3 жұмыс күні);
      аудан немесе Ақтөбе қаласы бойынша бекітілген жиынтық актіні Басқармаға ұсынады (3 жұмыс күні);
      2) Басқарманың жауапты орындаушысы:
      Бөлімдерден аудан және Ақтөбе қаласы бойынша жиынтық актілерді қабылдайды, тіркеу журналына тіркейді және жиынтық актілер бойынша қызмет алушылардың шарттары мен талаптарына сәйкестігін қарайды (3 жұмыс күні);
      сәйкестігін анықтағаннан кейін аудандар және Ақтөбе қаласы бойынша жиынтық актілерді Комиссияның қарауына жібереді (3 жұмыс күні);
      3) Комиссия аудандар және Ақтөбе қаласы бойынша жиынтық актілерді қарайды, облыс бойынша жиынтық актіні жасайды және оны Комиссия Төрағасына бекітуге жолдайды (5 жұмыс күні);
      4) Комиссия Төрағасы облыс бойынша жиынтық актіні бекітеді (3 жұмыс күні);
      5) Басқарма қазынашылықтың аумақтық бөлімшесіне төлеуге есеп шоттарының тізілімін жолдайды (3 жұмыс күні).
      Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.
      Ескерту. 7 тармаққа өзгеріс енгізілді - Ақтөбе облысының әкімдігінің 16.07.2014 № 236 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 8 тармақпен толықтырылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 16.07.2014 № 236 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


"Мал шаруашылығы өнімдерінің өнімділігі
мен сапасын арттыруды субсидиялау"
мемлекеттік қызметтің Регламентіне
1-қосымша

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау блок-схемасы

      Ескерту. 1-қосымшаға өзгеріс енгізілді - Ақтөбе облысының әкімдігінің 16.07.2014 № 236 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


 


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 28 наурыздағы
№ 86 қаулысына
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2 қосымшамен толықтырылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 16.07.2014 № 236 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


 


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 28 наурыздағы
№ 86 қаулысымен
бекітілді

"Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік қызметі (бұдан әрі-мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің www.minagri.gov.kz ресми сайтында көрсетілген мекен-жайлары бойынша "Ақтөбе облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" (бұдан әрі - Басқарма) Ақтөбе қаласының және аудандардың ауыл шаруашылығы және ветеринария бөлімдері (бұдан әрі - Бөлім) мемлекеттік мекемелерімен көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету формасы: қағаз түрінде.
      3. Тиесілі бюджеттік субсидияларды одан әрі қызмет алушының банктік есепшотына аудару үшін қазынашылықтың аумақтық бөлімшесіне төлем шоттарының тізілімін ұсыну көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мыналар:
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 31 желтоқсандағы № 1542 "Мал шаруашылығында мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытуды субсидиялау" мемлекеттік қызмет Стандарттына 123 қосымшаларына сәйкес нысандары бойынша өтінімдері (бұдан әрі – Стандарт) мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) басталуына негіздеме болып табылады;
      стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттар тізбесін қабылдау.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны.
      1) Бөлімнің жауапты орындаушысы:
      қызмет алушыдан өтінімдерді құжаттардың толық пакеті қабылдап алады және өтінімдерді тіркеу журналына тіркейді.
      нәтижесі - өтінімнің қабылданғаны туралы талон береді;
      өтінімдерді қабылдап алғаннан кейін құжаттар пакетін және қызмет алушының шарттар мен талаптарға сәйкестігін тексереді.
      қызмет алушының белгілі деңгейге сәйкестігі анықталғаннан кейін аудан немесе Ақтөбе қаласы бойынша жиынтық акт дайындалады және әкіммен бекітіледі.
      нәтижесі – аудан немесе Ақтөбе қаласы әкімі бекіткен жиынтық акт;
      аудан немесе Ақтөбе қаласы бойынша бекітілген жиынтық актіні Басқармаға ұсынады.
      2) Басқарманың жауапты орындаушысы:
      Бөлімдерден жиынтық актілерді қабылдайды, тіркеу журналына тіркейді және оларды қызмет алушылардың шарттары мен талаптарына сәйкестігін қарайды.
      нәтижесі - тіркеу журналына жиынтық актілерді тіркейді;
      сәйкестігін анықтағаннан кейін аудандар және Ақтөбе қаласы бойынша жиынтық актілерді Комиссияның қарауына жібереді.
      3) Комиссия аудандар және Ақтөбе қаласы бойынша жиынтық актілерді қарайды, облыс бойынша жиынтық актіні жасайды және оны Комиссия Төрағасына бекітуге жолдайды.
      4) Комиссия Төрағасы облыс бойынша жиынтық актіні бекітеді;
      5) Басқарма қазынашылықтың аумақтық бөлімшесіне есеп төлеуге шоттарының тізілімін жолдайды.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) тізілімі:
      Бөлімнің жауапты орындаушысы;
      Басқарманың жауапты орындаушысы;
      Комиссия;
      Комиссия төрағасы;
      қазынашылықтың аумақтық бөлімшесі.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдардың) орындалу ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасында рәсімнің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) Бөлімнің жауапты орындаушысы:
      қызмет алушыдан өтінімдерді құжаттардың толық пакетімен бірге қабылдайды және өтінімдерді тіркеу журналына тіркейді (15 минут),
      нәтижесі - өтінімнің қабылданғаны туралы талон береді;
      өтінімдерді қабылдап алғаннан кейін құжаттар пакетін және қызмет алушының шарттар мен талаптарға сәйкестігін тексереді (5 жұмыс күні);
      қызмет алушының белгілі деңгейге сәйкестігі анықталғаннан кейін аудан немесе Ақтөбе қаласы бойынша жиынтық акт дайындайды және оны әкім бекітеді (3 жұмыс күні);
      аудан немесе Ақтөбе қаласы бойынша бекітілген жиынтық актіні Басқармаға ұсынады (3 жұмыс күні);
      2) Басқарманың жауапты орындаушысы:
      Бөлімдерден аудан және Ақтөбе қаласы бойынша жиынтық актілерді қабылдайды, тіркеу журналына тіркейді және жиынтық актілер бойынша қызмет алушылардың шарттары мен талаптарына сәйкестігін қарайды (3 жұмыс күні);
      сәйкестігін анықтағаннан кейін аудандар және Ақтөбе қаласы бойынша жиынтық актілерді Комиссияның қарауына жібереді (3 жұмыс күні);
      3) Комиссия аудандар және Ақтөбе қаласы бойынша жиынтық актілерді қарайды, облыс бойынша жиынтық актіні жасайды және оны Комиссия Төрағасына бекітуге жолдайды (5 жұмыс күні);
      4) Комиссия Төрағасы облыс бойынша жиынтық актіні бекітеді (3 жұмыс күні);
      5) Басқарма қазынашылықтың аумақтық бөлімшесіне төлеуге есеп шоттарының тізілімін жолдайды (3 жұмыс күні).
      Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.
      Ескерту. 7 тармаққа өзгеріс енгізілді - Ақтөбе облысының әкімдігінің 16.07.2014 № 236 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылады.
      Ескерту. Регламент 8 тармақпен толықтырылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 16.07.2014 № 236 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


"Асыл тұқымды мал шаруашылығын
дамытуды субсидиялау"
мемлекеттік қызметтің Регламентіне
1-қосымша

Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау блок-схемасы

      Ескерту. 1-қосымшаға өзгеріс енгізілді - Ақтөбе облысының әкімдігінің 16.07.2014 № 236 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


 


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 28 наурыздағы
№ 86 қаулысына
2-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 2 қосымшамен толықтырылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 16.07.2014 № 236 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 


 

Об утверждении регламентов государственных услуг в области животноводства

Постановление акимата Актюбинской области от 28 марта 2014 года № 86. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 29 апреля 2014 года № 3863. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 24 июня 2015 года № 229

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 24.06.2015 № 229 (порядок введения в действие см. п. 5).
      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2013 года № 1542 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области животноводства" акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства";
      2) регламент государственной услуги "Субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства";
      3) регламент государственной услуги "Субсидирование развития племенного животноводства".
      2. Постановление акимата Актюбинской области от 12 февраля 2014 года № 32 "Об утверждении регламентов государственных услуг в области животноводства" отменить.
      3. Государственному учреждению "Управление сельского хозяйства Актюбинской области" обеспечить размещение настоящего постановления в информационно-правовую систему "Әділет".
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 

Аким области

А.Мухамбетов


Утвержден
Постановлением акимата
Актюбинской области
от 28 марта 2014 года
№ 86

Регламент государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами города областного значения, районного значения, поселка, села, сельского округа (далее – МИО), а также через центры обслуживания населения (далее – Центр) по адресам, указанных на официальных сайтах Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан www.minagri.gov.kz, www.con.gov.kz и через веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является:
      1) при обращении в МИО и (или) в центр: справка о наличии личного подсобного хозяйства;
      2) при обращении через портал: справка о наличии личного подсобного хозяйства, в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица МИО.
 

2. Описание порядка действия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала действия по оказанию государственной услуги является:
      при обращении в МИО и в Центр заявление по форме согласно приложению к Стандарту государственной услуги "Выдача справок о наличии личного подсобного хозяйства", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2013 года № 1542 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области животноводства" (далее - Стандарт);
      при обращении через веб-портал "электронного правительства" является электронный запрос.
      5. Содержание каждой процедуры (действия) и его результат, входящей в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) ответственный исполнитель МИО с момента подачи необходимых документов услугополучателем указанных в пункте 9 Стандарта осуществляет прием и их регистрацию.
      Результат – направляет документы на резолюцию руководству МИО;
      2) руководство МИО ознакамливается с входящими документами и определяет ответственного исполнителя МИО для выдачи государственной услуги.
      Результат – направляет документы необходимые для оказания государственной услуги ответственному исполнителю МИО;
      3) ответственный исполнитель МИО рассматривает поступившие документы, готовит проект справки услугополучателю или мотивированный отказ, который подписывает руководитель МИО.
      Результат - выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) МИО, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) руководство МИО;
      2) ответственный исполнитель МИО.
      7. Описание последовательности процедур (действия) структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) ответственный исполнитель МИО с момента подачи необходимых документов указанных в пункте 9 Стандарта в течении 10 минут осуществляет прием, регистрацию и направляет их на резолюцию руководству МИО;
      2) руководство МИО в течении 5 минут ознакамливается с входящими документами и определяет ответственного исполнителя МИО для выдачи государственной услуги;
      3) ответственный исполнитель МИО в течение 10 минут рассматривает поступившие документы, готовит проект справки услугополучателю или мотивированный отказ;
      4) руководитель МИО в течение 5 минут подписывает проект справки услугополучателю или мотивированный отказ и выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги.
      Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
 

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) веб-порталом "электронного правительства", а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание порядка обращения в центр обслуживания населения с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) услугополучатель государственной услуги подает необходимые документы и заявление оператору Центра согласно приложению к Стандарту, которое осуществляется в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания путем электронной очереди (в течение 2 минут);
      2) процесс 1 – ввод оператора Центра в Автоматизированное рабочее место Интегрированного информационной системы Центра обслуживания населения (далее – АРМ ИИС ЦОН) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги (в течении 1 минуты);
      3) процесс 2 – выбор оператором Центра услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Центра данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности - данные доверенности не заполняются) (в течение 2 минуты);
      4) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) в государственную базу данных физических лиц/ государственную базу данных юридических лиц (далее - ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в Единой нотариальной информационной системе (далее - ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя (в течении 2 минуты);
      5) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ и данных доверенности в ЕНИС (в течении 1 минуты);
      6) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ и данных доверенности в ЕНИС (в течении 2 минуты);
      7) процесс 5 - направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) электронной цифровой подписью (бұдан әрі - ЭЦП) оператора Центра через ШЭП в автоматизированном рабочем месте регионального шлюза электронного правительства (далее - АРМ РШЭП) (в течении 2 минуты).
      Функциональные взаимодействии информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через центр обслуживания населения приведены диаграммой 1 согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      9. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через центр обслуживания населения с указанием длительности каждой процедуры (действия);
      1) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП (в течение 2 минуты);
      2) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и основании для оказания услуги (в течении 2 минуты);
      3) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя (в течении 2 минуты);
      4) процесс 8 – получение услугополучателем через оператора Центра результата услуги (справка о наличии личного подсобного хозяйства либо письменный мотивированный ответ об отказе) сформированной АРМ РШЭП (в течение 2 минуты).
      10. Описание порядка обращения при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства" и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на Портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес–идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале);
      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на Портале для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на Портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки запроса услугодателем;
      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте и основаниии для оказания услуги;
      10) процесс 6 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      11) процесс 7 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированный Порталом. Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал электронного правительства приведены диаграммой 2 согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 11 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 16.07.2014 № 236 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Блок-схема описания последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)


 


Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия информационных систем, задействованных по оказании государственной услуги через центра обслуживания населения, в графической форме


 


Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Выдача справок о наличии
личного подсобного хозяйства"

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия информационных систем, задействованных по оказании электронной государственной услуги через ПЭП


 


Приложение 4
к постановлению
акимата Актюбинской области
от 28 марта 2014 года № 86

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      Сноска. Регламент дополнен приложением 4 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 16.07.2014 № 236 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


 


Утвержден
Постановлением акимата
Актюбинской области
от 28 марта 2014 года
№ 86

Регламент государственной услуги "Субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства" (далее – государственная услуга) оказывается государственными учреждениями "Управление сельского хозяйства Актюбинской области" (далее – Управление) и отделами сельского хозяйства и ветеринарии районов и г.Актобе (далее – Отдел) по адресам указанным на официальном сайте Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан www.minagri.gov.kz.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.
 

2. Описание порядка действия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является:
      заявки по формам согласно приложениям 12 к Стандарту государственной услуги "Субсидирование повышения продуктивности и качества продукции животноводства", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2013 года № 1542 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области животноводства" (далее – Стандарт);
      прием перечня документов осуществляется согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги.
      1) Ответственный исполнитель Отдела:
      принимает от услугополучателя заявки с полным пакетом документов и регистрирует в журнале регистрации заявок
      результат – выдача талона о приеме заявки;
      после получения заявки проверяет пакет документов услугополучателя на соответствие критериям и требованиям.
      после определения соответствия услугополучателя определенному уровню составляется сводный акт по району или по городу Актобе и утверждается акимом;
      результат - сводный акт утвержденный акимом района или города Актобе;
      представляет утвержденный сводный акт по району или по городу Актобе в Управление.
      2) Ответственный исполнитель Управления:
      принимает от Отделов сводные акты, регистрирует в журнале регистрации и рассматривает их на соответствие услугополучателей к критериям и требованиям.
      Результат – регистрация в журнале регистрации сводных актов;
      после определения соответствия направляет сводные акты по районам и по городу Актобе на рассмотрение Комиссии
      3) Комиссия рассматривает сводные акты по районам и по городу Актобе, составляет сводный акт по области и направляет на утверждение Председателю Комиссии.
      4) Председатель Комиссии утверждает сводный акт по области.
      5) Управление направляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      Ответственный исполнитель Отдела;
      Ответственный исполнитель Управления;
      Комиссия;
      Председатель Комиссии;
      территориальное подразделение казначейства.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действий):
      1) Ответственный исполнитель Отдела:
      принимает от услугополучателя заявки с полным пакетом документов и регистрирует в журнале регистрации заявок (15 минут);
      результат – выдача талона о приеме заявки;
      после получения заявки проверяет пакет документов и услугополучателя на соответствие к критериям и требованиям (5 рабочих дней);
      после определения соответствия услугополучателя определенному уровню составляется сводный акт по району или по городу Актобе (3 рабочих дней);
      представляет утвержденный сводный акт по району или по городу Актобе в Управление (3 рабочих дней);
      2) Ответственный исполнитель Управления:
      принимает от Отделов сводные акты по району и по городу Актобе, регистрирует в журнале регистрации и рассматривает на соответствие услугополучателей критериям и требованиям по сводным актам (3 рабочих дня);
      после определения соответствия направляет сводные акты по районам и по городу Актобе на рассмотрение Комиссии (3 рабочих дня);
      3) Комиссия рассматривает сводные акты по районам и по городу Актобе, составляет сводный акт по области и направляет на утверждение председателю Комиссии (5 рабочих дней);
      4) Председатель Комиссии утверждает сводный акт по области (3 рабочих дня);
      5) Управление представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате (3 рабочих дня).
      Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Пункт 7 с изменением, внесенным постановлением акимата Актюбинской области от 16.07.2014 № 236 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 8 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 16.07.2014 № 236 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"Субсидирование повышения продуктивности
и качества продукции животноводства"

Блок-схема описания последовательности процедур (действий)

      Сноска. Приложение 1 с изменением, внесенным постановлением акимата Актюбинской области от 16.07.2014 № 236 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


 


Приложение 2
к постановлению
акимата Актюбинской области
от 28 марта 2014 года № 86

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 16.07.2014 № 236 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


 


Утвержден
Постановлением акимата
Актюбинской области
от 28 марта 2014 года
№ 86

Регламент государственной услуги "Субсидирование развития племенного животноводства"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Субсидирование развития племенного животноводства" (далее – государственная услуга) оказывается государственными учреждениями "Управление сельского хозяйства Актюбинской области" (далее – Управление) и отделами сельского хозяйства и ветеринарии районов и города Актобе (далее – Отдел) по адресам указанным на официальном сайте Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан www.minagri.gov.kz.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является предоставление в территориальное подразделение казначейства реестра счетов к оплате для дальнейшего перечисления причитающихся бюджетных субсидий на банковские счета услугополучателей.
 

2. Описание порядка действия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является:
      заявки по формам согласно приложениям 123 к Стандарту государственной услуги "Субсидирование развития племенного животноводства", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 декабря 2013 года № 1542 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области животноводства" (далее – Стандарт);
      прием перечня документов осуществляется согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги.
      1) Ответственный исполнитель Отдела:
      принимает от услугополучателя заявки с полным пакетом документов и регистрирует в журнале регистрации заявок
      результат – выдача талона о приеме заявки;
      после получения заявки проверяет пакет документов услугополучателя на соответствие критериям и требованиям.
      после определения соответствия услугополучателя определенному уровню составляется сводный акт по району или по городу Актобе и утверждается акимом;
      результат - сводный акт утвержденный акимом района или города Актобе;
      представляет утвержденный сводный акт по району или по городу Актобе в Управление.
      2) Ответственный исполнитель Управления:
      принимает от Отделов сводные акты, регистрирует в журнале регистрации и рассматривает их на соответствие услугополучателей к критериям и требованиям.
      Результат – регистрация в журнале регистрации сводных актов;
      после определения соответствия направляет сводные акты по районам и по городу Актобе на рассмотрение Комиссии
      3) Комиссия рассматривает сводные акты по районам и по городу Актобе, составляет сводный акт по области и направляет на утверждение Председателю Комиссии.
      4) Председатель Комиссии утверждает сводный акт по области.
      5) Управление направляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      Ответственный исполнитель Отдела;
      Ответственный исполнитель Управления;
      Комиссия;
      Председатель Комиссии;
      территориальное подразделение казначейства.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действий):
      1) Ответственный исполнитель Отдела:
      принимает от услугополучателя заявки с полным пакетом документов и регистрирует в журнале регистрации заявок (15 минут);
      результат – выдача талона о приеме заявки;
      после получения заявки проверяет пакет документов и услугополучателя на соответствие к критериям и требованиям (5 рабочих дней);
      после определения соответствия услугополучателя определенному уровню составляется сводный акт по району или по городу Актобе (3 рабочих дней);
      представляет утвержденный сводный акт по району или по городу Актобе в Управление (3 рабочих дней);
      2) Ответственный исполнитель Управления:
      принимает от Отделов сводные акты по району и по городу Актобе, регистрирует в журнале регистрации и рассматривает на соответствие услугополучателей критериям и требованиям по сводным актам (3 рабочих дня);
      после определения соответствия направляет сводные акты по районам и по городу Актобе на рассмотрение Комиссии (3 рабочих дня);
      3) Комиссия рассматривает сводные акты по районам и по городу Актобе, составляет сводный акт по области и направляет на утверждение председателю Комиссии (5 рабочих дней);
      4) Председатель Комиссии утверждает сводный акт по области (3 рабочих дня);
      5) Управление представляет в территориальное подразделение казначейства реестр счетов к оплате (3 рабочих дня).
      Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      Сноска. Пункт 7 с изменением, внесенным постановлением акимата Актюбинской области от 16.07.2014 № 236 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      8. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 8 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 16.07.2014 № 236 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"Субсидирование развития племенного животноводства"

Блок-схема описания последовательности процедур (действий)

      Сноска. Приложение 1 с изменением, внесенным постановлением акимата Актюбинской области от 16.07.2014 № 236 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 


 


Приложение 2
к постановлению
акимата Актюбинской области
от 28 марта 2014 года № 86

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      Сноска. Регламент дополнен приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 16.07.2014 № 236 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).