Мәдениет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы

Ақтөбе облысының әкімдігінің 2014 жылғы 9 сәуірдегі № 103 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 12 мамырда № 3895 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 2015 жылғы 20 мамырдағы № 154 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысының әкімдігінің 20.05.2015 № 154 қаулысымен (қолданысқа енгізілу тәртібін 4 т. қараңыз).
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңы 16-бабының 3-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 140 "Мәдениет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысына сәйкес Ақтөбе облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Ақтөбе облысының мәдениет, мұрағаттар және құжаттама басқармасы" мемлекеттік мекемесі осы қаулыны "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары С.Қ.Нұрқатоваға жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң, бірақ Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 140 "Мәдениет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарттарын бекіту туралы" қаулысы қолданысқа енгізілгеннен кейін қолданысқа енгізіледі.
 

Облыс әкімі

А.Мұхамбетов


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 9 сәуірдегі
№ 103 қаулысымен
бекітілген

"Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Ақтөбе қаласы, Әбілқайыр хан даңғылы, 40, 660-бөлме мекен-жайы бойынша "Ақтөбе облысының мәдениет, мұрағаттар және құжаттама басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыда (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) болған жағдайда "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы немесе www.elicense.kz "Е-лицензиялау" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.
      Өтінішті қабылдау және нәтижені беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы және (немесе) портал арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: электрондық нысан (ішінара автоматтандырылған).
      3. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпанының № 140 қаулысымен бекітілген "Мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес электрондық құжат нысанындағы мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру (бұдан әрі – куәлік) немесе көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беру мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі болып табылады.
      Портал арқылы сұрау салынса, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің басталуына мыналар негіз болып табылады:
      көрсетілетін қызметті берушіге сұрау салынған жағдайда – Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысанда өтініш;
      портал арқылы сұрау салынса: мемлекеттік қызметті алушының электрондық сұрау салуы.
      Құжаттарды қабылдау Стандарттың 9-тармағына сәйкес жүзеге асырылады.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) бөлім маманы;
      4) эксперттік комиссия.
 

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      6. Көрсетілетін қызметті беруші арқылы ақпараттық жүйелер пайдаланылатын рәсімдер (іс-қимыл) тәртібін сипаттау.
      1) 1-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік деректер базасының автоматтандырылған жұмыс орнының ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ) мемлекеттік қызметті көрсету үшін логин мен парольді (авторизация үдерісі) енгізуі;
      2) 1-шарт – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде тіркелген көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері туралы мәліметтердің түпнұсқалылығын логин және пароль арқылы тексеру;
      3) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері туралы мәліметтерінде бұзушылықтардың болуына байланысты "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде автоматтандырудан бас тарту хабарламасын қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды және заттарды тапсырған уақыттан бастап, кеңсе қызметкері оларды қабылдайды және тіркейді;
      5) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушыға қабылдау күні, уақыты мен кеңсе қызметкерінің тегі көрсетілген талон беру;
      6) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушының, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының өкілі сенімхаты бойынша деректерін енгiзуi;
      7) 6-үдеріс – сұранысты "электронды үкімет" шлюзы (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ)/ "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЗТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы, сонымен қатар көрсетілетін қызметті алушының өкілі сенімхаты бойынша деректерді "біртұтас нотариалдық ақпараттық жүйе" ақпараттық жүйесі (БНАЖ АЖ) арқылы бағытталуы;
      8) 2-шарт – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-нда көрсетілетін қызметті алушының деректерін тексеру;
      9) 7-үдеріс – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-нда, БНАЖ АЖ-нде көрсетілетін қызметті алушының деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігі жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 8-үдеріс – сауал нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуын белгiлеу бөлiгiнде толтыру және көрсетілетін қызметті берушi қызметкерiнiң көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажеттi құжаттарды сканерлеуi және оларды сауал нысанына бекiтуi;
      11) 9-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сауалын) тiркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде сауалды өңдеу;
      12) 10-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы эксперттік комиссия отырысының өтетін күні мен уақытын анықтауы;
      13) 11-үдеріс – бөлім маманының құжаттар мен заттарды эксперттік комиссияға сараптама жүргізуге жіберуі – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      14) 3-шарт – эксперттік комиссия сараптама жүргізіп, осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес қорытынды береді немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беріп, қорытындыны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      15) 12-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде алушының деректерiнде бұзушылықтардың болуымен байланысты сұрау салынған мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      16) 13-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде қалыптастырылған қызмет нәтижесін алуы (порталда мә дени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру). Көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-н пайдаланумен электрондық құжат жасақталады.
      Көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асатын рәсімдер (іс-қимыл) тәртібі осы Регламенттің 2-қосымшасында берілген.
      7. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша алушының сұранысы деңгейін тексеру әдісі порталдың "көрсетілетін қызмет алудың тарихы" бөлімінде, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушіге өтініш берілген жағдайда жүргізіледі.
      8. "Электронды үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуы мен іс-қимылдары тәртібінің сипаттамасы.
      Портал арқылы сұрау салынған жағдайда мемлекеттік қызмет көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетінде жүзеге асады.
      1) 1-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы порталдағы тiркеудi компьютердiң интернет-браузерiне бекiтiп қойған өзiнiң ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң көмегiмен жүзеге асырады (порталда тiркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшiн жүзеге асырылады);
      2) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн компьютердiң интернет-браузерiне бекiтуi, көрсетілетін қызметтi алу үшiн көрсетілетін қызметті алушының порталда логин мен парольдi енгiзуi (автоматтандыру үдерiсi);
      3) 1-шарт – логин (ЖСН/БСН) және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтердің түпнұсқалылығын порталда тексеру;
      4) 3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты, порталда автоматтандырудан бас тарту хабарламасын қалыптастырады;
      5) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте берілген көрсетілетін қызметті таңдауы, қызметті көрсетуге арналған сұрау салу нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), сұрау салу нысанына қажетті құжаттарды электронды түрде қоса беруі;
      6) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының сауалды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      7) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң әрекет ету мерзiмiн және тiзiмде қайтарып алынған (күшi жойылған) тiркеу куәлiктерiнiң болмауын, сондай-ақ сауалда және ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнде көрсетiлген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестендiрме деректерге сәйкес келуiн тексеру;
      8) 6-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ шынайылығының расталмауына байланысты сұрау салынған көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      9) 7-үдеріс – ЭЦҚ көмегiмен сауалдың толтырылған нысанын (енгiзiлген деректердi) қызмет көрсету үшін куәландыруы (қол қоюы);
      10) 8-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сауалын) тiркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде сауалды өңдеу;
      11) 9-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы эксперттік комиссия отырысының өтетін күні мен уақытын анықтауы;
      12) 10-үдеріс – бөлім маманының құжаттар мен заттарды эксперттік комиссияға сараптама жүргізуге жіберуі – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      13) 3-шарт – эксперттік комиссия сараптама жүргізіп, осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес қорытынды береді немесе мемлекеттік қызмет көрсетілмейтіндігі туралы себебі жазылған жауап беріп, қорытындыны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;
      14) 11-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде көрсетілетін қызметті алушының деректерiнде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған көрсетілетін қызметті беруден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      15) 12-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде қалыптастырған көрсетілетін қызмет нәтижесiн (порталда мәдени құндылықтарды уақытша әкету құқығына куәлік беру) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушiнiң уәкiлеттi тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдаланумен құрастырылады.
      Портал арқылы рәсімдер (іс-қимыл) тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 3-қосымшасында берілген.
 


"Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша

Мәдени құндылықтарды уақытша әкету жөніндегі эксперттік комиссия _____________________________________________________ (облыстың, республикалық маңыздағы қала, астананың жергілікті атқарушы органының) ҚОРЫТЫНДЫ № ____

            Қала _____________ "___" _______ 20___ж.
 

      1. Өтініш беруші_____________________________________________
(Т.А.Ә. немесе заңды тұлғаның атауы)
      _____________________________________________________________
      2. Өтініш берушінің мәліметтері:_____________________________
(азаматтылығы, паспорт немесе жеке куәлік номері
      _____________________________________________________________
берілу уақыты немесе заңды тұлғаның реквизиттері)
      _____________________________________________________________
      3. Өтініш берушінің қызметі:_________________________________
      4. Сыртқа әкетудің (уақытша сыртқа әкетудің) мақсаты ________
      5. Сараптамаға берілді ______________________________________
       (заттың атауы, жазбаша саны)
      6.Заттың сипаттамасы_________________________________________
      _____________________________________________________________
(түпнұсқа, авторы, жасау орны мен уақыты, жасау материалы мен техникасы, _____________________________________________________________
өлшемі, салмағы, сақталуы)
      Қорытынды: __________________________________________________
      _____________________________________________________________
(мәдени құндылығы бар немесе жоқ)
      _____________________________________________________________
(уақытша сырт елге әкету мүмкіндігіне ұсыныстар беру)
      Эксперттік комиссия Комиссия мүшелері:
      Төрағасы _______________ (Т.А.Ә.)
      __________________ (Т.А.Ә.) _______________ (Т.А.Ә.)
      __________________ (Т.А.Ә.) _______________ (Т.А.Ә.)
      М.О.
 


"Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсетілген жағдайдағы функционалдық әрекеттесудің диаграммасы


 


"Мәдени құндылықтарды уақытша
әкету құқығына куәлік беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсетілген жағдайдағы функционалдық әрекеттесудің диаграммасы


 

      Шартты белгілер


 


Ақтөбе облысы әкімдігінің
2014 жылғы 9 сәуірдегі
№ 103 қаулысымен
бекітілген

"Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Ақтөбе қаласы, Әбілқайыр хан даңғылы, 40, 660-бөлме мекен-жайы бойынша "Ақтөбе облысының мәдениет, мұрағаттар және құжаттама басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), сондай-ақ мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыда (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) болған жағдайда "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы немесе www.elicense.kz "Е-лицензиялау" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы көрсетіледі.
      Өтінішті қабылдау және нәтижені беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы және (немесе) портал арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: электрондық нысан (ішінара автоматтандырылған) және қағаз нысанында.
      3. Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру немесе көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі болып табылады.
      Портал арқылы сұрау салынса, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің басталуына мыналар негіз болып табылады:
      көрсетілетін қызметті берушіге сұрау салынған жағдайда – Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпанының № 140 қаулысымен бекітілген "Жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 2-қосымшасына сәйкес нысанда өтініш;
      портал арқылы сұрау салынса: мемлекеттік қызметті алушының электрондық сұрау салуы.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне кіретін іс-қимылдар мазмұны:
      1) көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында берілген қажетті құжаттарды тапсырғаннан кейін кеңсе қызметкері оларды қабылдап, тіркейді – 10 (он) минут;
      нәтиже – көрсетілетін қызметті алушының өтініш көшірмесінде құжаттар топтамасын қабылдаудың күні мен уақыты көрсетіле отырып, кеңсе қызметкерінің тіркеу туралы белгі өтініштің қағаз жеткізгіште қабылданғанын растауы;
      2) қаралған құжаттарды бөлім маманына орындауға тапсырылуы – 15 (он бес) минут;
      3) келісім беруге, келісім көшірмесін беруге немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап беруге дайындық және нәтиженің көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға берілуі, қызмет көрсету ұзақтығы 15 (он бес) жұмыс күні;
      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының нәтижеге қол қоюы және кеңсеге беруі;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қол қойған нәтижені портал арқылы кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыға жіберуі.
      Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетілген көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсім (іс-қимыл) тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) бөлім маманы.
      7. Көрсетілетін қызметті беруші құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы әрбір әрекеттің ұзақтығымен осы Регламенттің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.
 

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      8. Көрсетілетін қызметті беруші арқылы іс-қимыл тәртібін сипаттау.
      1) 1-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік деректер базасының автоматтандырылған жұмыс орнының ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ) мемлекеттік қызметті көрсету үшін логин мен парольді (авторизация үдерісі) енгізуі;
      2) 1-шарт – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде тіркелген көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері туралы мәліметтердің түпнұсқалылығын логин және пароль арқылы тексеру;
      3) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері туралы мәліметтерінде бұзушылықтардың болуына байланысты "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде автоматтандырудан бас тарту хабарламасын қалыптастыру;
      4) 3-үдеріс – кеңсе қызметкері Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды көрсетілетін қызметті алушы өтінішінің көшірмесінде құжаттарды қабылдау күні мен уақыты көрсетілген көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу туралы белгі қою;
      5) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушыға қабылдау күні, уақыты мен кеңсе қызметкерінің тегі көрсетілген талон беру;
      6) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті алушының, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының өкілі сенімхаты бойынша деректерін енгiзуi;
      7) 6-үдеріс – сұранысты "электронды үкімет" шлюзы (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ)/"Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЗТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы, сонымен қатар көрсетілетін қызметті алушының өкілі сенімхаты бойынша деректерді "біртұтас нотариалдық ақпараттық жүйе" ақпараттық жүйесі (БНАЖ АЖ) арқылы бағытталуы;
      8) 2-шарт – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-нда көрсетілетін қызметті алушының деректерін тексеру;
      9) 7-үдеріс – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-нда, БНАЖ АЖ-нде көрсетілетін қызметті алушының деректерінің болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігі жоқтығы туралы хабарламаны қалыптастыру;
      10) 8-үдеріс – сауал нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуын белгiлеу бөлiгiнде толтыру және көрсетілетін қызметті берушi қызметкерiнiң көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажеттi құжаттарды сканерлеуi және оларды сауал нысанына бекiтуi;
      11) 9-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде электронды қ құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сауалын) тiркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде сауалды өңдеу;
      12) 3-шарт – көрсетілетін қызметті алушының келісім беруге негіз болатындығын және квалификациялық талаптарға сай болуын тексеру;
      13) 10-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде алушының деректерiнде бұзушылықтардың болуымен байланысты сұрау салынған мемлекеттiк қызметтi көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      14) 11-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде қалыптастырылған қызмет нәтижесін алуы (порталда жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру). Көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-н пайдалануымен электрондық құжат жасақталады.
      Көрсетілетін қызметті беруші арқылы жүзеге асатын рәсімдер (іс-қимыл) тәртібі осы Регламенттің 2-қосымшасында берілген.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша көрсетілетін қызметті алушының сұранысы деңгейін тексеру әдісі ЭҮП-ның "көрсетілетін қызмет алудың тарихы" бөлімінде, сондай-ақ көрсетілетін қызметті берушіге өтініш берілген жағдайда жүргізіледі.
      10. "Электронды үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуы мен іс-қимылдары тәртібінің сипаттамасы.
      1) 1-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушы порталдағы тiркеудi компьютердiң интернет-браузерiне бекiтiп қойған өзiнiң ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң көмегiмен жүзеге асырады (порталда тiркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшiн жүзеге асырылады);
      2) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тiркеу куәлiгiн компьютердiң интернет-браузерiне бекiтуi, көрсетілетін қызметтi алу үшiн көрсетілетін қызметті алушының порталда логин мен парольдi енгiзуi (автоматтандыру үдерiсi);
      3) 1-шарт – логин (ЖСН/БСН) және пароль арқылы тіркелген к өрсетілетін қызметті алушы туралы мәліметтердің түпнұсқалылығын порталда тексеру;
      4) 3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты, порталда автоматтандырудан бас тарту хабарламасын қалыптастырады;
      5) 4-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте берілген көрсетілетін қызметті таңдауы, қызметті көрсетуге арналған сұрау салу нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), сұрау салу нысанына қажетті құжаттарды электронды түрде қоса беруі;
      6) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының сауалды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      7) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнiң әрекет ету мерзiмiн және тiзiмде қайтарып алынған (күшi жойылған) тiркеу куәлiктерiнiң болмауын, сондай-ақ сауалда және ЭЦҚ тiркеу куәлiгiнде көрсетiлген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестендiрме деректерге сәйкес келуiн тексеру;
      8) 6-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ шынайылығының расталмауына байланысты сұрау салынған көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      9) 7-үдеріс – ЭЦҚ көмегiмен сауалдың толтырылған нысанын (енгiзiлген деректердi) қызмет көрсету үшін куәландыруы (қол қоюы);
      10) 8-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сауалын) тiркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде сауалды өңдеу;
      11) 3-шарт – көрсетілетін қызметті алушының жобалық құжаттамасын қарау;
      12) 9-үдеріс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде көрсетілетін қызметті алушының деректерiнде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған көрсетілетін қызметті беруден бас тарту туралы хабарламаны құрастыру;
      13) 10-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының "Е-лицензиялау" МДҚ АЖО АЖ-нде қалыптастырған көрсетілетін қызмет нәтижесiн (порталда жергілікті маңызы бар тарих және мәдениет ескерткіштеріне ғылыми-реставрациялау жұмыстарын жүргізуге келісім беру) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушiнiң уәкiлеттi тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдаланумен құрастырылады.
      Портал арқылы рәсімдер (іс-қимыл) тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 3-қосымшасында берілген.
 


"Жергілікті маңызы бар тарих және
мәдениет ескерткіштеріне
ғылыми-реставрациялау жұмыстарын
жүргізуге келісім беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
1-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы көрсетілген көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсім (іс-қимыл) тәртібі сипаттамасының блок-схемасы


 


"Жергілікті маңызы бар тарих және
мәдениет ескерткіштеріне
ғылыми-реставрациялау жұмыстарын
жүргізуге келісім беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
2-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсетілген жағдайдағы функционалдық әрекеттесудің диаграммасы


 


"Жергілікті маңызы бар тарих және
мәдениет ескерткіштеріне
ғылыми-реставрациялау жұмыстарын
жүргізуге келісім беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
3-қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттік қызмет көрсетілген жағдайдағы функционалдық әрекеттесудің диаграммасы


 

      Шартты белгілер


 

Об утверждении регламентов государственных услуг в области культуры

Постановление акимата Актюбинской области от 9 апреля 2014 года № 103. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 12 мая 2014 года № 3895. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 20 мая 2015 года № 154

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 20.05.2015 № 154 (порядок введения в действие см. п. 4).
      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 140 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области культуры" акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1.Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей";
      2) регламент государственной услуги "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения".
      2. Государственному учреждению "Управление культуры, архивов и документации Актюбинской области" обеспечить размещение настоящего постановления в информационно-правовой системе "Әділет".
      3. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима области Нуркатову С.К.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 140 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области культуры".
 

Аким области

А.Мухамбетов


Утвержден
постановлением акимата
Актюбинской области
от 9 апреля 2014 года
№ 103

Регламент государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление культуры, архивов и документации Актюбинской области" (далее – услугодатель), по адресу: г.Актобе, проспект Абилкайыр хана, 40, кабинет 660, а также через веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz или веб-портал "Е-лицензирование" www.elicense.kz (далее – портал) при условии наличия у получателя государственной услуги (далее – услугополучателя) электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП).
      Прием заявлений и выдача результатов осуществляется через услугодателя и (или) портал.
      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная).
      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей (далее – свидетельство) по форме согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Выдача свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 140 (далее – Стандарт), в форме электронного документа либо мотивированный ответ услугодателя об отказе в оказании государственной услуги в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного должностного лица.
      При обращении через портал результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является:
      при обращении к услугодателю – заявление по форме согласно приложению 2 к Стандарту;
      при обращении через портал: электронный запрос услугополучателя.
      Прием документов осуществляется согласно пункту 9 Стандарта.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии;
      2) руководитель услугодателя;
      3) специалист отдела;
      4) экспертная комиссия.
 

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      6. Описание последовательности действий (процедур) через услугодателя с использованием информационных систем:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в информационной системе автоматизированного рабочего места государственной базы данных (далее – ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование") для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – сотрудник канцелярии с момента подачи услугополучателем необходимых документов, указанных в пункте 9 Стандарта, и предметов осуществляет их прием и регистрацию;
      5) процесс 4 – выдача сотрудником канцелярии услугополучателю талона с указанием даты, времени приема и фамилии сотрудника канцелярии;
      6) процесс 5 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя;
      7) процесс 6 – направление запроса через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в государственную базу данных "Физические лица" (далее – ГБД ФЛ)/ государственную базу данных "Юридические лица" (далее – ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя через информационную систему "единая нотариальная информационная система" (далее – ИС ЕНИС);
      8) условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      9) процесс 7 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ИС ЕНИС;
      10) процесс 8 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;
      11) процесс 9 – регистрация запроса в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги;
      12) процесс 10 – руководитель услугодателя определяет дату и время проведения заседания экспертной комиссии;
      13) процесс 11 – специалист отдела отправляет документы и предметы на экспертизу в экспертную комиссию в течение 1 (одного) рабочего дня;
      14) условие 3 – экспертная комиссия осуществляет экспертизу и выдает заключение согласно приложению 1 к настоящему Регламенту либо мотивированный ответ об отказе, и направляет результат руководителю услугодателя на подписание в течение 1 (одного) рабочего дня;
      15) процесс 12 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование";
      16) процесс 13 – получение услугополучателем результата услуги (выдача на портале свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей), сформированного ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Подробное описание последовательности действий (процедур) через услугодателя приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      7. Способ проверки услугополучателем статуса исполнения запроса по государственной услуге: на портале в разделе "История получения услуг", а также при обращении к услугодателю.
      8. Описание порядка обращения и последовательности действий услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства".
      При обращении на портал государственная услуга осуществляется в личном кабинете услугополучателя:
      1) процесс 1 – услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 2 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем логина и пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 3 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 4 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 5 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      8) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      9) процесс 7 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      10) процесс 8 – регистрация электронного документа (запроса получателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование";
      11) процесс 9 – руководитель услугодателя определяет дату и время проведения заседания экспертной комиссии;
      12) процесс 10 – специалист отдела отправляет документы и предметы на экспертизу в экспертную комиссию – в течение 1 (одного) рабочего дня;
      13) условие 3 – экспертная комиссия осуществляет экспертизу и выдает заключение согласно приложению 1 к настоящему Регламенту либо мотивированный ответ об отказе, и направляет результат руководителю услугодателя на подписание в течение 1 (одного) рабочего дня;
      14) процесс 11 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование";
      15) процесс 12 – получение услугополучателем результата услуги (выдача на портале свидетельства на право временного вывоза культурных ценностей), сформированной ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Подробное описание последовательности действий (процедур) через портал приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту.
 


Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"Выдача свидетельства на право временного
вывоза культурных ценностей"

Экспертная комиссия по временному вывозу культурных ценностей _____________________________________________________ (местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы) ЗАКЛЮЧЕНИЕ № ____

      город _____________ "___" _______ 20___ г.
      1. Заявитель_________________________________________________
       (Ф.И.О. или наименование юридического лица)
      _____________________________________________________________
      2. Данные заявителя:_________________________________________ (гражданство, номер паспорта или удостоверения личности,
      _____________________________________________________________
       дата его выдачи или реквизиты юридического лица)
      _____________________________________________________________
      3. Деятельность заявителя:___________________________________
      4. Цель вывоза (временного вывоза) __________________________
      5. Представлено на экспертизу _______________________________
       (название предмета, количество прописью)
      6. Описание предмета ________________________________________
      _____________________________________________________________
      (подлинник, автор, место и время создания, материал и техника исполнения, _____________________________________________________________
      размер, вес, сохранность)
      Заключение: _________________________________________________
      _____________________________________________________________
       (имеет либо не имеет культурную ценность)
      _____________________________________________________________
      рекомендация о возможности временного вывоза)
      Председатель Члены комиссии:
      экспертной комиссии:
       ________________ (Ф.И.О.)
      __________________ (Ф.И.О.) ________________ (Ф.И.О.)
      __________________ (Ф.И.О.) ________________ (Ф.И.О.)
      М.П.
 


Приложение 2
к Регламенту государственной услуги
"Выдача свидетельства на право временного
вывоза культурных ценностей"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через услугодателя


 


Приложение 3
к Регламенту государственной услуги
"Выдача свидетельства на право временного
вывоза культурных ценностей"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через портал


 

      Условные обозначения


 


Утвержден
постановлением акимата
Актюбинской области
от 9 апреля 2014 года
№ 103

Регламент государственной услуги "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление культуры, архивов и документации Актюбинской области" (далее – услугодатель), по адресу: г.Актобе, проспект Абилкайыр хана, 40, кабинет 660, а также через веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz или веб-портал "Е-лицензирование" www.elicense.kz (далее – портал) при условии наличия у получателя государственной услуги (далее – услугополучателя) электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП).
      Прием заявлений и выдача результата осуществляется через услугодателя и портал.
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и бумажная.
      3. Результат государственной услуги – согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения, либо мотивированный ответ услугодателя об отказе в оказании государственной услуги в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) должностного лица услугодателя.
      При обращении через портал результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, подписанного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является:
      при обращении к услугодателю – заявление по форме согласно приложению 2 к Стандарту государственной услуги "Согласование проведения научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 140 (далее – Стандарт);
      при обращении через портал: электронный запрос услугополучателя.
      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии с момента подачи услугополучателем необходимых документов, указанных в пункте 9 Стандарта, осуществляет их прием и регистрацию 10 (десять) минут;
      Результат – отметка сотрудником канцелярии на копии заявления услугополучателя о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты, времени приема пакета документов;
      2) передача рассмотренных документов специалисту отдела на исполнение, длительность выполнения 15 (пятнадцать) минут;
      3) подготовка к выдаче согласования, дубликата согласования либо мотивированного ответа об отказе, и направление результата руководителю услугодателя на подписание, длительность выполнения в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней;
      4) подписания результата руководителем услугодателя и направление в канцелярию;
      5) направление подписанного руководителем услугодателя результата сотрудником канцелярии через портал услугополучателю.
      Описание последовательности процедур (действий) структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии;
      2) руководитель услугодателя;
      3) специалист отдела.
      7. Подробное описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
 

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Описание последовательности действий (процедур) через услугодателя:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в информационной системе автоматизированного рабочего места государственной базы данных (далее – ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование") для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – сотрудник канцелярии с момента подачи услугополучателем необходимых документов, указанных в пункте 9 Стандарта, осуществляет их прием и регистрацию;
      5) процесс 4 – отметка сотрудником канцелярии на копии заявления услугополучателя о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов;
      6) процесс 5 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя;
      7) процесс 6 – направление запроса через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в государственную базу данных "Физические лица" (далее – ГБД ФЛ)/ государственную базу данных "Юридические лица" (далее – ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя через информационную систему "единая нотариальная информационная система" (далее – ИС ЕНИС);
      8) условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ;
      9) процесс 7 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, ИС ЕНИС;
      10) процесс 8 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;
      11) процесс 9 – регистрация запроса в ИС АРМ ГБД и "Е-лицензирование" и обработка услуги;
      12) условие 3 – проверка соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи согласования;
      13) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование";
      14) процесс 11 – получение услугополучателем результата услуги (выдача на портале согласования на проведение научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения), сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Подробное описание последовательности действий (процедур) через услугодателя приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      9. Способ проверки услугополучателем статуса исполнения запроса по государственной услуге: на портале в разделе "История получения услуг", а также при обращении к услугодателю.
      10. Описание порядка обращения и последовательности действий услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства":
      1) процесс 1 – услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на портале);
      2) процесс 2 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем логина и пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 3 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 4 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 5 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН, указанным в запросе, и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      8) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      9) процесс 7 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      10) процесс 8 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование";
      11) условие 3 – рассмотрение проектной документации услугополучателя;
      12) процесс 9 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование";
      13) процесс 10 – получение услугополучателем результата услуги (выдача на портале согласования на проведение научно-реставрационных работ на памятниках истории и культуры местного значения), сформированной ИС АРМ ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Подробное описание последовательности действий (процедур) через портал приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту.
 


Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Согласование проведения
научно-реставрационных работ на
памятниках истории и культуры
местного значения"

Блок-схема описания последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)


 


Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Согласование проведения
научно-реставрационных работ на
памятниках истории и культуры
местного значения"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через услугодателя


 


Приложение 3
к регламенту государственной услуги
"Согласование проведения
научно-реставрационных работ на
памятниках истории и культуры
местного значения"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании государственной услуги через портал


 

      Условные обозначения