Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Алматы облысы әкімдігінің 2014 жылғы 11 сәуірдегі № 116 қаулысы. Алматы облысының Әділет департаментінде 2014 жылы 15 мамырда № 2705 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 2015 жылғы 04 тамыздағы № 339 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы облысы әкімдігінің 04.08.2015 № 339 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына, "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      Қоса беріліп отырған:
      1) "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Серік Мейірханұлы Мұқановқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, бірақ Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" № 137 қаулысын қолданысқа енгізілгеннен ерте емес.
      Облыс әкімі А. Мұсаханов

  Алматы облысы әкiмдiгiнiң
2014 жылғы "11" сәуір
№ 116 қаулысымен бекiтiлген

"Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық
материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы
тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Алматы облысы әкімдігінің дін істері басқармасымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" Қазақстан Республикасы 2011 жылғы 11 қазандағы Заңының 5- бабының 7- тармақшасы және "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылдың 24 ақпанындағы № 137 қаулысымен бекітілген "Діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты" (бұдан әрі – Стандарт) негізінде жүзеге асырады.
      2. Мемлекеттік көрсетiлетiн қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нәтижесi: мемлекеттік қызмет алушыға (немесе нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша өкіліне) төлқұжатын немесе жеке басын куәландыратын өзге құжатты көрсеткен кезде қолма-қол берілетін немесе пошта арқылы жолданатын діни әдебиетті және діни мазмұндағы өзге де ақпараттық материалдарды, діни мақсаттағы заттарды тарату үшін арнайы тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын бекіту туралы шешім немесе Қазақстан Республикасының Заңдары мен басқа нормативтік құқықтық актілерімен белгіленген негіздер бойынша дәлелді жауап көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы көрсетілетін қызмет берушінің хаты болып табылады.

2. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнде көрсетiлетiн
қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң)
iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Көрсетілетін қызмет беруші мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызмет алушының Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттары мен өтінішін алу рәсімдері (iс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнiң құрамына кiретiн рәсiмдер (iс-қимылдра):
      1) Облыс әкімдігінің кеңсесі 20 минут ішінде көрсетілетін қызмет алушының құжаттарының толымдылығын және стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексеріп, қабылдайды;
      2) Облыс әкімдігінің кеңсе қызметкері қабылдап алатын құжаттардың стандарттың 9-тармағына сәйкес келуі құжаттарды тіркеу журналына тіркеуге және құжаттарды қабылдап алғаны туралы көрсетілетін қызмет берушінің тіркеу мөртаңбасы (кіріс нөмірі, қабылданған күні) бар өтініштің көшірмесін беруге негіз болып табылады, құжаттардың 9-тармаққа сәйкес келмеуі құжаттарды қабылдаудан бас тарту үшін негіз болып табылады;
      3) Құжаттарды тіркеу және көрсетілген қызмет алушыға құжаттарды қабылдап алғаны туралы көрсетілетін қызмет берушінің тіркеу мөртаңбасы (кіріс нөмірі, қабылданған күні) бар өтініштің көшірмесін беру 10 минут ішінде жүзеге асырылады;
      4) Құжаттардың тіркелуі көрсетілетін қызмет беруші тарапынан қаралуына негіз болып табылады;
      5) Құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 26 күнтізбелік күн ішінде көрсетілетін қызмет беруші құжаттарды қарап, көрсетілетін қызмет берушінің шешімі негізінде облыс әкімінің қаулысының немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын дайындап, облыс әкімдігіне ұсынады;
      6) Облыс әкімі қаулыға немесе қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауабына қол қояды;
      7) Қаулыға немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауабына қол қою, оны тіркеу журналына енгізу үшін негіз болып табылады;
      8) Қаулыны тіркеу немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты тіркеу, облыс әкімдігі кеңсесі тарапынан оларды алған сәттен бастап 10 минут ішінде жүзеге асырылады;
      9) Тіркелген қаулы немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты қызмет алушыға пошта арқылы жіберуге немесе қолма-қол беруге негіз болып табылады;
      10) Облыс әкімдігінің кеңсесі көрсетілген қызмет алушыға шешімді немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты тіркелген күні жолдайды.

3. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiнде көрсетiлетiн
қызмет берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң)
өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      6. Мемлекеттiк қызмет көрсету барысында қызмет берушінің мынандай құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) қатысады;
      1) облыс әкімдігінің кеңсе қызметкерлері;
      2) облыс әкімі;
      3) басшылық;
      4) жауапты орындаушы.
      7. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (iс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) Кеңсе қызметкері көрсетілетін қызмет алушының құжаттарын 30 минут ішінде қабылдап, құжаттарды тіркеу журналында тіркейді және қызмет берішінің тіркеу мөртабаны (кіріс нөмірі, күні) қойылған өтініш не қодаухат көшірмесін қызмет алушыға береді;
      2) Кеңсе қызметкері тіркелген құжаттарды облыс әкіміне төрт сағат ішінде ұсынады;
      3) Облыс әкімі Облыс әкімдігінің кеңсе қызметкері ұсынған сәттен бастап 1 күн ішінде құжаттармен танысып, жолдайды;
      4) Жауапты қызметкер құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 22 күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарап, немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын дайындайды;
      5) Басшылық үш күнтізбелік күн ішінде облыс әкімінің қаулысына немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын қарастырып, бұрыштама қол қояды;
      6) жауапты қызметкер қаулыны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын облыс әкімдігіне 1 күн ішінде жолдайды;
      7) Кеңсе қызметкері қол қойылған қаулыны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын облыс әкіміне төрт сағат ішінде ұсынады;
      8) облыс әкімі қаулыға немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапқа қол қояды.
      9) Кеңсе қызметкері 30 минут ішінде қаулыны немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты жазбаша түрде тіркейді;
      10) Кеңсе қызметкері шешімді немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты қызмет алушыға тіркелген күні жолдайды;
      3. Рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) іске асырылу реттiлiгiнің сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес блок-сызбада көрсетілген.

  "Діни әдебиетті және діни
мазмұндағы өзге де ақпараттық
материалдарды, діни мақсаттағы
заттарды тарату үшін арнайы
тұрақты үй-жайлардың орналастырылуын
бекіту туралы шешім беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
қосымша

Әрбiр рәсiмді (iс-қимылды) өту блок-схемасы

      


  Алматы облысы әкiмдiгiнiң
2014 жылғы "11" сәуір
№ 116 қаулысымен бекiтiлген

"Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат
үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу
туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Алматы облысы әкімдігінің дін істері басқармасымен (бұдан әрі - көрсетілетін қызмет беруші) "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 11 қазандағы Заңының 5-бабының 7) тармағы және "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген "Діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтін нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтін нәтижесi: мемлекеттік қызмет алушыға (немесе нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша өкіліне) төлқұжатын немесе жеке басын куәландыратын өзге құжатты көрсеткен кезде қолма-қол берілетін немесе пошта арқылы жолданатын діни іс-шараларды өткізуге арналған үй-жайларды ғибадат үйлерінен (ғимараттарынан) тыс жерлерде орналастыруға келісу-хат немесе Стандарттың 10-тармағында көзделген жағдайда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызмет беруші мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызмет алушының Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарын алу рәсімдері (іс-қимылдарды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) Көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі 20 минут ішінде көрсетілетін қызмет алушының құжаттарының толымдылығын және стандарттың 9- тармағына сәйкестігін тексеріп, қабылдайды.
      2) Көрсетілетін қызмет берушінің кеңсе қызметкері қабылдап алатын құжаттардың Стандарттың 9-тармағына сәйкес келуі құжаттарды тіркеу журналына тіркеуге және құжаттарды қабылдап алғаны туралы көрсетілетін қызмет берушінің тіркеу мөртаңбасы (кіріс нөмірі, қабылданған күні) бар өтініштің көшірмесін беруге негіз болып табылады, құжаттардың 9-тармаққа сәйкес келмеуі құжаттарды қабылдаудан бас тарту үшін негіз болып табылады.
      3) Құжаттарды тіркеу және көрсетілетін қызмет алушыға құжаттарды қабылдап алғаны туралы көрсетілетін қызмет берушінің тіркеу мөртаңбасы (кіріс нөмірі, қабылданған күні) бар өтініштің көшірмесін беру 10 минут ішінде жүзеге асырылады.
      4) Құжаттардың тіркелуі көрсетілетін қызмет беруші қаралуына негіз болып табылады.
      5) Құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 29 күнтізбелік күн ішінде көрсетілетін қызмет беруші құжаттарды қарап, көрсетілетін қызмет берушінің келісу-хаты немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын дайындап, көрсетілетін қызмет берушінің басшылығы бұрыштама қол қояды.
      6) Көрсетілетін қызмет берушінің келісу-хатына немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауабына бұрыштама қол қоюы оны тіркеу журналына енгізу үшін негіз болып табылады.
      7) Көрсетілетін қызметті берушінің келісу-хатын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты тіркеу көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі тарапынан оларды алған сәттен бастап 10 минут ішінде жүзеге асырылады.
      8) Мемлекеттік қызмет көрсетушінің тіркелген келісу-хаты немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауабы қызметті алушыға пошта арқылы жіберуге немесе қолма-қол беруге негіз болып табылады.
      9) Көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі қызмет алушыға көрсетілетін қызмет берушінің келісу-хатын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты тіркелген күні жолдайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету барысында қызмет берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) қатысады:
      1) кеңсе қызметкерлері;
      2) басшылық;
      3) жауапты орындаушы.
      7. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) Кеңсе қызметкері қызмет алушының құжаттарын 30 минут ішінде қабылдап, құжаттарды тіркеу журналында тіркейді және қызмет берушінің тіркеу мөртабасы (кіріс нөмірі, күні) қойылған өтініш немесе қолхат көшірмесін қызмет алушыға береді.
      2) Кеңсе қызметкері тіркелген құжаттарды танысу үшін басшылыққа бір сағат ішінде ұсынады.
      3) Кеңсе қызметкері ұсынған сәттен бастап екі сағат ішінде басшылық құжаттармен танысып, жауапты қызметкерге тиісті нұсқаумен жолдайды.
      4) Жауапты қызметкер құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 26 күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарап, көрсетілетін қызмет берушінің келісу-хаты немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын дайындайды.
      5) Басшылық үш күн ішінде көрсетілетін қызмет берушінің келісу-хаты немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты қарастырып, бұрыштамаға қол қояды.
      6) Жауапты қызметкер көрсетілетін қызмет берушінің бұрыштама қол қойылған келісу-хатын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты кеңсе қызметкеріне қол қойылған күні сағат 16.00-ге дейін тіркеп, жолдау үшін тапсырады.
      7) Кеңсе қызметкері 30 минут ішінде көрсетілетін қызмет берушінің келісу-хатын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты жазбаша түрде тіркейді.
      8) Кеңсе қызметкері көрсетілетін қызмет берушінің келісу-хатын немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты қызмет алушыға тіркелген күні жолдайды.
      3. Рәсімнің (іс-қимылдардың) іске асырылу реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес блок-сызбада көрсетілген.

  "Діни іс-шараларды өткізуге
арналған үй-жайларды ғибадат
үйлерінен (ғимараттарынан) тыс
жерлерде орналастыруға келісу
туралы шешім беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
қосымша

Әрбiр рәсiмді (iс-қимылды) өту блок-схемасы

      


  Алматы облысы әкімдігінің
2014 жылғы "11"сәуір
№ 116 қаулысымен бекітілген

"Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және
қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Алматы облысы әкімдігінің дін істері басқармасымен (бұдан әрі – Көрсетілетін қызмет беруші) "Діни қызмет және діни бірлесіктер туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 11 қазандағы Заңының 5-бабының 10) тармақшасы және "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылдың 24 ақпанындағы № 137 қаулысымен бекітілген "Миссионерлік қызметті жүзеге асыратын тұлғаларды тіркеуді және қайта тіркеуді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты" (бұдан әрі-Стандарт) негізінде жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтін нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтін нәтижесі: Стандартына 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік немесе Стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызмет беруші мемлекеттік қызмет көрсету үшін көрсетілетін қызмет алушының Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарын алу рәсімдері (іс-қимылдарды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-қимылдар):
      1) Облыс әкімдігінің кеңсесі 20 минут ішінде көрсетілетін қызмет алушының құжаттарының толымдылығын және стандарттың 9-тармағына сәйкестігін тексеріп, қабылдайды;
      2) Облыс әкімдігінің кеңсе қызметкері қабылдап алатын құжаттардың стандарттың 9-тармағына сәйкес келуі құжаттарды тіркеу журналына тіркеуге және құжаттарды қабылдап алғаны туралы көрсетілетін қызмет берушінің тіркеу мөртаңбасы (кіріс нөмірі, қабылданған күні) бар өтініштің көшірмесін беруге негіз болып табылады, құжаттардың 9-тармаққа сәйкес келмеуі құжаттарды қабылдаудан бас тарту үшін негіз болып табылады;
      3) Құжаттарды тіркеу және көрсетілетін қызмет алушыға құжаттарды қабылдап алғаны туралы көрсетілетін қызметті берушінің тіркеу мөртаңбасы (кіріс нөмірі, қабылданған күні) бар өтініштің көшірмесін беру 10 минут ішінде жүзеге асырылады;
      4) құжаттардың тіркелуі көрсетілетін қызмет беруші тарапынан қаралуына негіз болып табылады;
      5) жауапты қызметкермен құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 4 бабының 6) тармағына сәйкес көрсетілетін қызмет алушымен берілген діни әдебиетке дінтану сараптама жүргізу үшін Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігіне үш күн ішінде жолдайды. Тіркеу мерзімі тоқтатыла тұрады;
      6) Құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 22 (дінтану сараптамасының уақытын есептемегенде) күнтізбелік күн ішінде көрсетілетін қызмет беруші құжаттарды қарап, көрсетілетін қызметті берушінің миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын дайындап, облыс әкімдігіне ұсынады;
      7) Миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігіне немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауабына қол қояды;
      8) Миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігіне немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауабына қол қоюы оны тіркеу журналына енгізу үшін негіз болып табылады;
      9) Миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігіне немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты тіркеу облыс әкімдігі кеңсесі тарапынан оларды алған сәттен бастап 10 минут ішінде жүзеге асырылады;
      10) Миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты қызмет алушыға пошта арқылы жіберуге немесе қолма-қол беруге негіз болып табылады;
      11) Облыс әкімдігінің кеңсесі миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты тіркелген күні жолдайды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің мына құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) қатысады:
      1) облыс әкімдігінің кеңсе қызметкері;
      2) әкім не ол уәкілеттік берген тұлға;
      3) басшылық;
      4) жауапты қызметкер.
      7. Көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) Кеңсе қызметкері қызмет алушының құжаттарын 30 минут ішінде қабылдап, құжаттарды тіркеу журналында тіркейді және қызмет берушінің тіркеу мөртабаны (кіріс нөмірі, күні) қойылған өтініш не қолдаухат көшірмесін қызмет алушыға береді;
      2) Кеңсе қызметкері тіркелген құжаттарды облыс әкіміне төрт сағат ішінде ұсынады;
      3) облыс әкімдігінің кеңсе қызметкері ұсынған сәттен бастап 1 күн ішінде облыс әкімі құжаттармен танысып, көрсетілетін қызмет берушіге тиісті нұсқаумен жолдайды;
      4) Жауапты қызметкермен құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап "Діни қызмет және діни бірлестіктер туралы" Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 11 қазандағы Заңының 4 бабының 6) тармағына сәйкес көрсетілетін қызмет алушымен берілген діни әдебиетке дінтану сараптама жүргізу үшін Қазақстан Республикасы Дін істері агенттігіне үш күн ішінде жолдайды. Тіркеу мерзімі тоқтатылады;
      5) жауапты қызметкер құжаттарды қабылдап алған сәттен бастап 22 (дінтану сараптамасының уақытын қоспағанда) күнтізбелік күн ішінде құжаттарды қарап, миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігін не мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын дайындайды;
      6) басшылық үш күнтізбелік күн ішінде миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігіне немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын қарастырып, бұрыштама қол қояды;
      7) жауапты қызметкер көрсетілетін қызмет берушінің басшылығының бұрыштама қолы қойылған миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын облыс әкімдігіне бұрыштама қол қойылған күннің аяғына дейін жолдайды;
      8) облыс әкімдігінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызмет берушінің басшылығының бұрыштама қолы қойылған миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап жобасын облыс әкіміне төрт сағат ішінде ұсынады;
      9) облыс әкімі үш күн ішінде миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігіне немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауап қарастырып қол қояды;
      10) Кеңсе қызметкері 30 минут ішінде миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша түрде тіркейді;
      11) Кеңсе қызметкері миссионерді тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлігін немесе мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жазбаша жауапты қызмет алушыға тіркелген күні жолдайды.
      3. Рәсімнің (іс-қимылдардың) іске асырылу реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің қосымшасына сәйкес блок-сызбада көрсетілген.

  Миссионерлік қызметті жүзеге
асыратын тұлғаларды тіркеуді
және қайта тіркеуді жүргізу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
қосымша

Әрбiр рәсiмді (iс-қимылды) өту блок-схемасы

      


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере религиозной деятельности

Постановление Алматинского областного акимата от 11 апреля 2014 года № 116. Зарегистрировано Департаментом юстиции Алматинской области 15 мая 2014 года № 2705. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 04 августа 2015 года № 339

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Алматинской области от 04.08.2015 № 339 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ:
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения";
      2) регламент государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)";
      3) регламент государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Муканова Серика Меирхановича.
      3. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действия постановления Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности".
      Аким области А. Мусаханов

  Утвержден
постановлением акимата области
от "11" апреля 2014 года № 116

Регламент государственной услуги "Выдача решения об утверждении
расположения специальных стационарных помещений для
распространения религиозной литературы и иных информационных
материалов религиозного содержания, предметов религиозного
назначения"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения об утверждении расположения спецознакамливаетсяиальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения" (далее – государственная услуга) оказывается управлением по делам религий акимата Алматинской области (далее - Услугодатель) на основании подпункта 7) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 11 октября 2011 года "О религиозной деятельности и религиозных объединениях" и "Стандарта государственной услуги "Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения" утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее - Стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги: Выдача решения об утверждении расположения специальных стационарных помещений для распространения религиозной литературы и иных информационных материалов религиозного содержания, предметов религиозного назначения, либо мотивированный ответ услугодателя об отказе в предоставлении государственной услуги с по основаниям, установленными Законами и иными нормативно-правовыми актами Республики Казахстан, выдаваемые нарочно получателю государственной услуги (либо представителю по нотариально засвидетельствованной доверенности) при предъявлении паспорта или иного документа, удостоверяющего личность, или направляемые по почте.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления и прилагаемых документов услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) Канцелярия областного акимата принимает документы от услугополучателя, проверяя их на полноту и соответствие пункту 9 стандарта в течение 20 минут.
      2) Соответствие документов пункту 9 стандарта является основанием для регистрации документов в журнале и выдачи услугополучателю копии заявления либо ходатайства со штампом регистрации услугодателя (входящий номер, дата) о получении документов, а несоответствие документов пункту 9 стандарта является основанием для непринятия документов.
      3) Регистрация документов и выдача услугополучателю копии заявления либо ходатайства со штампом регистрации услугодателя (входящий номер, дата) о получении документов осуществляется в течение 10 минут.
      4) Регистрация документов является основанием для рассмотрения их услугодателем.
      5) Услугодатель рассматривает документы и подготавливает проект постановления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде и предоставляет их акиму области в течение 26 календарных дней с момента получения документов.
      6) Аким области визирует постановление, либо мотивированный ответа об отказе в предоставлении государственной услуги.
      7) Визирование постановления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде является основанием для его внесения в журнал регистрации.
      8) Регистрация постановления, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде осуществляется канцелярией областного акимата в течение 10 минут с момента их получения.
      9) Зарегистрированное постановление, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде является основанием для отправки почтой либо выдачи нарочно услугополучателю.
      10) Канцелярия областного акимата отправляет услугополучателю решения, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в день регистрации.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      6. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения (работники) услугодателя:
      1) сотрудники канцелярии акимата области;
      2) аким области
      3) руководство;
      4) ответственный исполнитель.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) Сотрудник канцелярии принимает документы от услугополучателя, регистрирует документы в журнале регистрации и выдает услугополучателю копию заявления либо ходатайства со штампом регистрации услугодателя (входящий номер, дата) о получении документов в течение 30 минут.
      2) Сотрудник канцелярии вносит акиму области зарегистрированные документы для ознакомления в течение четырех часов.
      3) Аким области ознакамливается и отписывает документы в течение 1 дня с момента внесения их сотрудником канцелярии.
      4) Ответственный исполнитель рассматривает документы, подготавливает либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 22 календарных дней с момента получения документов.
      5) Руководство рассматривает и визирует проект постановления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение трех календарных дней.
      6) Ответственный исполнитель завизированный проект постановления, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде вносит в акимат области до конца дня.
      7) Сотрудник канцелярии вносит акиму области завизированный либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение четырех часов.
      8) Аким области подписывает постановление, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде.
      9) Сотрудник канцелярии регистрирует постановление, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 30 минут.
      10) Сотрудник канцелярии отправляет услугополучателю решение, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в день регистрации.
      3. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой, согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение к регламенту
государственной услуги "Выдача
решения об утверждении расположения
специальных стационарных помещений
для распространения религиозной
литературы и иных информационных
материалов религиозного содержания,
предметов религиозного назначения"

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры)

      


  Утвержден
постановлением акимата области
от "11" апреля 2014 года
№ 116

Регламент государственной услуги "Выдача решения о согласовании
расположения помещений для проведения религиозных мероприятий
за пределами культовых зданий (сооружений)"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)" (далее – государственная услуга) оказывается управлением по делам религий акимата Алматинской области (далее - Услугодатель) на основании подпункта 7) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 11 октября 2011 года "О религиозной деятельности и религиозных объединениях" и "Стандарта государственной услуги "Выдача решения о согласовании расположения помещений для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений)" утвержденным постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее - Стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная
      3. Результат оказания государственной услуги: Выдача письма-согласования о согласовании расположения помещения для проведения религиозных мероприятий за пределами культовых зданий (сооружений), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случае и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта, выдаваемые нарочно получателю государственной услуги (либо представителю по нотариально засвидетельствованной доверенности) при предъявлении паспорта или иного документа, удостоверяющего личность, или направляемые по почте.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления и прилагаемых документов услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) Канцелярия услугодателя принимает документы от услугополучателя, проверяя их на полноту и соответствие пункту 9 Стандарта в течение 20 минут.
      2) Соответствие документов пункту 9 Стандарта является основанием для регистрации документов в журнале и выдачи услугополучателю копии заявления либо ходатайства со штампом регистрации услугодателя (входящий номер, дата) о получении документов, а несоответствие документов пункту 9 стандарта является основанием для непринятия документов.
      3) Регистрация документов и выдача услугополучателю копии заявления либо ходатайства со штампом регистрации услугодателя (входящий номер, дата) о получении документов осуществляется в течение 10 минут.
      4) Регистрация документов является основанием для рассмотрения их услугодателем.
      5) Услугодатель рассматривает документы и подготавливает проект письма-согласования, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде и визирует их у руководства услугодателя в течение 29 календарных дней с момента получения документов.
      6) Визирование письма-согласования, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде является основанием для его внесения в журнал регистрации.
      7) Регистрация письма-согласования, либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде осуществляется канцелярией услугодателя в течение 10 минут с момента их получения.
      8) Зарегистрированное письмо-согласование либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде является основанием для отправки почтой либо выдачи нарочно услугополучателю.
      9) Канцелярия услугодателя отправляет услугополучателю письмо-согласование либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в день регистрации.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      6. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения (работники) услугодателя:
      1) сотрудники канцелярии;
      2) руководство;
      3) ответственный сотрудник.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) Сотрудник канцелярии принимает документы от услугополучателя, регистрирует документы в журнале регистрации и выдает услугополучателю копию заявления либо ходатайства со штампом регистрации услугодателя (входящий номер, дата) о получении документов в течение 30 минут.
      2) Сотрудник канцелярии вносит руководству зарегистрированные документы для ознакомления в течение одного часа.
      3) Руководство ознакамливается и отписывает документы ответственному исполнителю в течение двух часов с момента внесения их сотрудником канцелярии.
      4) Ответственный сотрудник рассматривает документы, подготавливает проект письма-согласования либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 26 календарных дней с момента получения документов.
      5) Руководство рассматривает и визирует письмо-согласование либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение трех дней.
      6) Ответственный сотрудник завизированное письмо-согласование либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде вносит сотруднику канцелярии для регистрации и отправки до 16.00 часов.
      7) Сотрудник канцелярии регистрирует письмо-согласование либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 30 минут.
      8) Сотрудник канцелярии отправляет услугополучателю письмо-согласование либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в день регистрации.
      3. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой, согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Выдача решения
о согласовании расположения
помещений для проведения
религиозных мероприятий за
пределами культовых
зданий (сооружений)"

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры)

      


  Утвержден
постановлением акимата области
от "11" апреля 2014 года
№ 116

Регламент государственной услуги "Проведение регистрации и
перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую
деятельность"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность" (далее – государственная услуга) оказывается управлением по делам религий акимата Алматинской области (далее - услугодатель) на основании подпункта 10) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 11 октября 2011 года "О религиозной деятельности и религиозных объединениях" и "Стандарта государственной услуги "Проведение регистрации и перерегистрации лиц, осуществляющих миссионерскую деятельность", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности" (далее - Стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги: выдача свидетельства о регистрации (перерегистрации) миссионера по форме, согласно приложению 1 Стандарта, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления и прилагаемых документов услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта.
      5. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) Канцелярия областного акимата принимает документы от услугополучателя, проверяя их на полноту и соответствие пункту 9 Стандарта в течение 20 минут;
      2) Соответствие документов пункту 9 Стандарта является основанием для регистрации документов в журнале и выдачи услугополучателю копии заявления либо ходатайства со штампом регистрации услугодателя (входящий номер, дата) о получении документов, а несоответствие документов пункту 9 Стандарта является основанием для непринятия документов;
      3) Регистрация документов и выдача услугополучателю копии заявления либо ходатайства со штампом регистрации услугодателя (входящий номер, дата) о получении документов осуществляется в течение 10 минут;
      4) Регистрация документов является основанием для рассмотрения их услугодателем;
      5) Ответственный сотрудник направляет в течении трех дней с момента получения предоставленную услугополучателем религиозную литературу в Агентство по делам религий Республики Казахстан для проведения религиоведческой экспертизы согласно пункту 6) статьи 4 Закона Республики Казахстан "О религиозной деятельности и религиозных объединениях". Срок регистрации приостанавливается;
      6) Услугодатель рассматривает документы и подготавливает свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде и предоставляет их акиму области либо уполномоченному им лицу в течение 22 (не считая время проведения религиоведческой экспертизы) календарных дней с момента получения документов;
      7) подписание акимом области свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги;
      8) подписанное свидетельства о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде является основанием для его внесения в журнал регистрации;
      9) Регистрация свидетельства о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированного ответа об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде осуществляется канцелярией областного акимата в течение 10 минут с момента их получения;
      10) Зарегистрированное свидетельства о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде является основанием для отправки почтой либо выдачи нарочно услугополучателю;
      11) Канцелярия областного акимата отправляет услугополучателю свидетельства о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в день регистрации.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурные подразделения (работники) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии акимата области;
      2) аким области либо уполномоченное им лицо
      3) руководитель услугодателя;
      4) ответственный сотрудник услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) Сотрудник канцелярии принимает документы от услугополучателя, регистрирует документы в журнале регистрации и выдает услугополучателю копию заявления либо ходатайства со штампом регистрации услугодателя (входящий номер, дата) о получении документов в течение 30 минут.
      2) Сотрудник канцелярии вносит акиму области зарегистрированные документы для ознакомления в течение четырех часов.
      3) аким области ознакамливается и отписывает документы услугодателю в течение 1 дня с момента внесения их сотрудником канцелярии.
      4) Ответственный сотрудник направляет в течении трех дней с момента получения предоставленную услугополучателем религиозную литературу в Агентство по делам религий Республики Казахстан для проведения религиоведческой экспертизы согласно пункту 6) статьи 4 Закона Республики Казахстан от 11 октября 2011 года "О религиозной деятельности и религиозных объединениях". Срок регистрации приостанавливается.
      5) Ответственный сотрудник рассматривает документы, подготавливает свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 22 календарных дней с момента получения документов.
      6) Руководство рассматривает и визирует свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение трех календарных дней.
      7) Ответственный сотрудник завизированное свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде вносит в акимат области до конца дня.
      8) Сотрудник канцелярии вносит акиму области завизированный свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение четырех часов.
      9) Аким области подписывает в течение 3 дней свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде.
      10) Сотрудник канцелярии регистрирует свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в течение 30 минут.
      11) Сотрудник канцелярии отправляет услугополучателю свидетельство о регистрации (перерегистрации) миссионера либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги в письменном виде в день регистрации.
      3. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой, согласно приложению к настоящему Регламенту.

  Приложение
к регламенту государственной
услуги "Проведение регистрации
и перерегистрации лиц,
осуществляющих миссионерскую
деятельность"

Блок-схема прохождения каждого действия (процедуры)