"Мемлекеттік органның бюджет қаражатын басқарудың тиiмдiлiгiн бағалау әдiстемесiн және Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкi ақша қаражатын басқарудың тиiмдiлiгiн бағалау әдiстемесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2012 жылғы 10 қаңтардағы № 9 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2014 жылғы 24 қыркүйектегі № 412 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 11 қарашада № 9870 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2016 жылғы 30 желтоқсандағы № 540 және Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 30 желтоқсандағы № 706 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ұлттық экономика министрінің 30.12.2016 № 540 және ҚР Қаржы министрінің 30.12.2016 № 706 бірлескен бұйрығымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттiк органның бюджет қаражатын басқарудың тиiмдiлiгiн бағалау әдiстемесiн және Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкi ақша қаражатын басқарудың тиiмдiлiгiн бағалау әдiстемесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрiнiң 2012 жылғы 10 қаңтардағы № 9 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 7381 болып тіркелген, Заң газетiнде 2012 жылғы 17 мамырда № 70 (2252) жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттiк органның бюджет қаражатын басқарудың тиiмдiлiгiн бағалау әдiстемесiнде:

      6-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      6. Тиімділікті бағалау:

      "1) орталық мемлекеттік органдардың төмен тұрған бюджеттеріне бөлінген субвенциялардан, бөлінетін бағдарламалардан, нысаналы трансферттерден және кредиттерден басқа, барлық бюджеттік бағдарламалар.

      Бұл ретте бөлінетін бағдарламалар белгіленген тәртіпте шығыстар бөлінетін бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің бағалануына жатады.

      2) облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарының бюджеттік даму бағдарламалары бойынша жүзеге асырылады.";

      10-тармақта:

      1) тармақшасының үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "инвестициялық жобалар бойынша қалыптасқан мемлекеттік сатып алу нәтижелері бойынша қаражатты үнемдеу;";

      2) тармақшасы жаңа редакцияда жазылсын:

      "2) "Мемлекеттік қаржылық бақылау органдарының есепті кезеңде тексеру қорытындылары бойынша бюджеттiк және өзге заңнаманы бұзушылықтардың болмауы" критерийi бойынша:

      тексеру жүргізген мемлекеттік қаржылық бақылау органы;

      есептi кезеңдегi тексерулер саны;

      бақылаумен қамтылған бюджет қаражатының жалпы көлемі;

      есептi кезеңде анықталған бюджеттiк және өзге заңнаманы бұзушылықтар, оның iшiнде:

      бюджетке қаражаттың түсуi кезiнде (кiрiс бөлiгi);

      бюджет қаражатын және мемлекеттiң активтерiн пайдалану кезiнде;

      бухгалтерлік есепті жүргізу және қаржылық есептілікті жасау кезінде;

      бюджеттiк рәсiмдер мен мемлекеттік сатып алу туралы рәсімдерді орындаудың белгiленген мерзімін, тәртібін сақтамау көрсетіледі;

      Бұдан әрi есептi кезеңде бақылаумен қамтылған бюджет қаражатының жалпы көлемiнен бұзушылықтардың үлесi келтiрiледi.

      Мемлекеттiк органда анықталған бюджеттiк және өзге заңнаманы бұзушылықтардың жалпы сомасы мемлекеттік қаржылық бақылау органдары анықтаған бұзушылықтарды қосу жолымен айқындалады.

      Бақылаумен қамтылған бюджет қаражатының көлемi мемлекеттік қаржылық бақылау органдары бақылаумен қамтыған қаражат көлемдерiн қосу жолымен айқындалады.

      Мемлекеттік органдар шығыстарының жалпы көлемінде мемлекеттік қаржылық бақылау органдары анықтаған тиімділік қағидатына сәйкес келмейтін шығыстар;

      Мемлекеттік сатып алу саласында мемлекеттік қаржылық бақылау органдары растаған шағымдардың болмауы/болуы;";

      3) тармақшасының үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "Мемлекеттік қаржылық бақылау органдары бақылау нәтижелерi бойынша енгiзген нұсқамалар мен қаулыларға сәйкес бюджетке қайтарылуға жататын бұзушылықтар сомасына шаққанда белгiленген мерзiмде бюджетке қайтарылған бұзушылықтар сомасының көлемi (сот талқылауларына байланысты өтеуге жататын сомаларды қоспағанда);";

      4) тармақшасының екінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламалары бөлінісінде, оның ішінде бөлінетін бюджеттік бағдарламалардан қаражат алынған бағдарламалар бойынша тікелей нәтижелерге қол жеткізу көрсеткіштері көрсетіледі, ал облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдарының бюджеттік даму бағдарламалары бойынша тікелей нәтижелердің көрсеткіштері себептері көрсетіле отырып, тікелей нәтиже көрсеткіштеріне қол жеткен немесе ішінара қол жеткен бюджеттік инвестициялық жобалар бөлінісінде көрсетіледі;

      себептерін көрсете отырып, тікелей нәтижелер көрсеткіштеріне қол жеткізілмеген бюджеттік бағдарламалар тізбеленеді.";

      4) тармақшасының төртінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "мемлекеттік органның стратегиялық жоспарының құрамында бекітілген бюджеттік бағдарламалардың нәтижелік көрсеткіштерін және/немесе стратегиялық жоспарлар әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламаларын олардың болуына немесе болмауына талдауды жүзеге асырылады;";

      13-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "Тиісті қаржы жылына бөлінген қаражатты игеру" көрсеткіші бойынша бағалау республикалық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнiң бюджеттiк бағдарламалары/облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергiлiктi атқарушы органының тиiстi қаржы жылына арналған бюджеттiк даму бағдарламалары бойынша бюджет қаражатының атқарылу пайызын көрсетедi.

      Осы көрсеткіш бойынша бағалау жүргізу кезінде мемлекеттік органның игерілмеген қаражат сомасынан мемлекеттік сатып алу бойынша үнемдеу сомасы алынып тасталады.

      "Инвестициялық жобалар бойынша қалыптасқан мемлекеттік сатып алу нәтижелері бойынша қаражатты үнемдеу" бағалау көрсеткіші бойынша есепті қаржы жылы бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бекітілген бюджетіне есепті кезең ішінде қалыптасқан мемлекеттік сатып алу нәтижелері бойынша үнемдеу есебінің үлесінде жасалады.

      Орталық мемлекеттік органдар бойынша осы көрсеткіш жөніндегі ақпаратты бірыңғай мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу саласындағы іске асыру функцияларын орталық атқарушы органның құзыреті шегінде жүзеге асыратын ведомство ұсынады.

      Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсi бойынша тікелей нәтиженің балы Әдістемеге 7-қосымшада көрсетілген мәндерге сәйкес айқындалады.

      Жергiлiктi атқарушы органдар бойынша осы көрсеткіш жөніндегі бағалау барлық бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерi бойынша орташа балл түрiнде айқындалады.

      "Шығыстардың бекітілген көлеміне бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің қайта бөлінген қаражатының көлемі" көрсеткіші бойынша бюджеттік бағдарламалар әкімшісі бойынша бағалау бюджет қаражатының азаюы бөлігінде республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің, облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының бекітілген бюджетінің жалпы көлеміндегі бюджеттік бағдарламалар арасындағы бюджетті нақтылау кезінде қайта бөлінген қаражаттың ара қатынасының үлесін анықтауға негізделеді.

      Қайта бөлінген қаражаттың көлемі бекітілген жоспарлы тағайындаулар мен есепті кезеңнің аяғына түзетілген жоспар арасындағы айырма жолымен есептеледі. Бұл ретте азайтылған жоспарлы тағайындаулар сомасы есепке қабылданады.

      Осы көрсеткіш бойынша бағалау жүргізу кезінде мемлекеттік органдарды қайта ұйымдастыру (біріктіру, қосу, бөлу, бөліп шығару, қайта құру) кезінде, Қазақстан Республикасы шығыстардың бірыңғай бюджеттік сыныптамасына өзгерістер енгізу кезінде бюджеттік бағдарламалардың ақшасын қайта бөлу, бюджетті нақтылау және түзету кезінде бюджеттік бағдарламалар әкімшісіне қосымша ақша қаражатын бөлу жағдайлары ескерілмейді.

      Осы көрсеткіш бойынша бағалау жүргізу кезінде кросс-бағамдардың өзгерістерімен байланысты нақтылаулар есепке алынбайды.

      "Бюджеттік инвестициялық жобалардың сметалық құнын ұлғайту фактілерінің болмауы немесе болуы" көрсеткіші бойынша бағалау бюджеттік инвестициялық жобаның құнын ұлғайтуға ұшыратқан бюджеттік инвестициялық жобалардың жобалау-сметалық құжаттамасын түзету жағдайларының бар не жоқ екендігін көрсетеді.

      Бұл ретте Қазақстан Республикасының құрылыс нормаларына және қағидаларына өзгерістер енгізу нәтижесінде бюджеттік инвестициялық жобаның құнын ұлғайту жағдайлары ерекшелік болып табылады.

      Бюджеттік инвестициялық жобаның сметалық құнын ұлғайту фактісі болған жағдайда республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің/облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының бюджеттік инвестициялық жобасының қымбаттау пайызы есептеледі.

      Бұл ретте бюджеттік инвестициялық жобаның сметалық құнының қымбаттау пайызы инвестициялық жобаның жобалау-сметалық құжаттамасында көзделген оның бастапқы құнына қатысты есептеледі.

      Бұл көрсеткіш бойынша бағалау жүргізу барысында кросс-курстардың ауытқуымен байланысты баға көтерілулері ескерілмейді.

      Егер бюджеттік бағдарламалар әкімшісі жобалау-сметалық құжаттама негізінде бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруды көздемеген жағдайда, осы өлшем бойынша 0 балл беріледі.

      Бұл ретте орталық мемлекеттік органдар мен облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары Әдістемеге 4-қосымшаға сәйкес ақпарат береді.

      "Дебиторлық және кредиторлық берешектердің болмауы" көрсеткіші бойынша бағалау республикалық бюджеттік бағдарламалар/облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органының бюджеттік даму бағдарламалары әкімшісінің дебиторлық/кредиторлық берешектерінің болмауын/болуын немесе өзгеруін көрсетеді.

      Дебиторлық берешекте келесі жылдың қаңтарында өтеуге жататын қызметтерді берушілердің растау құжаттарын уақтылы ұсынбауы себепті бағаланатын жылдың аяғында пайда болған көрсетілген коммуналдық қызметтер және байланыс қызметтері бойынша ағымдағы дебиторлық берешек ескерілмейді.

      Дебиторлық берешектің жалпы сомасында жалғастырылатын халықаралық инвестициялық жобалар бойынша пайда болған дебиторлық берешек сомасы ескерілмейді.

      Кредиторлық берешекте мердігердің орындаған жұмыстарының орындалуын қамтамасыз ету мақсатында ұсталған орындалған жұмыстар көлемінің 5% мөлшерінде кредиторлық берешек ескерілмейді.

      Дебиторлық/кредиторлық берешектің өзгеруін бағалау өткен және бағаланатын жылдың көрсеткіштерін салыстыру арқылы жүзеге асырылады және Әдістемеге 7-қосымшада көрсетілген мәндерге сәйкес қойылады.";

      16-тармақ жаңа редакцияда жазылсын:

      "16. "Мемлекеттік қаржылық бақылау органдарының бағалау кезеңіндегі тексеру қорытындылары бойынша бюджеттік және өзге заңнаманы бұзушылықтардың болмауы" критерийі бойынша бағалау жүргізу кезінде:

      тексеру жүргізген мемлекеттік қаржылық бақылау органы;

      есептi кезеңдегi тексерулер саны;

      бақылаумен қамтылған бюджет қаражатының жалпы көлемі;

      есептi кезеңде анықталған бюджеттiк және өзге заңнаманы бұзушылықтар, оның iшiнде:

      бюджетке қаражаттың түсуi кезiнде (кiрiс бөлiгi);

      мемлекеттің бюджет қаражаты мен активтерін пайдалану кезінде, оның ішінде сатып алу қорытындысына ықпал ететін мемлекеттік сатып алу бойынша;

      бухгалтерлік есепті жүргізу және қаржылық есептілікті жасау кезінде;

      бюджеттiк рәсiмдер мен мемлекеттік сатып алу туралы рәсімдерді орындаудың белгiленген мерзімін, тәртібін сақтамау көрсетіледі;

      мемлекеттік органдар шығыстарының жалпы көлемінде мемлекеттік қаржылық бақылау органдары анықтаған тиімділік қағидатына сәйкес келмейтін шығыстар;

      мемлекеттік сатып алу саласында мемлекеттік қаржылық бақылау органдары растаған шағымдардың болмауы/болуы.";

      19-тармақтың үшінші абзацы мынадай редакцияда жазылсын:

      "мемлекеттік қаржылық бақылау органдары бақылау нәтижелерi бойынша енгiзген нұсқамалар мен қаулыларға сәйкес бюджетке қайтарылуға жататын бұзушылықтар сомасына шаққанда белгiленген мерзiмде бюджетке қайтарылған бұзушылықтар сомасының көлемi (сот істеріне байланысты орнын толтыруға жататын сомаларды қоспағанда);";

      39-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "39. Одан әрі барлық республикалық бюджеттік бағдарламалар, облыстың жергілікті атқарушы органы, республикалық маңызы бар қала, астана әкімшісінің бюджеттік бағдарламаларының тікелей нәтижелері көрсеткіштерінің орташа балы айқындалады.

      Жергілікті атқарушы органдарды критерий бойынша бағалау барлық жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшілерінің тікелей нәтижелері көрсеткіштерінің орташа баллы түрінде анықталады.";

      42-тармақтың бірінші бөлігі мынадай редакцияда жазылсын:

      "Бюджеттік бағдарламалар нәтижелігінің көрсеткіштерін жоспарлау сапасы" көрсеткіші бойынша бағалау мемлекеттік органның стратегиялық жоспарының және/немесе стратегиялық жоспарды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламалары құрамында бекітілген бюджеттік бағдарламалар тиімділігінің көрсеткіштерін талдау жолымен жүзеге асырылады.";

      43-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "43. Мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарының 7 "Бюджеттік бағдарламалар" тарау және оны іске асыру жөніндегі есеп, ал стратегиялық жоспарларды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалардың әкімшілері бойынша бекітілген бюджеттік бағдарламалар мен оларды іске асыру жөніндегі есептер, сондай-ақ есепті кезеңдегі тікелей көрсеткіштерге қол жеткізудің іс жүзіндегі мәнін растайтын құжаттар, оның ішінде орындалған жұмыстардың актілері, объектілерді қабылдап алу, мемлекеттік сараптама қорытындылары, жүкқұжаттар, қабылдап алу-тапсыру актілері.

      Белгіленген тәртіппен шығыстар бөлінген бюджеттік бағдарламалардың әкімшілерінде Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімдері, бұйрықтар, сондай-ақ оларға тиісті негіздер мен есептеулер, технико-экономикалық негіздеме.";

      49-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "49. Республикалық және жергілікті бюджеттерді орындау туралы талдамалық есептер, мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарының және/немесе стратегиялық жоспарды әзірлемейтін бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламаларының 7 "Бюджеттік бағдарламалар" бөлімі ақпарат көзі болып табылады.";

      54-14-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "54-14. Алынған бағалау нәтижесіне сәйкес мемлекеттік орган қызметінің тиімділігі деңгейі анықталады. Мемлекеттік орган тиімділігінің жоғары деңгейі 90-нан 100 баллға дейін бағалау көрсеткішіне, 70-тен 89, 99 баллға дейін орташа баллға, 50-ден 69, 99 баллға дейін төменгі баллға сәйкес келеді. Бағалау нәтижесі бойынша 49, 99 баллдан кем алған мемлекеттік органның қызметі тиімсіз деп танылады.";

      6-қосымшада "Пост-аудит нәтижелері" деген жол алынып тасталсын;

      7-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жазылсын;

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкi ақша қаражатын басқарудың тиiмдiлiгiн бағалау әдiстемесiне осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін (қызмет бабында пайдалану үшін).

      2. Есептілік және мемлекеттік қаржы статистикасы департаменті (А.Т.Бектұрова) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуінен кейін бастап он күнтізбелік күннің аралығында, оның бұқаралық ақпарат құралдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануын қамтамасыз етуін;

      3) Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық ресми жарияланған күнінен бастап он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасы


Қаржы министрі

Б.Сұлтанов


  Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2014 жылғы 24 қыркүйектегі
№ 412 бұйрығына
1-қосымша
Мемлекеттік органның бюджет қаражатын
басқарудың тиімділігін бағалау әдістемесіне
7-қосымша

Критерийлер мен көрсеткіштердің балдары

р\р

Критерийдің/көрсеткіштің атауы

балл

1

Бюджетті атқару және жоспарлау сапасының деңгейі - 28 балл


1-1

Тиісті қаржы жылына бөлінген қаражатты игеру

12


100%

12


99,9 – 99,7 %

11


99,6 – 99,4 %

10


99,3 – 99,1%

9


99,0 – 98,8%

8


98,7 – 98,5 %

7


98,4 – 98,2 %

6


98,1 – 97,9 %

5


97,8 – 97,6 %

4


97,5 – 97,3 %

3


97,2 – 97,0 %

2


96,9 – 96,7 %

1


96,6 % және одан кем

0

1-2

Инвестициялық жобалар бойынша қалыптасқан мемлекеттік сатып алу нәтижелері бойынша қаражатты үнемдеу

2


3%-ға дейін

0


3%-дан астам

2

1-3

Шығыстардың бекітілген көлеміне бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің қайта бөлінген қаражатының көлемі

4


Бекітілген бюджеттен қаражатты қайта бөлудің болмауы

4


Қайта бөлінген қаражаттың көлемі



5%-ға дейін

3


5,1 - 7%

2


7,1 - 10%

1


10,1%-дан астам

0

1-4

Бюджеттiк инвестициялық жобаның сметалық құнын ұлғайту фактiлерiнiң болмауы немесе болуы

2


Бюджеттiк инвестициялық жобалардың құжаттамасының сметалық құнын ұлғайту фактiлерiнiң болмауы

2


Бюджеттiк инвестициялық жобаның сметалық құнының ұлғаюы

0


Бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiсiнде бюджеттiк инвестициялық жобалардың болмауы

1

1-5

Дебиторлық және кредиторлық берешектердің болмауы

8


Дебиторлық берешектің болмауы

4


Дебиторлық берешектің өзгерістері:



азаю жағына қарай

1


ұлғаю жағына қарай

0


Кредиторлық берешектің болуы

4


Кредиторлық берешектің өзгерістері:



азаю жағына қарай

1


ұлғаю жағына қарай

0

2

Мемлекеттік қаржылық бақылау органдарының тексеру қорытындылары бойынша бюджеттік және өзге заңнаманы бұзушылықтардың болмауы – 12 балл

2-1

Бұзушылықтардың болмауы/болуы

8


Бұзушылықтардың болмауы

8


Есепті кезеңде қаржылық бақылау органдарының тексерулер жүргізбеуі

4


Бақылаумен қамтылған бюджет қаражатының жалпы көлемінен бұзушылықтардың болуы (тиімсіз шығыстары қоспағанда) мемлекеттік қаржылық бақылау объектілерінде айқындалған бұзушылықтардың сыныптауышына сәйкес


5%-ға дейін

3


5,1 – 9,9%

2


10,0 – 14,9%

1


15%-дан астам

0

2-2

Мемлекеттік органдар шығыстарының жалпы көлемінде мемлекеттік қаржылық бақылау органдары анықтаған тиімділік принципіне жауап бермейтін шығыстар

2


Тиімділік принципіне жауап бермейтін шығыстардың болмауы

2


1.1 көрсеткішінің игерілген бюджет қаражат сомасынан мемлекеттік қаржылық бақылау органдары анықтаған тиімділік принципіне жауап бермейтін шығыстар

0

2-3

Мемлекеттік сатып алу саласында мемлекеттік қаржылық бақылау органдары растаған шағымдардың болмауы/болуы

2


Мемлекеттік қаржылық бақылау органдарының тексерулерімен расталған шағымдардың болуы

0


Шағымдардың және мемлекеттiк қаржылық бақылау органдарының бақылауымен тексерулерімен расталмаған шағымдар болмауы

2

3

Мемлекеттiк қаржылық бақылау органдары енгiзген нұсқамалар мен қаулыларды орындау бойынша қабылданған (iске асырылған) шаралар – 10 балл

3-1

Мемлекеттік қаржылық бақылау органдары бақылау нәтижелерi бойынша енгiзген нұсқамалар мен қаулыларға сәйкес бюджетке қайтарылуға жататын бұзушылықтар сомасына шаққанда белгiленген мерзiмде бюджетке қайтарылған бұзушылықтар сомасының көлемi (сот істеріне байланысты орнын толтыруға жататын сомаларды қоспағанда)

5


Бюджетке қайтарылатын соманың болмауы

5


100% бұзушылықтар сомасының белгiленген мерзiмде бюджетке қайтарылған көлемi

2


70,0 – 99,9%

1


70%-ға дейін

0

3-2

Мемлекеттік қаржылық бақылау органдары бақылау нәтижелерi бойынша енгiзген нұсқамалар мен қаулыларға сәйкес жұмыстарды орындау, қызметтер көрсету, тауарлар жеткiзу және/немесе есепке алуда көрсету жолымен бюджетке қалпына келтiруге жататын бұзушылықтар сомасына қарағандағы белгiленген мерзiмде қалпына келтiрiлген бұзушылықтар сомасының көлемi

5


Бюджетке қалпына келтірілетін соманың болмауы

5


100% белгiленген мерзiмде қалпына келтiрiлген бұзушылықтар сомасының көлемi

2


70,0 – 99,9 %

1


70,0 %-ға дейін

0

4

Бюджеттік бағдарламаның тікелей нәтижелеріне қол жеткізу - 28 балл


4-1

Бюджеттік бағдарламаның тікелей нәтижелеріне қол жеткізу

24


100%

24


99,9 – 99,3%

23


99,2 – 98,6%

22


98,5 – 97,9%

21


97,8 – 97,2%

20


97,1 – 96,5%

19


96,4 – 95,8%

18


95,7 – 95,1%

16


95,0 – 94,4%

14


94,3 – 93,7%

12


93,6 – 93,0%

10


92,9 – 92,3%

8


92,2- 91,6%

6


91,5 – 90,9%

4


90,8 – 90,2%

2


90,1% және кем

0

4-2

Бюджеттік бағдарламалардың нәтижелілігінің көрсеткіштерін жоспарлау сапасы

4


Бюджеттік бағдарламада мемлекеттік органның тиісті мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келетін және мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттары мен бағалауына жататын сандық өлшемді болып табылатын нәтижелік көрсеткіштерінің болуы

4


Бюджеттік бағдарламада тиімділік көрсеткіштерінің бірінің болмауы, тікелей нәтижеге қол жеткізуді бағалауға мүмкіндік бермейтін сандық сипаттаманың орнына түпкі нәтижелерімен тікелей нәтижелерді қайталайтын іс-шаралардың болуы, басқа бюджеттік бағдарламаның көрсеткіштерімен бюджеттік бағдарлама көрсеткіштерін қайталау, мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарына бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің мақсаттары мен міндеттеріне тікелей нәтижелер көрсеткіштерінің сәйкес келмеуі

0

5.

Бюджеттік бағдарламаларды орындаудың тиімділігі - 22 балл



100%

22


99,9 – 99,3%

21


99,2 – 98,6%

20


98,5 – 97,9%

19


97,8 – 97,2%

18


97,1 – 96,5%

17


96,4 – 95,8%

16


95,7 – 95,1%

15


95,0 – 94,4%

14


94,3 – 93,7%

12


93,6 – 93,0%

10


92,9 – 92,3%

8


92,2 - 91,6%

6


91,5 – 90,9%

4


90,8 – 90,2%

2


90,1% және одан кем

0

  Қызмет бойынша пайдалану үшін
№____дана
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2014 жылғы 24 қыркүйектегі
№ 412 бұйрығына
2-қосымша

      РҚАО-ның ескертпесі!
      "Қызмет бабында пайдалану үшін" белгісімен келген құжаттар деректер базасына енгізілмейді.

  Қызмет бойынша пайдалану үшін
№____дана
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2014 жылғы 24 қыркүйектегі
№ 412 бұйрығына
3-қосымша

      РҚАО-ның ескертпесі!
      "Қызмет бабында пайдалану үшін" белгісімен келген құжаттар деректер базасына енгізілмейді.

  Қызмет бойынша пайдалану үшін
№____дана
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2014 жылғы 24 қыркүйектегі
№ 412 бұйрығына
4-қосымша

      РҚАО-ның ескертпесі!
      "Қызмет бабында пайдалану үшін" белгісімен келген құжаттар деректер базасына енгізілмейді.

  Қызмет бойынша пайдалану үшін
№_____дана
Қазақстан Республикасы
Қаржы министрінің
2014 жылғы 24 қыркүйектегі
№ 412 бұйрығына
5-қосымша

      РҚАО-ның ескертпесі!
      "Қызмет бабында пайдалану үшін" белгісімен келген құжаттар деректер базасына енгізілмейді.

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 10 января 2012 года № 9 "Об утверждении Методики оценки эффективности управления бюджетными средствами государственного органа и Методики оценки эффективности управления денежными средствами Национального Банка Республики Казахстан"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 24 сентября 2014 года № 412. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 ноября 2014 года № 9870. Утратил силу совместным приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 декабря 2016 года № 540 и Министра финансов Республики Казахстан от 30 декабря 2016 года № 706

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Министра национальной экономики РК от 30.12.2016 № 540 и Министра финансов РК от 30.12.2016 № 706 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 10 января 2012 года № 9 "Об утверждении Методики оценки эффективности управления бюджетными средствами государственного органа и Методики оценки эффективности управления денежными средствами Национального Банка Республики Казахстан" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 7381, опубликованный в Юридической газете от 17 мая 2012 года № 70 (2252)) следующие изменения и дополнения:

      в Методике оценки эффективности управления бюджетными средствами государственного органа, утвержденной указанным приказом:

      пункт 6 изложить в следующей редакции:

      6. Оценка эффективности осуществляется по:

      "1) всем бюджетным программам, кроме субвенций, распределяемых программ, целевых трансфертов и кредитов, выделенных нижестоящим бюджетам центральных государственных органов.

      При этом распределяемые программы подлежат оценке у администраторов бюджетных программ, которым в установленном порядке распределены расходы.

      2) бюджетным программам развития местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы.";

      в пункте 10:

      абзац третий подпункта 1) изложить в следующей редакции:

      "сумма экономии средств по результатам государственных закупок, образовавшейся по инвестиционным проектам;";

      подпункт 2) изложить в новой редакции:

      "2) по критерию "Отсутствие нарушений бюджетного и иного законодательства по итогам проверок органов государственного финансового контроля за оцениваемый период" указываются:

      орган государственного финансового контроля, которым проведены проверки;

      количество проверок за отчетный период;

      общий объем бюджетных средств, охваченных контролем;

      выявленные нарушения бюджетного и иного законодательств за отчетный период, в том числе:

      при поступлении средств в бюджет (доходная часть);

      при использовании бюджетных средств и активов государства;

      при ведении бухгалтерского учета и составлении финансовой отчетности;

      несоблюдение установленных сроков, порядка выполнения бюджетных процедур и процедур о государственных закупках.

      Далее приводится доля нарушений от общего объема бюджетных средств, охваченных контролем в отчетном периоде.

      Общая сумма выявленных нарушений бюджетного и иного законодательства в государственном органе определяется путем суммирования нарушений, выявленных органами государственного финансового контроля.

      Объем бюджетных средств, охваченных контролем определяется путем суммирования объемов средств, охваченных контролем органами государственного финансового контроля.

      Расходы, не отвечающие принципу эффективности, выявленные органами государственного финансового контроля, в общем объеме расходов государственных органов.

      Отсутствие/наличие жалоб в сфере государственных закупок, подтвержденных проверками органов государственного финансового контроля;";

      абзац третий подпункта 3) изложить в следующей редакции:

      "объем возмещенных в бюджет в установленный срок сумм нарушений к общему объему сумм нарушений, подлежащих возмещению в доход бюджета (за исключением сумм подлежащих к возмещению, связанных с судебными разбирательствами), согласно внесенных представлений и постановлений органов государственного финансового контроля;";

      абзац второй подпункта 4) изложить в следующей редакции:

      "указываются достигнутые показатели прямых результатов в разрезе бюджетных программ администратора республиканских бюджетных программ, в том числе по программам, которым получены средства из распределяемых бюджетных программ, а по бюджетным программам развития местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы показатели прямых результатов указываются в разрезе бюджетных инвестиционных проектов, по которым не достигнуты либо частично достигнуты показатели прямого результата с указанием причин;

      перечисляются бюджетные программы, по которым не достигнуты показатели прямых результатов с указанием причин;";

      абзац четвертый подпункта 4) изложить в следующей редакции:

      "осуществляется анализ показателей результативности бюджетных программ, утвержденных в составе стратегического плана государственного органа и/или бюджетные программы администратора бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы на наличие или их отсутствие;";

      пункт 13 изложить в следующей редакции:

      "13. Оценка по показателю "Освоение выделенных средств на соответствующий финансовый год" отражает процент исполнения бюджетных средств по бюджетным программам администратора республиканских бюджетных программ/бюджетным программам развития местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы на соответствующий финансовый год.

      При проведении оценки по данному показателю у государственного органа из суммы неосвоенных средств исключается сумма экономии по государственным закупкам.

      Оценка по показателю "Экономия средств по результатам государственных закупок, образовавшаяся по инвестиционным проектам" заключается в расчете доли экономии по результатам государственных закупок, сложившейся в течение отчетного периода к утвержденному бюджету администратора бюджетных программ на отчетный финансовый год.

      Информация по данному показателю по центральным государственным органам представляется ведомством, осуществляющим в пределах компетенции центрального исполнительного органа реализационные функции в сфере организации и проведения единых государственных закупок.

      Балл по администратору бюджетной программы определяется в соответствии со значениями, указанными в приложении 7 к Методике.

      По местным исполнительным органам оценка по данному показателю определяется в виде среднего балла по всем администраторам бюджетных программ.

      Оценка по показателю "Объем перераспределенных средств администратора бюджетных программ к утвержденному объему расходов" заключается в выявлении доли соотношений перераспределенных средств при уточнении бюджета по администратору бюджетных программ в общем объеме утвержденного бюджета администратора республиканских бюджетных программ, местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы в части уменьшения бюджетных средств.

      Объем перераспределенных средств рассчитывается путем разницы между утвержденными плановыми назначениями и скорректированным планом на конец отчетного периода. При этом в расчет принимаются суммы уменьшенных плановых назначений.

      При проведении оценки по данному показателю не учитываются случаи перераспределения денег бюджетных программ при реорганизации (слияние, присоединение, разделение, выделение, преобразование) государственных органов, при внесении изменений в Единую бюджетную классификацию расходов Республики Казахстан, выделения дополнительных денежных средств администратору бюджетных программ при уточнении и корректировке бюджета.

      При проведении оценки по данному показателю не учитываются уточнения, связанные с колебаниями кросс-курсов.

      Оценка по показателю "Отсутствие или наличие фактов увеличения сметной стоимости бюджетных инвестиционных проектов" отражает, имеются ли случаи корректировки проектно-сметной документации бюджетных инвестиционных проектов, повлекших увеличение стоимости бюджетного инвестиционного проекта.

      При этом, исключением являются случаи увеличения стоимости бюджетного инвестиционного проекта в результате внесения изменений в строительные нормы и правила Республики Казахстан.

      В случае наличия фактов увеличения сметной стоимости бюджетного инвестиционного проекта рассчитывается процент удорожания стоимости бюджетного инвестиционного проекта администратора республиканских бюджетных программ/местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы.

      При этом процент удорожания сметной стоимости бюджетного инвестиционного проекта рассчитывается по отношению к его первоначальной стоимости, предусмотренной в проектно-сметной документации инвестиционного проекта.

      При проведении оценки по данному показателю не учитываются удорожания, связанные с колебаниями кросс-курсов.

      В случае, если администратором бюджетных программ не предусмотрена реализация бюджетных инвестиционных проектов на основе проектно-сметной документации, по данному параметру присваивается 0 баллов.

      При этом, центральными государственными органами и местными исполнительными органами области, города республиканского значения, столицы представляется информация согласно приложению 4 к Методике.

      Оценка по показателю "Отсутствие дебиторской и кредиторской задолженностей" отражает отсутствие/наличие или изменение дебиторской/кредиторской задолженностей администратора республиканских бюджетных программ/бюджетных программ развития местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы.

      В дебиторской задолженности не учитывается текущая дебиторская задолженность по оказанным коммунальным услугам и услугам связи, образовавшаяся в конце оцениваемого года по причине не своевременного предоставления поставщиками услуг подтверждающих документов, подлежащая погашению в январе следующего года.

      В общей сумме дебиторской задолженности не учитывается сумма дебиторской задолженности, образовавшаяся по продолжающимся международным инвестиционным проектам.

      В кредиторской задолженности не учитывается кредиторская задолженность в размере 5 % от объема выполненных работ, удержанных в целях обеспечения исполнения подрядчиком принятых обязательств.

      Оценка изменения дебиторской/кредиторской задолженности осуществляется путем сравнения задолженности за оцениваемый период с аналогичным показателем прошлого года и выставляется в соответствии со значениями, указанными в приложении 7 к Методике.";

      пункт 16 изложить в новой редакции:

      "16. При проведении оценки по критерию "Отсутствие нарушений бюджетного и иного законодательства по итогам проверок органов государственного финансового контроля за оцениваемый период" указываются:

      орган государственного финансового контроля, которым проведены проверки;

      количество проверок, охвативших отчетный период;

      общий объем бюджетных средств, охваченных контролем;

      выявленные нарушения бюджетного и иного законодательства за отчетный период, в том числе:

      при поступлении средств в бюджет (доходная часть);

      при использовании бюджетных средств и активов государства, в том числе по государственным закупкам, влияющим на итоги закупок;

      при ведении бухгалтерского учета и составлении финансовой отчетности;

      несоблюдение установленных сроков, порядка выполнения бюджетных процедур и процедур о государственных закупках;

      расходы, не отвечающие принципу эффективности, выявленные органами государственного финансового контроля, в общем объеме расходов государственных органов;

      отсутствие/наличие жалоб в сфере государственных закупок, подтвержденных проверками органов государственного финансового контроля.";

      абзац третий пункта 19 изложить в следующей редакции:

      "объем возмещенных в бюджет в установленный срок сумм нарушений к общему объему сумм нарушений, подлежащих возмещению в доход бюджета (за исключением сумм подлежащих к возмещению, связанных с судебными разбирательствами), согласно внесенных представлений и постановлений органов государственного финансового контроля;";

      пункт 39 изложить в следующей редакции:

      "39. Далее определяется средний балл показателей прямых результатов всех бюджетных программ администратора республиканских бюджетных программ, местного исполнительного органа области, города республиканского значения, столицы.

      По местным исполнительным органам оценка по критерию определяется в виде среднего балла показателей прямых результатов по всем администраторам местных бюджетных программ.";

      часть первую пункта 42 изложить в следующей редакции:

      "42. Оценка по показателю "Качество планирования показателей результативности бюджетных программ" осуществляется путем анализа показателей результативности бюджетных программ, утвержденных в составе стратегического плана государственного органа и/или бюджетные программы администратора бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы.";

      пункт 43 изложить в следующей редакции:

      "43. Источниками информации являются глава 7 "Бюджетные программы" стратегического плана государственных органов и отчет по его реализации, а по администраторам бюджетных программ, не разрабатывающим стратегические планы, являются утвержденные бюджетные программы и отчеты по их реализации, а также документы, подтверждающие фактическое значение достижение прямых показателей за отчетный период, в том числе акты выполненных работ, акты о приемки объектов, заключения государственных экспертиз, накладные, акты приема передачи.

      У администраторов бюджетных программ, которым в установленном порядке распределены расходы, источником являются решения Правительства Республики Казахстан, приказы, а также соответствующие к ним обоснования и расчеты, технико-экономическое обоснование.";

      пункт 49 изложить в следующей редакции:

      "49. Источниками информации являются аналитический отчет об исполнении республиканского и местных бюджетов, раздел 7 "Бюджетные программы" стратегического плана государственного органа и/или бюджетные программы администратора бюджетных программ, не разрабатывающих стратегические планы.";

      пункт 54-14 изложить в следующей редакции:

      "54-14. В соответствии с полученным результатом оценки определяется степень эффективности деятельности государственного органа. Высокая степень эффективности государственного органа соответствует показателю оценки от 90 до 100 баллов, средняя степень – от 70 до 89,99 баллов, низкая степень – от 50 до 69,99 баллов. Неэффективной признается деятельность государственного органа, набравшего по результатам оценки менее 49,99 баллов.";

      в приложении 6 строку "Результаты пост-аудита" исключить;

      приложение 7 изложить согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      в Методику оценки эффективности управления денежными средствами Национального Банка Республики Казахстан, утвержденную указанным приказом, внести изменения и дополнения согласно приложению 2 к настоящему приказу (для служебного пользования).

      2. Департаменту отчетности и статистики государственных финансов (Бектурова А.Т.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление на официальное опубликование в средствах массовой информации и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр финансов


Республики Казахстан

Б. Султанов


  Приложение 1
к приказу
Министра финансов
Республики Казахстан
от 24 сентября 2014 года № 412
Приложение 7
к Методике оценки эффективности
управления бюджетными средствами
государственного органа

Баллы критериев и показателей

№ п/п

Наименование критерия/показателя

балл

1

Уровень качества планирования и исполнения бюджета - 28 баллов


1-1

Освоение выделенных средств на соответствующий финансовый год

12


100%

12


99,9 – 99,7 %

11


99,6 – 99,4 %

10


99,3 – 99,1%

9


99,0 – 98,8%

8


98,7 – 98,5 %

7


98,4 – 98,2 %

6


98,1 – 97,9 %

5


97,8 – 97,6 %

4


97,5 – 97,3 %

3


97,2 – 97,0 %

2


96,9 – 96,7 %

1


96,6 % и менее

0

1-2

Экономия средств по результатам государственных закупок, образовавшаяся по инвестиционным проектам

2


до 3%

0


свыше 3%

2

1-3

Объем перераспределенных средств администратора бюджетных программ к утвержденному объему расходов

4


Отсутствие количества перераспределения средств от утвержденного бюджета

4


Объем перераспределенных средств:



до 5%

3


5,1 - 7%

2


7,1 - 10%

1


более 10,1%

0

1-4

Отсутствие/наличие фактов увеличения сметной стоимости бюджетного инвестиционного проекта

2


Отсутствие фактов увеличения сметной стоимости бюджетных инвестиционных проектов

2


Наличие увеличения сметной стоимости бюджетных инвестиционных проектов документаций

0


Отсутствие у администратора бюджетных программ бюджетных инвестиционных проектов

1

1-5

Отсутствие дебиторской и кредиторской задолженностей

8


Отсутствие дебиторской задолженности

4


Изменения дебиторской задолженности



в сторону уменьшения

1


в сторону увеличения

0


Отсутствие кредиторской задолженности

4


Изменения кредиторской задолженности



в сторону уменьшения

1


в сторону увеличения

0

2

Отсутствие нарушений бюджетного и иного законодательства по итогам проверок органов государственного финансового контроля - 12 баллов

2-1

Отсутствие/наличие нарушений

8


Отсутствие нарушений

8


Непроведение органами государственного финансового контроля проверок за отчетный период

4


Наличие нарушений от общего объема бюджетных средств, охваченных контролем (за исключением не эффективных расходов) в соответствии с Классификатором нарушений, выявляемых на объектах государственного финансового контроля


до 5%

3


5,1 – 9,9%

2


10,0 – 14,9%

1


более 15%

0

2-2

Расходы, не отвечающие принципу эффективности, выявленные органами государственного финансового контроля, в общем объеме расходов государственных органов

2


Отсутствие расходов, не отвечающих принципу эффективности

2


Расходы, не отвечающие принципу эффективности, выявленные органами государственного финансового контроля, от суммы освоенных бюджетных средств показателя 1.1

0

2-3

Отсутствие/наличие жалоб в сфере государственных закупок, подтвержденных проверками органов государственного финансового контроля

2


Наличие жалоб, подтвержденных проверками органов государственного финансового контроля

0


Отсутствие жалоб, а также жалоб, неподтвержденных проверками органов государственного финансового контроля

2

3

Принятые (реализованные) меры по исполнению внесенных представлений и постановлений органов ГФК - 10 баллов

3-1

Объем возмещенных в бюджет в установленный срок сумм нарушений к общему объему сумм нарушений, подлежащих возмещению в бюджет (за исключением сумм подлежащих к возмещению, связанных с судебными разбирательствами), согласно внесенным представлениям и постановлениям органов ГФК

5


Отсутствие сумм к возмещению в бюджет

5


100% объем возмещенных в бюджет в установленный срок сумм нарушений

2


70,0 – 99,9%

1


до 70%

0

3-2

Объем восстановленных в установленный срок сумм нарушений к общему объему сумм нарушений, подлежащих восстановлению, согласно внесенных представлений и постановлений органов государственного финансового контроля путем выполнения работ, оказания услуг, поставки товаров и/или отражения по учету

5


Отсутствие сумм к восстановлению в бюджет

5


100 % объем восстановленных в установленный срок сумм нарушений

2


70,0 – 99,9 %

1


до 70,0 %

0

4

Достижение прямых результатов бюджетной программы - 28 баллов


4-1

Достижение прямых результатов бюджетной программы

24


100%

24


99,9 – 99,3%

23


99,2 – 98,6%

22


98,5 – 97,9%

21


97,8 – 97,2%

20


97,1 – 96,5%

19


96,4 – 95,8%

18


95,7 – 95,1%

16


95,0 – 94,4%

14


94,3 – 93,7%

12


93,6 – 93,0%

10


92,9 – 92,3%

8


92,2- 91,6%

6


91,5 – 90,9%

4


90,8 – 90,2%

2


90,1% и менее

0

4-2

Качество планирования показателей результативности бюджетных программ

4


Наличие в бюджетной программе показателей результативности, являющихся количественно измеримыми, соответствующих целям и задачам государственного органа и подлежащих к оценке и документам системы государственного планирования

4


Отсутствие одного из показателей результативности в бюджетной программе, наличие мероприятий вместо количественных характеристик, не позволяющих оценить достижение прямого результата, дублирование прямых результатов с конечными результатами, дублирование показателей бюджетной программы с показателями другой бюджетной программы, несоответствие показателей прямых результатов целям и задачам администратора бюджетных программ документам системы государственного планирования

0

5.

Эффективность исполнения бюджетной программы - 22 балла



100%

22


99,9 – 99,3%

21


99,2 – 98,6%

20


98,5 – 97,9%

19


97,8 – 97,2%

18


97,1 – 96,5%

17


96,4 – 95,8%

16


95,7 – 95,1%

15


95,0 – 94,4%

14


94,3 – 93,7%

12


93,6 – 93,0%

10


92,9 – 92,3%

8


92,2- 91,6%

6


91,5 – 90,9%

4


90,8 – 90,2%

2


90,1% и менее

0

  Приложение 2
к приказу
Министра финансов
Республики Казахстан
от 24 сентября 2014 года № 412
Для служебного пользования экз. № ___

      Примечание РЦПИ!
      Документы с грифом "ДСП" в базу данных "Закон" не вводятся"

  Приложение 3
к приказу
Министра финансов
Республики Казахстан
от 24 сентября 2014 года № 412
Для служебного пользования экз. № ___

      Примечание РЦПИ!
      Документы с грифом "ДСП" в базу данных "Закон" не вводятся"

  Приложение 4
к приказу
Министра финансов
Республики Казахстан
от 24 сентября 2014 года № 412
Для служебного пользования экз. № ___

      Примечание РЦПИ!
      Документы с грифом "ДСП" в базу данных "Закон" не вводятся"

  Приложение 5
к приказу
Министра финансов
Республики Казахстан
от 24 сентября 2014 года № 412
Для служебного пользования экз. № ___

      Примечание РЦПИ!
      Документы с грифом "ДСП" в базу данных "Закон" не вводятся"