"Бірегей, элиталық тұқым, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді және тұқым өткізушілерді аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қарағанды облысының әкімдігінің 2014 жылғы 29 шілдедегі № 40/06 қаулысы. Қарағанды облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 22 тамызда № 2726 болып тіркелді. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 2015 жылғы 15 қыркүйектегі № 53/01 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қарағанды облысының әкімдігінің 15.09.2015 № 53/01 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы «Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы», 2013 жылғы 15 сәуірдегі «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Заңдарына, «Бірегей, элиталық тұқым, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді және тұқым өткізушілерді аттестаттау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 199 қаулысына сәйкес Қарағанды облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген «Бірегей, элиталық тұқым, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді және тұқым өткізушілерді аттестаттау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Қарағанды облысы әкімдігінің 2013 жылғы 10 маусымдағы № 35/10 «Мемлекеттік қызмет регламентін бекіту туралы» қаулысының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 2362 болып тіркелген, 2013 жылдың 30 шілдесіндегі № 107-108 (21440-21441) «Индустриальная Караганда» газетінде және 2013 жылдың 30 шілдесіндегі № 130 (21536) «Орталық Қазақстан» газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік жасайтын орынбасарына жүктелсін.
      4. «Бірегей, элиталық тұқым, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді және тұқым өткізушілерді аттестаттау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы» қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қарағанды облысының әкімі                  Н. Әбдібеков

Қарағанды облысы әкімдігінің
2014 жылғы 29 шілдедегі
№ 40/06 қаулысымен
бекітілді

«Бірегей, элиталық тұқым, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді және тұқым өткізушілерді аттестаттау» мемлекеттік қызмет көрсету регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Бірегей, элиталық тұқым, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді және тұқым өткізушілерді аттестаттау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) облыс әкімдігінің өкілетті органы – «Қарағанды облысының ауыл шаруашылығы басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрi – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі, оның ішінде «электрондық үкіметтің» www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті лауазымды адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы аттестаттау туралы куәлікті беру болып табылады.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы «Бірегей, элиталық тұқым, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді және тұқым өткізушілерді аттестаттау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы» № 199 қаулысымен бекітілген «Бірегей, элиталық тұқым, бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді және тұқым өткізушілерді аттестаттау» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағына сәйкес құжаттар қоса берілген өтініш беру мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдар) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) Өтініш қызмет берушінің кеңсесіне немесе портал арқылы беріледі, тіркеу нөмірі және күні беріле отырып тіркеледі, содан кейін қызмет берушінің бірінші басшысына беріледі – 30 (отыз) минуттан көп емес. Нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушының өтінішін (құжаттарды) тіркеу;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін жауапты орындаушыға береді – 1 (бір) жұмыс күні. Нәтижесі – орындау үшін қызмет беруші басшысының қолы қойылған тіркелген құжат;
      3) көрсетілетін қызметті алушыдан түскен құжаттарды жауапты орындаушымен эксперттік комиссияның қарауына ұсыну – 2 (екі) жұмыс күні. Нәтижесі – құжаттарды сараптамалық комиссияның қарастыруы;
      4) сараптамалық комиссия ұсынылған құжаттарды зерделейді және тиісті жерге бару арқылы жеке немесе заңды тұлғаның бірегей тұқым өндірушілеріне, элиталық-тұқымдық шаруашылықтарына, тұқым шаруашылықтарына, тұқым өткізушілеріне қойылатын талаптарға сәйкестік деңгейін анықтайды. Сараптамалық комиссияның зерттеуі негізінде жеке немесе заңды тұлғаның бірегей тұқым өндірушілеріне, элиталық-тұқымдық шаруашылықтарына, тұқым шаруашылықтарына, тұқым өткізушілерге қойылатын талаптарға сәйкестігіне зерттеу актісі жасалады – 10 жұмыс күні. Нәтижесі – тиісті жерге бару арқылы сараптамалық комиссия мүшелерінің көрсетілетін қызметті алушының аттестациялау туралы куәлікті алу үшін қажетті құжаттарын қарастыруы;
      5) сараптамалық комиссия көпшілік дауыспен жеке немесе заңды тұлғаның бірегей тұқым өндірушілерге, элиталық-тұқым шаруашылығына, тұқым шаруашылығына, тұқым өткізушілеріне қойылатын талаптарға сәйкестігі немесе сәйкес еместігі туралы шешім қабылдайды – 1 (бір) сағат. Нәтижесі – сараптамалық комиссияның көрсетілетін қызмет алушының біліктілік талаптарға сәйкестігі немесе сәйкес еместігі туралы шешімі, ол хаттамамен ресімделеді және сараптамалық комиссияның барлық мүшелерінің қолы қойылады;
      6) жауапты орындаушы аттестаттау туралы куәлікті ресімдейді – 1 жұмыс күні. Нәтижесі – аттестаттау туралы куәлікті басшыға қол қоюға беру;
      7) басшы аттестаттау туралы куәлікке қол қояды – 1 (бір) жұмыс күні. Нәтижесі – қол қойылған аттестаттау туралы куәлікті кеңсеге жібереді;
      8) кеңсе аттестаттау туралы куәлікті көрсетілетін қызметті алушыға береді – 30 (отыз) минут. Нәтижесі – аттестаттау туралы куәлікті көрсетілетін қызметті алушыға беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызмет берушілердің, құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) жауапты орындаушы;
      4) сараптамалық комиссия.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) реттілігінің сипаттамасы:
      1) Өтінішті қызмет берушінің кеңсесі тіркейді және қызмет берушінің бірінші басшысына береді – 30 (отыз) минуттан көп емес;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін жауапты орындаушыға береді – 1 (бір) жұмыс күні;
      3) жауапты орындаушы көрсетілетін қызмет алушыдан түскен құжаттарды сараптамалық комиссияның қарастыруына береді – 2 (екі) жұмыс күні;
      4) сараптамалық комиссия ұсынылған құжаттарды қарастырады және тиісті жерге бару арқылы жеке немесе заңды тұлғаның бірегей тұқым өндірушілеріне, элиталық-тұқымдық шаруашылықтарына, тұқым шаруашылықтарына, тұқым өткізушілеріне қойылатын талаптарға сәйкестік деңгейін анықтайды, тексеру актісін және шешімнің хаттамасын көрсетілетін қызметті берушіге жібереді - 10 (он) жұмыс күні;
      5) жауапты орындаушы аттестаттау туралы куәлікті ресімдейді – 1 (бір) жұмыс күні;
      6) басшы аттестаттау туралы куәлікке қол қояды, оны кеңсеге жібереді – 1 (бір) жұмыс күні;
      7) кеңсе аттестаттау туралы куәлікті көрсетілетін қызметті алушыға береді – 30 (отыз) минут.
      8. Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1–қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. ЭҮП арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметті көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті алушының тәртібін және рәсімнің (iс-қимылдың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталып тұратын ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен ЭҮП-да тіркелуді жүзеге асырады (ЭҮП-да тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, көрсетілетін қызметті алушының паролін ЭҮП-на енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – ЭҮП-да бизнес-сәйкестендіру нөмірінің (бұдан әрі – БСН) логині мен пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде кемшіліктердің болуына байланысты ЭҮП-мен авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескере, сұраныс нысанына қажетті құжаттарды электронды түрде жалғай отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі);
      6) 4-процесс – сұранысты куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдайды;
      7) 2-шарт – ЭҮП-да ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сұраныста көрсетілген БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН арасында сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      8) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге сұраныстың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) куәландыру (қол қою);
      10) 7-процесс – электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысы) "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қоры ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да сұранысты өңдеу;
      11) 3-шарт – көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының аттестаттау туралы куәлікті беру үшін талаптар мен негіздемелерге сәйкестігін тексеру;
      12) 8-процесс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде кемшіліктердің болуына байланысты сұратылатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      13) 9-процесс – көрсетілетін қызметті алушының порталда қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін (аттестаттау туралы электрондық куәлік) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      10. Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету кезінде жүгіну тәртібі мен рәсімдердің (іс-қимылдардың) кезектілігін сипаттау:
      1) 1-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-ға логин мен парольді енгізеді (авторизациялау процесі);
      2) 1-шарт – логин және пароль арқылы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тіркелген көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері туралы мәліметтердің дұрыстығын тексеру;
      3) 2-процесс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің мәліметтерінде кемшіліктердің болуына байланысты "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      4) 3-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері осы регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдайды, экранға мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетуге арналған сұраныс нысанын шығарады және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерін енгізеді;
      5) 4-процесс – электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы заңды тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі - ЗТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының мәліметтері туралы сұрау жолданады;
      6) 2-шарт – ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінің бар болуы тексеріледі;
      7) 5-процесс – ЗТ МДҚ–да көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінің жоқтығына байланысты мәлімет алу мүмкіндігінің болмауы туралы хабарлама қалыптастырылады;
      8) 6-процесс – қағаз түріндегі құжаттардың болуы туралы бөлігінде сұрау салу нысаны толтырылады және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды сканерлейді және оларды сұрау салу нысанына жалғайды;
      9) 7-процесс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да сұранысты тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да мемлекеттік көрсетілетін қызметті өңдеу;
      10) 3-шарт – аттестаттау туралы куәлікті беру үшін көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының талаптарға және негіздемелерге сәйкестігін тексереді;
      11) 8-процесс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінде кемшіліктердің болуына байланысты сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастырылады;
      12) 9-процесс – көрсетілетін қызметті алушы "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін (аттестаттау туралы электрондық куәлікті) алады. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ пайдалана отырып қалыптастырылады.
      11. ЭҮП және көрсетілетін қызметті беруші арқылы өзара мемлекеттiк қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелердi қолдану тәртiбi осы Регламенттiң 2–қосымшасында ұсынылады.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реті, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдары осы Регламенттің 3–қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

Бірегей, элиталық тұқым, бірінші,
екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді
және тұқым өткізушілерді аттестаттау» мемлекеттік қызмет
регламентіне 1-қосымша

Рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) реттiлiгiн сипаттау әрбiр рәсiмнiң (iс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, лицензия беру

«Бірегей, элиталық тұқым, бірінші,
екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді
және тұқым өткізушілерді аттестаттау» мемлекеттік қызмет
регламентіне 2-қосымша

ЭҮП арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісiнде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбi

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету үдерісiнде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбi

Бірегей, элиталық тұқым, бірінші,
екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірушілерді
және тұқым өткізушілерді аттестаттау» мемлекеттік қызмет
регламентіне 3-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

Об утверждении регламента государственной услуги "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян"

Постановление акимата Карагандинской области от 29 июля 2014 года № 40/06. Зарегистрировано Департаментом юстиции Карагандинской области 22 августа 2014 года № 2726. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 15 сентября 2015 года № 53/01

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Карагандинской области от 15.09.2015 № 53/01 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 199 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян" акимат Карагандинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян".
      2. Признать утратившим силу постановление акимата Карагандинской области от 10 июня 2013 года № 35/10 "Об утверждении регламента государственной услуги" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 2362, опубликовано в газете "Индустриальная Караганда" № 107-108 (21440-21441) от 30 июля 2013 года и в газете "Орталық Қазақстан" № 130 (21536) от 30 июля 2013 года).
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима области.
      4. Постановление "Об утверждении регламента государственной услуги "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян" вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Карагандинской области                Н. Абдибеков

Утвержден
постановлением акимата
Карагандинской области
от 29 июля 2014 года
№ 40/06

Регламент
государственной услуги "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян" (далее – государственная услуга) оказывается уполномоченным органом акимата области – государственным учреждением "Управление сельского хозяйства Карагандинской области" (далее – услугодатель), в том числе через веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее – ПЭП).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача свидетельства об аттестации в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного должностного лица услугодателя.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача заявления с приложением документов согласно пункту 9 стандарта государственной услуги "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан № 199 от 5 марта 2014 года "Об утверждении стандарта государственной услуги "Аттестация производителей оригинальных, элитных семян, семян первой, второй и третьей репродукций и реализаторов семян" (далее – Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      1) заявление подается в канцелярию услугодателя либо через портал, регистрируется с присвоением регистрационного номера и даты, после чего передается первому руководителю услугодателя – не более 30 (тридцати) минут. Результат – регистрация заявления (документов) услугополучателя;
      2) руководитель услугодателя передает заявление услугополучателя ответственному исполнителю – 1 (один) рабочий день. Результат – зарегистрированные документы с визой руководителя услугодателя для исполнения;
      3) предоставление ответственным исполнителем поступивших от услугополучателя документов на рассмотрение экспертной комиссии – 2 рабочих дня. Результат – рассмотрение экспертной комиссией документов;
      4) экспертная комиссия изучает представленные документы и с выездом на место определяет степень соответствия физического или юридического лица требованиям, предъявляемым к производителям оригинальных семян, элитно-семеноводческим хозяйствам, семеноводческим хозяйствам, реализаторам семян. На основании обследования экспертной комиссией составляется акт обследования физического или юридического лица на соответствие требованиям, предъявляемым к производителям оригинальных семян, элитно-семеноводческим хозяйствам, семеноводческим хозяйствам, реализаторам семян – 10 рабочих дня. Результат – рассмотрение членами экспертной комиссии необходимых документов услугополучателя для получения свидетельства об аттестации с выездом на место;
      5) экспертная комиссия большинством голосов принимает решение о соответствии или несоответствии физического или юридического лица требованиям, предъявляемым к производителям оригинальных семян, элитно-семеноводческим хозяйствам, семеноводческим хозяйствам, реализаторам семян – 1 (один) час. Результат – решение экспертной комиссии о соответствии или несоответствии квалификационным требованиям услугополучателя, которое оформляется протоколом и подписывается всеми членами экспертной комиссии;
      6) ответственный исполнитель оформляет свидетельство об аттестации – 1 рабочий день. Результат – предоставление свидетельства об аттестации на подпись руководителю;
      7) руководитель подписывает свидетельство об аттестации – 1 (один) рабочий день. Результат – направляет подписанное свидетельство об аттестации в канцелярию;
      8) канцелярия выдает свидетельство об аттестации услугополучателю – 30 (тридцать) минут. Результат – выдача услугополучателю свидетельства об аттестации.
      Сноска. Пункт 5 с изменениями, внесенными постановлением акимата Карагандинской области от 13.04.2015 № 16/08 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель;
      4) экспертная комиссия.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия услугодателя регистрирует заявление и передает первому руководителю услугодателя – не более 30 (тридцать) минут;
      2) руководитель услугодателя передает заявление услугополучателя ответственному исполнителю – 1 (один) рабочий день;
      3) ответственный исполнитель передает поступившие от услугополучателя документы на рассмотрение экспертной комиссии – 2 (два) рабочих дня;
      4) экспертная комиссия изучает представленные документы и с выездом на место определяет степень соответствия физического или юридического лица требованиям, предъявляемым к производителям оригинальных семян, элитно-семеноводческим хозяйствам, семеноводческим хозяйствам, реализаторам семян, направляет услугодателю акт обследования и протокол решения – 10 (десять) рабочих дней;
      5) ответственный исполнитель оформляет свидетельство об аттестации – 1 (один) рабочий день;
      6) руководитель подписывает свидетельство об аттестации, которое направляет в канцелярию – 1 (один) рабочий день;
      7) канцелярия выдает свидетельство об аттестации услугополучателю – 30 (тридцать) минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугополучателя при оказании государственной услуги через ПЭП:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин бизнес–идентификационного номера (далее – БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      7) условие 2 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных БИН указанным в запросе, БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      9) процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      10) процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в информационной системе государственной базы данных "Е-лицензирование" (далее - ИС ГБД "Е-лицензирование") и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      11) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя требованиям и основаниям для выдачи свидетельства об аттестации;
      12) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      13) процесс 9 – получение услугополучателем результата государственной услуги (электронное свидетельство об аттестации), сформированное ПЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП услугодателя.
      Сноска. Пункт 9 с изменениями, внесенными постановлением акимата Карагандинской области от 13.04.2015 № 16/08 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) при оказании государственной услуги через услугодателя:
      1) процесс 1 – сотрудник услугодателя вводит логин и пароль (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном специалисте услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя государственной услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;
      5) процесс 4 – направление запроса через шлюз электронного правительства (далее ШЭП) в государственной базе данных юридических лиц (далее - ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя;
      6) условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;
      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ЮЛ;
      8) процесс 6 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме, сканирование сотрудником услугодателя документов предоставленных услугополучателем и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 – регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка государственной услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      10) условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя требованиям и основаниям для выдачи свидетельства об аттестации;
      11) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      12) процесс 9 – получение услугополучателем результата государственной услуги (электронное свидетельство об аттестации) сформированное ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП услугодателя.
      11. Подробное описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги через ПЭП и через услугодателя представляется в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.

Приложение 1
к Регламенту
государственной услуги "Аттестация
производителей оригинальных,
элитных семян, семян первой,
второй и третьей репродукций и
реализаторов семян"

Описание последовательности процедур (действий), с указанием длительности каждой процедуры (действия)

Приложение 2
к Регламенту
государственной услуги "Аттестация
производителей оригинальных,
элитных семян, семян первой,
второй и третьей репродукций и
реализаторов семян"

Порядок использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги через ПЭП

Порядок использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги через услугодателя

Условные обозначения:

Приложение 3
к Регламенту
государственной услуги "Аттестация
производителей оригинальных,
элитных семян, семян первой,
второй и третьей репродукций и
реализаторов семян"

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги

Условные обозначения: