"Заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, өңдеу және лицензиаттарға өткiзу жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 06 мамырдағы № 93 қаулысы. Маңғыстау облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 13 маусымда № 2447 болып тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 25 қыркүйектегі № 290 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Маңғыстау облысы әкімдігінің 25.09.2015 № 290 қаулысымен (жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңына сәйкес, облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған «Заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, өңдеу және лицензиаттарға өткiзу жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. «Маңғыстау облысының индустриялық-инновациялық даму басқармасы» мемлекеттік мекемесі (Ж.Ө. Сағындықов) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, оның «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Р.М. Әміржановқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы, бірақ «Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрлiгi өнеркәсiп және экспорттық бақылау саласында көрсететін мемлекеттiк қызметтер стандарттарын бекiту, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң «Өнiмнiң транзитiне рұқсат беру ережесiн бекiту туралы» 2008 жылғы 11 ақпандағы № 130 және «Импорттаушылардың (түпкі пайдаланушылардың) кепілдік міндеттемелерін ресімдеу және олардың орындалуын тексеру ережесін бекіту туралы» 2008 жылғы 12 наурыздағы № 244 қаулыларына өзгерiстер енгiзу туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 ақпандағы № 155 қаулысы қолданысқа енгізілгеннен бұрын емес, алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 
 

      Облыс әкімі                             А. Айдарбаев
 
 

      «КЕЛІСІЛДІ»
      «Маңғыстау облысының индустриялық-
      инновациялық даму басқармасы»
      мемлекеттік мекемесі басшысының
      міндетін атқарушы
      Н.Қ. Қарасаев
      06 мамыр 2014 ж.
 
 

Маңғыстау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 06 мамыр
№ 93 қаулысымен бекітілген
 
 

«Заңды тұлғаларда өз өндiрiсi барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүлiктiк кешендi сатып алу нәтижесiнде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткiзу жөнiндегi қызметтi қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, өңдеу және лицензиаттарға өткiзу жөнiндегi қызметтi лицензиялау, қайта ресiмдеу, лицензия телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
 
1. Жалпы ережелер
 

      1. «Заңды тұлғаларда өз өндiрiсi барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүлiктiк кешендi сатып алу нәтижесiнде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткiзу жөнiндегi қызметтi қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, өңдеу және лицензиаттарға өткiзу жөнiндегi қызметтi лицензиялау, қайта ресiмдеу, лицензия телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) «Маңғыстау облысының индустриялық-инновациялық даму басқармасы» мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), соның ішінде «электрондық үкіметтің»: www.e.gov.kz веб-порталы немесе www.elicense.kz веб-порталы (бұдан әрі – ЭҮП) арқылы көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны – электронды (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі заңды тұлғаларда өз өндiрiсi барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүлiктiк кешендi сатып алу нәтижесiнде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткiзу жөнiндегi қызметтi қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, өңдеу және лицензиаттарға өткiзу жөнiндегi қызметтi лицензиялау, қайта ресiмдеу, лицензия телнұсқасы болып табылады немесе электронды құжат нысанында немесе Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 ақпандағы № 155 қаулысымен бекітілген «Заңды тұлғаларда өз өндiрiсi барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүлiктiк кешендi сатып алу нәтижесiнде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткiзу жөнiндегi қызметтi қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, өңдеу және лицензиаттарға өткiзу жөнiндегi қызметтi лицензиялау, қайта ресiмдеу, лицензия телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көрсетілген жағдайлар мен негіздерге сай мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы негізделген жауап беру.
      Мемлекеттiк қызметтi көрсету нәтижесiн ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрiнде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды немесе электрондық сұратуды ұсынады.
      5. Қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімдердің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттардың қабылдауын, олардың тіркелуін жүргізеді – 15 минут. Нәтижесі – құжаттар топтамасын қабылдау күнiн және уақытын көрсете отырып, қызмет алушының өтінішінің көшiрмесiндегі көрсетiлетiн қызметтi берушiнің кеңсесiнде тiркелгенi туралы белгi;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттармен танысады – 15 минут. Нәтижесі – орындау үшін жауапты орындаушыны анықтау;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы Стандарттың 9-тармағының тізбесінде көрсетілген құжаттардың толықтығын тексереді – 1 жұмыс күні, біліктілік талаптарына сәйкес – 14 жұмыс күні (лицензия беру), 14 жұмыс күні (қайта ресiмдеу), 1 жұмыс күні (лицензия телнұсқасын беру). Нәтижесі – лицензия немесе лицензия телнұсқасын немесе құжаттар пакеті толық болмаған кезде, біліктілік талаптарға сәйкес келмеген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелдi жауапты дайындау;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттармен танысады – 15 минут. Нәтижесі – лицензия немесе лицензия телнұсқасын және/немесе лицензия қосымшасын немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қою;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі лицензия немесе лицензия телнұсқасын немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелдi жауапты көрсетілетін қызметті алушыға береді – 15 минут.
      Нәтижесі – мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі журналында көрсетілетін қызметті алушының қолы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімдердің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің сипаттамасы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі құжаттарды көрсетілетін қызметтің берушінің басшылығына бұрыштама қою үшін жібереді – 15 минут;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы бұрыштама қойып, жауапты орындаушыға жібереді – 15 минут;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы лицензия немесе лицензия телнұсқасын немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелдi жауапты дайындайды, материалдармен бірге құжаттарды басшылыққа тапсырады – 1 жұмыс күні (құжаттардың толықтығын тексеру), 14 жұмыс күні (лицензия беру), 14 жұмыс күні (қайта ресiмдеу), 1 жұмыс күні (лицензия телнұсқасын беру);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы лицензияға немесе лицензия телнұсқасына немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы дәлелдi жауапқа қол қояды – 15 минут;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі лицензияға немесе лицензия телнұсқасына немесе дәлелдi жауапты жібереді – 15 минут.
      8. Рәсімдер (іс қимылдар) реттілігінің сипаттамасы осы «Заңды тұлғаларда өз өндiрiсi барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүлiктiк кешендi сатып алу нәтижесiнде пайда болған түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткiзу жөнiндегi қызметтi қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, өңдеу және лицензиаттарға өткiзу жөнiндегi қызметтi лицензиялау, қайта ресiмдеу, лицензия телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің 1-қосымшасына сәйкес блок-схемада келтірілген (бұдан әрі – Регламент).

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Көрсетілетін қызметті берушінің және қызметті алушының ЭҮП арқылы қадамдық іс-қимылы және шешімі:
      1) көрсетілетін қызметті алушы өзінің электрондық цифрлық қолтаңбасын (бұдан әрі – ЭЦҚ) тіркеу куәлігінің көмегімен ЭҮП-да тіркеуді жүзеге асырады, ол көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталады (ЭҮП-да тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін ЭҮП көрсетілетін қызметті алушының пароль енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – ЭҮП тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын жеке сәйкестендіру нөмірі/бизнес-сәйкестендіру нөмірінің логині (ЖСН/БСН) және пароль арқылы тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушы деректерінде бұзушылықтардың болуымен байланысты ЭҮП авторизациядан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-процесс – осы Регламентте нұсқалған «Е-лицензиялау» мемлекеттік деректер базасының ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – «Е-лицензиялау МДБ АЖ) көрсетілетін қызметті алушымен қызметті таңдау, қызметті көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығару және электрондық түрде қажетті құжаттардың сұрату нысанына бекітумен, форматтық талаптар мен оның құрылымын ескерумен көрсетілетін қызметті алушымен нысанды толтыру (деректерді енгізу);
      6) 4-процесс – қызметті «электрондық үкіметтің» төлем шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ) төлеу, одан кейін бұл ақпарат «Е-лицензиялау» МДБ АЖ түседі;
      7) 2-шарт – қызмет көрсеткені үшін төлем фактісін «Е-лицензиялау» МДБ АЖ тексеру;
      8) 5-процесс – қызметті көрсеткені үшін төлемдердің «Е-лицензиялау» МДБ АЖ болмауына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – сұрауды куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және тізімде кері қайтарылған тіркеу куәліктерінің (жойылған) жоқ болуын, сондай-ақ сұратуда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін ЭҮП тексеру;
      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығын растамаумен байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсетуге сұраудың толтырылған (енгізілген деректер) нысанын куәландыру (қол қою);
      13) 9-процесс – «Е-лицензиялау» МДБ АЖ электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрауын) тіркеу және «Е-лицензиялау» МДБ АЖ сұрауды өңдеу;
      14) 4-шарт – лицензия беру үшін көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін көрсетілетін қызметті берушінің тексеруі;
      15) 10-процесс – көрсетілетін қызметті алушының «Е-лицензиялау» МДБ АЖ деректерінде бұзушылықтарының бар болуына байланысты сұратылған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭҮП қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің (электрондық лицензия, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру, қызмет көрсетуден бас тарту туралы себепті жауабы) нәтижелерін алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ пайдалануы арқылы қалыптастырылады.
      10. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимылдарының диаграммасы осы Регламентке 2-қосымшасында графикалық нысанда келтірілген.
      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 3-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Ескерту. Қаулы 11-тармақпен толықтырылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 01.10.2014 № 241(жарияланғаннан кейін 10 күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
 


Заңды тұлғаларда өз өндiрiсi
барысында және құрамында түстi
және (немесе) қара металл сынықтары
және (немесе) қалдықтары болған
мүлiктiк кешендi сатып алу нәтижесiнде
пайда болған түстi және қара металл
сынықтары мен қалдықтарын өткiзу
жөнiндегi қызметтi қоспағанда, заңды
тұлғалардың түстi және қара металл
сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау),
сақтау, өңдеу және лицензиаттарға өткiзу
жөнiндегi қызметтi лицензиялау, қайта
ресiмдеу, лицензия телнұсқасын беру»
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша
 
 


«Заңды тұлғаларда өз өндiрiсi
барысында және құрамында түстi
және (немесе) қара металл сынықтары
және (немесе) қалдықтары болған
мүлiктiк кешендi сатып алу нәтижесiнде
пайда болған түстi және қара металл
сынықтары мен қалдықтарын өткiзу жөнiндегi
қызметтi қоспағанда, заңды тұлғалардың
түстi және қара металл сынықтары мен
қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау,
өңдеу және лицензиаттарға өткiзу жөнiндегi
қызметтi лицензиялау, қайта ресiмдеу, лицензия
телнұсқасын беру» мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 2-қосымша
 
 

 


 


«Заңды тұлғаларда өз өндiрiсi барысында
және құрамында түстi және (немесе) қара
металл сынықтары және (немесе) қалдықтары
болған мүлiктiк кешендi сатып алу нәтижесiнде
пайда болған түстi және қара металл сынықтары
мен қалдықтарын өткiзу жөнiндегi қызметтi
қоспағанда, заңды тұлғалардың түстi және қара
металл сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау),
сақтау, өңдеу және лицензиаттарға өткiзу жөнiндегi
қызметтi жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресiмдеу,
лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
3-қосымша
 
 

«Заңды тұлғаларда өз өндірісі барысында және құрамында түстi және (немесе) қара металл сынықтары және (немесе) қалдықтары болған мүліктік кешенді сатып алу нәтижесінде пайда болған түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын өткізу жөніндегі қызметті қоспағанда, заңды тұлғалардың түсті және қара металл сынықтары мен қалдықтарын жинау (дайындау), сақтау, өңдеу және лицензиаттарға өткiзу жөніндегі қызметті жүзеге асыруға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. 3-қосымша жаңа редакцияда - Маңғыстау облысының әкімдігінің 01.10.2014 № 241 (жарияланғаннан кейін 10 күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов, за исключением деятельности по реализации лома и отходов цветных и черных металлов, образовавшихся у юридических лиц в ходе собственного производства и в результате приобретения имущественного комплекса, в составе которого находились лом и (или) отходы цветных и (или) черных металлов, лицензиатам"

Постановление акимата Мангистауской области от 06 мая 2014 года № 93. Зарегистрировано Департаментом юстиции Мангистауской области 13 июня 2014 года № 2447. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 25 сентября 2015 года № 290

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 25.09.2015 № 290(вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).
      

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов, за исключением деятельности по реализации лома и отходов цветных и черных металлов, образовавшихся у юридических лиц в ходе собственного производства и в результате приобретения имущественного комплекса, в составе которого находились лом и (или) отходы цветных и (или) черных металлов, лицензиатам».
      2. Государственному учреждению «Управление индустриально-инновационного развития Мангистауской области» (Сагындыков Ж.О.) обеспечить государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в информационно-правовой системе «Әділет» и в средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.
      3. Контроль за исполнением данного постановления возложить на заместителя акима области Амиржанова Р.М.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2014 года № 155 «Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством индустрии и новых технологий Республики Казахстан в области промышленности и экспортного контроля, внесении изменений в постановления Правительства Республики Казахстан от 11 февраля 2008 года № 130 «Об утверждении Правил выдачи разрешения на транзит продукции» и от 12 марта 2008 года № 244 «Об утверждении Правил оформления гарантийных обязательств импортеров (конечных пользователей) и проверок их исполнения».
 
 

      Аким области                            А. Айдарбаев
 
 

      «СОГЛАСОВАНО»
      исполняющий обязанности
      руководителя государственного учреждения
      «Управление индустриально-инновационного
      развития Мангистауской области»
      Карасаев Н.К.
      06 мая 2014г.


Утвержден
постановлением акимата
Мангистауской области
от 06 мая 2014 года № 93
 
 

Регламент государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов, за исключением деятельности по реализации лома и отходов цветных и черных металлов, образовавшихся у юридических лиц в ходе собственного производства и в результате приобретения имущественного комплекса, в составе которого находились лом и (или) отходы цветных и (или) черных металлов, лицензиатам»

1. Общие положения
 

      1. Государственная услуга «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов, за исключением деятельности по реализации лома и отходов цветных и черных металлов, образовавшихся у юридических лиц в ходе собственного производства и в результате приобретения имущественного комплекса, в составе которого находились лом и (или) отходы цветных и (или) черных металлов, лицензиатам» (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением «Управление индустриально-инновационного развития Мангистауской области» (далее – услугодатель), в том числе через веб-портал «электронного правительства»: www.egov.kz или веб-портал www.elicense.kz (далее – ПЭП).
      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является лицензия, переоформление, дубликат лицензии на осуществление деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов, за исключением деятельности по реализации лома и отходов цветных и черных металлов, образовавшихся у юридических лиц в ходе собственного производства и в результате приобретения имущественного комплекса, в составе которого находились лом и (или) отходы цветных и (или) черных металлов, либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов, за исключением деятельности по реализации лома и отходов цветных и черных металлов, образовавшихся у юридических лиц в ходе собственного производства и в результате приобретения имущественного комплекса, в составе которого находились лом и (или) отходы цветных и (или) черных металлов, лицензиатам», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 февраля 2014 года № 155 (далее – Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Для получения государственной услуги услугополучатель представляет документы или электронный запрос услугополучателя, указанные в пункте 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания услуги, длительность его выполнения:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием документов, их регистрацию – 15 минут. Результат – отметка на копии заявления услугополучателя о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов;
      2) руководство услугодателя ознакамливается с документами – 15 минут. Результат – определение ответственного исполнителя для исполнения;
      3) ответственный исполнитель услугодателя осуществляет проверку полноты документов согласно перечню, указанном в пункте 9 Стандарта – 1 рабочий день, соответствие квалификационным требованиям 14 рабочих дней (выдача лицензии), 14 рабочих дней (переоформление лицензии), 1 рабочий день (выдача дубликата лицензии). Результат – подготовка лицензии, либо дубликата лицензии, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги при неполном пакете документов, несоответствии квалификационным требованиям;
      4) руководство услугодателя ознакамливается с документами – 15 минут. Результат подписание лицензии, либо дубликата лицензии и/или приложение лицензии, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги;
      5) канцелярия услугодателя выдает услугополучателю лицензию, либо дубликат лицензии, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги – 15 минут. Результат – роспись услугополучателя в журнале по оказанию государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководство услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) канцелярия услугодателя направляет документы руководству услугодателя для наложения резолюции – 15 минут;
      2) руководство услугодателя накладывает резолюцию, направляет ответственному исполнителю услугодателя – 15 минут;
      3) ответственный исполнитель услугодателя подготавливает лицензию, дубликат лицензии, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги, передает документы с материалами руководству – 1 рабочий день (проверка полноты документов), 14 рабочих дней (выдача лицензии), 14 рабочих дней (переоформление лицензии), 1 рабочий день (выдача дубликата лицензии);
      4) руководство услугодателя подписывает лицензию, либо дубликат лицензии, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги – 15 минут;
      5) канцелярия услугодателя выдает лицензию, либо дубликат лицензии, либо направляет мотивированный отказ – 15 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) приведено блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги «Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на осуществление деятельности по сбору (заготовке), хранению, переработке и реализации юридическими лицами лома и отходов цветных и черных металлов, за исключением деятельности по реализации лома и отходов цветных и черных металлов, образовавшихся у юридических лиц в ходе собственного производства и в результате приобретения имущественного комплекса, в составе которого находились лом и (или) отходы цветных и (или) черных металлов, лицензиатам» (далее – Регламент).

4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Пошаговые действия и решения услугодателя и услугополучателя через ПЭП:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП), которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);
      2) процесс 1–прикрепление в интернет-браузер услугополучателя компьютера регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1–проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин индивидуальный идентификационный номер/бизнес-идентификационный номер (далее – ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2–формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3–выбор услугополучателем услуги в информационной системе государственной базы данных «Е-лицензирование» (далее – ИС ГБД «Е-лицензирование»), указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4–оплата услуги на платежном шлюзе «электронного правительства» (далее – ПШЭП), а затем эта информация поступает в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      7) условие 2–проверка в ИС ГБД «Е-лицензирование» факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5–формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      9) процесс 6–выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3–проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      11) процесс 7–формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      12) процесс 8–удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9–регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД «Е-лицензирование» и обработка запроса в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      14) условие 4–проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД «Е-лицензирование»;
      16) процесс 11–получение услугополучателем результата оказания государственной услуги (электронная лицензия, переоформление, выдача дубликатов лицензии, мотивированный ответ об отказе в предоставлении услуги), сформированной ПЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      10. Диаграммы функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, в графической форме приведены в приложении 2 к настоящему Регламенту.
      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.
       Сноска. Постановление дополнено пунктом 11 в соответствии с постановлением Мангистауского областного акимата Мангистауской области от 01.10.2014 № 241 (вводится в действие через 10 дней после опубликования).

Приложение 1
к регламенту государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке),
хранению, переработке и реализации
юридическими лицами лома и отходов
цветных и черных металлов образовавшихся
у юридических лиц в ходе собственного
производства и в результате приобретения
имущественного комплекса, в составе
которого находились лом и (или) отходы
цветных и (или) черных металлов, лицензиатам»

 
 

 
 

Приложение 2
к регламенту государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление, выдача
дубликатов лицензии на осуществление вида
деятельности по сбору (заготовке), хранению,
переработке и реализации юридическими лицами
лома и отходов цветных и черных металлов
образовавшихся у юридических лиц в ходе
собственного производства и в результате
приобретения имущественного комплекса, в
составе которого находились лом и (или)
отходы цветных и (или) черных металлов,
лицензиатам»
 
 



 
 


 
 

Приложение 3
к регламенту государственной услуги
«Выдача лицензии, переоформление,
выдача дубликатов лицензии на осуществление
вида деятельности по сбору (заготовке),
хранению, переработке и реализации
юридическими лицами лома и отходов
цветных и черных металлов, за исключением
деятельности по реализации лома и отходов
цветных и черных металлов, образовавшихся
у юридических лиц в ходе собственного
производства и в результате приобретения
имущественного комплекса, в составе которого
находились лом и (или) отходы цветных и (или)
черных металлов, лицензиатам»
 
 

      Сноска. Приложение 3 в редакции постановления областного акимата Мангистауской области от 01.10.2014 № 241 (вводится в действие через 10 дней после опубликования).