Техникалық және кәсіптік білім беру саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Маңғыстау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 25 қарашада № 289 қаулысы. Маңғыстау облысы Әділет департаментінде 2014 жылғы 23 желтоқсанда № 2560 болып тіркелді. Күші жойылды - Маңғыстау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 29 шілдедегі № 219 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Маңғыстау облысы әкімдігінің 29.07.2015 № 219 қаулысымен( жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес облыс әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Техникалық және кәсіптік білім беру туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) "Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. "Маңғыстау облысының білім басқармасы" мемлекеттік мекемесі (Д.Н. Жұмашева) осы қаулының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесі мен бұқаралық ақпарат құралдарында ресми жариялануын, Маңғыстау облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналасуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің орынбасары Б.Ғ. Нұрғазиеваға жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.
 

      Облыс әкімі

А. Айдарбаев


       "КЕЛІСІЛДІ"
"Маңғыстау облысының
білім басқармасы"
мемлекеттік мекемесінің басшысы
Д.Н. Жұмашева
25 қараша 2014 жыл
 


Маңғыстау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 25 қараша
№ 289 қаулысымен бекітілген

"Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) жатақханасы бар техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштер қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру техникалық және кәсіптік білім беру оқу орнының базасында жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 423 қаулысымен бекітілген "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт1-қосымшаға сәйкес жатақхана беру туралы жолдама болып табылады.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)

іс–қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттiк қызметті көрсету бойынша рәсiмдi (iс–қимылды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының Стандарттың 9–тармағына сәйкес өтiнiшiнiң және құжаттарының болуы негiздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттiк қызметті көрсету процесiнiң құрамына кiретiн әрбір рәсiмнің (iс–қимылдың) мазмұны:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкерінің құжаттарды қабылдауы және тіркеуі;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы;
      3) жатақхана меңгерушісінің құжаттарды қарауы;
      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қоюы;
      5) көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс–қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) жатақхана меңгерушісі.
      7. Әрбір рәсімнің (іс–қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс–қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдайды және тіркейді, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді – 15 минуттан аспайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарын қарайды және жатақхана меңгерушісіне құжаттарды береді – 30 минут;
      3) жатақхана меңгерушісі көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын Стандарттың 9-тармағында көзделген талаптарға сәйкестігін қарайды, мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға береді – 6 жұмыс күнінің ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қояды – 1 жұмыс күні ішінде;
      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсынады – 1 жұмыс күні ішінде.
      8. Әрбір рәсімнің (іс–қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс–қимылдардың) реттілігін сипаттау осы "Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне (бұдан әрі – Регламент) 1–қосымшаға сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс–қимылдардың) реті, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс–қимылдарының толық сипаттамасы осы Регламентке 2–қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес–процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет–ресурсында орналастырылады.
 


"Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1–қосымша


 

            Ескерту: аббревиатураларды ажыратып жазу:
ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік
 


"Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында білім алушыларға жатақхана беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2–қосымша


 


 


Маңғыстау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 25 қараша
№ 289 қаулысымен бекітілген

"Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру техникалық және кәсіптік білім беру оқу орнының базасында немесе Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігінің Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны арқылы (бұдан әрі – ХҚО) жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру (бұдан әрі – телнұсқа) болып табылады.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс–қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті берушіге немесе ХҚО–на жүгінген кезде Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 30 сәуірдегі № 423 қаулысымен бекітілген "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) 1–қосымшаға сәйкес өтініш мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс–қимылдың) мазмұны:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкерінің құжаттарды қабылдауы және тіркеуі;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының құжаттарды қарауы;
      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қоюы;
      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беруі.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті берушінің құжаттарын қабылдайды және тіркейді, құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдайды – 15 минуттан аспайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына орындауға береді – 15 минут;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын Стандарттың 9–тармағында көзделген тараптарға сәйкестігіне қарайды, мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін дайындайды және қол қоюға көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді – 28 күнтізбелік күннің ішінде;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қояды – 1 жұмыс күні ішінде;
      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді – 15 минут.
      8. Әрбір рәсімнің (іс–қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс–қимылдардың) реттілігін сипаттау "Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне (бұдан әрі – Регламент1–қосымшаға сәйкес блок–схемамен сүйемелденеді.
 

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс–қимыл тәртібін, сондай–ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Әрбір рәсімнің (іс–қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, ХҚО–на жүгіну тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9–тармағында көрсетілген өтінішті және қажетті құжаттарды ХҚО–ның инспекторына тапсырады, ХҚО–ның инспекторы құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады және ХҚО–ның жинақтаушы бөліміне көрсетілетін қызметті берушіге жіберу үшін жолдайды – 15 минуттан аспайды;
      2) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері қабылданған құжаттарды тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қоюға жолдайды – 15 минуттан аспайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы кіріс құжаттарымен танысады және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына құжаттарды жолдайды – 15 минут;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы келіп түскен құжаттарды қарайды, құжаттардың толықтылығын тексеруді жүзеге асырады, телнұсқаны дайындайды, басшыға қол койдырады және телнұсқаны ХҚО–ның курьеріне береді – 28 күнтізбелік күн ішінде;
      5) ХҚО–ның инспекторы телнұсқаны көрсетілетін қызметті алушыға береді –15 минут.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс–қимылдардың) реті, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс–қимылдарының толық сипаттамасы, сонымен қатар ХҚО–мен өзара іс–қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес–процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес–процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет–ресурсында орналастырылады.
      11.
 


"Техникалық және техникалық білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1–қосымша


 

            Ескерту: аббревиатураларды ажыратып жазу:
ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік
 


"Техникалық және кәсіптік білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2–қосымша


 
 


 


Маңғыстау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 25 қараша
№ 289 қаулысымен бекітілген

"Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін оқу орындары (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін оқу орнының базасында жүргізіледі.
      2. 2. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны: қағаз түрінде.
      3. 3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін оқу орнына құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат болып табылады.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс–қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс–қимылды) бастауға негіздеме көрсетілетін қызметті берушімен Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 31 мамырдағы № 599 қаулысымен бекітілген "Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9–тармағында көрсетілген құжаттардың және ерікті нысан бойынша өтініштің қабылдануы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс–қимылдың) мазмұны:
      1. көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкерінің құжаттарды қабылдауы және тіркеуі;
      2. көрсетілетін қызметті беруші басшысының құжаттарды қарауы;
      3. көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының құжаттарды қарауы;
      4. көрсетілетін қызметті беруші басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесіне қол қоюы;
      5. көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс–қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс–қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс–қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдайды және тіркейді, құжаттар топтамасын қабылдау туралы қолхатты береді – 15 минуттан аспайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді – 3 минуттан аспайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттардың топтамасын зерделейді, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді – 5 минуттан аспайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкеріне жолдайды – 5 минуттан аспайды;
      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді – 15 минуттан аспайды.
      8. Әрбір рәсімнің (іс–қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (ісқимылдардың) реттілігін сипаттау осы "Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне (бұдан әрі – Регламент) 1–қосымшаға сәйкес блок–схемамен сүйемелденеді.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің іс–қимылдардың) реті, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс – қимылдарының толық сипаттамасы осы Регламентке 2–қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес–процестерінің анықтамалығында көрсетіледі. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес–процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет–ресурсында орналастырылады.
 


"Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1–қосымша

Рәсімдердің (іс–қимылдардың) реттілігін сипаттау

      Ескерту: аббревиатураларды ажыратып жазу:
ҚФБ – құрылымдық-функционалдық бірлік
 


"Техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беретін ұйымдарға құжаттар қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2–қосымша


Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере технического и профессионального образования

Постановление акимата Мангистауской области от 25 ноября 2014 года № 289. Зарегистрировано Департаменом юстиции Мангистауской области 23 декабря 2014 года № 2560. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 29 июля 2015 года № 219

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Мангистауской области от 29.07.2015 № 219(вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», акимат области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. 1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования»;
      2) регламент государственной услуги «Выдача дубликатов документов отехническом и профессиональном образовании»;
      3) регламент государственной услуги «Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования».
      2. Государственному учреждению «Управление образования Мангистауской области» (Жумашева Д.Н.) обеспечитьофициальное опубликование данного постановления в информационно-правовой системе «Әділет» и в средствах массовой информации, размещение на интернет-ресурсе акимата Мангистауской области.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима области Нургазиеву Б.Г.
      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 
 

      Аким области

А. Айдарбаев

      «СОГЛАСОВАНО»
руководитель государственного учреждения
«Управление образования
Мангистауской области»
ЖумашеваД.Н.
25 ноября 2014 год
 


Утвержден постановлением


акимата Мангистауской области


от 25 ноября 2014 года № 289

Регламент государственной услуги
«Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования» (далее– государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального образования, имеющими общежития (далее– услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются на базе учебного заведения технического и профессионального образования.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является направление о предоставлении общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования по форме согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования», утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 423 (далее – Стандарт).
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления и документов услугополучателясогласно пункту 9 Стандарта.
      5. Содержание каждой процедуры (действия) входящей в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация сотрудником канцелярии услугодателя;
      2) рассмотрение документов руководителем услугодателя;
      3) рассмотрение документов заведующим общежитием;
      4) подписание руководителемуслугодателя результата оказания государственной услуги;
      5) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) заведующий общежитием.
      7. Описание последовательности процедур (действий) междуструктурными подразделениями (работниками) с указанием деятельности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает и регистрирует документы услугополучателя, передает документы руководителю услугодателя – не более 15 минут;
      2) руководитель услугодателя рассматривает документы услугополучателя и передает документы заведующему общежитием – 30 минут;
      3) заведующий общежитием рассматривает документы услугополучателя на соответствие требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта, подготавливает и передает результат оказания государственной услуги на подпись руководителю услугодателя – в течение 6 рабочих дней;
      4) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги – в течение 1 рабочего дня;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю – в течение 1 рабочего дня.
      8. Описание последовательности процедур (действий) междуструктурными подразделениями (работниками) с указанием деятельности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и профессионального образования» (далее –Регламент).
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.Справочник бизнес–процессов оказания государственной услуги размещается на интернет–ресурсе услугодателя.
 


приложение 1
к регламенту государственной услуги «Предоставление общежития обучающимся
в организациях технического и профессионального образования»


 
            Примечание: расшифровка аббревиатур:
      СФЕ – структурно-функциональная единица
 
 


приложение 2
к регламенту государственной услуги «Предоставление общежития обучающимся в организациях технического и
профессионального образования»


 

 
 


Утвержден постановлением
акимата Мангистауской области
от 25 ноября 2014 года № 289

Регламент государственной услуги «Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании» оказывается организациями технического и профессионального образования (далее – услугодатель).
Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются на базе учебного заведения технического и профессионального образования или через Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения «Центр обслуживания населения» Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан (далее – ЦОН).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании (далее дубликат).
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры(действия) по оказанию государственной услуги при обращении к услугодателю или в ЦОН является заявление согласно приложению 1 к стандарту государственной услуги «Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании»,утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 апреля 2014 года № 423 (далее – Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия) входящей в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация документов сотрудником канцелярии услугодателя;
      2) рассмотрение документов руководителем услугодателя;
      3) рассмотрение документов ответственным исполнителем услугодателя;
      4) подписание результата оказания государственной услуги руководителем услугодателя;
      5) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудникканцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием деятельности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает и регистрирует документы услугополучателя, передает документы руководителю услугодателя – не более 15 минут;
      2) руководитель услугодателя рассматривает документы услугополучателя и передает документы ответственному исполнителю услугодателя на исполнение – 15 минут;
      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы услугополучателя на соответствие требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта, подготавливает и передает результат оказания государственной услуги на подпись руководителю услугодателя – в течение 28 календарных дней;
      4) руководитель услугодателя подписывает результат оказания государственной услуги – в течение 1 рабочего дня;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю– 15 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги «Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании» (далее – Регламент).
 

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населенияи (или) иными услугодателями, а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в ЦОН с указанием длительности каждой процедуры:
      1) услугополучатель подает заявление и необходимые документы, указанные в пункте 9 Стандарта инспектору ЦОНа, инспектор ЦОНа осуществляет прием документов и направляет в накопительный отдел ЦОНа для передачи услугодателю –не более 15 минут;
      2) сотрудник канцелярии услугодателя регистрирует принятые документы и направляет на резолюцию руководителю услугодателя– не более 15 минут;
      3) руководитель услугодателя ознакамливается с входящими документами и направляет документы ответственному исполнителю услугодателя – 15 минут;
      4) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает поступившие документы, осуществляет проверку полноты документов, подготавливает дубликат, подписывает у руководителя и передает дубликат курьеру ЦОНа –в течение 28 календарных дней;
      5) инспектор ЦОНа выдает дубликат услугополучателю– 15 минут.
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с ЦОНом отражается в справочнике бизнес–процессов оказания государственной услугисогласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнес–процессов оказания государственной услуги размещается на интернет–ресурсе услугодателя.
 


Приложение 1
к регламенту государственной услуги «Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании»

      Примечание: расшифровка аббревиатур:
СФЕ – структурно-функциональная единица
 
 


Приложение 2
к регламенту государственной услуги «Выдача дубликатов документов о техническом и профессиональном образовании»


 

 
 


Утвержден постановлением
акимата Мангистауской области
от 25 ноября 2014 года № 289

Регламент государственной услуги «Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования» (далее – государственная услуга) оказывается организациями технического и профессионального, послесреднего образования (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются на базе учебного заведения технического и профессионального, послесреднего образования.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является расписка о приеме документов в учебное заведение технического и профессионального, послесреднего образования.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является принятие услугодателем заявления о приеме в произвольной форме и документов, указанных в пункте 9 стандарта государственной услуги «Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования», утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 31 мая 2014 года № 599 (далееСтандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация документов сотрудником канцелярии услугодателя;
      2) рассмотрение документов руководителем услугодателя;
      3) рассмотрение документов ответственным исполнителем услугодателя;
      4) подписание руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги;
      5) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.
 

3.Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя принимает пакет документов и регистрирует, выдает расписку о приеме пакета документов - не более 15 минут;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя услугодателя и передает документы ответственному исполнителю услугодателя для исполненияне более 3 минут;
      3) ответственный исполнитель услугодателя изучает пакет документов, подготавливает проект результата оказания государственной услуги и передает руководителю услугодателя не более 5 минут;
      4) руководитель услугодателя подписывает проект результата оказания государственной услуги и передает результат оказания государственной услуги сотруднику канцелярии услугодателя не более 5 минут;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю не более 15 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к настоящему регламенту государственной услуги «Прием документов в организации технического и профессионального, послесреднего образования» (далее – Регламент).
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услугисогласно приложению 2 к настоящему Регламенту. Справочник бизнеспроцессов оказания государственной услуги размещается на интернет–ресурсе услугодателя.
 


Приложение 1
к регламенту государственной услуги «Прием документов в организации технического и профессионального,
послесреднего образования»


 
            Примечание: расшифровка аббревиатур:
      СФЕ – структурно-функциональная единица
 


Приложение 2


регламенту государственной услуги «Прием документов в организации технического и профессионального,
послесреднего образования»