"Облыстық, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2014 жылғы 9 маусымдағы № 265 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 11 шілдеде № 4932 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 482 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 16.11.2015 № 482 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таралатын шетелдік мерзімді баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Н. Садуақасов

      КЕЛІСІЛДІ:

      "Қостанай облысы әкімдігінің
      ішкі саясат басқармасы"
      ММ басшысы
      _________________ Ж. Мақанов

Әкімдіктің       
2014 жылғы 9 маусымдағы 
№ 265 қаулысымен бекітілген

"Облыстың, республикалық маңызы
бар қаланың, астананың аумағында
таралатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз
басылымдарын есепке алу" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таралатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органымен ("Қостанай облысы әкімдігінің ішкі саясат басқармасы" мемлекеттік мекемесімен) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушімен;
      2) "Қостанай облысы бойынша Халыққа қызмет көрсету орталығы" Республикалық мемлекеттік кәсіпорны филиалымен (бұдан әрі – ХҚО);
      3)  www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі – облыстың аумағында таралатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу туралы анықтама.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық және (немесе) қағаз түрінде.
      Анықтаманы қағаз жеткізгіште алуға өтініш берілген жағдайда, мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық форматта ресімделеді, басып шығарылады және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының қолымен және мөрмен куәландырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету
процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібі

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме "Ақпарат саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" (бұдан әрі – Стандарт) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 180 қаулысымен бекітілген "Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың аумағында таралатын шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын есепке алу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандартының 1-қосымшасына және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тиісті құжаттарға (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) сәйкес нысан бойынша өтініш немесе көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрау салуы болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттар топтамасын қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге асырады және құжаттар топтамасының қабылдау күнін және уақытын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушіде тіркеу туралы белгісі бар өтініш көшірмесін беруді жүзеге асырады.
      Бұрыштама қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына құжаттар топтамасын береді (15 минут).
      Нәтиже - құжаттар топтамасының қабылдау күнін және уақытын көрсете отырып, тіркеу туралы белгісі бар көрсетілетін қызметті алушы өтінішінің көшірмесі.
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны айқындайды, тиісті бұрыштама қояды (2 сағат).
      Нәтиже - көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасының қойылатын талаптарға сәйкестігін қарайды және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындайды (8 жұмыс күні).
      Нәтиже – мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасы.
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешім қабылдайды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды (1 жұмыс күні).
      Нәтиже – мемлекеттік қызмет көрсетудің қол қойылған нәтижесі;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін береді (15 минут);
      Нәтиже – көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің берілген нәтижесі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысады:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      8. Құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттар топтамасын қабылдауды, оларды тіркеуді және құжаттар топтамасын тіркеу туралы өтініштің көшірмесін көрсетілетін қызметті алушыға беруді жүзеге асырғаннан кейін (15 минут) бұрыштаманы қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына құжаттар топтамасын береді, (15 минут);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттар топтамасымен танысады және тиісті бұрыштамамен көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді (2 сағат);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасын зерттейді, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын шешім қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді (8 жұмыс күні);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы тиісті шешім қабылдайды, мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне береді (1 жұмыс күні);
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді (15 минут).
      Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл әрекеттерінің блок-схемасы осы регламентке 1 қосымшада көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен
және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті
берушілермен өзара іс-қимыл жасасу тәртібін,
сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету
процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану
тәртібін сипаттау

      9. ХҚО-на жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті берушінің өтінішін өңдеу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін ХҚО-на өтініш береді;
      2) ХҚО-ның қызметкері өтінішті толтыру дұрыстығын, құжаттар топтамасының толықтығын тексереді, (5 минут);
      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда, ХҚО қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
      Өтініштің толтырылу дұрыстығы және құжаттардың толық топтамасын ұсынған жағдайда:
      3) ХҚО қызметкері "Халыққа қызмет көрсету орталықтарына арналған интеграцияланған ақпараттық жүйе" (бұдан әрі – ХҚО ИАЖ) ақпараттық жүйеде өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат береді, онда мыналар көрсетіледі:
      өтініштің қабылданған нөмірі мен күні;
      сұратылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;
      көрсетілетін қызметті беруші лауазымдық тұлғаның немесе құжаттарды ресімдеу үшін өтінішті қабылдаған ХҚО қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      көрсетілетін қызметті алушының толық аты-жөні (жеке тұлғалар үшін) немесе атауы (заңды тұлғалар үшін), байланыс деректері.
      4) егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметті көрсету кезінде ХҚО қызметкері ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады (5 минут);
      5) көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін әзірлейді (8 жұмыс күні);
      6) ХҚО қызметкері құжаттар топтамасын әзірлейді және оны көрсетілетін қызметті берушіге курьерлік немесе осыған уәкілетті басқа да байланыс арқылы жолдайды (1 жұмыс күні);
      7) ХҚО қызметкері тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін береді (15 минут);
      Нәтижелерді қабылдау және беру, жедел қызмет көрсетусіз, "электрондық" кезек тәртібінде жүзеге асырылады, "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы электрондық кезекті брондау мүмкін.
      Көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беруі жеке барып қол қоюымен және жеке басын куәландыратын құжатты немесе сенімхатты көрсету бойынша, мерзімі көрсетілген қолхаттың негізінде "кедергісіз қызмет көрсету" арқылы, ХҚО қызметкерімен жүзеге асырылады.
      10. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші және көрсетілетін қызметті алушының жүгіну және рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркеу және авторизациялауды жүзеге асырады;
      2) көрсетілетін қызметті алушының электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық сұрату жолдарын толтыруы және құжаттар пакетін бекітуі;
      3) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін электрондық сұранысты куәландыру;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің элетрондық сұранысты өңдеуі (тексеруі, тіркеуі);
      5) көрсетілетін қызметті алушының жеке кабинетінің мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу тарихында мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі мен электрондық сұрату мәртебесі туралы хабарламаны алуы;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберуі;
      7) көрсетілетін қызметті алушының алу тарихында мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алуы;
      ХҚО және портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы осы Регламентке 23-қосымшаларда көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процесстерінің анықтамалығы осы Регламентке 4-қосымшада көрсетілген.

"Облыстың, республикалық маңызы
бар қаланың, астананың аумағында
таралатын шетелдiк мерзiмдi   
баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет 
регламентіне 1-қосымша    

Мемлекеттік қызмет көрсету кезінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимыл әрекеттерінің блок-схемасы

"Облыстың, республикалық маңызы
бар қаланың, астананың аумағында
таралатын шетелдiк мерзiмдi   
баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет 
регламентіне 2-қосымша    

Халыққа қызмет көрсету орталығы
арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге
тартылған ақпараттық жүйелердің
функционалдық өзара іс-қимыл
диаграммасы

Шартты белгілер мен
қысқартулар:

"Облыстың, республикалық маңызы
бар қаланың, астананың аумағында
таралатын шетелдiк мерзiмдi   
баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет 
регламентіне 3-қосымша    

Портал арқылы мемлекеттік қызмет
көрсетуге тартылған ақпараттық жүйелердің
функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

Шартты белгілер мен
қысқартулар:

"Облыстың, республикалық маңызы
бар қаланың, астананың аумағында
таралатын шетелдiк мерзiмдi   
баспасөз басылымдарын есепке алу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет 
регламентіне 4-қосымша    

"Облыстың, республикалық маңызы
бар қаланың, астананың аумағында таралатын
шетелдiк мерзiмдi баспасөз басылымдарын
есепке алу" мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процесстерінің анықтамалығы

Шартты белгілер:

Об утверждении регламента государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы"

Постановление акимата Костанайской области от 9 июня 2014 года № 265. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 11 июля 2014 года № 4932. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16 ноября 2015 года № 482

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16.11.2015 № 482 (вводится в действие со дня его подписания).

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Н. Садуакасов

      СОГЛАСОВАНО:

      Руководитель ГУ
      "Управление внутренней политики
      акимата Костанайской области"
      ____________________ Ж. Маканов

Утвержден       
постановлением акимата 
от 9 июня 2014 года № 265

Регламент государственной услуги
"Учет иностранных периодических печатных
изданий, распространяемых на территории
области, города республиканского значения,
столицы"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы" (далее – государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (государственным учреждением "Управление внутренней политики акимата Костанайской области") (далее - услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются:
      1) услугодателем;
      2) филиалом Республиканское государственное предприятие "Центр обслуживания населения по Костанайской области" (далее – ЦОН);
      3) через веб-портал "электронного правительства": www.e.gov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - справка об учете иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области.
      4. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
      В случае обращения за получением справки на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

2. Порядок действий структурных
подразделений (работников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление по форме согласно приложению 1 Стандарта государственной услуги "Учет иностранных периодических печатных изданий, распространяемых на территории области, города республиканского значения, столицы", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 180 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области информации" (далее - Стандарт) и соответствующих документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов) либо электронный запрос услугополучателя.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя осуществляет прием пакета документов, представленных услугополучателем, их регистрацию и осуществляет выдачу копии заявления с отметкой о регистрации у услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов.
      Передает пакет документов руководителю услугодателя для наложения визы (15 минут).
      Результат - копия заявления услугополучателя с отметкой о регистрации, с указанием даты и времени приема пакета документов.
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя, налагает соответствующую визу (2 часа).
      Результат - виза руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает пакет документов на соответствие предъявляемым требованиям и подготавливает проект результата оказания государственной услуги (8 рабочих дней).
      Результат - проект результата оказания государственной услуги;
      4) руководитель услугодателя принимает решение и подписывает проект результата оказания госдарственной услуги (1 рабочий день).
      Результат - подписанный результат оказания госдарственной услуги;
      5) сотрудник услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю (15 минут);
      Результат – выданный результат оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия
структурных подразделений (работников)
услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги участвуют:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками), длительность каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник услугодателя после осуществления приема пакета документов, их регистрации и выдачи услугополучателю копии заявления о регистрации пакета документов (15 минут) передает пакет документов руководителю услугодателя для наложения визы, (15 минут);
      2) руководитель услугодателя ознакамливается с пакетом документов и передает с соответствующей визой ответственному исполнителю услугодателя (2 часа);
      3) ответсвенный исполнитель услугодателя изучает пакет документов передает проект результата оказания государственной услуги руководителю услугодателя для принятия решения, (8 рабочих дней);
      4) руководитель услугодателя принимает соответствующее решение, передает результат оказания государственной услуги сотруднику услугодателя, (1 рабочий день);
      5) сотрудник услугодателя выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю (15 минут).
      Блок-схема действий при взаимодействии структурных подразделений (работников) услугодателей при оказании государственной услуги указана в приложении 1 к настоящему регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия
с центром обслуживания населения и (или)
иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в
процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в ЦОН, длительность обработки запроса услугодателя:
      1) услугополучатель для получения государственной услуги обращается в ЦОН;
      2) работник ЦОНа проверяет правильность заполнения заявлений, полноту пакета документов, (5 минут);
      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, работник ЦОНа отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме, согласно приложению 2 к Стандарту.
      В случае правильности заполнения заявлений и предоставления полного пакета документов:
      3) работник ЦОНа регистрирует заявление в информационной системе "Интегрированная информационная система для Центров обслуживания населения" (далее – ИИС ЦОН) и выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов с указанием:
      номера и даты приема запроса;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества должностного лица услугодателя либо работника ЦОН, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества (для физических лиц) или наименование (для юридических лиц), контактных данных услугополучателя.
      4) работник ЦОНа получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан (5 минут);
      5) услугодатель готовит результат оказания государственной услуги (8 рабочих дней);
      6) работник ЦОНа подготавливает пакет документов и направляет его услугодателю через курьерскую или иную уполномоченную на это связь (1 рабочий день);
      7) работник ЦОНа в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю (15 минут);
      Прием и выдача результатов осуществляется в порядке "электронной" очереди, без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством веб-портала "электронного правительства".
      Выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю осуществляется работником ЦОН посредством "безбарьерного обслуживания" на основании расписки, в указанный в ней срок, при личном посещении под роспись и по предъявлению документа, удостоверяющего личность или доверенности.
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию и авторизацию на портале;
      2) выбор услугополучателем электронной государственной услуги, заполнение полей электронного запроса и прикрепление пакета документов;
      3) удостоверение электронного запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя;
      4) обработка (проверка, регистрация) электронного запроса услугодателем;
      5) получение услугополучателем уведомления о статусе электронного запроса и сроке оказания государственной услуги в истории получения государственных услуг личного кабинета услугополучателя;
      6) направление услугодателем в "личный кабинет" услугополучателя результата оказания государственной услуги в форме электронного документа, подписанного ЭЦП;
      7) получение услугополучателем результата государственной услуги в истории получения.
      Диаграммы функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги через ЦОН и портал представлены в приложениях 23 к настоящему Регламенту.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указан в приложении 4 к настоящему Регламенту.

Приложение 1         
к регламенту государственной 
услуги "Учет иностранных  
периодических печатных изданий,
распространяемых на территории
области, города республиканского
значения, столицы"      

Блок-схема действий при взаимодействии
структурных подразделений (работников)
услугодателей при оказании
государственной услуги

Приложение 2         
к регламенту государственной 
услуги "Учет иностранных  
периодических печатных изданий,
распространяемых на территории
области, города республиканского
значения, столицы"      

Диаграмма функционального взаимодействия
информационных систем, задействованных
в оказании государственной услуги через
Центр обслуживания населения

Условные обозначения и
сокращения:

Приложение 3         
к регламенту государственной 
услуги "Учет иностранных  
периодических печатных изданий,
распространяемых на территории
области, города республиканского
значения, столицы"      

Диаграмма функционального взаимодействия
информационных систем, задействованных
в оказании государственной услуги
через Портал

Условные обозначения и
сокращения:

Приложение 4         
к регламенту государственной 
услуги "Учет иностранных  
периодических печатных изданий,
распространяемых на территории
области, города республиканского
значения, столицы"      

Справочник бизнес-процессов оказания
государственной услуги "Учет иностранных
периодических печатных изданий, распространяемых
на территории области, города республиканского
значения, столицы"

Условные обозначения: