"II, III және IV санат объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қостанай облысы әкімдігінің 2014 жылғы 25 тамыздағы № 426 қаулысы. Қостанай облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 25 қыркүйекте № 5100 болып тіркелді. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 2015 жылғы 16 қарашадағы № 482 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Қостанай облысы әкімдігінің 16.11.2015 № 482 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабына сәйкес Қостанай облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "II, III және IV санат объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Облыс әкімі                                Н. Садуақасов

Әкімдіктің       
2014 жылғы 25 тамыздағы 
№ 426 қаулысымен    
бекітілген      

"ІІ, ІІІ және ІV санат объектілер үшін қоршаған ортаға
эмиссияға рұқсаттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. "ІІ, ІІІ және ІV санат объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) облыстың жергілікті атқарушы органы ("Қостанай облысы әкімдігінің табиғи ресурстар және табиғат пайдалануды реттеу басқармасы" мемлекеттік мекемесі) (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызмет берушінің кеңсесі;
      2) "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Қостанай облысы бойынша филиалы және оның қалалар мен аудандар бөлімдері (бұдан әрі - ХҚО);
      3) www.еgоv.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – уәкілетті лауазымды адамның электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында ІІ, ІІІ және ІV санаттағы объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсат, рұқсатты қайта ресімдеу не көрсетілетін қызметті берушінің өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауабы.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық және қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 26 маусымдағы № 702 "Қазақстан Республикасы Қоршаған орта және су ресурстары министрлігі көрсететін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту, Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдеріне өзгерістер мен толықтырулар енгізу және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп тану туралы" қаулысымен бекітілген "ІІ, ІІІ және ІV санат объектілер үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының өтініш беруі және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттардың (бұдан әрі – құжаттар топтамасы) қосымшасымен немесе көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрау салуы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттар топтамасын қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады, 15 минут.
      Көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жауапты орындаушыны айқындау үшін құжаттарды береді, 2 сағат ішінде.
      Рәсімнің нәтижесі: құжаттар топтамасын тіркеу;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны айқындайды, 2 сағат;
      Рәсімнің нәтижесі: көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттар топтамасының көрсетілген талаптарға сәйкестігін қарайды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын әзірлейді:
      рұқсат беру – күнтізбелік 29 күннен аспайды;
      рұқсатты қайта ресімдеу – күнтізбелік 29 күн ішінде;
      өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тартуды беру – күнтізбелік 14 күн ішінде.
      Рәсімнің нәтижесі: мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешім қабылдайды және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, 3 сағат.
      Рәсімнің нәтижесі: мемлекеттік қызмет көрсетудің қол қойылған нәтижесі;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді 30 минут;
      Рәсімнің нәтижесі: көрсетілетін қызметті алушыға берілген мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады, 15 минут.
      Сондай-ақ, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жауапты орындаушыны айқындау үшін құжаттарды беру жүзеге асырылады, 2 сағат ішінде;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы жауапты орындаушыны айқындайды, құжаттар жауапты орындаушыға беріледі, 2 сағат;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттарды қарайды, шешім қабылдау үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жіберілетін мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасын әзірлейді:
      рұқсат беру – күнтізбелік 29 күннен аспайды;
      рұқсатты қайта ресімдеу – күнтізбелік 29 күн ішінде;
      өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тартуды беру – күнтізбелік 14 күн ішінде.
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы шешім қабылдайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына берілетін мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесінің жобасына қол қояды, 3 сағат;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді (30 минут) немесе ХҚО-на береді немесе көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" орналастырады, 1 сағат ішінде;
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) өту блок-схемасы Регламенттің 1-қосымшасында көрсетілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе)
өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл
жасасу тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету
процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану
тәртібін сипаттау

      9. ХҚО-на жүгіну тәртібін, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеу ұзақтығын сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті алу үшін ХҚО-на жүгінеді;
      2) ХҚО-ның қызметкері өтініштің толтырылу дұрыстығын және ұсынылған құжаттардың Стандарттың 9-тармағына сәйкес толықтығын тексереді, 15 минут;
      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда ХҚО-ның қызметкері Стандарттың 2-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді;
      Құжаттар топтамасын толық ұсынған жағдайда, ХҚО-ның қызметкері оларды "Халыққа қызмет көрсету орталықтары үшін интеграцияланған ақпараттық жүйе" (бұдан әрі - ХҚО ИАЖ) ақпараттық жүйесінде тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдау туралы талон береді;
      3) Егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, ХҚО қызметкері мемлекеттік қызмет көрсету кезінде ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпия мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады (5 минуттан аспайды);
      4) ХҚО-ның қызметкері ХҚО ИАЖ өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхат береді, 15 минут.
      Қолхат мыналар көрсетіле отырып беріледі:
      өтініштің нөмірі және қабылданған күні көрсетілген өтініш;
      сұратылған мемлекеттік қызметтердің түрі;
      қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      құжаттарды беру күні (уақыты) мен орны;
      құжаттарды ресімдеуге өтініш қабылдаған ХҚО қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты, көрсетілетін қызметті алушы өкілінің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары.
      5) ХҚО қызметкері құжаттар топтамасын дайындайды және оларды көрсетілетін қызметті берушіге курьерлік немесе өзге де осыған уәкілетті байланыс арқылы жібереді, 1 жұмыс күні ішінде;
      6) ХҚО-ның қызметкері тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін береді, 15 минуттан аспайды.
      Ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы Регламенттің 2-қосымшасында көрсетілген.
      10. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы және көрсетілетін қызметті берушінің жүгіну және рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігі тәртібін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы порталда жеке сәйкестендірме нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) арқылы тіркеуді, авторизациялауды жүзеге асырады;
      2) көрсетілетін қызметті алушының электрондық мемлекеттік қызметті таңдауы, электрондық сұрау салудың жолдарын толтыруы және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды бекітуі;
      3) көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету үшін электрондық сұрау салуды куәландыруы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің электрондық сұрау салуды өңдеуі (тексеруі, тіркеуі);
      5) көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрау салу мәртебесі және көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі туралы хабарламаны алуы;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" ЭЦҚ қолы қойылған электрондық құжат нысанында мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жіберуі;
      7) көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет нәтижесін алуы.
      Ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы Регламенттің 3-қосымшасында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Регламенттің 4-қосымшасында көрсетілген.

"ІІ, ІІІ және ІV санат объектілер     
үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар 
беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет   
регламентіне 1-қосымша          

Әрбір іс-қимылдың (рәсімнің) ұзақтығын көрсете отырып,
әрбір іс-қимылдың (рәсімнің) өту блок-схемасы

"ІІ, ІІІ және ІV санат объектілер     
үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар 
беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет   
регламентіне 2-қосымша          

ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған ақпараттық
жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

Шартты белгілер мен қысқартулар:

"ІІ, ІІІ және ІV санат объектілер     
үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар 
беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет   
регламентіне 3-қосымша          

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге тартылған
ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

"ІІ, ІІІ және ІV санат объектілер     
үшін қоршаған ортаға эмиссияға рұқсаттар 
беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет   
регламентіне 4-қосымша          

"ІІ, ІІІ және ІV санат объектілер үшін қоршаған ортаға
эмиссияға рұқсаттар беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категорий"

Постановление акимата Костанайской области от 25 августа 2014 года № 426. Зарегистрировано Департаментом юстиции Костанайской области 25 сентября 2014 года № 5100. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16 ноября 2015 года № 482

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Костанайской области от 16.11.2015 № 482 (вводится в действие со дня его подписания).

      В соответствии со статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Костанайской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категорий".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким области                               Н. Садуакасов

Утвержден       
постановлением акимата 
от 25 августа 2014 года 
№ 426         

Регламент
государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии
в окружающую среду для объектов II, III и IV категорий"

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категорий" (далее - государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (государственное учреждение "Управление природных ресурсов и регулирования природопользования акимата Костанайской области") (далее - услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) филиал Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" по Костанайской области и его отделы городов и районов (далее – ЦОН);
      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – разрешение, переоформление разрешения на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III, IV категорий либо мотивированный ответ услугодателя об отказе в дальнейшем рассмотрении заявления в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного должностного лица.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная и электронная.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача услугополучателем заявления по форме согласно приложению 1 к Стандарту государственной услуги "Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов II, III и IV категории", утвержденному постановлением Правительства Республики Казахстан от 26 июня 2014 года № 702 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Министерством окружающей среды и водных ресурсов Республики Казахстан, внесении изменений и дополнений в некоторые решения Правительства Республики Казахстан и признании утратившими силу некоторых решений Правительства Республики Казахстан" (далее – Стандарт) с приложением документов, указанных в пункте 9 Стандарта (далее – пакет документов) либо запрос в форме электронного документа, удостоверенный электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя осуществляет прием и регистрацию пакета документов от услугополучателя, 15 минут.
      Передает документы руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя, в течение 2 часов.
      Результат процедуры: регистрация пакета документов;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного исполнителя, 2 часа.
      Результат процедуры: резолюция руководителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает пакет документов на соответствие предъявляемым требованиям и подготавливает проект результата оказания государственной услуги:
      выдача разрешения – не более 29 календарных дней;
      переоформление разрешения – в течение 29 календарных дней;
      выдача мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении заявления – в течение 14 календарных дней.
      Результат процедуры: проект результата оказания государственной услуги;
      4) руководитель услугодателя принимает решение и подписывает проект результата оказания государственной услуги, 3 часа.
      Результат процедуры – подписанный результат оказания государственной услуги;
      5) сотрудник услугодателя выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги, 30 минут;
      Результат процедуры: результат оказания государственной услуги выданный услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в процессе
оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудником канцелярии услугодателя осуществляется прием и регистрация документов, 15 минут.
      Также осуществляется передача документов руководителю услугодателя для определения ответственного исполнителя, в течение 2 часов;
      2) руководителем услугодателя определяется ответственный исполнитель, документы передаются ответственному исполнителю, 2 часа;
      3) ответственным исполнителем услугодателя рассматриваются представленные документы, подготавливается проект результата оказания государственной услуги, который направляется руководителю услугодателя для принятия решения:
      выдача разрешения – не более 29 календарных дней;
      переоформление разрешения – в течение 29 календарных дней;
      выдача мотивированного отказа в дальнейшем рассмотрении заявления – в течение 14 календарных дней;
      4) руководителем услугодателя принимается решение и подписывается проект результата оказания государственной услуги, который передается ответственному исполнителю услугодателя, 3 часа;
      5) сотрудник канцелярии услугодателя выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги (30 минут) либо передает в ЦОН или размещает в "Личном кабинете" услугополучателя, в течение 1 часа.
      8. Блок-схема прохождения каждой действия (процедуры) с указанием длительности каждой действия (процедуры), указана в приложении 1 к Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия
с центром обслуживания населения и (или) иными
услугодателями, а также порядка использования
информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в ЦОН, длительность обработки запроса услугополучателя:
      1) услугополучатель для получения государственной услуги обращается в ЦОН;
      2) работник ЦОНа проверяет правильность заполнения заявления и полноту представленных документов на соответствие пункту 9 Стандарта, 15 минут.
      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов работником ЦОНа выдается расписка об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 2 к Стандарту;
      При предоставлении полного пакета документов, работник ЦОНа регистрирует их в информационной системе "Интегрированная информационная система для Центров обслуживания населения" (далее – ИИС ЦОН) и выдает услугополучателю талон о приеме соответствующих документов;
      3) работник ЦОНа получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан (не более 5 минут);
      4) работник ЦОНа регистрирует заявление в ИИС ЦОН и выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов, 15 минут.
      Расписка выдается с указанием:
      заявления с указанием номера и даты приема заявления;
      вида запрашиваемой государственной услуги;
      количества и названия приложенных документов;
      даты (времени) и места выдачи документов;
      фамилии, имени, отчества работника ЦОНа, принявшего заявление на оформление документов;
      фамилии, имени, отчества услугополучателя, фамилии, имени, отчества представителя услугополучателя и их контактных телефонов;
      5) работник ЦОНа подготавливает пакет документов и направляет их услугодателю через курьерскую или иную уполномоченную на это связь, в течение 1 рабочего дня;
      6) работник ЦОНа в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю, не более 15 минут.
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем указана в приложении 2 к Регламенту.
      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугополучателя и услугодателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию, авторизацию на портале посредством индивидуального идентификационного номера, ИИН;
      2) выбор услугополучателем электронной государственной услуги, заполнение полей электронного запроса и прикрепление документов, указанных в пункте 9 Стандарта;
      3) удостоверение электронного запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя;
      4) обработка (проверка, регистрация) электронного запроса услугодателем;
      5) получение услугополучателем уведомления о статусе электронного запроса и сроке оказания государственной услуги через портал в "личном кабинете" услугополучателя;
      6) направление услугодателем в "личный кабинет" услугополучателя результата оказания государственной услуги в форме электронного документа, подписанного ЭЦП;
      7) получение услугополучателем результата государственной услуги через портал в "личном кабинете" услугополучателя;
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем указана в приложении 3 к Регламенту.
      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги указан в приложении 4 к Регламенту.

Приложение 1               
к регламенту государственной услуги    
"Выдача разрешений на эмиссии в окружающую 
среду для объектов II, III и IV категории" 

Блок-схема прохождения каждого процедуры
(действия) с указанием длительности каждой
процедуры (действия)

Приложение 2               
к регламенту государственной услуги    
"Выдача разрешений на эмиссии в окружающую 
среду для объектов II, III и IV категории" 

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем,
задействованных в оказании государственной услуги через ЦОН

Условные обозначения и сокращения:

Приложение 3               
к регламенту государственной услуги    
"Выдача разрешений на эмиссии в окружающую 
среду для объектов II, III и IV категории" 

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем,
задействованных в оказании государственной услуги через Портал

Приложение 4               
к регламенту государственной услуги    
"Выдача разрешений на эмиссии в окружающую 
среду для объектов II, III и IV категории" 

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача разрешений на эмиссии в окружающую среду для объектов
II, III и IV категории"