"Облыстық және аудандық маңызы бар, сондай-ақ елді мекендердегі жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Павлодар облыстық әкімдігінің 2014 жылғы 06 мамырдағы № 154/5 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 06 маусымда № 3846 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 2015 жылғы 03 шілдедегі N 192/6 (алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 03.07.2015 N 192/6 (алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабы 3-тармағына сәйкес Павлодар облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Облыстық және аудандық маңызы бар, сондай-ақ елді мекендердегі жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Павлодар облысы әкімдігінің 2012 жылғы 14 желтоқсандағы "Облыстық және аудандық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы, сондай-ақ елді мекендердегі автомобиль жолдарының жолақ бөлігінде сыртқы (көрнекі) жарнама орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы" № 354/12 қаулысының күші жойылды деп танылсын (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 3332 болып тіркелген, 2013 жылғы 22 қаңтардағы № 8 "Звезда Прииртышья" газетінде, 2013 жылғы 24 қаңтардағы № 9 "Сарыарқа самалы" газетінде жарияланған).
      3. "Павлодар облысының құрылыс, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" мемлекеттік мекемесіне заңнамамен бекітілген тәртіпте осы қаулының ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Д.Н. Тұрғановқа жүктелсін.
      5. Осы қаулы алғаш ресми жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі Қ. Бозымбаев

  Павлодар облысы әкімдігінің
2014 жылғы "6" мамырдағы
№ 154/5 қаулысымен
бекітілген

"Облыстық және аудандық маңызы бар, сондай-ақ елді мекендердегі
жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде
сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орналастыруға рұқсат
беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Облыстық және аудандық маңызы бар, сондай-ақ елді мекендердегі жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі) жарнама объектілерін орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) "Павлодар облысының құрылыс, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерін беру:
      көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      "Халыққа қызмет көрсету орталығы" республикалық мемлекеттік кәсіпорнының Павлодар облысы бойынша филиалының қалалар мен аудандар бөлімдері (бұдан әрі – ХҚО);
      www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы немесе www.elicense.kz "Е-лицензиялау" порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Қағаз тасығышта немесе электрондық құжат түрінде елді мекендердеге сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін орналастыруға рұқсат (бұдан әрі – рұқсат) немесе облыстық және аудандық маңызы бар жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін орналастыруға паспорт (бұдан әрі – паспорт) беру көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметшілерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушының өтініші және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 7 ақпандағы № 64 қаулысымен бекітілген "Облыстық және аудандық маңызы бар, сондай-ақ елді мекендердегі жалпы пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі) жарнама объектісін орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 9-тармағында көзделген құжаттардың тізбесі немесе көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұрауы мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдерді (әрекеттерді) бастау үшін негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері өтінішті қабылдау сәтінен бастап көрсетілетін қызметті алушының өтінішін тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарастыруға құжаттарды тапсырады (15 минут ішінде);
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы ұсынылған құжаттар мен өтінішті қарастырады және көрсетілетін қызметті берушінің тиісті бөлімінің басшысына тапсырады (30 минут ішінде);
      3) көрсетілетін қызметті берушінің тиісті бөлімінің басшысы өтініш пен ұсынылған құжаттардың нормативтік құқықтық актілермен белгіленген талаптарға сәйкестігін қарастырады, жауапты маманды анықтайды және көрсетілетін қызметті беруші бөлімшесінің тиісті бөлімінің маманына тапсырады (1 сағат ішінде);
      4) көрсетілетін қызметті берушінің тиісті бөлімінің маманы рұқсатты немесе паспортты беру үшін қажетті құжаттар дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына тапсырады (3 жұмыс күндері ішінде);
      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы рұқсатқа немесе паспортқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне тапсырады;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері шығыс хат-хабар журналында тіркейді және рұқсатты немесе паспортты көрсетілетін қызметті берушінің электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған қағаз түрінде немесе электрондық құжат түрінде көрсетілетін қызметті алушыға береді (15 минут ішінде).
      6. Келесі рәсімдерді (әрекеттерді) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімнің (әрекеттің) нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қабылдау және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына тапсыру;
      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің тиісті бөлімі басшысының бұрыштамасы;
      4) рұқсатты немесе паспортты ресімдеу және оны қол қою үшін көрсетілетін қызметті берушінің басшысына тапсыру;
      5) көрсетілетін қызметті алушыға рұқсатты немесе паспортты беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметшілерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің тиісті бөлімінің басшысы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің тиісті бөлімінің маманы.
      8. Әрбір рәсімнің (әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (әрекеттер) реттілігінің сипаттамасы 1-қосымшада (кестеде) және 2-қосымшада (блок-сызбада) келтірілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде халыққа қызмет
көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін
қызметті берушілермен өзара іс-қимыл ету тәртібін,
сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. ХҚО-ға жүгінудің тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін өңдеу ұзақтығы:
      көрсетілетін қызметті алушыға стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттарды қоса беру арқылы стандарттың 1 және 2-қосымшаларына сәйкес өтініш береді;
      құжаттарды ХҚО-ға тапсырған кезде ХҚО қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мыналарды көрсете отырып, тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді:
      1) сұрау салуды қабылдау нөмірі мен күні;
      2) сұрау салынған мемлекеттік қызметтің түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны мен атауы;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;
      5) құжаттарды ресімдеуге өтініш қабылдаған көрсетілетін қызметті берушінің лауазымдық тұлғаның немесе ХҚО қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      6) көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (жеке тұлғалар үшін) немесе атауы (заңды тұлғалар үшін), байланыс деректері.
      Құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті берушінің немесе ХҚО қызметкері түпнұсқаларды көшірмелерімен немесе құжаттардың электрондық көшірмелерімен салыстырады, содан кейін түпнұсқаларын көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
      ХҚО қызметтерінің мемлекеттік ақпараттық жүйелерінде бар жеке басты растайтын құжат туралы, заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы, жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу туралы мәліметтерді тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден мемлекеттік қызмет көрсетуді мониторингілеудің ақпараттық жүйесі арқылы мемлекеттік органның уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжаттар нысынында алады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету уақыты өтінішті тіркеген сәттен бастап стандарттың 4-тармағына сәйкес жүзеге асырылады.
      Ақпараттық жүйелердің ХҚО арқылы функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы осы регламенттің 3-қосымшасында келтірілген.
      10. ХҚО арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі алудың жүрісін сипаттау, оны ұзақтығы:
      ХҚО қызметкері 15 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушының өтініші мен мемлекеттік қызметті көрсетуге қажетті өзге де құжаттарын тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға ХҚО қызметкерінің ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы құжаттардың көшірмесін ақпараттық жүйе арқылы жолдайды;
      көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері 15 минут ішінде өтінішті қабылдау сәтінен бастап көрсетілетін қызметті алушының өтінішін тіркейді және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарастыруға құжаттарды тапсырады;
      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 30 минут ішінде ұсынылған құжаттар мен өтінішті қарастырады және көрсетілетін қызметті берушінің тиісті бөлімінің басшысына тапсырады;
      көрсетілетін қызметті берушінің тиісті бөлімінің басшысы 1 сағат ішінде өтініш пен ұсынылған құжаттардың нормативтік құқықтық актілермен белгіленген талаптарға сәйкестігін қарастырады, жауапты маманды анықтайды және көрсетілетін қызметті беруші бөлімшесінің тиісті бөлімінің маманына тапсырады;
      көрсетілетін қызметті берушінің тиісті бөлімінің маманы 3 жұмыс күндері ішінде рұқсатты немесе паспортты беру үшін қажетті құжаттар дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына тапсырады;
      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы рұқсатқа немесе паспортқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне тапсырады;
      көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері 15 минут ішінде шығыс хат-хабар журналында тіркейді және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін ХҚКО-ға жібереді;
      ХКҚО-ның қызметкері 15 минут ішінде рұқсатты немесе паспортты көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ-сымен куәландырылған қағаз түрінде немесе электрондық құжат түрінде көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      11. Мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету кезінде өтініш тәртібін және көрсетілетін қызметті алушы мен көрсетілетін қызметті беруші рәсімдерінің (әрекеттердің) реттілігін сипаттау:
      электрондық сұрау салуды портал арқылы берген кезде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" көрсетілетін қызметтің нәтижесін алу күнін көрсете отырып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салуды қабылдау туралы мәртебе көрсетіледі.
      Көрсетілетін қызметті алушы портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ-сы қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету уақыты порталға жүгінген сәттен бастап - 5 жұмыс күндері ішінде.
      Ақпараттық жүйелердің портал арқылы функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы осы регламенттің 4-қосымшасында келтірілген.
      12. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) ретін, көрсетілетін қызметті берушінің толық сипаттамасы құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының, сонымен қатар өзге көрсетілген қызмет берушілермен халыққа қызмет көрсету орталықтарымен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы осы регламенттің 5-қосымшасына мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Ескерту. Регламент 12-тармақпен толықтырылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 02.12.2014 N 356/12 (жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

  "Облыстық және аудандық
маңызы бар, сондай-ақ елді
мекендердегі жалпы
пайдаланымдағы автомобиль
жолдарының бөлінген
белдеуінде сыртқы (көрнекі)
жарнама объектілерін
орналастыруға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы
рәсімдер (әрекеттер) реттілігінің сипаттау

 
 
Үдерістің әрекеттері
 
1
 
Әрекеттің (жұмыс барысының, ағымының) №
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
2
 
Бірліктер атауы
 
көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері
 
көрсетілетін қызметті берушінің басшысы
 
көрсетілетін қызметті берушінің тиісті бөлімінің басшысы
 
көрсетілетін қызметті берушінің тиісті бөлімінің маманы
 
көрсетілетін қызметті берушінің басшысы
 
көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері
 
3
 
Әрекеттің атауы және оның сипаттамасы
 
Өтінішті қабылдау және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарастыруға құжаттарды тапсыру
 
Ұсынылған құжаттар мен өтінішті қарастыру және көрсетілетін қызметті берушінің тиісті бөлімінің басшысына тапсыру
 
Өтініш пен ұсынылған құжаттардың нормативтік құқықтық актілермен белгіленген талаптарға сәйкестігін қарастыру, жауапты маманды анықтау және көрсетілетін қызметті берушінің тиісті бөлімінің маманына тапсыру
 
Рұқсатты немесе паспортты беру үшін қажетті құжаттар дайындау және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына тапсыру
 
Рұқсатқа немесе паспортқа қол қою және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкеріне тапсыру
 
Шығыс хат-хабар журналында тіркеу
 
4
 
Аяқтау нысаны (деректер, құжат, ұйымдастырушылық-өкімдік шешім)
 
Өтінішті тіркеу
 
Бұрыштама
 
Бұрыштама
 
Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қалыптастыру
 
Рұқсат немесе паспорт
 
Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру
 
5
 
Орындау мерзімі
 
15 минут
 
30 минут
 
1 сағат
 
 
 
15 минут
 
1 жұмыс күні
 
3 жұмыс күндері
 
1 жұмыс күні
 
6
 
Келесі әрекет нөмірі
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
 

  "Облыстық және аудандық
маңызы бар, сондай-ақ елді
мекендердегі жалпы
пайдаланымдағы автомобиль
жолдарының бөлінген
белдеуінде сыртқы (көрнекі)
жарнама объектілерін
орналастыруға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттаудың блок-сызбасы


  "Облыстық және аудандық
маңызы бар, сондай-ақ елді
мекендердегі жалпы
пайдаланымдағы автомобиль
жолдарының бөлінген
белдеуінде сыртқы (көрнекі)
жарнама объектілерін
орналастыруға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

ХҚО арқылы ақпараттық жүйелердің
функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы

      


  "Облыстық және аудандық
маңызы бар, сондай-ақ елді
мекендердегі жалпы
пайдаланымдағы автомобиль
жолдарының бөлінген
белдеуінде сыртқы (көрнекі)
жарнама объектілерін
орналастыруға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
4-қосымша

Портал арқылы ақпараттық жүйелердің
функционалдық өзара іс-қимылының диаграммасы


Шартты белгілер:

      


  "Облыстық және аудандық
маңызы бар, сондай-ақ елді
мекендердегі жалпы
пайдаланымдағы автомобиль
жолдарының бөлінген
белдеуінде сыртқы (көрнекі)
жарнама объектілерін
орналастыруға рұқсат беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
5-қосымша

"Облыстық және аудандық маңызы бар, сондай-ақ елді мекендердегі жалпы
пайдаланымдағы автомобиль жолдарының бөлінген белдеуінде сыртқы (көрнекі)
жарнама объектісін орналастыруға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметінің
бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. Регламент 5-қосымшамен толықтырылды - Павлодар облыстық әкімдігінің 02.12.2014 N 356/12 (жарияланған күннен кейін он күнтізбелік күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      

Шартты белгілер:

      


Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача разрешения на размещение объектов наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах"

Постановление акимата Павлодарской области от 06 мая 2014 года № 154/5. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 06 июня 2014 года № 3846. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 03 июля 2015 года N 192/6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Павлодарской области от 03.07.2015 N 192/6 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Павлодарской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача разрешения на размещение объектов наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах".
      2. Признать утратившим силу постановление акимата Павлодарской области от 14 декабря 2012 года № 354/12 "Об утверждении регламента оказания государственной услуги "Выдача разрешения на размещение наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 3332, опубликовано в газете "Звезда Прииртышья" от 22 января 2013 года № 8, газете "Сарыарқа самалы" от 24 января 2013 года № 9).
      3. Государственному учреждению "Управление строительства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Павлодарской области" обеспечить официальное опубликование настоящего постановления в установленном законодательством порядке.
      4. Контроль за выполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Турганова Д.Н.
      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области К. Бозумбаев

  Утвержден
постановлением акимата
Павлодарской области
от "6" мая 2014 года № 154/5

Регламент государственной услуги "Выдача разрешения на размещение
объектов наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных
дорог общего пользования областного и районного
значения, а также в населенных пунктах"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача разрешения на размещение объектов наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление строительства, пассажирского транспорта и автомобильных дорог Павлодарской области" (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:
      канцелярию услугодателя;
      филиал Республиканского государственного предприятия "Центр обслуживания населения" по Павлодарской области с городскими и районными отделами (далее Ғ ЦОН);
      веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz или веб-портал "Е-лицензирование" www.elicense.kz (далее – портал).
      2. Форма оказываемой государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является выдача разрешения на размещение объекта наружной (визуальной) рекламы в населенных пунктах (далее – разрешение) или паспорта на размещение объекта наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения (далее – паспорт) на бумажном носителе или в форме электронного документа.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя и перечень документов, предусмотренных пунктом 9 стандарта государственной услуги "Выдача разрешения на размещение объектов наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 7 февраля 2014 года № 64 (далее - стандарт) или электронный запрос услугополучателя.
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник услугодателя с момента приема заявления проводит регистрацию заявления услугополучателя и передает документы на рассмотрение руководителю услугодателя (в течении 15 минут);
      2) руководитель услугодателя рассматривает заявление с предоставленными документами и передает руководителю соответствующего отдела услугодателя (в течении 30 минут);
      3) руководитель соответствующего отдела услугодателя рассматривает заявление и предоставленные документы на соответствие требованиям, установленным нормативными правовыми актами, определяет ответственного специалиста и передает специалисту соответствующего отдела услугодателя (в течении 1 часа);
      4) специалист соответствующего отдела услугодателя подготавливает необходимые документы для выдачи разрешения или паспорта и передает руководителю услугодателя (в течении 3 рабочих дней);
      5) руководитель услугодателя подписывает разрешение или паспорт и передает сотруднику услугодателя;
      6) сотрудник услугодателя регистрирует в журнале исходящей корреспонденции и выдает услугополучателю разрешение или паспорт в бумажном виде либо в виде электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) услугодателя (в течении 15 минут).
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) регистрация заявления услугополучателя и передача их руководителю услугодателя;
      2) резолюция руководителя услугодателя;
      3) резолюция руководителя соответствующего отдела услугодателя;
      4) оформление разрешения или паспорта и передача их для подписания руководителю услугодателя;
      5) выдача услугополучателю разрешения или паспорта.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) руководитель соответстующего отдела услугодателя;
      4) специалист соответствующего отдела услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведено в приложении 1 (таблица) и приложении 2 (блок-схема).

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения, а также порядка использования информационных
систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в ЦОН, длительность обработки запроса услугополучателя:
      услугополучатель подает заявление согласно приложениям 1 и 2 Стандарта с приложением документов, указанных в пункте 9 Стандарта;
      при сдаче документов в ЦОН, работник ЦОНа выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названия приложенных документов;
      4) даты (времени) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества должностного лица услугодателя либо работника ЦОН, принявшего заявление на оформление документов;
      6) фамилии, имени, отчества (для физических лиц) или наименование (для юридических лиц), контактных данных услугополучателя.
      При приеме документов сотрудник услугодателя или ЦОН сверяет подлинность оригиналов с копиями или воспроизведенными электронными копиями документов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      Сведения о документе, удостоверяющим личность, о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица, о государственной регистрации индивидуального предпринимателя, содержащиеся в государственных информационных системах сотрудник ЦОНа получает из соответствующих государственных информационных систем посредством информационной системы мониторинга оказания государственных услуг в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц государственных органов.
      Сроки оказания государственной услуги с момента регистрации заявления осуществляется согласно пункту 4 Стандарта.
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем через ЦОН, приведена в приложении 3 к настоящему регламенту.
      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через ЦОН, его длительность:
      работник ЦОН в течении 15 минут производит регистрацию заявления и иных документов услугополучателя, необходимые для оказания государственной услуги и направляет услугодателю в форме электронных копий документов посредством информационной системы, удостоверенных ЭЦП работника ЦОН;
      сотрудник услугодателя в течении 15 минут с момента приема заявления проводит регистрацию заявления услугополучателя и передает документы на рассмотрение руководителю услугодателя;
      руководитель услугодателя в течении 30 минут рассматривает заявление с предоставленными документами и передает руководителю соответствующего отдела услугодателя;
      руководитель соответствующего отдела услугодателя в течении 1 часа рассматривает заявление и предоставленные документы на соответствие требованиям, установленным нормативными правовыми актами, определяет ответственного специалиста и передает специалисту соответствующего отдела услугодателя;
      специалист соответствующего отдела услугодателя в течении 3 рабочих дней подготавливает необходимые документы для выдачи разрешения или паспорта и передает руководителю услугодателя;
      руководитель услугодателя подписывает разрешение или паспорт и передает сотруднику услугодателя;
      сотрудник услугодателя в течении 15 минут регистрирует в журнале исходящей корреспонденции и направляет результат оказания государственной услуги в ЦОН;
      работник ЦОН в течении 15 минут выдает услугополучателю разрешение или паспорт в бумажном виде либо в виде электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугодателя.
      11. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственных услуг через портал:
      при подаче электронного запроса посредством портала в "личном кабинете" услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги.
      Выдача результата оказания государственной услуги направляется услугодателем услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Срок оказания государственной услуги при обращении на портал – в течение 5 рабочих дней.
      Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем через портал, приведена в приложении 4 к настоящему регламенту.
      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 5 к настоящему регламенту.
      Сноска. Регламент дополнен пунктом 12 в соответствии с постановлением акимата Павлодарской области от 02.12.2014 N 356/12 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача разрешения на
размещение объектов наружной
(визуальной) рекламы в полосе
отвода автомобильных
дорог общего пользования
областного и районного
значения, а также
в населенных пунктах",
утвержденного постановлением
акимата Павлодарской области

Описание последовательности процедур (действий) между
структурными подразделениями (работниками) услугодателя

 
 
Действия процесса
 
1
 
№ действия (хода, потока работ)
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
2
 
Наименование единиц
 
сотрудник услугодателя
 
руководитель услугодателя
 
руководитель соответствующего отдела услугодателя
 
специалист соответствующего отдела услугодателя
 
руководитель услугодателя
 
сотрудник услугодателя
 
3
 
Наименование действия и его описание
 
Прием заявления и передача документов на рассмотрение руководителю услугодателя
 
Рассмотрение заявления с предоставленными документами и передача руководителю соответствующего отдела услугодателя
 
Рассмотрение заявления и предоставленных документов на соответствие требованиям, установленным нормативными правовыми актами, определение ответственного специалиста и передача специалисту соответствующего отдела услугодателя
 
Подготовка необходимых документов для выдачи разрешения или паспорта и передача руководителю услугодателя
 
Подписание разрешения или паспорта и передача сотруднику услугодателя
 
Регистрация в журнале исходящей корреспонденции
 
4
 
Форма завершения (данные, документ, организационно-распорядительное решение)
 
Регистрация заявления
 
Резолюция
 
Резолюция
 
Формирование результата оказания государственной услуги
 
Разрешение или паспорт
 
Выдача результата оказания государственной услуги
 
5
 
Сроки исполнения
 
15 минут
 
30 минут
 
1 час
 
 
 
15 минут
 
1 рабочий день
 
3 рабочих дня
 
1 рабочий день
 
6
 
Номер следующего действия
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
 

  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача разрешения на
размещение объектов наружной
(визуальной) рекламы в полосе
отвода автомобильных
дорог общего пользования
областного и районного
значения, а также
в населенных пунктах",
утвержденного постановлением
акимата Павлодарской области

Блок-схема описания порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя, в процессе
оказания государственной услуги


  Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Выдача разрешения на
размещение объектов наружной
(визуальной) рекламы в полосе
отвода автомобильных
дорог общего пользования
областного и районного
значения, а также
в населенных пунктах",
утвержденного постановлением
акимата Павлодарской области

Диаграмма функционального взаимодействия
информационных систем через ЦОН

      


  Приложение 4
к регламенту государственной
услуги "Выдача разрешения на
размещение объектов наружной
(визуальной) рекламы в полосе
отвода автомобильных
дорог общего пользования
областного и районного
значения, а также
в населенных пунктах",
утвержденного постановлением
акимата Павлодарской области

Диаграмма функционального взаимодействия
информационных систем через портал


Условные обозначения:

      


  Приложение 5
к регламенту государственной
услуги "Выдача разрешения на
размещение объектов наружной
(визуальной) рекламы в полосе
отвода автомобильных
дорог общего пользования
областного и районного
значения, а также
в населенных пунктах",
утвержденного постановлением
акимата Павлодарской области

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача разрешения на размещение
объектов наружной (визуальной) рекламы в полосе отвода автомобильных дорог общего
пользования областного и районного значения, а также в населенных пунктах"

      Сноска. Регламент дополнен приложением 5 в соответствии с постановлением акимата Павлодарской области от 02.12.2014 N 356/12 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      

Условные обозначения: