"Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы

Павлодар облысы Павлодар қалалық әкімдігінің 2014 жылғы 26 қарашадағы № 1606/16 қаулысы. Павлодар облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 19 желтоқсанда № 4215 болып тіркелді. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар қалалық әкімдігінің 2017 жылғы 10 сәуірдегі № 391/12 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгiзiледi) қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Павлодар облысы Павлодар қалалық әкімдігінің 10.04.2017 № 391/12 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгiзiледi) қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына, Қазақстан Республикасының 2011 жылғы 1 наурыздағы "Мемлекеттік мүлік туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Президентінің 2012 жылғы 29 қазандағы "Қазақстан Республикасы мемлекеттік органының үлгі ережесін бекіту туралы" № 410 Жарлығына сәйкес Павлодар қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы Ереже бекітілсін.
      2. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі қолданыстағы заңнамаға сәйкес осы қаулыдан туындайтын қажетті шараларды қабылдасын.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Павлодар қаласының әкімі аппаратының басшысына жүктелсін.
      4. Осы қаулы оның алғаш ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.
      Павлодар қаласының әкімі Б. Бақауов

  Павлодар қаласы әкімдігінің
2014 жылғы "26" қарашадағы
№ 1606/16 қаулысымен
бекітілген

"Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты"
мемлекеттік мекемесі туралы Ереже

1. Жалпы ережелер

      1. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі жергілікті мемлекеттік басқару саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
      2. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің ведомстволары жоқ.
      3. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      4. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары бар.
      5. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      6. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар.
      7. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі басшысының шешімдерімен, өкімдерімен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      8. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат саны лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.
      9. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің орналасқан жері: Қазақстан Республикасы, 140014, Павлодар облысы, Кенжекөл ауылы, Конституция алаңы, 3.
      10. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің жұмыс тәртібі:
      дүйсенбі – жұма күндері сағат 9.00-ден 18.00-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін, демалыс күндері: сенбі – жексенбі.
      11. Мемлекеттік органның мемлекеттік тілдегі толық атауы: "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі;
      орыс тілінде: государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа".
      12. Павлодар қаласының әкімдігі тұлғасында "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылтайшысы болып табылады.
      13. Осы Ереже "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаты болып табылады.
      14. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.
      15. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне кәсіпкерлік субъектілермен "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік
мекемесінің миссиясы, мақсаты, қызметінің мәні, негізгі
міндеттері, функциялары, құқықтары мен міндеттері

      16. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің миссиясы: тиісті әкімшілік-аумақтық бірлікте мемлекеттік саясатты жүзеге асыру.
      17. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің мақсаты ауылдық округ әкімнің ведомстволық қарамағындағы аумақта мемлекеттік саясатты жүзеге асыру жөніндегі қызметтін қамтамасыз ету болып табылады.
      18. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметінің мәні: ауылдық округ әкімінің қызметін ақпараттық-талдау, ұйымдастырушылық-құқықтық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету.
      19. Міндеттері:
      1) ауылдық округ әкімінің нормашығармашылық қызметін қамтамасыз ету;
      2) ауылдық округ әкімінің шешімдерін және өкімдерін қабылдау, оларды тиісті ұйымдар мен азаматтарға уақытылы жеткізу;
      3) Қазақстан Республикасының заңдарын, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің актілерін, басқа да нормативтік құқықтық актілерін, облыс және қала әкімдігінің қаулыларын, облыс және қала әкімдерінің шешімдері мен өкімдерін орындауды ұйымдастыру және қамтамасыз ету;
      4) ауылдық округ әкімінің қызметін құжаттамалық қамтамасыз ету, қызметтік құжаттарды, азаматтардың өтініштерін қарастыру, келіп түскен құжаттарды талдау, мемлекеттік және басқа тілдердің қызметін қамтамасыз ету, азаматтар қабылдауын ұйымдастыру;
      5) ауылдық округ әкімінің қатысуымен өтетін отырыстарды, мәжілістерді, семинарларды өткізуді қамтамасыз ету;
      6) мемлекеттік мекеме әкімшісі болып табылатын қалалық бюджеттік бағдарламаларды бекіту үшін қала әкімдігінің қарастыруына әзірлеу және енгізуді қамтамасыз ету.
      20. Функциялары:
      1) үндеулерді, өтініштерді, заңды және жеке тұлғалардың шағымдарын қарау, азаматтардың құқықтары мен бостандықтарын қорғау жөніндегі шараларды қабылдау;
      2) салықтарды және бюджетке басқа да міндетті төлемдерді жинауға ықпал ету;
      3) тиісті мәслихатпен бекіту үшін әкім аппаратының әкімшісі болып табылатын бюджеттік бағдарламаларды жоғарыда тұрған әкімдікке әзірлеу және енгізу;
      4) Қазақстан Республикасы Конституциясының нормаларын, Қазақстан Республикасы Президенті мен Үкіметінің заңдарын, актілерін, орталық және жергілікті атқарушы органдардың нормативтік құқықтық актілерін азаматтар мен заңды тұлғалардың орындалуына ықпал ету;
      5) өз құзыреті шегінде жер қатынастарын реттеуді жүзеге асыру;
      6) ауылдық округінің мемлекеттік тұрғын үй қорының сақталуын қамтамасыз ету, сондай-ақ ауылдық округтегі автомобиль жолдарын салу, қайта жаңарту, жөндеу және ұстау;
      7) шаруа қожалықтарын ұйымдастыруға, кәсіпкерлік қызметті дамытуға ықпал ету;
      8) әскери міндет пен әскери қызмет, азаматтық қорғаныс, сондай-ақ жұмылдыру дайындығы мен дайындық мәселелері бойынша Қазақстан Республикасы заңнамасының өз құзыреті шегінде орындалуын ұйымдастыру және қамтамасыз ету;
      9) Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте нотариалдық әрекетті жасауды ұйымдастыру;
      10) тарихи және мәдени мұраны сақтау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;
      11) мүгедектерге көмек көрсетуді ұйымдастыру;
      12) дене шынықтыру және спорт атқарушы уәкілетті органдарымен және қоғамдық бірлестіктерімен бірлесе отырып мүгедектер арасында сауықтыру және спорттық іс-шараларды ұйымдастыру;
      13) мүгедектер қоғамдық бірлестіктерімен бірлесе отырып, мәдени-көпшілік және ағартушылық іс-шараларын ұйымдастыру;
      14) халықтың әлеуметтік әлжуаз топтарына қайырымдылық көмек көрсетуді үйлестіру;
      15) ауылдың денсаулық сақтау ұйымдарына кадрлық қамтамасыз етуге ықпал ету;
      16) жергілікті әлеуметтік инфрақұрылымның дамуына ықпал ету;
      17) қоғамдық автокөлік қозғалысын ұйымдастыру;
      18) көмек қажет болғанда, жақын маңда тұрған денсаулық сақтау ұйымына ауруларды жеткізу;
      19) республикалық маңыздағы қалада, астанада, ауданда орналасқан мәдениет мекемесін қоспағанда мектепке дейінгі тәрбие және оқыту қызметін қамтамасыз ету;
      20) жергілікті өзін-өзі басқару органдарымен қарым-қатынас жүргізу;
      21) статистикалық және шаруашылық есебін жүзеге асыру;
      22) жергілікті бюджет бекітілген кезде қала мәслихаты сессиясының жұмысына қатысу;
      23) өз құзыреті шегінде ауылдық округті сумен жабдықтауды және су пайдалану мәселелерін реттеуді қамтамасыз етуді ұйымдастыру;
      24) ауылдық округті абаттандыру, жарықтандыру, көгалдандыру және санитарлық тазалау жұмыстарын ұйымдастыру;
      25) туысы жоқ адамдарды жерлеуді және зираттар мен өзге де жерлеу орындарын тиісті қалпында күтіп-ұстау жөніндегі қоғамдық жұмыстарды ұйымдастыру;
      26) кәсіптік емес медиаторлардың тізілімін жүргізу;
      27) елді мекен жерлерінде малдарды бағу үшін орындарды анықтау;
      28) басқармаға берілген қалалық коммуналдық мүлікті, жеке және мемлекеттік емес заңды тұлғаларға кейінде сатып алу құқығысыз мүлікті жалдамаға (жалға) беру;
      29) бюджеттен қаржыланатын, берілген коммуналдық мемлекеттік мекемелердің әрекетін және міндетті жұмыс көлемін (қызмет) басымдылық бағытын анықтау;
      30) берілген коммуналдық мүліктің сақталуын қамтамасыз ету;
      31) жергілікті атқарушы органның шешімімен бекітілген, басқармаға берілген қалалық коммуналдық мемлекеттік мекеменің жылдық қаржылық есеп беруін келісу;
      32) коммуналдық қазыналық кәсіпорындарымен басқармаға берілген өндіріліп іске асырылатын тауар (жұмыс, қызмет) бағаларын белгілеу;
      33) жергілікті бюджеттен берілген қалалық коммуналдық мемлекеттік мекемелердің жеке қаржыландыру жоспарын бекіту;
      34) орталық уәкілетті органда, жергілікті өзін-өзі басқару жүйесінде әкімдермен жіберілген өзін-өзі басқаруда бюджеттік базасын қолма-қол ақша аударуға арналған есебін қамтамасыз ету;
      35) Қазақстан Республикасының жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару заңнамасында көзделген, үнемделген немесе түскен бюджеттік қаражат есебінен қызметкерлерді еңбек келісім шартымен қабылдау;
      36) Қазақстан Республикасының бюджеттік заңнамасын сәйкес, өзінің өкімінде қалған, орындалған мемлекеттік мекеме тауарын (жұмысын, қызметін) түскен және шығыс қаражатына жиынтық жоспарын құрастыру және бекіту;
      37) заңнамада көзделген өзге де функцияларды жүзеге асыру.
      21. Құқығы мен міндеттері:
      Құқығы:
      1) жергілікті бюджетті бекіткен кезде қала мәслихаты сессиясының жұмысына қатысу;
      2) мемлекеттік органдардан қажетті ақпаратты, құжаттарды, өзге де материалдарды, ауызша және жазбаша түсініктемелерді сұрату және алу;
      3) қала әкімдігі мәжілістеріне, қала әкімінің жиналыстарына қатысу;
      4) жергілікті бюджеттерден қаржыландырылатын өзге де атқарушы органдардың мамандарын олардың басшыларының келісімімен жұмысқа тартуға;
      5) мемлекеттік басқару органдарының, мұрағаттардың, ғылыми мекемелердің ақпараттық банктерін қолдану;
      6) "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің мүддесін барлық құзыретті мемлекеттік, әкімшілік органдарда, мекемелерде, ұйымдарда, сондай-ақ сот және құқық қорғау органдарында білдіруге;
      7) өзінің құзыреті шегінде шарттар, келісімдер жасауға;
      8) әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді қарастыру және әкімшілік жаза салу;
      9) қолданыстағы заңнамалық актілермен көзделген өзге де құқықтарды жүзеге асыруға құқылы.
      Міндеттері:
      1) әкім аппаратының ұйымдастырушылық, құқықтық, ақпараттық, аналитикалық жұмысын жүзеге асыру және оны материалдық-техникалық қамтамасыз ету;
      2) қолданыстағы заңнамаға сәйкес тұрғындарға сапалы мемлекеттік қызмет көрсету;
      3) Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет туралы заңнамасын іске асыру және қала мемлекеттік органдарының жүйесіне кадрлардың біліктілігін арттыру;
      4) қолданыстағы заңнамалық актілермен көзделген өзге де міндеттерді жүзеге асыруға міндетті.

3. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты"
мемлекеттік мекемесінің қызметін ұйымдастыру

      22. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне басшылықты бірінші басшысы жүзеге асырады және "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне жүктелген міндеттерді атқару үшін дербес жауап береді.
      23. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысы Павлодар қаласы әкімдігінің қолданыстағы заңнамасына сәйкес қызметке тағайындалады және қызметтен босатылады.
      Мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысының қызметі таңдаулы болып табылады.
      24. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысының өкілеттілігі:
      1) "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің жұмысын ұйымдастырады, оның қызметін басқаруды жүзеге асырады;
      2) қала әкімдігіне "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі туралы ережеге өзгерістер енгізу туралы жобаларды бекіту үшін ұсынады, оның құрылымы мен штаттары бойынша ұсыныстар енгізеді;
      3) "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлердің міндеттерін, функцияларын мен өкілеттіктерін анықтайды, тиісті атқарушылық және еңбек тәртібін қамтамасыз етеді;
      4) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін қызметке тағайындайды және қызметтен босатады;
      5) өзінің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің барлық қызметкерлері орындауға міндетті шешімдер мен өкімдер шығарады және нұсқаулар береді;
      6) "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінде Қазақстан Республикасы заңнамасының орындалуын бақылайды;
      7) Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген тәртіпте "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін ынталандыруды, оларға материалдық көмек көрсетуді, тәртіптік жаза қолдануды немесе оны алып тастауды жүзеге асырады;
      8) қызметкерлердің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;
      9) қала әкімдігі мен әкімінің актілерін, оның тапсырмаларын орындауды және құжаттардың "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінде өтуін бақылау бойынша жұмысты үйлестіреді;
      10) қала әкімінің қол қоюына және қарастыруына облыс әкімдігі мен әкімі актілерінің жобасын, сондай-ақ қала әкімінің атына жолданатын өзге де құжаттар мен материалдарды ұсынады;
      11) "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінде ішкі еңбек тәртібін белгілейді;
      12) "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің шығыстар сметасын бекітеді және оның шегінде қаржы қаражаттарын басқарады;
      13) қызметтік құжаттамаларға қол қояды;
      14) "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметшілерін іссапарға жібереді;
      15) азаматтарды жеке қабылдауды жүзеге асырады;
      16) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес барлық мемлекеттік органдарда және меншік нысанына қарамастан өзге де ұйымдарда "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің мүддесін білдіреді;
      17) ведомстволық бағыныстағы мемлекеттік ұйымдарының басшыларын қызметке тағайындайды және кызметтен босатады, Қазақстан Республикасының Үкіметімен белгіленетін тәртіпте оларды аттестаттаудан өткізеді;
      18) "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін тәртіптік жауапкершілікке тарту жөніндегі мәселені қарастырады және тәртіптік жауапкершілікке тартады;
      19) "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің перспективті және ағымдағы жұмыс жоспарларын бекітеді;
      20) "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет етуге бағытталған шараларды қабылдайды және дербес жауап береді;
      21) Қазақстан Республикасының заңнамасымен оған жүктелген өзге де функцияларды жүзеге асырады.
      25. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің бірінші басшысы болмаған кезеңінде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға жүзеге асырады.
      26. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі мен коммуналдық мүлікті басқару уәкілетті органы (жергілікті атқару органы) арасындағы қарым-қатынас қолданыстағы заңнамамен реттеледі.
      27. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі мен үйлестіретін саласындағы уәкілетті органы (жергілікті атқару органы) арасындағы қарым-қатынас қолданыстағы заңнамамен реттеледі.
      28. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің әкімшілігі мен еңбек ұжымы арасындағы қарым-қатынас Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексімен және ұжымдық шартпен белгіленеді.

4. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты"
мемлекеттік мекемесінің мүлкі

      29. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің заңнамада көзделген жағдайларда жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.
      "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
      30. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесіне бекітілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.
      31. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі өзге бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік
мекемесінің қайта ұйымдастыру және қысқарту (тарату)

      32. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
      33. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі қысқартылған (таратылған) кезде кредиторлардың талаптарын қанағаттандырғаннан кейін қалған мүлік қалалық коммуналдық меншігінде қалады.

6. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік
мекемесінің қарамағындағы ұйымдардың тізбесі

      34. "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің қарамағында мынадай ұйым бар:
      "Павлодар қаласы әкімдігі Павлодар қаласы Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппаратының Мәдени ойын-сауық орталығы" мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорны.

Об утверждении Положения о государственном учреждении "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа"

Постановление акимата города Павлодара Павлодарской области от 26 ноября 2014 года № 1606/16. Зарегистрировано Департаментом юстиции Павлодарской области 19 декабря 2014 года № 4215. Утратило силу постановлением акимата города Павлодара Павлодарской области от 10 апреля 2017 года № 391/12 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Павлодара Павлодарской области от 10.04.2017 № 391/12 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", Законом Республики Казахстан от 1 марта 2011 года "О государственном имуществе", Указом Президента Республики Казахстан от 29 октября 2012 года № 410 "Об утверждении Типового положения государственного органа Республики Казахстан" акимат города Павлодара ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое Положение о государственном учреждении "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа".
      2. Государственному учреждению "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" принять необходимые меры, вытекающие из настоящего постановления, в соответствии с действующим законодательством.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима города Павлодара.
      4. Настоящее постановление вводится в действие после дня его первого официального опубликования.
      Аким города Павлодара Б. Бакауов

  Утверждено
постановлением акимата
города Павлодара
от "26" ноября 2014 года
№ 1606/16

Положение о государственном учреждении
"Аппарат акима Кенжекольского сельского округа"
1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере местного государственного управления.
      2. Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" не имеет ведомств.
      3. Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      4. Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      5. Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      6. Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      7. Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые решением и распоряжением руководителя государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.
      8. Структура и лимит штатной численности государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      9. Местонахождение государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа": Республика Казахстан, 140014, Павлодарская область, город Павлодар, село Кенжеколь, площадь Конституции, 3.
      10. Режим работы государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа":
      понедельник - пятница с 9.00 часов до 18.30 часов, обеденный перерыв с 13.00 часов до 14.30 часов, выходные дни: суббота - воскресенье.
      11. Полное наименование государственного органа на государственном языке: "Кенжекөл ауылдық округі әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесі;
      на русском языке: Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа".
      12. Учредителем государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" является государство в лице акимата города Павлодара.
      13. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа".
      14. Финансирование деятельности государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" осуществляется из местного бюджета.
      15. Государственному учреждению "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа".
      Если государственному учреждению "Аппарат акима Кенжекольского округа" законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, цель, предмет деятельности,
основные задачи, функции, права и обязанности государственного
учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа"

      16. Миссия государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа": проведение государственной политики на соответствующей административно-территориальной единице.
      17. Целью государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" является обеспечение деятельности акима сельского округа по реализации государственной политики на подведомственной территории.
      18. Предметом деятельности государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" является информационно-аналитическое, организационно-правовое, материально-техническое обеспечение деятельности акима сельского округа.
      19. Задачи:
      1) обеспечение нормотворческой деятельности акима сельского округа;
      2) принятие решений и распоряжений акима сельского округа, своевременное доведение их до соответствующих организаций и граждан;
      3) организация и обеспечение исполнения законов Республики Казахстан, актов Президента и Правительства Республики Казахстан, иных нормативных правовых актов постановлений акимата области и города, решений и распоряжений акима области и города;
      4) документационное обеспечение деятельности акима сельского округа, рассмотрение служебных документов, обращений граждан, анализ поступающих документов, обеспечение функционирования государственного и других языков, организация приема граждан;
      5) обеспечение проведения заседаний, совещаний, семинаров с участием акима сельского округа;
      6) обеспечение разработки и внесение на рассмотрение акимата города для утверждения городских бюджетных программ, администратором которых является государственное учреждение.
      20. Функции:
      1) рассмотрение обращений, заявлений, жалоб юридических и физических лиц, принятие мер по защите прав и свобод граждан;
      2) содействие сбору налогов и других обязательных платежей в бюджет;
      3) разработка и внесение в вышестоящий акимат для утверждения соответствующим маслихатом бюджетных программ, администратором которых выступает аппарат акима;
      4) содействие исполнению гражданами и юридическими лицами норм Конституции Республики Казахстан, законов, актов Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативных правовых актов центральных и местных исполнительных органов;
      5) в пределах своей компетенции осуществление регулирования земельных отношений;
      6) обеспечение сохранения государственного жилищного фонда сельского округа, а также строительство, реконструкция, ремонт и содержание автомобильных дорог в сельском округе;
      7) содействие организации крестьянских хозяйств, развитию предпринимательской деятельности;
      8) организация и обеспечение исполнения в пределах своей компетенции законодательства Республики Казахстан по вопросам воинской обязанности и воинской службы, гражданской обороны, а также мобилизационной подготовки и мобилизации;
      9) организация совершения нотариальных действий в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан;
      10) организация работы по сохранению исторического и культурного наследия;
      11) организация помощи инвалидам;
      12) организация совместно с уполномоченными органом по физической культуре и спорту и общественными объединениями инвалидов проведения оздоровительных и спортивных мероприятий среди инвалидов;
      13) организация совместно с общественными объединениями инвалидов культурно-массовых и просветительских мероприятий;
      14) координация оказания социально уязвимым слоям населения благотворительной помощи;
      15) содействие кадровому обеспечению сельских организаций здравоохранения;
      16) содействие развитию местной социальной инфраструктуры;
      17) организация движения общественного автотранспорта;
      18) в случае необходимости оказания неотложной медицинской помощи, организует доставку больных до ближайшей организации здравоохранения, оказывающей врачебную помощь;
      19) обеспечение деятельности организации дошкольного воспитания и обучения, учреждений культуры, за исключением учреждений культуры, расположенных в городе республиканского значения, столице, районах;
      20) взаимодействие с органами местного самоуправления;
      21) осуществление статистического и похозяйственного учета;
      22) принятие участия в работе сессий маслихата города при утверждении местного бюджета;
      23) организация в пределах своей компетенции обеспечения водоснабжением сельского округа и регулирование вопросов водопользования;
      24) организация работ по благоустройству, освещению, озеленению и санитарной очистке сельского округа;
      25) организация погребения безродных и общественных работ по содержанию в надлежащем состоянии кладбищ и иных мест захоронений;
      26) ведение реестра непрофессиональных медиаторов;
      27) определение мест для выпаса животных на землях населенного пункта;
      28) предоставление переданного в управление городское коммунальное имущество в имущественный наем (аренду) физическим лицам и негосударственным юридическим лицам без права последующего выкупа;
      29) определение приоритетных направлений деятельности и обязательные объему работ (услуг), финансируемых из бюджета, преданных коммунальных государственных предприятий;
      30) обеспечение сохранности переданного коммунального имущества;
      31) согласование годовой финансовой отчетности переданного в управление коммунального государственного предприятия, утверждаемую решением местного исполнительного органа;
      32) установление цены на товары (работы, услуги), производимые реализуемые переданные в управление коммунальными казенными предприятиями;
      33) утверждение индивидуальных планов финансирования переданных городских коммунальных государственных учреждений из местного бюджета;
      34) обеспечение открытия в центральном уполномоченном органе по исполнению бюджета контрольного счета наличности местного самоуправления, предназначенного для зачисления денег, направляемых акимами на реализацию функций местного самоуправления;
      35) принятие работников по трудовому договору за счет экономии бюджетных средств и (или) поступлений, предусмотренных законодательством Республики Казахстан о местном государственном управлении и самоуправлении;
      36) составление и утверждение сводного плана поступлений и расходов денег от реализации государственными учреждениями товаров (работ, услуг), остающихся в их распоряжении, в соответствии с бюджетным законодательством Республики Казахстан;
      37) осуществление иных функций, предусмотренных законодательством.
      21. Права и обязанности:
      Права:
      1) принимать участие в работе сессий маслихата города при утверждении местного бюджета;
      2) запрашивать и получать от государственных органов необходимую информацию, документы, иные материалы, устные и письменные объяснения;
      3) участвовать в заседаниях акимата города, в совещаниях акима города;
      4) привлекать к работе специалистов других исполнительных органов, финансируемых из местных бюджетов, по согласованию с их руководителями;
      5) пользоваться информационными банками данных органов государственного управления, архивов, научных учреждений;
      6) представлять интересы государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" во всех компетентных государственных, административных органах, учреждениях, организациях, а также судебных и правоохранительных органах;
      7) заключать договора, соглашения в пределах своей компетенции;
      8) рассматривать дела об административных правонарушениях и налагать административные взыскания;
      9) осуществлять иные права, предусмотренные действующими законодательными актами.
      Обязанности:
      1) осуществление организационной, правовой, информационной, аналитической работы аппарата акима и его материально-техническое обеспечение;
      2) качественное оказание государственных услуг населению в соответствии с действующим законодательством;
      3) реализация Законодательства Республики Казахстан о государственной службе, и повышение квалификации кадров в системе государственных органов города;
      4) осуществлять иные обязанности, предусмотренные действующими законодательными актами.

3. Организация деятельности государственного учреждения
"Аппарат акима Кенжекольского сельского округа"

      22. Руководство государственным учреждением "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" осуществляется первым руководителем, который несет персональную ответственность за выполнения возложенных на государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" задач и осуществление им своих функции.
      23. Первый руководитель государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" назначается на должность и освобождается от должности акимом города Павлодара в соответствии с действующим законодательством.
      Должность первого руководителя государственного учреждения является выборной.
      24. Полномочия первого руководителя государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа":
      1) организует работу государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа", осуществляет руководство его деятельностью;
      2)ппредставляет на утверждение акимату города проекты о внесении изменений в Положение о государственном учреждении "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа", вносит предложения по его структуре и штатам;
      3) распределяет обязанности, функции и полномочия работников государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа";
      4) назначает на должность и освобождает от должности работников государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;
      5) издает решения и распоряжения, дает указания по вопросам, входящим в его компетенцию, обязательные для выполнения всеми работниками государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа";
      6) контролирует исполнение в государственном учреждении "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" законодательства Республики Казахстан;
      7) осуществляет в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, поощрение работников государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа", оказание материальной помощи, наложение либо снятие с них дисциплинарных взысканий;
      8) утверждает должностные инструкции сотрудников;
      9) координирует работу по контролю за выполнением актов акимата города, его поручений и прохождением документов в государственном учреждении "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа";
      10) представляет на подпись и рассмотрение акиму города проекты актов акимата и акима города, а также иные адресуемые акиму города документы и материалы;
      11) устанавливает внутренний трудовой распорядок в государственном учреждении "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа";
      12) утверждает смету расходов государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" и в ее пределах распоряжается финансовыми средствами;
      13) подписывает служебную документацию;
      14) направляет служащих государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" в командировки;
      15) осуществляет личный прием граждан;
      16) представляет государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" во всех государственных органах и иных организациях независимо от форм собственности в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;
      17) назначает и освобождает от должности руководителей подведомственных государственных организаций, проводит их аттестацию в порядке, определяемом Правительством Республики Казахстан;
      18) рассматривает вопросы по привлечению к дисциплинарной ответственности и привлекает к дисциплинарной ответственности сотрудников государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" и руководителей подведомственных организаций;
      19) утверждает перспективные и текущие планы работы государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа";
      20) принимает меры, направленные на противодействие коррупции в государственном учреждении "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" и несет персональную ответственность;
      21) осуществляет иные функции, возложенные на него законодательством Республики Казахстан.
      25. Исполнение полномочий первого руководителя государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.
      26. Взаимоотношение между государственным учреждением "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" и уполномоченным органом по управлению коммунальным имуществом (местным исполнительным органом) регулируется действующим законодательством Республики Казахстан.
      27. Взаимоотношение между государственным учреждением "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" и уполномоченным органом соответствующей отрасли (местным исполнительным органом) регулируется действующим законодательством Республики Казахстан.
      28. Взаимоотношение между администрацией государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" с трудовым коллективом определяется в соответствии с Трудовым Кодексом Республики Казахстан и коллективным договором.

4. Имущество государственного учреждения
"Аппарат акима Кенжекольского сельского округа"

      29. Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      30. Имущество, закрепленное за государственным учреждением "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа", относится к коммунальной собственности.
      31. Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение (ликвидация) государственного учреждения
"Аппарат акима Кенжекольского сельского округа"

      32. Реорганизация и упразднение государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" осуществляется в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      33. При упразднении (ликвидации) государственного учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" имущество, оставшееся после удовлетворения требований кредиторов, остается в городской коммунальной собственности.

6. Перечень организаций, находящихся в ведении государственного
учреждения "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа"

      34. Государственное учреждение "Аппарат акима Кенжекольского сельского округа" имеет следующую организацию, находящуюся в его ведении:
      Государственное коммунальное казенное предприятие "Культурно-досуговый центр аппарата акима Кенжекольского сельского округа города Павлодара, акимата города Павлодара".