"Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы Ережені бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 17 сәуірдегі N 2/258 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2014 жылғы 5 мамырда N 1037 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 11 тамыздағы № 3/376 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 11.08.2016 № 3/376 қаулысымен.
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына сәйкес Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берілген "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы Ереже бекітілсін.
      2. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі заңнамамен белгіленген тәртіпте:
      1) оның Құрылтай құжаттарына енгізілген өзгерістер туралы Алматы қаласының әділет органдарына хабарласын;
      2) осы қаулының Алматы қаласы әкімдігінің интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімі аппаратының басшысы Б. Қарымсақовқа жүктелсін.
      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Алматы қаласының әкімі А. Есімов

  Алматы қаласы әкімдігінің
2014 жылғы 17 сәуірдегі № 2/258
қаулысымен бекітілді

"Алматы қаласы әкімінің аппараты"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы
ЕРЕЖЕ

      1. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі Алматы қаласы әкімінің және әкімдігінің қызметін ақпараттық - талдау және ұйымдық-құқықтық, хаттамалық, құжаттамалық және материалдық-техникалық қамтамасыз етуді жүзеге асыратын мемлекеттік орган болып табылады.
      2. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясы мен Заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінің, Қазақстан Республикасы Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге және осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық үлгісіндегі заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өзінің атауы жазылған мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес қазынашылық органдарда есеп шоттары бар.
      4. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
      5. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарабы болуға құқығы бар.
      6. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамамен белгіленген тәртіпте Алматы қаласы әкімі аппараты басшысының бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      7. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штат кестесі қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.
      8. Заңды тұлғаның орналасқан жері: 005001, Алматы қаласы, Республика алаңы, 4.
      9. Толық атауы:
      мемлекеттік тілде: "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;
      орыс тілінде: Коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Алматы".
      10. Осы Ереже "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаты болып табылады.
      11. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметін қаржыландыру жергілікті бюджеттен жүзеге асырылады.
      12. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне кәсіпкерлік субъектілерімен "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің фунциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады.
      Егер "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне Қазақстан Республикасының заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер республикалық бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. "Алматы қаласы әкімінің аппараты"
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің миссиясы,
негізгі міндеттері, функциялары,
құқықтары мен міндеттері

      13. Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңына сәйкес "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің миссиясы - ақпараттық-талдау және ұйымдық-құқықтық, хаттамалық, құжаттамалық және материалдық-техникалық қамтамасыз ету деп белгіленген.
      14. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің міндеттері Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 29, 38 баптарымен, Қазақстан Республикасы Президентінің 2010 жылғы 19 наурыздағы № 954 "Орталық мемлекеттік органдар мен облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың жергілікті атқарушы органдары қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау жүйесі туралы" Жарлығымен белгіленген:
      1) Қазақстан Республикасы Заңдарының, Қазақстан Республикасы Президенті және Үкіметінің актілерінің орындалуын ұйымдастыру және қамтамасыз ету және қаланың аумағында орналасқан кәсіпорындардың, ұйымдардың, мекемелердің және азаматтардың оларды орындауын бақылау;
      2) Қазақстан Республикасы Президентінің Әкімшілігімен, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрі Кеңсесімен, Қазақстан Республикасы Үкіметімен, Парламентімен, қаланың өкілді органы - Алматы қаласының мәслихатымен, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын орталық мемлекеттік органдардың аумақтық бөлімшелерімен, атқарушы органдармен, бұқаралық ақпарат құралдарымен, қоғамдық ұйымдармен және азаматтармен өзара бірлесе отырып, іс-қимыл жасауын қамтамасыз ету.
      3) мемлекеттік органдардың қызметінің тиімділігін бағалау, оның ішінде қала әкімінің актілері мен тапсырмаларының орындалуына бақылау жасау, мемлекеттік органдардың қызметін одан әрі жетілдіру жөнінде ұсынымдар әзірлеу;
      4) қала әкімі белгілеген өзге де міндеттерді жүзеге асыру.
      15. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің функциялары Қазақстан Республикасының 2000 жылғы 27 қарашадағы "Әкімшілік рәсімдер туралы" Заңының 9-2 бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 38 бабына сәйкес белгіленген:
      1) Алматы қаласы әкімі мен әкімдігін ақпараттық-талдау, құқықтық, ұйымдық, хаттамалық, құжаттамалық, материалдық-техникалық және өзге де түрде қамтамасыз ету;
      2) қаладағы ішкі саяси және экономикалық ахуалды зерттеу және талдау, оның дамуын болжау, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын жергілікті атқарушы органдардың жұмысын талдау;
      3) атқарушылық тәртіп жағдайына талдау жүргізу және қала әкіміне хабарлау;
      4) Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің және орталық мемлекеттік органдарының актілері мен тапсырмаларының, қала әкімдігі қаулыларының, қала әкімі шешімдерінің, өкімдері мен тапсырмаларының орындалуына бақылауды жүзеге асыру;
      5) Қазақстан Республикасының сайлау туралы заңнамасының шеңберінде сайлау өткізу мәселелері бойынша ұйымдастырушылық дайындықты және іс-шараларды өткізуді жүзеге асыру;
      6) әкімшілік-аумақтық құрылыс, тіршілікті қамтамасыз ету және инфрақұрылымды дамыту, көлік инфрақұрылымы, аумақтық даму мәселелері бойынша жұмысты ұйымдастыру;
      7) қаланың әлеуметтік-экономикалық жағдайына талдауды жүзеге асыру, стратегиялық жоспарлау, болжау және дамудың болашақ бағыттарын дайындау;
      8) әлеуметтік-мәдени саладағы қызметті үйлестіру;
      9) өзара іс-қимылды ұйымдастыру және ведомствоаралық мәселелер, оның ішінде қала аумағында қоғамдық тәртіп пен қауіпсіздікті қамтамасыз ету, қылмыспен күрес, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және лаңкестіктің алдын алу мәселелері бойынша құқық қорғау органдарының қызметін үйлестіру;
      10) қала әкімінің және аудандар әкімдерінің халықпен есеп беру кездесулерін өткізуін ұйымдастыру және үйлестіру;
      11) қала әкімдігінің мәжілістерін, қала әкімі мен оның орынбасарларының, қала әкімі аппараты басшылығының кеңестерін, семинарлар мен өзге де іс-шараларды жоспарлау және оларға дайындалу мен өткізуді ұйымдастыру, мәжілістердің материалдары мен хаттамаларын ресімдеу мен таратуды жүзеге асыру;
      12) Алматы қаласы Қазақстан халқы Ассамблеясының қызметін ақпараттық-талдамалық және ұйымдастырушылық қамтамасыз ету, оның ішінде Алматы қаласы Қазақстан халқы Ассамблеясы Төрағасының қатысуымен іс-шаралар өткізу;
      13) өзінің құзыреті шегінде Алматы қаласы әкімдігінің Регламентін сақтауды қамтамасыз ету;
      14) қала әкімінің тапсырмасы бойынша қала әкімдігі мен әкімінің мүдделерін сотта білдіру және қорғау, прокурорлық назар аудару актілерін қарау;
      15) мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасының сақталуына бақылауды жүзеге асыру;
      16) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқарушы органдардың келесі бағыттар бойынша тиімділігін бағалау:
      мемлекеттік қызметтерді көрсету;
      персоналды басқару;
      ақпараттық технологияларды қолдану;
      17) "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мекемесінің ісін жүргізу және ұйымдастыру, оның ішінде құпия, арнайы байланыс, хат-хабарды өңдеу, нормативтік құқықтық актілердің талаптарына, құпия режиміне сәйкес болуын, "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің ғимаратына өткізу және нысан ішіндегі режимді қамтамасыз ету;
      18) жергілікті мемлекеттік басқаруды және өзін-өзі басқаруды жетілдіру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;
      19) жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын аудандар әкімдері аппараттарының, атқарушы органдардың қызметін үйлестіру, олардың жұмысын жетілдіру;
      20) қала әкімінің бұқаралық ақпарат құралдарымен өзара іс-қимыл жасау, қала әкімдігінің және әкімнің қызметін бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;
      21) гендерлік саясатты іске асыру жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;
      22) кадр саясатын ұйымдастыру;
      23) мемлекеттік наградалармен, қала әкімінің грамоталарымен марапаттауға ұсыну жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;
      24) қала әкімдігінің қаулыларының, қала әкімінің шешімдерінің және өкімдерінің жобаларының Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкестігіне сараптама жасау;
      25) нормативтік құқықтық актілерге құқықтық мониторинг жүргізу, сондай-ақ норма жасау қызметін үйлестіру;
      26) қала әкімінің және әкімдігінің нормативтік құқықтық актілерінің бұқаралық ақпарат құралдарында жариялануын қамтамасыз ету;
      27) қала әкімдігі қаулыларының, қала әкімінің өкімдерінің және қабылдайтын шешімдерінің жобаларын, сондай-ақ "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі басшысының бұйрықтарының қаржы-экономикалық, құқықтық және өзге де жақтарының қала әкімдігінің Регламентіне сәйкестігіне сараптама жүргізу, сараптама нәтижесі бойынша қорытындылар (анықтамалар) әзірлеу;
      28) алқа билеріне кандидаттардың тізімдерін әзірлеу жұмысын ұйымдастыру;
      29) жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарауды қамтамасыз ету;
      30) қала әкімінің қызметін ақпараттық қамтамасыз ету;
      31) "электрондық әкімдік" жүйесін ақпараттандыру деңгейін көтеру және дамыту жұмысын ұйымдастыру;
      32) мемлекеттік органның жұмысының сапасын көтеру және өнімділігін арттыру мақсатында оның қызметінің бағыттары бойынша ішкі бақылауды жүзеге асыру;
      33) жұмылдыру дайындығы және жұмылдыру бойынша іс-шаралардың орындалуын қамтамасыз ету;
      34) әскери басқарудың жергілікті органдарына олардың жұмысына бейбітшілік уақытында және жұмылдыру жарияланған кезде жәрдемдесу;
      35) әскери міндеттілерді броньдау жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;
      36) мемлекеттік органдарды және ұйымдарды жұмылдыру кезеңінде, соғыс жағдайында және соғыс уақытында жұмыс істеуге көшіру жөніндегі іс-шаралар кешенін іске асыру;
      37) жұмылдыру жоспарларын әзірлеу және бекіту;
      38) уәкілетті органның аумақтық органымен бірлесе отырып, жергілікті масштабтағы төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жөніндегі іс-шараларды орындауды ұйымдастыру;
      39) төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жөніндегі комиссияның жұмысын ұйымдастыру;
      40) бекітілген бюджетке сәйкес жергілікті бюджеттің төтенше жағдайлардың алдын алу және жою жөнінде орындалуын қамтамасыз ету;
      41) іс-қағаздарын кезең-кезеңмен мемлекеттік тілде енгізу;
      42) "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне қала әкімі жүктеген өзге де функциялар.
      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда - Алматы қаласы әкімдігінің 22.12.2015 № 4/665 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейiн күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
       16. Негізгі міндеттерді іске асыру және өзінің функцияларын жүзеге асыру мақсатында Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі өзінің құзыреті шегінде:
      1) Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қарауына жататын мәселелер бойынша мемлекеттік органдармен және өзге ұйымдармен, оның ішінде арнайы байланыс және көрсеткіштерді беру жүйесін пайдаланып, құпия және қызметтік жазбаларды жүргізу;
      2) мемлекеттік органдар әзірлеген әкімдік пен қала әкімінің актілерінің жобалары бойынша сараптама мен қорытындыларды әзірлеуді жүзеге асыру;
      3) қала әкімінің және оның орынбасарларының тапсырмалары бойынша қала әкімдігі қаулыларының, қала әкімінің шешімдері мен өкімдерінің жобаларын әзірлеу;
      4) заңнамада белгіленген жағдайларда қала әкімдігі қаулыларының, қала әкімінің шешімдері мен өкімдерінің жобаларын оны әзірлеушілерге қайтару;
      5) мүдделі мемлекеттік органдармен нормативтік құқықтық және өзге актілердің жобаларының келісімін алуды бақылау және ол болмаған жағдайда тиісті жобаларды қала әкімдігінің Регламентіне сәйкес қайтару;
      6) қала әкімдігінің шешімін талап етпейтін мәселелер бойынша іс қағаздарын тиісті мемлекеттік органдарға жолдау және қайтару;
      7) қала әкімінің тапсырмасы бойынша мемлекеттік органдардың қала әкімдігі мен қала әкімі актілерінің жобалары бойынша, сондай-ақ қабылданған нормативтік құқықтық актілерді орындау мәселелері бойынша мемлекеттік органдардың келіспеушіліктерін қарау жөнінде кеңес шақыру;
      8) кеңес өткізу жағдайында, нормативтік құқықтық актілері бойынша ескертпелерді жою мақсатында оған басшының орынбасарларынан төмен емес лауазымдағы мемлекеттік органдардың лауазымды тұлғаларын шақыру;
      9) қала әкімдігінің қаулыларын, қала әкімінің шешімдері мен өкімдерінің жобасын сараптама жүргізу барысында аталған ескертпелерді жоюға оны әзірлеуші келісім берген жағдайда жұмыс тәртібінде нормативтік құқықтық актілерді әзірлеуші мемлекеттік органдармен бірлесе отырып, толықтыру;
      10) қала әкімінің, оның орынбасарларының және Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі басшысының актілері мен тапсырмаларының орындалуын тексеруді ұйымдастыру, оған қатысу және оның орындалуына бақылау жүргізу;
      11) мемлекеттік органдарда іс құжаттарын жүргізу талаптарын орындау жөнінде, оның құпия режимін қамтамасыз ету, құпия іс құжаттарының құпиялылығын жүргізу, сондай-ақ қорғау құралдарын пайдалану және қорғалған басылым-бланкілік өнімдерін пайдалану жағдайына тексеру жүргізу;
      12) мемлекеттік орган басшыларының қала әкімі мен оның орынбасарларының тапсырмаларын орындамағаны немесе мұқият орындамағаны үшін жауапкершіліктері туралы ұсыныс енгізу;
      13) заңнамаға сәйкес өзге құқықтарды жүзеге асыру.
      17. Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметкерлері қала әкімдігі жанындағы консультативтік-кеңесші органдардың, сондай-ақ қала әкімінің актілеріне сәйкес құрылған комиссиялар мен жұмыс топтарының жұмысына қатыса алады.
      18. Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мемлекеттік органдарға қажетті материалдарды, мәліметтерді, сондай-ақ қала әкімдігі мен қала әкімінің актілерінің жобаларын толықтыру жөнінде берген талаптары, егер қала әкімінің, оның орынбасарларының және Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі басшысының тапсырмаларында орындалу мерзімі басқаша белгіленбесе, орындалуы тиіс.

3. "Алматы қаласы әкімінің аппараты"
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
қызметін ұйымдастыру

      19. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне басшылықты Алматы қаласы әкімі аппаратының басшысы жүзеге асырады, ол "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болады.
      20. Алматы қаласы әкімі аппаратының басшысын Алматы қаласы әкімінің өкімімен қызметке тағайындайды және қызметтен босатады.
      21. Алматы қаласы әкімі аппараты басшысының Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес заңмен белгіленген тәртіпте қызметке тағайындалатын және қызметтен босатылатын орынбасарлары болады.
      22. Алматы қаласы әкімі аппаратының басшысы:
      1) қала әкімінің бекітуіне "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі туралы Ережені, қала әкімі орынбасарларының арасында міндеттерді бөлу, "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің құрылымы мен штаттық құрамын ұсынады, штаттық құрамда бекітілген шектерде оған өзгерістер енгізеді;
      2) Алматы қаласы әкімінің көмекшілерінің, кеңесшілерінің және бас инспекторларының жұмысын үйлестіреді, "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі бөлімдерінің және өзге құрылымдық бөлімшелерінің жұмысын ұйымдастырады және бағыттайды, өзге мемлекеттік органдармен бірлесе отырып, қызмет атқаруды қамтамасыз етеді;
      3) қала әкімінің қарауына қала әкімінің көмекшісін, кеңесшілерін және бас инспекторларын, "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бөлімдері мен өзге құрылымдардың басшыларын, бас мамандарын, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын атқару органдарының басшыларын және олардың орынбасарларын қызметке тағайындау және одан босату жөнінде ұсыныс енгізеді;
      4) "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің бөлімдері мен өзге құрылымдық бөлімшелері туралы Ережені бекітеді;
      5) қала әкімдігі мен қала әкімінің актілерінің орындалуы мен қадағалануына, оның тапсырмаларының орындалуына, құжаттардың өтуіне бақылау жөніндегі жұмысты үйлестіреді;
      6) қала әкіміне оның қол қою және қарау үшін қаулыларды, қала әкімінің шешімдері мен өкімдерін және қала әкіміне жолданған басқа да құжаттар мен материалдарды ұсынады;
      7) бұйрықтар шығарады;
      8) ішкі еңбек тәртібін белгілейді;
      9) "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің шығындар сметасын бекітеді және оның шегінде қаржы құралдарын иеленеді;
      10) қызметтік құжаттамаға қол қояды;
      11) заңнамада белгіленген тәртіпке сәйкес "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қызметкерлерін көтермелейді, оларға тәртіптік жазалау шараларын қолданады;
      12) "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі қызметкерлерін іссапарларға, тәжірибе жинақтауға, қазақстандық және шетелдік оқу орталықтарына оқуға жібереді және қызметкерлердің біліктілігін көтерудің басқа да түрлері бойынша іссапарға жібереді;
      13) Аппараттың Қазақстан Республикасы Президенті Әкімшілігімен, Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің Кеңсесімен, Қазақстан Республикасының Үкіметімен, Парламентімен, қаланың өкілді органы – Алматы қаласы мәслихатымен, қалалық бөлімшелерімен, бұқаралық ақпарат құралдарымен, қоғамдық ұйымдармен және азаматтармен тұрақты негіздегі байланысын қамтамасыз етеді;
      14) қала әкімінің кадр саясатын жүзеге асыруды ұйымдастырады және қамтамасыз етеді;
      15) сыбайлас жемқорлыққа қарсы бағытталған шаралар қабылдайды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы шара қолдануға жеке жауапкершілікте болады;
      16) осы Ережеде көрсетілген, сондай-ақ қала әкімі оған жүктеген басқа да өкілеттіктерді жүзеге асырады;
      17) өзінің жекелеген өкілеттіктерін орындауды "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі басқа да лауазымды адамдарына беруге құқылы.
      Алматы қаласы әкімі аппаратының басшысы, "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесін бюджеттік бағдарламаның әкімгері ұйғарған жағдайда, заңнамада белгіленген тәртіпке сәйкес мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу амалдарын жүзеге асырады.
      Алматы қаласы әкімі аппаратының басшысы болмаған кезеңде оның өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес оны алмастыратын тұлға орындайды.
      23. Алматы қаласы әкімі аппаратының басшысы өз орынбасарларының өкілеттіктерін Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес белгілейді.

4. "Алматы қаласы әкімінің аппараты"
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мүлкі

      24. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оралымды басқару құқығында оқшауланған мүлкі болуы мүмкін.
      "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесінің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
      25. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесіне бекітіп берілген мүлік коммуналдық меншікке жатады.
      26. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі егер де Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. "Алматы қаласы әкімінің аппараты"
коммуналдық мемлекеттік мекемесін
қайта ұйымдастыру және тарату

      27. "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесін қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении Положения о коммунальном государственном учреждении "Аппарат акима города Алматы"

Постановление акимата города Алматы от 17 апреля 2014 года N 2/258. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 5 мая 2014 года за N 1037. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 11 августа 2016 года № 3/376

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 11.08.2016 № 3/376.

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемое Положение о коммунальном государственном учреждении "Аппарат акима города Алматы".

      2. Коммунальному государственному учреждению "Аппарат акима города Алматы" в установленном законодательством порядке:

      1) известить органы юстиции города Алматы о внесенных изменениях в его Учредительные документы;

      2) обеспечить размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата города Алматы.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя аппарата акима города Алматы Б. Карымсакова.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким города Алматы А. Есимов

  Утверждено
постановлением акимата
города Алматы
от 17 апреля 2014 года № 2/258

Положение
о коммунальном государственном учреждении
"Аппарат акима города Алматы"
1. Общие положения

      1. Коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Алматы" является государственным органом, осуществляющим информационно-аналитическое, организационно-правовое, протокольное, документационное и материально-техническое обеспечение деятельности акимата и акима города Алматы.

      2. Коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Алматы", осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и Законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.

      3. Коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Алматы" является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.

      4. Коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Алматы" вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.

      5. Коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Алматы" имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.

      6. Коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Алматы" по вопросам своей компетенции в установленном законодательством порядке принимает решения, оформляемые приказами руководителя аппарата акима города Алматы и другими актами, предусмотренными законодательством Республики Казахстан.

      7. Структура и лимит штатной численности коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы" утверждаются в соответствии с действующим законодательством.

      8. Местонахождение юридического лица: 050001, город Алматы, площадь Республики, 4.

      9. Полное наименование:

      на государственном языке: "Алматы қаласы әкімінің аппараты" коммуналдық мемлекеттік мекемесі;

      на русском языке: Коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Алматы".

      10. Настоящее Положение является учредительным документом коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы".

      11. Финансирование деятельности коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы" осуществляется из местного бюджета.

      12. Коммунальному государственному учреждению "Аппарат акима города Алматы" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющиеся функциями коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы".

      Если коммунальному государственному учреждению "Аппарат акима города Алматы" законодательными актами Республики Казахстан предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и
обязанности коммунального государственного
учреждения "Аппарат акима города Алматы"

      13. В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" определена миссия коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы" - информационно-аналитическое, организационно-правовое и материально-техническое обеспечение деятельности акимата и акима города Алматы.

      14. Задачи коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы" определены статьями 29, 38 Закона Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республики Казахстан", Указом Президента Республики Казахстан от 19 марта 2010 года № 954 "О Системе ежегодной оценки эффективности деятельности центральных государственных и местных исполнительных органов областей, города республиканского значения, столицы":

      1) организация и обеспечение исполнения Законов Республики Казахстан, актов Президента и Правительства Республики Казахстан и контроль за их исполнением, расположенными на территории города предприятиями, организациями, учреждениями и гражданами;

      2) обеспечение взаимодействия с Администрацией Президента Республики Казахстан, Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан, Правительством Республики Казахстан, Парламентом, представительным органом города – Маслихатом города Алматы, территориальными подразделениями центральных государственных органов, исполнительными органами, финансируемые из местного бюджета, средствами массовой информации, общественными организациями и гражданами;

      3) оценка эффективности деятельности государственных органов, в том числе, контроль за исполнением актов и поручений акима города, выработка рекомендаций по дальнейшему совершенствованию деятельности государственных органов;

      4) осуществление иных задач, определяемых акимом города.

      15. Функции коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы" определены в соответствии со статьей 9-2 Закона Республики Казахстан от 27 ноября 2000 года "Об административных процедурах", статьей 38 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан":

      1) информационно-аналитическое, правовое, организационное, протокольное, документационное, материально-техническое и иное обеспечение акимата и акима города Алматы;

      2) изучение и анализ внутриполитической и экономической ситуации в городе, прогнозирование ее развития, анализ работы местных исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета;

      3) проведение анализа состояния исполнительской дисциплины и информирование акима города;

      4) осуществление контроля за исполнением актов и поручений Президента, Правительства и центральных государственных органов Республики Казахстан, постановлений акимата города, решений, распоряжений и поручений акима города;

      5) осуществление организационной подготовки и проведения мероприятий по вопросам проведения выборов в рамках законодательства о выборах в Республике Казахстан;

      6) организация работы по вопросам административно-территориального устройства, жизнеобеспечения и развития инфраструктуры, транспортной инфраструктуры, территориального развития;

      7) осуществление анализа социально-экономического положения города, стратегическое планирование, прогноз и выработка перспективных направлений развития;

      8) координация деятельности в социально-культурной сфере;

      9) организация взаимодействия и координация деятельности правоохранительных органов по межведомственным вопросам, в том числе по вопросам обеспечения охраны общественного порядка и безопасности, борьбы с преступностью, противодействия коррупции и профилактики терроризма на территории города;

      10) организация и координация проведения акимом города и акимами районов отчетных встреч с населением;

      11) планирование и организация подготовки и проведение заседаний акимата города, совещаний акима города и его заместителей, руководства аппарата акима города, семинаров и иных мероприятий, осуществление оформления и рассылки материалов и протоколов совещаний;

      12) осуществление информационно-аналитического и организационного обеспечения деятельности Ассамблеи народа Казахстана города Алматы, в том числе проведение мероприятий с участием Председателя Ассамблеи народа Казахстана города Алматы;

      13) обеспечение соблюдения Регламента акимата города Алматы в пределах своей компетенции;

      14) по поручению акима города представление и защита интересов акимата и акима города в судах, рассмотрение актов прокурорского реагирования;

      15) осуществление контроля за соблюдением качества предоставления государственных услуг;

      16) оценка эффективности исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета, по следующим направлениям:

      оказание государственных услуг;

      управление персоналом;

      применение информационных технологий;

      17) организация и ведение делопроизводства коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы", в том числе секретного, специальной связи, обработка корреспонденции, обеспечение в соответствии с требованиями нормативных правовых актов, режима секретности, пропускного и внутриобъектового режима в здании коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы";

      18) организация работы по совершенствованию местного государственного управления и самоуправления;

      19) координация деятельности аппаратов акимов районов, исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета, совершенствование их работы;

      20) организация работы по взаимодействию акима города со средствами массовой информации, обеспечению освещения деятельности акимата и акима города в средствах массовой информации;

      21) организация работы по реализации гендерной политики;

      22) организация кадровой политики;

      23) организация работы по представлению к награждению государственными наградами, грамотами акима города;

      24) экспертиза проектов постановлений акимата города, решений и распоряжений акима города на соответствие действующему законодательству Республики Казахстан;

      25) проведение правового мониторинга нормативных правовых актов, а также координация нормотворческой деятельности;

      26) обеспечение опубликования нормативных правовых актов акима и акимата города в средствах массовой информации;

      27) проведение в соответствии с Регламентом акимата города экспертизы финансово-экономических, правовых и иных аспектов проектов постановлений акимата города, проектов решений и распоряжений, принимаемых акимом города, а также приказов руководителя коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы", подготовка по результатам экспертизы заключений (справок);

      28) организация работы по составлению списков кандидатов в присяжные заседатели;

      29) обеспечение рассмотрения обращений физических и юридических лиц;

      30) информационное обеспечение деятельности акима города;

      31) организация работ по повышению уровня информатизации и развитию систем "электронного акимата";

      32) осуществление внутреннего контроля по направлениям деятельности государственного органа с целью повышения качества и производительности его работы;

      33) обеспечение выполнения мероприятий по мобилизационной подготовке и мобилизации;

      34) содействие местным органам военного управления в их работе в мирное время и при объявлении мобилизации;

      35) организация работы по бронированию военнообязанных;

      36) реализация комплекса мероприятий по переводу государственных органов и организаций на функционирование в период мобилизации, военного положения и в военное время;

      37) разработка и утверждение мобилизационных планов;

      38) организация совместно с территориальным органом уполномоченного органа выполнения мероприятий по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций местного масштаба;

      39) организация работы комиссии по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций;

      40) обеспечение в соответствии с утвержденными бюджетными назначениями исполнения местного бюджета по предупреждению и ликвидации чрезвычайных ситуаций;

      41) поэтапное внедрение делопроизводства на государственный язык;

      42) иные функции, возложенные акимом города на коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Алматы".

      Сноска. Пункт 15 - в редакции постановления акима города Алматы 22.12.2015 № 4/665 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

       16. В целях реализации основных задач и осуществления своих функций коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Алматы", в пределах своей компетенции, вправе:

      1) вести служебную переписку, в том числе секретную с использованием специальной связи и системы передачи данных с государственными органами и иными организациями по вопросам, отнесенными к ведению коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы";

      2) осуществлять экспертизу и подготовку заключений по проектам актов акимата и акима города, подготовленных государственными органами;

      3) по поручениям акима города и его заместителей готовить проекты постановлений акимата города, решений и распоряжений акима города;

      4) в случаях, установленных законодательством, возвращать проекты постановлений акимата города, решений и распоряжений акима города их разработчикам;

      5) контролировать наличие согласования проектов нормативных правовых и иных актов с заинтересованными государственными органами, и в случаях его отсутствия, возвращать соответствующие проекты в соответствии с Регламентом акимата города;

      6) направлять и возвращать корреспонденцию по вопросам, не требующим решений акимата города, в соответствующие государственные органы;

      7) созывать, по поручению акима города, совещания по рассмотрению разногласий государственных органов по проектам актов акимата города и акима города, а также по вопросам исполнения принятых нормативных правовых актов;

      8) в случаях проведения совещаний, в целях устранения замечаний по проектам нормативных правовых актов, приглашать на них должностных лиц государственных органов, занимающих должности не ниже заместителей первых руководителей;

      9) дорабатывать проекты постановлений акимата города, решений и распоряжений акима города совместно с государственными органами-разработчиками проектов нормативных правовых актов в рабочем порядке в случаях, когда разработчик согласен с устранением замечаний, высказанных в ходе проведения экспертизы;

      10) организовывать и участвовать в проведении проверок исполнения актов и поручений акима города, его заместителей и руководителя коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы" и осуществлять контроль за их исполнением;

      11) проводить проверки в государственных органах по соблюдению требований делопроизводства, в том числе комплексные, тематические и контрольные проверки состояния обеспечения режима секретности и ведения секретного делопроизводства, а также использования защитных средств и защищенной печатно-бланочной продукции;

      12) вносить предложения об ответственности руководителей государственных органов за неисполнение или ненадлежащее исполнение поручений акима города и его заместителей;

      13) осуществлять иные права в соответствии с законодательством.

      17. Работники коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы" могут участвовать в работе консультативно-совещательных органов при акимате города, а также в комиссиях и рабочих группах, образуемых соответствующими актами акима города.

      18. Требования коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы" по представлению государственными органами необходимых материалов, сведений, а также по доработке проектов актов акимата города и акима города, подлежат исполнению в установленные законодательством сроки, если в поручениях акима города, его заместителей и Руководителя аппарата акима города Алматы не установлены другие сроки исполнения.

3. Организация деятельности коммунального
государственного учреждения "Аппарат
акима города Алматы"

      19. Руководство коммунальным государственным учреждением "Аппарат акима района города Алматы" осуществляется Руководителем аппарата акима города Алматы, который несет персональную ответственность за выполнению возложенных на коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Алматы" задач и осуществление им своих функций.

      20. Руководитель аппарата акима города Алматы назначается на должность и освобождается от должности акимом города.

      21. Руководитель аппарата акима города Алматы имеет заместителей, которые назначаются на должности и освобождаются от должностей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      22. Руководитель аппарата акима города Алматы:

      1) представляет на утверждение акиму города Положение о коммунальном государственном учреждении "Аппарат акима города Алматы", вносит предложения по распределению обязанностей между заместителями акима города, структуре и штатной численности коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы", вносит в него изменения в пределах утвержденной штатной численности;

      2) координирует работу помощников, советников и главных инспекторов акима города Алматы, организует и направляет работу отделов и иных структурных подразделений коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы", обеспечивает взаимодействие с иными государственными органами;

      3) вносит на рассмотрение акиму города предложения о назначении на должности и освобождении от должностей помощника акима города, советников и главных инспекторов акима города; руководителей отделов и иных структурных подразделений, главных специалистов коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы", руководителей исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета, и их заместителей;

      4) утверждает Положения об отделах коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы";

      5) координирует работу по контролю за исполнением и соблюдением актов акимата города и акима города, исполнением его поручений, прохождением документов;

      6) представляет на подпись и рассмотрение акиму города проекты постановлений, решений и распоряжений акима города и другие адресуемые акиму города документы и материалы;

      7) издает приказы;

      8) устанавливает внутренний трудовой распорядок;

      9) утверждает смету расходов коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы" и в ее пределах распоряжается финансовыми средствами;

      10) подписывает служебную документацию;

      11) в установленном законодательством порядке поощряет сотрудников коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы" и налагает на них дисциплинарные взыскания;

      12) направляет сотрудников коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы" в командировки, стажировки, на обучение в казахстанских и зарубежных учебных центрах и по иным видам повышения квалификации сотрудников;

      13) обеспечивает на постоянной основе связь Аппарата с Администрацией Президента Республики Казахстан, Канцелярией Премьер-Министра Республики Казахстан, Правительством Республики Казахстан, Парламентом, представительным органом города – Маслихатом города Алматы, городскими подразделениями, средствами массовой информации, общественными организациями и гражданами;

      14) организует и обеспечивает реализацию кадровой политики Акима города;

      15) принимает меры, направленные на противодействие коррупционным правонарушениям и несет персональную ответственность за принятие антикоррупционных мер;

      16) осуществляет другие полномочия, предусмотренные настоящим Положением, а также возложенные на него Акимом города;

      17) вправе делегировать выполнение отдельных своих полномочий иным руководящим должностным лицам коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы".

      Руководитель аппарата акима города Алматы, в случае определения коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы" – администратором бюджетной программы, осуществляет в установленном законодательством порядке, выполнение процедур организации и проведения государственных закупок.

      Исполнение полномочий руководителя аппарата акима города Алматы в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      23. Руководитель аппарата акима города Алматы определяет полномочия своих заместителей в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

4. Имущество коммунального государственного учреждения
"Аппарат акима города Алматы"

      24. Коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Алматы" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан.

      Имущество коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.

      25. Имущество, закрепленное за коммунальным государственным учреждением "Аппарат акима города Алматы", относится к коммунальной собственности.

      26. Коммунальное государственное учреждение "Аппарат акима города Алматы" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством Республики Казахстан.

5. Реорганизация и ликвидация коммунального
государственного учреждения "Аппарат
акима города Алматы"

      27. Реорганизация и упразднение коммунального государственного учреждения "Аппарат акима города Алматы" осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.