Алматы қаласында көрсетілетін "Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау жөнінде анықтама беру", "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" және "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Алматы қаласы әкімдігінің 2014 жылғы 16 мамырдағы N 2/371 қаулысы. Алматы қаласы Әділет департаментінде 2014 жылғы 20 маусымда N 1065 болып тіркелді. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 2016 жылғы 1 кыркүйектегі № 3/423 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Алматы қаласы әкімдігінің 01.09.2016 № 3/423 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 16 шілдедегі "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы", 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" және 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін өзі басқару туралы" Заңдарына сәйкес, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 13 наурыздағы № 237 "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау жөнінде анықтама беру", "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" және "Тіреу және қоршау қонструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы қаулысын басшылыққа ала отырып, Алматы қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттері бекітілсін:
      1) "Алматы қаласының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау жөнінде анықтама беру";
      2) "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру";
      3) "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру".
      2. Алматы қаласы Сәулет және қала құрылысы басқармасы аталған қаулыны Алматы қаласы әкімдігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.
      3. Алматы қаласы әкімдігінің "Алматы қаласының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің анықтау жөнінде анықтама беру және сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру бойынша мемлекеттік қызмет көрсетудің регламентін бекіту туралы" 2013 жылғы 29 наурыздағы № 1/292 қаулысының (нормативтік – құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 977 болып тіркелген, 2013 жылғы 14 мамырда "Алматы ақшамы" және "Вечерний Алматы" газеттерінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Алматы қаласы әкімінің орынбасары Б. Сауранбаевқа жүктелсін.
      5. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Алматы қаласының әкімі А. Есімов

  Алматы қаласы әкімдігінің
2014 жылғы 16 мамырдағы N 2/371
қаулысымен бекітілді

"Алматы қаласының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің
мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Алматы қаласының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру" мемлекеттік қызметтері (бұдан әрі – Мемлекеттік қызмет) Алматы қаласы, Абылай хан даңғылы, № 91 үй мекенжайында орналасқан "Алматы қаласы Сәулет және қала құрылысы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі арқылы (бұдан әрі – Қызмет көрсетуші) көрсетіледі.
      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:
      1) Регламентке 1 қосымшада көрсетілген мекенжайлар бойынша халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі – ХҚКО);
      2) "электронды үкімет" www.e.gov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Көрсетілетін Мемлекеттік қызметтің нысаны: электронды (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 13 наурыздағы № 237 Қаулысымен бекітілген "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру" стандартының 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша мекенжайдың тіркеу коды көрсетілген Жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау, жою, беру, өзгерту жөнінде анықтама беру (бұдан әрі – стандарт) не қағаз жеткізгіште Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электронды және (немесе) қағаз түрінде.
      4. Мемлекеттік қызмет өтеусіз негізде көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде
қызмет көрсетушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлердің) әрекет ету тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдерді (әрекеттерді) бастау үшін негіз ретінде стандарттың 2-қосымшасындағы нысан бойынша қызметті алушының өтініші және Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттамалар жинағы болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы, нәтижесі:
      1) қызметті алушының өтінішін қызмет көрсетушінің басшылығының қарастыруы және қызмет көрсетушінің жауапты орындаушысын анықтауы, рәсімнің ұзақтығы – 1 сағат;
      2) қызметті алушының құжаттар жинағын зерттеу және мемлекеттік қызмет нәтижесін дайындау – 3 (үш) жұмыс күні, объектінің орналасқан орнына шығатын жағдайда – 7 (жеті) жұмыс күні;
      3) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесіне қызмет көрсетушінің басшылығының қол қоюы және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ХҚКО-на өткізу.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде қызмет
көрсетушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің)
өзара әрекет ету тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын, қызмет көрсетушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлердің) тізбесі:
      1) қызмет көрсетуші кеңсесінің жауапты қызметкері;
      2) қызмет көрсетушінің жауапты орындаушысы;
      3) қызмет көрсетушінің басшылығы;
      4) Алматы қаласы әкімдігінің "Ақпараттық-технологиялық орталық" ЖШС.
      8. Құрылымдық бөлімшелер арасында рәсімдеудің (әрекеттердің) біркелкілігін, рәсімдеудің (әрекеттердің) ұзақтығын сипаттау:
      1) қызмет көрсетушінің кеңсе қызметкері өтінішті ХҚКО-ның ақпараттық жүйесінде тіркейді (уәкілетті органда жеке ақпараттық жүйе болмаған жағдайда) және алған құжаттарды тіркеу жұмысын жүргізеді және қызмет көрсетушінің басшылығына қарау үшін жібереді, рәсімдеудің (әрекеттердің) ұзақтығы – 20 минут;
      2) қызмет көрсетушінің басшысы өтінішті қоса берілген құжаттармен бірге қызмет көрсетушінің жауапты маманына қарау үшін жібереді, рәсімдеудің (әрекеттердің) ұзақтығы – 20 минут;
      3) қызмет көрсетушінің жауапты маманы құжаттарды қабылдайды және тіркейді, одан кейін құжаттарды "Ақпараттық-технологиялық орталық" ЖШС-іне жолдайды, рәсімдеудің (әрекеттердің) ұзақтығы – 30 минут;
      4) "Ақпараттық-технологиялық орталық" ЖШС-нің жауапты маманы құжаттарды қабылдайды, журналға тіркейді, Жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау не беру жөнінде анықтама жобасын дайындайды, оны "Ақпараттық-технологиялық орталық" ЖШС директорымен, директор болмағанда "Ақпараттық-технологиялық орталық" ЖШС директорының орынбасарымен келіседі және уәкілетті органға жібереді. Егер Мемлекеттік қызметті көрсетуді тоқтатуға немесе бас тартуға негіз болған жағдайда, қызмет көрсетушіге жауап жобасын дайындайды, рәсімдеудің (әрекеттердің) ұзақтығы – 5 сағат, объектінің орналасқан орнына шығатын жағдайда – 1 күн;
      5) қызмет көрсетуші басшысының орынбасары Жылжымайтын мүлік объектісінің мекенжайын нақтылау, беру жөніндегі анықтамаға немесе Мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тартуға қол қояды, рәсімдеудің (әрекеттердің) ұзақтығы – 30 минут;
      6) қызмет көрсетушінің жауапты маманы кеңседе мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін кеңседе тіркейді, ХҚКО ИАЖ (қызмет көрсетушіде жеке ақпараттық жүйе болмаған жағдайда) белгілейді және ХҚКО-ға жөнелтеді, рәсімдеудің (әрекеттердің) ұзақтығы – 20 минут;
      9. Қызмет көрсетушінің мамандары арасында рәсімдеу біркелкілігін сипаттау осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес кестеде көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде, халыққа
қызмет көрсету орталығымен және (немесе) басқа да
қызмет көрсетушілермен өзара әрекет ету тәртібін,
сондай-ақ ақпараттық жүйені пайдалану тәртібін сипаттау

      10. Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру ХҚКО-да – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда және бекітілген жұмыс кестесіне сәйкес, дүйсенбіден сенбіге дейін қоса алғанда 9.00-дан 20.00 сағатқа дейін үзіліссіз жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызмет жеделдетілген қызмет көрсетусіз "электронды кезек күту" тәртібімен көрсетіледі, порталдың көмегімен электронды кезек күтуді сақтап қою мүмкін болады.
      ХҚКО арқылы мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған қажетті құжаттарды қабылдау кезінде, қызмет алушыға төмендегілерді көрсету арқылы, тиісті құжаттарды қабылдағаны жөнінде қолхат беріледі:
      1) сұрау салуды қабылдаудың нөмірі мен айы-күні;
      2) сұрау салынатын мемлекеттік қызметтің түрі;
      3) қосыла тіркелген құжаттардың саны мен атауы;
      4) құжаттарды берудің айы-күні (уақыты) мен орны;
      5) құжаттарды рәсімдеу үшін өтінішті қабылдаған ХҚКО қызметкерінің есімі, әкесінің аты, тегі;
      6) қызметті алушының есімі, әкесінің аты, тегі, қызметті алушының уәкілетті өкілінің есімі, әкесінің аты, тегі және олардың байланысу телефондары.
      Қызметті алушының жеке басын куәландыратын, жеке тұлғаның уәкілетті өкілінің жеке басын куәландыратын құжаттардың мәліметі және мемлекеттік ақпараттық жүйеде сақталатын құжаттарды, ХҚКО қызметкері мемлекеттік органдардың уәкілетті тұлғалары ЭСҚ куәландырылған, электронды құжаттар нысанында тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйеден алады.
      ХҚКО қызметкері құжаттардың түпнұсқасының дұрыстығын мемлекеттік органдардың мемлекеттік ақпараттық жүйесімен ұсынылған мәліметтермен салыстырады, бұдан соң түпнұсқаларды қызметті алушыға қайтарады.
      Қажетті құжаттардың тізімі Стандарттың 9 тармағында көрсетілген.
      Қызметті алушы Стандарттың 9 тармағымен қарастырылған тізбеге сәйкес, құжаттардың толық емес жинағын ұсынған жағдайда, ХҚКО-ның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес үлгі бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тартқаны жөнінде қолхат береді.
      Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсету барысы туралы ақпарат, мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша байланыс-орталығының бірыңғай телефоны: 1414 бойынша ұсынылады.
      11. Қызметті алушының дайын құжаттарын беру, ХҚКО-ның қызметкері арқылы қолхаттың, онда көрсетілген мерзімнің негізінде, жеке басын куәландыратын құжаттарды ұсынған кезде жүзеге асырылады.
      12. Мемлекеттік қызметті көрсету барысында қызмет көрсетуші мамандардың өзара әрекеті, сондай-ақ ХҚКО өзара әрекет ету тәртібі мен мемлекеттік қызметті көрсету барысында ақпараттық жүйені пайдалану тәртібін сипаттау, рәсімдеудің (әрекеттердің) біркелкілігін жан-жақты сипаттау, осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес диаграммада көрсетілген.
      13. Қызмет көрсетушінің Портал арқылы бірінен кейін бірі жүзеге асырылатын әрекеті мен шешімдері:
      1) қызметті алушы Порталда жеке сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрі – ЖСН) және бизнес сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрі – БСН), сондай-ақ құпия сөздің (Порталда тіркелмеген қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады) көмегімен тіркелуді жүзеге асырады;
      2) 1 үдеріс – қызметті алу үшін Порталда қызметті алушы ЖСН/БСН және құпия сөзді (авторландыру үдерісі) енгізеді;
      3) 1 талап – ЖСН/БСН және құпия сөз арқылы тіркелген қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығы Порталда тексеріледі;
      4) 2 үдеріс – қызметті алушының деректерінде қателіктер бар болуына байланысты, Порталдың авторландырудан бас тарту жөнінде хабарламаны беруі;
      5) 3 үдеріс – қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметтерді таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және қызметті алушының құрылымдық және қалыптық талаптарды есепке алу арқылы үлгілерді (деректерді енгізу) толтыруы, сұрау салу нысанына Стандарттың 9 тармағында көрсетілген құжаттардың электронды түрдегі қажетті көшірмелерін қосып тіркеу, сондай-ақ қызметті алушы сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін электронды-сандық қол қоюдың (бұдан әрі-ЭСҚ) тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2 талап – ЭСҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және тізімде кері шақырылып алынған (жойылған) тіркеу куәлігінің жоқ болуын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің (сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН және ЭСҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында) сәйкес келуін Порталда тексеру;
      7) 4 үдеріс – қызметті алушының ЭСҚ дұрыстығының қуатталмауына байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту жөнінде хабарламаны беру;
      8) 5 үдеріс – қызмет көрсетуші "электронды үкіметтің" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы, автоматтандырылған жұмыс орнындағы "электронды үкіметтің" өңірлік шлюзінде (бұдан әрі – АЖО ЭҮӨШ) сұрау салуды өңдеу үшін қызметті алушы арқылы куәландырылған (қол қойылған) ЭСҚ электронды құжатты (қызметті алушының сұрау салуы) бағыттау;
      9) 3 талап – қызмет көрсетушінің Стандарттың 9 тармағында көрсетілген қызметті алушының қосып тіркеген құжаттарының сәйкестігін және қызмет көрсету үшін негіздемені тексеруі;
      10) 6 үдеріс – қызметті алушының Порталмен құрастырылған қызмет көрсету нәтижесін (электронды құжат үлгісіндегі хабарлама) алуы. Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасы арқылы ЭСҚ пайдалану жолымен құрастырылады.
      14. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету кезінде іске қосылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекетінің диаграммасы, осы Регламенттің 4 қосымшасында келтірілген.

  "Алматы қаласының аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің
мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
1 қосымша

Алматы қаласының халыққа қызмет көрсету
орталықтарының тізілімі

Р/с

Атауы
Орналасқан жері
Байланыс
телефоны
1.
"Алматы қаласы бойынша ХҚКО" РМК-ның филиалы
Алматы қаласы, Жандосов көшесі, 51 үй
8 (727) 247-16-28
2.
Әуезов аудандық бөлімі
Алматы қаласы, Жандосов көшесі, 51 үй
8 (727) 247-16-27
3.
Алмалы аудандық бөлімі
Алматы қаласы, Бөгенбай батыр көшесі, 221 үй
8 (727) 378-09-09
4.
Алатау аудандық бөлімі
Шаңырақ-2 ш/а, Жанқожа батыр көшесі, 24 үй
8 (727) 395-36-10
5.
Бостандық аудандық бөлімі
Алматы қаласы, Алмагүл ш/а, 9 а үй
8 (727) 396-37-00
6.
Жетісу аудандық бөлімі
Алматы қаласы, Төле би көшесі, 155 үй
8 (727) 330-72-43
7.
Медеу аудандық бөлімі
Алматы қаласы, Марков көшесі, 44 үй
8 (727) 239-65-52
8.
Түркісіб аудандық бөлімі
Алматы қаласы, Рихарда Зорге көшесі, 9 үй
8 (727) 234-09-74

  "Алматы қаласының аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің
мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
2 қосымша

Қызмет көрсетушінің құрылымдық бөлімшелері
(қызметкерлердің) арасындағы Рәсімдеудің
(әрекеттердің) біркелкілігін сипаттау

      


      


  "Алматы қаласының аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің
мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
3 қосымша

Функционалдық өзара әрекет ету диаграммасы

      


  "Алматы қаласының аумағында
жылжымайтын мүлік объектілерінің
мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру"
мемлекеттік қызмет регламентіне
4 қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде
іске қосылған ақпараттық жүйелердің функционалдық
өзара әрекет ету диаграммасы

      


      ИС Портал – Порталдың АЖ
      Портал – Портал
      ШЭП – ЭҮШ
      АРМ РШЭП – АЖО ЭҮӨШ
      Процесс 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 үдеріс
      Условие 1, 2, 3 – 1, 2, 3 талап
      Запрос – Сұрау салу
      Услугополучатель – Қызметті алушы

  Алматы қаласы әкімдігінің
2014 жылғы 16 мамырдағы N 2/371
қаулысымен бекітілді

"Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 13 наурыздағы № 237 қаулысымен бекітілген "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау жөнінде анықтама беру", "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" және "Тіреу және қоршау қонструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде әзірленді.
      "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Алматы қаласы, Абылай хан даңғылы, 91 мекенжайы бойынша орналасқан "Алматы қаласы Сәулет және қала құрылысы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру:
      көрсетілетін қызметті беруші;
      осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес мекенжайлар бойынша "Халыққа қызмет көрсету орталығы" (бұдан әрі- орталық).
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – қөрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтежиесі осы Стандарттың 1 қосымшасына сәйкес қағаз жеткізгіште тіркеу кодын көрсете отырып, инженерлік және коммуналдық қамтамасыз ету көздеріне қосылуға арналған (егер оларды алу қажет болса) сәулет-жоспарлау тапсырмасын және техникалық шарттары бар анықтама.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінде
көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет рәсімінің (іс-әрекеттердің) басталуына көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызмет алушыдан өтінішті және Стандарттың 9 тармағында қарастырылған мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды қабылдауы негіз болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-әрекеттер):
      1) көрсетілетін қызметті беруші маманының немесе орталық қызметкерінің құжаттарды қабылдауы және өтінішті тіркеуі;
      2) көрсетілетін қызметті беруші маманының өтінішті қарауы және ұсынылған құжаттарды тексеруі;
      3) көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін рәсімдеуі;
      4) көрсетілетін қызметті алушыға немесе орталықтың қызметкеріне мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінде көрсетілетін
қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      көрсетілетін қызметті берушінің маманы.
      8. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-әрекеттер) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтінішті және мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды қабылдағаннан кейін көрсетілетін қызметті берушінің электрондық құжат айналымының Бірыңғай жүйесінде тіркейді, Стандарттың 4 тармағымен белгіленген мерзімге сәйкес бақылауға алады және қызмет берушінің басшысына қарауға береді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарарға сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің маманына орындауға жолдайды;
      3) жауапты маман ұсынылған құжаттардың Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің маманы ұсынылған құжаттарды тексергеннен және талдағаннан кейін мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдейді;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдегеннен кейін тиісті құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға береді және оған көрсетілетін қызметті берушінің елтаңбалы мөрі қойылады;
      6) мемлекеттік қызметті көрсетудің дайын нәтижесі қолхат негізінде көрсетілетін қызметті алушыға немесе орталықтың қызметкеріне тізілімге сәйкес қол қою арқылы беріледі.
      9. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті беруші – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес белгіленген демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс 13.00 - 14.00, жүзеге асырады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз көрсетіледі.
      10. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі Стандарттың 4 тармағымен белгіленген:
      1) көрсетілетін қызметті берушіге немесе ХҚО-ға құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап – 8 (сегіз) жұмыс күні;
      мынадай құрылыс объектілері үшін – 15 (он бес) жұмыс күні:
      электр және жылу энергиясын өндіретін өндірістік кәсіпорындар;
      тау-кен өндіру және байыту өндірістік кәсіпорындары;
      қара және түсті металлургия, машина жасау өнеркәсібінің өндірістік кәсіпорындары;
      елді мекендер мен аумақтардың қауіпсіздігін қамтамасыз ететін гидротехникалық және селден қорғау құрылыстары (дамбалар, бөгеттер);
      елді мекендердің шекараларынан тыс орналасқан желілік құрылыстар:
      қызмет көрсету объектілерімен бірге магистральдық құбырлар (мұнай, газ құбырлары және т.б.);
      жоғары вольтты электр беру желілері және талшықты-оптикалық байланыс желілері;
      қызмет көрсету объектілерімен бірге теміржолдар;
      көпірлерді, көпір өткелдерін, тоннельдерді, көп деңгейлі жолайрықтарды қоса алғанда, республикалық желіге жатқызылған жалпы пайдаланудағы автомобиль жолдары;
      жер учаскесінің (аумақтың, трассаның) қолданыстағы шекараларында жүзеге асырылатын, тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелері мен жабдықтарын өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жеке бөліктерін) реконструкциялау (қайта жоспарлау, қайта жабдықтау) жобасын әзірлеуге – 3 (үш) жұмыс күні.
      ХҚО-ға жүгінген кезде құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызметті көрсету мерзіміне кірмейді, бұл ретте, көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттiк қызметті көрсету нәтижесiн мемлекеттiк қызмет көрсету мерзiмі аяқталғанға дейiн бір күн қалғанда ұсынады;
      2) құжаттар топтамасын тапсыру үшін күтудің ең көп рұқсат берілген уақыты – 15 (он бес) минут;
      3) қызмет көрсетудің ең көп рұқсат берілген уақыты – 15 (он бес) минут.
      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды:
      көрсетілетін қызметті берушіге ұсынған кезде (қолма қол немесе пошта арқылы) қағаз жеткізгіштегі өтініштің қабылдануын растау оның қөшірмесіне құжаттар топтамасының қабылданған уақыты мен күнін көрсете отырып, қөрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркелуі туралы белгі болып табылады.
      11. Көрсетілетін қызметті беруші мамандарының арасындағы рәсімдер кезектілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасындағы кестеге сәйкес берілген.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы көрсетілетін
қызметті өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік
қызметті көрсету үдерісінде пайдалану тәртібін сипаттау

      12. Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсетудің нәтижесін беру орталықта – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес және белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін үзіліссіз жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік қызмет жеделдетілген қызмет көрсетусіз, "электрондық" кезек тәртібімен көрсетіледі, "электронды үкіметтің" веб-порталы арқылы электрондық кезекті броньдауға болады.
      Мемлекеттік қызметті орталық арқылы көрсету үшін қажетті құжаттарды қабылдау кезінде көрсетілетін қызметті алушыға:
      1) сұрау салудың нөмірі және қабылданған күні;
      2) сұрау салған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі;
      3) қоса берілген құжаттардың саны және атаулары;
      4) құжаттарды беру күні (уақыты) және орны;
      5) құжаттарды рәсімдеуге өтінішті қабылдаған қызметті берушінің лауазымды тұлғасының немесе орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты;
      6) көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (жеке тұлғалар үшін) немесе атауы (заңды тұлғалар үшін), байланыс мәліметтері көрсетілген қолхат беріледі.
      Орталықтың қызметкері түпнұсқалардың көшірмелерін немесе электрондық түрдегі көшірмелерімен түпнұсқалылығын салыстырып тексереді, содан кейін түпнұсқаларды көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады.
      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9 тармағында қарастырылған тізбеге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, орталықтың қызметкері Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.
      Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша ақпарат, сондай-ақ мемлекеттік қызметті көрсетудің барысы туралы ақпарат мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны арқылы беріледі.
      13. Дайын құжаттарды беруді орталықтың қызметкері қолхат негізінде және онда көрсетілген мерзімде "кедергісіз қызмет көрсету" арқылы, жеке өзі келген кезде, қолын қойғызып және жеке басын куәландыратын құжатты немесе сенімхатты ұсыну арқылы жүзеге асырады.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті беруші мамандарының өзара әрекеттерінің, рәсімдерінің реттілігін, сонымен қатар орталықпен өзара іс-қимыл жасау тәртібінің және мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үдерісінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес түрде берілген.

  "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
1 қосымша

Әрбір әкімшілік іс-қимылдың (рәсімнің) орындалу мерзімін
көрсете отырып, әрбір ҚФБ әкімшілік іс-қимылдарының
(рәсімдерінің) дәйектілігі мен өзара іс-қимылының
мәтіндік кестелік сипаттамасы
1 кесте. Қызмет берушінің іс-қимылы

      


2 кесте. Халыққа кызмет көрсету орталығы арқылы іс-қимыл

      


      


  "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2 қосымша

Алматы қаласы халыққа қызмет көрсету орталықтарының
тізбесі

"Алматы қаласы бойынша ХҚКО" РМК филиалы
"Алматы қаласы бойынша ХҚКО" РМК филиалы
Жандосов көш., 51
8 (727) 247-16-28
Әуезов аудандық бөлімі
Жандосов көш., 51
8 (727) 247-16-27
Алмалы аудандық бөлімі
Бөгенбай батыр көш., 221
8 (727) 378-09-09
Алатау аудандық бөлімі
Шаңырақ-2 ш/а, Жанқожа батыр көш., 24
8 (727) 395-36-10
Бостандық аудандық бөлімі
Алмагүл ш/а,9 а
8 (727) 396-37-00
Жетісу аудандық бөлімі
Төле би көшесі, 155
8 (727) 330-72-43
Медеу аудандық бөлімі
Маркова көшесі, 44
8 (727) 239-65-52
Түрксіб аудандық бөлімі
Рихарда Зорге көшесі, 9
8 (727) 234-09-74

  Алматы қаласы әкімдігінің
2014 жылғы 16 мамырдағы N 2/371
қаулысымен бекітілді

"Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен
жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы
ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін)
реконструкциялауға(қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға)
шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. Осы "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 13 наурыздағы № 237 қаулысымен бекітілген "Қазақстан Республикасының аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын айқындау жөнінде анықтама беру", "Сәулет-жоспарлау тапсырмасын беру" және "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі - Стандарт) негізінде әзірленді.
      "Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Алматы қаласы, Абылай хан даңғылы, 91 мекенжайы бойынша орналасқан "Алматы қаласы Сәулет және қала құрылысы басқармасы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.
      4. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) көрсетілетін қызметті берушінің шешімі.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үдерісіндегі
көрсетілетін қызметтті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) іс-әрекеттер тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімінің (іс-әрекеттердің) басталуына көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызмет алушыдан өтінішті және Стандарттың 9 тармағында қарастырылған мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды қабылдауы негіз болып табылады.
      7. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінің құрамына кіретін рәсімдер (іс-әрекеттер):
      1) көрсетілетін қызметті беруші маманының немесе орталық қызметкерінің құжаттарды қабылдауы және өтінішті тіркеуі;
      2) көрсетілетін қызметті беруші маманының өтінішті қарауы және ұсынылған құжаттарды тексеруі;
      3) көрсетілетін қызметті беруші маманының мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдеуі;
      4) көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру.

3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісіндегі
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің
(қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері;
      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      көрсетілетін қызметті берушінің маманы.
      9. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдер (іс-әрекеттер) кезеңділігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтінішті және мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттар келіп түскеннен кейін көрсетілетін қызметті берушінің Электрондық құжат айналымының бірыңғай жүйесінде тіркейді, Стандарттың 4 тармағымен белгіленген мерзімге сәйкес бақылауға алады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға береді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының өтінішін қарарға сәйкес көрсетілетін қызметті берушінің маманына орындауға жолдайды;
      3) жауапты маман ұсынылған құжаттардың Стандарттың 9 тармағына сәйкестігін тексереді;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің маманы ұсынылған құжаттарды тексергеннен және талдағаннан кейін мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдейді;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің маманы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ресімдегеннен кейін тиісті құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға береді және оған көрсетілетін қызметті берушінің елтаңбалы мөрі қойылады.
      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды қызметті берушіге ұсынған кезде:
      (қолма қол немесе пошта байланысы арқылы) – қағаз жеткізгіштегі өтініштің қабылданғанын растау құжаттар топтамасын қабылдау уақытын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу туралы күні мен көшірмесіндегі белгі болып табылады.
      10. Көрсетілетін қызметті беруші құжаттарды қабылдауды және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беруді – Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес белгіленген демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда түскі үзіліспен сағат 13.00 - 14.00, сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, жүзеге асырады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі.
      11. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі Стандарттың 4 тармағымен белгіленген және:
      1) құжаттар топтамасын өткізген сәттен бастап – күнтізбелік 30 (отыз) күнді құрайды;
      2) құжаттар топтамасын өткізу үшін күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут;
      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 30 (отыз) минут.
      12. Көрсетілетін қызметті беруші мамандарының арасындағы рәсімдер кезеңділігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес кестеде берілген.
      Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9 тармағында қарастырылған тізбеге сәйкес құжаттардың топтамасын толық ұсынбаған жағдайда құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат беріледі.
      13. Дайын құжаттарды беруді көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері жеке өзі келгенде қолын қойдырып және жеке басын куәландыратын құжатты немесе көрсетілетін қызметті алушыдан сенімхатты көрсеткен жағдайда жүзеге асырылады.
      14. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіндегі көрсетілетін қызметті беруші мамандарының өзара іс-қимылының, рәсімдері іс-әрекеттері кезеңділігінің сипаттамасы осы Регламенттің 1 қосымшасына сәйкес графикалық түрде берілген.

  "Тіреу және қоршау конструкцияларын,
инженерлік жүйелер мен жабдықтарды
өзгертуге байланысты емес қолданыстағы
ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін)
реконструкциялауға (қайта жоспарлауға,
қайта жабдықтауға) шешім беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1 қосымша

Әрбір әкімшілік іс-әрекеттері (рәсімнің) орындалу мерзімін
көрсете отырып, әрбір ҚФБ әкімшілік іс-әрекеттер
(рәсімдерінің) кезеңділігі мен өзара
іс-қимылының мәтіндік кестелік сипаттамасы
Негізгі үдерістің (жұмыс барысының, ағынының) іс-әрекеті

      


      


Об утверждении регламентов государственных услуг "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Выдача архитектурно-планировочного задания", и "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования" оказываемых в городе Алматы

Постановление акимата города Алматы от 16 мая 2014 года № 2/371. Зарегистрировано в Департаменте юстиции города Алматы 20 июня 2014 года за № 1065. Утратило силу постановлением акимата города Алматы 1 сентября 2016 года № 3/423

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Алматы от 01.09.2016 № 3/423 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с Законами Республики Казахстан от 16 июля 2001 года "Об архитектурной, градостроительной и строительной деятельности в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" и от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", руководствуясь постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 марта 2014 года № 237 "Об утверждении стандартов государственных услуг "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Выдача архитектурно-планировочного задания" и "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования", акимат города Алматы ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг:
      1) "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории города Алматы";
      2) "Выдача архитектурно-планировочного задания";
      3) "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования" оказываемой в городе Алматы.
      2. Управлению архитектуры и градостроительства города Алматы обеспечить размещение настоящего постановления на официальном интернет-реcурсе акимата города Алматы.
      3. Признать утратившим силу постановление акимата города Алматы от 29 марта 2013 года № 1/292 "Об утверждении регламента государственной услуги по выдаче справки по определению адреса объекта недвижимости и выдаче архитектурно-планировочного задания на территории города Алматы" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 977, опубликованное от 14 мая 2013 года в газетах "Алматы Ақшамы" и "Вечерний Алматы").
      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Алматы Б. Сауранбаева.
      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким города Алматы А. Есимов

  Утвержден
постановлением акимата города Алматы
от 16 мая 2014 года № 2/371

Регламент государственной услуги
"Выдача справки по определению адреса объектов
недвижимости на территории города Алматы"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории города Алматы" (далее – Государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление архитектуры и градостроительства города Алматы" (далее - Услугодатель), расположенным по адресу: город Алматы, проспект Абылай хана 91.
      Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) центры обслуживания населения (далее – ЦОН) по адресам, указанным в приложении 1 к настоящему Регламенту;
      2) веб-портал "электронного правительства" www.e.gov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказываемой Государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является одна из следующих справок: по уточнению, присвоению, упразднению адресов объекта недвижимости с указанием регистрационного кода адреса по форме согласно приложению 1 к стандарту государственных услуг "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", утвержденному Постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 марта 2014 года № 237 (далее - стандарт) либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении Государственной услуги на бумажном носителе.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
      4. Государственная услуга предоставляется на безвозмездной основе.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление услугополучателя по форме с согласно приложения 2 и пакета документов, указанных в пункте 9 Стандарта.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения, результата:
      1) рассмотрение руководством услугодателя заявления услугополучателя и определение ответственного исполнителя услугодателя, длительность процедуры - 1 час;
      2) изучение пакета документов услугополучателя и подготовка результата государственной услуги - 3 (три) рабочих дней, в случае выезда на место нахождения объекта - 7 (семь) рабочих дней;
      3) подписание руководством услугодателя результата оказания государственной услуги и передача результата оказания государственной услуги в ЦОН.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) ответственный сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) ответственный исполнитель услугодателя;
      3) руководство услугодателя;
      4) ТОО "Ақпараттық-технологиялық орталық" акимата города Алматы.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями, длительность процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии услугодателя фиксирует заявление в информационной системе ЦОН (в случае отсутствия в уполномоченном органе собственной информационной системы) и проводит регистрацию полученных документов, передает на рассмотрение руководителю услугодателя, длительность процедуры (действия) – 20 минут;
      2) руководитель услугодателя отписывает заявление с приложенными документами ответственному специалисту услугодателя, длительность процедуры (действия) – 20 минут;
      3) ответственный специалист услугодателя принимает и регистрирует документы, затем направляет документы в ТОО "Ақпараттық-технологиялық орталық", длительность процедуры (действия) – 30 минут;
      4) ответственный специалист ТОО "Ақпараттық-технологиялық орталық" принимает документы, регистрирует в журнале, подготавливает проект справки об уточнении либо присвоении адреса Объекту недвижимости, согласовывает его с директором ТОО "Ақпараттық-технологиялық орталық" в случае его отсутствия с заместителем директора ТОО "Ақпараттық-технологиялық орталық" и отправляет в уполномоченный орган. Если есть основание для приостановления или в отказе в предоставлении Государственной услуги подготавливает проект ответа для услугодателя, длительность процедуры (действия) – 5 часов, в случае выезда на место нахождения объекта 1 день;
      5) заместитель руководителя услугодателя подписывает справку об уточнении, присвоении адреса Объекту недвижимости либо уведомление о приостановлении или отказе в предоставлении Государственной услуги, длительность процедуры (действия) – 30 минут;
      6) ответственный специалист услугодателя регистрирует в канцелярии результат государственной услуги, фиксирует в ИИС ЦОН (в случае отсутствия у услугодателя собственной информационной системе) и направляет его в ЦОН, длительность процедуры (действия) 20 минут.
      9. Описание последовательности процедур между специалистами услугодателя приведено в таблице согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      10. Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется в ЦОНе - с понедельника по субботу включительно с 9.00 до 20.00 часов без перерыва, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан и в соответствии с установленным графиком работы.
      Государственная услуга оказывается в порядке "электронной очереди" без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством портала.
      При приеме необходимых документов для оказания государственной услуги через ЦОН услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и название приложенных документов;
      4) даты (времени) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества работника ЦОНа, принявшего заявление на оформление документов;
      6) фамилии, имени, отчества услугополучателя, фамилии, имени, отчества уполномоченного представителя услугополучателя и их контактных телефонов.
      Сведения документов, удостоверяющего личность услугополучателя, удостоверяющего личность уполномоченного представителя физического лица и документы, содержащиеся в государственных информационных системах, работник ЦОНа получает из соответствующих государственных информационных систем в форме электронных документов, удостоверенных ЭЦП уполномоченных лиц государственных органов.
      Работник ЦОНа сверяет подлинность оригиналов документов со сведениями, представленными из государственных информационных систем государственных органов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      Перечень необходимых документов указан в пункте 9 Стандарта.
      В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, работник ЦОНа отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к Стандарту.
      Информацию по вопросам оказания государственной услуги, а также о ходе оказания государственной услуги предоставляется по телефону единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414.
      11. Выдача готовых документов услугополучателю осуществляется работником ЦОНа на основании расписки, в указанный в ней срок, при предъявлении документа, удостоверяющего личность.
      12. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий специалистов услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описания порядка взаимодействия с ЦОНом и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги указаны в диаграмме согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      13. Пошаговые действия и решения услугодателя через Портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на Портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и бизнес-идентификационного номера (далее – БИН), а также пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на Портале);
      2) процесс 1 – процесс ввода услугополучателем ИИН/БИН и пароля (процесс авторизации) на Портале для получения услуги;
      3) условие 1 – проверка на Портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН/БИН и пароль;
      4) процесс 2 – формирование Порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде указанные в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства электронно-цифровой подписи (далее – ЭЦП) для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на Портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя) удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в автоматизированном рабочем месте региональный шлюз "электронного правительства" (далее – АРМ РШЭП) для обработки запроса услугодателем;
      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта и основаниям для оказания услуги;
      10) процесс 6 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление в форме электронного документа) сформированный Порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      14. Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Портал, приведена в приложении 4 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту государственной услуги "Выдача
справки по определению адреса объектов
недвижимости на территории города Алматы"

Перечень
центров обслуживания населения города Алматы


Наименование
Местонахождение
телефон
1.
Филиал РГП "ЦОН по городу Алматы"
улица Джандосова, 51
8 (727) 247-16-28
2.
отдел Ауэзовского района
улица Джандосова, 51
8 (727) 247-16-27
3.
отдел Алмалинского района
улица Богенбай батыра, 221
8 (727) 378-09-09
4.
отдел Алатауского района
мкр. Шанырак-2, улица Жанкожа батыра, 24
8 (727) 395-36-10
5.
отдел Бостандыкского района
мкр. Алмагуль,9 а
8 (727) 396-37-00
6.
отдел Жетысуского района
улица Толе би, 155
8 (727) 330-72-43
7.
отдел Медеуского района
улица Маркова, 44
8 (727) 239-65-52
8.
отдел Турксибского района
улица Рихарда Зорге, 9
8 (727) 234-09-74

  Приложение 2
к Регламенту государственной услуги "Выдача
справки по определению адреса объектов
недвижимости на территории города Алматы"

Описание последовательности процедур (действий)
между структурными подразделениями
(работниками) услугодателя

      


      


  Приложение 3
к Регламенту государственной услуги "Выдача
справки по определению адреса объектов
недвижимости на территории города Алматы"

Диаграмма функционального взаимодействия

      


  Приложение 4
к Регламенту государственной услуги "Выдача
справки по определению адреса объектов
недвижимости на территории города Алматы"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных
систем, задействованных при оказании государственной
услуги через Портал

      


  Утвержден
постановлением акимата города Алматы
от 16 мая 2014 года № 2/371

Регламент государственной услуги "Выдача
архитектурно-планировочного задания"
1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача архитектурно-планировочного задания" разработан на основании Стандарта государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Выдача архитектурно-планировочного задания", и "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих заданий, не ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 марта 2014 года № 237 (далее - Стандарт).
      Государственная услуга "Выдача архитектурно-планировочного задания" (далее - государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление архитектуры и градостроительства города Алматы" (далее - услугодатель), расположенным по адресу: город Алматы, улица Абылай хана, 91.
      Прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется на альтернативной основе через:
      услугодателя;
      Центр обслуживания населения (далее - центр), по адресам согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее - услугополучатель).
      4. Результат оказания государственной услуги - справка с архитектурно-планировочным заданием и техническими условиями на подключение к источникам инженерного и коммунального обеспечения (если есть необходимость в их получении) с указанием регистрационного кода на бумажном носителе согласно приложению 1 к Стандарту, либо мотивированный ответ об отказе в предоставлении государственной услуги на бумажном носителе.

2. Описание порядок действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и необходимых документов для оказания государственной услуги от услугополучателя, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.
      6. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием документов специалистом услугодателя или работником центра и регистрация заявления;
      2) рассмотрение заявления и проверка представленных документов специалистом услугодателя;
      3) оформление результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя;
      4) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю или работнику центра.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:
      сотрудник канцелярии услугодателя;
      руководитель услугодателя;
      специалист услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя после поступления заявления и необходимых документов для оказания государственной услуги проводит регистрацию в Единой системе электронного документооборота услугодателя, ставит на контроль согласно сроку, установленному пунктом 4 Стандарта и передает на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя согласно резолюции отписывает заявление услугополучателя специалисту услугодателя для исполнения;
      3) ответственный специалист проверяет представленные документы на соответствие пункту 9 Стандарта;
      4) после проверки и анализа представленных документов специалист услугодателя оформляет результат оказания государственной услуги;
      5) после оформления результата оказания государственной услуги специалист услугодателя передает на подпись руководителю услугодателя соответствующие документы и ставится гербовая печать услугодателя;
      6) готовый результат оказания государственной услуги передается услугополучателю на основании расписки или работнику центра согласно реестру под роспись.
      9. Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется услугодателем - с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      10. Сроки оказания государственной услуги установлены пунктом 4 Стандарта и составляет:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю или в ЦОН – 8 (восемь) рабочих дней;
      15 (пятнадцать) рабочих дней – для следующих объектов строительства:
      производственные предприятия, вырабатывающие электрическую и тепловую энергию;
      горнодобывающие и обогатительные производственные предприятия;
      производственные предприятия черной и цветной металлургии, машиностроительной промышленности;
      гидротехнические и селезащитные сооружения (дамбы, плотины), обеспечивающие безопасность населенных пунктов и территорий;
      линейные сооружения, расположенные за пределами границ населенных пунктов:
      магистральные трубопроводы (нефте-, газопровод и т.д.) с объектами их обслуживания;
      высоковольтные линии электропередач и волоконно-оптические линии связи;
      железные дороги с объектами их обслуживания;
      автомобильные дороги общего пользования, отнесенные к республиканской сети, включая мосты, мостовые переходы, тоннели, многоуровневые развязки;
      3 (три) рабочих дня – на разработку проекта реконструкции (перепланировки, переоборудования) помещений (отдельных частей) существующих зданий не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования, осуществляемые в существующих границах земельного участка (территории, трассы).
      При обращении в ЦОН, день приема документов не входит в срок оказания государственной услуги, при этом услугодатель предоставляет результат оказания государственной услуги за день до окончания срока оказания государственной услуги;
      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 15 (пятнадцать) минут;
      3) максимально допустимое время обслуживания – 15 (пятнадцать) минут.
      При подаче услугодателем всех необходимых документов:
      услугодателю (нарочно либо посредством почтовой связи) - подтверждением принятие заявления на бумажном носителе является отметка на его копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов.
      11. Описание последовательности процедур между специалистами услугодателя приведено в таблице согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения в процессе оказания государственной услуги

      12. Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется в центре - с понедельника по субботу включительно с 9.00 до 20.00 часов без перерыва, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан и в соответствии с установленным графиком работы.
      Государственная услуга оказывается в порядке "электронной" очереди, без ускоренного обслуживания, возможно бронирование электронной очереди посредством веб-портала "электронного правительства".
      При приеме необходимых документов для оказания государственной услуги через центр услугополучателю выдается расписка с указанием:
      1) номера и даты приема запроса;
      2) вида запрашиваемой государственной услуги;
      3) количества и названия приложенных документов;
      4) даты (времени) и места выдачи документов;
      5) фамилии, имени, отчества ответственного лица услугодателя либо работника центра, принявшего заявление на оформление документов;
      6) фамилии, имени, отчества (для физических лиц) или наименование (для юридических лиц), контактных данных услугополучателя;
      Работник центра сверяет подлинность оригиналов с копиями или воспроизведенными электронными копиями документов, после чего возвращает оригиналы услугополучателю.
      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта услугополучателю, работником центра выдается расписка об отказе в приеме документов согласно приложению 3 к Стандарту.
      Информацию по вопросам оказания государственной услуги, а также о ходе оказания государственной услуги предоставляется по телефону единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414.
      13. Выдача готовых документов осуществляется работником центра посредством "безбарьерного обслуживания" на основании расписки, в указанный в ней срок, при личном посещении под роспись и по предъявлению документа, удостоверяющего личность или доверенности.
      14. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий специалистов услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описания порядка взаимодействия с центром и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги указаны согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного задания"

Описание последовательности и взаимодействия
административных действий (процедур) каждой СФЕ
с указанием срока выполнения каждого
административного действия (процедуры)

      Таблица 1
      Через услугодателя
      


      


      Таблица 2
      Через Центр обслуживания населения
      


      


  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача архитектурно-планировочного задания"

Перечень
центров обслуживания населения города Алматы


Наименование
Местонахождение
телефон
1.
Филиал РГП "ЦОН по городу Алматы"
улица Джандосова, 51
8 (727) 247-16-28
2.
отдел Ауэзовского района
улица Джандосова, 51
8 (727) 247-16-27
3.
отдел Алмалинского района
улица Богенбай батыра, 221
8 (727) 378-09-09
4.
отдел Алатауского района
мкр. Шанырак-2, улица Жанкожа батыра, 24
8 (727) 395-36-10
5.
отдел Бостандыкского района
мкр. Алмагуль,9 а
8 (727) 396-37-00
6.
отдел Жетысуского района
улица Толе би, 155
8 (727) 330-72-43
7.
отдел Медеуского района
улица Маркова, 44
8 (727) 239-65-52
8.
отдел Турксибского района
улица Рихарда Зорге, 9
8 (727) 234-09-74

  Утвержден
постановлением акимата города Алматы
от 16 мая 2014 года № 2/371

Регламент государственной услуги "Выдача решения на
реконструкцию (перепланировку, переоборудование)
помещений (отдельных частей) существующих зданий,
не связанных с изменением несущих и ограждающих
конструкций, инженерных систем и оборудования"
1. Общие положения

      1. Настоящий Регламент государственной услуги "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования" разработан на основании Стандарта государственной услуги "Выдача справки по определению адреса объектов недвижимости на территории Республики Казахстан", "Выдача архитектурно-планировочного задания", и "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих заданий, не ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 13 марта 2014 года № 237 (далее - Стандарт).
      Государственная услуга "Выдача решения на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих зданий, не связанных с изменением несущих и ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования" (далее - государственная услуга) оказывается коммунальным государственным учреждением "Управление архитектуры и градостроительства города Алматы" (далее - услугодатель), расположенным по адресу: город Алматы, улица Абылай хана, 91.
      Прием заявлений и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказываемой Государственной услуги: бумажная.
      3. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее - услугополучатель).
      4. Результат оказания государственной услуги – решение услугодателя на реконструкцию (перепланировку, переоборудование) помещений (отдельных частей) существующих заданий, не ограждающих конструкций, инженерных систем и оборудования.
      5. Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

2. Описание порядок действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      6. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является получение услугодателем заявления и необходимых документов для оказания государственной услуги от услугополучателя, предусмотренных пунктом 9 Стандарта.
      7. Процедуры (действия), входящие в состав процесса оказания государственной услуги:
      1) прием документов специалистом услугодателя и регистрация заявления;
      2) рассмотрение заявления и проверка представленных документов специалистом услугодателя;
      3) оформление результата оказания государственной услуги специалистом услугодателя;
      4) выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных
подразделений (работников) услугодателя в
процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:
      сотрудник канцелярии услугодателя;
      руководитель услугодателя;
      специалист услугодателя.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя после поступления заявления и необходимых документов для оказания государственной услуги проводит регистрацию в Единой системе электронного документооборота услугодателя, ставит на контроль согласно сроку, установленному пунктом 4 Стандарта и передает на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя согласно резолюции отписывает заявление услугополучателя специалисту услугодателя для исполнения;
      3) ответственный специалист проверяет представленные документы на соответствие пункту 9 Стандарта;
      4) после проверки и анализа представленных документов специалист услугодателя оформляет результат оказания государственной услуги;
      5) после оформления результата оказания государственной услуги специалист услугодателя передает на подпись руководителю услугодателя соответствующие документы и ставится гербовая печать услугодателя.
      При подаче услугодателем всех необходимых документов:
      услугодателю (нарочно либо посредством почтовой связи)- подтверждением принятие заявления на бумажном носителе является отметка на его копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов.
      10. Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется услугодателем - с понедельника по пятницу включительно с 9.00 до 18.00 часов, перерыв с 13.00 до 14.00 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.
      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.
      11. Сроки оказания государственной услуги установлены пунктом 4 Стандарта и составляет:
      1) с момента сдачи пакета документов услугодателю – 30 (тридцать) календарных дней;
      2) максимальное допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 30 (тридцать) минут;
      3) максимальное допустимое время обслуживания – 30 (тридцать) минут.
      12. Описание последовательности процедур между специалистами услугодателя приведено в таблице согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Cтандарта услугополучателю, выдается отказе в приеме документов.
      13. Выдача готовых документов осуществляется работником услугодателя, при личном посещении под роспись и по предъявлению документа, удостоверяющего личность или доверенности от услугополучателя.
      14. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий специалистов услугодателя в процессе оказания государственной услуги, указаны в графическом виде согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача решения на реконструкцию
(перепланировку, переоборудование) помещений
(отдельных частей) существующих
зданий, не связанных с изменением
несущих и ограждающих конструкций,
инженерных систем и оборудования"

Описание последовательности и взаимодействия
административных действий (процедур) каждой СФЕ с
указанием срока выполнения каждого административного
действия (процедуры)

      Действие основного процесса (хода, потока работ)