"Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2014 жылғы 23 маусымдағы № 333 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2014 жылы 23 шілдеде № 9608 тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 29 мамырдағы № 426 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 29.05.2015 № 426 (алғашқы ресми жариялаған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 2) тармақшасына, 16-бабының 2-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған «Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігі арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Ғылым және адами ресурстар департаменті (Л.Ә. Сыздықова):
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін және оның одан әрі заңнамада белгіленген тәртіппен ресми бұқаралық ақпарат құралдарында жариялануын;
      2) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз ететін.
      3. «Денсаулық сақтау саласы кадрларының даярлаудан, біліктілікті жоғарылатудан және қайта даярлаудан өткені туралы құжаттар беру» мемлекеттік, қызмет регламентін бекіту туралы» Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрінің 2012 жылғы 27 желтоқсандағы № 901 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізіліміне № 8292 болып тіркелген, 2013 жылғы, 13 қарашада № 252.,(28191) «Егемен Қазақстан» және 2013 жылғы 13 қарашада № 314 (27588) «Казахстанская правда» газеттерінде жарияланған күші жойылды деп танылсын.
      4. Осы бұйрықтың. орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау вице-министрі Е.Ә. Байжүнісовке жүктелсін.
      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр                                        С. Қайырбекова

Қазақстан Республикасы 
Денсаулық сақтау министрінің
20 жылғы 23 маусымдағы 
№ 333 бұйрығымен   
бекітілген      

«Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу,
олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы
құжаттарды беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) ғылыми ұйымдар мен техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі, жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім және қосымша кәсіптік білім беру бағдарламасын іске асыратын денсаулық сақтау саласындағы білім беру ұйымдары (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі - денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттар:
      1) техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша - диплом;
      2) жоғары білімнің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша - диплом;
      3) интернатураны аяқтау бойынша - куәлік;
      4) жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша, магистратура мен доктарантураны аяқтау бойынша - диплом, резидентураны аяқтау бойынша - куәлік;
      5) қосымша кәсіптік білім беру бағдарламалары бойынша, қайта даярлауды аяқтау бойынша - куәлік, біліктілікті жоғарлатуды аяқтау бойынша - куәлік беру болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылы 22 мамырдағы № 562 қаулысымен бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес құжаттарды ұсынуы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты, көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшесінің маманы құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, ұсынылған құжаттардың көрсетілетін қызметті берушінің алдында қарызының жоқтығы туралы толықтығын тексереді және офис-тіркеушіге береді - орындау мерзімі 30 (отыз) минут.
      Мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты офис-тіркеуші ұсынылған құжаттарды қарайды және тиісті бұйрыққа сәйкес кадрлардың даярлықтан өткені, біліктіліктерін жоғарлатқаны және қайта даярланғаны туралы құжатты ресімдейді және оны қол қоюға:
      техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша құжаттарды ресімдеу кезінде - басшының орынбасарына;
      жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша құжаттарды ресімдеу кезінде - аттестаттау комиссиясының хатшысына;
      қосымша кәсіптік білім беру бағдарламалары бойынша құжаттарды ресімдеу кезінде - көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жібереді.
      орындау мерзімі 3 (үш) жұмыс күні.
      6. Техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша құжаттарды ресімдеу кезінде;
      басшының орынбасары құжаттың ресімделу дұрыстығын тексереді, қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді. Құжат дұрыс ресімделмеген жағдайда, қателерді жою үшін офис-тіркеушіге қайтарады -орындау мерзімі 4 (төрт) жұмыс күні;
      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжатқа қол қояды және офис-тіркеушіге береді - орындау мерзімі 3 (үш) жұмыс күні;
      7. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша құжаттарды ресімдеу кезінде;
      аттестаттау комиссиясының хатшысы құжаттың ресімделу дұрыстығын тексереді, қол қояды және аттестаттау комиссиясының төрағасына береді. Құжат дұрыс ресімделмеген жағдайда, қателерді жою үшін офис-тіркеушіге қайтарады - орындау мерзімі 3 (үш) жұмыс күні;
      аттестаттау комиссиясының төрағасы құжатқа қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді - орындау мерзімі 3 (үш) жұмыс күні;
      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжатқа қол қояды және офис-тіркеушіге береді - орындау мерзімі 3 (үш) жұмыс күні;
      8. Қосымша кәсіптік білім беру бағдарламалары бойынша құжаттарды ресімдеу кезінде - ұйым басшысы;
      көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжатқа қол қояды және офис-тіркеушіге береді. Құжат дұрыс ресімделмеген жағдайда, қателерді жою үшін офис-тіркеушіге қайтарады - орындау мерзімі 4 (төрт) жұмыс күні;
      9. Офис-тіркеуші құжатты ресімдеуді, тіркеуді аяқтайды және көрсетілетін қызметті алушыға береді - мерзімі 2 (екі) жұмыс күні.
      10. Рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі, мынадай рәсімдерді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болады.
      Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің маманы-ұсынылған құжаттарды қабылдау және толықтығын тексеру, офис-тіркеушіге беру;
      офис-тіркеуші - құжатты ресімдеу және қол қоюға беру:
      техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша құжаттарды ресімдеу кезінде;
      басшы орынбасарының қол қоюы;
      басшының қол қоюы;
      жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша құжаттарды ресімдеу кезінде;
      аттестаттау комиссиясы хатшысының қол қоюы;
      аттестаттау комиссиясы төрағасының қол қоюы;
      басшының қол қоюы;
      қосымша кәсіптік білім беру бағдарламалары бойынша құжаттарды ресімдеу кезінде;
      басшының қол қоюы.
      офис-тіркеушінің құжатты ресімдеуді аяқтауы және көрсетілетін қызметті алушыға беруі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты, көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшесінің маманы
      2) мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты офис-тіркеуші;
      3) аттестаттау комиссиясының хатшысы және төрағасы (жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша құжаттарды ресімдеу кезінде);
      4) басшының орынбасары (техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша құжаттарды ресімдеу кезінде);
      5) ұйым басшысы.
      12. Құрылымдық бөлімшелердің (қызметкерлердің) арасындағы рәсімнің (іс-қимылдың) кезеңділігін сипаттау:
      мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты, көрсетілетін қызмет берушінің құрылымдық бөлімшесінің маманы құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады, ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді және офис-тіркеушіге береді- -орындау мерзімі 30 (отыз) минут;
      офис-тіркеуші ұсынылған құжаттарды қарайды, беру үшін құжаттарды ресімдейді және осы регламенттің 5-тармағының 3) тармақшасына сәйкес жауапты тұлғаларға қол қоюға жібереді - орындау мерзімі 3 (үш) жұмыс күні;
      жауапты тұлғалар мен ұйым басшысы құжатқа қол қояды және офис-тіркеушіге береді - орындау мерзімі 9 (тоғыз) жұмыс күнінен аспайды;
      офис-тіркеуші құжатты ресімдеуді аяқтайды және көрсетілетін қызметті алушыға береді - орындау мерзімі 2 (екі) жұмыс күні.
      13. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібінің сипаты осы Регламентке қосымшаға сәйкес бизнес - процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

«Денсаулық сақтау саласының
кадрларын даярлықтан өткізу,
олардың біліктілігін арттыру
және қайта даярлау      
туралы құжаттарды беру»  
мемлекеттік көрсетілетін  
қызмет регламентіне қосымша

«Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу,
олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы
құжаттарды беру» мемлекеттік қызметті көрсету
бизнес-процестерінің анықтамалығы (мемлекеттік органның атауы)

      1) Техникалық және кәсіптік, ортадан кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша құжаттарды ресімдеу кезінде;

      2) жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің кәсіптік оқу бағдарламалары бойынша құжаттарды ресімдеу кезінде;

      3) қосымша кәсіптік білім беру бағдарламалары бойынша құжаттарды ресімдеу кезінде;

      "ҚФБ - құрылымдық функционалдық бірлік - көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің, халыққа қызмет көрсету орталығының, «электорндық үкімет» веб-порталының өзара іс-қимылы;

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения"

Приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 23 июня 2014 года № 333. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 23 июля 2014 года № 9608. Утратил силу приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 29 мая 2015 года № 426

      Сноска. Утратил силу приказом Министра здравоохранения и социального развития РК от 29.05.2015 № 426 (вводится в действие после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10пунктом 2 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах», ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения».
      2. Департаменту науки и человеческих ресурсов Министерства здравоохранения Республики Казахстан (Сыздыкова А.А.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его последующее опубликование в официальных средствах массовой информации в установленном законодательством порядке;
      2) размещение на Интернет-ресурсе Министерства здравоохранения Республики Казахстан.
      3. Признать утратившим силу приказ Министра здравоохранения Республики Казахстан от 27 декабря 2012 года № 901 «Об утверждении регламента государственной услуги «Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения» (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 8292, опубликован в газетах «Казахстанская правда» от 13 ноября 2013 года № 314 (27588) и «Егемен Қазақстан» от 13 ноября 2013 года 252 (28191)).
      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Вице - министра здравоохранения Республики Казахстан Байжунусова Э.А.
      5. Настоящий       приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр

С. Каирбекова


Утвержден
приказом Министра
здравоохранения
Республики Казахстан
от 23 июня года № 333

Регламент
государственной услуги «Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения»

      1. Общие положения

      
      1. Государственную услугу «Выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения» (далее - государственная услуга) оказывают научные организации и организации образования в области здравоохранения, реализующие программы технического и профессионального, послесреднего, высшего, послевузовского и дополнительного профессионального образования (далее - услугодатель).
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является выдача документов о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения:
      1) по профессиональным учебным программам технического и профессионального, послесреднего образования - диплома;
      2) по профессиональным учебным программам высшего образования - диплома;
      3) по окончании интернатурысвидетельства;
      4) по профессиональным учебным программам послевузовского образования, по окончании магистратуры и докторантуры - диплома, по окончании резидентурысвидетельства;
      5) по программам дополнительного профессионального образования по окончании переподготовки - удостоверения, по окончании повышения квалификации - свидетельства.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является предоставление документов услугополучателем согласно пункту 9 стандарта государственной услуги, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан № 562 от 22 мая 2014 года.
      5. Специалист структурного подразделения услугодателя, ответственного за оказание государственной услуги осуществляет прием документов, проверяет полноту представленных документов об отсутствии задолженности перед услугодателем и передает офис - регистратору - срок исполнения 30 (тридцать) минут.
      Офис - регистратор, ответственный за оказание государственной услуги рассматривает представленные документы и оформляет документ о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров в соответствии с соответствующим приказом и направляет его на подписание:
      заместителю руководителя - при оформлении документов по профессиональным учебным программам технического и профессионального, послесреднего образования;
      секретарю аттестационной комиссии - при оформлении документов по профессиональным учебным программам высшего и послевузовского образованиия);
      руководителю услугодателя - при оформлении документов по программам дополнительного профессионального образования;
      срок исполнения 3 (три) рабочих дня.
      6. При      оформлении      документов по профессиональным учебным программам технического и профессионального, послесреднего образования:
      заместитель руководителя проверяет правильность оформления документа, подписывает и передает документ руководителю услугодателя. В случае неправильного оформления документа возвращает офис - регистратору для устранения ошибок - срок исполнения 4 (три) рабочих дня;
      руководитель услугодателя подписывает документ и передает офис- регистратору - срок исполнения 3 (три) рабочих дня.
      7. При      оформлении      документов по профессиональным учебным программам высшего и послевузовского образования:
      секретарь аттестационной комиссии проверяет правильность оформления документа, подписывает и передает председателю аттестационной комиссии. В случае неправильного оформления документа возвращает офис - регистратору для устранения ошибок - срок исполнения 3 (три) рабочих дня;
      председатель аттестационной комиссии подписывает документ и передает руководителю услугодателя - срок исполнения 3 (три) рабочих дня;
      руководитель услугодателя подписывает документ и передает офис- регистратору - срок исполнения 3 (три) рабочих дня.
      8. При      оформлении      документов по программам дополнительного профессионального образования - руководителю организации;
      руководитель услугодателя подписывает документ и передает офис- регистратору. В случае неправильного оформления документа возвращает офис - регистратору для устранения ошибок - срок исполнения 4 (четыре) рабочих дня;
      9. Офис - регистратор завершает оформление, регистрацию документа и выдает услугополучателю - срок 2 (два) рабочих дня.
      10. Результат процедуры (действия), который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия).
      Специалист структурного подразделения услугодателя - прием и проверка полноты представленных документов, передача офис - регистратору;
      офис - регистратор - оформление документа и передача на подписание:
      при оформлении документов по профессиональным учебным программам
      технического и профессионального, послесреднего образования:
      подписание заместителем руководителя;
      подписание руководителем;
      при оформлении документов по профессиональным учебным программам высшего и послевузовского образованиия):
      подписание секретарем аттестационной комиссии;
      подписание председателем аттестационной комиссии;
      подписание руководителем;
      при оформлении документов по программам дополнительного профессионального образования:
      подписание руководителем.
      завершение оформления документа офис - регистратором и выдача услугополучателю.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      11. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист структурного подразделения услугодателя, ответственного за оказание государственной услуги;
      2) офис - регистратор, ответственный за оказание государственной услуги;
      3) секретарь и председатель аттестационной комиссии (при оформлении документов по профессиональным учебным программам высшего и послевузовского образования);
      4) заместитель руководителя (при оформлении документов по профессиональным учебным программам технического и профессионального, послесреднего образования);
      5) руководитель организации.
      12. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками):
      специалист структурного подразделения услугодателя, ответственного за оказание государственной услуги осуществляет прием документов, проверяет полноту представленных документов и передает офис - регистратору - срок исполнения 30 (тридцать) минут;
      офис - регистратор рассматривает представленные документы, оформляет документ для выдачи и направляет на подписание ответственным лицам в соответствии с подпунктом 3 пункта 5 настоящего регламента - срок исполнения 3 (три) рабочих дня;
      ответственные лица и руководитель организации подписывают документ и передают офис - регистратору - срок исполнения не более 9 (девяти) рабочих дней;
      офис - регистратор завершает оформление, регистрацию документа и выдает услугополучателю - срок исполнения 2 (два) рабочих дня.
      13. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов согласно приложению к настоящему Регламенту.


Приложение
к регламенту государственной
услуги «Выдача документов о
прохождении подготовки,
повышении квалификации и
переподготовке кадров отрасли
здравоохранения»

Справочник
бизнес-процессов оказания государственной услуги
«Выдача документов о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров отрасли здравоохранения»

      (наименование государственной услуги)
      1) При оформлении документов по профессиональным учебным программам технического и профессионального, послесреднего образования;

 
      3) При оформлении документов по профессиональным учебным программам высшего и послевузовского образования;

 
      4) При оформлении документов по программам дополнительного профессионального образования;

 
      *СФЕ - структурно - функциональная единица: взаимодействие структурных подразделений (работников) услугодателя, центра обслуживания населения, веб-портала «электронного правительства»;