"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 25 маусымдағы N 212 қаулысы. Солтүстік Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 28 шілдеде N 2879 болып тіркелді. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 20 тамыздағы N 309 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды – Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 20.08.2015 N 309 қаулысымен (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес Солтүстік Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Солтүстік Қазақстан
облысының әкімі
Е. Сұлтанов

  Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 25 маусымдағы № 212 қаулысымен бекітілген

"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) мекенжайлары осы мемлекеттік қызмет регламентіне 1, 2-қосымшаларда көрсетілген "Солтүстік Қазақстан облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі - Көрсетілетін қызметті беруші) "Солтүстік Қазақстан облысының дін істері басқармасы" (бұдан әрі - Басқарма) мемлекеттік мекемесінің келісімі бойынша көрсетеді.
      Өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беруді көрсетілетін қызметті беруші жүзеге асырады.
      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесi - облыстардың, республикалық маңызы бар қаланың және астананың жергілікті атқарушы органдарының ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу, олардың орналасатын жерін айқындау, немесе үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешімі немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекет тәртібінің сипатамасы

      4. "Діни қызмет саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 137 қаулысымен бекітілген "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 1, 2-қосымшасына сәйкес өтініш, рәсімді (іс-әрекетті) бастауға негіз болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері стандарттың 1, 2-қосымшасына сәйкес өтінішті және стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды қабылдауды жүзеге асырады – 20 минуттан аспайды, және оларды "Солтүстік Қазақстан облысы әкімінің аппараты" (бұдан әрі – аппарат) мемлекеттік мекемесінің кеңсесіне тіркеу үшін жолдайды – күнтізбелік 1 күн ішінде;
      Нәтиже – соңынан өтініш пен құжаттар топтамасын аппаратта тіркеп, күні мен уақыты көрсетіліп мөртаңба қойылған көрсетілетін қызметті алушы өтінішінің көшірмесі.
      2) Аппарат кеңсесінің қызметкері құжаттарды тіркеп Солтүстік Қазақстан облысы әкіміне (бұдан әрі - әкім) қарауға жолдайды – күнтізбелік 1 күн ішінде;
      Нәтиже - облыс әкімі аппаратында тіркелген көрсетілетін қызметті алушының құжаттары;
      3) Облыс әкімі өтініш пен құжаттарды қарайды, бұрыштама қояды, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдайды - күнтізбелік 1 күн ішінде;
      Нәтиже - облыс әкімінің қарары бар, тіркелген құжаттар;
      4) Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері облыс әкімінің бұрыштамасы бар қабылдаған құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады - күнтізбелік 1 күн ішінде;
      Нәтиже - көрсетілетін қызметті алушының тіркелген құжаттары көрсетілетін қызметті берушіде;
      5) Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы танысады және жауапты орындаушыны анықтайды - 1 сағат;
      Нәтиже - жауапты орындаушының анықталуы;
      6) Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттардың толықтығын және дұрыстығын тексеріп, соңынан Басқармаға келісу үшін беруді жүзеге асырады - күнтізбелік 3 күн ішінде;
      Нәтиже - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын Басқармаға жолдау;
      7) Басқарма, көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарастырады, және соңынан көрсетілетін қызметті берушіге жолданатын келісімді немесе мемлекеттік қызметті көрсету келісімінен бас тарту туралы дәлелденген жауапты дайындайды - күнтізбелік 4 күн ішінде;
      Нәтиже - келісім немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап;
      8) Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы шешімнің жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты дайындайды - күнтізбелік 2 күн ішінде;
      Нәтиже - шешімнің жобасы немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап;
      9) Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, шешім жобасына немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапқа қол қояды - күнтізбелік 1 күн ішінде;
      Нәтиже - қол қойылған шешімнің жобасы немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап;
      10) Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері шешім жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты аппараттың кеңсесіне жолдайды - күнтізбелік 1 күн ішінде;
      Нәтиже - шешімнің жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты аппарат кеңсесіне жолдау;
      11) Соңынан көрсетілетін қызметті берушіге жолдау үшін, әкім шешімді бекітеді немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапқа қол қояды - күнтізбелік 8 күн ішінде;
      Нәтиже - бекітілген шешім немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауап;
      12) Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға шешімді немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты тапсырады немесе пошта арқылы жолдайды - 30 минут ішінде;
      Нәтиже - шешімді немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты тапсыру немесе жолдау.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісіне қатысатын Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) аппараттың кеңсе қызметкері;
      3) әкім;
      4) Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      5) Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      6) Басқарма.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасында өзара іс-әрекеттің реттілігін сипаттау:
      1) Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтініш пен құжаттарды қабылдайды - 20 минуттан аспайды, оларды аппарат кеңсесіне тіркеу үшін жолдайды - күнтізбелік 1 күн ішінде;
      2) аппарат кеңсе қызметкері құжаттарды тіркейді, соңынан әкімге жолдайды - күнтізбелік 1 күн ішінде;
      3) әкім өтінішті құжаттармен қарастырады, бұрыштама қояды, оларды Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне жолдайды - күнтізбелік 1 күн ішінде;
      4) Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері әкімнің бұрыштамасы бар қабылдаған құжаттарды Көрсетілетін қызметті берушінің басшысына ұсынады - күнтізбелік 1 күн ішінде;
      5) Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы танысады және жауапты орындаушыны анықтайды - 1 сағат;
      6) соңынан Басқармаға келісу үшін беруге Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттардың толықтығын және дұрыстығын тексереді - күнтізбелік 3 күн ішінде;
      7) Басқарма Көрсетілетің қызметті алушының құжаттарын қарастырады, және соңынан Көрсетілетін қызметті берушіге жолдауға келісімді немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты дайындайды - күнтізбелік 4 күн ішінде;
      8) Көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы шешімнің жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты дайындайды - күнтізбелік 2 күн ішінде;
      9) Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы құжаттармен танысады, шешім жобасына немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапқа қол қояды - күнтізбелік 1 күн ішінде;
      10) Көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері шешім жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты аппараттың кеңсесіне жолдайды - күнтізбелік 1 күн ішінде;
      11) соңынан Көрсетілетін қызметті берушіге жолдауға, әкім шешімді немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты бекітеді– күнтізбелік 8 күн ішінде;
      12) Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушыға шешімді немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты тапсырады немесе пошта арқылы жолдайды - 30 минут ішінде.
      8. Рәсімнің (іс-әрекеттің) реттілігінің сипаттамасы "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес-үдерісі анықтамалығында осы регламентің 5 қосымшасына сәйкес сүйемелденеді.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісінде басқа да көрсетілетін қызметті берушілермен іс-әрекет тәртібінің сипаттамасы

      10. Басқа да Көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының сұратуын өңдеу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды келісу үшін Басқармаға жолдайды - күнтізбелік 3 күн ішінде;
      2) Басқарма Көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарастырады және Көрсетілетін қызметті берушіге ілгеріде жолдай отыра, келісуді немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелденген жауапты дайындайды - күнтізбелік 5 күн ішінде.

  Ғибадат үйлерiн (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерiн айқындау, сондай-ақ үйлердi (ғимараттарды) ғибадат үйлерi (ғимараттары) етiп қайта бейiндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешiм беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентіне 1-қосымша

Қызмет берушінің мекенжайы

Бөлімнің атауы
Заңды мекенжай
Жұмыс уақыты
Байланыс телефоны және электрондық мекенжай
"Солтүстік Қазақстан облысының сәулет және қала құрылысы басқармасы" мемлекеттік мекемесі
Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 23
Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс 13.00-14.00, демалыс күндері – сенбі және жексенбі
8(7152) 46-29-44
uag@sko.kz

  Ғибадат үйлерiн (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерiн айқындау, сондай-ақ үйлердi (ғимараттарды) ғибадат үйлерi (ғимараттары) етiп қайта бейiндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешiм беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентіне 2-қосымша

Басқарманың мекенжайы

Бөлімнің атауы
Заңды мекенжай
Жұмыс уақыты
Байланыс телефоны және электрондық мекенжай
"Солтүстік Қазақстан облысының дін істері басқармасы" мемлекеттік мекемесі
Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Қазақстан Конституциясы көшесі, 38
Күн сайын сағат 9.00-ден 18.00-ге дейін, түскі үзіліс 13.00-14.00, демалыс күндері – сенбі және жексенбі
8(7152) 46-30-25
udr@sko.kz

  Ғибадат үйлерiн (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерiн айқындау, сондай-ақ үйлердi (ғимараттарды) ғибадат үйлерi (ғимараттары) етiп қайта бейiндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешiм беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентіне 3-қосымша

             Өтініш нысаны

             _________________ (облысының,

             республикалық маңызы бар қаланың,

             астананың) әкіміне

             _________________________________

             (тегi, аты, әкесiнiң аты)

             Өтiнiш берушi ___________________

             _________________________________

             _________________________________

             (жеке тұлғалар үшiн тегi, аты, әкесiнiң

             аты, мекенжайы және телефоны, заңды

             тұлғалар үшiн ұйымның атауы, почталық

             мекенжайы және телефоны)

            Өтініш

       __________________________ мекенжайы бойынша орналасқан жалпы көлемi ____ гектар жер учаскесiнде ғибадат үйiн (ғимаратын) салу туралы шешiм берудi сұраймын.
       Ғибадат үйi (ғимарат) ______________________________________
       (конфессияға тиесiлiлiгi)
       Ғибадат үйi құрылысын қаржыландыру көзi _______________________
       Ғибадат үйiнiң (ғимараттарының) сыйымдылығы (адамдар саны)_____
       Қолы, күнi
       Мөрi (заңды тұлғаларға)________________________________________

  Ғибадат үйлерiн (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерiн айқындау, сондай-ақ үйлердi (ғимараттарды) ғибадат үйлерi (ғимараттары) етiп қайта бейiндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешiм беру" мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламентіне 4-қосымша

             Өтініш нысаны

             _________________ (облысының,

             республикалық маңызы бар қаланың,

             астананың)әкіміне

             _________________________________

             (тегi, аты, әкесiнiң аты)

             Өтiнiш берушi ___________________

             _________________________________

             _________________________________

             (жеке тұлғалар үшiн тегi, аты, әкесiнiң

             аты, мекенжайы және телефоны, заңды

             тұлғалар үшiн ұйымның атауы, почталық

             мекенжайы және телефоны)

            Өтініш

       _____________________________________________ мекенжайы бойынша орналасқан______________________________ үйiн (ғимаратын) ғибадат үйi (ғимараты) етiп қайта бейiндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешiм берудi сұраймын.
       Ғибадат үйi (ғимарат) ______________________________________
       (конфессияға тиесiлiлiгi)
       Ғибадат үйiнiң (ғимараттарының) сыйымдылығы (адамдар саны)_____
       Қолы, күнi
       Мөрi (заңды тұлғаларға)________________________________________

  "Ғибадат үйлерін (ғимараттарын)
салу және олардың орналасатын
жерін айқындау, сондай-ақ
үйлерді (ғимараттарды)
ғибадат үйлері (ғимараттары)
етіп қайта бейіндеу (функционалдық
мақсатын өзгерту) туралы шешім
беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 5-қосымша

"Ғибадат үйлерін (ғимараттарын) салу және олардың орналасатын жерін айқындау, сондай-ақ үйлерді (ғимараттарды) ғибадат үйлері (ғимараттары) етіп қайта бейіндеу (функционалдық мақсатын өзгерту) туралы шешім беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі бизнес-үдерісінің анықтамалығы
Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы көрсетілген кезде

      


      Шартты белгілер:
      


Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)"

Постановление акимата Северо-Казахстанской области от 25 июня 2014 года N 212. Зарегистрировано Департаментом юстиции Северо-Казахстанской области 28 июля 2014 года N 2879. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 20 августа 2015 года N 309

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Северо-Казахстанской области от 20.08.2015 N 309 (вводится в действие со дня подписания).
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Северо-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить
      на курирующего заместителя акима области.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким
Северо-Казахстанской области
Е. Султанов

  Утвержден
постановлением акимата
Северо-Казахстанской области
от 25 июня 2014 года № 212

Регламент государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)" (далее – государственная услуга) оказывается государственным учреждением "Управление архитектуры и градостроительства Северо-Казахстанской области" (далее – Услугодатель), по согласованию с государственным учреждением "Управление по делам религий Северо-Казахстанской области" (далее – Управление), адреса которых указаны в приложениях 1, 2 к настоящему регламенту.
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется Услугодателем.
      2. Форма оказываемой государственной услуги: бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – решение местного исполнительного органа области, о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения или о перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения), либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) Услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление по форме согласно приложений 1, 2 Стандарта государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)" (далее Стандарт) утвержденные постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 137 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере религиозной деятельности".
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) сотрудник канцелярии Услугодателя осуществляет прием заявлений по форме согласно приложениям 1, 2 стандарта и документов указанных в п. 9 стандарта – не более 20 минут, и направляет их в канцелярию государственного учреждения "Аппарат акима Северо-Казахстанской области" (далее аппарат) для регистрации – в течение 1 календарного дня;
      Результат - копия заявления Услугополучателя со штампом, с последующей регистрацией заявления и пакета документов в аппарате, с указанием даты и времени приема;
      2) сотрудник канцелярии аппарата регистрирует документы и направляет акиму Северо-Казахстанской области (далее аким) для рассмотрения – в течении 1 календарного дня;
      Результат - зарегистрированные документы Услугополучателя в аппарате акима области;
      3) аким области рассматривает заявление и документы, визирует и направляет в канцелярию Услугодателя – в течении 1 календарного дня;
      Результат - зарегистрированные документы с визой акима области;
      4) сотрудник канцелярии Услугодателя предоставляет полученные документы с визой акима руководителю Услугодателя – в течении 1 календарного дня;
      Результат - зарегистрированные документы Услугополучателя у Услугодателя;
      5) Руководитель Услугодателя ознакамливается и определяет ответственного исполнителя – 1 час;
      Результат - определение ответственного исполнителя;
      6) ответственный исполнитель Услугодателя осуществляет проверку полноты и соответствие достоверности документов с последующей передачей для согласования в Управление – в течение 3 календарных дней;
      Результат - направление документов Услугополучателя в Управление;
      7) Управление рассматривает документы Услугополучателя и подготавливает согласование с последующим направлением Услугодателю либо мотивированный ответ об отказе в согласовании государственной услуги – в течение 4 календарных дней;
      Результат - согласование либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      8) ответственный исполнитель Услугодателя подготавливает проект решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – в течение 2 календарных дней;
      Результат - проект решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      9) Руководитель Услугодателя ознакамливается с документами, подписывает проект решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – в течение 1 календарного дня;
      Результат - подписанный проект решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      10) сотрудник канцелярии Услугодателя направляет проект решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в канцелярию аппарата – в течение 1 календарного дня;
      Результат - направление проекта решения либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в канцелярию аппарата;
      11) аким утверждает решение либо подписывает мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги с последующим направлением Услугодателю – в течение 8 календарных дней;
      Результат - утвержденное решение либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги;
      12) Услугодатель выдает или направляет по почте Услугополучателю решение либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – в течение 30 минут.
      Результат - выдача или направление решения либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) Услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии Услугодателя;
      2) сотрудник канцелярии аппарата;
      3) аким;
      4) руководитель Услугодателя;
      5) ответственный исполнитель Услугодателя;
      6) Управление.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) сотрудник канцелярии Услугодателя осуществляет прием заявлений и документов – не более 20 минут; и направляет их в канцелярию аппарата для регистрации – в течение 1 календарного дня;
      2) сотрудник канцелярии аппарата регистрирует документы с последующим направлением акиму – в течение 1 календарного дня;
      3) аким рассматривает заявление с документами, визирует и направляет их в канцелярию Услугодателя – в течении 1 календарного дня;
      4) сотрудник канцелярии Услугодателя предоставляет полученные документы с визой акима руководителю Услугодателя – в течении 1 календарного дня;
      5) Руководитель Услугодателя ознакамливается и определяет ответственного исполнителя – 1 час;
      6) ответственный исполнитель Услугодателя осуществляет проверку полноты и соответствие достоверности документов с последующей передачей для согласования в Управление – в течение 3 календарных дней;
      7) Управление рассматривает документы Услугополучателя и подготавливает согласование с последующим направлением Услугодателю либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – в течение 4 календарных дней;
      8) ответственный исполнитель Услугодателя подготавливает проект решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – в течение 2 календарных дней;
      9) Руководитель Услугодателя ознакамливается с документами, подписывает проект решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – в течение 1 календарного дня;
      10) сотрудник канцелярии Услугодателя направляет проект решения либо проект мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги в канцелярию аппарата – в течение 1 календарного дня;
      11) аким утверждает решение либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги с последующим направлением Услугодателю – в течение 8 календарных дней;
      12) Услугодатель выдает или направляет по почте Услугополучателя решения либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – в течение 30 минут.
      8. Описание последовательности процедур (действий) сопровождается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)" согласно приложения 5 настоящего регламента.

4. Описание порядка взаимодействия с иными услугодателями процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения к иным Услугодателям, длительность обработки запроса Услугополучателя:
      1) ответственный исполнитель Услугодателя направляет документы для согласования в Управление – в течение 3 календарных дней;
      2) Управление рассматривает документы Услугополучателя и подготавливает согласование с последующим направлением Услугодателю либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – в течение 5 календарных дней.

  Приложение 1 к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений),
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании
(изменении функционального назначения)
зданий (сооружений) в культовые здания
(сооружения)"

Адрес Услугодателя

Наименование отдела
Юридический адрес
График работы
Контактный телефоны и электронный адрес
Государственное учреждение "Управление архитектуры и градостроитель-ства Северо-Казах- станской области"
Северо-Казахстан-ская область, город Петропавловск, улица Конституции Казахстана, 23
Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, 13.00-14.00 обеденный перерыв, выходной – суббота и воскресенье
8 (7152) 46-29-44,
uag@sko.kz

  Приложение 2 к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений),
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании
(изменении функционального назначения)
зданий (сооружений) в культовые здания
(сооружения)"

Адрес Управления

Наименование отдела
Юридический адрес
График работы
Контактныйтелефон и электронный адрес
Государственное учреждение "Управление по делам религий Северо- Казахстанской области"
Северо-Казахстан- ская область, город Петропавловск, улица Конституции Казахстана, 38
Ежедневно с 9.00 до 18.00 часов, 13.00-14.00 обеденный перерыв, выходной - суббота и
воскресенье
8(7152)
46-30-25
udr@sko.kz

  Приложение 3 к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений),
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании
(изменении функционального назначения)
зданий (сооружений) в культовые здания
(сооружения)"

            форма заявления

             Акиму _______________(области)

             ______________________________

             (фамилия, имя, отчество)

             от Заявителя

             ______________________________

             ______________________________

             ______________________________

             (фамилия, имя, отчество, адрес

             и телефон для физических лиц.

             Наименование организации,

             почтовый адрес и телефон для

             юридических лиц)

            ЗАЯВЛЕНИЕ

      Прошу Вас выдать решение о строительстве культового здания (сооружения) на земельном участке, площадью ______ га, расположенного по адресу: _________________________________________________________.
       Культовое здание (сооружение) ________________________________.
       (конфессиональная принадлежность)
       Источник финансирования строительства культового здания (сооружения) _______________________________________________________.
       Вместимость культового здания (сооружения) (указывается количество прихожан) _______________________________________________.
       ________________
      Подпись, дата
      Печать (для юридических лиц)

  Приложение 4 к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений),
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании
(изменении функционального назначения)
зданий (сооружений) в культовые здания
(сооружения)"

            форма заявления

             Акиму _______________ (области)

             _______________________________

             (фамилия, имя, отчество)

             от Заявителя

             _______________________________

             _______________________________

             _______________________________

             (фамилия, имя, отчество, адрес

             и телефон для физических лиц.

             Наименование организации,

             почтовый адрес и телефон для

             юридических лиц)

            ЗАЯВЛЕНИЕ

       Прошу Вас выдать решение о перепрофилировании (изменении функционального назначения) здания (сооружения) с "_________________" в культовое здание (сооружение), расположенного по адресу ____________________________________________________________________
       Культовое здание (сооружение) ________________________________.
       (конфессиональная принадлежность)
       Вместимость культового здания (сооружения) (указывается количество прихожан) _______________________________________________.
       ________________
      Подпись, дата
      Печать (для юридических лиц)

  Приложение 5 к регламенту
государственной услуги
"Выдача решения о строительстве
культовых зданий (сооружений),
определении их месторасположения,
а также перепрофилировании
(изменении функционального назначения)
зданий (сооружений) в культовые
здания (сооружения)"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача решения о строительстве культовых зданий (сооружений), определении их месторасположения, а также перепрофилировании (изменении функционального назначения) зданий (сооружений) в культовые здания (сооружения)"
При оказании государственной услуги через канцелярию услугодателя

      


      Условные обозначения: