"Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Атырау облысы әкімдігінің 2014 жылғы 11 шілдедегі № 191 қаулысы. Атырау облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 12 тамызда № 2963 болып тіркелді. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 2015 жылғы 02 қазандағы № 311 қаулысымен

      РҚАО ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Ескерту. Күші жойылды - Атырау облысы әкімдігінің 02.10.2015 № 311 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Заңының 16-бабының 3-тармағына сәйкес Атырау облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Осы қаулының қосымшасына сәйкес "Денсаулық сақтау саласындағы кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Атырау облысы әкімінің орынбасары Ш.Мұқанға жүктелсін.
      3. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және ол алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі Б. Ізмұхамбетов

  Атырау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 11 шілде
№ 191 қаулысына қосымша
Атырау облысы әкімдігінің
2014 жылғы 11 шілде
№ 191 қаулысымен бекітілген

"Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Атырау медицина колледжі" шаруашылық жүргізу құқығындағы коммуналдық мемлекеттік кәсіпорнымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны - қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттар.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимылдар тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету бойынша рәсімнің (әрекеттің) бастауына негіз болып Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 мамырдағы № 562 "Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - стандарт) 9-тармағымен көзделген құжаттар табылады.
      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету бойынша процесі келесідей рәсімдерден (әрекеттерден) тұрады:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері құжаттарды қабылдайды, тіркейді және тіркелген құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің орындаушы-қызметкеріне (бұдан әрі – қызметкер-орындаушы) береді – 30 (отыз) минуттан артық емес;
      2) қызметкер - орындаушы ұсынылған құжаттарды қарайды, көрсетілетін қызметті берушінің құжатты беру туралы бұйрығына сәйкес кадрларды даярлау, біліктілікті арттыру және қайта даярлаудан өткені туралы құжатты ресімдейді және жетекшілік ететін көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасарына (бұдан әрі - орынбасар) келісуге береді – 1 (бір) жұмыс күнінен артық емес;
      3) орынбасар тексереді және бұрыштама қояды - 30 (отыз) минуттан артық емес;
      4) орынбасардың бұрыштамасынан кейін қызметкер - орындаушы құжатты басшыға қол қоюға береді – 30 (отыз) минуттан артық емес;
      5) басшы құжаттарға қол қояды және көрсетілетін мемлекеттік қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін қызметкер - орындаушыға тіркеуге жолдайды – 30 (отыз) минуттан артық емес;
      6) қызметкер - орындаушы көрсетілетін қызмет нәтижесін тіркеп, көрсетілетін қызметті алушы есепке алу журналына қол қойғаннан кейін мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға қолма-қол ұсынады - мемлекеттік аттестаттау комиссиясының (біліктілік комиссиясы) немесе көрсетілетін қызметті беруші басшысының шешімі қабылданған күнінен бастап 14 (он төрт) жұмыс күнінен артық емес.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      6. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету процесінде келесі құрылымдық-функционалды бірліктер (бұдан әрі - ҚФБ) тартылады:
      көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері;
      қызметкер - орындаушы;
      орынбасар;
      басшы.
      7. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы Регламенттің 1-қосымшасында, "Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы 2-қосымшасында көрсетілген.

  "Денсаулық сақтау саласының кадрларын
даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін
арттыру және қайта даярлау туралы
құжаттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 1- қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау

      


  "Денсаулық сақтау саласының кадрларын
даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін
арттыру және қайта даярлау туралы
құжаттарды беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 2- қосымша

"Денсаулық сақтау саласының кадрларын даярлықтан өткізу, олардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау туралы құжаттарды беру" Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача документов о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров отрасли здравоохранения"

Постановление Акимата Атырауской области от 11 июля 2014 года № 191. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 12 августа 2014 года № 2963. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 02 октября 2015 года № 311

      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Атырауской области от 02.10.2015 № 311 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 3 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Атырауской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить регламент государственной услуги "Выдача документов о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров отрасли здравоохранения" согласно приложению к настоящему постановлению.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Мукан Ш. – заместителя акима Атырауской области.
      Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      Аким области Б. Измухамбетов

  Приложение к постановлению
акимата Атырауской области
от 11 июля 2014 года № 191
Утвержден постановлением
акимата Атырауской области
от 11 июля 2014 года № 191

Регламент государственной услуги
"Выдача документов о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров отрасли здравоохранения"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача документов о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров отрасли здравоохранения" (далее - государственная услуга) оказывается коммунальным государственным предприятием на праве хозяйственного ведения "Атырауский медицинский колледж" (далее – услугодатель).
      2. Форма оказания государственной услуги - бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – документы о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовки кадров отрасли здравоохранения.

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги являются документы, предусмотренные пунктом 9 стандарта государственной услуги, утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 мая 2014 года № 562 "Об утверждении стандарта государственной услуг "Выдача документов о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров отрасли здравоохранения" (далее - стандарт).
      5. Процесс оказания государственной услуги состоит из следующих процедур (действий):
      1) сотрудник услугодателя принимает, регистрирует документы и передает зарегистрированные документы сотруднику - исполнителю структурного подразделения услугодателя (далее – сотрудник - исполнитель) – не более 30 (тридцать) минут;
      2) сотрудник – исполнитель рассматривает представленные документы, оформляет документ о прохождении подготовки, повышения квалификации и переподготовки кадров, в соответствии с приказом услугодателя о выдаче документа и передает на согласование курирующему заместителю руководителя услугодателя (далее - заместитель) – не более 1 (одного) рабочего дня;
      3) заместитель проверяет и ставит резолюцию – не более 30 (тридцать) минут;
      4) после резолюции заместителя сотрудник – исполнитель передает документы на подпись руководителю – не более 30 (тридцать) минут;
      5) руководитель подписывает документы и передает сотруднику-исполнителю на регистрацию для выдачи услугополучателю результат государственной услуги – не более 30 (тридцать) минут;
      6) сотрудник - исполнитель регистрирует и нарочно передает услугополучателю результат государственной услуги, после подписания услугополучателя в журнале учета – не более 14 (четырнадцать) рабочих дней со дня принятия решения итоговой Государственной аттестационной комиссии (квалификационной комиссии) или руководителя услугодателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. В процессе оказания государственной услуги задействованы следующие структурно-функциональные единицы (далее – СФЕ):
      сотрудник услугодателя;
      сотрудник – исполнитель;
      заместитель;
      руководитель.
      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) приведены в приложении 1, справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги "Выдача документов о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров отрасли здравоохранения" в приложении 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к регламенту государственной услуги
"Выдача документов о прохождении подготовки,
повышении квалификации и переподготовке
кадров отрасли здравоохранения"

Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2
к регламенту государственной услуги
"Выдача документов о прохождении подготовки,
повышении квалификации и переподготовке
кадров отрасли здравоохранения"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача документов о прохождении подготовки, повышении квалификации и переподготовке кадров отрасли здравоохранения"