"Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 27 наурыздағы N 71 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 11 мамырда N 3304 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 14 қыркүйектегі № 233 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 14.09.2015 № 233 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Мәтінде авторлық орфография және пунктуация сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабына, "Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 ақпандағы № 160 қаулысына сәйкес Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі, бірақ "Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 ақпандағы № 160 қаулысының қолданысқа енгізілуінен бұрын емес.
 

Облыс әкімі

Б. Сапарбаев

   


Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы " 27 "_наурыздағы
№ 71 қаулысымен
бекітілді

"Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер
көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның
телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) өтініштерді қабылдауды және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беруді жүзеге асыратын облыстың жергілікті атқарушы органы (бұдан әрі – қызмет беруші) көрсетеді, сондай-ақ ол бұл қызметті www.e.gov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы да көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету түрі: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасы (бұдан әрі – лицензия) немесе Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 28 ақпандағы № 160 қаулысымен бекітілген "Астық қолхаттарын беру арқылы қойма қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны электрондық және (немесе) қағаз түрінде.
 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл
тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға қызмет алушының өтінішінің немесе электрондық сұрау салуының болуы негіз болады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны:
      лицензия беру кезінде:
      1) қызмет берушінің кеңсесінде Стандарттың 9-тармағына сәйкес қызмет алушының өтініші мен құжаттарын қабылдау және тіркеу. Орындалу уақыты – отыз минуттан артық емес;
      2) қызмет беруші басшысының жауапты орынбасарын айқындау. Орындалу уақыты – бір жұмыс күні ішінде;
      3) қызмет беруші бөлімінің жауапты басшысын айқындау. Орындалу уақыты – бір жұмыс күні ішінде;
      4) қызмет берушінің жауапты орындаушысын айқындау. Орындалу уақыты – бір жұмыс күні ішінде;
      5) қызмет берушінің жауапты орындаушысының ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруі. Орындалу уақыты – отыз минуттың ішінде;
      6) біліктілік талаптарына сәйкестігін растау үшін лицензиялау алдындағы тексеруді жүргізу. Орындалу уақыты – екі жұмыс күн ішінде;
      7) қызмет алушы жергілікті атқарушы органға жүгінген жағдайда лицензияны ресімдеу және беру. Орындалу уақыты – отыз минут ішінде;
      лицензияны қайта ресімдеу кезінде:
      1) қызмет берушіні ң кеңсесінде Стандарттың 9-тармағына сәйкес қызмет алушының өтініші мен құжаттарын қабылдау және тіркеу. Орындалу уақыты – отыз минуттан артық емес;
      2) қызмет беруші басшысының жауапты орынбасарын айқындау. Орындалу уақыты – бір жұмыс күні ішінде;
      3) қызмет беруші бөлімінің жауапты басшысын айқындау. Орындалу уақыты – бір жұмыс күні ішінде;
      4) қызмет берушінің жауапты орындаушысын айқындау. Орындалу уақыты – бір жұмыс күні ішінде;
      5) қызмет берушінің жауапты орындаушысының ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруі. Орындалу уақыты – отыз минут ішінде;
      6) қызмет алушы жергілікті атқарушы органға жүгінген жағдайда лицензияны қайта ресімдеу. Орындалу уақыты – отыз минут ішінде;
      лицензияның телнұсқасын беру кезінде:
      1) қызмет берушінің кеңсесінде Стандарттың 9-тармағына сәйкес қызмет алушының өтініші мен құжаттарын қабылдау және тіркеу. Орындалу уақыты – отыз минуттан артық емес;
      2) қызмет беруші басшысының жауапты орынбасарын айқындау. Орындалу уақыты – бір жұмыс күні ішінде;
      3) қызмет беруші бөлімінің жауапты басшысын айқындау. Орындалу уақыты – үш сағат ішінде;
      4) қызмет берушінің жауапты орындаушысын айқындау. Орындалу уақыты – екі сағат ішінде;
      5) қызмет берушінің жауапты орындаушысының ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруі. Орындалу уақыты – отыз минут ішінде;
      6) қызмет алушы жергілікті атқарушы органға жүгінген жағдайда лицензияның телнұсқасын ресімдеу және беру. Орындалу уақыты – отыз минут ішінде.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдардың) нәтижесі:
      лицензия беру кезінде:
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша рәсімнің нәтижесі 2-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын кіріс хат-хабар журналында тіркеу болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылдың нәтижесі 3-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын қызмет беруші басшысының жауапты орынбасарын айқындау туралы бұрыштама болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылдың нәтижесі 4-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын қызмет беруші бөлімінің жауапты басшысын айқындау туралы бұрыштама болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимылдың нәтижесі 5-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын қызмет берушінің жауапты орындаушысын айқындау туралы бұрыштама болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимылдың нәтижесі 6-шы іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын құжаттарды қабылдау болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 6-шы іс-қимылдың нәтижесі 7-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын Стандарттың 2 қосымшасына сәйкес мәліметтер нысанын толтыру болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 7-ші іс-қимылдың нәтижесі лицензия беру болып табылады.
      лицензияны қайта ресімдеу кезінде:
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша рәсімнің нәтижесі 2-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын кіріс хат-хабар журналында тіркеу болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылдың нәтижесі 3-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын қызмет беруші басшысының жауапты орынбасарын айқындау туралы бұрыштама болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылдың нәтижесі 4-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын қызмет беруші бөлімінің жауапты басшысын айқындау туралы бұрыштама болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимылдың нәтижесі 5-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын қызмет берушінің жауапты орындаушысын айқындау туралы бұрыштама болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимылдың нәтижесі 6-шы іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын құжаттарды қабылдау болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 6-шы іс-қимылдың нәтижесі лицензияны қайта ресімдеу болып табылады;
      лицензияның телнұсқасын беру кезінде:
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 1-ші іс-қимыл бойынша рәсімнің нәтижесі 2-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын кіріс хат-хабар журналында тіркеу болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-ші іс-қимылдың нәтижесі 3-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын қызмет беруші басшысының жауапты орынбасарын айқындау туралы бұрыштама болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-ші іс-қимылдың нәтижесі 4-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын қызмет беруші бөлімінің жауапты басшысын айқындау туралы бұрыштама болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 4-ші іс-қимылдың нәтижесі 5-ші іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын қызмет берушінің жауапты орындаушысын айқындау туралы бұрыштама болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 5-ші іс-қимылдың нәтижесі 6-шы іс-қимылды бастау үшін негіз болып табылатын құжаттарды қабылдау болып табылады.
      Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 6-шы іс-қимылдың нәтижесі лицензияның телнұсқасын беру болып табылады.
 

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) қызмет берушінің кеңсесі;
      2) қызмет берушінің басшысы;
      3) қызмет беруші басшысының орынбасары;
      4) қызмет беруші бөлімінің басшысы;
      5) қызмет берушінің жауапты орындаушысы.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсетуге қажетті рәсімдерді (іс-қимылдарды) сипаттау:
      1) қызмет берушінің кеңсесі Стандарттың 1 қосымшасына сәйкес нысан бойынша қызмет алушының өтінішін және мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесін қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады және тіркелген өтініштің көшірмесін береді. Орындалу уақыты – отыз минуттан артық емес;
      2) қызмет берушінің басшысы жауапты орынбасарды айқындайды. Орындалу уақыты – бір жұмыс күні ішінде;
      3) қызмет беруші басшысының орынбасары бөлімнің жауапты басшысын айқындайды. Орындалу уақыты – бір жұмыс күні ішінде;
      4) қызмет беруші бөлімінің басшысы жауапты орындаушыны айқындайды. Орындалу уақыты – бір жұмыс күні ішінде;
      5) қызмет берушінің жауапты орындаушысы ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруді жүзеге асырады. Орындалу уақыты – отыз минут ішінде.
      Ұсынылған құжаттар толық болмаған фактілер анықталған жағдайда қызмет беруші өтінішті әрі қарай қараудан бас тарту туралы екі жұмыс күні ішінде жазбаша дәлелді жауап береді;
      6) біліктілік талаптарына сәйкестігін растау үшін лицензиялау алдындағы тексеруді жүргізу және Стандарттың 2 қосымшасына сәйкес нысанды толтыру (лицензия беру кезінде). Орындалу уақыты – екі жұмыс күні ішінде;
      7) қызмет берушінің жауапты орындаушысының лицензияны ресімдеуі және беруі. Орындалу уақыты – отыз минут ішінде.
      Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы Регламентке 1 қосымшаға сәйкес, әрбір іс-қимылды (рәсімді) өту блок-схемасында көрсетілген.
 

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді
пайдалану тәртібін сипаттау

      9. "Электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жүгіну тәртібі және қызмет беруші мен қызмет алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігі:
      1) қызмет алушы ЭҮП-де тіркеуді қызмет алушының компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП-де тіркелмеген алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – қызмет алушының компьютерінің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін қызмет алушының парольді ЭҮП-ге енгізу процесі (авторлау процесі);
      3) 1-шарт – тіркелген қызмет алушы туралы деректердің дұрыстығын логин (ЖСН/БСН) мен пароль арқылы ЭҮП-де тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты ЭҮП-нің авторлаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;
      5) 3-процесс – қызмет алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығаруы және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, қызмет алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), қажетті құжаттарды сұрау салу нысанына электронды түрде қосуы;
      6) 4-процесс – ЭҮТШ-де қызметке ақы төлеу, бұдан кейін бұл ақпарат "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-ға келіп түседі;
      7) 2-шарт – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызмет көрсеткені үшін төлем фактісін тексеру;
      8) 5-процесс – қызмет көрсеткені үшін төлемнің болмауына байланысты "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін қызмет алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – ЭҮП-де ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде болмауын, сондай-ақ сұрау салуда көрсетілген ЖСН/БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      11) 7-процесс – қызмет алушының ЭЦҚ-сы түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-процесс – қызмет көрсетуге сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) қызмет алушының ЭЦҚ-сы арқылы куәландыру (қол қою);
      13) 9-процесс – электрондық құжатты (қызмет алушының сұрау салуын) "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да сұрау салуды өңдеу;
      14) 4-шарт – лицензия беру үшін қызмет берушінің қызмет алушының біліктілік талаптарына және негіздерге сәйкестігін тексеруі;
      15) 10-процесс - қызмет алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11-процесс - қызмет алушының ЭҮП қалыптастырған қызметтің нәтижесін (электрондық лицензия) алуы. Электрондық құжат қызмет берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалана отырып қалыптастырылады.
      "Электрондық үкіметтің" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жүгіну тәртібі және қызмет беруші мен қызмет алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігі осы Регламенттің 2 қосымшасына сәйкес, мемлекеттік қызмет көрсетуде пайдаланылатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасында көрсетілген.
 

Ескерту:

      Аббревиатуралардың толық жазылуы:
      ЭҮП - электрондық үкімет порталы;
      "Е-лицензиялау" МДБ АЖ - мемлекеттік деректер қорының ақпараттық жүйесі;
      ЭҮТШ – "электрондық үкіметтің" төлем шлюзі;
      ЖСН – жеке сәйкестендіру нөмірі;
      БСН - бизнес-сәйкестендіру нөмірі;
      ЭЦҚ – электрондық цифрлық қолтаңба.
 
 


"Астық қолхаттарын беру арқылы
қойма қызметі бойынша қызметтер
көрсетуге лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқаларын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
1 қосымша

Әрбір іс-қимылды (рәсімді) өту блок-схемасы


 
 


"Астық қолхаттарын беру арқылы қойма
қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын
беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
2 қосымша

ЭҮП арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимыл № 1 диаграммасы


 
 


"Астық қолхаттарын беру арқылы қойма
қызметі бойынша қызметтер көрсетуге лицензия беру,
қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқаларын
беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентіне
3 қосымша

Қызмет беруші арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсету кезінде функционалдық өзара іс-қимыл № 2 диаграммасы


 
 

      Шартты белгілер:


 

Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок"

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 27 марта 2014 года № 71. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 11 мая 2014 года № 3304. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 14 сентября 2015 года № 233

      Сноска. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 14.09.2015 № 233 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", статьей 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 февраля 2014 года № 160 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок", Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок".
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования, но не ранее введения в действие постановления Правительства Республики Казахстан от 28 февраля 2014 года № 160 "Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок".
 

Аким области

Б. Сапарбаев

   


Утвержден
постановлением
Восточно-Казахстанского
областного акимата
от " 27 " марта 2014 года
№ 71

Регламент государственной услуги "Выдача лицензии,
переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по
складской деятельности с выдачей зерновых расписок"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок" (далее - государственная услуга) оказывается местным исполнительным органом области (далее - услугодатель) который осуществляет прием заявлений и выдачу результатов оказания государственной услуги, а также через веб-портал "электронного правительства": www.e.gov.kz.
      2. Форма оказания государственной услуги - электронная (частично автоматизированная) или бумажная.
      3. Результатом оказываемой государственной услуги является лицензия, переоформление, дубликат лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок (далее – лицензия) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на оказание услуг по складской деятельности с выдачей зерновых расписок", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 28 февраля 2014 года № 160 (далее - Стандарт).
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная и (или) бумажная.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления или электронного запроса услугополучателя.
      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги:
      при выдаче лицензии:
      1) прием и регистрация в канцелярии услугодателя заявления и документов услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта. Время выполнения – не более тридцати минут;
      2) определение ответственного заместителя руководителя услугодателя. Время выполнения - в течение одного рабочего дня;
      3) определение ответственного руководителя отдела услугодателя. Время выполнения в течение одного рабочего дня;
      4) определение ответственного исполнителя услугодателя. Время выполнения - в течение одного рабочего дня;
      5) проверка ответственным исполнителем услугодателя полноты предоставленных документов. Время выполнения – в течение тридцати минут;
      6) проведение предлицензионного обследования на подтверждение на соответствие квалификационным требованиям. Время выполнения – в течение двух рабочих дней;
      7) оформление и выдача лицензии в случае обращения услугополучателя в местный исполнительный орган. Время выполнения - в течение тридцати минут;
      при переоформлении лицензии:
      1) прием и регистрация в канцелярии услугодателя заявления и документов услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта. Время выполнения – не более тридцати минут;
      2) определение ответственного заместителя руководителя услугодателя. Время выполнения - в течение одного рабочего дня;
      3) определение ответственного руководителя отдела услугодателя. Время выполнения - в течение одного рабочего дня;
      4) определение ответственного исполнителя услугодателя. Время выполнения - в течение одного рабочего дня;
      5) проверка ответственным исполнителем услугодателя полноты предоставленных документов. Время выполнения – в течение тридцати минут;
      6) переоформление лицензии в случае обращения услугополучателя в местный исполнительный орган. Время выполнения - в течение тридцати минут;
      при выдаче дубликата лицензии:
      1) прием и регистрация в канцелярии услугодателя заявления и документов услугополучателя согласно пункту 9 Стандарта. Время выполнения – не более тридцати минут;
      2) определение ответственного заместителя руководителя услугодателя. Время выполнения - в течение одного рабочего дня;
      3) определение ответственного руководителя отдела услугодателя. Время выполнения - в течение трех часов;
      4) определение ответственного исполнителя услугодателя. Время выполнения - в течение двух часов;
      5) проверка ответственным исполнителем услугодателя полноты предоставленных документов. Время выполнения – в течение тридцати минут;
      6) оформление и выдача дубликата лицензии в случае обращения услугополучателя в местный исполнительный орган. Время выполнения - в течение тридцати минут.
      6. Результатом процедур (действий), по оказанию государственных услуг:
      при выдаче лицензии:
      Результатом процедуры по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является регистрация в журнале входящей корреспонденции, который служит основанием для начала действия 2.
      Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза об определении ответственного заместителя руководителя услугодателя, который служит основанием для начала действия 3.
      Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза об определении ответственного руководителя отдела услугодателя, который служит основанием для начала действия 4.
      Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза по определению ответственного исполнителя услугодателя, который служит основанием для начала действия 5.
      Результатом действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является принятие документов, который служит основанием для начала действия 6.
      Результатом действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является заполнение формы сведений согласно приложению 2 к Стандарту, которое служит основанием для начала действия 7.
      Результатом действия 7, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача лицензии;
      при переоформлении лицензии:
      Результатом процедуры по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является регистрация в журнале входящей корреспонденции, который служит основанием для начала действия 2.
      Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза об определении ответственного заместителя руководителя услугодателя, который служит основанием для начала действия 3.
      Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза об определении ответственного руководителя отдела услугодателя, который служит основанием для начала действия 4.
      Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза по определению ответственного исполнителя услугодателя, который служит основанием для начала действия 5.
      Результатом действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является принятие документов, который служит основанием для начала действия 6.
      Результатом действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является переоформление лицензии;
      при выдаче дубликата лицензии:
      Результатом процедуры по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является регистрация в журнале входящей корреспонденции, который служит основанием для начала действия 2.
      Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза об определении ответственного заместителя руководителя услугодателя, который служит основанием для начала действия 3.
      Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза об определении ответственного руководителя отдела услугодателя, который служит основанием для начала действия 4.
      Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является виза по определению ответственного исполнителя услугодателя, который служит основанием для начала действия 5.
      Результатом действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является принятие документов, который служит основанием для начала действия 6.
      Результатом действия 6, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является выдача дубликата лицензии.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) заместитель руководителя услугодателя;
      4) руководитель отдела услугодателя;
      5) ответственный исполнитель услугодателя.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) канцелярия услугодателя осуществляет прием и регистрацию заявления услугополучателя по форме согласно приложению 1 к Стандарту и перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги и выдает копию зарегистрированного заявления. Время выполнения – не более тридцати минут;
      2) руководитель услугодателя определяет ответственного заместителя. Время выполнения - в течение одного рабочего дня;
      3) заместитель руководителя услугодателя определяет ответственного руководителя отдела. Время выполнения в течение одного рабочего дня;
      4) руководитель отдела услугодателя определяет ответственного исполнителя. Время выполнения в течение одного рабочего дня;
      5) ответственный исполнитель услугодателя осуществляет проверку полноты предоставленных документов. Время выполнения – в течение тридцати минут.
      В случае установления факта неполноты представленных документов в течение двух рабочих дней услугодатель дает письменный мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;
      6) проведение предлицензионного обследования на подтверждение на соответствие квалификационным требованиям и заполнение формы согласно приложению 2 к Стандарту (при выдаче лицензии). Время выполнения - в течение двух рабочих дней;
      7) оформление и выдача лицензии ответственным исполнителем услугодателя лицензии. Время выполнения - в течении тридцати минут.
      Описание последовательности процедур (действий) указано в блок-схеме прохождения каждого действия (процедуры), согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
 

4. Описание порядка использования информационных систем в
процессе оказания государственной услуги

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства":
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных получателей на ПЭП);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузер компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование ПЭПом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      9) процесс 6 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН, указанным в запросе и ИИН/БИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия), сформированного ПЭПом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства" указаны в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.
 

Примечание.

      Расшифровка аббревиатур:
      ПЭП – портал электронного правительство;
      ИС ГБД "Е-лицензирование" - информационная система государственной базы данных;
      ПШЭП – платежный шлюз "электронного правительства";
      ИИН – индивидуальный идентификационный номер;
      БИН - бизнес-идентификационный номер;
      ЭЦП - электронная цифровая подпись.
 
 


Приложение 1
к регламенту государственной услуги "Выдача лицензии,
переоформление, выдача дубликатов лицензии на
оказание услуг по складской деятельности с выдачей
зерновых расписок"

Блок-схема прохождения каждого действия (процедур)


 
 


Приложение 2
к регламенту государственной услуги "Выдача лицензии,
переоформление, выдача дубликатов лицензии на
оказание услуг по складской деятельности с выдачей
зерновых расписок"

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через ПЭП


 
 


Приложение 3
к регламенту государственной услуги "Выдача лицензии,
переоформление, выдача дубликатов лицензии на
оказание услуг по складской деятельности с выдачей
зерновых расписок"

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия при оказании
электронной государственной услуги через услугодателя


 
 

      Условные обозначения: