Мектепке дейінгі және орта білім беру саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттерін бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 31 шілдедегі N 210 қаулысы. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 03 қыркүйекте N 3473 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 20 тамыздағы N 211 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 20.08.2015 N 211 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңының 27-бабының 2-тармағына, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 16-бабының 13-тармақтарына, "Мектепке дейінгі және орта білім беру саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 9 маусымдағы № 633 қаулысына сәйкес Шығыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған:
      1) "Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      2) "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      3) алынып тасталды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 08.07.2015 № 169 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
      4) алынып тасталды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 08.07.2015 № 169 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі);
      5) "Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;
      6) "Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      Ескерту. 1-тармаққа өзгерістер енгізілді - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 08.07.2015 № 169 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      2. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
 

       Облыс әкімінің міндетін атқарушы                  Е. Көшербаев
 





Шығыс Қазақстан облысы


әкімдігінің


2014 жылғы " 31 " шілдедегі


№ 210 қаулысымен бекітілген

"Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау
және балаларды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) барлық үлгідегі және түрдегі мектепке дейінгі ұйымдар (бұдан әрі – қызмет беруші) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдау және беру қызмет берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі баланың ата-анасының бірінің немесе заңды өкілінің өтініші негізінде баланы мектепке дейінгі ұйымға қабылдау болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.
 

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн
қызметтi берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң)
iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 9 маусымдағы № 633 қаулысымен бекітілген "Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және балаларды қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9 тармағына сәйкес құжаттарының болуы негіздеме болып табылады.
      5. Көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды алған сәттен бастап мемлекеттік қызметтің нәтижесін беретін сәтке дейінгі мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:
      1-іс-қимыл - қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының келіп түскен құжаттарын қабылдауы мен тіркеуі және оларды қызмет берушінің басшысына беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;
      2-іс-қимыл – қызмет беруші басшысының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарауы және баланы қабылдау туралы шешім қабылдауы - 15 (он бес) минут.
      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі құжаттар пакетін тапсырған сәттен бастап – 30 (отыз) минут.
      6. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1-іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттік қызмет рәсімінің (іс-қимылының) нәтижесі құжаттарды қызмет берушінің басшылығына беру болып табылады, олар осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болып табылады. 2 іс-қимылдың нәтижесі баланы мектепке дейінгі ұйымға қабылдау болып табылады.
 

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызмет
берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара
iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкері;
      2) қызмет берушінің басшысы.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті рәсімдердің (іс-қимылдардың) сипаттамасы:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының келіп түскен құжаттарын Стандарттың 9 тармағына сәйкес қабылдауы мен тіркеуі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;
      2) қызмет беруші басшысының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарауы және баланы қабылдау туралы шешім қабылдауы - 15 (он бес) минут.
      Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы Регламентке қосымшаға сәйкес әрбір іс-қимылды (рәсімді) өту блок-схемасында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.
 



"Мектепке дейінгі білім беру


ұйымдарына құжаттарды қабылдау


және балаларды қабылдау"


мемлекеттік көрсетілетін


қызмет регламентіне қосымша

Әрбір іс-қимылды (рәсімді) өту
блок-схемасы


 



Шығыс Қазақстан облысы


әкімдігінің


2014 жылғы " 31 " шілдедегі


№ 210 қаулысымен бекітілген

"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім
беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық
бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды
қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары (бұдан әрі – қызмет беруші) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды қабылдау және беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;
      2) www.egov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электронды/қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымына қабылдау туралы бұйрық болып табылады.
      Қызмет берушіге жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі қағаз жеткізгіште ресімделеді.
      Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" білім беру ұйымына қабылданғаны туралы, көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі – ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында хабарлама келеді.
 

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi
берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимыл
тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының заңды өкілдерінен Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 9 маусымдағы № 633 қаулысымен бекітілген "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9 тармағына сәйкес өтініштің немесе ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжат нысанындағы сұратудың болуы негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:
      1-іс-қимыл - қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдауы мен тіркеуі, құжаттарды қызмет берушінің басшысына қарауға беруі, көрсетілетін қызметті алушыға Стандартқа қосымшаға сәйкес құжаттарды алғаны туралы қолхат беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2-іс-қимыл – қызмет беруші басшысының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарауы, қаралған құжаттарды қызмет берушінің маманына орындауға беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      3-іс-қимыл – қызмет берушінің маманының құжаттардың Стандарттың 9 тармағында көрсетілген талаптарға сәйкестігін қарауы және бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымына қабылдау туралы бұйрық жобасын дайындауы және қызмет берушінің басшысына қол қоюға жіберуі. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күнінен аспайды;
      4-іс-қимыл – қызмет беруші басшысының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымына қабылдау туралы бұйрыққа қол қоюы және оны қызмет берушінің кеңсесіне жіберуі. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минуттан аспайды.
      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын тапсырған сәттен бастап:
      портал арқылы жүгінген кезде білім беру ұйымына қабылданғаны туралы хабарлама алу үшін – бес жұмыс күні ішінде;
      бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымына қабылдау үшін:
      оқудың күндізгі және кешкі нысанына – 30 тамыздан кешіктірмей;
      бірінші сыныпқа – 1 шілдеден бастап 30 тамыз аралығында.
      6. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1-іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттік қызмет рәсімінің (іс-қимылының) нәтижесі құжаттарды қызмет берушінің басшысына беру болып табылады. Көрсетілетін қызметті алушының қызмет берушінің басшысына берген құжаттар пакеті осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болады. Осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 2-іс-қимыл нәтижесі қызмет беруші басшысының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарауы және қызмет беруші басшысының бұрыштамасы қойылған құжаттарды қызмет берушінің маманына беруі болып табылады, олар осы Регламенттің 5-тармағында көрсетілген 3-іс-қимылды бастауға негіз болады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылдың нәтижесі қызмет беруші маманының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымына қабылдау туралы бұйрық жобасын дайындауы болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-іс-қимылды орындау үшін негіз болады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-іс-қимылдың нәтижесі қызмет беруші басшысының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымына қабылдау туралы бұйрыққа қол қоюы болып табылады.
 

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызмет
берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара
iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкері;
      2) қызмет берушінің басшысы;
      3) қызмет берушінің маманы.
      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті рәсімдердің (іс-қимылдардың) сипаттамасы:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдауы мен тіркеуі, құжаттарды қызмет берушінің басшысына қарауға беруі, көрсетілетін қызметті алушыға Стандартқа қосымшаға сәйкес құжаттарды алғаны туралы қолхат беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      2) қызмет беруші басшысының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарауы, қаралған құжаттарды қызмет берушінің маманына орындауға беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минуттан аспайды;
      3) қызмет берушінің маманының құжаттардың Стандарттың 9 тармағында көрсетілген талаптарға сәйкестігін қарауы және бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымына қабылдау туралы бұйрық жобасын дайындауы және қызмет берушінің басшысына қол қоюға жіберуі. Орындалу ұзақтығы – 1 (бір) жұмыс күнінен аспайды;
      4) қызмет беруші басшысының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымына қабылдау туралы бұйрыққа қол қоюы және оны қызмет берушінің кеңсесіне жіберуі. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минуттан аспайды.
      Рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау осы Регламентке 1 қосымшаға сәйкес әрбір іс-қимылды (рәсімді) өту блок-схемасында көрсетілген.
 

4. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде ақпараттық жүйелердi
пайдалану тәртiбiн сипаттау

      9. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жүгіну және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (іс-қимыл) реттілік тәртібі осы Регламентке 2 қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара iс-қимыл диаграммасында көрсетілген:
      1) көрсетілетін қызметті алушы ЖСН мен парольдің көмегімен порталда тіркелуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген қызмет алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті алу үшін порталда ЖСН мен парольді (авторландыру процесі) енгізуі;
      3) 1-шарт - ЖСН мен пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын порталда тексеру;
      4) 2-процесс - көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты порталда авторландырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-процесс - қызмет алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұрату нысанын экранға шығаруы және оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, қызмет алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі), Стандарттың 9 тармағында көрсетілген қажетті құжаттардың көшірмелерін электронды түрде сұрату нысанына қоса тіркеуі, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушының сұратуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданыс мерзімін, қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде болмауын, сондай-ақ сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін (сұратуда көрсетілген ЖСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) тексеру;
      7) 4-процесс - көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратып отырған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8) 5-процесс - көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ көмегімен мемлекеттік қызмет көрсету үшін сұратуды куәландыру және қызмет берушінің өңдеуі үшін электрондық құжатты (сұратуды) ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ға жолдау;
      9) 6-процесс - электрондық құжатты ЭҮӨШ АЖО-да тіркеу;
      10) 3-шарт – қызмет беруші маманының көрсетілетін қызметті алушының қоса берген құжаттарының Стандарттың 9 тармағында көрсетілгендерге және мемлекеттік қызмет көрсету үшін негіздерге сәйкестігін тексеруі (өңдеуі);
      11) 7-процесс - көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтар болуына байланысты сұратып отырған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      12) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымына қабылданғаны туралы бұйрықты алуы.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің толық сипаттамасы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.
      Ескерту:
      Аббревиатуралардың толық жазылуы:
      ЖСН - жеке сәйкестендіру нөмірі;
      ЭҮШ – "электрондық үкімет" шлюзі;
      ЭҮӨШ АЖО - "Электрондық үкіметтің" өңірлік шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орны.
 

Шартты белгілер


 



"Бастауыш, негізгі орта, жалпы


орта білім


берудің жалпы білім беретін


бағдарламалары


бойынша оқыту үшін ведомстволық


бағыныстылығына


қарамастан білім беру ұйымдарына


құжаттарды


қабылдау және оқуға қабылдау"


мемлекеттік


көрсетілетін қызмет регламентіне 1


қосымша

Әрбір рәсімді (іс-қимылды) өту
блок-схемасы


 



"Бастауыш, негізгі орта, жалпы


орта білім


берудің жалпы білім беретін


бағдарламалары


бойынша оқыту үшін ведомстволық


бағыныстылығына


қарамастан білім беру ұйымдарына


құжаттарды


қабылдау және оқуға қабылдау"


мемлекеттік


көрсетілетін қызмет регламентіне 2


қосымша

Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысатын ақпараттық
жүйелердің функционалдық өзара iс-қимыл диаграммасы


 



Шығыс Қазақстан облысы


әкімдігінің


2014 жылғы " 31 " шілдедегі


№ 210 қаулысымен бекітілген

"Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына
денсаулығына байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды
үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент алынып тасталды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 08.07.2015 № 169 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 



Шығыс Қазақстан облысы


әкімдігінің


2014 жылғы " 31 " шілдедегі


№ 210 қаулысымен бекітілген

"Арнайы жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша
оқыту үшін мүмкіндіктері шектеулі балалардың құжаттарын
қабылдау және арнайы білім беру ұйымдарына қабылдау"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент алынып тасталды - Шығыс Қазақстан облысы әкімдігінің 08.07.2015 № 169 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
 



Шығыс Қазақстан облысы


әкімдігінің


2014 жылғы " 31 " шілдедегі


№ 210 қаулысымен бекітілген

"Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру
ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беруұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетiлетiн қызметінің (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) қызмет беруші балаларға арналған қосымша білім беру ұйымдары, жалпы орта білім беру ұйымдары (бұдан әрі – қызмет беруші) болып табылады.
      Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдау және беру көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны – қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет нәтижесi білім алушыларды ата-анасының бірінің немесе заңды өкілінің өтініші негізінде балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымына қабылдау болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны – қағаз түрінде.
 

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi
берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң)
iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 9 маусымдағы № 633 қаулысымен бекітілген "Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9 тармағына сәйкес құжаттардың болуы негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін рәсімдердің (іс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:
      1-іс-қимыл – қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдауы мен тіркеуі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;
      2-іс-қимыл – қызмет берушінің қабылдау комиссиясының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарауы және білім алушыларды қосымша білім беру ұйымына қабылдау туралы шешім қабылдауы. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут.
      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі көрсетілетін қызметті алушы құжаттар пакетін қызмет берушіге тапсырған сәттен бастап 15 (он бес) минут ішінде.
      6. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1-іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттік қызмет рәсімінің (іс-қимылының) нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының тіркелген құжаттары болып табылады, олар осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болып табылады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимыл нәтижесі білім алушыларды қосымша білім беру ұйымына қабылдау болып табылады.
 

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн
қызметті берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң)
өзара iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      қызмет берушінің кеңсе қызметкері.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті рәсімдердің (іс-қимылдардың) сипаттамасы:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдауы мен тіркеуі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;
      2) қызмет берушінің қабылдау комиссиясының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарауы және білім алушыларды қосымша білім беру ұйымына қабылдау туралы шешім қабылдауы. Орындалу ұзақтығы - 15 (он бес) минут.
      Рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) реттiлiгiн сипаттау осы Регламентке қосымшаға сәйкес әрбiр iс-қимылды (рәсiмді) өту блок-схемасында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.
 



"Балаларға қосымша білім беру


бойынша қосымша білім беру


ұйымдарына құжаттар қабылдау


және оқуға қабылдау"


мемлекеттік көрсетілетін


қызмет регламентіне қосымша 

Әрбiр iс-қимылды (рәсiмді)
өту блок-схемасы


 



Шығыс Қазақстан облысы


әкімдігінің


2014 жылғы " 31 " шілдедегі


№ 210 қаулысымен бекітілген

"Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және
мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау
және жолдама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдаужәне жолдама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін (бұдан әрі – мемлекеттік қызмет) Шығыс Қазақстан облысының білім басқармасы, аудандардың, қалалардың білім бөлімдері, білім беру ұйымдары (бұдан әрі – қызмет беруші) көрсетеді.
      Мемлекеттік қызмет көрсету үшін өтініштерді қабылдау және нәтижелерді беру қызмет берушінің кеңсесі арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерге жолдама болып табылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.
 

2. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызметтi
берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) iс-қимыл
тәртiбiн сипаттау

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 9 маусымдағы № 633 қаулысымен бекітілген "Аз қамтылған отбасылардағы балалардың қала сыртындағы және мектеп жанындағы лагерьлерде демалуы үшін құжаттар қабылдау және жолдама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – Стандарт) 9 тармағында көрсетілген құжаттар пакеті қоса берілген өтініштің болуы негіздеме болып табылады.
      5. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнiң құрамына кiретiн рәсiмдердің (iс-қимылдардың) мазмұны, орындалу ұзақтығы:
      1-іс-қимыл – қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдауы мен тіркеуі және құжаттарды қызмет берушінің басшысына беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;
      2-іс-қимыл – қызмет беруші басшысының құжаттарды қарауы, құжаттарды қызмет берушінің маманына беруі. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут;
      3-іс-қимыл – қызмет берушінің маманының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын Стандарттың 9 тармағында көзделген талаптарға сәйкестігін қарауы және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындауы. Орындалу ұзақтығы – 12 (он екі) жұмыс күні;
      4-іс-қимыл – қызмет беруші басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;
      5-іс-қимыл – қызмет беруші басшысы қол қойған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут ішінде.
      Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі құжаттар пакетін қызмет берушіге тапсырған сәттен бастап 15 (он бес) жұмыс күні.
      6. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 1-іс-қимыл бойынша көрсетілетін мемлекеттік қызмет рәсімінің (іс-қимылының) нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының тіркелген құжаттары болып табылады, олар осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимылды орындауды бастау үшін негіз болып табылады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 2-іс-қимыл нәтижесі көрсетілетін қызметті алушының бұрыштама қойылған құжаттары болып табылады, олар осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 3-іс-қимылдың нәтижесі мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындау болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 4-іс-қимылдың нәтижесі қол қойылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі болып табылады, ол осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 5-іс-қимылды орындау үшін негіз болып табылады. Осы Регламенттің 5 тармағында көрсетілген 5-іс-қимылдың нәтижесі көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру болып табылады.
 

3. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде көрсетiлетiн қызмет
берушiнiң құрылымдық бөлiмшелерiнiң (қызметкерлерiнiң) өзара
iс-қимыл тәртiбiн сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкері;
      2) қызмет берушінің басшысы;
      3) қызмет берушінің маманы.
      8. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті рәсімдердің (іс-қимылдардың) сипаттамасы:
      1) қызмет берушінің кеңсе қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдауы мен тіркеуі және құжаттарды қызмет берушінің басшысына беруі. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут;
      2) қызмет беруші басшысының құжаттарды қарауы, құжаттарды қызмет берушінің маманына беруі. Орындалу ұзақтығы – 30 (отыз) минут;
      3) қызмет берушінің маманының көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын Стандарттың 9 тармағында көзделген талаптарға сәйкестігін қарауы және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін дайындауы. Орындалу ұзақтығы – 12 (он екі) жұмыс күні;
      4) қызмет беруші басшысының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесіне қол қоюы. Орындалу ұзақтығы – 20 (жиырма) минут;
      5) қызмет беруші басшысы қол қойған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру. Орындалу ұзақтығы – 15 (он бес) минут ішінде.
      Рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) реттiлiгiн сипаттау осы Регламентке қосымшаға сәйкес әрбiр iс-қимылды (рәсiмді) өту блок-схемасында көрсетілген.
      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдер (іс-қимылдар) реттілігінің, қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетілген. Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы "электрондық үкімет" веб-порталында, қызмет берушінің интернет-ресурсында орналастырылған.
 



"Аз қамтылған отбасылардағы


балалардың


қала сыртындағы және мектеп


жанындағы


лагерьлерде демалуы үшін


құжаттар қабылдау


және жолдама беру" мемлекеттік


көрсетілетін қызмет регламентіне


қосымша

Әрбiр iс-қимылды (рәсiмді)
өту блок-схемасы


 
 

Об утверждении регламентов государственных услуг в сфере дошкольного и среднего образования

Постановление Восточно-Казахстанского областного акимата от 31 июля 2014 года N 210. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 03 сентября 2014 года N 3473. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 20 августа 2015 года № 211

      Сноска. Утратило силу - постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 20.08.2015 № 211 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 2 статьи 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктами 13 статьи 16 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 июня 2014 года № 633 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере дошкольного и среднего образования" Восточно-Казахстанский областной акимат ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые:
      1) регламент государственной услуги "Прием документов и зачисление детей в дошкольные организации образования";
      2) регламент государственной услуги "Прием документов и зачисление в организации образования, независимо от ведомственной подчиненности, для обучения по общеобразовательным программам начального, основного среднего, общего среднего образования";
      3) исключен постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 08.07.2015 № 169 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);
      4) исключен постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 08.07.2015 № 169 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования);
      5) регламент государственной услуги "Прием документов и зачисление в организации дополнительного образования для детей по предоставлению им дополнительного образования";
      6) регламент государственной услуги "Прием документов и выдача направлений на предоставление отдыха детям из малообеспеченных семей в загородных и пришкольных лагерях".
      Сноска. Пункт 1 с изменениями, внесенными постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 08.07.2015 № 169 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      2. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
 

Исполняющий обязанности
акима области

Е. Кошербаев

   



Утвержден постановлением


Восточно-Казахстанского 


областного акимата


от " 31 " июля 2014 года


№ 210

Регламент государственной услуги
"Прием документов и зачисление детей в дошкольные организации
образования"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов и зачисление детей в дошкольные организации образования" (далее - государственная услуга) оказывается дошкольными организациями всех видов и типов (далее - услугодатель).
      Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляют через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является зачисление ребенка в дошкольную организацию на основании заявления одного из родителей или законного представителя.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие документов услугополучателя согласно пункту 9 стандарта государственной услуги "Прием документов и зачисление детей в дошкольные организации образования", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 июня 2014 года № 633 (далее – Стандарт).
      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, с момента получения документов от услугополучателя до момента выдачи результата государственной услуги, длительность выполнения:
      действие 1 - прием и регистрация поступивших документов услугополучателя сотрудником канцелярии услугодателя, и передача их руководителю услугодателя. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;
      действие 2 - рассмотрение документов услугополучателя руководителем услугодателя и принятие решения о зачислении ребенка. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов – 30 (тридцать) минут.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является передача документов руководству услугодателя, которые являются основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 2 является зачисление ребенка в дошкольную организацию.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация поступивших документов услугополучателя сотрудником канцелярии услугодателя согласно пункту 9 Стандарта. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;
      2) рассмотрение документов услугополучателя руководителем услугодателя и принятие решения о зачислении ребенка. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут.
      Описание последовательности процедур (действий) указано в блок-схеме прохождения каждого действия (процедуры) согласно приложению к настоящему Регламенту.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещен на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.
 



Приложение к регламенту


государственной услуги


"Прием документов и зачисление


детей в дошкольные


организации образования"

Блок- схема
прохождения каждого действия (процедуры)


 



Утвержден постановлением


Восточно-Казахстанского 


областного акимата


от " 31 " июля 2014 года


№ 210

Регламент государственной услуги
"Прием документов и зачисление в организации образования,
независимо от ведомственной подчиненности, для обучения по
общеобразовательным программам начального, основного среднего,
общего среднего образования"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов и зачисление в организации образования, независимо от ведомственной подчиненности, для обучения по общеобразовательным программам начального, основного среднего, общего среднего образования" (далее - государственная услуга) оказывается организациями начального, основного среднего, общего среднего образования (далее – услугодатели).
      Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) канцелярию услугодателя;
      2) веб – портал "электронного правительства": www.egov.kz (далее – портал).
      2. Форма оказания государственной услуги: электронная/бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является приказ о зачислении в организацию начального, основного среднего, общего среднего образования.
      При обращении к услугодателю результат оказания государственной услуги оформляется на бумажном носителе.
      При обращении через портал в "личный кабинет" услугополучателя приходит уведомление о зачислении в организацию образования в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления от законных представителей услугополучателя или запроса в форме электронного документа, подписанного ЭЦП согласно пункту 9 стандарта государственной услуги "Прием документов и зачисление в организации образования, независимо от ведомственной подчиненности, для обучения по общеобразовательным программам начального, основного среднего, общего среднего образования", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 июня 2014 года № 633 (далее - Стандарт).
      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      действие 1 - прием и регистрация документов услугополучателя сотрудником канцелярии услугодателя, передача документов на рассмотрение руководителю услугодателя, выдача расписки о получении документов услугополучателю согласно приложению к Стандарту. Длительность выполнения - не более 15 (пятнадцати) минут;
      действие 2 - рассмотрение документов услугополучателя руководителем услугодателя, передача рассмотренных документов специалисту услугодателя на исполнение. Длительность выполнения - не более 15 (пятнадцати) минут;
      действие 3 - рассмотрение документов специалистом услугодателя на соответствие требованиям, указанным в пункте 9 Стандарта и подготовка проекта приказа о зачислении в организацию начального, основного среднего, общего среднего образования и направление руководителю услугодателя на подписание. Длительность выполнения - не более 1 (одного) рабочего дня;
      действие 4 - подписание приказа о зачислении в организацию начального, основного среднего, общего среднего образования руководителем услугодателя и направление его в канцелярию услугодателя. Длительность выполнения - не более 30 (тридцати) минут.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов услугополучателем:
      для получения уведомления о зачислении в организацию образования при обращении через портал - в течение пяти рабочих дней; для зачисления в организацию образования начального, основного, среднего, общего среднего образования:
      на очную и вечернюю форму обучения – не позднее 30 августа;
      в первый класс - с 1 июня по 30 августа.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, является передача документов услугополучателя руководителю услугодателя. Переданный пакет документов услугополучателя руководителю услугодателя является основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является рассмотрение документов услугополучателя руководителем услугодателя и передача завизированных документов руководителем услугодателя специалисту услугодателя, которые являются основанием для выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента является подготовка специалистом услугодателя проекта приказа о зачислении в организацию начального, основного среднего, общего среднего образования, который является основанием для выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента является подписание руководителем услугодателя приказа о зачислении в организацию начального, основного среднего, общего среднего образования.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги: 1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) специалист услугодателя.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация документов услугополучателя сотрудником канцелярии услугодателя, передача документов на рассмотрение руководителю услугодателя, выдача расписки о получении документов услугополучателю согласно приложению к Стандарту. Длительность выполнения - не более 15 (пятнадцати) минут;
      2) рассмотрение документов услугополучателя руководителем услугодателя, передача рассмотренных документов специалисту услугодателя на исполнение. Длительность выполнения - не более 15 (пятнадцати) минут;
      3) рассмотрение документов специалистом услугодателя на соответствие требованиям, указанным в пункте 9 Стандарта и подготовка проекта приказа о зачислении в организацию начального, основного среднего, общего среднего образования и направление руководителю услугодателя на подписание. Длительность выполнения - не более 1 (одного) рабочего дня;
      4) подписание приказа о зачислении в организацию начального, основного среднего, общего среднего образования руководителем услугодателя и направление его в канцелярию услугодателя. Длительность выполнения - не более 30 (тридцати) минут.
      Описание последовательности процедур (действий) указано в блок-схеме прохождения каждого действия (процедуры) согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.
 

4. Описание порядка использования информационных систем в
процессе оказания государственной услуги

      9. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал указан в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги, согласно приложению 2 к настоящему Регламенту:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портал с помощью ИИН и пароля (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портал);
      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;
      4) процесс 2 - формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, указанных в пункте 9 Стандарта, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН указанным в запросе, и ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);
      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      8) процесс 5 – удостоверение запроса для оказания государственной услуги посредством ЭЦП услугодателя и направление электронного документа (запроса) через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки услугодателем;
      9) процесс 6 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП;
      10) условие 3 – проверка (обработка) специалистом услугодателя соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в Стандарте, и основаниям для оказания государственной услуги;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;
      12) процесс 8 – получение услугополучателем приказа о зачислении в организацию начального, основного среднего, общего среднего образования.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещен на веб-портале "электронного правительства", интернет-ресурсе услугодателя.
      Примечание.
      Расшифровка аббревиатур:
      ИИН – индивидуальный идентификационный номер;
      ШЭП – шлюз "электронного правительства";
      АРМ РШЭП – автоматизированное рабочее место регионального шлюза "электронного правительства".
 

Условные обозначения


 



Приложение 1 к регламенту


государственной услуги


"Прием документов и зачисление 


в организации образования,


независимо от ведомственной


подчиненности, для обучения по


общеобразовательным программам


начального, основного среднего,


общего среднего образования"

Блок- схема
прохождения каждого действия (процедуры)


 
 



Приложение 2 к регламенту


государственной услуги


"Прием документов и зачисление


в организации образования,


независимо от ведомственной подчиненности,


для обучения по общеобразовательным


программам начального, основного среднего,


общего среднего образования"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем,
задействованных в оказании государственной услуги через портал


 



Утвержден постановлением


Восточно-Казахстанского 


областного акимата


от "31" июля 2014 года


№ 210

Регламент государственной услуги
"Прием документов для организации индивидуального бесплатного
обучения на дому детей, которые по состоянию здоровья в течение
длительного времени не могут посещать организации начального,
основного среднего, общего среднего образования"

      Сноска. Регламент исключен постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 08.07.2015 № 169 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 



Утвержден постановлением


Восточно-Казахстанского


областного акимата


от " 31 " июля 2014 года


№ 210

Регламент государственной услуги
"Прием документов и зачисление в специальные организации
образования детей с ограниченными возможностями для обучения
по специальным общеобразовательным учебным программам"

      Сноска. Регламент исключен постановлением Восточно-Казахстанского областного акимата от 08.07.2015 № 169 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
 



Утвержден постановлением


Восточно-Казахстанского 


областного акимата


от " 31 " июля 2014 года


№ 210

Регламент государственной услуги
"Прием документов и зачисление в организации
дополнительного образования для детей по предоставлению
им дополнительного образования"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов и зачисление в организации дополнительного образования для детей по предоставлению им дополнительного образования" (далее – государственная услуга) оказывается организациями дополнительного образования для детей, организациями общего среднего образования (далее – услугодатель).
      Прием и выдача документов для оказания государственной услуги осуществляются через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги - бумажная.
      3. Результатом оказания государственной услуги является зачисление обучающихся в организацию дополнительного образования для детей по предоставлению им дополнительного образования, на основании заявления одного из родителей или законного представителя.
      Форма представления результата оказания государственной услуги – бумажная.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие документов услугополучателя, согласно пункту 9 Стандарта государственной услуги "Прием документов и зачисление в организации дополнительного образования для детей по предоставлению им дополнительного образования", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 июня 2014 года № 633 (далее – Стандарт).
      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      действие 1 – прием и регистрация документов услугополучателя сотрудником канцелярии услугодателя. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;
      действие 2 - рассмотрение приемной комиссией услугодателя документов услугополучателя и принятие решения о зачислении обучающихся в организацию дополнительного образования. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов услугополучателем услугодателю в течение 15 (пятнадцати) минут.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, являются зарегистрированные документы услугополучателя, которые является основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, является зачисление обучающихся в организацию дополнительного образования.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      сотрудник канцелярии услугодателя.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация документов услугополучателя сотрудником канцелярии услугодателя. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;
      2) рассмотрение приемной комиссией услугодателя документов услугополучателя и принятие решения о зачислении обучающихся в организацию дополнительного образования. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут.
      Описание последовательности процедур (действий) указано в блок-схеме прохождения каждого действия (процедуры), согласно приложению к настоящему Регламенту.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги. Справочник бизнес – процессов оказания государственной услуги размещен на веб – портале "электронного правительства", интернет – ресурсе услугодателя.
 



Приложение к регламенту


государственной услуги


"Прием документов и зачисление


в организации дополнительного


образования для детей по


предоставлению им


дополнительного


образования"

Блок-схема
прохождения каждого действия (процедуры)


 



Утвержден постановлением


Восточно-Казахстанского 


областного акимата


от " 31 " июля 2014 года


№ 210

Регламент государственной услуги
"Прием документов и выдача направлений
на предоставление отдыха детям из малообеспеченных
семей в загородных и пришкольных лагерях"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Прием документов и выдача направлений на предоставление отдыха детям из малообеспеченных семей в загородных и пришкольных лагерях" (далее – государственная услуга) оказывается управлением образования Восточно-Казахстанской области, отделами образования районов, городов, организациями образования (далее – услугодатель).
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственных услуг осуществляется через канцелярию услугодателя.
      2. Форма оказания государственной услуги - бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги: направление (путевка) в загородные и пришкольные лагеря.
      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.
 

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления с приложением пакета документов, указанных в пункте 9 стандарта государственной услуги "Прием документов и выдача направлений на предоставление отдыха детям из малообеспеченных семей в загородных и пришкольных лагерях", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 9 июня 2014 года № 633 (далее – Стандарт).
      5. Содержание процедур (действий), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность выполнения:
      действие 1 – прием и регистрация документов услугополучателя сотрудником канцелярии услугодателя и передача документов руководителю услугодателя. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;
      действие 2 – рассмотрение документов руководителем услугодателя, передача документов специалисту услугодателя. Длительность выполнения - 30 (тридцать) минут;
      действие 3 – рассмотрение документов услугополучателя специалистом услугодателя на соответствие предъявляемым требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта, и подготовка результата оказания государственной услуги. Длительность выполнения - 12 (двенадцать) рабочих дней;
      действие 4 – подписание руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги. Длительность выполнения - 20 (двадцать) минут;
      действие 5 – выдача подписанного руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги услугополучателю. Длительность выполнения - в течение 15 (пятнадцати) минут.
      Срок оказания государственной услуги с момента сдачи пакета документов услугодателю 15 (пятнадцать) рабочих дней.
      6. Результатом процедуры (действия) по оказанию государственной услуги по действию 1, указанному в пункте 5 настоящего Регламента, являются зарегистрированные документы услугополучателя, которые являются основанием для начала выполнения действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 2, указанного в пункте 5 настоящего Регламента, являются завизированные документы услугополучателя, которые являются основанием для выполнения действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 3, указанного в пункте 5 настоящего Регламента является подготовка результата оказания государственной услуги, который является основанием для выполнения действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 4, указанного в пункте 5 настоящего Регламента является подписанный результат оказания государственной услуги, который является основанием для выполнения действия 5 указанного в пункте 5 настоящего Регламента. Результатом действия 5, указанного в пункте 5 настоящего Регламента является выдача результата оказания государственной услуги услугополучателю.
 

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) специалист услугодателя.
      8. Описание процедур (действий), необходимых для оказания государственной услуги:
      1) прием и регистрация документов услугополучателя сотрудником канцелярии услугодателя и передача документов руководителю услугодателя. Длительность выполнения - 15 (пятнадцать) минут;
      2) рассмотрение документов руководителем услугодателя, передача документов специалисту услугодателя. Длительность выполнения - 30 (тридцать) минут;
      3) рассмотрение документов услугополучателя специалистом услугодателя на соответствие предъявляемым требованиям, предусмотренным пунктом 9 Стандарта, и подготовка результата оказания государственной услуги. Длительность выполнения - 12 (двенадцать) рабочих дней;
      4) подписание руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги. Длительность выполнения - 20 (двадцать) минут;
      5) выдача подписанного руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги услугополучателю. Длительность выполнения - в течение 15 (пятнадцати) минут.
      Описание последовательности процедур (действий) указано в блок-схеме прохождения каждого действия (процедуры), согласно приложению к настоящему Регламенту.
      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги. Справочник бизнес – процессов оказания государственной услуги размещен на веб – портале "электронного правительства", интернет – ресурсе услугодателя.
 



Приложение к регламенту


государственной услуги


"Прием документов и выдача


направлений на предоставление


отдыха детям из малообеспеченных семей


в загородных и пришкольных


лагерях"

Блок-схема
прохождения каждого действия (процедуры)