Бородулиха ауданының аз қамтылған отбасыларына (азаматтарына) тұрғын үй көмегін көрсету Қағидаcын бекіту туралы

Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 2014 жылғы 29 қазандағы № 27-6-V шешімі. Шығыс Қазақстан облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 26 қарашада № 3560 болып тіркелді. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 2015 жылғы 26 қаңтардағы № 29-2-V шешімімен

      Ескерту. Күші жойылды - Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 26.01.2015 № 29-2-V шешімімен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 97-бабы 2-тармағына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6-бабы 1-тармағының 15) тармақшасына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 16 қазандағы № 1316 "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысына өзгеріс пен толықтыру енгізу туралы" қаулысына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысына сәйкес Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихаты ШЕШТІ:
      1. 1 қосымшаға сәйкес Бородулиха ауданының аз қамтылған отбасыларына (азаматтарына) тұрғын үй көмегін көрсету туралы Қағидасы бекітілсін.
      2. 2 қосымшаға сәйкес Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихаты шешімдерінің күші жойылды деп танылсын.
      3. Осы шешім алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Сессия төрағасы С. Быков
      Аудандық мәслихат хатшысы У. Майжанов

  Бородулих аудандық
мәслихатының 2014 жылғы
29 қазандағы № 27-6-V
шешіміне 1 қосымша

Бородулиха ауданының аз қамтылған отбасыларына (азаматтарына) тұрғын үй көмегін көрсету
қағидасы

      Осы Тұрғын үй көмегін көрсетуқағидасы (бұдан әрі - Қағида) Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 16 қазандағы № 1316 "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы № 2314 қаулысына өзгеріс пен толықтыру енгізу туралы", 2012 жылғы 26 маусымдағы № 856 "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж Қазақстан Республикасының азаматтарын есепке қою қағидаларын бекіту туралы", 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулыларына және Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері агенттігі Төрағасының 2011 жылғы 05 желтоқсандағы № 471 "Тұрғын үй көмегін алуға, сондай-ақ мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді алуға үміткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу қағидасын бекіту туралы" бұйрығына (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде 2012 жылғы 6 ақпандағы № 7412 тіркелген) сәйкес әзірленді және Бородулиха ауданында тұратын аз қамтылған отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үй көмегін тағайындау тәртібін анықтайды.

1. Бородулиха ауданының аз қамтылған отбасыларына (азаматтарына)
тұрғын үй көмегін көрсетудің жалпы қағидалары

      1. Осы қағидада мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) аз қамтылған отбасылар (азаматтар) - Қазақстан Республикасының тұрғын үй көмек заңнамасына сәйкес тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар адамдар;
      2) коммуналдық қызметтер – тұрғын үйде (тұрғын үй ғимаратында) көрсетілетін сумен жабдықтау, кәріз, газбен жабдықтау, электрмен жабдықтау, жылумен жабдықтау, пеш жылуы, тұрғын үйді ұстау, қоқыстарды жою және лифтімен қамтамасыз ету қызметтері;
      3) кондоминиум объектісін басқару органы-кондоминиум объектісін басқару жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;
      4) отбасының (азаматтың) жиынтық табысы – тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірілген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы (азамат) кірістерінің жалпы сомасы;
      5) өтініш беруші (жеке тұлға) – жеке өз басының немесе отбасының атынан тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш беруші тұлға (ары қарай - өтініш беруші);
      6) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп ұстауға жұмсалатын шығыстар кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін пайдалануға және жөндеуге, жер учаскесін күтіп ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуды есептеудің үйге ортақ құралдарын сатып алуға, орнатуға, пайдалануға және тексеруге жұмсалатын шығыстарға, кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп ұстауға тұтынылған коммуналдық қызметтерді төлеуге жұмсалатын шығыстарға жалпы жиналыстың шешімімен белгіленген ай сайынғы жарналар арқылы төленетін үй жайлардың (пәтерлердің) меншік иелері шығыстарының міндетті сомасы, сондай-ақ болашақта кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін немесе оның жекелеген түрлерін күрделі жөндеуге ақша жинақтауға жұмсалатын жарналар;
      7) уәкілетті орган - жергілікті бюджет қаражаты есебінен қаржыландыратын, тұрғын үйге көмек тағайындауды жүзеге асыратын республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) жергілікті атқарушы органы;
      8) шекті жол берілетін шығыстар үлесі - телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде отбасының (азаматының) бір айда тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға жұмсалған шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің отбасының (азаматтың) орташа айлық жиынтық кірісіне пайызбен қатынасы;
      2. Тұрғын үй көмегі жергілікті бюджет қаражаты есебінен осы елді мекенде тұрақты тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға):
      1) жекешелендірілген тұрғын үй–жайларда (пәтерлерде) тұратын немесе мемлекеттік тұрғын үй қорындағы тұрғын үй–жайларды (пәтерлерді) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп–ұстауға арналған шығыстарға;
      2) тұрғын үйдің меншік иелерінің немесе жалдаушыларының (қосымша жалдаушыларының) отбасыларына (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді тұтынуға;
      3) тұрғын үйдің меншік иелерінің немесе жалдаушыларының (қосымша жалдаушыларының) отбасыларына (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді тұтынуға;
      4) жоғарыда көрсетілген бағыттардың әрқайсысы бойынша сомасы ретінде айқындалған аз қамтылған отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегін есептеуге қабылданатын шығыстарына;
      5) Тұрғын үй көмегi телекоммуникация желiсiне қосылған телефон үшiн абоненттiк төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үй-жайды пайдаланғаны үшiн жалға алу ақысының ұлғаюы бөлiгiнде тұрғын үйдi (тұрғын ғимаратты) күтiп-ұстауға арналған шығыстарға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерiн тұтынуға нормалар шегiнде ақы төлеу сомасы мен отбасының (азаматтардың) осы мақсаттарға жұмсаған, жергiлiктi өкiлдi органдар белгiлеген шығыстарының шектi жол берiлетiн деңгейiнiң арасындағы айырма ретiнде айқындалады.
      Аталған жерлерде тұрақты тұратын адамдарға тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы және нысаналы жарналардың мөлшерiн айқындайтын сметаға сәйкес, тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған коммуналдық қызметтер көрсету ақысын төлеу жеткiзушiлер ұсынған шоттар бойынша тұрғын үй көмегі бюджет қаражаты есебінен көрсетіледі.
      3. Тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметті тұтыну ақысының рұқсат етілген шекті шығын үлесі отбасының жиынтық табысының тоғыз пайызы (%) мөлшерінде белгіленеді.

2. Тұрғын үй көмегін көрсету тәртібі

      4. Тұрғын үй көмегін алу бойынша мемлекеттік қызметті Бородулиха ауданының жұмыспен қамту және бағдарламалар бөлімімен көрсетіледі.
      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:
      1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму жөніндегі министрлігі Мемлекеттік қызметтерді автоматтандыруды бақылау және xалыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі – ХҚО) арқылы;
      2) www.egov.kz "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.
      Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін қажетті құжаттар тізімі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 5 наурыздағы № 185 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысының 9-тармағымен белгіленеді.
      Ерлi-зайыптылардың әрқайсысында некеге тұрғанға дейiн осындай тұрғын үйi болған жағдайларды қоспағанда, азамат (зайыбымен және кәмелетке толмаған балаларымен бiрге) осы елдi мекенде мемлекеттiк тұрғын үй қорынан бiр тұрғын үй немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үй алуға құқылы.
      Ұсынылған жұмыстан және жұмысқа орналасудан бас тартқан, соның ішінде әлеуметтік жұмыс орындары, жастар іс-тәжірибесі немесе қоғамдық жұмыстардан, кәсіби даярлаудан, қайта даярлықтан, кәсіптікті жоғарылатудан дәлелсіз себептермен немесе өз еркімен халықтың әлеуметтік-әлсіз тобын белсенді формалармен қамтамасыз ету бойынша іс-шаралар жұмысынан бас тартқан азаматтар өздерінің тұрғын үй көмегін алу құқықтарын жоғалтады.
      5. Уәкілетті орган тұрғын үй көмегін тағайындау үшін қажетті құжаттарды ұсынған сәттен бастап күнтізбелік он күн ішінде тұрғын үй көмегін тағайындау немесе тағайындаудан бас тарту жөнінде шешім қабылдайды.
      6. Тұрғын үй көмегі өтініш беру айынан бастап тағайындалады және өтініш беруші өтініш жасаған ағымдағы тоқсанға көрсетіледі.
      7. Тұрғын үй көмегін алушы тұрғын үй көмегі мөлшерінің өзгеруі үшін негіз бола алатын мән-жайлар, сондай-ақ оның дұрыс есептелмеген жағдайлар туралы уәкілетті органға хабарлайды.
      8. Тұрғын үй көмегінің мөлшеріне ықпал ететін мән-жайлар туындағанда, (алушы қайтыс болуын қоспағанда) көрсетілген мән-жайлар басталған күннен бастап қайта есептеу жүргізіледі.
      9. Өтініш берушімен тұрғын үй көмегін заңсыз тағайындауға әкеп соққан жалған мәліметтер ұсынылғаны анықталған жағдайда, тұрғын үйге көмек төлеу оны тағайындау мерзіміне тоқтатылады.
      10. Жалғыз тұратын тұрғын үй көмек алушы қайтыс болған жағдайда, тұрғын үй көмегін төлеу қайтыс болған айдан кейінгі айдан бастап тоқтатылады.
      Тұрғын үй көмегін алушы отбасы мүшесінің бірі қайтыс болған жағдайда, қайтыс болған айдан кейінгі айдан бастап қайта есептеу жүргізіледі.
      Қайтыс болғанға байланысты төлемдерді тоқтату немесе қайта есептеу қайтыс болған адамдардың тізімдері негізінде немесе отбасы мүшелері ұсынатын мәліметтер бойынша жүргізіледі.

3. Тұрғын үй көмегінің мөлшері, тұрғын үйді ұстау және коммуналдық қызметтерді
пайдалану нормативтері

      11. Тұрғын үй көмегін есептеу кезінде келесі нормативтер ескеріледі:
      1) алаңдар нормасы:
      жалғыз тұратын азаматтар үшін – 30 ш. м,
      екі адамнан тұратын отбасылар үшін – 36 ш. м,
      үш немесе одан да көп адамдардан тұратын отбасылар үшін - әр адамға 15 ш. м, бірақ 38.52 ш. м аспауы керек;
      2) көгілдір отын шығындары:
      - орталық газбен жабдықтау үйлерінде тұратын отбасылар үшін – бір адамға айына 5,5 кг;
      - жер үй-жайларда тұратын отбасылар үшін – айына бір баллон;
      3) электр энергиясы жүйесін пайдалану нормасы:
      жалғыз тұратындар үшін - 72 кВт,
      екі адамнан тұратын отбасылар үшін - 114 кВт,
      үш адамнан тұратын отбасылар үшін – 50 кВт әрқайсына.

4. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер азаматтардың (отбасы)жиынтық табысын
есептеу реті

      12. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер азаматтардың (отбасы) жиынтық табысы "Тұрғын үй көмегін алуға, сондай-ақ мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді алуға үміткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу қағидасын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы құрылыс пен тұрғын үй жөндеу шаруашылық істері агенттігі төрағасының 2011 жылғы 5 желтоқсандағы № 471 бұйрығына сәйкес (Қазақстан Республикасы Әділет Министрлігінде 2012 жылғы 6 ақпандағы № 7412 тіркелген) есептеледі.

5. Жергілікті жылу жүйесімен жылытылатын жеке меншік үй-жайларда тұратын аз
қамтылған отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үй көмегін беру тәртібі

      13. Жергілікті жылу жүйесімен жылытылатын жеке меншік үй-жайларда тұратын аз қамтылған отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үй көмегі жылына бір рет ұсынылады.
      14. Жергілікті жылу жүйесімен жылытылатын, жеке меншік үй-жайларда тұратын отбасыларға тұрғын үй көмегін есептеген кезде тұрғын үй-жайдың тұрғын ауданының 1 шаршы метріне 129,8 кг, алайда бір үйге 5000 кг. мөлшерінен аспайтын көмір шығынының әлеуметтік нормасы есептеледі.
      15. Көмір құнын есептеу үшін аудан бойынша облыстық статистика басқармасы ұсынған орташа баға және тұрғын үй көмегін есептеген тоқсанның алдындағы тоқсанның соңғы айындағы жағдаймен алынған ақпарат қолданылады (желтоқсан, наурыз, маусым, қыркүйек).
      16. Жергілікті жылу жүйесімен жылытылатын жеке меншік үй жайларда қолданылатын басқа отын түрлерінің құны мен шығын нормасы, тұрғын үй көмегін есептегенде көмірдің құны мен шығын нормасына балама ретінде есептеледі.
      17. Көмір сатып алудың маусымдылығына байланысты тұрғын үй көмегін есептеген кезде тұрғын үйге арналған көмір шығынының (көмірдің құны) барлық нормасы өтініш берілген тоқсандағы үш ай үшін бір рет есептеледі.
      18. Тұрғын үй көмегін есептеген кезде отбасы көмірді сатып алған бағаға қарамастан (факті бойынша) алынған көмірдің мөлшерін көрсететін есепті (немесе басқа құжатты) тапсырады.

6. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру мен төлеу

      19. Тұрғын үй көмегін аудандық бюджет қаражаттарының есебінен ақшалай төлем түрінде беріледі.
      20. Аз қамтамасыз етілген отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін төлеуді екінші денгейдегі банктер арқылы жүзеге асырады.

  Бородулих аудандық
мәслихатының 2014 жылғы
29 қазандағы № 27-6-V
шешіміне 2 қосымша

      Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының келесі шешімдерінің күші жойылсын деп танылсын:
      1) Бородулиха аудандық мәслихатының 2012 жылғы 21 желтоқсандағы № 11-5-V "Бородулиха ауданының аз қамтылған отбасыларына (азаматтарына) тұрғын үй көмегін көрсету Қағидасын бекіту туралы" шешімі (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде 2013 жылғы 23 қантардағы 2838 нөмірімен тіркелген, аудандық "Аудан тынысы" газетінің 2013 жылғы 1 ақпандағы № 10, "Пульс района" газетінің 2013 жылғы 1 ақпандағы № 10 сандарында жарияланды);
      2) Шығыс Қазақстан облысы Бородулиха аудандық мәслихатының 2014 жылғы 27 наурыздағы № 21-7-V "Бородулиха ауданының аз қамтылған отбасыларына (азаматтарына) тұрғын үй көмегін көрсету Қағидасын бекіту туралы" Бородулиха аудандық мәслихатының 2012 жылғы 21 желтоқсандағы № 11-5-V шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" шешімі (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде 2014 жылғы 29 сәуірдегі 3279 нөмірімен тіркелген, аудандық "Аудан тынысы" газетерінің 2014 жылғы 9 мамырдағы № 35, "Пульс района" газетінің 2014 жылғы 9 мамырдағы № 36 сандарында жарияланды).

Об утверждении Правил оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) Бородулихинского района

Решение Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 29 октября 2014 года № 27-6-V. Зарегистрировано Департаментом юстиции Восточно-Казахстанской области 26 ноября 2014 года № 3560. Утратило силу решением Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 26 января 2015 года № 29-2-V

      Сноска. Утратило силу решением Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 26.01.2015 № 29-2-V (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", подпунктом 15) пункта 1 статьи 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", постановлением Правительства Республики Казахстан № 1316 от 16 октября 2012 года "О внесении изменения и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", постановлением Правительства Республики Казахстан от 5 марта 2014 года № 185 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" Бородулихинский районный маслихат Восточно-Казахстанской области РЕШИЛ:
      1. Утвердить Правила оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) Бородулихинского района согласно приложению № 1.
      2. Признать утратившим силу решения Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области согласно приложению № 2.
      3. Настоящее решение вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Председатель сессии С. Быков
      Секретарь районного маслихата У. Майжанов

  Приложение № 1 к решению
Бородулихинского районного
маслихата от 29 октября
2014 года № 27-6-V

Правила
оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам)
Бородулихинского района

      Настоящие правила оказания жилищной помощи (далее Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года № 94 "О жилищных отношениях", постановлениями Правительства Республики Казахстан от 16 октября 2012 года № 1316 "О внесении изменения и дополнения в постановление Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года № 2314 "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи", от 26 июня 2012 года № 856 "Об утверждении Правил постановки на учет граждан Республики Казахстан, нуждающихся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", от 5 марта 2014 года № 185 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" и Приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства от 5 декабря 2011 года № 471 "Об утверждении Правил исчисления совокупного дохода семьи (гражданина), претендующей на получение жилищной помощи, а также на предоставление жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 6 февраля 2012 года № 7412), которые определяют порядок назначения жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам), проживающим в Бородулихинском районе.

1. Общие положения оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям
(гражданам) Бородулихинского района

      1. В правилах используются следующие основные понятия:
      1) малообеспеченные семьи (граждане) - лица, которые в соответствии с жилищным законодательством Республики Казахстан имеют право на получение жилищной помощи.
      2) коммунальные услуги - услуги, предоставляемые в жилом доме (жилом здании) и включающее водоснабжение, канализацию, газоснабжение, электроснабжение, теплоснабжение, мусороудаление и обслуживание лифтов.
      3) орган управления объектом кондоминиума - физическое или юридическое лицо, осуществляющее функции по управлению объектом кондоминиума;
      4) совокупный доход семьи (гражданина) - общая сумма доходов семьи (гражданина) за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;
      5) заявитель (физическое лицо) – лицо, обратившееся от себя лично или от имени семьи за назначением жилищной помощи (далее – заявитель);
      6) расходы на содержание жилого дома (жилого здания) - обязательная сумма расходов собственников помещений (квартир) посредством ежемесячных взносов, установленных решением общего собрания, на эксплуатацию и ремонт общего имущества объекта кондоминиума, содержание земельного участка, расходы на приобретение, установку, эксплуатацию и поверку общедомовых приборов учета потребления коммунальных услуг, расходы на оплату коммунальных услуг, потребленных на содержание общего имущества объекта кондоминиума, а также взносы на накопление денег на предстоящий в будущем капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума или отдельных его видов;
      7) уполномоченный орган - исполнительный орган города республиканского значения, столицы, района (города областного значения), финансируемый за счет средств местного бюджета, осуществляющий назначение жилищной помощи;
      8) доля предельно-допустимых расходов - отношение предельно-допустимого уровня расходов семьи (гражданина), в месяц на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, к совокупному доходу семьи (гражданина) в процентах.
      2. Жилищная помощь предоставляется за счет средств местного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности на оплату:
      1) расходов на содержание жилого дома (жилого здания) семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах) или являющимися нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;
      2) потребления коммунальных услуг семьями (гражданами), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;
      3) арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде;
      4) расходы малообеспеченных семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений;
      5) Жилищная помощь определяется как разница между суммой оплаты расходов на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде в пределах норм и предельно-допустимого уровня расходов семьи (граждан) на эти цели, установленных местными представительными органами.
      Жилищная помощь оказывается по предъявленным поставщиками счетам на оплату коммунальных услуг на содержание жилого дома (жилого здания) согласно смете, определяющей размер ежемесячных и целевых взносов на содержание жилого дома (жилого здания) за счет бюджетных средств лицам, постоянно проживающим в данной местности.
      3. Доля предельно–допустимых расходов на оплату жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг устанавливается к совокупному доходу семьи в размере девяти процентов.

2. Порядок оказания жилищной помощи

      4. Государственная услуга по получению жилищной помощи оказывается отделом занятости и социальных программ Бородулихинского района.
      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:
      1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства Инвестиций и развития Республики Казахстан (далее - ЦОН);
      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал).
      Перечень документов, необходимых для назначения жилищной помощи устанавливается пунктом 9 Постановления Правительства от 5 марта 2014 года № 185 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства".
      Гражданин (вместе с супругом и несовершеннолетними детьми) вправе иметь в данном населенном пункте только одно жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованное местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, кроме случаев, когда каждый из супругов имел такое жилище до вступления в брак.
      Теряют право на получение жилищной помощи безработные, отказавшиеся от предложенной работы и трудоустройства, в том числе на социальное рабочее место, молодежную практику или общественные работы, от профессиональной подготовки, переподготовки, повышения квалификации без уважительных причин или самовольно прекратившие участие в мероприятиях по обеспечению активных форм занятости социально-уязвимых слоев населения.
      5. Уполномоченный орган в течение десяти календарных дней с момента предоставления необходимых для назначения жилищной помощи документов принимает решение о назначении или отказе в назначении жилищной помощи.
      6. Жилищная помощь назначается с месяца подачи заявления и оказывается на текущий квартал, в котором обратился заявитель.
      7. Получатель жилищной помощи информирует уполномоченный орган об обстоятельствах, которые могут служить основанием для изменения размера жилищной помощи, а также о случаях ее неверного начисления.
      8. При возникновении обстоятельств, влияющих на размер жилищной помощи, производится перерасчет со дня наступления указанных обстоятельств (за исключением смерти получателя).
      9. В случае выявления представления заявителем недостоверных сведений, повлекших за собой незаконное назначение жилищной помощи, выплата жилищной помощи прекращается на период ее назначения.
      10. В случае смерти одиноко проживающего получателя жилищной помощи выплата жилищной помощи завершается с месяца, следующего за месяцем смерти.
      В случае смерти одного из членов семьи получателя жилищной помощи, производится перерасчет с месяца, следующего за месяцем смерти.
      Прекращение либо перерасчет выплат в связи со смертью производится на основании списка умерших или по предоставлению сведений членами семьи.

3. Размер жилищной помощи, нормативы содержания жилища и потребления
коммунальных услуг

      11. При назначении жилищной помощи учитываются следующие нормативы:
      1) нормы площади:
      для одиноко проживающих граждан – 30 кв. метров,
      для семьи из 2-х человек - 36 кв. метров,
      для семьи из 3-х и более человек – по 15 кв. м. на каждого, но не более 38,52 кв. м.
      2) расхода газа:
      - для семей, проживающих в домах с центральным газоснабжением – 5,5 кг на человека в месяц,
      - для семей, проживающих в частных домостроениях -1 баллон в месяц.
      3) норма потребления электроэнергии:
      для одиноко проживающих 72 кВт,
      для семьи из 2-х человек - 114 кВт,
      для семьи из 3-х человек - 50 кВт на каждого.

4. Порядок исчисления совокупного дохода граждан (семьи), претендующей на
получение жилищной помощи

      12. Совокупный доход семьи (гражданина) исчисляется согласно Приказа Председателя Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства от 5 декабря 2011 года № 471 "Об утверждении Правил исчисления совокупного дохода семьи (гражданина), претендующей на получение жилищной помощи, а также на предоставление жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 6 февраля 2012 года № 7412).

5. Порядок предоставления жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам)
проживающим в частных домах (домостроениях) с местным отоплением

      13. Жилищная помощь предоставляется семьям (гражданам), проживающим в частном домостроении с местным отоплением один раз в год.
      14. Расход угля на 1 кв. м общей площади жилого домостроения – 129,8 кг, но не более 5000 кг на дом.
      15. Для расчета стоимости угля используются средние цены по району, представляемые областным управлением статистики и информации по состоянию на последний месяц квартала, предшествующего кварталу расчета жилищной помощи (декабрь, март, июнь, сентябрь).
      16. Норму расхода и стоимость другого вида топлива, используемого для местного отопления частного домостроения, при расчете жилищной помощи.
      17. В связи с сезонностью закупки угля, всю социальную норму расхода угля на жилой дом (стоимость угля) при начислении жилищной помощи учитывать единовременно за три месяца в квартал обращения.
      18. При начислении жилищной помощи семья предоставляет счет (либо иной документ) на приобретение угля с указанием количества приобретенного угля независимо от цены приобретения (по факту).

6. Финансирование и выплата жилищной помощи

      19. Жилищная помощь оказывается за счет средств районного бюджета и устанавливается в виде денежных выплат.
      20. Выплата жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) осуществляется уполномоченным органом через банки второго уровня.

  Приложение № 2 к решению
Бородулихинского районного
маслихата от 29 октября
2014 года № 27-6-V

      Признать утратившими силу следующие решения Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области:
      1) решение Бородулихинского районного маслихата от 21 декабря 2012 года № 11-5-V "Об утверждении Правил оказания жилищной помощи, малообеспеченным семьям (гражданам) Бородулихинского района" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов от 23 января 2013 года за номером 2838, опубликовано в районных газетах "Аудан тынысы" от 1 февраля 2013 года № 10, "Пульс района" от 1 февраля 2013 года № 10);
      2) решение Бородулихинского районного маслихата Восточно-Казахстанской области от 27 марта 2014 года № 21-7-V "О внесении изменений и дополнений в решение Бородулихинского районного маслихата от 21 декабря 2012 года № 11-2-V "Об утверждении Правил оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) Бородулихинского района" (зарегистрировано в Реестре нормативных правовых актов 29 апреля 2014 года за номером 3279, опубликовано в районных газетах "Пульс района" от 9 мая 2014 года № 36; "Аудан тынысы" от 9 мая 2014 года № 35).