Ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 29 шілдедегі № 198 қаулысы. Батыс Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2014 жылғы 20 тамызда № 3616 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 27 қазандағы № 328 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 27.10.2015 № 328 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттері бекітілсін:
      1) "Ветеринариялық анықтама беру";
      2) "Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру";
      3) "Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу".
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облысы әкімінің орынбасары А. К. Өтеғұловқа жүктелсін.
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі Н. Ноғаев

  Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы "29" шілдедегі № 198
қаулысымен бекітілген

"Ветеринариялық анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет аудандар мен облыстық маңызы бар қаланың "Ветеринариялық стансасы" мемлекеттік коммуналдық кәсіпорындарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 17 маусымдағы № 664 "Ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - стандарт) негізінде көрсетіледі.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны - қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі - ветеринариялық анықтама беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауап.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіздеме көрсетілетін қызметті берушіге көрсететін қызымет алушымен стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды (бұдан әрі - құжаттар) ұсыну болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 10 минут ішінде құжаттарды қабылдауды, тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына немесе уәкілетті тұлғасына жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе уәкілетті тұлғасы 5 минут ішінде құжаттарды қарайды және мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 1 жұмыс күні ішінде келіп түскен құжаттарды қарайды, ұсынылған құжаттар негізінде жануардың ветеринариялық паспорты мен жеке нөмірінің және ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру жөніндегі деректер базасында немесе олардан үзінді-көшірмелерде бар жануарлар туралы мәліметтердің болуын негізге ала отырып, жануарды, жануарлардан алынған өнім мен шикізатты ветеринариялық байқап қарауды жүргізеді, бұл ретте көрсетілетін қызметті алушы жүгінген сәттегі тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағындағы эпизоотиялық ахуал ескеріледі. Көрсетілетін қызметті алушыға анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе уәкілетті тұлғасы 5 минут ішінде анықтамаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 5 минут ішінде қол қойылған анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына немесе уәкілетті тұлғасына жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе уәкілетті тұлғасы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті берушінің басшысына немесе уәкілетті тұлғасына қол қоюға жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе уәкілетті тұлғасы қол қойылған анықтаманы немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушілердің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау "Ветеринариялық анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің (бұдан әрі-регламент) 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.
      9. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың), көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдары реттілігін толық сипаттау регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурсына орналастырылады.
      10. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану стандарттың 3- бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Ветеринариялық анықтама беру"
мемлекеттiк көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын
көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) рәсімдерінің (іс-қимылдарының)
реттілігін сипаттаудың блок-схемасы

      


  "Ветеринариялық анықтама беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне 2-қосымша

"Ветеринариялық анықтама беру"
мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің
анықтамалығы

      


  Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы "29" шілдедегі № 198
қаулысымен бекітілген

"Ветеринария саласындағы қызметпен
айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Орал қаласы, Қ. Аманжолов көшесі, 75 үй мекенжайы бойынша орналасқан "Батыс Қазақстан облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші), телефондары: 51-27-42, 50-09-79, сондай-ақ жеке және заңды тұлғаның (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) электрондық цифрлық қолтаңбасы (бұдан әрі - ЭЦҚ) болған жағдайда www.elicense.kz "Е-лицензиялау" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 17 маусымдағы № 664 "Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - стандарт) сәйкес көрсетіледі.
      2. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызметтiң нысаны - электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия және (немесе) лицензияға қосымша, оны қайта ресімдеу, лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасы немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көрсетілген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап (бұдан әрі – бас тарту туралы дәлелді жауап).
      4. Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет ақылы негізде көрсетіледі. Мемлекеттiк қызметтi көрсету кезінде көрсетiлетiн қызметті алушы Қазақстан Республикасының Салық кодексінде ветеринария саласындағы қызыметпен айналысу құқығы үшін лицензиялық алымды орналасқан жері бойынша бюджетке төлейді:
      1) осы қызмет түрімен айналысу құқығына лицензия берген кезде лицензиялық алым 6 (алты) айлық есептік көрсеткішті (бұдан әрі – АЕК) құрайды;
      2) лицензияны қайта ресімдеу үшін лицензиялық алым лицензия берген кездегі мөлшерлемеден 10 %, бірақ 4 (төрт) АЕК-тен артық емес құрайды;
      3) лицензияның телнұсқасын беру үшін лицензиялық алым лицензия берген кездегі мөлшерлемеден 100 % құрайды.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме:
      көрсетілетін қызметті берушіге өтініш берген кезде стандарттың 1-қосымшасына сәйкес нысан бойынша өтініш болып табылады;
      портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұранысы болып табылады.
      6. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесінiң құрамына кiретiн әрбiр рәсiмнiң (iс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      лицензия және (немесе) лицензияға қосымша берген кезде:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушы стандарттың 9-тармағында көрсетілген мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды (бұдан әрі – құжаттар) ұсынған сәттен бастап 30 (отыз) минут ішінде оларды қабылдауды және тіркеу журналына тіркеуді жүзеге асырады.
      Нәтижесі - құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) сағат ішінде құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді.
      Нәтижесі - мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 2 (екі) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Ұсынылған құжаттардың толық еместігі анықталған жағдайда көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды. Ұсынылған құжаттар толық болған жағдайда 6 (алты) жұмыс күні ішінде түскен құжаттармен танысады, лицензияны және (немесе) лицензияның қосымшасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды.
      Нәтижесі - көрсетілетін қызметті берушінің басшысына лицензияны және (немесе) лицензияның қосымшасын немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты қол қою үшін жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күні ішінде лицензияға және (немесе) лицензияның қосымшасына немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды.
      Нәтижесі - көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесіне қол қойылған лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушыға 30 (отыз) минут ішінде лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.
      Нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушыға лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты беру;
      лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу кезінде:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды ұсынған сәттен бастап 30 (отыз) минут ішінде оларды қабылдауды және тіркеу журналына тіркеуді жүзеге асырады.
      Нәтижесі - құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күні ішінде құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді.
      Нәтижесі - мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 5 (бес) жұмыс күні ішінде түскен құжаттарды қарайды және лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдейді немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды.
      Нәтижесі - көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қайта ресімделген лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты қол қою үшін жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 1 (бір) жұмыс күнінің ішінде қайта ресімделген лицензияға және (немесе) лицензияға қосымшаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды.
      Нәтижесі - кеңсеге қол қойылған қайта ресімделген лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушыға 30 (отыз) минуттың ішінде қайта ресімделген лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.
      Нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушыға қайта ресімделген лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты беру.
      лицензияның телнұсқасын және (немесе) лицензияға қосымшаны берген кезде:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды ұсынған сәттен бастап 30 (отыз) минут ішінде оларды қабылдауды және тіркеу журналына тіркеуді жүзеге асырады.
      Нәтижесі - құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) сағат ішінде құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді.
      Нәтижесі - мемлекеттік қызметті көрсету үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 1 (бір) жұмыс күні ішінде түскен құжаттарды қарайды және лицензияның телнұсқасын және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды.
      Нәтижесі - көрсетілетін қызметті берушінің басшысына лицензияның телнұсқасын және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты қол қою үшін жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 4 (төрт) сағат ішінде лицензияның телнұсқасына және (немесе) лицензияға қосымшаға немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды.
      Нәтижесі - кеңсеге қол қойылған лицензияның телнұсқасын және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты жолдайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы көрсетілетін қызметті алушыға 30 (отыз) минут ішінде лицензияның телнұсқасын және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.
      Нәтижесі - көрсетілетін қызметті алушыға лицензияның телнұсқасын және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты беру.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет процесiне қатысатын қызмет берушілердiң құрылымдық бөлiмшелерінің (қызметкерлерінің) тiзбесi:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе маманы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып құрылымдық бөлiмшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) реттілігін сипаттау лицензияны беру кезінде "Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің (бұдан әрі – регламент) 1-қосымшасына сәйкес, лицензияны қайта ресімдеу кезінде регламенттің 2-қосымшасына сәйкес, лицензияның телнұсқасын беру кезінде регламенттің 3-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.

4. Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде
ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн сипаттау

      9. Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету кезіндегі көрсетілетін қызметті алушының өтініш білдіру тәртібін және рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталып тұратын ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен порталда тіркелуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушы үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузеріне ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, көрсетілетін қызметті алушының паролін порталға енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – порталда жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және (немесе) бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) логині мен пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің дұрыстығын тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде кемшіліктердің болуына байланысты порталда авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте мемлекеттік көрсетілтін қызметті таңдауы, мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін сұраныс нысанын экранға шығару және оның құрылымы мен үлгілік талаптарын ескере, сұраныс нысанына қажетті құжаттарды электронды түрде жалғай отырып, көрсетілетін қызметті алушының нысанды толтыруы (деректерді енгізуі);
      6) 4-процесс – "электрондық үкіметтің" төлем шлюзінде (бұдан әрі - ЭҮТШ) қызметке ақы төлеу, бұдан кейін төлем туралы ақпарат "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қоры ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі - "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ) келіп түседі;
      7) 2-шарт – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету үшін төлем фактісін тексеру;
      8) 5-процесс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үшін төлемнің болмауына байланысты сұратылатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      9) 6-процесс – сұранысты куәландыру (қол қою) үшін көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сұраныста көрсетілген ЖСН/БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН/БСН арасында сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қызметті көрсетуге сұраныстың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) куәландыру (қол қою);
      13) 9-процесс – электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысы) "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да тіркеу және "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да сұранысты өңдеу;
      14) 4-шарт – көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының лицензияны беру үшін біліктілік талаптарына және негіздемелеріне сәйкестігін тексереді;
      15) 10-процесс – "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде кемшіліктердің болуына байланысты сұратылатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      16) 11-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭҮП-мен қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін (электрондық лицензияны) алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      10. Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiнің толық сипаттамасы осы регламенттiң 4-қосымшасында берілген.
      11. Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушының өтініш білдіру тәртібін және рәсiмдердiң (iс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) 1-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік қызметті көрсету үшін "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-ға логин мен паролді енгізеді (авторизациялау процесі);
      2) 1-шарт – логин мен пароль арқылы "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын тексеру;
      3) 2-процесс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің деректерінде кемшіліктердің болуына байланысты "Е-лицензиялау" МДҚ АЖ-да авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      4) 3-процесс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің осы регламентте көрсетілген мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуге арналған сұраныс нысанын экранға шығаруы және көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізуі;
      5) 4-процесс – "электрондық үкіметтің" шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы "Жеке тұлғалар" мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ) немесе "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі - ЗТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының мәліметтері туралы сұрау жолданады;
      6) 2-шарт – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің болуы тексеріледі;
      7) 5-процесс – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің болмауына байланысты мәліметтерді алуға мүмкіндіктің жоқтығы туралы хабарлама қалыптастырылады;
      8) 6-процесс – сұрау салу нысаны қағаз түріндегі құжаттардың болуы туралы белгісі бар бөлігінде толтырылады және көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлейді және оларды сұрау нысанына жалғайды;
      9) 7-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да сұранысты тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызметті өңдеу;
      10) 3-шарт – көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және лицензияны беруге негіздемелерге сәйкестігін тексереді;
      11) 8-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінде кемшіліктердің болуына байланысты сұратылып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастырылады;
      12) 9-процесс – көрсетілетін қызметті алушы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қалыптастырылған қызмет нәтижесін (электрондық лицензия) алады. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.
      12. Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттiк көрсетілетін қызмет көрсету процесiнде ақпараттық жүйелердi қолдану тәртiбiнің нақты сипаттамасы осы регламенттiң 5-қосымшасында көрсетілген.
      13. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламенттің 6-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      14. Мемлекеттік қызметтерді көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Ветеринария саласындағы
қызметпен айналысуға
лицензия беру, қайта
ресімдеу, лицензияның
телнұсқасын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Лицензия беру кезіндегі әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып,
құрылымдық бөлiмшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсiмдердiң (iс-қимылдардың)
реттілігін сипаттаудың блок-схемасы

      


  "Ветеринария саласындағы
қызметпен айналысуға
лицензия беру, қайта
ресімдеу, лицензияның
телнұсқасын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

Лицензияны қайта ресімдеу кезіндегі әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын
көрсете отырып, құрылымдық бөлiмшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсiмдердiң
(iс-қимылдардың) реттілігін сипаттаудың блок-схемасы

      


  "Ветеринария саласындағы
қызметпен айналысуға
лицензия беру, қайта
ресімдеу, лицензияның
телнұсқасын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Лицензияның телнұсқасын беру кезіндегі әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын
көрсете отырып, құрылымдық бөлiмшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсiмдердiң
(iс-қимылдардың) реттілігін сипаттаудың блок-схемасы

      


  "Ветеринария саласындағы
қызметпен айналысуға
лицензия беру, қайта
ресімдеу, лицензияның
телнұсқасын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
4-қосымша

Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету
процесiнде ақпараттық жүйелердi қолдану тәртiбi

      


  "Ветеринария саласындағы
қызметпен айналысуға
лицензия беру, қайта
ресімдеу, лицензияның
телнұсқасын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
5-қосымша

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде ақпараттық жүйелердi қолдану тәртiбi

      


  "Ветеринария саласындағы
қызметпен айналысуға
лицензия беру, қайта
ресімдеу, лицензияның
телнұсқасын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
6-қосымша

"Ветеринария саласындағы қызметпен айналысуға лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік қызметін көрсетудің
бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


  Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің
2014 жылғы "29" шілдедегі № 198
қаулысымен бекітілген

"Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет аудандар мен облыстық маңызы бар қаланың "Ветеринариялық стансасы" мемлекеттік коммуналдық кәсіпорындарымен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті алушы) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 17 маусымдағы № 664 "Ветеринария саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" қаулысымен бекітілген "Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі - стандарт) негізінде жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны- қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі - мынадай тәсілдердің бірімен (сырғалау, таңба басу, чип салу) жануарларға жеке нөмір және ветеринариялық паспорт беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауап.
      4. Мемлекеттік қызмет ақысыз көрсетіледі (сырғалау). "Ветеринария туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 35-бабы 2-тармағының 6) тармақшасына сәйкес чиптердің құнын қайтару жүзеге асырылады. Көрсетілетін қызыметті алушы мемлекеттік сатып алу туралы конкурс нәтижесі бойынша айқындалған чиптердің құнын екінші деңгейдегі банктер немесе банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы төлейді.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіздеме көрсетілетін қызметті берушіге көрсететін қызымет алушымен стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды (бұдан әрі - құжаттар) ұсыну болып табылады.
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 10 минут ішінде құжаттарды қабылдауды, тіркеуді жүзеге асырады және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына немесе уәкілетті тұлғасына жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе уәкілетті тұлғасы 5 минут ішінде құжаттарды қарайды және мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы келіп түскен құжаттарды қарайды, ұсынылған құжаттар негізінде, ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу жөніндегі іс-шаралар жоспарында көрсетілгендей, жануарларды бірдейлендіруді (жануарлар иелерімен ұсынылған жағдайда) жүзеге асырады. Сырға (сырғалар) жоғалған, бүлінген (жеке нөмірін айқындау мөмкін емес) кезде қайталама мемлекеттік көрсетілетін қызметті берушіге сырғалар келіп түскен күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде көрсетіледі. Ветеринариялық паспортты немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе уәкілетті тұлғасы 5 минут ішінде ветеринариялық паспортқа немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы 5 минут ішінде көрсетілетін қызметті алушыға қол қойылған ветеринариялық паспортты немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты береді.
      7. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімдердің (іс-қимылдың) нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына немесе уәкілетті тұлғасына жолдайды;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе уәкілетті тұлғасы құжаттарды қарайды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын белгілейді;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ветеринариялық паспортты немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті берушінің басшысына немесе уәкілетті тұлғасына қол қоюға жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы немесе уәкілетті тұлғасы қол қойылған ветеринариялық паспортты немесе бас тарту туралы дәлелді жауапты көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде
көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық
бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушілердің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасы.
      9. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлiмшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау "Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің (бұдан әрі-регламент) 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.
      10. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың), көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдары реттілігін толық сипаттау осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурстарына орналастырылады.
      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Ауыл шаруашылығы жануарларын
бірдейлендіруді жүргізу"
мемлекеттiк көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер
(қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттаудың
блок-схемасы

      


  "Ауыл шаруашылығы жануарларын
бірдейлендіруді жүргізу"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

"Ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізу"
мемлекеттік қызметін көрсетудің бизнес-процестерінің
анықтамалығы

      


Об утверждении регламентов государственных услуг в области ветеринарии

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 29 июля 2014 года № 198. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 20 августа 2014 года № 3616. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 27 октября 2015 года № 328

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 27.10.2015 № 328 (вводится в действие по истечению двадцати одного календарного дня после дня первого официального опубликования).
      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года " О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые регламенты государственных услуг в области ветеринарии:
      1) "Выдача ветеринарной справки";
      2) "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии";
      3) "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных".
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Западно-Казахстанской области Утегулова А.К.
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.
      Аким области Н.Ногаев

  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 29 июля 2014 года № 198

Регламент государственной услуги "Выдача ветеринарной справки"

      1. Общие положения
      1. Государственная услуга "Выдача ветеринарной справки" (далее – государственная услуга).
      Государственная услуга оказывается государственными коммунальными предприятиями "ветеринарных станций" районов и города областного значения (далее - услугодатель), физическим и юридическим лицам (далее - услугополучатель), в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача ветеринарной справки" утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2014 года № 664 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области ветеринарии" (далее? стандарт).
      2. Форма оказываемой государственной услуги - бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - выдача ветеринарной справки (далее - справка) или мотивированный ответ об отказе.
      2. Описание порядка действий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги
      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является представление документов услугополучателем услугодателю согласно пункту 9 стандарта (далее - документы).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) ответственный исполнитель услугодателя в течение 10 минут осуществляет прием, регистрацию документов и направляет руководителю или уполномоченному лицу услугодателя;
      2) руководитель или уполномоченное лицо услугодателя в течение 5 минут рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя услугодателя для выдачи государственной услуги;
      3) ответственный исполнитель услугодателя в течение 1 рабочего дня рассматривает поступившие документы, на основании представленных документов проводит ветеринарный осмотр животного, продукции и сырья животного происхождения, исходя из наличия ветеринарного паспорта и индивидуального номера животного и сведений о животных, имеющихся в базе данных по идентификации сельскохозяйственных животных или выписки из нее, при этом на момент обращения услугополучателя учитывается эпизоотическая ситуация на территории соответствующей административно-территориальной единицы. Готовит справку или мотивированный ответ об отказе;
      4) руководитель или уполномоченное лицо услугодателя в течение 5 минут подписывает справку или мотивированный ответ об отказе;
      5) ответственный исполнитель услугодателя в течение 5 минут выдает услугополучателю справку или мотивированный ответ об отказе.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которая служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) ответственный исполнитель направляет документы руководителю или уполномоченному лицу услугодателя;
      2) руководитель или уполномоченное лицо услугодателя рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя направляет на подпись руководителю или уполномоченному лицу услугодателя справку или мотивированный ответ об отказе;
      4) руководитель или уполномоченное лицо услугодателя направляет ответственному исполнителю услугодателя подписанную справку или мотивированный ответ об отказе;
      5) ответственный исполнитель услугодателя выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги.
      3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги
      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) ответственный исполнитель услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) уполномоченное лицо услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 регламента государственной услуги "Выдача ветеринарной справки" (далее – регламент).
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 настоящего регламента.
      Справочник бизнес-процессов оказание государственной услуги размещается на интернет-ресурсе услугодателя.
      10. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) должностных лиц услугодателя по вопросам оказания государственных услуг осуществляется согласно раздела 3 стандарта.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача ветеринарной
справки"

Блок-схема описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (сотрудниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача ветеринарной
справки"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача ветеринарной справки"

      


      


  Утвержден
остановлением акимата
Западно-Казахстанской области
№ 198 от 29 июля 2014 года

Регламент государственной услуги
"Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии"

      1. Общие положения
      1. Государственная услуга "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии" (далее- государственная услуга).
      Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Управление сельского хозяйства Западно-Казахстанской области" (далее - услугодатель), расположенное по адресу: город Уральск, улица К. Аманжолова, дом 75, телефоны: 51-27-42, 50-09-79, а также посредством веб-портала "Е-лицензирование": www.elicense.kz (далее - портал), при условии наличия у физических и юридических лиц (далее - услугополучатель) электронной цифровой подписи (далее - ЭЦП), в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии" утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 17 июня 2014 года № 664 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области ветеринарии "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии" (далее - стандарт).
      2. Форма оказываемой государственной услуги - электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - лицензия и (или) приложение к лицензии, переоформление, дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги (далее - мотивированный ответ об отказе), в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 стандарта.
      4. Государственная услуга оказывается на платной основе. При оказании государственной услуги в бюджет по месту нахождения услугополучателем уплачивается лицензионный сбор за право занятия деятельностью в области ветеринарии в соответствии с Налоговым кодексом Республики Казахстан:
      1) лицензионный сбор при выдаче лицензии за право занятия данным видом деятельности составляет 6 (шесть) месячных расчетных показателей (далее - МРП);
      2) лицензионный сбор за переоформление лицензии составляет 10 % от ставки при выдаче лицензии, но не более 4 (четырех) МРП;
      3) лицензионный сбор за выдачу дубликата лицензии составляет 100 % от ставки при выдаче лицензии.
      Оплата лицензионного сбора осуществляется в наличной и безналичной форме, через банки второго уровня и организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций.
      2. Описание порядка действий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги
      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги:
      при обращении к услугодателю является заявление по форме согласно приложении 1 стандарта;
      посредством портала является запрос в форме электронного документа удостоверенного ЭЦП услугополучателя.
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнение:
      при выдаче лицензии и (или) приложение к лицензии:
      1) специалист канцелярии услугодателя в течение 30 (тридцати) минут с момента подачи услугополучателем необходимых документов указанных в пункте 9 стандарта (далее - документы) осуществляет прием и регистрацию в журнале регистрации.
      Результат - направляет документы на рассмотрение руководителю услугодателя;
      2) руководитель услугодателя в течение 4 (четырех) часов рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя услугодателя.
      Результат - направляет документы для оказания государственной услуги ответственному исполнителю услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя в течение 2 (двух) рабочих дней проверяет полноту предоставленных документов. В случае установления факта неполноты предоставленных документов, ответственный исполнитель услугодателя готовит мотивированный ответ об отказе. В случае полноты представленных документов в течение 6 (шести) рабочих дней ознакамливается с поступившими документами, готовит лицензию и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе.
      Результат - передает руководителю услугодателя для подписания лицензию и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе;
      4) руководитель услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня подписывает лицензию и (или) приложения к лицензии или мотивированный ответ об отказе.
      Результат - направляет в канцелярию подписанную лицензию и (или) приложение к лицензии или мотивированный ответ об отказе;
      5) специалист канцелярии услугодателя в течение 30 (тридцати) минут выдает лицензию и (или) приложения к лицензии или мотивированный ответ об отказе услугополучателю.
      Результат - выдача лицензии и (или) приложение к лицензии или мотивированного ответа об отказе услугополучателю.
      при переоформлении лицензии и (или) приложения к лицензии:
      6) специалист канцелярии услугодателя в течение 30 (тридцати) минут с момента подачи услугополучателем документов осуществляет прием и регистрацию в журнале регистрации.
      Результат - направляет документы на расмотрение руководителю услугодателя;
      7) руководитель услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя услугодателя.
      Результат - направляет документы для оказание государственной услуги ответственному исполнителю услугодателя;
      8) ответственный исполнитель услугодателя в течение 5 (пяти) рабочих дней рассматривает поступившие документы и переоформляет лицензию и (или) приложения к лицензии или готовит мотивированый ответ об отказе.
      Результат - передает руководителю услугодателя для подписания переоформленную лицензию и (или) приложения к лицензии или мотивированный ответ об отказе;
      9) руководитель услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня подписывает переоформленную лицензию и (или) приложения к лицензии или мотивированный ответ об отказе.
      Результат - направляет в канцелярию переоформленную лицензию и (или) приложения к лицензии или мотивированный ответ об отказе;
      10) специалист канцелярии услугодателя в течение 30 (тридцати) минут выдает переоформленную лицензию и (или) приложения к лицензии или мотивированный ответ об отказе услугополучателью.
      Результат - выдача переоформленной лицензии и (или) приложения к лицензии или мотивированный ответ об отказе услугополучателю.
      при выдаче дубликата лицензии и (или) приложения к лицензии:
      11) специалист канцелярии услугодателя в течение 30 (тридцати) минут с момента подачи услугополучателем документов осуществляет прием и их регистрацию в журнале регистрации.
      Результат - направляет документы на рассмотрение руководителю услугодателя;
      12) руководитель услугодателя в течение 4 (четырех) часов рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя услугодателя.
      Результат - направляет документы для оказания государственной услуги ответственному исполнителю услугодателя;
      13) ответственный исполнитель услугодателя в течение 1 (одного) рабочего дня рассматривает поступившие документы и готовит дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии или мотивированный ответ об отказе.
      Результат - передает руководителю услугодателя для подписания дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии или мотивированный ответ об отказе;
      14) руководитель услугодателя в течение 4 (четырех) часов подписывает дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии или мотивированный ответ об отказе.
      Результат - направляет в канцелярию подписанный дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии или мотивированный ответ об отказе;
      15) специалист канцелярии услугодателя в течение 30 (тридцати) минут выдает дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии или мотивированный ответ об отказе услугополучателю.
      Результат - выдает дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии или мотивированный ответ об отказе услугополучателю;
      3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги
      7. Перечень структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) специалист канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя;
      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (сотрудниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой при выдаче лицензии согласно приложению 1 регламента государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии" (далее - регламент), при переоформлении лицензии согласно приложению 2 регламента, при выдаче дубликата лицензии согласно приложению 3 регламента.
      4. Описание использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги
      1. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для не зарегистрированных услугополучателей на портале);
      2) процесс 1 - прикрепление в интернет-браузере компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 - проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин, индивидуальный идентификационный номер (далее - ИИН) и (или) бизнес–идентификационный номер (далее - БИН) и пароль;
      4) процесс 2 - формирование на портале сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 - выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 - оплата государственной услуги на платежном шлюзе "электронного правительства" (далее – ПШЭП), а затем информация об оплате поступает в информационную систему государственная база данных "Е-лицензирование" (далее - ИС ГБД "Е-лицензирование");
      7) условие 2 - проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание государственной услуги;
      8) процесс 5 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание государственной услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      9) процесс 6 - выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 - проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН/БИН указанным в запросе, и ИИН/БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      11) процесс 7 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      12) процесс 8 - удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      13) процесс 9 - регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      14) условие 4 - проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      15) процесс 10 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      16) процесс 11 - получение услугополучателем результата государственной услуги (электронная лицензия), сформированной порталом. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП услугодателя.
      1. Подробное описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги через портал представляется в приложении 4 к настоящему регламенту.
      2. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) при оказании государственной услуги через услугодателя:
      1) процесс 1 - ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;
      2) условие 1 - проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      3) процесс 2 - формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      4) процесс 3 - выбор ответственным исполнителем услугодателя государственной услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;
      5) процесс 4 - направление запроса через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в государственную базу данных "Физические лица" (далее - ГБД ФЛ) или государственную базу данных "Юридические лица" (далее - ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя;
      6) условие 2 - проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ЮЛ/ГБД ФЛ;
      7) процесс 5 - формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ЮЛ/ГБД ФЛ;
      8) процесс 6 - заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;
      9) процесс 7 - регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка государственной услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      10) условие 3 - проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;
      11) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      12) процесс 9 - получение услугополучателем результата государственной услуги (электронная лицензия) сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП услугодателя.
      1. Подробное описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги через услугодателя представляется в приложении 5 к настоящему регламенту.
      2. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 6 к настоящему регламенту.
      3. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателей и (или) их должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг осуществляется согласно раздела 3 стандарта.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Выдача лицензии,
переоформление, выдача
дубликатов лицензии для занятия
деятельностью в области
ветеринарии"

Блок – схема описания последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (сотрудниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Выдача лицензии,
переоформление, выдача
дубликатов лицензии для занятия
деятельностью в области
ветеринарии"

Блок – схема описания последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (сотрудниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 3
к регламенту государственной
услуги "Выдача лицензии,
переоформление, выдача
дубликатов лицензии для занятия
деятельностью в области
ветеринарии"

      Блок – схема описания последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (сотрудниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)
      


  Приложение 4
к регламенту государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии"

Порядок использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги через портал

      


  Приложение 5
к регламенту государственной
услуги "Выдача лицензии,
переоформление, выдача
дубликатов лицензии для занятия
деятельностью в области
ветеринарии"

Порядок использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги через услугодателя

      


  Приложение 6
к регламенту государственной
услуги "Выдача лицензии,
переоформление, выдача
дубликатов лицензии для занятия
деятельностью в области
ветеринарии"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии для занятия деятельностью в области ветеринарии"

      


      


  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 29 июля 2014 года № 198

Регламент государственной услуги
"Проведение идентификации сельскохозяйственных животных"

      1. Общие положения
      1. Государственная услуга "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных" (далее - государственная услуга).
      Государственная услуга оказывается государственными коммунальными предприятиями "ветеринарных станций" районов и города областного значения (далее - услугодатель), физическим и юридическим лицам (далее - услугополучатель), в соответствии со стандартом государственной услуги "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных" утвержденного постановлением Правительства Республики Каазхстан от 17 июня 2014 года № 664 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области ветеринарии" (далее - стандарт).
      2. Форма оказания государственной услуги - бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги - присвоение индивидуального номера животным одним из следующих способов (биркование, таврение, чипирование) и выдача ветеринарного паспорта или мотивированный ответ об отказе.
      4. Государственная услуга оказывается бесплатно (биркование). На платной основе в соответствии с подпунктом 6) пункта 2 статьи 35 Закона Республики Казахстан "О ветеринарии" осуществляется возврат стоимости чипов. Услугополучатель оплачивает через банки второго уровня или организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций, стоимость чипов, определенную по результатам конкурса о государственных закупках.
      2. Описание порядка действий структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги
      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является представление документов услугополучателем услугодателю согласно пункту 9 стандарта (далее - документы).
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) ответственный исполнитель услугодателя в течение 10 минут осуществляет прием регистрацию документов и направляет руководителю или уполномоченному лицу услугодателя;
      2) руководитель или уполномоченное лицо услугодателя в течение 5 минут рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя услугодателя для выдачи государственной услуги;
      3) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает поступившие документы, на основании представленных документов проводит идентификацию животных (при предоставлении их владельцем), указанным в плане мероприятий по проведению идентификации сельскохозяйственных животных. Повторная государственная услуга при утере, повреждении (невозможно определить индивидуальный номер) бирок (бирки) (получение дубликата) оказывается в течение 3 (трех) рабочих дней со дня поступления бирок услугодателю, с присвоением животному нового индивидуального номера. Готовит ветеринарный паспорт или мотивированный ответ об отказе;
      4) руководитель или уполномоченное лицо услугодателя в течение 5 минут подписывает ветеринарный паспорт или мотивированный ответ об отказе;
      5) ответственный исполнитель услугодателя в течение 5 минут выдает услугополучателю подписанный ветеринарный паспорт или мотивированный ответ об отказе;
      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, которая служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) ответственный исполнитель услугодателя направляет документы руководителю или уполномоченному лицу услугодателя;
      2) руководитель или уполномоченное лицо услугодателя рассматривает документы и определяет ответственного исполнителя услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя направляет на подпись руководителю или уполномоченному лицу услугодателя ветеринарный паспорт или мотивированный ответ об отказе;
      4) руководитель или уполномоченное лицо услугодателя направляет ответственному исполнителю услугодателя подписанный ветеринарный паспорт или мотивированный ответ об отказе;
      5) ответственный исполнитель услугодателя выдает услугополучателю результат оказания государственной услуги.
      3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги
      8. Перечень структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) ответственный исполнитель услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) уполномоченное лицо услугодателя.
      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (сотрудниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласн приложению 1 регламента государственной услуги "Проведение идентификации сельскохозяйственных животных" (далее – регламент).
      10. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 настоящего регламента.
      Справочник бизнес-процессов оказание государственной услуги размешается на интернет-ресурсе услугодателя.
      11. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) должностных лиц услугодателя по вопросам оказания государственных услуг осуществляется согласно раздела 3 стандарта.

  Приложение 1
к регламенту государственной
услуги "Проведение
идентификации
сельскохозяйственных
животных"

Блок-схема описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (сотрудниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия)

      


  Приложение 2
к регламенту государственной
услуги "Проведение
идентификации
сельскохозяйственных
животных"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Проведение идентификации сельскохозяйственных животных"