"Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2014 жылғы 30 қыркүйектегі № 256 қаулысы. Батыс Қазақстан облысы Әділет департаментінде 2014 жылғы 11 қарашада № 3685 болып тіркелді. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 2015 жылғы 8 қыркүйектегі № 254 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің 08.09.2015 № 254 қаулысымен.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңдарын басшылыққа ала отырып, Батыс Қазақстан облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Батыс Қазақстан облысы әкімі аппаратының басшысы (М. Л. Тоқжанов) осы қаулының әділет органдарында мемлекеттік тіркелуін, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде және бұқаралық ақпарат құралдарында оның ресми жариялануын қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Батыс Қазақстан облысы әкімінің орынбасары Б. М. Мәкенге жүктелсін.
      4. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімінің
міндетін атқарушы
С. Шапкенов

  2014 жылғы 30 қыркүйектегі № 256
Батыс Қазақстан облысы әкімдігінің
қаулысымен бекітілді

"Медициналық қызметке лицензия беру,қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқасын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызметтің регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Орал қаласы, Достық-Дружба даңғылы, 201 үй мекенжайында орналасқан "Батыс Қазақстан облысының денсаулық сақтау басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі–көрсетілетін қызметті беруші), Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы "Медициналық қызмет саласындағы мемлекеттік қызмет стандарттарын бекіту туралы" № 141 қаулысымен бекітілген мемлекеттік қызмет "Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік қызмет стандартының негізінде көрсетіледі (бұдан әрі - Стандарт).
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға арналған өтініштерді қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижелерін беру:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі немесе www.elicense.kz "Е-лицензиялау" веб-порталы (бұдан әрі – портал);
      2) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" (бұдан әрі – ХҚО) шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны;
      3) www.e.gov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы жүзеге асырылады.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін бюджетке қызметтің жекелеген түрлерімен айналысу құқығы үшін лицензиялық алым төленеді, ол "Салықтар және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық Кодексі)" Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес:
      1) лицензия беру үшін – 10 айлық есептік көрсеткішті (бұдан әрі – АЕК);
      2) лицензияны қайта ресімдеу үшін - лицензияны беру кезіндегі ставканың 10%-ын, бірақ 4 АЕК-дан артық емес;
      3) лицензияның телнұсқасын беру үшін лицензияны беру кезіндегі ставканың 100%-ын құрайды.
      Лицензиялық алымды төлеу екінші деңгейлі банктер және банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар арқылы қолма-қол ақшалай және қолма-қол ақшасыз нысандарда жүзеге асырылады.
      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға электрондық сұрату портал арқылы берілген жағдайда төлем "электрондық үкімет" төлем шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ) арқылы жүзеге асырылуы мүмкін.
      3. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі – медициналық қызметке лицензия және (немесе) лицензияға қосымша, лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу, лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасы немесе осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздемелер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап (бұдан әрі –бас тарту туралы дәлелді жауап) болып табылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызмет берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылдар) бастауға мемлекеттік көрсетілетін қызмет Стандарттың 1 немесе 2-қосымшаларға сәйкес белгіленген нысандағы өтініш;
      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:
      1) көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне Стандарттың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды (бұдан әрі - құжаттар) ұсынады;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері құжаттар тапсырылған кезеңнен бастап, қабылдау, тіркеу жұмыстарын жүргізеді және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына бұрыштама қоюға жолдайды;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы 3 (үш) сағат ішінде құжаттармен танысып, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтайды және құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы келіп түскен құжаттарды қарайды, дайындайды және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қол қоюға жолдайды:
      лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны немесе бас тарту туралы дәлелді жауап 14 (он төрт) жұмыс күні ішінде;
      лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу немесе бас тарту туралы дәлелді жауап 9 (тоғыз) жұмыс күні ішінде;
      лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасын беру 2 (екі) жұмыс күні ішінде;
      5) көрсетілетін қызмет беруішінің басшысы 3 (үш) сағат ішінде лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны, лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу, лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасын беру немесе бас тарту туралы дәлелді жауапқа қолын қояды және көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкеріне жолдайды;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері 15 (он бес) минут ішінде мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін тіркеуден өткізеді және көрсетілетін қызметті алушыға береді.
      7. Келесі рәсімнің (іс-қимылдың) басталуына негіз болған мемлекеттік қызмет көрсету рәсімі (іс-қимылы) нәтижесі:
      1) көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарын қабылдау және көрсетілетін қызметті берушінің басшысына жолдау;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының мемлекеттік қызметті беру үшін көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысын анықтауы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны, лицензияны және (немесе) лицензияға қосымшаны қайта ресімдеу, лицензияның және (немесе) лицензияға қосымшаның телнұсқасын немесе дәлелді бас тартуды дайындауы;
      4) көрсетілетін қызметті берушінің басшысының көрсетілген мемлекеттік қызметтің нәтижесіне қол қоюы;
      5) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері мемлекеттік қызметтің нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беруі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің
құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      8. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет процесіне қатысатын қызмет берушілердің, құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;
      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.
      9. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың реттілігін сипаттау "Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентінің (бұдан әрі - Регламент) 1-қосымшасына сәйкес блок-схемамен сүйемелденеді.

4. Халыққа қызмет көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін
қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет
көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      10. ХҚО-ға жүгіну тәртібін сипаттау, көрсетілетін қызметті алушының өтінішін өңдеу ұзақтығы:
      қызмет көрсетудің рұқсат етілетін ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут:
      1) 1-процесс – ХҚО қызметкерінің мемлекеттік қызметті көрсету үшін "Е лицензиялау" мемлекеттік деректер қоры ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ) логинді және парольді енгізуі (авторизациялау процесі) (1 минут);
      2) 2-процесс – ХҚО қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген мемлекеттік қызметті таңдауы, экранға мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұраныс нысаны шығаруы және ХҚО қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерін енгізуі (1 минут);
      3) 3-процесс – электрондық үкімет шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына/заңды тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ) сұраныс жолданады, сонымен қатар Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйе (бұдан әрі-БНАЖ) (2 минут);
      4) 1 шарт - қызметті алушы мәліметтерінің ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ -да және бірыңғай нотариалдық ақпарттық жүйесінде (бұдан әрі - БНАЖ) болуы тексеріледі (1 минут);
      5) 4-процесс –көрсетілетін қызметті алушы мәліметтерінің ЖТ МДҚ/ЗТ МДҚ -да немесе БНАЖ-да болмауына байланысты мәліметтерді алу мүмкіндігінің жоқтығы туралы хабарлама қалыптастырылады(1 минут);
      6) 5-процесс – ХҚО қызметкерінің сұрау салу нысанын құжаттардың қағаз нысанында болуы туралы белгі қою бөлігінде толтыруы және көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды сканерлеуі, оларды сұрау салу нысанына тіркеуі және мемлекеттік қызмет көрсетуге арналған сұрау салудың толтырылған нысанын (енгізілген деректерін) электрондық цифрлық қол қою (бұдан әрі-ЭЦҚ) арқылы бекітілуі (2 минут);
      7) 6-процесс– ЭҮШ арқылы ХҚО қызметкерінің ЭЦҚ куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (алушының сұрау салуын) "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-ға жолдауы (1 минут);
      8) 7-процесс - электрондық құжатты "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да тіркеу (2 минут);
      9) 2-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының Стандартта көрсетілген, мемлекеттік қызмет көрсетуге негіз болатын жалғаған құжаттарының сәйкестігін тексеруі (өңдеуі) (2 минут);
      10) 8-процесс - "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде кемшіліктердің болуына байланысты сұрау салынған мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастырылады (1 минут);
      11) 9-процесс - көрсетілетін қызметті алушының ХҚО қызметкері арқылы "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-де қалыптастырылған мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін (электрондық лицензия) алуы (1 минут).
      11. ХҚО арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде іске қосылатын ақпараттық жүйелердің өзара функционалдық іс-қимылдары осы регламенттің 2-қосымшасына сәйкес диаграммада келтірілген.
      12. Мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсету кезінде жүгіну тәртібін және көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті алушы өзінің бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) және жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі-ЖСН) компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі-ЭЦҚ) тіркеу куәлігінің көмегімен порталда тіркелуді жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      2) 1-процесс - көрсетілетін қызметті алушының компьютерінің интернет-браузерінде ЭЦҚ тіркеу куәлігін бекіту, көрсетілетін қызметті алушының электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін порталға парольды енгізу процесі (авторизациялау процесі);
      3) 1-шарт – порталда (БСН/ЖСН) логин және пароль арқылы көрсетілген қызметті алушы туралы деректердің тіркелу ұзақтығын тексеру;
      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінде кемшіліктердің болуына байланысты порталда авторизациялаудан бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      5) 3-процесс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, экранға электрондық қызметті көрсету үшін сұраныстың нысанын шығаруы және көрсетілетін қызметті алушының, оның құрылымы мен үлгі талаптарын ескере отырып, нысанды толтыруы (мәліметтерді енгізуі), сұраныс нысанына қажетті құжаттарды электрондық түрде бекітілуі;
      6) 4-процесс – электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызметке ЭҮТШ-та ақы төлеу, одан кейін бұл ақпарат "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер қорының ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі - МДҚ АЖ) түседі;
      7) 2-шарт – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-де электрондық мемлекеттік қызмет көрсеткені үшін төлем фактісін тексеру;
      8) 5-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да электрондық мемлекеттік қызметтерді көрсеткені үшін төлемнің болмауына байланысты сұратылып отырған электрондық мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;
      9) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының сұрауды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;
      10) 3-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және қайтарып алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің тізімінде жоқтығын, сондай-ақ сұраныста көрсетілген БСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН және ЖСН арасындағы бірдейлендіру мәліметтерінің сәйкестігін;
      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұратылып отырған электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      12) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызмет көрсетуге сұраудың толтырылған (енгізілген деректер) нысанын куәландыру (қол қою);
      13) 9-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) тіркеу және "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да сұрауды өңдеу;
      14) 4-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарына және электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуге арналған негіздемелерге сәйкестігін тексеруі;
      15) 10-процесс – "Е лицензиялау" МДҚ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының мәліметтерінде кемшіліктердің болуына байланысты сұрау салынған электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастырылады;
      16) 11-процесс – көрсетілетін қызметті алушының порталда қалыптастырылған электрондық мемлекеттік қызмет нәтижесін (электрондық лицензия) алуы.
      13. Портал арқылы мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнде ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiнің толық сипаттамасы осы регламенттiң 3-қосымшасында келтірілген.
      14. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының толық сипаттамасы осы регламенттің 4-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.
      15. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі Стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

  "Медициналық қызметке
лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқасын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
1-қосымша

Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағылицензия
және (немесе) лицензияға қосымша немесе дәлелді бас тартуды беру
рәсімдерінің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттаудың блок-схемасы

      


  "Медициналық қызметке
лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқасын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
2-қосымша

ХҚО арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету кезіндегі
функционалды өзара іс-қимылдың диаграммасы

      


  "Медициналық қызметке
лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқасын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
3-қосымша

Портал арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсету кезіндегі
функционалды өзара іс-қимылдың диаграммасы

      


  "Медициналық қызметке
лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқасын беру"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламентіне
4-қосымша

"Медициналық қызметке лицензия беру, қайта ресімдеу,
лицензияның телнұсқасын беру"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      


Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность"

Постановление акимата Западно-Казахстанской области от 30 сентября 2014 года № 256. Зарегистрировано Департаментом юстиции Западно-Казахстанской области 11 ноября 2014 года № 3685. Утратило силу постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 8 сентября 2015 года № 254

      Сноска. Утратило силу - постановлением акимата Западно-Казахстанской области от 08.09.2015 № 254.
      Руководствуясь Законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", акимат Западно-Казахстанской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность".
      2. Руководителю аппарата акима Западно-Казахстанской области (М. Л. Токжанов) обеспечить государственную регистрацию данного постановления в органах юстиции, его официальное опубликование в информационно-правовой системе "Әділет" и в средствах массовой информации.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Западно-Казахстанской области Макен Б. М.
      4. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.
      Исполняющий обязанности
акима области
С. Шапкенов

  Утвержден
постановлением акимата
Западно-Казахстанской области
от 30 сентября 2014 года № 256

Регламент государственной услуги
"Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов
лицензии на медицинскую деятельность"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность" (далее – государственная услуга).
      Государственная услуга оказывается государственным учреждением "Управление здравоохранения Западно-Казахстанской области" (далее - услугодатель), расположенный по адресу: город Уральск, проспект Достык-Дружбы 201, на основании Стандарта "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность", утвержденного постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 141 "Об Утверждении стандартов государственных услуг в сфере медицинской деятельности" (далее – Стандарт).
      Прием заявлений на получение государственной услуги и выдача результатов государственной услуги осуществляются через:
      1) услугодателя посредством канцелярии или веб-портала "Е-лицензирование" www.elicense.kz (далее – портал);
      2) республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета по контролю автоматизации государственных услуг и координации деятельности центров обслуживания населения Министерства транспорта и коммуникации Республики Казахстан (далее – ЦОН);
      3) веб-портал "электронного правительства": www.egov.kz.
      2. Государственная услуга оказывается платно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).
      За оказание государственной услуги взимается лицензионный сбор за право занятия отдельными видами деятельности, который в соответствии с Кодексом Республики Казахстан "О налогах и других обязательных платежах в бюджет (Налоговый кодекс)" составляет:
      1) за выдачу лицензии – 10 месячных расчетных показателей (далее - МРП);
      2) за переоформление лицензии – 10 % от ставки при выдаче лицензии, но не более 4 МРП;
      3) за выдачу дубликата лицензии – 100 % от ставки при выдаче лицензии.
      Оплата лицензионного сбора осуществляется в наличной и безналичной формах через банки второго уровня и организации, осуществляющие отдельные виды банковских операций.
      В случае подачи электронного запроса на получение государственной услуги через портал, оплата может осуществляться через платежный шлюз "электронного правительства" (далее – ПШЭП) или через банки второго уровня.
      3. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      4. Результат оказания государственной услуги – лицензия и (или) приложение к лицензии, переоформление лицензии и (или) приложения к лицензии, дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии на медицинскую деятельность либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта (далее – мотивированный ответ об отказе).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (сотрудников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является заявление по форме согласно приложениям 1 или 2 Стандарта;
      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) услугополучатель предоставляет сотруднику канцелярии услугодателя документы согласно пункту 9 Стандарта (далее - документы);
      2) сотрудник канцелярии услугодателя с момента подачи документов в течение 15 (пятнадцати) минут осуществляет их прием, регистрацию и направляет на резолюцию руководителю услугодателя;
      3) руководитель услугодателя в течение 3 (трех) часов ознакамливается с документами, определяет ответственного исполнителя для выдачи государственной услуги и направляет документы ответственному исполнителю услугодателя для оказания государственной услуги;
      4) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает поступившие документы, готовит и направляет руководителю услугодателя на подпись:
      лицензию и (или) приложение к лицензии либо мотивированный ответ об отказе в течение 14 (четырнадцати) рабочих дней;
      переоформление лицензии и (или) приложение к лицензии либо мотивированный ответ об отказе в течение 9 (девяти) рабочих дней;
      дубликат лицензии и (или) приложение к лицензии в течение 2 (двух) рабочих дней;
      5) руководитель услугодателя в течение 3 (трех) часов подписывает лицензию и (или) приложение к лицензии, переоформление лицензии и (или) приложение к лицензии, дубликат лицензии и (или) приложения к лицензии либо мотивированный ответ об отказе и направляет сотруднику канцелярии услугодателя;
      6) сотрудник канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут регистрирует и выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю.
      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      1) принятие у услугополучателя документов и передача их руководителю услугодателя;
      2) назначение руководителем услугодателя ответственного исполнителя услугодателя;
      3) подготовка ответственным исполнителем услугодателя лицензии и (или) приложения к лицензии, переоформления лицензии и (или) приложения к лицензии, дубликата лицензии и (или) приложения к лицензии либо мотивированный ответ об отказе;
      4) подписание руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги;
      5) выдача результата государственной услуги услугополучателю сотрудником канцелярии услугодателя.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (сотрудников)
услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (сотрудников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:
      1) сотрудник канцелярии услугодателя;
      2) руководитель услугодателя;
      3) ответственный исполнитель услугодателя.
      9. Описание последовательности процедур (действий) структурными подразделениями (сотрудниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) сопровождается блок-схемой согласно приложению 1 к регламенту государственной услуги "Выдача лицензий, переоформление, выдача дубликатов лицензии на медицинскую деятельность" (далее - Регламент).

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания населения
и (или) иными услугодателями, а также порядка использования
информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      10. Описание порядка обращения в ЦОН с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 15 минут:
      1) процесс 1 – ввод сотрудником ЦОН в информационную систему государственной базы данных (далее - ИС ГБД) "Е-лицензирование" логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги (1 минута);
      2) процесс 2 – выбор сотрудником ЦОН государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод сотрудником ЦОН данных услугополучателя (1 минута);
      3) процесс 3 – направление запроса через шлюз электронного портала (далее - ШЭП) в государственную базу данных физических лиц/государственную базу данных юридических лиц (далее - ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ) о данных услугополучателя, а также в Единую нотариальную информационную систему (далее - ЕНИС) (2 минуты);
      4) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС (1 минута);
      5) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ/ГБД ЮЛ, данных доверенности в ЕНИС (1 минута);
      6) процесс 5 - заполнение сотрудником ЦОН формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, предоставленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством электронной цифровой подписи (далее - ЭЦП) заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги (2 минуты);
      7) процесс 6 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП сотрудника ЦОН, через ШЭП в ИС ГБД "Е-лицензирование" (1 минута);
      8) процесс 7 – регистрация электронного документа в ИС ГБД "Е-лицензирование" (2 минуты);
      9) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных получателем документов, указанных в Стандарте, и основаниям для оказания государственной услуги (2 минуты);
      10) процесс 8 - формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование" (1 минута);
      11) процесс 9 – получение услугополучателем через сотрудника ЦОН результата государственной услуги (электронная лицензия), сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование" (1 минута).
      11. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через ЦОН, приведены диаграммой согласно приложению 2 к настоящему регламенту государственной услуги.
      12. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя при оказании государственной услуги через портал:
      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое храниться в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале), индивидуального идентификационного номера (далее - ИИН) и бизнес идентификационного номера (далее - БИН);
      2) процесс 1 – прикрепление в интернет-браузере компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через логин (ИИН/БИН) и пароль;
      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;
      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      6) процесс 4 – оплата государственной услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание государственной услуги;
      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание электронной государственной услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      9) процесс 6 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      10) условие 3 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между ИИН или БИН указанных в запросе, и ИИН или БИН указанных в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;
      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;
      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для оказания государственной услуги;
      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";
      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата государственной услуги (электронная лицензия), сформированной порталом.
      13. Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал, приведены диаграммой согласно приложению 3 Регламента.
      14. Подробное описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (сотрудниками) услугодателя в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 4 настоящего Регламента.
      15. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц, по вопросам оказания государственных услуг осуществляется в соответствии с разделом 3 Стандарта.

  Приложение 1
к регламенту
государственной услуги
"Выдача лицензии,
переоформление,
выдача дубликатов лицензии
на медицинскую деятельность"

Блок-схема описания последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (сотрудниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры (действия) при выдаче лицензии и (или) приложения к лицензии

      


  Приложение 2
к регламенту
государственной услуги
"Выдача лицензии,
переоформление,
выдача дубликатов лицензии
на медицинскую деятельность"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании
государственной услуги через ЦОН

      


  Приложение 3
к регламенту
государственной услуги
"Выдача лицензии,
переоформление,
выдача дубликатов лицензии
на медицинскую деятельность"

Диаграмма функционального взаимодействия при оказании
государственной услуги через портал

      


  Приложение 4
к регламенту
государственной услуги
"Выдача лицензии,
переоформление,
выдача дубликатов лицензии
на медицинскую деятельность"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии
на медицинскую деятельность"