Теміржол вокзалдарының класын айқындау әдістемесін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің м.а. 2015 жылғы 21 қаңтардағы № 31 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 20 ақпанда 10300 тіркелді.

      "Теміржол көлігі туралы" 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 2-тармағының 34-21) тармақшасына сәйкес, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған Теміржол вокзалдарының класын айқындау әдістемесі бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті (Ә.А. Асавбаев):

      1) осы бұйрықтың заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмелерін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралар туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму бірінші вице-министрі Ж.М. Қасымбекке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасы


Инвестициялар және даму министрінің


міндетін атқарушы

А. Рау


  Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің міндетін атқарушының
2015 жылғы 21 қаңтардағы
№ 31 бұйрығымен
бекітілді

Теміржол вокзалдарының класын айқындау әдістемесі
1. Жалпы ережелер

      1. Осы Теміржол вокзалдарының класын айқындау әдістемесі (бұдан әрі – әдістеме) "Теміржол көлігі туралы" 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының 14-бабы 2-тармағының 34-21) тармақшасына сәйкес әзірленген.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің 16.06.2016 № 499 (01.01.2017 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы әдістемені қолдану мақсатында мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) класын айқындау – осы әдістемеге сәйкес балдық жүйе бойынша айқындалатын жұмыс (көрсетілген қызметтер) көлеміне және техникалық жабдықталуына байланысты осы вокзал жатқызылатын топтың атауы;

      2) пайдаланушылар – жолаушылар теміржол тасымалдары саласында кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру үшін теміржол вокзалы алаңдарын пайдаланатын заңды тұлғалар мен дара кәсіпкерлер;

      3) теміржол вокзалы – класына қарай халыққа теміржол көлігімен тасымалдау және багажды, жүк-багажды қабылдау-беру жөніндегі қызметтерді көрсетуге арналған үйлердің, ғимараттардың (жолаушы платформаларын, вокзал өтпелерін және вокзал маңындағы аумақты қоса алғанда) және басқа да мүлік түрлерінің кешені;

      4) тұтынушылар – теміржол көлігінің жолаушылары, теміржол вокзалына келіп-кетушілер (соның ішінде жолаушыларды күтіп алушылар мен шығарып салушылар).

      3. Әдістемені теміржол көлігі саласында басшылықты, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген шектерде салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын уәкілетті орган (бұдан әрі – уәкілетті орган) қолданады.

2. Теміржол вокзалдарының класын айқындау

      4. Теміржол вокзалдарының класын айқындау мынадай жиынтық көрсеткіштерді қамтиды:

      1) жылдық есептеуде тәулігіне жөнелтілген жолаушылардың жалпы саны 1 жолаушы - 1 балл;

      2) алаңның әрбір 100 шаршы метр вокзалдық үй-жайларды күтіп-ұстау - 1 балл;

      3) осы әдістемеге қосымшаға сәйкес теміржол вокзалдарының класы бөлінісінде балдық градация;

      4) техникалық жабдықталуы (қосымша құрылыстар мен жабдықтар), соның ішінде эскалаторлар, лифттер, электрондық көрсеткіш тақта, жаяу жүргіншілер көпірлері, жерасты өтпелер әрбір объектіге (бірлікке) 0,05 балдан.

      5. Теміржол вокзалының класы төменде келтірілген формулаға сәйкес айқындалады:

      К=(Ж*1)+(S/100 ш.м)+Т

      мұнда:

      К - вокзал класы,

      Ж - жылдық есептеуде тәулігіне жолаушылар,

      S - вокзалдық үй-жайларды (жалпы алаңы) күтіп-ұстау,

      Т - қосымша құрылыстар мен құрал-жабдықтар.

      Ескертпе:

      балды есептеу бөлігінде математикалық есептеулер жүргізу жөнелтілген жолаушылар саны есебінен айқындалады;

      балды есептеу бөлігінде математикалық есептеулер жүргізу теміржол вокзалының техникалық паспортында көрсетілген теміржол вокзалы ғимаратының алаңына сәйкес айқындалады.

      алынған көрсеткіштерді жиынтықтау класты айқындайтын балдар санын береді.

      Математикалық есептеулер жүргізілген кезде бөлшек сандар бүтін санға дейін дөңгелектеуге жатады. Егер алынып тасталатын сандардың біріншісі 5-тен көп болса, онда сақталатын сандардың соңғысы бірлікке ұлғаяды. Ұлғайту бірінші алынып тасталатын сан 5-ке тең болғанда да жасалады.

  Теміржол вокзалдарының
класын айқындау әдістемесіне
қосымша

Теміржол вокзалдары класы бөлінісінде балдық градация

      1. Вокзалдар орындалатын жұмыстар күрделілігіне және көлеміне байланысты градация бойынша төрт класқа бөлінеді:

      1) кластан тыс;

      2) 1-класс;

      3) 2-класс;

      4) 3-класс.

№ 1 кесте

Атауы

Кластан тыс

1-класс

2-класс

3-класс

вокзал

2 500-ден және одан астам балл

700-ден 2 499 балға дейін

300-ден 699 балға дейін

101-ден 299 балға дейін


      2. Тиісті есептеулер жүргізілгеннен кейін келтірілген № 1 кестеге сәйкес вокзал мәртебесі беріледі.

Об утверждении Методики определения класса железнодорожных вокзалов

Приказ и.о. Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 21 января 2015 года № 31. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 февраля 2015 года № 10300.

      В соответствии с подпунктом 34-21) пункта 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года "О железнодорожном транспорте" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемую Методику определения класса железнодорожных вокзалов.

      2. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Асавбаев А.А.) обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан, направление копии на официальное опубликование в информационно-правовую систему "Әділет" республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на первого вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан Касымбек Ж.М.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Исполняющий обязанности


Министра по инвестициям развитию


Республики Казахстан

А. Рау


  Утверждена
приказом исполняющего обязанности
Министра по инвестициям и развитию
Республики Казахстан
от 21 января 2015 года № 31

Методика определения класса железнодорожных вокзалов
1. Общие положения

      1. Настоящая Методика определения класса железнодорожных вокзалов (далее – методика) разработана в соответствии с подпунктом 34-21) пункта 2 статьи 14 Закона Республики Казахстан от 8 декабря 2001 года "О железнодорожном транспорте".

      Сноска. Пункт 1 в редакции приказа Министра по инвестициям и развитию РК от 16.06.2016 № 499 (вводится в действие с 01.01.2017).

      2. В целях применения настоящей методики используются следующие понятия:

      1) определение класса – наименование группы, к которой относится данный вокзал, в зависимости от объема выполняемых работ и технической оснащенности, определяемой по бальной системе согласно утвержденной настоящей методикой;

      2) пользователи – юридические лица и индивидуальные предприниматели, которые используют технические средства и площади железнодорожных вокзалов для осуществления предпринимательской деятельности в сфере пассажирских железнодорожных перевозок;

      3) железнодорожный вокзал – комплекс зданий, сооружений (включая пассажирские платформы, вокзальные переходы и привокзальную территорию) и других видов имущества, предназначенных для оказания населению услуг по перевозке железнодорожным транспортом и приему-выдаче багажа, грузобагажа в зависимости от класса;

      4) потребители – пассажиры железнодорожного транспорта, посетители железнодорожного вокзала (в том числе провожающие и встречающие пассажиров).

      3. Методика применяется уполномоченным органом, осуществляющим руководство в сфере железнодорожного транспорта, а также в пределах предусмотренных законодательством Республики Казахстан, - межотраслевую координацию (далее - уполномоченный орган).

2. Определение класса железнодорожных вокзалов

      4. Определение класса железнодорожного вокзала включает в себя следующие суммарные показатели:

      1) общее количество отправленных пассажиров в сутки в годовом исчислении 1 пассажир - 1 балл;

      2) содержание вокзальных помещений каждые 100 квадратных метров площади - 1 балл;

      3) градация бальности в разрезе класса железнодорожных вокзалов согласно приложению к настоящей методике;

      4) техническая оснащенность (дополнительные конструкции и оборудования), в том числе эскалаторы, лифты, электронные табло, пешеходные мосты, подземные переходы за каждый объект (единицу) по 0,05 балла.

      5. Класс железнодорожного вокзала определяется согласно нижеприведенной формуле:

      К = (П*1)+(S/100 кв.м)+Т

      где:

      К - класс вокзала,

      П - пассажиры в сутки в годовом исчислении,

      S – содержание вокзальных помещений (общая площадь),

      Т – дополнительные конструкции и оборудование.

      Примечание:

      Проведение математических расчетов в части вычисления бальности определяется из расчета количества отправленных пассажиров;

      проведение математических расчетов в части вычисления бальности определяется согласно площади здания железнодорожного вокзала, указанной в техническом паспорте железнодорожного вокзала;

      суммирование полученных показателей дает количество баллов, которые и определяют класс.

      Дробное число при проведении математических расчетов подлежит округлению до целого числа. Если первая из отбрасываемых цифр больше чем 5, то последняя из сохраняемых цифр увеличивается на единицу. Увеличение совершается и тогда, когда первая из отбрасываемых цифр равна 5.

  Приложение
к методике определения класса
железнодорожных вокзалов

Градация бальности в разрезе класса железнодорожных вокзалов

      1. В зависимости от сложности и объема выполняемых работ

      вокзалы по градации делятся на четыре класса:

      1) внеклассные;

      2) 1 класс;

      3) 2 класс;

      4) 3 класс;

      Таблица

Наименование

Внеклассные

1 класс

2 класс

3 класс

вокзал

от 2500 и

более

баллов

от 700

до 2499

баллов

от 300

до 699

баллов

от 101

до 299

баллов


      2. После проведения соответствующих расчетов статус вокзалов

      присваивается на основании расчетов по таблице.