Есептік тарифті айқындау, шекті және жеке тарифтерді бекіту қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Энергетика министрінің 2015 жылғы 20 ақпандағы № 105 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 17 сәуірде № 10752 тіркелді.

      РҚАО-ның ескертпесі!
      Бұйрықтың қолданысқа енгізілу тәртібін 4-тармақтан қараңыз

      "Электр энергетикасы туралы" Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі Заңының 5-бабының 70-23) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Энергетика министрінің 31.05.2016 № 228 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      1. Қоса беріліп отырған Есептік тарифті айқындау, шекті және жеке тарифтерді бекіту қағидалары бекітілсін.

      1. Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Электр энергетикасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспасөз басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің ресми интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруын;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Энергетика министрлігінің Заң қызметі департаментіне осы тармақтың 2) және 3) тармақшаларымен көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Энергетика вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі және 2019 жылдың 1 қаңтарына дейін күшке ие.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Энергетика министрінің 30.11.2015 № 676 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      Министр В. Школьник

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      _________________ Е. Досаев

      2015 жылғы 19 наурыз

  Қазақстан Республикасы
Энергетика министрінің
2015 жылғы 20 ақпан
№ 105 бұйрығымен
бекітілген

Есептік тарифті айқындау, шекті және жеке тарифтерді бекіту қағидалары

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Есептік тарифті айқындау, шекті және жеке тарифтерді бекіту қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Электр энергетикасы туралы" 2004 жылғы 9 шiлдедегi Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 5-бабының 70-23) тармақшасына сәйкес әзірленді және электр энергиясын өндіру саласының инвестициялық тартымдылығын қамтамасыз ету үшін энергия өндіруші ұйымдар босататын электр энергиясына есептік тарифті айқындау, шекті және жеке тарифтерді бекіту тәртібін белгілейді.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Энергетика министрінің 14.06.2017 № 199 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) мемлекеттік орган – табиғи монополиялар салаларындағы басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік органның ведомствосы;

      2) уәкілетті орган – электр энергетикасы саласында басшылықты жүзеге асыратын мемлекеттік орган.

      Осы Қағидаларда пайдаланылатын өзге ұғымдар мен анықтамалар Қазақстан Республикасының электр энергетикасы саласындағы заңнамасына сәйкес қолданылады.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді - ҚР Энергетика министрінің 31.05.2016 № 228 (01.01.2017 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

2. Есептік тарифті айқындау тәртібі

      3. Егер энергия өндіруші ұйымның инвестициялық міндеттемелерін шекті тарифтер шеңберінде электр энергиясын сатудан алынатын қаражат есебінен жүзеге асыру мүмкін болмаған жағдайда, энергия өндіруші ұйым инвестициялық бағдарламаны іске асыру үшін уәкілетті органның техникалық тапсырманы бекіткен және инвестициялық шарт жасасқан жағдайда, есептік немесе жеке тарифті қолдануға құқылы.

      4. Энергия өндіруші ұйымның өтінімі бойынша уәкілетті орган Заңның 12-1-бабы 4-тармағына сәйкес инвестициялық бағдарламаны әзірлеуге арналған техникалық тапсырманы бекітеді.

      5. Энергия өндіруші ұйым бекітілген техникалық тапсырманың негізінде инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесін әзірлейді және бекітеді.

      Инвестициялардың өтемділігінің мерзімдері мен электр энергиясына бағалар инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесінде айқындалады және сегіз жылдан он екі жылға дейін құралады.

      Энергия өндіруші ұйым инвестициялық бағдарламаны инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесі негізінде әзірлейді және есептік тариф деңгейі мен инвестициялық бағдарламаның іске асырылу мерзімдері туралы ақпаратты қамтиды.

      6. Инвестициялық бағдарлама оны іске асыру басталғанға дейін инвестициялық шарт жобасымен бір мезгілде уәкілетті орган мен мемлекеттік органға беріледі.

      7. Инвестициялық бағдарламаның негізінде энергия өндіруші ұйым Заңның 12-1-бабы 4-тармағына сәйкес уәкілетті органмен және мемлекеттік органмен инвестициялық шарт жасасады.

      8. Есептік тарифті қолданатын энергия өндіруші ұйымның инвестициялық бағдарламасы жеке және (немесе) қарыз қаражаты есебінен қаржыландырылады.

      9. Есептік тариф Заңның 12-1-бабы 5-тармағына сәйкес әзірленген және бекітілген инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесінде белгіленген электр энергиясының бағасынан аспайды.

      10. Энергия өндіруші ұйым есептік тарифті инвестициялық шартты жасасқан сәттен бастап қолданады және ол инвестициялық шартта көзделген инвестициялық міндеттемелердің орындалу кезеңі ішінде әрекет етеді.

      11. Есептік тариф қолданыстағы инвестициялық бағдарламаны түзеткен жағдайда өзгереді.

      12. Қолданыстағы инвестициялық бағдарламаны түзету кезінде есептік тариф Заңның 12-1-бабы 5-тармағына сәйкес жобалау-сметалық құжаттаманың өзгерістерімен келіскен жағдайда, инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесінде белгіленген электр энергиясының бағасынан асуына жол беріледі.

      Инвестициялық шартқа қосымша келісім жасасқаннан кейін жаңа есептік тариф қолданылады.

3. Шекті тарифті бекіту тәртібі

      13. Шекті тарифтерді уәкілетті орган энергия өндіруші ұйымдардың тобы бойынша жылдарға бөле отырып, кем дегенде жеті жыл мерзімге бекітеді және саланың инвестициялық тартымдылығын қамтамасыз етудің қажеттілігі есепке алынып, жыл сайын түзетіліп отырады.

      14. Уәкілетті орган энергия өндіруші ұйымдардың топтарын Заңға сәйкес қалыптастырады.

      15. Энергия өндіруші ұйымдар тобы Заңға сәйкес белгіленген тәртіппен мынадай өлшемдер бойынша қалыптасады: энергия өндіруші ұйымдардың түрі, белгіленген қуаты, пайдаланылатын отын түрі, отынның орналасқан жерінен қашықтығы.

      Энергия өндіруші ұйымдар "энергия өндіруші ұйымдардың түрі" өлшемі бойынша электр станцияларының мынадай түрлеріне бөлінеді:

      1) конденсаттық – тек қана электр энергиясын өндіретін электр станциясы;

      2) жылу электр орталығы – электр энергиясын өндірумен қатар, жылумен жабдықтаудың орталықтандырылған жүйелеріндегі жылу энергиясының көзі болып табылатын жылу электр станциясы;

      3) газ-турбиналық – газ тектес отын түрін энергия көзі ретінде пайдаланатын электр станциясы;

      4) су электр станциясы – су ағыны энергиясын энергия көзі ретінде пайдаланатын электр станциясы.

      Энергия өндіруші ұйымдар "белгіленген қуаты" өлшемі бойынша 100 мегаваттқа (бұдан әрі – МВт) дейін, 100 МВт-тан 300 МВт-қа дейін, 300 МВт-тан 550 МВт-қа дейін, 550 МВт-тан 800 МВт-қа дейін, 800 МВт-тан 1050 МВт-қа дейін, 1050 МВт-тан 1300 МВт-қа дейін, 1300 МВт-тан 1550 МВт-қа дейін, 1550 МВт-тан 1800 МВт-қа дейін, 1800 МВт-тан 2050 МВт-қа дейін, 2050 МВт-тан 2300 МВт-қа дейін, 2300 МВт-тан 2550 МВт-қа дейін, 2550 МВт-тан 2800 МВт-қа дейін, 2800 МВт-тан 3050 МВт-қа дейін, 3050 МВт және одан жоғары болып бөлінеді.

      Энергия өндіруші ұйымдар "пайдаланылатын отын түрі" өлшемі бойынша көмірмен, жергілікті газбен, импортталған газбен, мазутпен жұмыс істейтіндер болып бөлінеді.

      Энергия өндіруші ұйымдар "отынның орналасқан жерінен қашықтығы" өлшемі бойынша 100 километрге (бұдан әрі – км) дейін, 100 км-ден 300 км-ге дейін, 300 км-ден 550 км-ге дейін, 550 км-ден 750 км-ге дейін, 750 км-ден 900 км-ге дейін, 900 км-ден 1000 км-ге дейін, 1000 км және одан жоғары болып бөлінеді.

      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Энергетика министрінің м.а. 10.08.2018 № 312 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      16. Егер энергия өндіруші ұйымның құрамына бір-бірінен ерекшеленетін бірнеше электр станциясы кіретін болса, онда аталған энергия өндіруші ұйым жеке топ болып қалыптасады.

      17. Энергия өндіруші ұйым Заңның 12-1-бабы 2-тармағына сәйкес электр энергиясына босатылатын бағаны дербес, бірақ өзі енгізілген энергия өндіруші ұйымдардың тиісті тобының шекті тарифінен аспайтындай етіп белгілейді.

      18. Шекті тарифтың негізін анықтау үшін базаны есептеу мақсатында Заңның 12-1-бабы 2-тармағына сәйкес энергия өндіруші ұйымдар тұтынушыларға бөле отырып, айлар бойынша шекті тарифтер енгізілген жылдың алдындағы жыл ішінде қалыптасқан энергия өндіруші ұйымдар нақты босату бағалары туралы жиынтық деректерді уәкілетті органға береді.

      Энергия өндіруші ұйымдарда шекті тарифтер енгізілген жылдың алдындағы жыл ішінде қалыптасқан электр энергиясының нақты бағаларына салыстырмалы талдаудың нәтижелері бойынша уәкілетті орган базасын: энергия өндіруші ұйымдардың әр тобы бойынша нақты бағалардың ең жоғары мәндерін айқындайды.

      19. Шекті тариф оның қолданылуының бірінші жылы, инфляциялық процестерді қоса алғанда, энергия өндіруші ұйымдардың қолданыстағы активтерді жұмысқа қабілетті және техникалық жарамды күйде ұстауға, қолданыстағы активтерді кеңейтуге, жаңартуға, қайта жаңартуға және техникалық қайта жарақтандыруға, жаңа активтерді құруға кететін шығындарын, энергетикалық отын бағасының болжамды өсуін ескере отырып, шекті тарифтерді енгізген жылдың алдындағы жыл ішінде энергия өндіруші ұйымдардың тиісті тобында қалыптасқан ең жоғары нақты бағасына қарай анықталады.

      20. Кейінгі жылдарға арналған шекті тарифтер жыл алдындағы шекті тарифтен инфляцияның болжамды деңгейін, сондай-ақ энергия өндіруші ұйымдардың жаңа активтерді құруға, қолданыстағы активтерді кеңейтуге, жаңартуға, қолдауға, қайта жаңартуға және техникалық қайта жарақтандыруға кететін шығындарын, электр энергиясын өндіруге арналған негізгі шығындардың болжамды өсуін ескере отырып, айқындалады.

      21. Энергия өндіруші ұйымдардың топтары бойынша шекті тарифтерді енгізу мерзімі жыл сайын 1 қаңтардан бастап белгіленеді.

      Ескерту. 21-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Энергетика министрінің 30.11.2015 № 676 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      22. Заңның 12-1-бабының 2-тармағына сәйкес кейінгі жылдарға арналған шекті тарифтерді түзету үшін энергия өндіруші ұйымдар жыл сайын 1 қыркүйекке дейінгі мерзімде уәкілетті органға Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының орташа мерзімді жоспарларында көзделген инфляцияның болжамды деңгейін ескере отырып, растайтын құжаттар мен есептерді қоса, электр энергиясын өндіруге кеткен негізгі шығындардың болжамды ұлғаюы туралы ақпаратты береді.

      Ескерту. 22-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Энергетика министрінің 30.11.2015 № 676 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      23. Алып тасталды - ҚР Энергетика министрінің 30.11.2015 № 676 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      24. Алып тасталды - ҚР Энергетика министрінің 30.11.2015 № 676 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      25. Алып тасталды - ҚР Энергетика министрінің 30.11.2015 № 676 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      26. Алып тасталды - ҚР Энергетика министрінің 30.11.2015 № 676 (01.01.2017 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      27. Алып тасталды - ҚР Энергетика министрінің 30.11.2015 № 676 (01.01.2017 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      РҚАО-ның ескертпесі!
      28-тармақ 01.01.2017 дейін қолданылады

      28. Заңның 12-бабының 4-тармағына сәйкес энергия өндіруші ұйым келісімде көзделген инвестициялық міндеттемелерді орындамаған жағдайда, энергия өндіруші ұйым келісімде инвестициялық міндеттемелерді орындау үшін көзделген және оларды іске асыруға пайдаланылмаған, алынған қаражатты электр энергиясының келесі күнтізбелік жылға арналған босату бағасын төмендету арқылы, осы ақпаратты бұқаралық ақпарат құралдарында орналастыра отырып, көтерме сауда нарығының субъектілеріне қайтарады.

      Қаражатты қайтаруды энергия өндіруші ұйымдар мына формуланы қолдана отырып, өзінің тұтынушыларына тарифті төмендету арқылы жүзеге асыруы тиіс:

      Tтөменд = Tкелісім — Sк/Wжылдың соңына дейін,

      мұндағы

      Ттөменд - алдыңғы күнтізбелік жыл үшін келісімде инвестициялық міндеттемелерді орындау үшін көзделген және оларды іске асыруға пайдаланылмаған қаражатты тұтынушыларға қайтаруға арналған төмендетілген тариф;

      Ткелісім - энергия өндіруші ұйымның тиісті тобының ағымдағы күнтізбелік жылға арналған тарифі;

      Wжылдың соңына дейін – ағымдағы жылдың соңына дейін электр энергиясын өткізудің болжамды, жиынтық көлемі, кВт.с.

      Ескерту. 28-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Энергетика министрінің 30.11.2015 № 676 (алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

4. Жеке тарифті бекіту тәртібі

      29. Егер энергия өндіруші ұйымның инвестициялық міндеттемелерін шекті тарифтер шеңберінде электр энергиясын сатудан алынатын қаражат есебінен жүзеге асыру мүмкін болмаған жағдайда, энергия өндіруші ұйым инвестициялық бағдарламаны іске асыру үшін уәкілетті орган техникалық тапсырманы бекіткен және осы Қағидалардың 4-7-тармақтарына сәйкес инвестициялық шарт жасасқан жағдайда жеке тарифті қолданады.

      30. Инвестициялық міндеттемелерді есептік тариф шеңберінде жүзеге асыратын энергия өндіруші ұйымға мемлекеттік органға инвестициялық бағдарлама мен инвестициялық шартты қайта ұсыну талап етілмейді.

      31. Энергия өндіруші ұйым жеке тарифті инвестициялық бағдарлама мен жобалау-сметалық құжаттаманың параметрлерін ескере отырып қабылданатын мемлекеттік органның шешімі негізінде инвестициялық бағдарламаны іске асырудың кез келген сатысында қолданады.

      32. Энергия өндіруші ұйым инвестициялық бағдарламаны (қаражат жұмсалымы) іске асыру кезеңінде жеке тарифті бекіту үшін мемлекеттік органға:

      1) бекітілген техникалық тапсырма;

      2) инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесі;

      3) инвестициялық бағдарлама;

      4) инвестициялық шарттың жобасы;

      5) негізгі құралдар құнының, салық және экологиялық төлемдердің, амортизациялық аударымдардың, негіздеуші материалдарды қоса, тікелей электр энергиясын өндіруге қатысты басқа да шығындардың ұлғаюына әкелмейтін отынға, шикізатқа және материалға, жалақыға, ағымдағы жөндеуге арналған шығындардың есебі;

      6) негіздеуші материалдармен қоса, бірге инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесінде белгіленген мерзімдерде инвестицияларды қайтаруды қамтамасыз ететін пайданың есебі қоса берілетін өтінімді береді.

      33. Энергия өндіруші ұйым объектілерді пайдалануға бергеннен кейін жеке тарифті бекіту үшін мемлекеттік органға:

      1) инвестициялық бағдарлама;

      2) инвестициялық шарттың жобасы;

      3) бекітілген техникалық тапсырма;

      4) растаушы материалдармен қоса, бірге нақты жүзеге асырылған инвестициялар туралы ақпарат;

      5) объектілерді пайдалануға беру актілерінің көшірмелері;

      6) негізгі құралдар құнының, салық және экологиялық төлемдердің, амортизациялық аударымдардың, негіздеуші материалдарды коса берілген тікелей электр энергиясын өндіруге қатысты басқа да шығындардың ұлғаюына әкелмейтін отынға, шикізатқа және материалға, жалақыға, ағымдағы жөндеуге арналған шығындардың есебі;

      7) негіздеуші материалдармен қоса, инвестициялық бағдарламаның техникалық-экономикалық негіздемесінде белгіленген мерзімдерде инвестицияларды қайтаруды қамтамасыз ететін пайданың есебі;

      8) есептік саясаттың көшірмесі;

      9) негіздеуші материалдармен қоса инвестициялық бағдарламаны іске асыру үшін алынған қарыз қаражаттары бойынша сыйақы төлеуге жұмсалған шығыстардың есебі қоса берілетін өтінімді береді.

      34. Инвестициялық бағдарлама негізінде энергия өндіруші ұйым уәкілетті органмен және мемлекеттік органмен инвестициялық шарт жасасады.

      35. Жеке тарифті бекітуге ұсынылатын есептер мен негіздеуші материалдарға мынандай талаптар қойылады:

      1) растайтын құжаттарға энергия өндіруші ұйымның басшысы, ал қаржы құжаттарына басшы мен бас бухгалтер қол қояды және тігіледі;

      2) тарифтерге көлемдердің маусымдық ауытқу әсерін болдырмау мақсатында негіздемеде бір жылға есептелген деректер қабылданады;

      3) коммерциялық құпияны қамтитын ақпарат "коммерциялық құпия" деген белгімен беріледі және жеке тарифті бекітуге арналған өтінішті қарау үшін ол ақпараттар (құжаттар) пакетімен бірге бөлек қаптамада жіберіледі.

      Ақпарат құрамындағы коммерциялық құпия мемлекеттік органға оны ұсынғанда бас тартуға негіз бола алмайды, бұл ретте мүдделі тұлғалар ақпаратты беретін кезде коммерциялық құпияны қамтитын мәліметтердің толық тізбесін көрсетеді не мүдделі тұлғаның коммерциялық құпияны қамтитын мәліметтердің тізбесін бекіту туралы акті көшірмесін қоса береді.

      36. Заңның 12-1-бабы 6-тармағына сәйкес жеке тарифтің көлемі энергия өндіруші ұйымның инвестициялық шартта көзделген қуаттарды қосу жөніндегі міндеттемелерді орындау кезіндегі есептік тарифтен төмен мәнін қабылдамайды.

      37. Жеке тариф инвестициялық бағдарламаның құнының өсуі жағдайында есептік тарифтен жоғары бекітіледі. Бұл ретте инвестициялық бағдарлама құнының артуы уәкілетті органмен және мемлекеттік органмен келісіледі.

      38. Жеке тарифтерді қалыптастыру кезінде баға белгілеудің шығындық тетігі пайдаланылады. Бұл ретте электр энергиясын өндіруге және тиісті бухгалтерлік есептің стандарттарына тікелей қатысты шығындар ескеріледі.

      39. Мемлекеттік бюджеттің қаражатынан энергия өндіруші ұйымға бөлінетін субсидия, тарифтің шығын бөлігінде ескерілмеген шығыстарға бағытталған субсидияларды қоспағанда, жеке тарифтің шығын бөлігінде кеміту ескеріледі.

      40. Жеке тарифтерді қалыптастыру тауарлардың (жұмыстардың, қызметтердің) әр түрі бойынша шығындардың бөлек есебі негізінде жүзеге асырылады. Энергия өндіруші ұйымдарда тауарлардың (жұмыстардың, қызметтердің) түрлері бойынша шығындардың бөлек есебі болмаған жағдайда, энергия өндіруші ұйымдардың жалпы шығындары энергия өндіруші ұйымдардың шығындарындағы өткізуден (өндірістің көлемінен өндірістік персоналдың еңбегіне ақы төлеуге арналған шығындардан) алынған табыстың үлестік салмағы бойынша тауарларды (жұмыстарды, қызметтерді) өткізетін энергия өндіруші ұйымдар қызметінің белгілі бір түріне жататын шығындарды айқындауды көздейтін жанама әдістер негізінде өткізілетін тауарлар (жұмыстар, қызметтер) түрлері бойынша есептеледі.

      41. Жеке тарифті қалыптастыру кезінде мыналар ескеріледі:

      1) өзіндік құнға кіретін материалдық шығыстар растаушы құжаттарда (шарттарда, шот-фактураларда) көзделген бағаларға қарай және өнім бірлігін шығаруға шикізат, материалдар, отын, энергия, материалдық ресурстар шығысының қолданылатын нормаларына және (немесе) материалдық ресурстардың жылдық нормаларына қарай нақты көлемде айқындалады;

      2) персоналдың еңбегіне ақы төлеу шығыстары, еңбек заңнамасына сәйкес еңбекке ақы төлеу жүйесінде көзделген еңбек жағдайлары үшін қосымша ақылар мен үстемеақылар төлеуді қоса алғанда, жеке тарифті қалыптастыру кезінде ескеріледі;

      3) амортизациялық аударымдар энергия өндіруші ұйымның есепке алу саясатында көзделген әдісті пайдалана отырып айқындалады және негізгі құралдардың құнын арттыруға алып келетін күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге және инвестициялық жобаларды іске асыруға бағытталады;

      4) инвестициялық жобаны іске асыруға арналған қарыз қаражаты үшін әлеуетті өнім берушілердің қызметтерін қаржыландыру жағдайларын растайтын құжаттар болған кезде сыйақы төлеуге жұмсалған шығыстар;

      5) электр энергиясын өндіруге тікелей қатысты, сондай-ақ негіздеуші материалдармен расталған (шарттар, шот-фактуралар, қаржылық және басқа құжаттар) басқа да шығыстар.

      42. Жеке тарифті қалыптастыру кезінде қамтылатын пайданың деңгейін айқындау кезінде энергия өндіруші ұйымдардың тиімді жұмыс істеуі және дамуы үшін қажетті қаражат ескеріледі.

      43. Жеке тарифті қалыптастыру кезінде өзіндік құнда мынадай шығыстар:

      1) электр энергиясын өндіру кезінде пайдаланылмайтын негізгі құралдардың амортизациялық аударымдары;

      2) ластаушы заттардың нормативтен тыс шығарымдары (тастандылары) үшін төлемдер;

      3) үмітсіз борыштар;

      4) шаруашылық шарттарының талаптарын бұзғаны үшін айыппұлдар, өсімпұлдар, тұрақсыздық айыбы және санкциялардың басқа да түрлері, сот шығындары;

      5) табысты жасырғаны (кеміткені) үшін айыппұлдар мен өсімпұлдар;

      6) ұрланудан болған залалдар;

      7) өндірісте қолданысқа енгізілмеген қызмет көрсететін шаруашылықтар мен учаскелерді ұстауға арналған шығындар (үй-жайларды тегін беру, қоғамдық тамақтану ұйымдарына коммуналдық қызметтердің құнын төлеу және сол сияқты);

      8) кәсіптік-техникалық училищелерді қоспағанда, денсаулық сақтау, мектепке дейінгі балалар ұйымдарының, оқу мекемелерінің объектілерін ұстауға;

      9) сауықтыру лагерьлерін, мәдениет және спорт, тұрғын үй қорының объектілерін ұстауға;

      10) ұйымның қызметкерлері тұрғын үй жағдайларын жақсартуға, бау-бақшалық шағын үйлер сатып алуға және үй шаруашылығын жүргізуге алған несиелерді (пайызсызды қоса алғанда) өтеуге;

      11) мәдени-ағарту, сауықтыру және спорттық іс-шараларын (демалыс кештерін, концерттерді және басқаларды өткізу) өткізуге;

      12) бау-бақша серіктестіктерін (жолдар салу, энергиямен және сумен жабдықтау, жалпы сипаттағы басқа да шығыстарды жүзеге асыру) абаттандыруға арналған;

      13) демеушілік көмек көрсетуге;

      14) ақаудан болған ысырапқа;

      15) өндірістің вахталық ұйымдарын қоспағанда, энергия өндіруші ұйымдардың персоналы үшін пәтерлерді, тұрғын үй ғимараттарын және құрылыстарды, жатақханалардан және қонақ үйлерден орындар сатып алуға, жалдауға және ұстауға;

      16) мерейтой күндеріне сыйлықтар сатып алуға немесе қызметкерлерге көтермелеу түрінде берілетін;

      17) нормативтен тыс техникалық және коммерциялық ысыраптарға, тауарлық-материалдық құндылықтардың және қоймалардағы қорлардың бүлінуіне және жетіспеушілігіне, басқа да өнімсіз шығыстарға арналған;

      18) тікелей электр энергиясын өндіруге жатпайтын, сондай-ақ негіздеуші материалдармен расталмаған (шарттар, шот-фактуралар, қаржылық және басқа құжаттар) шығындар ескерілмейді.

      44. Мемлекеттік орган жеке тарифті бекітуге арналған өтінімдерді қарау кезінде:

      энергия өндіруші ұйым қолданатын өнім бірлігін шығаруға арналған шикізаттың, отын материалдарының, энергияның, материалдық ресурстардың шығыс нормаларына және (немесе) тиісті салалық нормалармен немесе басқа энергия өндіруші ұйымдар қолданатын нормалармен салыстыру жолымен материалдық ресурстардың жылдық нормаларына;

      басқа энергия өндіруші ұйымдардың еңбекке ақы төлеуге арналған шығындарымен бірге энергия өндіруші ұйымның персоналына еңбекке ақы төлеуге арналған шығыстарға;

      электр энергиясына бағаны өсіруге елеулі ықпал ететін басқа да шығыстарға салыстырмалы талдау жүргізеді.

      45. Мемлекеттік орган жеке тарифті бекітуге арналған өтінімді алған күннен бастап, 5 жұмыс күні ішінде ұсынылған материалдардың толықтығын тексереді және энергиямен жабдықтаушы ұйымды жазбаша түрде өтінімді қарауға қабылдағаны туралы немесе өтінімді қараудан бас тартылғаны туралы бас тартудың себептерін келтіре отырып, хабардар етеді.

      Энергия өндіруші ұйымның жеке тарифті бекітуге арналған өтінімін қабылдаудан бас тарту себептері:

      1) осы Қағидалардың 32, 33-тармақтарында көрсетілген құжаттарды ұсынбау;

      2) ұсынылған құжаттардың осы Қағидалардың 35-тармағына сәйкес келмеуі;

      3) жалған ақпаратты қамтитын құжаттарды ұсыну болып табылады.

      46. Жеке тарифті бекітуге арналған өтінімді мемлекеттік орган күнтізбелік отыз күн ішінде қарайды.

      47. Мемлекеттік орган жеке тарифтердің жобаларына энергия өндіруші ұйым жеке тарифті бекітуге арналған өтініммен бірге ұсынған негіздеуші құжаттар мен есеп айырысуларды талдау, сондай-ақ қызметтің ұқсас түрімен айналысатын энергия өндіруші ұйымдар қызметінің көрсеткіштерін салыстырмалы талдау негізінде сараптама жүргізеді.

      48. "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 9 шiлдедегi Заңы 14-бабының 9) тармақшасына сәйкес мемлекеттік орган өзінің шешімі бойынша ұсыну мерзімдерін көрсете отырып, энергия өндіруші ұйымнан оның қызметі туралы қосымша ақпаратты сұратады.

      Бұл ретте өтінімді қарау мерзімі сұратылған ақпаратты алғанға дейін тоқтатыла тұрады.

      Қарау мерзімін ұзарту күнтізбелік отыз күннен аспайды.

      Ескерту. 48-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Энергетика министрінің 31.05.2016 № 228 (01.01.2017 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      49. Мемлекеттік орган жүргізілген сараптаманың нәтижелері бойынша жеке тарифті бекіту немесе оны бекітуден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      50. Мемлекеттік органның жеке тарифті бекіту туралы шешімі мемлекеттік органның бұйрығымен ресімделеді және энергия өндіруші ұйымға жіберіледі, бұйрықтың көшірмесі уәкілетті органға жіберіледі.

      51. Жеке тариф қолданыстағы инвестициялық бағдарламаны түзеткен немесе жаңа инвестициялық бағдарламаны іске асырған жағдайда өзгереді.

      52. Жеке тарифті түзету мемлекеттік орган жеке тарифті бекіту туралы шешім қабылдағаннан кейін және инвестициялық шартқа қосымша келісім жасасқаннан кейін жүргізіледі.

      53. Жеке тарифті қолданысқа енгізу жеке тарифті бекіткен күннен бастап жүзеге асырылады.

Об утверждении Правил определения расчетного тарифа, утверждения предельного и индивидуального тарифов

Приказ Министра энергетики Республики Казахстан от 20 февраля 2015 года № 105. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 17 апреля 2015 года № 10752.

      В соответствии с подпунктом 70-23) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 9 июля 2004 года "Об электроэнергетике" ПРИКАЗЫВАЮ:

      Сноска. Преамбула в редакции приказа Министра энергетики РК от 31.05.2016 № 228 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила определения расчетного тарифа, утверждения предельного и индивидуального тарифов.

      2. Департаменту электроэнергетики Министерства энергетики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) направление на официальное опубликование настоящего приказа в течение десяти календарных дней после его государственной регистрации в Министерстве юстиции Республики Казахстан в периодические печатные издания и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства энергетики Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства энергетики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 2) и 3) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра энергетики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования и действует до 1 января 2019 года.

      Сноска. Пункт 4 в редакции приказа Министра энергетики РК от 30.11.2015 № 676 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Министр

В. Школьник

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      _________________ Е. Досаев

      от 19 марта 2015 года



  Утверждены
приказом Министра энергетики
Республики Казахстан
от 20 февраля 2015 года № 105

Правила определения расчетного тарифа, утверждения
предельного и индивидуального тарифов

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила определения расчетного тарифа, утверждения предельных и индивидуальных тарифов (далее – Правила) разработаны в соответствии с подпунктом 70-23) статьи 5 Закона Республики Казахстан от 9 июля 2004 года "Об электроэнергетике" (далее – Закон) и устанавливают порядок определения расчетного тарифа, утверждения предельных и индивидуальных тарифов на электрическую энергию, отпускаемую энергопроизводящими организациями, для обеспечения инвестиционной привлекательности сферы производства электрической энергии.

      Сноска. Пункт 1 в редакции приказа Министра энергетики РК от 14.06.2017 № 199 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) государственный орган – ведомство государственного органа, осуществляющего руководство в сферах естественных монополий;

      2) уполномоченный орган – государственный орган, осуществляющий руководство в сфере электроэнергетики.

      Иные понятия и определения, используемые в настоящих Правилах, применяются в соответствии с законодательством Республики Казахстан в области электроэнергетики.

      Сноска. Пункт 2 с изменением, внесенным приказом Министра энергетики РК от 31.05.2016 № 228 (вводится в действие с 01.01.2017).

2. Порядок определения расчетного тарифа

      3. В случае, если инвестиционные обязательства энергопроизводящей организации не могут быть осуществлены за счет средств, получаемых от реализации электрической энергии в рамках предельных тарифов, энергопроизводящая организация вправе применить для реализации инвестиционной программы расчетный или индивидуальный тариф, при условии утверждения уполномоченным органом технического задания и заключения инвестиционного.

      4. По заявке энергопроизводящей организации уполномоченный орган в соответствии с пунктом 4 статьи 12-1 Закона утверждает техническое задание на разработку инвестиционной программы.

      5. Энергопроизводящая организация на основании утвержденного технического задания разрабатывает и утверждает технико-экономическое обоснование инвестиционной программы.

      Сроки окупаемости инвестиций и цены на электрическую энергию определяются в технико-экономическом обосновании инвестиционной программы и составляет от восьми до двенадцати лет.

      Инвестиционная программа разрабатывается энергопроизодящей организацией на основе технико-экономического обоснования инвестиционной программы и содержит информацию об уровне расчетного тарифа и сроках реализации инвестиционной программы.

      6. Инвестиционная программа до начала ее реализации одновременно с проектом инвестиционного договора представляется в уполномоченный орган и государственный орган.

      7. На основании инвестиционной программы энергопроизводящая организация в соответствие с пунктом 4 статьи 12-1 Закона заключает инвестиционный договор с уполномоченным органом и государственным органом.

      8. Инвестиционная программа энергопроизводящей организации, применяющей расчетный тариф, финансируется за счет собственных и (или) заемных средств.

      9. Расчетный тариф не превышает цену электрической энергии, определенную в технико-экономическом обосновании инвестиционной программы, разработанном и утвержденном в соответствии с пунктом 5 статьи 12-1 Закона.

      10. Расчетный тариф применяется энергопроизводящей организацией с момента заключения инвестиционного договора и действует в течение периода выполнения инвестиционных обязательств, предусмотренного в инвестиционном договоре.

      11. Расчетный тариф изменяется в случае корректировки действующей инвестиционной программы.

      12. При корректировке действующей инвестиционной программы, допускается превышение расчетным тарифом цены электрической энергии, определенной в технико-экономическом обосновании инвестиционной программы, при условии согласования изменений проектно-сметной документации в соответствии с пунктом 5 статьи 12-1 Закона.

      Новый расчетный тариф применяется после заключения дополнительного соглашения к инвестиционному договору.

3. Порядок утверждения предельного тарифа

      13. Предельные тарифы утверждаются уполномоченным органом по группам энергопроизводящих организаций на срок не менее семи лет с разбивкой по годам и ежегодно корректируются с учетом необходимости обеспечения инвестиционной привлекательности отрасли.

      14. Уполномоченный орган формирует группы энергопроизводящих организаций в соответствии с Законом.

      15. Группы энергопроизводящих организаций формируются в порядке, установленном в соответствии с Законом, по следующим критериям: тип энергопроизводящих организаций, установленная мощность, вид используемого топлива, удаленность от местонахождения топлива.

      По критерию "тип энергопроизводящих организаций" энергопроизводящие организации делятся на следующие типы электростанций:

      1) конденсационная – электростанция, производящая только электрическую энергию;

      2) теплоэлектроцентраль – электростанция, которая производит электроэнергию и является источником тепловой энергии в централизованных системах теплоснабжения;

      3) газотурбинная – электростанция, в качестве источника энергии использующая газообразное топливо;

      4) гидроэлектростанция – электростанция, в качестве источника энергии использующая энергию водного потока.

      По критерию "установленная мощность" энергопроизводящие организации делятся на: до 100 мегаватт (далее - МВт), от 100 МВт до 300 МВт, от 300 МВт до 550 МВт, от 550 МВт до 800 МВт, от 800 МВт до 1050 МВт, от 1050 МВт до 1300 МВт, от 1300 МВт до 1550 МВт, от 1550 МВт до 1800МВт, от 1800 МВт до 2050 МВт, от 2050 МВт до 2300 МВт, от 2300 МВт до 2550 МВт, от 2550 МВт до 2800 МВт, 2800 МВт до 3050 МВт, от 3050 МВт и более.

      По критерию "вид используемого топлива" энергопроизводящие организации делятся: работающие на угле, газе местного происхождения, газе импортного происхождения, мазуте.

      По критерию "удаленность от местонахождения топлива" энергопроизводящие организации делятся на: до 100 километр (далее - км), от 100 км до 300км, от 300 км до 550 км, от 550 км до 750 км, от 750 км до 900 км, от 900 км до 1 000 км, от 1 000 км и более.

      Сноска. Пункт 15 в редакции приказа и.о. Министра энергетики РК от 10.08.2018 № 312 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      16. Если в состав энергопроизводящей организации входят несколько электростанций, отличающиеся друг от друга, то данная энергопроизводящая организация формируется в отдельную группу.

      17. Энергопроизводящая организация в соответствии с пунктом 2 статьи 12-1 Закона самостоятельно устанавливает отпускную цену на электрическую энергию, но не выше предельного тарифа соответствующей группы энергопроизводящих организаций, в которую она включена.

      18. С целью расчета базы для определения предельного тарифа на первый год его действия в соответствии с пунктом 2 статьи 12-1 Закона энергопроизводящие организации представляют в уполномоченный орган сводные данные о фактических отпускных ценах, сложившихся в течение года, предшествовавшего году введения предельных тарифов, по месяцам, с разбивкой по потребителям.

      По результатам сравнительного анализа фактических цен на электрическую энергию, сложившихся у энергопроизводящих организаций в течение года, предшествовавшего году введения предельных тарифов, уполномоченный орган определяет базу: максимальные значения фактических цен по каждой группе энергопроизводящих организаций.

      19. Предельный тариф на первый год его действия определяется исходя из максимальной фактической цены, сложившейся в соответствующей группе энергопроизводящих организаций в течение года, предшествовавшего году введения предельных тарифов, с учетом роста затрат энергопроизводящих организаций на поддержание в работоспособном и технически исправном состоянии существующих активов, расширение, обновление, реконструкцию и техническое перевооружение существующих активов, создание новых активов, прогнозируемого роста цен на энергетическое топливо, включая инфляционные процессы.

      20. Предельные тарифы на последующие годы определяются исходя из предельного тарифа за предшествовавший год с учетом прогнозируемого уровня инфляции, а также затрат энергопроизводящих организаций на создание новых активов, расширение, обновление, поддержку, реконструкцию и техническое перевооружение существующих активов, прогнозируемого роста основных затрат на производство электрической энергии.

      21. Срок введения предельных тарифов по группам энергопроизводящих организаций устанавливается ежегодно с 1 января.

      Сноска. Пункт 21 в редакции приказа Министра энергетики РК от 30.11.2015 № 676 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      22. В соответствии с пунктом 2 статьи 12-1 Закона для корректировки предельных тарифов на последующие годы энергопроизводящие организации ежегодно в срок до 1 сентября представляют в уполномоченный орган информацию о прогнозируемом увеличении основных затрат на производство электрической энергии с приложением подтверждающих документов, финансовую отчетность за предшествующий год, расчеты с учетом прогнозируемого уровня инфляции, предусмотренного среднесрочными планами социально-экономического развития Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 22 в редакции приказа Министра энергетики РК от 30.11.2015 № 676 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      23. Исключен приказом Министра энергетики РК от 30.11.2015 № 676 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      24. Исключен приказом Министра энергетики РК от 30.11.2015 № 676 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      25. Исключен приказом Министра энергетики РК от 30.11.2015 № 676 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      26. Исключен приказом Министра энергетики РК от 30.11.2015 № 676 (вводится в действие с 01.01.2017).

      27. Исключен приказом Министра энергетики РК от 30.11.2015 № 676 (вводится в действие с 01.01.2017).

      Примечание РЦПИ!
      Пункт 28 действует до 01.01.2017.

      28. В соответствии с пунктом 4 статьи 12 Закона в случае неисполнения энергопроизводящей организацией инвестиционных обязательств, предусмотренных соглашением, энергопроизводящая организация возвращает субъектам оптового рынка полученные средства, предусмотренные соглашением для выполнения инвестиционных обязательств и не использованные на их реализацию, путем снижения отпускной цены на электрическую энергию на следующий календарный год с размещением данной информации в средствах массовой информации.

      Возврат средств должен осуществляться энергопроизводящими организациями путем снижения тарифа для своих потребителей с применением следующей формулы:

      Тснижпред–Sк/Wдо конца года,

      где:

      Тсниж – сниженный тариф для возврата потребителям средств, предусмотренных соглашением для выполнения инвестиционных обязательств и не использованных на их реализацию, за предшествующий календарный год;

      Тпред – тариф, соответствующей группы энергопроизводящих организаций на текущий календарный год;

      Wдо конца года – прогнозируемый, суммарный объем реализации электрической энергии до конца текущего года, кВт.ч.

      Сноска. Пункт 28 в редакции приказа Министра энергетики РК от 30.11.2015 № 676 (порядок введения в действие см. п. 4).

4. Порядок утверждения индивидуального тарифа

      29. В случае, если инвестиционные обязательства энергопроизводящей организации не могут быть осуществлены за счет средств, получаемых от реализации электрической энергии в рамках предельных тарифов, энергопроизводящая организация применяет для реализации инвестиционной программы индивидуальный тариф, при условии утверждения уполномоченным органом технического задания и заключения инвестиционного договора в соответствии с пунктами 4-7 настоящих Правил.

      30. Энергопроизводящей организации, осуществляющей инвестиционные обязательства в рамках расчетного тарифа, повторного представления в государственный орган инвестиционной программы и инвестиционного договора не требуется.

      31. Энергопроизводящая организация применяет индивидуальный тариф на любой стадии реализации инвестиционной программы на основании решения государственного органа, принимаемого с учетом параметров инвестиционной программы и проектно-сметной документации.

      32. Для утверждения индивидуального тарифа в период реализации инвестиционной программы (вложения средств) энергопроизводящая организация подает в государственный орган заявку, к которой прилагаются:

      1) утвержденное техническое задание;

      2) технико-экономическое обоснование инвестиционной программы;

      3) инвестиционная программа;

      4) проект инвестиционного договора;

      5) расчеты затрат на топливо, сырье и материалы, заработную плату, текущий ремонт, не приводящий к увеличению стоимости основных средств, налоговых и экологических платежей, амортизационных отчислений, других затрат, относящихся непосредственно к производству электрической энергии с приложением обосновывающих материалов;

      6) расчет прибыли, обеспечивающей возврат инвестиций в сроки, установленные в технико-экономическом обосновании инвестиционной программы, с приложением обосновывающих материалов.

      33. Для утверждения индивидуального тарифа после ввода объектов в эксплуатацию энергопроизводящая организация подает в государственный орган заявку, к которой прилагаются:

      1) инвестиционная программа;

      2) проект инвестиционного договора;

      3) утвержденное техническое задание;

      4) информация о фактически осуществленных инвестициях с приложением подтверждающих материалов;

      5) копии актов ввода объектов в эксплуатацию;

      6) расчеты затрат на топливо, сырье и материалы, заработную плату, текущий ремонт, не приводящих к увеличению стоимости основных средств, налоговых и экологических платежей, амортизационных отчислений, других затрат, относящихся непосредственно к производству электрической энергии с приложением обосновывающих материалов;

      7) расчет прибыли, обеспечивающей возврат инвестиций в сроки, установленные в технико-экономическом обосновании инвестиционной программы, с приложением обосновывающих материалов;

      8) копия учетной политики;

      9) расчет расходов на выплату вознаграждения по заемным средствам, полученным для реализации инвестиционной программы с приложением обосновывающих материалов.

      34. На основании инвестиционной программы энергопроизводящая организация заключает инвестиционный договор с уполномоченным органом и государственным органом.

      35. К расчетам и обосновывающим материалам, предоставляемым на утверждение индивидуального тарифа, предъявляются следующие требования:

      1) подтверждающие документы прошиваются и подписываются руководителем энергопроизводящей организации, а финансовые документы - руководителем и главным бухгалтером;

      2) с целью исключения влияния сезонных колебаний объемов на тарифы в обоснование принимаются данные в расчете на год;

      3) информация, составляющая коммерческую тайну, представляется с пометкой "коммерческая тайна" и направляется в отдельной обложке, вместе с пакетом информации (документов) для рассмотрения заявки на утверждение индивидуального тарифа.

      Коммерческая тайна в составе информации не служит основанием отказа в ее предоставлении в государственный орган, при этом заинтересованные лица при предоставлении информации указывают исчерпывающий перечень сведений, составляющих коммерческую тайну, либо прикладывают копию акта заинтересованного лица об утверждении перечня сведений, составляющих коммерческую тайну.

      36. В соответствии с пунктом 6 статьи 12-1 Закона величина индивидуального тарифа не принимает значения ниже расчетного тарифа при выполнении энергопроизводящей организацией обязательств по вводу мощностей, предусмотренных инвестиционным договором.

      37. Индивидуальный тариф утверждается выше расчетного тарифа в случае увеличения стоимости инвестиционной программы. При этом увеличение стоимости инвестиционной программы согласуется с уполномоченным органом и государственным органом.

      38. При формировании индивидуальных тарифов используется затратный механизм ценообразования. При этом учитываются затраты, относящиеся непосредственно к производству электрической энергии и соответствующие стандартам бухгалтерского учета.

      39. Выделяемая энергопроизводящей организации субсидия из средств государственного бюджета учитывается в уменьшение затратной части индивидуального тарифа, за исключением субсидий, направленных на расходы, не учтенные в затратной части тарифа.

      40. Формирование индивидуальных тарифов осуществляется на основании раздельного учета затрат по каждому виду товаров (работ, услуг). В случае отсутствия у энергопроизводящей организации раздельного учета затрат по видам товаров (работ, услуг), затраты, энергопроизводящих организаций рассчитываются по видам реализуемых товаров (работ, услуг) на основе косвенных методов, предусматривающих определение затрат, относящихся к определенному виду деятельности энергопроизводящих организаций, реализующих товары (работы, услуги), по удельному весу доходов от реализации (объемов производства, затрат на оплату труда производственного персонала) в общих затратах энергопроизводящей организации.

      41. При формировании индивидуального тарифа учитываются:

      1) материальные расходы, входящие в себестоимость, определяются исходя из цен, предусмотренных в подтверждающих документах (договоры, счета-фактуры), и физического объема материальных ресурсов, исходя из применяемых норм расхода сырья, материалов, топлива, энергии, материальных ресурсов на выпуск единицы продукции и (или) годовых норм материальных ресурсов;

      2) расходы по оплате труда персонала, включая выплаты доплат и надбавок за условия труда, предусмотренные системой оплаты труда в соответствии с трудовым законодательством, учитываются при формировании индивидуального тарифа;

      3) амортизационные отчисления определяются с использованием метода, предусмотренного учетной политикой энергопроизводящей организации, и направляются на проведение капитальных ремонтных работ, приводящих к увеличению стоимости основных средств, и реализацию инвестиционных проектов;

      4) расходы на выплату вознаграждения за заемные средства для реализации инвестиционного проекта при наличии документов, подтверждающих условия финансирования потенциальных поставщиков услуг;

      5) другие расходы, непосредственно относящиеся к производству электроэнергии, а также подтвержденные обосновывающими материалами (договоры, счета-фактуры, финансовые и другие документы).

      42. При определении уровня прибыли, включаемого при формировании индивидуального тарифа, учитываются средства, необходимые для эффективного функционирования и развития энергопроизводящей организации.

      43. При формировании индивидуального тарифа в себестоимости не учитываются следующие расходы:

      1) амортизационные отчисления основных средств, не используемых при производстве электрической энергии;

      2) платежи за сверхнормативные выбросы (сбросы) загрязняющих веществ;

      3) безнадежные долги;

      4) штрафы, пени, неустойка и другие виды санкций за нарушение условий хозяйственных договоров, судебные издержки;

      5) штрафы и пени за сокрытие (занижение) дохода;

      6) убытки от хищений;

      7) на содержание не задействованных в производстве обслуживающих хозяйств и участков (бесплатное предоставление помещений, оплата стоимости коммунальных услуг организациям общественного питания и так далее);

      8) на содержание объектов здравоохранения, детских дошкольных организаций, учебных заведений, за исключением профессионально-технических училищ;

      9) на содержание оздоровительных лагерей, объектов культуры и спорта, жилого фонда;

      10) на погашение ссуд (включая беспроцентные), полученных работниками организации на улучшение жилищных условий, приобретение садовых домиков и обзаведение домашним хозяйством;

      11) на проведение культурно-просветительных, оздоровительных и спортивных мероприятий (проведение вечеров отдыха, концертов и других);

      12) на благоустройство садовых товариществ (строительство дорог, энерго- и водоснабжение, осуществление других расходов общего характера);

      13) на оказание спонсорской помощи;

      14) на потери от брака;

      15) на приобретение, аренду и содержание квартир, жилых зданий и сооружений, мест в общежитиях и гостиницах для персонала энергопроизводящей организации, за исключением вахтовой организации производства;

      16) на приобретение подарков на юбилейные даты или выдаваемые в виде поощрения работникам;

      17) на сверхнормативные технические и коммерческие потери, порчу и недостачи товарно-материальных ценностей и запасы на складах, другие непроизводительные расходы;

      18) не относящиеся непосредственно к производству электрической энергии, а также не подтвержденные обосновывающими материалами (договоры, счета-фактуры, финансовые и другие документы).

      44. По собственному решению государственный орган при рассмотрении заявки на утверждение индивидуального тарифа проводит сравнительный анализ:

      применяемых энергопроизводящей организацией норм расхода сырья, материалов топлива, энергии, материальных ресурсов на выпуск единицы продукции и (или) годовых норм материальных ресурсов путем сравнения с соответствующими отраслевыми нормами или нормами, применяемыми другими энергопроизводящими организациями;

      расходов на оплату труда персонала энергопроизводящей организацией с затратами на оплату труда других энергопроизводящих организаций;

      других расходов, оказывающих существенное влияние на увеличение цены на электрическую энергию.

      45. Государственный орган в течение 5 рабочих дней со дня получения заявки на утверждение индивидуального тарифа проверяет полноту предоставленных материалов и в письменном виде уведомляет энергопроизводящую организацию о принятии заявки к рассмотрению или об отказе в принятии заявки к рассмотрению с приведением причин отказа.

      Причинами отказа в принятии заявки энергопроизводящей организации на утверждение индивидуального тарифа к рассмотрению являются:

      1) непредставление документов, указанных в пунктах 32, 33настоящих Правил;

      2) несоответствие предоставленных документов пункту 35 настоящих Правил;

      3) предоставление документов, содержащих недостоверную информацию.

      46. Заявка на утверждение индивидуального тарифа рассматривается государственным органом в течение 30 календарных дней.

      47. Государственный орган проводит экспертизу проектов индивидуальных тарифов на основе анализа предоставленных энергопроизводящей организацией с заявкой на утверждение индивидуального тарифа обосновывающих документов и расчетов, а также сравнительного анализа показателей деятельности энергопроизводящих организаций, занимающихся аналогичным видом деятельности.

      48. В соответствии с подпунктом 9) статьи 14 Закона Республики Казахстан от 9 июля 1998 года "О естественных монополиях" государственный орган по собственному решению запрашивает у энергопроизводящей организации дополнительную информацию о ее деятельности, с указанием сроков ее предоставления.

      При этом, срок рассмотрения заявки приостанавливается до получения запрашиваемой информации.

      Продление срока рассмотрения не превышает 30 календарных дней.

      Сноска. Пункт 48 в редакции приказа Министра энергетики РК от 31.05.2016 № 228 (порядок введения в действие см. п. 4).

      49. Государственный орган по результатам проведенной экспертизы принимает решение об утверждении или отказе в утверждении индивидуального тарифа.

      50. Решение государственного органа об утверждении индивидуального тарифа оформляется приказом государственного органа и направляется энергопроизводящей организации, копия приказа направляется в уполномоченный орган.

      51. Индивидуальный тариф изменяется в случае корректировки действующей инвестиционной программы или реализацией новой инвестиционной программы.

      52. Корректировка индивидуального тарифа производится после принятия решения государственным органом об утверждении индивидуального тарифа и заключении дополнительного соглашения к инвестиционному договору.

      53. Введение в действие индивидуального тарифа осуществляется со дня утверждения индивидуального тарифа.