Теңiз порттарын салу үшiн оларды орналастыру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 қаңтардағы № 76 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 14 мамырда № 11044 тіркелді

     «Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы» 2002 жылғы 17 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 4-бабы 3-тармағының 55-23) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған Теңiз порттарын салу үшін оларды орналастыру қағидалары бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Көлік комитеті (Ә.А. Асавбаев) заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркелгеннен кейін он күнтізбелік күн ішінде оның мерзімді баспасөз басылымдарына және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуін;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;
      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелгеннен кейiн он жұмыс күні iшiнде осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәлiметтердi Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлiгiнiң Заң департаментiне ұсынуды қамтамасыз етсiн.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму бірінші вице-министрі Ж.М. Қасымбекке жүктелсін.
      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының
Инвестициялар және даму министрі                          Ә. Исекешев

      «КЕЛІСІЛДІ»:
      Қазақстан Республикасының
      Қорғаныс министрі
      ___________ И.Н. Тасмағамбетов
      2015 жылғы 26 ақпан

      «КЕЛІСІЛДІ»:
      Қазақстан Республикасының
      Ұлттық экономика министрі
      ______________ Е. Досаев
      2015 жылғы 4 сәуір

Қазақстан Республикасы  
Инвестициялар және даму 
министрінің      
2015 жылғы 30 қаңтардағы
№ 76 бұйрығымен бекітілген

Теңіз порттарын салу үшiн оларды орналастыру қағидалары

      1. Осы Теңiз порттарын салу үшiн оларды орналастыру қағидаларын (бұдан әрi – Қағидалар) теңiз порттарын салу үшiн оларды орналастыру тәртібін айқындайды және «Сауда мақсатында теңізде жүзу туралы» 2002 жылғы 17 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 4-бабы 3-тармағының 55-23) тармақшасына сәйкес әзiрлендi.
      2. Теңiз порттарын жобалау порттарды, олардың аумағын, айдынын және iргелес елдi мекендермен әрi өнеркәсiптiк ұйымдармен бiрге олардың даму перспективасын ескере отырып және бекiтiлген қала салу құжаттамасымен ұштастырып ұтымды орналастыру шарттары сақталып, жүзеге асырылады. Теңiз портын жобалау кезiнде әлеуметтiк және экологиялық проблемалар мiндеттi түрде қарауға жатады, бұл ретте қоршаған ортаны тиiмдi қорғауды және сақтауды, сондай-ақ шекаралық және кедендiк бақылау жұмыстарын ұйымдастыру мүмкiндiгiн қамтамасыз ететiн шаралар әзiрленедi.
      3. Теңiз портын орналастыру және жобалау мiндетi - бұл қауiпсiз қабылдау, тиеудi (түсiрудi) жедел жүргiзу және қазiргi заманғы әрi перспективалы көлiктiк кемелерге олардың келу кезегiне қарай кешендi қызмет көрсету талаптарын қанағаттандыратын және көлiктiң теңiздiк әрi аралас түрлерiнде тасымалдаудың прогрессивтi тәсiлдерiнiң шарттарына жауап беретiн бiрыңғай кешен ретiнде портты орналастырудың оңтайлы шешiмiн табу. Бұл peттe мыналар қамтамасыз етiлуi тиiс: порттың белгiленген өткiзу қабiлетi, портты есептiк кезең шегiнен тыс ұзақ перспективада дамыту мүмкiндiгi және қабылданған шешiмдердiң экономикалық орындылығы.
      4. Жобаланатын порттың технологиялық құрылымының негiзгi элементтерi қабылдау, тиеу (түсiру), теңiз көлiк кемелерiне кешендi қызмет көрсету, сондай-ақ темiр жол, автомобиль, құбыр және көлiктiң басқа да аралас түрлерiнен жүктi қабылдау (беру) үшiн қажеттi техникалық құралдардың (құрылыстар, ғимараттар, жабдықтар, жайластыру, көлiктiк және инженерлiк коммуникациялар) жиынтығы болып табылатын технологиялық қайта тиеу кешенi болуы тиiс.
      5. Портты орналастыру жобасында айдынның жалпы мөлшерi айқындалуы тиiс, ол мынадай қажеттiлiкке негiзделе отырып белгiленедi:
      1) айлақтарға кемелердiң қауiпсiз маневр жасауы және жақын келуi үшiн жағдайлар жасауға;
      2) неғұрлым қолайлы толқын жағдайларына;
      3) жүк және жолаушылар операциялары орындалған, жабдықтау, қызмет көрсету және бос тұрған кезде көлiк флоты кемелерiнiң ыңғайлы және қауiпсiз жұмысына;
      4) портта орналасқан кемелердi айдында орналастыруға: олардың қауiпсiз кiруi мен тұрағын ескере отырып, техникалық флотты, қызметтiк-қосалқы флотты, мердiгерлiк құрылыс ұйымдарын және басқа да ұйымдарды.
      Порт айдынының жалпы мөлшерi, портқа кiретiн қақпалардың енi, мөлшерi және кiру рейдi мен бассейндердiң жоспарлы кескiндерi ұзақ перспективаға кемелер мөлшерiнiң болжамды өзгерiсi мен перспективалық кеме айналымы ескерiле отырып, анықталады.
      6. Осы Қағидалармен қатар құрылыс нормалары мен ережелерiнiң талаптарын, теңiз порттарын жобалау кезiндегi санитарлық талаптарды басшылыққа алу қажет.
      7. Жаңа теңiз портын салу туралы шешiм қабылдау кезiнде теңiз жағалаулары табиғи режимiнiң мынадай жағдайларын бағалау ескерiледi:
      1) топографиялық жағдайлар (жағалау алабының кескiнi - шығанақ, бухта, фьорд, кiрме, көлтабан, лагун, қайраң, мүйiс);
      2) гидрографиялық жағдайлар (теңiз түбiнiң бедерi - изобата, саяз жағалау, тереңдеу жағалау);
      3) метеорологиялық жағдайлар (aуa температурасы, желдiң бағыты мен жылдамдығы, жауын-шашын және тұман);
      4) гидрогеологиялық жағдайлар (cу деңгейiнiң тұрақсыздануы, судың жағасынан шығуы мен қайтуы, толқындануы, теңiз ағысы, теңiз суының физикалық-химиялық қасиеттерi және мұз режимi);
      5) геологиялық және геоморфологиялық жағдайлар, үйiндiлер, теңiз суының құрылыс материалдарына әсер етуi.
      Сондай-ақ алдын ала инженерлiк iздестiрулердiң мынадай материалдары мен мәлiметтерi ескерiледi:
      геологиялық материалдар (жағалау мен айдынның топырағы туралы мәлiметтер);
      жел, толқын және мұз режимi туралы мәлiметтер, навигациялық кезеңнiң ұзақтығы;
      ағыс, үйiндiлер, климаттық жағдайлар туралы мәлiметтер және басқа да мәлiметтер техникалық-экономикалық есептеулерге қосымша ретiнде жеке ресiмделедi.

Об утверждении Правил размещения морских портов для их строительства

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 января 2015 года № 76. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 мая 2015 года № 11044

      В соответствии с подпунктом 55-23) пункта 3 статьи 4 Закона Республики Казахстан от 17 января 2002 года «О торговом мореплавании» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила размещения морских портов для их строительства.
      2. Комитету транспорта Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Асавбаев А.А.) обеспечить в установленном законодательством порядке:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течении десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе «Әділет»;
      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;
      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на первого вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан Касымбек Ж.М.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр
      по инвестициям и развитию
      Республики Казахстан                       А. Исекешев

      «СОГЛАСОВАН»:
      Министр обороны
      Республики Казахстан
      ____________ Тасмагамбетов И.Н.
      28 февраля 2015 года

      «СОГЛАСОВАН»:
      Министр национальной экономики
      Республики Казахстан
      ____________ Досаев Е.А.
      4 апреля 2015 года

Утверждены      
приказом Министра   
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан 
от 30 января 2015 года № 76

Правила размещения морских портов для их строительства

      1.Настоящие Правила размещения морских портов для их строительства определяют порядок размещения морских портов для их строительства и разработаны в соответствии с подпунктом 55-23) пункта 3 статьи 4 Закона Республики Казахстан от 17 января 2002 года «О торговом мореплавании».
      2. Проектирование морских портов осуществляется с соблюдением условий рационального размещения портов, их территории, акватории и транспортных подходов в сочетании с прилегающими населенными пунктами и промышленными организациями, с учетом их перспективного развития и в увязке с утвержденной градостроительной документацией. При проектировании морского порта обязательному рассмотрению подлежат социальные и экологические проблемы, при этом разрабатываются меры, обеспечивающие эффективную защиту и охрану окружающей среды, а также возможность организации работ пограничного и таможенного контроля.
      3. Задача размещения и проектирования морского порта - это получение оптимального решения расположения порта как единого комплекса, удовлетворяющего требованиям безопасного приема, оперативного проведения погрузки (разгрузки) и комплексного обслуживания современных и перспективных транспортных судов в порядке очередности их прибытия и отвечающего условиям прогрессивных способов перевозок на морском и смежных видах транспорта. При этом должны быть обеспечены: заданная пропускная способность порта, возможность развития порта за пределами расчетного периода на отдаленную перспективу и экономическая целесообразность принятых решений.
      4. Основными элементами технологической структуры проектируемого порта должны являться технологические перегрузочные комплексы, представляющие совокупность технических средств (сооружений, зданий, оборудования, обустройств, транспортных и инженерных коммуникаций), необходимых для приема, погрузки (разгрузки), комплексного обслуживания морских транспортных судов, а также для приема (передачи) грузов с железнодорожного, автомобильного, трубопроводного и других смежных видов транспорта.
      5. В проекте размещения порта должны быть определены общие размеры акватории, которые устанавливаются исходя из необходимости:
      1) создания условий для безопасного маневрирования и подхода судов к причалам;
      2) наиболее благоприятных волновых условий;
      3) удобной и безопасной работы судов транспортного флота при выполнении грузовых и пассажирских операций, снабжении, обслуживании и отстое;
      4) размещения на акватории базирующихся в порту судов: технического флота, служебно-вспомогательного флота, подрядной строительной организации и других организаций с учетом их безопасного подхода и стоянки.
      Общие размеры акватории порта, ширина входных ворот в порт, размеры и плановые очертания входного рейда и бассейнов определяются с учетом прогнозируемого изменения размеров судов на длительную перспективу и перспективного судооборота.
      6. Наряду с настоящими Правилами следует руководствоваться требованиями строительных норм и правил, санитарными требованиями при проектировании морских портов.
      7. При принятии решения о строительстве нового морского порта учитывается оценка следующих условий естественного режима морских побережий:
      1) топографические условия (очертание береговой полосы - залив, бухта, фьорд, губа, лиман, лагуна, банки, мыс);
      2) гидрографические условия (рельеф дна моря - изобата, отмелый берег, приглубый берег);
      3) метеорологические условия (температура воздуха, направление и скорость ветра, осадки и туманы);
      4) гидрологические условия (колебания уровня воды, приливы и отливы, волнение, морские течения, физико-химические свойства морской воды и ледовый режим);
      5) геологические и геоморфологические условия, наносы, влияние морской воды на строительные материалы.
      Также учитываются материалы и сведения предварительных инженерных изысканий:
      геологические материалы (сведения о грунтах побережья и акватории);
      сведения о ветровом, волновом и ледовом режимах, продолжительность навигационного периода;
      сведения о течениях, наносах, данные о климатических условиях и другие сведения оформляются как отдельное приложение к технико-экономическому обоснованию.