"Күзет қызметімен айналысу құқығына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 8 мамырдағы № 439 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 17 маусымда № 11368 тіркелді. Күші жойылды- Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 28 наурыздағы № 261 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 28.03.2020 № 261 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңының 10-бабы 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Күзет қызметімен айналысу құқығына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Әкімшілік полиция комитеті (И.В. Лепеха):

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оны мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. "Күзет қызметімен айналысу құқығына лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 26 ақпандағы № 110 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9226 болып тіркелген және "Казахстанская правда" газетінде 2014 жылғы 23 шілдеде № 141 (27762); "Егемен Қазақстан" газетінде 2014 жылғы 23 шілдеде № 141 (28365) болып жарияланған) және "Күзет қызметімен айналысу құқығына лицензия беру, қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасын беру" электрондық мемлекеттік қызмет көрсету регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 26 ақпандағы № 110 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2014 жылғы 24 маусымдағы № 371 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9613 болып тіркелген және "Заң газеті" газетінде 2014 жылғы 28 тамызда № 128 (2522); "Юридическая газета" газетінде 2014 жылғы 28 тамызда № 128 (2696) болып жарияланған) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрі бұйрықтарының күші жойылды деп танылсын.

      4. Облыстардың, Астана және Алматы қалалары ішкі істер департаменттерінің бастықтары осы бұйрықты тиісті қызметтер қызметкерлерінің зерделеуін ұйымдастырсын және оны бұлжытпай орындауды қамтамасыз етсін.

      5. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Ішкі істер министрінің орынбасары полиция генерал-майоры Е.З. Тургумбаевқа жүктелсін.

      6. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күннен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Министр
      полиция генерал-полковнигі Қ. Қасымов
     


  Қазақстан Республикасы
  Ішкі істер министрінің
  2015 жылғы 8 мамырдағы
  № 439 бұйрығымен
  бекітілген

"Күзет қызметімен айналысу құқығына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 08.12.2018 № 895 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. "Күзет қызметімен айналысу құқығына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 16 наурыздағы № 236 бұйрығымен (Нормативтік-құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11143 болып тіркелген) бекітілген "Күзет қызметімен айналысу кұқығына лицензия беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты (бұдан әрі – Стандарт) негізінде Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің аумақтық бөліністері (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру "электрондық үкіметтің" www.еgov.kz веб-порталы немесе www.elicense.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – заңды тұлғаларға күзет қызметімен айналысу құқығына берілген лицензия, оны қайта ресімдеу, лицензияның телнұсқасы не лицензияны беруден бас тарту туралы дәлелді жауап.

2-тарау. Көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) мемлекеттік қызметті көрсету процесінде әрекет ету тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-әрекетті) бастау үшін негіз портал арқылы электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті берушіге Стандарттың 9-тармағында көзделген мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті өтінішті және заңды тұлғаның (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) құжаттарын жолдау болып табылады.

      5. Орындау ұзақтығы көрсетіле отырып, мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны:

      лицензия беру кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтінішті орындаушыны анықтайды – орындалу уақыты 1 сағат;

      2) аумақтық күзет қызметін бақылау (бұдан әрі – КҚБ) бөлінісінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттарды толық ұсынбаған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту жолданады – орындалу мерзімі екі жұмыс күні;

      3) аумақтық КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттарды зерделейді және көрсетілетін қызметті алушыны "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден біліктілік талаптарына сәйкес келуі мәніне тексереді (жеке басын растайтын, заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркелуі (қайта тіркелуі) туралы, заңды тұлғаның жарғысынан, соттылығының болмауы туралы, қылмыстық және әкімшілік жауапкершілікке тартылмағандығы туралы, көрсетілетін қызметті алушы басшысының еңбек қызметін растайтын (порталдағы тиісті ақпараттық жүйелерден мәліметтерді алу мүмкіндігі болмаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыдан еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі талап етіледі), психоневрологиялық және наркологиялық ұйымдардан (медициналық анықтамалар), бюджетке лицензиялық алымның төленгендігі туралы құжаттардың мәліметтері), сондай-ақ Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеттің басқармасына (бұдан әрі – ҚСжАЕАКБ) талап жолдайды – орындалу мерзімі алты жұмыс күні;

      4) аумақтық КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері көрсетілетін қызметті алушының жеке күзет ұйымының күзетшісі не басшысы лауазымдарынан теріс қылықтары бойынша босатылған адамдарды тексеру мәніне тексереді – орындалу уақыты 6 сағат;

      5) аумақтық КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері тиісті тексеріс жүргізгеннен және қажетті құжаттарды алғаннан кейін лицензия алу құқығына құжаттарын қоса бере отырып, өзінің басшысының атына қағаз форматта баянат (анықтама) жазады және "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДБ" АЖ) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастырады. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы электрондық нәтижеге қол қояды және оны портал арқылы беруді жүзеге асырады – орындалу мерзімі бір жұмыс күні;

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының куәландырылған электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады;

      лицензияны қайта ресімдеу кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтінішті орындаушыны анықтайды – орындалу уақыты 1 сағат;

      2) аумақтық КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттарды толық ұсынбаған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту жолданады – орындалу мерізімі екі жұмыс күні;

      3) аумақтық КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттарды зерделейді және көрсетілетін қызметті алушыны "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден біліктілік талаптарына сәйкес келуі мәніне тексереді (жеке басын растайтын, заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркелуі (қайта тіркелуі) туралы, заңды тұлғаның жарғысынан, лицензия туралы, соттылығының болмауы туралы, қылмыстық және әкімшілік жауапкершілікке тартылмағандығы туралы, көрсетілетін қызметті алушы басшысының еңбек қызметін растайтын (порталдағы тиісті ақпараттық жүйелерден мәліметтерді алу мүмкіндігі болмаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыдан еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі талап етіледі), психоневрологиялық және наркологиялық ұйымдардан (медициналық анықтамалар), бюджетке лицензиялық алымның төленгендігі туралы құжаттардың мәліметтері) – орындалу уақыты 5 сағат;

      4) аумақтық КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері тиісті тексеріс жүргізгеннен кейін лицензияны қайта ресімдеу құқығына құжаттарын қоса бере отырып, өзінің басшысының атына қағаз форматта баянат (анықтама) жазады және "Е-лицензиялау" МДБ" АЖ-ге мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастырады. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы электрондық нәтижеге қол қояды және оны портал арқылы беруді жүзеге асырады – орындалу уақыты 2 сағат;

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының куәландырылған ЭЦҚ электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады;

      лицензия телнұсқасын беру кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтінішті орындаушыны анықтайды – орындалу уақыты 1 сағат;

      2) аумақтық КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттарды толық ұсынбаған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту жолданады – орындалу мерзімі бір жұмыс күні;

      3) аумақтық КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері ұсынылған құжаттарды зерделейді және көрсетілетін қызметті алушыны "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден біліктілік талаптарына сәйкес келуі мәніне тексереді (жеке басын растайтын, заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркелуі (қайта тіркелуі) туралы, заңды тұлғаның жарғысынан, лицензия туралы, соттылығының болмауы туралы, қылмыстық және әкімшілік жауапкершілікке тартылмағандығы туралы, көрсетілетін қызметті алушы басшысының еңбек қызметін растайтын (порталдағы тиісті ақпараттық жүйелерден мәліметтерді алу мүмкіндігі болмаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыдан еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі талап етіледі), психоневрологиялық және наркологиялық ұйымдардан (медициналық анықтамалар), бюджетке лицензиялық алымның төленгендігі туралы құжаттардың мәліметтері) – орындалу уақыты 5 сағат;

      4) аумақтық КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкері тиісті тексеріс жүргізгеннен кейін лицензияның телнұсқасын беру құқығына құжаттарын қоса бере отырып, өзінің басшысының атына қағаз форматта баянат (анықтама) жазады және "Е-лицензиялау" МДБ" АЖ-ге мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастырады. Көрсетілетін қызметті берушінің басшысы электрондық нәтижеге қол қояды және оны портал арқылы беруді жүзеге асырады – орындалу уақыты 2 сағат;

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының куәландырылған ЭЦҚ электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 19.03.2019 № 219 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

3-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл жасасу тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің аумақтық КҚБ бөлінісінің қызметкері;

      3) аумақтық ҚСжАЕАКБ қызметкері.

      7. Әрбір рәсімдердің (іс-қимылдардың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөліністердің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) дәйектілігінінің сипаттамасы:

      лицензия беру кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті беруші басшысының КҚБ бөлінісіне өтінішті жолдауы – 1 сағат ішінде;

      2) аумақтық КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкерінің ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруі. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттарды толық ұсынбаған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту жолданады – екі жұмыс күні ішінде;

      3) ұсынылған құжаттарды зерделеу және көрсетілетін қызметті алушыны "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден біліктілік талаптарына сәйкес келуі мәніне тексеру (жеке басын растайтын, заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркелуі (қайта тіркелуі) туралы, заңды тұлғаның жарғысынан, соттылығының болмауы туралы, қылмыстық және әкімшілік жауапкершілікке тартылмағандығы туралы, көрсетілетін қызметті алушы басшысының еңбек қызметін растайтын (порталдағы тиісті ақпараттық жүйелерден мәліметтерді алу мүмкіндігі болмаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыдан еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі талап етіледі), психоневрологиялық және наркологиялық ұйымдардан (медициналық анықтамалар), бюджетке лицензиялық алымның төленгендігі туралы құжаттардың мәліметтері), сондай-ақ талапты ҚСжАЕАКБ-ге жолдау және жауап алу жолымен тексеру – алты жұмыс күні ішінде;

      4) жеке күзет ұйымының күзетшісі не басшысы лауазымдарынан теріс себептер бойынша босатылған адамдар арасынан тексеру – 6 сағат ішінде;

      5) тиісті тексеріс жүргізгеннен және ҚСжАЕАКБ қызметкерінен қажетті қосымша құжаттарды алғаннан кейін лицензия алу құқығына құжаттарын қоса отырып, көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына қағаз форматта баянаттар (анықтамалар) жазу және "Е-лицензиялау" МДБ" АЖ-ге мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастыру. Ұсынылған құжаттарды зерделеу және көрсетілетін қызметті беруші басшысының ЭЦҚ арқылы электрондық құжатқа қол қоюы және нәтижесін портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдау арқылы беру – орындалу мерзімі бір жұмыс күні;

      лицензияны қайта ресімдеу кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті беруші басшысының КҚБ бөлінісіне өтінішті жолдау – 1 сағат ішінде;

      2) аумақтық КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкерінің ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруі. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттарды толық ұсынбаған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту жолданады – екі жұмыс күні ішінде;

      3) ұсынылған құжаттарды зерделеу және көрсетілетін қызметті алушыны "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден біліктілік талаптарына сәйкес келуі мәніне тексеру (жеке басын растайтын, заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркелуі (қайта тіркелуі) туралы, заңды тұлғаның жарғысынан, лицензия туралы, соттылығының болмауы туралы, қылмыстық және әкімшілік жауапкершілікке тартылмағандығы туралы, көрсетілетін қызметті алушы басшысының еңбек қызметін растайтын (порталдағы тиісті ақпараттық жүйелерден мәліметтерді алу мүмкіндігі болмаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыдан еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі талап етіледі), психоневрологиялық және наркологиялық ұйымдардан (медициналық анықтамалар), бюджетке лицензиялық алымның төленгендігі туралы құжаттардың мәліметтері) – 5 сағат ішінде;

      4) тиісті тексеріс жүргізгеннен кейін лицензияны қайта ресімдеу құқығына құжаттарын қоса бере отырып, көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына қағаз форматта баянат (анықтама) жазу және "Е-лицензиялау" МДБ" АЖ-ге мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастыру. Ұсынылған құжаттарды зерделеу және көрсетілетін қызметті беруші басшысының ЭЦҚ арқылы электрондық құжатқа қол қоюы, нәтижесін портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдау арқылы беру – 2 сағат ішінде;

      лицензия телнұсқасын беру кезінде:

      1) көрсетілетін қызметті беруші басшысының КҚБ бөлінісіне өтінішті жолдау – 1 сағат ішінде;

      2) КҚБ бөлінісінің жауапты қызметкерінің ұсынылған құжаттардың толықтығын тексеруі. Көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көзделген тізбеге сәйкес құжаттарды толық ұсынбаған жағдайда, өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тарту жолданады – бір жұмыс күні ішінде;

      3) ұсынылған құжаттарды зерделеу және көрсетілетін қызметті алушыны "электрондық үкімет" шлюзі арқылы тиісті ақпараттық жүйелерден біліктілік талаптарына сәйкес келуі мәніне тексеру (жеке басын растайтын, заңды тұлға ретінде мемлекеттік тіркелуі (қайта тіркелуі) туралы, заңды тұлғаның жарғысынан, лицензия туралы, соттылығының болмауы туралы, қылмыстық және әкімшілік жауапкершілікке тартылмағандығы туралы, көрсетілетін қызметті алушы басшысының еңбек қызметін растайтын (порталдағы тиісті ақпараттық жүйелерден мәліметтерді алу мүмкіндігі болмаған жағдайда көрсетілетін қызметті алушыдан еңбек қызметін растайтын құжаттың электрондық көшірмесі талап етіледі), психоневрологиялық және наркологиялық ұйымдардан (медициналық анықтамалар), бюджетке лицензиялық алымның төленгендігі туралы құжаттардың мәліметтері) – 5 сағат ішінде;

      4) тиісті тексеріс жүргізгеннен кейін лицензияның телнұсқасын беру құқығына құжаттарын қоса бере отырып, көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына қағаз форматта баянат (анықтама) жазу және "Е-лицензиялау" МДБ" АЖ-ге мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін қалыптастыру. Ұсынылған құжаттарды зерделеу және көрсетілетін қызметті беруші басшысының ЭЦҚ арқылы электрондық құжатқа қол қоюы, нәтижесін портал арқылы көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолдау арқылы беру – 2 сағат ішінде.

      Стандарттың 10-тармағымен көзделген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тартуға негіздер болған жағдайда, мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап әзірленіп, жіберіледі.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда – ҚР Ішкі істер министрінің 19.03.2019 № 219 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

4-тарау. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      8. Қызметті көрсету процесіне қатысатын құрылымдық-функционалдық бірлік (бұдан әрі – ҚФБ):

      1) электрондық үкіметтің порталы (бұдан әрі – ЭҮП);

      2) электрондық үкіметтің шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ);

      3) электрондық үкіметтің төлем шлюзі (бұдан әрі – ЭҮТШ);

      4) "Е-лицензиялау" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ);

      5) "Заңды тұлғалар" мемлекеттік деректер базасы" ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – "ЗТ" МДБ АЖ);

      6) көрсетілетін қызметті беруші.

      9. Көрсетілетін қызметті алушының қадамдық әрекеттері және шешімдері (ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл жасасуының № 1 диаграммасы) осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген:

      1) көрсетілетін қызметті алушы ЭҮП-да тіркеуді өзінің ЭЦҚ тіркеу куәлігінің көмегімен жүзеге асырады (ЭҮП тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);

      2) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының бизнес-сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) мен паролін қызметті алу үшін енгізуі (авторизациялау процесі);

      3) 1-шарт – ЭҮП көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалылығын БСН және пароль арқылы тексеру;

      4) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы ЭҮП-да хабарлама қалыптастыру;

      5) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін экранға өтініш нысанын шығару және көрсетілетін қызметті алушының нысанды оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, Стандартың 9-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды электронды түрде қоса отырып толтыруы, өтінішті куәландыруы (қол қоюы) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      6) 4-процесс – қызметті ЭҮТШ төлеу, одан кейін бұл ақпарат "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-ға келіп түседі не электрондық (сканерленген) түрде түбіртекті тіркеу;

      7) 2-шарт – қызмет көрсету үшін төлеу фактісін "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тексеру;

      8) 5-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қызмет көрсету үшін төлемнің болмауына байланысты сұрау салынған қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      9) 6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуды куәландыруы (қол қоюы) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      10) 3-шарт – ЭҮП-те ЭЦҚ тіркеу куәлігінің жарамдылық мерзімін және тізімде қайта алынған (күші жойылған) тіркеу куәліктерінің болмауы, сондай-ақ сұрау салуда көрсетілген БСН мен ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;

      11) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ түпнұсқасының расталмауына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      12) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қызмет көрсетуге толтырылған сұрау салу нысанын (енгізілген деректерді) куәландыру (қол қою);

      13) 9-процесс – электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын) "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тіркеу және сұрау салуды "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да өңдеу;

      14) 4-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің лицензия беру үшін көрсетілетін қызметті алушының біліктілік талаптарға және негіздерге сәйкестігін тексеруі;

      15) 10-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыруы;

      16) 11-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭҮП-да қалыптастырылған қызмет нәтижесін алуы (электрондық лицензия). Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ пайдалану арқылы қалыптастырылады.

      10. Көрсетілетін қызметті берушінің қадамдық әрекеттері және шешімдері (ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл жасасуының № 2 диаграммасы) осы Регламентке 1-қосымшада көрсетілген.

      1) 1-процесс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің мемлекеттік қызметті көрсету үшін "Е-лицензиялау" МДБ АЖ логині мен паролін енгізуі (авторизациялау процесі);

      2) 1-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалылығын логин және пароль арқылы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тексеру;

      3) 2-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері туралы деректерде бұзушылық болуына байланысты авторизациялаудан бас тарту туралы "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да хабарлама қалыптастыру;

      4) 3-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізуі;

      5) 4-процесс – ЭҮШ арқылы "ЗТ" МДБ АЖ-ға көрсетілетін қызметті алушынының деректері туралы сұрау салу жолдау;

      6) 2-шарт – көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің "ЗТ" МДБ АЖ-де бар-жоғын тексеру;

      7) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің "ЗТ" МДБ АЖ-да болмауына байланысты деректерді алу мүмкіндігінің жоқтығы туралы хабарлама қалыптастыру;

      8) 6-процесс – сұрау салуды "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да тіркеу және қызметті "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да өңдеу;

      9) 3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің тұтынушының біліктілік талаптарына және лицензия беру негіздеріне сәйкестігін тексеруі;

      10) 7-процесс – "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынған қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      11) 8-процесс – көрсетілетін қызметті алушының "Е-лицензиялау" МДБ АЖ-да қалыптастырылған қызмет нәтижесін алуы (электрондық лицензия). Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының ЭЦҚ пайдалана отырып қалыптастырылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде рәсімдердің (іс-қимылдардың), көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөліністерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимыл жасасу тәртібі дәйектілігінінің толық сипаттамасы, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығында көрсетіледі.

  "Күзет қызметімен айналысу
  құқығына лицензия беру"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет
  көрсету регламентіне
  1-қосымша

Көрсетілетін қызметті алушының қадамдық әрекеттері мен шешімдері Ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл жасауының № 1 диаграммасы



Көрсетілетін қызметті алушының қадамдық әрекеттері мен шешімдері Ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл жасауының № 2 диаграммасы



  "Күзет қызметімен айналысу
  құқығына лицензия беру"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет
  көрсету регламентіне
  2-қосымша

"Күзет қызметімен айналысу құқығына лицензия беру" мемлекеттік қызмет көрсету бизнес-процестерінің анықтамалығы

      (мемлекеттік көрсетілетін қызметінің атауы)



      лицензияны қайта ресімдеу кезінде:



      лицензия телнұсқасын беру кезінде:






Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача лицензии на право занятия охранной деятельностью"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 8 мая 2015 года № 439. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан от 17 июня 2015 года № 11368. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 28 марта 2020 года № 261 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 28.03.2020 № 261 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача лицензии на право занятия охранной деятельностью".

      2. Комитету административной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Лепеха И.В.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан.

      3. Признать утратившими силу приказы Министра внутренних дел Республики Казахстан от 26 февраля 2014 года № 110 "Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на право занятия охранной деятельностью" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9226 и опубликован в газетах "Казахстанская правда" от 23 июля 2014 года № 141 (27762); "Егемен Қазақстан газеті" от 23 июля 2014 года № 141 (28365)) и от 24 июня 2014 года № 371 "О внесении дополнений в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 26 февраля 2014 года № 110 "Об утверждении регламента электронной государственной услуги "Выдача лицензии, переоформление, выдача дубликатов лицензии на право занятия охранной деятельностью" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 9613 и опубликован в газетах "Заң газеті" от 28 августа 2014 года № 128 (2522); "Юридическая газета" от 28 августа 2014 года № 128 (2696)).

      4. Начальникам департаментов внутренних дел областей, городов Астаны и Алматы организовать изучение настоящего приказа сотрудниками соответствующих служб и обеспечить его неукоснительное исполнение.

      5. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра внутренних дел генерал-майора полиции Тургумбаева Е.З.

      6. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

Министр


генерал-полковник полиции

К. Касымов


  Утвержден приказом
Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 8 мая 2015 года № 439

Регламент государственной услуги
"Выдача лицензии на право занятия охранной деятельностью"

      Сноска. Регламент в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 08.12.2018 № 895 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача лицензии на право занятия охранной деятельностью" (далее – государственная услуга) оказывается на основании стандарта государственной услуги "Выдача лицензии на право занятия охранной деятельностью", утвержденного приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 16 марта 2015 года № 236 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11143) (далее – Стандарт), территориальными подразделениями Министерства внутренних дел Республики Казахстан (далее – услугодатель).

      Прием документов и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz или веб-портал www.elicense.kz (далее – Портал).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная.

      3. Результат оказания государственной услуги – лицензия, переоформление, дубликат лицензии на право занятия охранной деятельностью, выданные юридическим лицам, либо мотивированный ответ об отказе в выдаче лицензии.

Глава 2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является направление услугодателю заявления и документов юридического лица (далее – услугополучателя), предусмотренных в пункте 9 Стандарта, необходимых для оказания государственной услуги, в форме электронного документа через Портал.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги с указанием длительности выполнения:

      при выдаче лицензии:

      1) руководитель услугодателя определяет исполнителя заявления – время исполнения 1 час;

      2) ответственный работник территориального подразделения по контролю за охранной деятельностью (далее – КОД), проверяет полноту представленных документов. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, направляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления – срок исполнения два рабочих дня;

      3) ответственный работник территориального подразделения КОД изучает представленные документы и проверяет услугополучателя на предмет соответствия квалификационным требованиям из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства" (сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации (перерегистрации) в качестве юридического лица, из устава юридического лица, об отсутствии судимости, о не привлечении к уголовной и административной ответственности, подтверждающие трудовую деятельность руководителя услугополучателя (при отсутствии возможности получения сведений из соответствующих информационных систем на портале, у услугополучателя истребуется электронная копия документа, подтверждающего трудовую деятельность), из психоневрологической и наркологической организаций (медицинские справки), об уплате в бюджет лицензионного сбора), а также путем направления требования в Управление Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее – УКПСиСУ) – срок исполнения шесть рабочих дней;

      4) ответственный работник территориального подразделения КОД проверяет услугополучателя на предмет проверки лиц, уволенных по отрицательным мотивам с должности охранника либо руководителя частной охранной организации – время исполнения 6 часов;

      5) ответственный работник территориального подразделения КОД после проведения соответствующей проверки и получения необходимых документов, в бумажном формате составляет рапорт (справку) на имя своего руководителя с приложением документов на право выдачи лицензии и формирует в информационной системе "Государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС "ГБД "Е-лицензирование") результат оказания государственной услуги. Руководитель услугодателя подписывает электронный результат и осуществляет его выдачу посредством портала – срок исполнения один рабочий день.

      Результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя;

      при переоформлении лицензии:

      1) руководитель услугодателя определяет исполнителя заявления – время исполнения 1 час;

      2) ответственный работник территориального подразделения КОД проверяет полноту предоставленных документов. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, направляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления – срок исполнения два рабочих дня;

      3) ответственный работник территориального подразделения КОД изучает представленные документы и проверяет услугополучателя на предмет соответствия квалификационным требованиям из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства" (сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации (перерегистрации) в качестве юридического лица, из устава юридического лица, о лицензии, об отсутствии судимости, о не привлечении к уголовной и административной ответственности, подтверждающие трудовую деятельность руководителя услугополучателя (при отсутствии возможности получения сведений из соответствующих информационных систем на портале, у услугополучателя истребуется электронная копия документа, подтверждающего трудовую деятельность), из психоневрологической и наркологической организаций (медицинские справки), об уплате в бюджет лицензионного сбора) – время исполнения 5 часов;

      4) ответственный работник территориального подразделения КОД после проведения соответствующей проверки, в бумажном формате составляет рапорт (справку) на имя своего руководителя с приложением документов на право переоформления лицензии и формирует в ИС "ГБД "Е-лицензирование" результат оказания государственной услуги. Руководитель услугодателя подписывает электронный результат и осуществляет его выдачу посредством портала – время исполнения 2 часа.

      Результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя;

      при выдаче дубликата лицензии:

      1) руководитель услугодателя определяет исполнителя заявления – время исполнения 1 час;

      2) ответственный работник территориального подразделения КОД проверяет полноту предоставленных документов. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, направляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления – срок исполнения один рабочий день;

      3) ответственный работник территориального подразделения КОД изучает представленные документы и проверяет услугополучателя на предмет соответствия квалификационным требованиям из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства" (сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации (перерегистрации) в качестве юридического лица, из устава юридического лица, о лицензии, об отсутствии судимости, о не привлечении к уголовной и административной ответственности, подтверждающие трудовую деятельность руководителя услугополучателя (при отсутствии возможности получения сведений из соответствующих информационных систем на портале, у услугополучателя истребуется электронная копия документа, подтверждающего трудовую деятельность), из психоневрологической и наркологической организаций (медицинские справки), об уплате в бюджет лицензионного сбора) – время исполнения 5 часов;

      4) ответственный работник территориального подразделения КОД после проведения соответствующей проверки, в бумажном формате составляет рапорт (справку) на имя своего руководителя с приложением документов на право выдачи дубликата лицензии и формирует в ИС "ГБД "Е-лицензирование" результат оказания государственной услуги. Руководитель услугодателя подписывает электронный результат и осуществляет его выдачу посредством портала – время исполнения 2 часа.

      Результат государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Сноска. Пункт 5 в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 19.03.2019 № 219 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

Глава 3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:

      1) руководитель услугодателя;

      2) работник территориального подразделения КОД услугодателя;

      3) работник территориального УКПСиСУ.

      7. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      при выдаче лицензии:

      1) направление руководителем услугодателя заявления в подразделение КОД – в течение 1 часа;

      2) проверка полноты предоставленных документов ответственным работником территориального подразделения КОД. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, направляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления – в течение двух рабочих дней;

      3) изучение представленных документов и проверка услугополучателя на предмет соответствия квалификационным требованиям из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства" (сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации (перерегистрации) в качестве юридического лица, из устава юридического лица, об отсутствии судимости, о не привлечении к уголовной и административной ответственности, подтверждающие трудовую деятельность руководителя услугополучателя (при отсутствии возможности получения сведений из соответствующих информационных систем на портале, у услугополучателя истребуется электронная копия документа, подтверждающего трудовую деятельность), из психоневрологической и наркологической организаций (медицинские справки), об уплате в бюджет лицензионного сбора), а также путем направления требования в УКПСиСУ и получение ответа – в течение шести рабочих дней;

      4) проверка среди лиц, уволенных по отрицательным мотивам с должности охранника либо руководителя частной охранной организации – в течение 6 часов;

      5) после проведения соответствующей проверки и получения необходимых дополнительных документов от работника УКПСиСУ, составление рапорта (справки) в бумажном формате на имя руководителя услугодателя с приложением документов на право выдачи лицензии и формирование в ИС "ГБД "Е-лицензирование" результата оказания государственной услуги. Изучение представленных документов и подписание руководителем услугодателя электронного документа посредством ЭЦП, выдача результата через портал путем направления в "личный кабинет" услугополучателя – срок исполнения один рабочий день;

      при переоформлении лицензии:

      1) направление руководителем услугодателя заявления в подразделение КОД – в течение 1 часа;

      2) проверка полноты предоставленных документов ответственным работником территориального подразделения КОД. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, направляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления – в течение двух рабочих дней;

      3) изучение представленных документов и проверка услугополучателя на предмет соответствия квалификационным требованиям из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства" (сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации (перерегистрации) в качестве юридического лица, из устава юридического лица, о лицензии, об отсутствии судимости, о не привлечении к уголовной и административной ответственности, подтверждающие трудовую деятельность руководителя услугополучателя (при отсутствии возможности получения сведений из соответствующих информационных систем на портале, у услугополучателя истребуется электронная копия документа, подтверждающего трудовую деятельность), из психоневрологической и наркологической организаций (медицинские справки), об уплате в бюджет лицензионного сбора) – в течение 5 часов;

      4) после проведения соответствующей проверки, составление рапорта (справки) на имя руководителя услугодателя в бумажном формате с приложением документов на право переоформления лицензии и формирование в ИС "ГБД "Е-лицензирование" результата оказания государственной услуги. Изучение представленных документов и подписание руководителем услугодателя электронного документа посредством ЭЦП, выдача результата через портал путем направления в "личный кабинет" услугополучателя – в течение 2 часов;

      при выдаче дубликата лицензии:

      1) направление руководителем услугодателя заявления в подразделение КОД – в течение 1 часа;

      2) проверка полноты предоставленных документов ответственным работником территориального подразделения КОД. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, предусмотренному пунктом 9 Стандарта, направляется мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления – в течение одного рабочего дня;

      3) изучение представленных документов и проверка услугополучателя на предмет соответствия квалификационным требованиям из соответствующих информационных систем через шлюз "электронного правительства" (сведения о документах, удостоверяющих личность, о государственной регистрации (перерегистрации) в качестве юридического лица, из устава юридического лица, о лицензии, об отсутствии судимости, о не привлечении к уголовной и административной ответственности, подтверждающие трудовую деятельность руководителя услугополучателя (при отсутствии возможности получения сведений из соответствующих информационных систем на портале, у услугополучателя истребуется электронная копия документа, подтверждающего трудовую деятельность), из психоневрологической и наркологической организаций (медицинские справки), об уплате в бюджет лицензионного сбора) – в течение 5 часов;

      4) после проведения соответствующей проверки, составление рапорта (справки) на имя руководителя услугодателя в бумажном формате с приложением документов на право выдачи дубликата лицензии и формирование в ИС "ГБД "Е-лицензирование" результата оказания государственной услуги. Изучение представленных документов и подписание руководителем услугодателя электронного документа посредством ЭЦП, выдача результата через портал путем направления в "личный кабинет" услугополучателя – в течение 2 часов.

      В случае наличия оснований для отказа в оказании государственной услуги, предусмотренных пунктом 10 Стандарта, подготавливается и направляется мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги.

      Сноска. Пункт 7 в редакции приказа Министра внутренних дел РК от 19.03.2019 № 219 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

Глава 4. Описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      8. Структурно-функциональные единицы, которые участвуют в процессе оказания услуги (далее – СФЕ):

      1) портал электронного правительства (далее – ПЭП);

      2) шлюз электронного правительства (далее – ШЭП);

      3) платежный шлюз электронного правительства (далее – ПШЭП);

      4) информационная система "Государственная база данных "Е-лицензирование" (далее – ИС ГБД "Е-лицензирование");

      5) информационная система "Государственная база данных "Юридические лица" (далее – ИС ГБД "ЮЛ");

      6) услугодатель.

      9. Пошаговые действия и решения услугополучателя (диаграмма № 1 функционального взаимодействия информационных систем) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на ПЭП с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на ПЭП);

      2) процесс 1 – ввод услугополучателем бизнес-идентификационного номера (далее – БИН) и пароля (процесс авторизации) на ПЭП для получения услуги;

      3) условие 1 – проверка на ПЭП подлинности данных об услугополучателе через БИН и пароль;

      4) процесс 2 – формирование ПЭП сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы заявления для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы с учетом ее структуры и форматных требований с прикреплением необходимых документов в электронном виде, указанных в пункте 9 Стандарта, выбор регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) заявления;

      6) процесс 4 – оплата услуги на ПШЭП, а затем эта информация поступает в ИС ГБД "Е-лицензирование", либо прикрепление квитанции в электронном (сканированном) виде;

      7) условие 2 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" факта оплаты за оказание услуги;

      8) процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием оплаты за оказание услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      9) процесс 6 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      10) условие 3 – проверка на ПЭП срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН указанным в запросе, и БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;

      11) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      12) процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;

      13) процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      14) условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;

      15) процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      16) процесс 11 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ПЭП. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      10. Пошаговые действия и решения услугодателя (диаграмма № 2 функционального взаимодействия информационных систем) приведены в приложении 1 к настоящему Регламенту:

      1) процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (процесс авторизации) в ИС ГБД "Е-лицензирование" для оказания государственной услуги;

      2) условие 1 – проверка в ИС ГБД "Е-лицензирование" подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;

      3) процесс 2 – формирование ИС ГБД "Е-лицензирование" сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;

      4) процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;

      5) процесс 4 – направление запроса через ШЭП в ИС ГБД "ЮЛ" о данных услугополучателя;

      6) условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в ИС ГБД "ЮЛ";

      7) процесс 5 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ИС ГБД "ЮЛ";

      8) процесс 6 – регистрация запроса в ИС ГБД "Е-лицензирование" и обработка услуги в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия потребителя квалификационным требованиям и основаниям для выдачи лицензии;

      10) процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя в ИС ГБД "Е-лицензирование";

      11) процесс 8 – получение услугополучателем результата услуги (электронная лицензия), сформированной ИС ГБД "Е-лицензирование". Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражено в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"Выдача лицензии на право занятия
охранной деятельностью"

Пошаговые действия и решения услугополучателя

Диаграмма № 1 функционального взаимодействия информационных систем

     



Пошаговые действия и решения услугодателя

Диаграмма № 2 функционального взаимодействия информационных систем

     



  Приложение 2 к Регламенту
государственной услуги
"Выдача лицензии на право
занятия охранной деятельностью"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача лицензии на право занятия охранной деятельностью"

(наименование государственной услуги)

     



      При переоформлении лицензии:

     



      При выдаче дубликата лицензии:

     



      Условные обозначения: