"Энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 10 тамыздағы 847 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 7 қыркүйекте № 12030 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2016 жылғы 18 мамырдағы № 429 бұйрығымен

      Ескерту. Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің 18.05.2016 № 429 бұйрығымен.

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 10-бабының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қоса беріліп отырған «Энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы аккредиттеу» мемлекеттiк көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.
      2. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Индустриялық даму және өнеркәсіптік қауіпсіздік комитеті (А. Қ. Ержанов):
      1) осы бұйрықтың заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспа басылымдарында және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жіберуді;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;
      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларымен көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.
      4. Осы бұйрық оның алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейін күнтiзбелiк жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.

      Қазақстан Республикасының
      Инвестициялар және даму министрі           Ә. Исекешев

Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму
министрінің     
2015 жылғы 10 тамыздағы
№ 847 бұйрығымен  
бекітілген     

«Энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы
аккредиттеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

1. Жалпы ережелер

      1. «Энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы аккредиттеу» мемлекеттік қызметін комитеті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Индустриялық даму және өнеркәсіптік қаупсіздік комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.
      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (жартылай автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.
      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы аккредиттеу туралы куәлік (бұдан әрі – куәлік) не көрсетілетін қызметті ұсынудан дәлелді бас тарту.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 сәуірдегі № 565 бұйрығымен бекітілген «Энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы аккредиттеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (нормативтік–құқықтық актлерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11353 болып тіркелген) (бұдан әрі – Стандарт) 9-тармағына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының қоса берілетін құжаттары бар өтінішінің немесе электрондық сұрау салуының (бұдан әрі - құжат) болуы болып табылады.
      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы
      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі маманының 15 (он бес) минут ішінде тіркеу нөмірін бере және күнін көрсете отырып, құжаттарды қабылдауы және тіркеуі;
      2) басшысының немесе оның орынбасарының бұрыштама қоюы және 50 (елу) минут ішінде жауапты орындаушыны анықтауы;
      3) жауапты орындаушының 2 (екі) жұмыс күні ішінде құжаттардың толық екендігін қарастыруы;
      көрсетілетін қызметті алушының құжаттары толық болмаған жағдайда, Стандарттың 4-тармағының 1) тармақшасына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынудан дәлелді бас тартуды тапсыру;
      көрсетілетін қызметті алушының құжаттары талаптарға сәйкес болған жағдайда, энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы аккредиттеу жөніндегі комиссияға (бұдан әрі - комиссия) өтінішті беру;
      4) комиссия құжаттарды алдын ала қарау аяқталған сәттен бастап есептелетін 23 (жиырма үш) жұмыс күні ішінде құжаттары қарастыруды жүзеге асырады;
      5) Стандарттың 10-тармағымен көзделген жағдайларда және негіздер бойынша жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынудан дәлелді бас тартуды мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кіретін 5 (бес) жұмыс күні ішінде беру;
      6) оң шешім қабылданған жағдайда 5 (бес) жұмыс күні ішінде куәлік дайындалады және аккредиттеу туралы куәлік алған заңды тұлғалар тізіліміне көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізу жүргізіледі;
      7) 15 (он бес) минут ішінде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға жіберу.
      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастау үшін негіз ретінде қолданылатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімдер (іс-қимыл) нәтижесі:
      көрсетілетін қызметті берушінің кенсесінде мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдау және тіркеу және оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына (басшы орынбасарына) беру;
      басшысының жауапты құрылымдық бөлімшеге өтінішті қарастыру үшін жасайтын бұрыштамасы
      жауапты орындаушының құжаттардың толық болуын тексеруі;
      толық еместігі бойынша дәлелді бас тартуды беру немесе өтінішті комиссияға қарастыру үшін тапсыру;
      Комиссияның оң немесе теріс (алқалық) шешімі;
      куәлікті беру және аккредиттеу туралы куәлік алған заңды тұлғалар тізіліміне енгізу немесе дәлелді бас тартуды беру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне көрсетілетін қызметті берушінің мынадай құрылымдық бөлімшелері қатысады:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы;
      2) жауапты орындаушы;
      3) комиссия хатшысы;
      4) жауапты құрылымдық бөлімше басшысы;
      5) көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары;
      6) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.
      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдардың) реттілігін сипаттау:
      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы 15 (он бес) минут ішінде құжаттарды қабылдауды және тіркеуді жүзеге асырады, оларды көрсетілетін қызметті берушінің басшылығына (басшы орынбасарына) жібереді;
      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы (басшы орынбасары) 50 (елу) минуттың ішінде бұрыштама жасайды және көрсетілетін қызмет берушінің жауапты құрымдылық бөлімшесін анықтайды;
      3) жауапты құрылымдық бөлімшенің басшысы 15 (он бес) минут ішінде жауапты орындаушыны аңықтайды және құжаттарды жауапты орындаушыға қарауға береді;
      4) көрсетілетін қызмет алушы мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті құжаттарды ұсынған күннен бастап, жауапты орындаушы 2 (екі) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді;
      5) ұсынылған құжаттар толық болмаған жағдайда, жауапты орындаушы 2 (екі) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде өтінішті одан әрі қараудан дәлелді бас тартуды дайындайды;
      6) жауапты орындаушы дәлелді бас тартуды жауапты құрылымдық бөлімшенің басшысымен 15 (он бес) минут ішінде келіседі;
      7) жауапты құрылымдық бөлімше басшысы көрсетілетін қызметті берушінің басшысымен (көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары) 15 (он бес) минуттың ішінде дәлелді бас тартуды келіседі;
      8) дәлелді бас тарту кеңсе маманына беріледі және көрсетілетін қызметті беруші кенсесінің маманы 15 (он бес) минуттан кешіктірмей, көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қолма қол, электрондық немесе поштамен жібереді;
      9) ұсынылған құжаттар толық болған жағдайда, жауапты орындаушы комиссия хатшысына құжаттарды беруді жауапты құрылымдық бөлімше басшысымен 15 (он бес) минуттың ішінде келіседі.
      10) комиссия хатшысы отырысқа дейін 5 (бес) жұмыс күні бұрын комиссияның әрбір мүшесіне ұсынылған құжаттарды таныстыру үшін жеткізеді;
      11) комиссия өтінішті алдын ала қарау аяқталған сәттен бастап есептелетін 23 (жиырма үш) жұмыс күні ішінде өтінішті қарастыруды жүзеге асырады;
      комиссия теріс шешім қабылдаған кезде жауапты орындаушы (комиссия хатшысы) 5 (бес) жұмыс күні ішінде комиссия отырысының хаттамасы негізінде стандарттың 10-тармағымен көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік көрсетелетін қызметті ұсынудан дәлелді бас тартуды дайындайды;
      комиссия отырысының хаттамасы негізінде оң шешім қабылдаған кезде жауапты орындаушы (комиссия хатшысы) 5 (бес) жұмыс күні ішінде энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы аккредиттеу туралы куәлікті дайындайды;
      13) жауапты орындаушы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін жауапты құрымдылық бөлімшенің басшысымен 15 (он бес) минуттың ішінде келіседі;
      14) жауапты құрымдылық бөлімшенің басшысы мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін мемлекеттік қызметті берушінің басшысымен (көрсетілетін қызметті беруші басшысының орынбасары) 15 (он бес) минуттың ішінде келіседі;
      15) мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі кеңсе маманына беріледі және көрсетілетін қызметті беруші кенсесінің маманы 15 (он бес) минуттан кешіктірмей, көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қолма қол, электрондық немесе поштамен жібереді;
      16) жауапты орындаушы көрсетілетін қызметті алушының деректерін аккредиттеу туралы куәлік алған заңды тұғалар тізбесіне енгізеді;
      9. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдардың) реттілігінің сипаттауы көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлер) өзара іс-қимылы осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес, «Энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы аккредиттеу» мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес–процестер анықтамалығында көрсетіледі.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық
жүйелерді пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      10. Портал арқылы «Энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы аккредиттеу» мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші және көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (іс-қимылының) бірізділік және жүгіну тәртібі регламентіне 2-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге іске қосылған ақпараттық жүйелердің өзара іс-қимылының диаграммаларында көрсетілген және көрсетілетін қызметті алушы арқылы «Энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы аккредиттеу» мемлекеттік қызметін көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушы рәсімдерінің (әрекеттерінің) бірізділік және жүгіну тәртібі регламентіне 3-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуде іске қосылған ақпараттық жүйелердің өзара іс-қимылының диаграммаларында көрсетілген.
      1) көрсетілетін қызметті беруші рәсімдері (іс-қимылдары) бірізділігінің сипаттауы:
      1-процесс – мемлекеттік қызметті көрсету үшін көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің логин мен парольді енгізуі (авторластыру);
      1-шарт – порталда көрсетілетін қызметті берушінің тіркелген қызметкері туралы деректердің түпнұсқалығын логин мен пароль арқылы тексеру;
      2-процесс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің деректеріндегі бұзушылықтардың болуына байланысты порталмен авторластырудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      3-процесс – көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының деректерін енгізуі;
      2-шарт – көрсетілетін қызметті алушының деректерін көрсетілетін қызметті алушы туралы «Заңды тұлғалар» мемлекеттік деректер базасында (бұдан әрі – ЗТ МДБ) болуын тексеру;
      4-процесс – көрсетілетін қызметті алушы деректерінің ЗТ МДБ-да болмауына байланысты деректерді алу мүмкін еместігі туралы хабарламаны қалыптастыру;
      5-процесс – құжаттардың қағаз түрінде болуы туралы белгі бөлігіндегі сұрау нысанын толтыру және көрсетілетін қызметті беруші қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушы ұсынған қажетті құжаттарды сканерлеуі және оларды сұрау нысанына тіркеуі;
      6-процесс – порталда сұрауды тіркеу және порталда көрсетілетін қызметтерді өңдеу;
      3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының куәлікті беруге арналған талаптар мен негіздемелерге сәйкестігін тексеруі;
      7-процесс – порталда көрсетілетін қызметті алушы деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты, сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      8-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің порталмен қалыптастырылған мемлекеттік қызмет нәтижесін алуы. Электрондық құжат көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті тұлғаның электрондық цифрлық қолтаңбасын (бұдан әрі – ЭЦҚ) пайдалану арқылы жасалады.
      2) көрсетілетін қызметті берушінің жүгіну және рәсімдер (іс-қимылдар) бірізділігі тәртібінің сипаттамасы:
      көрсетілетін қызметті алушы порталда тіркеуді көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузерінде сақталатын өзінің ЭЦҚ-сын тіркеу куәлігі арқылы жүзеге асырады (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін жүзеге асырылады);
      1-процесс – көрсетілетін қызметті алушы компьютерінің интернет-браузеріне ЭЦҚ-ны тіркеу куәлігін бекіту, мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушының порталда парольді (авторластыру процесін) енгізу процесі;
      1-шарт – порталда тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалығын логин бизнес сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – БСН) мен пароль арқылы тексеру;
      2-процесс – көрсетілетін қызметті алушы деректерінде бұзушылықтардың болуына байланысты хабарлама порталымен авторизациялаудан бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті алушының сұрау нысанына электрондық түрдегі қажетті құжаттарды қосу арқылы оның құрылымы мен форматтық талаптары есебінен толтыруы (деректерді енгізуі);
      4-процесс – көрсетілетін қызметті алушының сұрауды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ-ны тіркеу куәлігін таңдауы;
      2-шарт – порталда ЭЦҚ-ны тіркеу куәлігінің қолданылу мерзімін және кері алынғандар (жойылғандар) тізімінде жоқ екендігін, сондай-ақ сұрауда көрсетілген БСН және ЭЦҚ-ны тіркеу куәлігінде көрсетілген БСН арасындағы сәйкестендіру деректерінің сәйкестігін тексеру;
      5-процесс – көрсетілетін қызметті алушы ЭЦҚ түпнұсқалығының расталмауына байланысты сұрау салынған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      6-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы қызметті көрсету сұрауының толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) куәландыруы (қол қоюы);
      7-процесс – порталда электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрауын) тіркеу және порталда сұрауды өңдеу;
      3-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының куәлікті беру шарттары мен талаптарына сәйкестігін тексеруі;
      8-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің ЭЦҚ-сы арқылы қызметті көрсету сұрауының толтырылған нысанын (енгізілген деректерді) куәландыру (қол қою);
      9-процесс – порталда электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұрауын) тіркеу және порталда сұрауды өңдеу;
      4-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының куәлікті беру талаптары мен негіздемелеріне сәйкестігін тексеру;
      10-процесс – порталда көрсетілетін қызметті беруші деректеріндегі бұзушылықтардың болуына байланысты, сұрау салынған мемлекеттік көрсетілетін қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;
      11-процесс – көрсетілетін қызметті алушының порталда қалыптастырылған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін (электрондық лицензияны) алуы.
      Электрондық құжат көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сы пайдаланылып жасалады.
      Берілген рұқсаттар туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші «Е-лицензиялау» АЖ-да енгізеді.

«Энергия үнемдеу және энергия 
тиімділігін арттыру саласындағы
аккредиттеу» мемлекеттік   
көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша           

«Энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы
аккредиттеу» мемлекеттік қызметті көрсету бизнес-процестерінің
анықтамалығы

      Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда - ҚР Инвестициялар және даму министрінің м.а. 15.02.2016 № 188 (алғашқы ресми жарияланған күнiнен кейін күнтiзбелiк жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) бұйрығымен.

      ҚФБ - құрылымдық-функционалдық бірлік: көрсетілетін қызметті
берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің), «электрондық
үкімет» веб-порталының өзара іс-қимылдары;

«Энергия үнемдеу және энергия 
тиімділігін арттыру саласындағы
аккредиттеу» мемлекеттік   
көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша          

Көрсетілетін қызметті беруші арқылы «Энергия үнемдеу және
энергия тиімділігін арттыру саласындағы аккредиттеу»
мемлекеттік қызметін көрсетуде іске қосылатын ақпараттық
жүйелердің функционалдық өзара іс-қимыл диаграммасы

«Энергия үнемдеу және энергия 
тиімділігін арттыру саласындағы
аккредиттеу» мемлекеттік   
көрсетілетін қызмет регламентіне
3-қосымша          

«Энергия үнемдеу және энергия тиімділігін арттыру саласындағы
аккредиттеу» мемлекеттік қызметті көрсетілетін қызметті алушы
арқылы көрсетуде ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара
іс-қимыл диаграммасы

Об утверждении регламента государственной услуги "Аккредитация в области энергосбережения и повышения энергоэффективности"

Приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 10 августа 2015 года № 847. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 7 сентября 2015 года № 12030. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 18 мая 2016 года № 429

      Сноска. Утратил силу приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 18.05.2016 № 429.

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года «О государственных услугах» ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги «Аккредитация в области энергосбережения и повышения энергоэффективности».
      2. Комитету индустриального развития и промышленной безопасности Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Ержанов А.К.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан, направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе «Әділет»;
      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;
      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.
      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после его первого официального опубликования.

              Министр
      по инвестициям и развитию
        Республики Казахстан                     А. Исекешев

Утвержден       
приказом Министра   
по инвестициям и развитию
Республики Казахстан   
от 10 августа 2015 года № 847

Регламент государственной услуги
«Аккредитация в области энергосбережения и повышения
энергоэффективности»

1. Общие положения

      1. Государственная услуга «Аккредитация в области энергосбережения и повышения энергоэффективности» (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом индустриального развития и промышленной безопасности Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее - услугодатель).
      2. Форма оказания государственной услуги – электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.
      3. Результат оказания государственной услуги – свидетельство об аккредитации в области энергосбережения и повышения энергоэффективности (далее – свидетельство) либо мотивированный отказ в предоставлении государственной услуги.

2. Описание порядка действий структурных
подразделений (работников) услугодателя
в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие заявления или электронного запроса услугополучателя с прилагаемыми документами (далее – документ), согласно пункту 9 Стандарта государственной услуги «Аккредитации в области энергосбережения и повышения энергоэффективности» утвержденного приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 апреля 2015 года № 565 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11353) (далее – Стандарт).
      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:
      1) прием и регистрация документов специалистом канцелярии услугодателя с присвоением регистрационного номера и даты в течение 15 (пятнадцати) минут;
      2) наложение резолюции руководителя или его заместителя и определение ответственного исполнителя в течение 50 (пятидесяти) минут;
      3) рассмотрение ответственным исполнителем документов на полноту в течение 2 (двух) рабочих дней:
      в случае не полноты документов услугополучателя выдача мотивированного отказа в предоставлении государственной услуги в соответствии с подпунктом 1) пункта 4 Стандарта;
      в случае соответствия документов услугополучателя требованиям, передача документов в комиссию по аккредитации в области энергосбережения и повышения энергоэффективности (далее - комиссия);
      4) рассмотрение документов осуществляется комиссией в течение 23 (двадцати трех) рабочих дней, исчисляемых с момента окончания предварительного рассмотрения документов;
      5) в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта выдача услугополучателю ответственным исполнителем мотивированного отказа в предоставлении государственной услуги в течение 5 (пяти) рабочих дней входящих в срок оказания государственной услуги;
      6) в случае принятия положительного решения готовится свидетельство в течение 5 (пяти) рабочих дней и производится внесение данных услугополучателя в реестр юридических лиц, получивших свидетельство об аккредитации;
      7) отправление результата оказания государственной услуги услугополучателю в течение 15 (пятнадцати) минут.
      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):
      прием и регистрация документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, в канцелярии услугодателя и передача их руководителю услугодателя (заместитель руководителя);
      резолюция руководителя (заместитель руководителя) для рассмотрения документов ответственному структурному подразделению;
      проверка на полноту документов ответственным исполнителем;
      выдача мотивированного отказа по неполноте либо передача документов для рассмотрения комиссией;
      положительное или отрицательное (коллегиальное) решение комиссии;
      выдача свидетельства и внесение в реестр юридических лиц, получивших свидетельство об аккредитации или выдача мотивированного отказа.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. В процессе оказания государственной услуги участвуют следующие структурные подразделения услугодателя:
      1) специалист канцелярии услугодателя;
      2) ответственный исполнитель;
      3) секретарь комиссии;
      4) руководитель ответственного структурного подразделения;
      5) заместитель руководителя услугодателя;
      6) руководитель услугодателя.
      8. Описание последовательности процедур (действий) между работниками с указанием длительности каждой процедуры (действия):
      1) специалист канцелярии услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут осуществляет прием и регистрацию документов, направляет их руководству услугодателя (заместитель руководителя);
      2) руководство услугодателя (заместитель руководителя) в течение 50 (пятидесяти) минут налагает резолюцию и определяет ответственное структурное подразделение услугодателя;
      3) руководитель ответственного структурного подразделения услугодателя в течение 15 (пятнадцати) минут определяет ответственного исполнителя и передает документы на рассмотрение ответственному исполнителю;
      4) ответственный исполнитель в срок не более 2 (двух) рабочих дней со дня регистрации документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, проверяет полноту документов;
      5) в случае не полноты документов ответственный исполнитель готовит мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении документов в срок не более 2 (двух) рабочих дней;
      6) ответственный исполнитель согласует мотивированный отказ с руководителем ответственного структурного подразделения в течение 15 (пятнадцати) минут;
      7) руководитель ответственного структурного подразделения согласовывает мотивированный отказ с руководителем услугодателя (заместитель руководителя услугодателя) в течение 15 (пятнадцати) минут;
      8) мотивированный отказ передается специалисту канцелярии и специалист канцелярии услугодателя не позднее 15 (пятнадцати) минут направляет услугополучателю результат оказания государственной услуги нарочно, электронно или по почте;
      9) в случае полноты документов ответственный исполнитель согласует передачу документов секретарю комиссии с руководителем ответственного структурного подразделения в течение 15 (пятнадцати) минут;
      10) секретарь комиссии за 5 (пять) рабочих дней до заседания доводит до каждого члена комиссии документы для ознакомления;
      11) рассмотрение документов осуществляется комиссией в течение 23 (двадцати трех) рабочих дней, исчисляемых с момента окончания предварительного рассмотрения документов;
      при принятии отрицательного решения комиссией, на основании протокола заседания комиссии ответственный исполнитель (секретарь комиссии) в течение 5 (пяти) рабочих дней, подготавливает мотивированный отказ в предоставлении государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта;
      при принятии положительного решения на основании протокола заседания комиссии ответственный исполнитель (секретарь комиссии) в течение 5 (пяти) рабочих дней готовит свидетельство об аккредитации в области энергосбережения и повышения энергоэффективности;
      12) ответственный исполнитель согласует результат оказания государственной услуги с руководителем ответственного структурного подразделения в течение 15 (пятнадцати) минут;
      13) руководитель ответственного структурного подразделения согласовывает результат оказания государственной услуги с руководителем услугодателя (заместитель руководителя услугодателя) в течение 15 (пятнадцати) минут;
      14) результат оказания государственной услуги передается специалисту канцелярии и специалист канцелярии услугодателя не позднее 15 (пятнадцати) минут направляет услугополучателю результат оказания государственной услуги нарочно, электронно или по почте;
      15) ответственный исполнитель вносит данные услугополучателя в реестр юридических лиц, получивших свидетельство об аккредитации.
      9. Подробное описание последовательности процедур (действий) и взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги «Аккредитация в области энергосбережения и повышения энергоэффективности» согласно приложению 1 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка использования информационных систем
в процессе оказания государственной услуги

      10. Порядок обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал указан в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги «Аккредитация в области энергосбережения и повышения энергоэффективности» через услугодателя согласно приложению 2 к настоящему Регламенту и в диаграмме функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги «Аккредитация в области энергосбережения и повышения энергоэффективности» через услугополучателя согласно приложению 3 к настоящему Регламенту.
      1) описание последовательности процессов (действий) услугодателя:
      процесс 1 – ввод сотрудником услугодателя логина и пароля (авторизация) на портале для оказания государственной услуги;
      условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном сотруднике услугодателя через логин и пароль;
      процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в случае с имеющимися нарушениями в данных сотрудника услугодателя;
      процесс 3 – выбор сотрудником услугодателя услуги, указанной в настоящем регламенте государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод сотрудником услугодателя данных услугополучателя;
      условие 2 – проверка наличия данных услугополучателя в информационных системах ГБД «Юридические лица» (далее ИС ГБД – ЮЛ) и «Национальный удостоверяющий центр» о данных услугополучателя;
      процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в случае отсутствия данных услугополучателя в ИС ГБД ЮЛ;
      процесс 5 – заполнение формы запроса в части отметки о наличии документов в бумажной форме и сканирование сотрудником услугодателя необходимых документов, предоставленных услугополучателем, и прикрепление их к форме запроса;
      процесс 6 – регистрация запроса на портале и обработка услуги в портале;
      условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя требованиям и основаниям для выдачи свидетельства;
      процесс 7 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в случае имеющихся нарушений в данных услугополучателя в портале;
      процесс 8 – получение услугополучателем результата государственной услуги, сформированной порталом.
      Электронный документ формируется с использованием электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.
      2) описание порядка обращения и последовательности процедуры (действий) услугополучателя: услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью своего регистрационного свидетельства ЭЦП, которое хранится в интернет-браузере компьютера услугополучателя (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);
      процесс 1 – прикрепление в интернет-браузере компьютера услугополучателя регистрационного свидетельства ЭЦП, процесс ввода услугополучателем пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;
      условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном потребителе через логин бизнес-идентификационный номер (далее – БИН) и пароль;
      процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в случае имеющихся нарушений в данных услугополучателя;
      процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем регламенте государственной услуги, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикреплением к форме запроса необходимых документов в электронном виде;
      процесс 4 – выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;
      условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных между БИН указанным в запросе, и БИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП;
      процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в случае не подтверждения подлинности ЭЦП услугополучателя;
      процесс 6 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      процесс 7 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) на портале и обработка запроса в портале;
      условие 3 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя требованиям и основаниям для выдачи свидетельства;
      процесс 8 – удостоверение (подписание) посредством ЭЦП услугополучателя заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуги;
      процесс 9 – регистрация электронного документа (запроса услугополучателя) на портале и обработка запроса в портале;
      условие 4 – проверка услугодателем соответствия услугополучателя требованиям и основаниям для выдачи свидетельства;
      процесс 10 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в случае с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя на портале;
      процесс 11 – получение услугополучателем результата государственной услуги (электронная лицензия), сформированной порталом.
      Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.
      Сведения о выданных разрешениях услугодателем вносятся в ИС ГБД «Е-лицензирование».

Приложение 1             
к регламенту государственной услуги
«Аккредитация в области энергосбережения
и повышения энергоэффективности» 

 Справочник бизнес–процессов оказания государственной услуги
    «Аккредитация в области энергосбережения и повышения
                         энергоэффективности»

      Сноска. Приложение 1 в редакции приказа и.о. Министра по инвестициям и развитию РК от 15.02.2016 № 188 (вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования).

Приложение 2            
к регламенту государственной услуги
«Аккредитация в области энергосбережения
и повышения энергоэффективности»

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем,
задействованных в оказании государственной услуги «Аккредитация
    в области энергосбережения и повышения энергоэффективности»
                        через услугодателя

Приложение 3            
к регламенту государственной услуги
«Аккредитация в области энергосбережения
и повышения энергоэффективности»

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем,
задействованных в оказании государственной услуги «Аккредитация
  в области энергосбережения и повышения энергоэффективности»
                     через услугополучателя