Жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін және жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласындағы тексеру парағының нысанын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 30 маусымдағы № 740 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 20 шілдедегі № 538 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 16 қыркүйекте № 12064 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 23 желтоқсандағы № 1222 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 26 желтоқсандағы № 796 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды - ҚР Инвестициялар және даму министрінің 23.12.2015 № 1222 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 26.12.2015 № 796 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      «Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының
11-бабы 1-тармағының 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:
      1. Мыналар:
      1) осы бірлескен бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері;
      2) осы бірлескен бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласындағы мемлекеттік бақылау саласының тексеру парағының нысаны бекітілсін.
      2. Мыналардың:
      1) «Жер қойнауын зерттеу және пайдалану аясында жеке кәсіпкерлік саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Индустриялар және жаңа технологиялар министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 27 қыркүйектегі № 349 және Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 1 қазандағы № 324 бірлескен бұйрығының (Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 61140 болып тіркелген, 2011 жылғы 24 желтоқсандағы № 417-418 (26808-26809) «Казахстанская правда» газетінде жарияланған);
      2) «Жер қойнауын зерттеу және пайдалану аясындағы жеке кәсіпкерлік саласында тексеру парағының нысанын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Индустрия және жаңа технологиялар министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 27 қыркүйектегі № 348 және Қазақстан Республикасы Экономикалық даму және сауда министрінің міндетін атқарушының 2011 жылғы 1 қазандағы № 325 бірлескен бұйрығының (Қазақстан Республикасы Нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 61139 болып тіркелген, 2011 жылғы 24 желтоқсандағы № 417-418 (26808-26809) «Казахстанская правда» газетінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.
      3. Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Геология және жер қойнауын пайдалану комитеті (Б.Қ.Нұрабаев):
      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;
      2) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесін мерзімді баспа басылымдарында және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесіне ресми түрде жариялануға жіберуді;
      3) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;
      4) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігінің Заң департаментіне осы бұйрықтың 3-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.
      4. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму вице-министріне жүктелсін.
      5. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
      Инвестициялар және даму министрі
      ______________ Ә. Исекешев

      Қазақстан Республикасының
      Ұлттық экономика министрі
      _______________ Е. Досаев

      «КЕЛІСІЛГЕН»
      Қазақстан Республикасы
      Бас прокуратурасының Құқықтық
      статистика және арнайы есепке алу
      жөніндегі комитетінің төрағасы
      ___________________ С. Айтпаева
      2015 жылғы 12 тамыз

Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму министрінің
2015 жылғы 30 маусымдағы № 740
және Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 20 шілдедегі № 538
бірлескен бұйрығымен бекітілді

Жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласындағы тәуекел
дәрежесін бағалау критерийлері

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Жер қойнауын пайдалану саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері (бұдан әрі – Критерийлер) жер қойнауын зерттеу және пайдалану жөніндегі уәкілетті органымен жер қойнауын пайдалану саласындағы қызметті жүзеге асыратын субъектілерді тәуекел дәрежесі бойынша жатқызу үшін «Қазақстан Республикасындағы бақылау және қадағалау туралы» 2011 жылғы 6 қаңтардағы Қазақстан Республикасы Заңының 11-бабы 1-тармағының 2) тармақшасына сәйкес әзірленді.
      2. Осы Критерийлерде мынадай ұғымдар пайдаланылады:
      1) жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласындағы тексерілетін субъектілер – (бұдан әрі – тексерілетін субъектілер) пайдалы қазбаларды, оның ішінде жерасты сулары мен емдік балшықтарды барлау және (немесе) өндіру бойынша, сондай-ақ барлаумен және (немесе) өндірумен (жер қойнауын пайдаланушылар) байланысты емес жерасты құрылыстарын салу және (немесе) пайдалану бойынша қызметті жүзеге асыратын субъектілер;
      2) жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласындағы тәуекел – жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласындағы субъектілер қызметінің нәтижесінде, олардың салдарларының ауырлығын ескере отырып, жер қойнауының жағдайына, минералдық - шикізат қорына зиян келтіруінің ықтималдығы;
      3) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті критерийлері (бұдан әрі – объективті критерийлер) – белгілі бір қызмет саласында тәуекел дәрежесіне байланысты және жекелеген тексерілетін субъектіге тікелей байланыссыз тексерілетін субъектілерді іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері;
      4) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті критерийлері (бұдан әрі – субъективті критерийлер) – нақты тексерілетін субъектінің (объектінің) қызмет нәтижелеріне байланысты тексерілетін субъектілерді (объектілерді) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекелдер дәрежесін бағалау критерийлері.
      3. Бақылау субъектілерін тәуекелдер дәрежесі бойынша жатқызу объективті критерийлер және субъективті критерийлер негізінде жүзеге асырылады.

2. Объективті критерийлер

      4. Объективті критерийлер бойынша бақылау субъектілерінің тәуекел дәрежесін бағалау және олардың жоғары тәуекел тобына жатқызу немесе жоғары тәуекел тобына жатқызылмауы, оның салдарының ауырлық дәрежесін есепке ала отырып бақылау субъектісі қызметінің нәтижесінде қоршаған ортаға, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне зиян келтірудің ең көп ықтималдық көрсеткіштері бойынша жүзеге асырылады.
      Бақылау субъектілері объективті критерийлер бойынша мынадай тәуекелдер дәрежелеріне бөлінеді:
      1) жоғары тәуекел дәрежесіне:
      көмірсутек шикізатын, қатты және кең таралған пайдалы қазбаларды өндіру бойынша қызметті жүзеге асыратын;
      облыстық маңызы бар, Астана, Алматы қалаларын сумен жабдықтау үшін жерасты суларын өндіру бойынша қызметті жүзеге асыратын бақылау субъектілері жатады;
      2) жоғары тәуекел дәрежелеріне жатқызылмағанға:
      көмірсутек шикізатын, қатты және кең таралған пайдалы қазбаларды, барлау бойынша қызметті жүзеге асыратын;
      облыстық маңызы бар, Астана, Алматы қалаларын сумен жабдықтау үшін жерасты суларын өндіру бойынша қызметті жүзеге асыратын субъектілерді қоспағанда, жерасты суларын барлау бойынша қызметті жүзеге асыратын;
      аудандық маңызы бар қалаларды және ауылдық елді мекендерді сумен қамтамасыз ету үшін жерасты суларын барлау және өндіру бойынша қызметті жүзеге асыратын;
      барлаумен және (немесе) өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салу және (немесе) пайдалану бойынша қызметті жүзеге асыратын бақылау субъектілері жатады.
      5. Жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілеріне қатысты ішінара тексерулер, жоспардан тыс тексеру және өзге де бақылау нысандары жүргізіледі.
      Жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылмаған бақылау субъектілеріне қатысты жоспардан тыс тексеру және өзге де бақылау нысандары жүргізіледі.

Субъективті критерийлер

      6. Субъективті критерийлерді айқындау:
      1) дерекқорды қалыптастыру және ақпарат жинау;
      2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау кезеңдерін қолдана отырып жүзеге асырылады.
      7. Дерекқорды қалыптастыру және ақпарат жинау Қазақстан Республикасының жер қойнауын пайдалану саласындағы заңнамасын бұзатын бақылау субъектілерін анықтау үшін қажет.
      Ақпаратты талдау және субъективті критерийлерді бағалау ең көп әлеуетті тәуекелді бақылау субъектісіне қатысты тексерулерді шоғырландырады. Бұл ретте, талдау мен бағалау кезінде нақты бақылау субъектісіне қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті критерийлердің деректері қолданылмайды.
      Тәуекелдер дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері қолданылады:
      1) тексерілетін субъект ұсынатын, мемлекеттік органдар жүргізетін есептілік пен мәліметтерді мониторингілеу нәтижелері;
      2) бақылау субъектілерінің тексерулер нәтижелері. Бұл ретте тексеру парақшасында көрсетілген бұзушылық ауырлығының (өрескел, елеулі,елеусіз) дәрежесі заңнаманың талаптарын сақтамаған жағдайда белгіленеді;
      3) мемлекеттік органдардан, жеке тұлғалар мен заңды тұлғалардан келіп түскен расталған шағымдар мен өтініштердің болуы және саны;
      8. Осы Критерийлердің 7-тармағында көрсетілген ақпарат көздері негізінде қосымшаға сәйкес жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласында тәуекел дәрежесінің субъективті критерийлері.
      9. Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштерін есептеу кезінде орындалмаған талаптардың (индикаторлардың) үлес салмағы айқындалады.
      Өрескел дәреженің бір орындалмаған талабы 100 көрсеткішіне теңестіріледі.
      Егер өрескел дәреженің (индикаторлардың) талаптары анықталмаған болса, онда тәуекел дәрежесінің көрсеткішін айқындау үшін елеулі және елеусіз дәреже талаптарының (индикаторларының) жиынтық көрсеткіші есептеледі.
      Елеулі дәреженің бұзушылықтар көрсеткіштерін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:
      Рз = (Р2 х 100/Р1) х 0,7
      мұндағы:
      Рз – елеулі дәреженің бұзушылықтар көрсеткіші;
      Р1 – тексерілетін субъектіге (объектіге) тексеруге (талдауға) ұсынған елеулі дәреже индикаторларының жалпы саны;
      Р2 – елеулі дәреже бұзылған талаптарының (индикаторларының) саны.
      Елеусіз дәреженің бұзушылықтар көрсеткіштерін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және осы көрсеткіш мынадай формула бойынша есептеледі:
      Рн = (Р2 х 100/Р1) х 0,3
      мұндағы:
      Рн – елеусіз дәреженің бұзушылық көрсеткіші;
      Р1 – тексеруге (талдау) ұсынған тексерілетін субъектіге (объектіге) елеусіз дәреже индикаторларының жалпы саны;
      Р2 – елеусіз дәреженің бұзылған талаптарының (индикаторларының) саны.
      Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (Р) 0 ден 100 дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мынадай формула бойынша жиынтықтау жолымен анықталады:
      Р = Рз + Рн
      мұндағы:
      Р – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;
      Рз – елеулі дәреженің бұзушылық көрсеткіші;
      Рн - елеусіз дәреженің бұзу көрсеткіші;
      10. Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша тексерілетін субъекті (объекті):
      1) жоғарғы тәуекел дәрежесіне – тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 60-тан 100-ге дейінгі және оған қатысты ішінара тексеру, жоспардан тыс тексеру және бақылаудың өзге де түрлері жүргізілетін кезде;
      2) жоғарғы тәуекел дәрежесіне жатпайтын – тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 0-ден 60-қа дейінгі және оған қатысты ішінара тексеру жүргізілмейтін кезде жатады.
      11. Ішінара тексерулердің еселік жүргізілуі жылына бір рет.
      12. Жүргізілген талдау мен бағалау нәтижелері бойынша қалыптастырылатын ішінара тексеру ішінара тексеру тізімдері негізінде жүргізіледі, олар тиісті есептік кезеңнің басталуына дейін күнтізбелік он бес күннен кешіктірілмейтін мерзімде құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі уәкілетті органға жіберіледі.
      13. Ішінара тексерулердің тізімі мыналарды:
      1) субъективті критерийлер бойынша тәуекел дәрежесі ең көп көрсеткішімен тексеру субъектілерінің (объектілерінің) басымдылығын;
      2) мемлекеттік органда тексеру жүргізетін лауазымды тұлғалардың жүктемесін есепке ала отырып, жасалады.

Жер қойнауын зерттеу және пайдалану
саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау
критерийлеріне қосымша

Жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласындағы тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективтік критерийлері

р/с № Критерийлер Бұзушылық дәрежесі

1

2

3

1. Мемлекеттік органдар жүргізетін, тексерілетін субъетілеріне ұсынатын мәліметтер және есептіліктің мониторинг нәтижелері  

1

Алғашқы материалдарды өткізу және жергілікті қорға геологиялық барлау жұмыстардың аяқталу нәтижесі бойынша есептерді ұсынбаған немесе (жер қойнауын сараптаудан кейін 1 ай өткеннен соң) уақтылы ұсынылмауы

Елеулі

2

Лицензиялық/келісімшарт талаптарының орындалуы туралы есепті уақтылы ұсынбау немесе ұсынбау

Өрескел

3

Жер қойнауын пайдалану бойынша операцияларды жүргізу туралы есептің уақтылы ұсынылмауы немесе ұсынылмауы

Елеулі

4

Жер қойнауын пайдаланушылар ұсынатын жер қойнауы жағдайы туралы геологиялық есептіліктің арнайы нысанын уақтылы ұсынылуы немесе ұсынылмауы

Өрескел

5

Жер қойнауын пайдалану саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасымен бекітілген нысанға сәйкес емес есептіліктің ұсынылуы

Елеулі

6

Есептілік бойынша толық емес деректердің ұсынылуы

Елеулі

2. Өткен тексерулердің нәтижелері (төменде көрсетілген талаптар сақталмаған кезде ауырлық дәрежесі белгіленеді) 
Көмірсутегі шикізатын өндіру

7

Тау-кендік жер бөлігі шегінде өндіру жүргізу

Өрескел

8

Қазақстан Республикасының жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласындағы қорлар жөніндегі мемлекеттік комиссияның ұсыныстарының орындалуы

Өрескел

9

Жер қойнауын зерттеу мен пайдалану жөніндегі уәкілетті органға келісімшарттық аумақтағы қызмет нәтижелері бойынша геологиялық есептілікті беру талаптарын сақтау

Елеулі

10

Ұңғыма жұмысының жобалық режимдерін сақтау және әзірлеуге арналған жобалық құжаттарда көзделген пайдалану объектісін орындау шартында нақты жылдық өндірудің жобадағыдан кем дегенде он пайызға асуы

Өрескел

11

Кен орындары бойынша жұмыс агентін, суды, көмірсутекті шикізатты айдауды есепке алудың болуы

Өрескел

12

Жер қойнауының жай-күйіне мониторинг жүргізуді және кен орындарын игеруге бақылауды ұйымдастыруды қамтамасыз ету талаптарын сақтау

Елеулі

13

Сыртқа шығарылатын және жер қойнауында сөндірілген негізгі және онымен бірге шөккен пайдалы қазбалар қорларын және ілеспе компоненттерді дұрыс есепке алуды жүргізу

Өрескел

14

Қорларды ашуды, дайындауды және қазып алудың толымдылығын қамтамасыз ететін, жер қойнауының бай учаскелерін таңдап өндіруді болғызбайтын бөлігінде жобалау құжаттарымен көзделген көрсеткіштерді және жобалық шешімдерді орындау

Өрескел

Астана, Алматы, облыстық маңызы бар қалаларды сумен қамтамасыз ету үшін жер асты суларын өндіру

15

Тәулігіне екі мың және одан да көп текше метр көлемінде өндірістік-техникалық жерасты суларын өндіруге рұқсаттың, кен орнын өндірістік игеру жобасының болуы.

Өрескел

16

Жобалау құжаттарымен көзделген көрсеткіштерді және жобалау шешімдерін орындау

Өрескел

17

Су реттегіш қондырғыларымен, су есептегіш аспаптарымен жабдықталмаған, сондай-ақ жерасты сулары объектілерінің жай-күйі көрсеткіштерін бақылау пунктері құрылмаған жерасты суларының су жинау құрылыстарын пайдалануға беруге жол берілмеуі жөніндегі талаптарды сақтау

Өрескел

18

Кен орнында жерасты сулары мониторингінің режимдік желісінің болуы және бақылау жүргізілуі

Өрескел

19

Жерасты суларының деңгейін, дебитін, температурасын және химиялық құрамын бақылау талаптарын сақтау

Өрескел

Қатты және кең таралған пайдалы қазбаларды өндіру

20

Пайдалы қазбалар жатқан алаңдарда құрылыстар салуға рұқсаттың, кен орындарын өнеркәсіптік игеру жобасының болуы

Өрескел

21

Тау-кендік жер бөлігі шегінде өндіруді жүргізу

Өрескел

22

Қазақстан Республикасының Қор жөніндегі мемлекеттік комиссиясының жер қойнауын зерттеу және пайдалану бөлігіндегі ұсыныстарын орындау

Өрескел

23

Кен орнын игерудің мына жобалық шешімдерін сақтау:
келісімшарттық аумақ шегіндегі келісімшарттың қолданылу мезімінің шегінде пайдалы қазбаны өндіру көлемі мен оның сапасының көрсеткіштерімен қоса тау-кендік жұмыстардың күнтізбелік кестесі;
қорларды өтеу кезектілігінің тәртібі;
пайдалы қазбалар кен орындарын ашу тәсілдері мен игеру жүйелері;
Мына жобалық көрсеткіштерді сақтау:
аршу көлемдері;
өндіру көлемдері;
күрделі тау-кендік, тау-кен- даярлық, кесу, пайдалану-барлау және толтыру жұмыстарының көлемі;
аршылған, дайындалған және шығаруға даяр пайдалы қазбалар қорларының нормативтері;
шығындар мен құнарсыздану нормативтері;
өндіру кезіндегі еңістік бұрыштары (игеру кезінде, өтеу кезінде)

Өрескел

24

Кен орнын ұтымды және кешенді игеруді қамтамасыз етудің болуы

Елеулі

25

Олардың өнеркәсіптік маңызының жойылуына немесе толық жоғалуына әкелетін кен орындарының, кенді денелердің және кен шоғырларының ең мол жерлерін және жеңіл қолжетімді учаскелерін іріктеп игеруге әкелетін аршу және игеру жүйелері нұсқаларына жол берілмеу талаптарын сақтау

Өрескел

26

Пайдалы қазбалардың уақытша белсенді емес қорларының түзілуіне, бекітілген жобалау құжаттарында көзделгендерді қоспағанда, қосылатын тау жыныстарымен байланыс негізінде және әлісз дене учаскелерінде (кен шоғырларында, қабаттарда) шығындарға жол берілмеу талаптарын сақтау

Өрескел

27

Жер қойнауында сақтауды немесе кейіннен оларды өнеркәсіптік игеру үшін теңгерімнен тыс қорларды қаттап тастау талалаптарын сақтау

Өрескел

28

Пайдалы қазбалар қорларының құрылымын және шамасын дұрыс бағалау үшін жер қойнауын алдын ала зерттеудің толықтығын қамтамасыз ету

Өрескел

29

Сыртқа шығарылатын және жер қойнауында қалдырылатын қорларды дұрыс есепке алуды қамтамасыз етудің болуы:
Пайдалы қазбалардың қорларын, шығындары мен құнарсыздануын бастапқы және жиынтық есепке алудың негізінде қорлардың жыл сайынғы есептік теңгерімін жасау талаптарын сақтау;
шығындар пен құнарсызданудың нақты көрсеткіштерін есепке алу;
белгіленген геологиялық және маркшейдерлік құжаттаманы толық көлемде және сапалы деңгейде жүргізу талаптарын сақтау;
аршылған, дайындалған және алуға дайын қорларды есепке алу;
уақытша-белсенді емес қорларды есепке алу;
пайдалы қазбалар қорларының жай-күйі мен қозғалысының есепке алынуы, шығындар және құнарсыздану көрсеткіштерінің нақты орындалуы және тау-кендік жұмыстардың жағдайы көрініс табатын паспортты жүргізу талаптарын сақтау;
барлық техногендік минералдық түзілімдерді, қалдықтар мен өңдеу өнімдерін (қалдық және шлам қоймаларын, таусылған кен, жыныстар, қож үйінділерін және тағы басқаларын) есепке алу және паспорттау

Өрескел

30

Ойып алу бірліктерін өңдеудің толықсыздығы және оларды жою

Өрескел

31

Кен орнында жерасты сулары мониторингінің режимдік желісінің болуы және бақылау жүргізілуі

Өрескел

32

Қалдықтарды және алғашқы қайта өңделген өнімдер бойынша барлық компоненттерді орналастыру және жоғалтуларды бақылаудың болуы

Өрескел

33

Қазба бірлігін игеруге жергілікті келісілген жобаның болуы

Өрескел

34

Алғашкы игеру мәліметтері бойынша мемлекеттік теңгерімге тіркелетін пайдалы қазбалар қорының түзету фактісінің болуы

Өрескел

3. Мемлекеттік органдардан жеке тұлғалар мен заңды тұлғалардан келіп түскен расталған арыздар мен өтінімдердің болуы және саны 

35

Белгіленген талаптардың бұзылуымен жер қойнауын пайдалану операцияларын жүргізу бойынша бақылау субъектілеріне 1 расталған шағымның болуы.

Өрескел

Қазақстан Республикасы
Инвестициялар және даму министрінің
2015 жылғы 30 маусымдағы № 740
және Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 20 шілдедегі № 538
бірлескен бұйрығына 2-қосымша

нысан

Жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласындағы мемлекеттік
бақылау саласының тексеру парағы

Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган ____________________________
_____________________________________________________________________
Тексеруді тағайындау туралы акт _____________________________________
                                             (№, күні)
Тексерілетін субъектінің атауы (объекті)_____________________________
_____________________________________________________________________
Тексерілетін субъектінің (объектінің) (ЖСН), БСН_____________________
_____________________________________________________________________
Тұрған жердің мекен-жайы_____________________________________________

№ р/с

Талаптар тізбесі

Талап етіледі

Талап етілмейді

Талаптарға сәйкес

Талаптарға сәйкес емес

1

2

3

4

5

6

Көмірсутек шикізатын өндіруді жүзеге асыратын жер қойнауын пайдаланушыларға қатысты

1

Тау-кендік жер бөлігінің шегінде өндіруді жүргізу





2

Қазақстан Республикасының жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласындағы қорлар жөніндегі мемлекеттік комиссиясы ұсыныстарының орындалуы





3

Жер қойнауын зерттеу мен пайдалану жөніндегі уәкілетті органға келісімшарттық аумақтағы қызмет нәтижелері бойынша геологиялық есептілікті беру талаптарын сақтау





4

Ұңғыма жұмысының жобалық режимдерін сақтау және әзірлеуге арналған жобалық құжаттарда көзделген пайдалану объектісін орындау шартында нақты жылдық өндірудің жобадағыдан кем дегенде он пайыздан асуы.





5

Кен орындары бойынша жұмыс агентін, суды, көмірсутекті шикізатты айдауды есепке алудың болуы





6

Жер қойнауының жай-күйіне мониторинг жүргізуді және кен орындарын игеруге бақылауды ұйымдастыруды қамтамасыз ету талаптарын сақтау





7

Сыртқа шығарылатын және жер қойнауында сөндірілген шыққан негізгі және онымен бірге шөккен пайдалы қазбалар қорларын және ілеспе компоненттерді дұрыс есепке алуды жүргізу





8

Қорларды ашуды, дайындауды және қазып алудың толымдылығын қамтамасыз ететін, жер қойнауының бай учаскелерін таңдап өндіруді болғызбайтын бөлігінде жобалау құжаттарымен көзделген көрсеткіштерді және жобалық шешімдерді орындау





Көмірсутек шикізатын барлауды жүзеге асыратын үшін жер қойнауын пайдаланушыларға байланысты

9

Жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласындағы жобалық шешімдердің және жобалық құжаттар мен көзделген көрсеткіштердің орындалуы





10

Геологиялық жер бөлігі шегінде барлау жүргізу





11

Тасбағанды іріктеп алумен ұңғымаларды бұрғылау





12

Жер қойнауын зерттеу және пайдалану жөніндегі уәкілетті органға бастапқы есепке алу материалдарына негізделген жер қойнауының жай-күйі туралы геологиялық есептілікті уақтылы және дұрыс ұсыну





Жерасты сулары мен емдік балшықтарды барлауды және өндіруді жүзеге асыратын жер қойнауын пайдаланушыларға қатысты

13

Іздеу жұмыстары жобасы, бағалау жұмыстарының жобасының, тәулігіне екі мың және одан да көп текше метр көлемінде өндірістік-техникалық жерасты суларын барлауға және өндіруге рұқсаттың, кен орнын өнеркәсіптік игеру жобасының болуы





14

Жобалау құжаттарымен көзделген көрсеткіштерді және жобалау шешімдерін орындау





15

Су реттегіш қондырғыларымен, су есептегіш аспаптарымен жабдықталмаған, сондай-ақ жерасты сулары объектілерінің жай-күйі көрсеткіштерін бақылау пунктері құрылмаған жерасты суларының су жинау құрылыстарын пайдалануға беруге жол берілмеуі жөніндегі талаптарды сақтау





16

Кен орнында жерасты сулары мониторингінің режимдік желісінің болуы және бақылау жүргізілуі





17

Жерасты суларының деңгейін, дебитін, температурасын және химиялық құрамын бақылау талаптарын сақтау





Қатты және кең таралған пайдалы қазбаларды барлауды жүзеге асыратын жер қойнауын пайдаланушыларға қатысты

18

Іздеу немесе бағалау жұмыстарын жүргізу кезінде іздеу жұмысы жобасының, бағалау жұмысы жобасының, тәжірибелік-өнеркәсіптік игеру жобасының болуы





19

Геологиялық жер бөлігі шегінде барлау жүргізу





20

Жобалық құжатпен көрсетілген геологиялық барлау жұмыстарының жүргізілуінің жобалық көлемін орындау





21

Зерттелетін жер қойнауын пайдалану объектісіне сәйкес таңдап алынған барлау әдістемесін, барлау желісінің тығыздығын және барлаудың таңдап алынған техникалық құралдарының ұтымдылығын сақтау





22

Қазақстан Республикасының жер қойнауын зерттеу және пайдалану саласындағы қорлар жөніндегі мемлекеттік комиссиясының ұсынымдарын сақтау





23

Геологиялық барлау жұмыстарының оның ішінде жер қойнауын зерттеу және пайдалану бөлігіндегі жұмыс бағдарламаларын орындау





24

Далалық бақылау журналдарының сынамалау, сынамаларды талдау, геофизикалық бақылауларды тіркеу (далалық құжаттама) журналдарының болуы





25

Орындалған жұмыстардың көлемі туралы дұрыс мәлімет ұсыну





26

Келісімшарт талаптарына сәйкес келісімшарт аумағын қайтарудың уақтылығы





27

Геологиялық барлау жұмыстарының барлық кезеңінде келісімшарттың аумағы шектерінде барлық пайдалы компоненттерін зерттеу кешенділігінің сақталуы





28

Оларды жүргізудің жүйелілігі мен кезеңдерін жүргізілуін сақтай отырып геологиялық барлау жұмыстарын жүргізу





29

Сынамаларды алу және өңдеу, талдау жұмыстарының барлау деректерінің сапасын бақылау нәтижелерінің болуы





30

Пайдалы қазбалардың сапасына және технологиялық қасиеттеріне жан-жақты зерттеу жүргізу





31

Геологиялық құжаттаманың уақтылы орындалуы (сынамалау жоспарлары, геологиялық карталары және олардың тілімдері, кенді денелердің, аймақтардың геологиялық контурларын енгізу, тау-кен барлау қазылымдарының суреттемесі)





32

Геологиялық құжаттаманың сапалы орындалуы (сынамалау жоспарлары, геологиялық карталары мен олардың тілімдері, кенді денелердің, аймақтардың геологиялық контурларын енгізу, тау-кен барлау қазылымдарының суреттемесі)





33

Ішкі және сыртқы геологиялық сынамалау бақылауының болуы, кемінде тоқсанына бір рет жүзеге асырылуы қажет





34

Барлау жүргізу процесінде өткен барлық барлау қазылымдарын құжаттау және жер қойнауын дұрыс зерттеу үшін қажетті барлық детальдарды көрсету талаптарын сақтау





Қатты және кең таралған пайдалы қазбаларды өндіруді жүзеге асыратын жер қойнауын пайдаланушыларға қатысты

35

Өндіру жұмыстарын жүргізген кезде пайдалы қазбалар шөккен алаңдарда құрылыстар салуға рұқсаттың, кен орындарын өнеркәсіптік игеру жобасының болуы





36

Тау-кен жер бөлігі шегінде өндіру жүргізу





37

Қазақстан Республикасының Қор жөніндегі мемлекеттік комиссиясының жер қойнауын зерттеу және пайдалану бөлігіндегі ұсыныстарының орындалуы





38

Кен орнын игерудің мына жобалық шешімдерін сақтау:
келісімшарттық аумақ шегіндегі келісімшарттың қолданылу мезімінің шегінде пайдалы қазбаны өндіру көлемі мен оның сапасының көрсеткіштерімен қоса тау-кендік жұмыстардың күнтізбелік кестесі;
қорларды өтеу кезектілігінің тәртібі;
пайдалы қазбалар кен орындарын ашу тәсілдері мен игеру жүйелері;
Мына жобалық көрсеткіштерді сақтау:
аршу көлемдері;
өндіру көлемдері;
күрделі тау-кендік, тау-кен- даярлық, кесу, пайдалану-барлау және толтыру жұмыстарының көлемі;
аршылған, дайындалған және шығаруға даяр пайдалы қазбалар қорларының нормативтері;
шығындар мен құнарсыздану нормативтері;
өндіру кезіндегі еңістік бұрыштары (игеру кезінде, өтеу кезінде)





39

Кен орнын ұтымды және кешенді игеруді қамтамасыз етудің болуы





40

Олардың өнеркәсіптік маңызының жойылуына немесе толық жоғалуына әкелетін кен орындарының, кенді денелердің және кен шоғырларының ең мол жерлерін және жеңіл қолжетімді учаскелерін іріктеп игеруге әкелетін аршу және игеру жүйелері нұсқаларына жол берілмеу талаптарын сақтау





41

Пайдалы қазбалардың уақытша белсенді емес қорларының түзілуіне, бекітілген жобалау құжаттарында көзделгендерді қоспағанда, қосылатын тау жыныстарымен байланыс негізінде және әлісз дене учаскелерінде (кен шоғырларында, қабаттарда) шығындарға жол берілмеу талаптарын сақтау





42

Жер қойнауында сақтауды немесе кейіннен оларды өнеркәсіптік игеру үшін теңгерімнен тыс қорларды қаттап тастау талалаптарын сақтау





43

Пайдалы қазбалар қорларының құрылымын және көлемін бағалаудың дұрыстығы үшін жер қойнауын алдын ала зерттеудің толықтығын қамтамасыз ету





44

Сыртқа шығарылатын және жер қойнауында қалдырылатын қорларды дұрыс есепке алуды қамтамасыз етудің болуы:
Пайдалы қазбалардың қорларын, шығындары мен құнарсыздануын бастапқы және жиынтық есепке алудың негізінде қорлардың жыл сайынғы есептік теңгерімін жасау талаптарын сақтау;
шығындар пен құнарсызданудың нақты көрсеткіштерін есепке алу;
белгіленген геологиялық және маркшейдерлік құжаттаманы толық көлемде және сапалы деңгейде жүргізу талаптарын сақтау;
аршылған, дайындалған және алуға дайын қорларды есепке алу;
уақытша-белсенді емес қорларды есепке алу;
пайдалы қазбалар қорларының жай-күйі мен қозғалысының есепке алынуы, шығындар және құнарсыздану көрсеткіштерінің нақты орындалуы және тау-кендік жұмыстардың жағдайы көрініс табатын паспортты жүргізу талаптарын сақтау;
барлық техногендік минералдық түзілімдерді, қалдықтар мен өңдеу өнімдерін (қалдық және шлам қоймаларын, таусылған кен, жыныстар, қож үйінділерін және тағы басқаларын) есепке алу және паспорттау





45

Ойып алу бірліктерін өңдеудің толықтығы және оларды жою





46

Кен орнында жерасты сулары мониторингінің режимдік желісінің болуы және бақылау жүргізілуі





47

Қалдықтарды және алғашқы қайта өңделген өнімдер бойынша барлық компоненттерді орналастыру және жоғалтуларды бақылаудың болуы





48

Ойып алу бірлігін игеруге келісілген жергілікті жобаның болуы





49

Алғашкы өңдеу деректері бойынша мемлекеттік теңгерімде есепте тұрған пайдалы қазбалар қорын түзетуді болдырмау





Барлаумен және (немесе) өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салуды және (немесе) пайдалануды жүзеге асыратын жер қойнауын пайдаланушыларға қатысты

50

Барлаумен және (немесе) өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салу және (немесе) пайдалану жобасының және жерасты сулары мониторингінің болуы





51

Объектіде жерасты сулары мониторингінің режимдік желісінің болуы





52

Объектіде жерасты сулары мониторингінің режимдік желісін бақылау нәтижелерінің болуы





53

Қоймалау (көму) көлемін есепке алудың болуы





Лауазымды тұлғалар__________ _______ ________________________________
                  (лауазымы) (қолы) (Т.А.Ә.А (ол бар болған жағдайда)
                  __________ ______ _________________________________
                  (лауазымы) (қолы) (Т.А.Ә.А (ол бар болған жағдайда)

Тексеру субъектісінің _______________________________________________
басшысы           (Т.А.Ә.А (ол бар болған жағдайда), лауазымы) (қолы)

Об утверждении критериев оценки степени риска в области изучения и использования недр и формы проверочного листа в области изучения и использования недр

Совместный приказ Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 30 июня 2015 года № 740 и приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 20 июля 2015 года № 538. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 16 сентября 2015 года № 12064. Утратил силу совместным приказом Министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан от 23 декабря 2015 года № 1222 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 26 декабря 2015 года № 796

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Министра по инвестициям и развитию РК от 23.12.2015 № 1222 и Министра национальной экономики РК от 26.12.2015 № 796 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) пункта 1 статьи 11 Закона Республики Казахстан от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить:
      1) критерии оценки степени риска в области изучения и использования недр согласно приложению 1 к настоящему совместному приказу.
      2) форму проверочного листа в сфере государственного контроля в области изучения и использования недр согласно приложению 2 к настоящему совместному приказу.
      2. Признать утратившими силу:
      1) совместный приказ исполняющего обязанности Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 27 сентября 2011 года № 349 и исполняющего обязанности Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 1 октября 2011 года № 324 «Об утверждении критериев оценки степени риска в сфере частного предпринимательства в области изучения и использования недр» (зарегистрированный в Реестре нормативных правовых актах Республики Казахстан за № 61140, опубликованный в газете «Казахстанская правда» 24 декабря 2011 года № 417-418 (26808-26809);
      2) совместный приказ исполняющего обязанности Министра индустрии и новых технологий Республики Казахстан от 27 сентября 2011 года № 348 и исполняющего обязанности Министра экономического развития и торговли Республики Казахстан от 1 октября 2011 года № 325 «Об утверждении формы проверочного листа в сфере частного предпринимательства в области изучения и использования недр» (зарегистрированный в Реестре нормативных правовых актов Республики Казахстан за № 61139, опубликованный в газете «Казахстанская правда» 24 декабря 2011 года № 417-418 (26808-26809).
      3. Комитету геологии и недропользования Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (Нурабаев Б.К.) обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе «Әділет»;
      3) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;
      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 3 настоящего приказа.
      4. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра по инвестициям и развитию Республики Казахстан.
      5. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр по инвестициям и
развитию Республики Казахстан
А. Исекешев
_______________

Министр национальной экономики
Республики Казахстан
Е. Досаев
_______________

      «СОГЛАСОВАН»
      Председатель Комитета по правовой
      статистике и специальным учетам
      Генеральной прокуратуры
      Республики Казахстан
      ____________ С. Айтпаева
      12 августа 2015 года

Приложение 1          
к совместному приказу     
Министра по инвестициям и развитию
Республики Казахстан      
от 30 июня 2015 года № 740  
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан     
от 30 июля 2015 года № 538 

Критерии оценки степени риска в области изучения и
использования недр

1. Общие положения

      1. Настоящие Критерии оценки степени риска в области изучения и использования недр (далее – Критерии) разработаны в соответствии с подпунктом 2) пункта 1 статьи 11 Закона от 6 января 2011 года «О государственном контроле и надзоре в Республике Казахстан» для отнесения уполномоченным органом по изучению и использованию недр субъектов, осуществляющих деятельность в области изучения и использования недр, по степеням риска.
      2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:
      1) проверяемые субъекты в области изучения и использования недр (далее – проверяемые субъекты) – субъекты, осуществляющие деятельность по разведке и (или) добыче полезных ископаемых, в том числе подземных вод и лечебных грязей, а также по строительству и (или) эксплуатации подземных сооружений, не связанных с разведкой и (или) добычей (недропрользователи);
      2) риск в области изучения и использования недр – вероятность причинения вреда состоянию недр, минерально-сырьевой базе в результате деятельности субъектов в области изучения и использования недр с учетом тяжести его последствий;
      3) объективные критерии оценки степени риска (далее – объективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора проверяемых субъектов в зависимости от степени риска в определенной сфере деятельности и не зависящие непосредственно от отдельного проверяемого субъекта;
      4) субъективные критерии оценки степени риска (далее – субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора проверяемых субъектов в зависимости от результатов деятельности конкретного проверяемого субъекта.
      3. Отнесение субъектов контроля по степеням рисков осуществляется на основании объективных критериев и субъективных критериев.

2. Объективные критерии

      4. Оценка степени риска субъектов контроля по объективным критериям и отнесение их к высокой или не отнесенной к высокой группе риска осуществляется по показателям наибольшей вероятности причинения вреда окружающей среде, законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства в результате деятельности субъекта контроля с учетом степени тяжести его последствий.
      По объективным критериям субъекты контроля подразделяются на степени рисков:
      1) к высокой степени риска относятся субъекты контроля:
      осуществляющие деятельность по добыче углеводородного сырья, твердых и общераспространенных полезных ископаемых;
      осуществляющие деятельность по добыче подземных вод для водоснабжения городов областного значения, Астана, Алматы;
      2) к не отнесенной к высокой степени риска относятся субъекты контроля:
      осуществляющие деятельность по разведке углеводородного сырья, твердых и общераспространенных полезных ископаемых;
      осуществляющие деятельность по разведке подземных вод, за исключением субъектов, осуществляющих деятельность по добыче подземных вод для водоснабжения городов областного значения, Астана, Алматы;
      осуществляющие деятельность по разведке и добыче подземных вод для водообеспечения городов районного значения и сельских населенных пунктов;
      осуществляющие деятельность по строительству и (или) эксплуатации подземных сооружений, не связанных с разведкой и (или) добычей.
      5. В отношении субъектов контроля, отнесенных к высокой степени риска, проводятся выборочные проверки, внеплановые проверки и иные формы контроля.
      В отношении субъектов контроля, не отнесенных к высокой степени риска, проводятся внеплановые проверки и иные формы контроля.

3. Субъективные критерии

      6. Определение субъективных критериев осуществляется с применением следующих этапов:
      1) формирование базы данных и сбор информации;
      2) анализ информации и оценка рисков.
      7. Формирование базы данных и сбор информации необходимы для выявления субъектов контроля, нарушающих законодательство Республики Казахстан в области недропользования.
      Анализ информации и оценка субъективных критериев концентрирует проверки в отношении субъекта контроля с наибольшим потенциальным риском. При этом, при анализе и оценке не применяются данные субъективных критериев, ранее учтенных и использованных в отношении конкретного субъекта контроля.
      Для оценки степени рисков используются следующие источники информации:
      1) результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых проверяемым субъектом, проводимого государственными органами;
      2) результаты предыдущих проверок субъектов контроля. При этом, степень тяжести нарушений (грубое, значительное, незначительное) устанавливается в случае несоблюдения требований законодательства, отраженных в проверочных листах;
      3) наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений поступивших от физических или юридических лиц, государственных органов.
      8. На основании источников информации, указанных в пункте 7 настоящих Критериев, определены субъективные критерии оценки степени риска в области изучения и использования недр согласно приложению.
      9. При расчете показателя степени риска определяется удельный вес не выполненных требований (индикаторов).
      Одно невыполненное требование грубой степени приравнивается к показателю 100.
      В случае если требований (индикаторов) грубой степени не выявлено, то для определения показателя степени риска рассчитывается суммарный показатель требований (индикаторов) значительной и незначительной степени.
      При определении показателя нарушений значительной степени применяется коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:
      Рз = (Р2 х 100/Р1) х 0,7
      где:
      Рз – показатель нарушений значительной степени;
      Р1 – общее количество индикаторов значительной степени, предъявленных к проверке (анализу) проверяемому субъекту (объекту);
      Р2 – количество нарушенных требований (индикаторов) значительной степени.
      При определении показателя нарушений незначительной степени применяется коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:
      Рн = (Р2 х 100/Р1) х 0,3
      где:
      Рн – показатель нарушений незначительной степени;
      Р1 – общее количество индикаторов незначительной степени, предъявленных к проверке (анализу) проверяемому субъекту (объекту);
      Р2 – количество нарушенных требований (индикаторов) незначительной степени.
      Общий показатель степени риска (Р) рассчитывается по шкале от 0 до 100 и определяется путем суммирования показателей по следующей формуле:
      Р = Рз + Рн
      где:
      Р – общий показатель степени риска;
      Рз – показатель нарушений значительной степени;
      Рн – показатель нарушений незначительной степени.
      10. По показателям степени риска проверяемый субъект (объект) относится:
      1) к высокой степени риска – при показателе степени риска от 60 до 100 и в отношении него проводится выборочная проверка, внеплановые проверки и иные формы контроля;
      2) к не отнесенной к высокой степени риска – при показателе степени риска от 0 до 60 и в отношении него не проводится выборочная проверка.
      11. Кратность проведения выборочной проверки один раз в год.
      12. Выборочные проверки проводятся на основании списков выборочных проверок, формируемых по результатам проводимого анализа и оценки, которые направляются в уполномоченный орган по правовой статистике и специальным учетам в срок не позднее, чем за пятнадцать календарных дней до начала соответствующего отчетного периода.
      13. Списки выборочных проверок составляются с учетом:
      1) приоритетности проверяемых субъектов (объектов) с наибольшим показателем степени риска по субъективным критериям;
      2) нагрузки на должностных лиц, осуществляющих проверки, государственного органа.

Приложение      
к Критериям оценки степени
риска в области изучения
и использования недр  

Субъективные критерии оценки степени риска в области изучения и
                       использования недр

№ п/п

Критерии

Степень нарушений

1

2

3

1. Результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых проверяемым субъектом, проводимого государственными органами

1

Несвоевременное представление (по истечении 1 месяца после проведения экспертизы недр) или непредставление отчетов по результатам завершенных геологоразведочных работ в территориальные фонды и сдача первичных материалов

Значительное

2

Несвоевременное представление или непредставление отчета о выполнении лицензионных/контрактных условий

Грубое

3

Несвоевременное представление или непредставление отчетов о проведении операций по недропользованию

Значительное

4

Несвоевременное представление или непредставление специальных форм геологической отчетности, представляемой недропользователями о состоянии недр

Грубое

5

Представление отчетности не в соответствии с формами, утвержденными законодательством Республики Казахстан в области недропользования

Значительное

6

Представление неполных данных по отчетности

Значительное

2. Результаты предыдущих проверок (степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований)

Добыча углеводородного сырья

7

Проведение добычи в пределах горного отвода

Грубое

8

Выполнение рекомендации Государственной комиссии по запасам Республики Казахстан в области изучения и использования недр

Грубое

9

Соблюдение требований по предоставлению геологической отчетности по результатам деятельности на контрактной территории в уполномоченный орган по изучению и использованию недр

Значительное

10

Превышение фактической годовой добычи над проектной не более чем на десять процентов при условии соблюдения проектных режимов работы скважин и выполнения, предусмотренных проектным документом на разработку объекта эксплуатации

Грубое

11

Наличие учета закачки по месторождениям рабочего агента, воды, углеводородного сырья

Грубое

12

Соблюдение требований по обеспечению организации проведения мониторинга за состоянием недр и контроля за разработкой месторождения

Значительное

13

Ведение достоверного учета извлекаемых и погашенных в недрах запасов основных и совместно с ними залегающих полезных ископаемых и попутных компонентов

Грубое

14

Выполнение показателей, предусмотренных проектными документами, и проектных решений в части обеспечения вскрытия, подготовки и полноты выемки запасов, исключающего выборочную отработку богатых участков недр

Грубое

Добыча подземных вод для водоснабжения городов областного значения, Астана, Алматы

15

Наличие разрешения добычу подземных производственно-технических вод в объемах от двух тысяч и более кубических метров в сутки, проекта промышленной разработки месторождения

Грубое

16

Выполнение показателей, предусмотренных проектными документами, и проектных решений

Грубое

17

Соблюдение требований по недопущению ввода в эксплуатацию водозаборов подземных вод без оборудования их водорегулирующими устройствами, водоучитывающими приборами, а также создания пунктов наблюдения за показателями состояния подземных водных объектов

Грубое

18

Наличие режимной сети мониторинга подземных вод на месторождении и ведения наблюдений

Грубое

19

Соблюдение требований по наблюдению за уровнями, дебитом, температурой и химическим составом подземных вод

Грубое

Добыча твердых и общераспространенных полезных ископаемых

20

Наличие при проведении добычных работ проекта промышленной разработки месторождения, разрешения на застройку площадей залегания полезных ископаемых

Грубое

21

Проведение добычи в пределах горного отвода

Грубое

22

Выполнение рекомендаций Государственной комиссии по запасам Республики Казахстан в части изучения и использования недр

Грубое

23

Соблюдение проектных решений разработки месторождения:
календарного графика горных работ с объемами добычи и показателями качества полезного ископаемого в пределах срока действия контракта в рамках контрактной территории;
порядка очередности отработки запасов;
способов вскрытия и системы разработки месторождения полезных ископаемых.
Соблюдения проектных показателей:
объемов вскрыши;
объемов добычи;
объемов горно-капитальных, горно-подготовительных,
нарезных, эксплуатационно-разведочных и закладочных работ;
нормативов вскрытых, подготовленных и готовых к выемке запасов полезных ископаемых;
нормативов потерь и разубоживания;
углов откосов при добыче (при разработке, при погашении)

Грубое

24

Наличие обеспечения рациональной и комплексной разработки месторождения

Значительное

25

Соблюдение требований по недопущению вариантов вскрытия и систем разработки, приводящих к выборочной отработке наиболее богатых частей и легкодоступных участков месторождения, рудных тел и залежей вследствие которых они могут утратить промышленное значение или оказаться полностью потерянными

Грубое

26

Соблюдение требований по недопущению образования временно-неактивных запасов полезного ископаемого, за исключением предусмотренных утвержденными проектными документами, потерь на контактах с вмещающими породами и в маломощных участках тел (залежей, пластов)

Грубое

27

Соблюдение требований по обеспечению сохранения в недрах или складирования забалансовых запасов для их последующего промышленного освоения

Грубое

28

Обеспечение полноты опережающего изучения недр для достоверной оценки величины и структуры запасов полезных ископаемых

Грубое

29

Наличие обеспечения достоверного учета извлекаемых и оставляемых в недрах запасов:
соблюдение требований по составлению ежегодного отчетного баланса запасов на основе первичного и сводного учета запасов, потерь и разубоживания полезных ископаемых;
учет фактических показателей потерь и разубоживания;
соблюдение требований по ведению в полном объеме и на качественном уровне установленную геологическую и маркшейдерскую документацию учет вскрытых, подготовленных и готовых к выемке запасов;
учет временно-неактивных запасов;
соблюдение требования по ведению паспорта, отражающего учет состояния и движения запасов полезных ископаемых, фактическое выполнение показателей потерь и разубоживания и состояние горных работ;
учет и паспортизация всех техногенные минеральные образования, отходов и продуктов переработки (хвосто- и шламохранилища, отвалы бедных руд, пород, шлаков и так далее)

Грубое

30

Полнота отработки выемочных единиц и их погашение

Грубое

31

Наличие режимной сети мониторинга подземных вод на месторождении и ведение наблюдений

Грубое

32

Наличие контроля потерь и распределения компонентов по всем продуктам первичной переработки и отходам

Грубое

33

Наличие согласованного локального проекта на отработку выемочной единицы

Грубое

34

Исключение корректировки запасов полезных ископаемых, числящихся на государственном балансе, по данным первичной переработки

Грубое

3. Наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений поступивших от физических или юридических лиц, государственных органов

35

Наличие 1 подтвержденной жалобы на субъекты контроля, проводящие операции по недропользованию с нарушениями установленных требований

Значительное

Приложение 2          
к совместному приказу    
Министра по инвестициям и развитию
Республики Казахстан  
от 30 июня 2015 года № 740  
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан    
от 20 июля 2015 года № 538   

форма           

                        Проверочный лист
              в сфере государственного контроля
            в области изучения и использования недр

Государственный орган, назначивший проверку__________________________
_____________________________________________________________________
Акт о назначении проверки____________________________________________
                                        (№, дата)
Наименование проверяемого субъекта (объекта)_________________________
_____________________________________________________________________
(ИИН), БИН проверяемого субъекта (объекта)___________________________
_____________________________________________________________________
Адрес места нахождения ______________________________________________

№ п/п

Перечень требований

Требуется

Не требуется

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

2

3

4

5

6

В отношении недропользователей, осуществляющих добычу углеводородного сырья

1

Проведение добычи в пределах горного отвода





2

Выполнение рекомендации Государственной комиссии по запасам Республики Казахстан в области изучения и использования недр





3

Соблюдение требований по предоставлению геологической отчетности по результатам деятельности на контрактной территории в уполномоченный орган по изучению и использованию недр





4

Превышение фактической годовой добычи над проектной не более чем на десять процентов при условии соблюдения проектных режимов работы скважин и выполнения, предусмотренных проектным документом на разработку объекта эксплуатации





5

Наличие учета закачки по месторождениям рабочего агента, воды, углеводородного сырья





6

Соблюдение требований по обеспечению организации проведения мониторинга за состоянием недр и контроля за разработкой месторождения





7

Ведение достоверного учета извлекаемых и погашенных в недрах запасов основных и совместно с ними залегающих полезных ископаемых и попутных компонентов





8

Выполнение показателей, предусмотренных проектными документами, и проектных решений в части обеспечения вскрытия, подготовки и полноты выемки запасов, исключающего выборочную отработку богатых участков недр





В отношении недропользователей, осуществляющих разведку углеводородного сырья

9

Выполнение показателей, предусмотренных проектными документами, и проектных решений в области изучения и использования недр





10

Проведения разведки в пределах геологического отвода





11

Бурение скважин с отбором керна





12

Своевременное и достоверное представления геологической отчетности о состоянии недр базирующихся на материалах первичного учета в уполномоченный орган по изучению и использованию недр





В отношении недропользователей, осуществляющих разведку и добычу подземных вод и лечебных грязей

13

Наличие проекта поисковых работ, проекта оценочных работ, разрешения на разведку и добычу подземных производственно-технических вод в объемах от двух тысяч и более кубических метров в сутки, проекта промышленной разработки месторождения





14

Выполнение показателей, предусмотренных проектными документами, и проектных решений





15

Соблюдение требований по недопущению ввода в эксплуатацию водозаборов подземных вод без оборудования их водорегулирующими устройствами, водоучитывающими приборами, а также создания пунктов наблюдения за показателями состояния подземных водных объектов





16

Наличие режимной сети мониторинга подземных вод на месторождении и ведения наблюдений





17

Соблюдение требований по наблюдению за уровнями, дебитом, температурой и химическим составом подземных вод





В отношении недропользователей, осуществляющих разведку твердых и общераспространенных полезных ископаемых

18

Наличие при проведении поисковых или оценочных работ проекта поисковых работ, проекта оценочных работ, проекта опытно-промышленной добычи





19

Проведения разведки в пределах геологического отвода





20

Выполнение проектных объемов проведения геологоразведочных работ предусмотренных проектным документом





21

Соблюдение выбранной методики разведки, плотности разведочной сети и оптимальности выбранных технических средств разведки в соответствии с изучаемым объектом недропользования





22

Соблюдение рекомендаций Государственной комиссии по запасам Республики Казахстан в области изучения и использования недр





23

Выполнение Рабочей программы геологоразведочных работ в части изучения и использования недр





24

Наличие журналов полевых наблюдений, журналов опробования, анализ проб, регистрации геофизических наблюдений (полевая документация)





25

Предоставление достоверных сведений об объемах выполненных работ





26

Своевременность возврата контрактной территории в соответствии с условиями контракта





27

Соблюдение комплексности изучения всех полезных компонентов в пределах контрактной территории на всех стадиях геологоразведочных работ





28

Проведение геологоразведочных работ с соблюдением последовательности и стадийности их проведения





29

Наличие результатов контроля качества разведочных данных, отбора и обработки проб, аналитических работ





30

Проведение всестороннего изучения качества и технологические свойства полезного ископаемого





31

Своевременное исполнение геологической документации (планов опробования, геологических карт и разрезов к ним, нанесение геологических контуров рудных тел, зон, зарисовок горноразведочных выработок)





32

Качественное исполнение геологической документации (планов опробования, геологических карт и разрезов к ним, нанесение геологических контуров рудных тел, зон, зарисовок горноразведочных выработок)





33

Наличие внутреннего и внешнего геологического контроля опробования, который должен осуществляется не реже одного раза в квартал





34

Соблюдение требований по документированию всех разведочных выработок, пройденных в процессе проведения разведки и отражению всех деталей, необходимых для достоверного изучения недр





В отношении недропользователей, осуществляющих добычу твердых и общераспространенных полезных ископаемых

35

Наличие при проведении добычных работ проекта промышленной разработки месторождения, разрешения на застройку площадей залегания полезных ископаемых





36

Проведение добычи в пределах горного отвода





37

Выполнение рекомендаций Государственной комиссии по запасам Республики Казахстан в части изучения и использования недр





38

Соблюдение проектных решений разработки месторождения:
календарного графика горных работ с объемами добычи и показателями качества полезного ископаемого в пределах срока действия контракта в рамках контрактной территории;
порядка очередности отработки запасов;
способов вскрытия и системы разработки месторождения полезных ископаемых.
Соблюдения проектных показателей:
объемов вскрыши;
объемов добычи;
объемов горно-капитальных, горно-подготовительных,
нарезных, эксплуатационно-разведочных и закладочных работ;
нормативов вскрытых, подготовленных и готовых к выемке запасов полезных ископаемых;
нормативов потерь и разубоживания;
углов откосов при добыче (при разработке, при погашении)





39

Наличие обеспечения рациональной и комплексной разработки месторождения





40

Соблюдение требований по недопущению вариантов вскрытия и систем разработки, приводящих к выборочной отработке наиболее богатых частей и легкодоступных участков месторождения, рудных тел и залежей вследствие которых они могут утратить промышленное значение или оказаться полностью потерянными





41

Соблюдение требований по недопущению образования временно-неактивных запасов полезного ископаемого, за исключением предусмотренных утвержденными проектными документами, потерь на контактах с вмещающими породами и в маломощных участках тел (залежей, пластов)





42

Соблюдение требований по обеспечению сохранения в недрах или складирования забалансовых запасов для их последующего промышленного освоения





43

Обеспечение полноты опережающего изучения недр для достоверной оценки величины и структуры запасов полезных ископаемых





44

Наличие обеспечения достоверного учета извлекаемых и оставляемых в недрах запасов:
соблюдение требований по составлению ежегодного отчетного баланса запасов на основе первичного и сводного учета запасов, потерь и разубоживания полезных ископаемых;
учет фактических показателей потерь и разубоживания;
соблюдение требований по ведению в полном объеме и на качественном уровне установленную геологическую и маркшейдерскую документацию учет вскрытых, подготовленных и готовых к выемке запасов;
учет временно-неактивных запасов;
соблюдение требования по ведению паспорта, отражающего учет состояния и движения запасов полезных ископаемых, фактическое выполнение показателей потерь и разубоживания и состояние горных работ;
учет и паспортизация всех техногенные минеральные образования, отходов и продуктов переработки (хвосто- и шламохранилища, отвалы бедных руд, пород, шлаков и так далее)





45

Полнота отработки выемочных единиц и их погашение





46

Наличие режимной сети мониторинга подземных вод на месторождении и ведение наблюдений





47

Наличие контроля потерь и распределения компонентов по всем продуктам первичной переработки и отходам





48

Наличие согласованного локального проекта на отработку выемочной единицы





49

Исключение корректировки запасов полезных ископаемых, числящихся на государственном балансе, по данным первичной переработки





В отношении недропользователей, осуществляющих строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой и (или) добычей

50

Наличие проекта на строительство и (или) эксплуатацию подземных сооружений, не связанных с разведкой и (или) добычей и проекта мониторинга подземных вод





51

Наличие режимной сети мониторинга подземных вод на объекте





52

Наличие результатов наблюдений режимной сети мониторинга подземных вод на объекте





53

Наличие учета объема складирования (захоронения)





Должностное (ые) лицо (а) ______________ _________ __________________
                      (должность) (подпись) (Ф.И.О. (при его наличии)
                        ______________ _________ ____________________
                      (должность) (подпись) (Ф.И.О. (при его наличии)

Руководитель
проверяемого субъекта ________________________________ ______________
                 (Ф.И.О. (при его наличии), должность) (подпись)