"Астықты экспорттаушыға мемлекеттік астық ресурстарына астық жеткізу жөніндегі міндеттемелерді астық экспорттаушының сақтағаны туралы растама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 25 қыркүйектегі № 15-05/858 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 29 қазанда № 12210 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2020 жылғы 4 қарашадағы № 337 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 04.11.2020 № 337 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 2) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Астықты экспорттаушыға мемлекеттік астық ресурстарына астық жеткізу жөніндегі міндеттемелерді астық экспорттаушының сақтағаны туралы растама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. Мыналардың:

      1) "Астық экспорттаушыға мемлекеттік астық ресурстарына астықты жеткізу жөніндегі міндеттемелерді астық экспорттаушылардың сақтауы туралы растаманы беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің міндетін атқарушының 2014 жылғы 28 наурыздағы № 4-1/165 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9376 болып тіркелген, 2014 жылғы 3 қазанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде, 2014 жылғы 22 қазандағы "Егемен Қазақстан" газетінің № 206 (28429) санында жарияланған);

      2) "Астық экспорттаушыға мемлекеттік астық ресурстарына астықты жеткізу жөніндегі міндеттемелерді астық экспорттаушылардың сақтауы туралы растаманы беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламентін бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Ауыл шаруашылығы министрінің міндетін атқарушының 2014 жылғы 28 наурыздағы № 4-1/165 бұйрығына толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің міндетін атқарушының 2014 жылғы 24 қазандағы № 4-1/546 бұйрығының (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9906 болып тіркелген, 2014 жылғы 9 желтоқсанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде, 2015 жылғы 11 шілдедегі "Егемен Қазақстан" газетінің № 131 (28609) санында жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімдік баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне ресми жариялауға жіберілуін;

      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің ресми интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Ауыл шаруашылығы министрі

А. Мамытбеков


  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы министрінің
2015 жылғы 25 қыркүйектегі
№ 4-1/165 бұйрығымен
бекітілген

"Астықты экспорттаушыға мемлекеттік астық ресурстарына астық
жеткізу жөніндегі міндеттемелерді астық экспорттаушының
сақтағаны туралы растама беру" мемлекеттік көрсетілетін
қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Астық экспорттаушыға мемлекеттік астық ресурстарына астық жеткізу жөніндегі міндеттемелерді астық экспортаушының сақтағаны туралы растама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметін бұдан (әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрліктің Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші), оның ішінде "электрондық үкіметтің" www.e.gov.kz веб-порталы арқылы (бұдан әрі – портал) көрсетеді.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі мемлекеттік астық - ресурстарына астық жеткізу жөніндегі міндеттемелерді астық экспорттаушының сақтағаны туралы растама (бұдан әрі – растама) беру.

      Мемлекеттік қызметті порталда көрсету нәтижесі – уәкілетті лауазымды адамның электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған құжаттың дайындығы туралы хабарлама.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің)
іс-қимылы тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімді (іс-қимылды) бастау үшін негіз Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 22 мамырдағы № 4-1/469 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11598 болып тіркелген) бекітілген "Астықты экспорттаушыға мемлекеттік астық ресурстарына астық жеткізу жөніндегі міндеттемелерді астық экспорттаушының сақтағаны туралы растама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының (бұдан әрі – стандарт) 9-тармағына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) мемлекеттік көрсетілетін қызметті беру туралы өтінімді немесе электрондық құжат нысанындағы өтінімді (бұдан әрі – өтінім) порталда беруі болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      1) көретілетін қызметті беруші кеңсесі:

      көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдайды, кіріс хат-хабар журналына тіркейді:

      бұрыштама қоюы және одан әрі көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына беруі үшін құжаттарды көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді 30 (отыз) минут ішінде:

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысы хат-хабарды қарайды және жауапты орындаушыны айқындайды – қабылданған құжаттар топтамасын беруге арналған уақыт – 3 (үш) сағат ішінде;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы "Астық туралы" 2001 жылғы 19 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңы (бұдан әрі – Заң) 6-бабының 32-2) тармақшасына сәйкес мемлекеттік ресурстарға астық жеткізу мөлшерінің экспортталатын көлемге пайыздық арақатынастағы мөлшерге сәйкестігін айқындайды, растама дайындайды – 2 (екі) жұмыс күні ішінде;

      4) көрсетілетін қызметті беруші басшысы растамаға қол қояды – 3 (үш) сағат ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы көрсетілетін қызметті алушыға растаманы береді – 30 (отыз) минут ішінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі рәсімнің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      кіріс нөмірі бар тіркелген өтінім;

      бұрыштама қою және құжатты көрсетілген қызметті берушінің жауапты орындаушысына беру;

      мемлекеттік астық ресурстарына астық жеткізу жөніндегі міндеттемелерді астық экспорттаушының сақтағаны туралы растама беру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлердің)
өзара іс-қимыл тәртібінің сипаттамасы

      7. Көрсетілетін қызметті берушінің мемлекеттік қызметті көрсету процесіне қатысатын құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің маманы;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы.

      8. Әрбір рәсім (іс-қимыл) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (жұмыскерлер) арасындағы рәсімдер (іс-қимылдар) бірізділігінің сипаттамасы осы регламентке 1-қосымшаға сәйкес мемлекеттік қызметті көрсетудің бизнес-процестері анықтамалығында көрсетілген.

4. Мемлекеттік қызметті көрсету процессінде халыққа қызмет
көрсету орталығымен және (немесе) өзге де көрсетілетін
қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің,
сондай-ақ ақпараттық жүйелерді пайдалану
тәртібінің сипаттамасы

      9. Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушылардың халыққа қызмет көрсету орталығына және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілерге жүгіну мүмкіндігі көзделмеген.

      10. ЭЦҚ-сы бар болған жағдайда, көрсетілетін қызметті алушының портал арқылы өтінім беру мүмкіндігі бар.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы не оның өкілі порталға жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сымен куәландырылған электрондық құжат нысанында өтінім ұсынады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі стандарттың

      8-тармағында көрсетілген.

      Мемлекеттік қызмет стандарттың 4-тармағында көрсетілген мерзімдерде көрсетіледі.

      Электрондық нысанда мемлекеттік қызметті көрсету процесі осы Регламентке 2-қосымшада схема түрінде келтірілген.

      11. Портал арқылы мемлекеттік қызметті көрсету жөніндегі қажетті ақпаратты мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы 1414 телефоны бойынша алуға болады.

  "Астықты экспорттаушыға мемлекеттік
астық ресурстарына астық жеткізу
жөніндегі міндеттемелерді астық
экспорттаушының сақтағаны туралы
растама беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
1-қосымша

"Астықты экспорттаушыға мемлекеттік астық ресурстарына астық
жеткізу жөніндегі міндеттемелерді астық экспорттаушының
сақтағаны туралы растама беру" мемлекеттік қызметін
көрсетудің бизнес-процестері анықтамалығы



- мемлекеттік қызмет көрсетудің басталуы немесе аяқталуы;

- келесі рәсімге (іс-қимылға) өту;

- көрсетілетін қызметті алушы рәсімінің (іс-қимылының) және (немесе) ҚФБ атауы.

  "Астықты экспорттаушыға мемлекеттік
астық ресурстарына астық жеткізу
жөніндегі міндеттемелерді астық
экспорттаушының сақтағаны туралы
растама беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет регламентіне
2-қосымша

Электрондық нысанда мемлекеттік қызмет көрсету схемасы

      1. Порталда авторландыру. Жүйеге кіру үшін көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері өз деректерін толтырады.



      2. "Түскен өтінімдер" терезесінде кеңсе өтінімді тіркейді. Өтінім – жаңа өтінімді тіркеу қосымша бетіне басу қажет.



      3. Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері кіріс нөмірін береді. Өтінімге басады және Өтінім қосымша бетінде Түскен өтінімді өңдеуді басады.





      4. Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің қызметкері өтінімге кіріс нөмір береді және осы қызметтің бизнес процесіне сәйкес МО жауапты қызметкерін таңдайды. Бұдан кейін Сақтау түймесін басады.



      5. Кеңсе "Түскен өтінімдер" терезесінде өтінімді тіркейді. Өтінім – Жаңа өтінімді тіркеу қосымша бетіне басу қажет.



      6. Басқарма басшысы өтінімнің деректерімен танысу үшін "Міндеттің деректері", "Мәліметтер нысаны", "Тіркелген құжаттар", "Өтінім деректері" қосымша беттерін ашады және жауапты орындаушыға міндет белгілеу үшін міндетті белгілеу қосымша бетін ашып Жауапты орындаушыны таңдайды.



      7. Есеп Өңдеуге арналған есептерде Жауапты орындаушыға жүктеледі. Өтінімді өңдеу үшін Жауапты орындаушының есептік жазбасы атынан кіру қажет. Ол үшін Өңдеуге арналған есептерді ашып есепті басу қажет. Жауапты орындаушы Өтінім беруші ұсынған деректерді қарастырады.



      8. Жауапты орындаушы шешім қабылдау үшін Шешім қосымша бетін ашады. Редакциялау түймесін басады және шешім деректерін толтырады. Бұдан әрі толтырылғаннан кейін Сақтау және Дайын түймесін басу керек. Бұл қызметте "Шешім" Өтінім берушіге беру үшін құжаттың дайын екендігі туралы хабарлама болып табылады.



      Оң шешім қабылданған жағдайда Жауапты орындаушы хабарлама мәтінін толтырады:



      9. Шешім қосымша бетінің деректерін толтырғаннан және Дайын түймесін басқаннан кейін, Есеп Жауапты орындаушыға қол қою үшін түседі. Жауапты орындаушының есептік жазбасы арқылы кіру қажет. Жауапты орындаушы "Қол қою" қосымша бетінде қабылданған шешімге қол қояды.





      Қол қойылғаннан кейін, пайдаланушы құжатты "Менің рұқсат құжаттарым" қосымша бетінен көріп, жүктеп алуына болады. Сондай-ақ қол қойылған шешім "РҚ тізілімі" қосымша бетінде сақталады.



Об утверждении регламента государственной услуги "Выдача экспортеру зерна подтверждения о соблюдении экспортером зерна обязательств по поставке зерна в государственные ресурсы зерна"

Приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 25 сентября 2015 года № 15-05/858. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 октября 2015 года № 12210. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 4 ноября 2020 года № 337.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра сельского хозяйства РК от 04.11.2020 № 337 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый регламент государственной услуги "Выдача экспортеру зерна подтверждения о соблюдении экспортером зерна обязательств по поставке зерна в государственные ресурсы зерна".

      2. Признать утратившими силу:

      1) приказ исполняющего обязанности Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 28 марта 2014 года № 4-1/165 "Об утверждении Регламента государственной услуги "Выдача экспортеру зерна подтверждения о соблюдении экспортером зерна обязательств по поставке зерна в государственные ресурсы зерна" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 9376, опубликованный 3 октября 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет"; 22 октября 2014 года № 206 (27827) в газете "Казахстанская правда";

      2) приказ исполняющего обязанности Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 24 октября 2014 года № 4-1/546 "О внесении дополнений в приказ исполняющего обязанности Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 28 марта 2014 года № 4-1/165 "Об утверждении Регламента государственной услуги "Выдача экспортеру зерна подтверждения о соблюдении экспортером зерна обязательств по поставке зерна в государственные ресурсы зерна" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 9906, опубликованный 9 декабря 2014 года в информационно-правовой системе "Әділет"; 11 июля 2015 года № 131 (28007) в газете "Казахстанская правда".

      3. Комитету государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания и в информационно-правовую систему "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан и интранет-портале государственных органов.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Министр сельского хозяйства


Республики Казахстан

А. Мамытбеков


  Утвержден
приказом Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 25 сентября 2015 года № 15-05/858

Регламент государственной услуги
"Выдача экспортеру зерна подтверждения о соблюдении
экспортером зерна обязательств по поставке зерна
в государственные ресурсы зерна"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача экспортеру зерна подтверждения о соблюдении экспортером зерна обязательств по поставке зерна в государственные ресурсы зерна" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан (далее – услугодатель), в том числе через веб-портал "электронного правительства": www.e.gov.kz (далее – портал).

      2. Форма оказываемой государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги - выдача подтверждения о соблюдении экспортером зерна обязательств по поставке зерна в государственные ресурсы зерна (далее – подтверждение).

      Результат оказания государственной услуги на портале – уведомление о готовности документа удостоверенного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного должностного лица.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является подача получателем государственной услуги (далее – услугополучатель) заявки или заявки в форме электронного документа на портале о предоставлении государственной услуги (далее – заявка) согласно пункту 9 стандарта государственной услуги "Выдача экспортеру зерна подтверждения о соблюдении экспортером зерна обязательств по поставке зерна в государственные ресурсы зерна", утвержденного приказом Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 22 мая 2015 года № 4-1/469 (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 11598) (далее – стандарт).

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) канцелярия услугодателя:

      принимает от услугополучателя документы, регистрирует в журнале входящей корреспонденции;

      передает документы услугополучателя руководителю услугодателя для наложения резолюции и дальнейшей передачи ответственному исполнителю услугодателя – в течение 30 (тридцать) минут;

      2) руководитель услугодателя рассматривает корреспонденцию и определяет ответственного исполнителя – время для передачи принятого пакета документов – в течение 3 (три) часов;

      3) ответственный исполнитель услугодателя определяет соответствие размера поставки зерна в государственные ресурсы зерна размеру в процентном соотношении к экспортируемому объему, согласно подпункта 32-2) статьи 6 Закона Республики Казахстан от 19 января 2001 года "О зерне" (далее – Закон), подготавливает подтверждение – в течение 2 (два) рабочих дней;

      4) руководитель услугодателя подписывает подтверждение – в течение 3 (три) часов;

      5) специалист канцелярии услугодателя выдает услугополучателю подтверждение – в течение 30 (тридцать) минут.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги:

      зарегистрированная заявка с входящим номером;

      резолюция и передача документа ответственному исполнителю услугодателя;

      выдача подтверждения о соблюдении экспортером зерна обязательств по поставке зерна в государственные ресурсы зерна.

3. Описание порядка взаимодействий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания
государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) специалист канцелярии услугодателя;

      2) руководитель услугодателя;

      3) ответственный исполнитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия) отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 1 к настоящему регламенту. Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги размещен на интернет-ресурсе услугодателя www.minagri.gov.kz.

4. Описание порядка взаимодействия с центром обслуживания
населения и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      9. При оказании государственной услуги не предусмотрена возможность обращения услугополучателя в центр обслуживания населения и (или) к иным услугодателям.

      10. Услугополучатель имеет возможность подачи заявки через портал при условии наличия ЭЦП.

      Для получения государственной услуги услугополучатель либо его представитель при обращении на портал представляет заявку в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя.

      График работы услугодателя указан в пункте 8 стандарта.

      Государственная услуга оказывается в сроки, указанные в пункте 4 стандарта.

      Процесс оказания государственной услуги в электронной форме в схематичном виде приведен в приложении 2 к настоящему регламенту.

      11. Необходимую информацию по оказанию государственной услуги через портал можно получить через единый контакт-центр по вопросам оказания государственной услуги по телефону: 1414.

  Приложение № 1
к Регламенту государственной
услуги "Выдача экспортеру зерна
подтверждения о соблюдении экспортером
зерна обязательств по поставке зерна в
государственные ресурсы зерна"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача экспортеру зерна подтверждения о соблюдении экспортером
зерна обязательств по поставке зерна
в государственные ресурсы зерна"



  Приложение № 2
к Регламенту государственной
услуги "Выдача экспортеру зерна
подтверждения о соблюдении экспортером
зерна обязательств по поставке зерна в
государственные ресурсы зерна"

Схема оказания государственной услуги в электронной форме

      1. Авторизация на портале. Сотрудник услугодателя заполняет свои данные для входа систему.



      2. Канцелярия регистрирует заявление в окне "Поступившие заявки". Необходимо нажать на вкладку Заявление - Зарегистрировать новое заявление.



      3. Сотрудник Канцелярии услугодателя присваивает входящий номер. Нажимает на заявление и во вкладке Заявление нажимает на Обработать поступившее заявление.





      4. Сотрудник Канцелярии услугодателя присваивает Входящий номер заявлению и выбирает ответственного сотрудника ГО согласно бизнес-процессу данной услуги. После этого нажимает на кнопку Сохранить.



      5. Канцелярия регистрирует заявление в окне "Поступившие заявки". Необходимо нажать на вкладку Заявление - Зарегистрировать новое заявление.



      6. Руководитель управления для ознакомления данными заявлением открывает вкладки "Данные задачи", "Форма сведений", "Прикрепленные документы", "Данные заявления" и для назначения задачи Ответственному исполнителю открывает вкладку Назначение задачи и выбирает Ответственного исполнителя.



      7. Задача отписывается Ответственному исполнителю в Задачи на обработку. Необходимо зайти под учеткой Ответственному исполнителю для обработки заявления. Для этого необходимо открыть Задачи на обработку нажать на задачу. Ответственный исполнитель рассматривает предоставленные данные Заявителем.



      8. Для принятия решения Ответственный исполнитель открывает вкладку Решение. Нажать на кнопку редактировать и заполнить данные для решения. Далее после заполнения нажать на кнопку Сохранить и Готово. Для данной услуги "Решение" в системе является уведомление о готовности документа для выдачи Заявителю.



      В случае положительного решения Ответственный исполнитель заполняет текст уведомления:



      9. После заполнения данных во вкладке Решение и нажатия кнопки Готово, Задача поступает Ответственному исполнителю на подписание. Необходимо зайти под учеткой Ответственного исполнителя. Ответственный исполнитель во вкладке "Подписание" подписывает принятое решение.





      После подписания, пользователь может просмотреть и скачать документ во вкладке "Мои разрешительные документы". Подписанное решение также хранится во вкладке "Реестр РД".