Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетімен және оның аумақтық басқармаларымен көрсетілетін мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2015 жылғы 12 қазандағы № 121 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 12 қарашада № 12280 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Бас прокурорының 2017 жылғы 18 мамырдағы № 49 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Бас прокурорының 18.05.2017 № 49 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңы 10-бабының 2)-тармақшасына сәйкес, "Прокуратура туралы" Қазақстан Республикасының 1995 жылғы 21 желтоқсандағы Заңы 11-бабының 4-1)-тармақшасын басшылыққа ала отырып, БҰЙЫРАМЫН:

      1. Бекітілсін:

      1) осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің есептері бойынша тұлғаның қылмыстық құқық бұзушылық жасауы туралы мәліметтердің болуы не болмауы туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті;

      2) осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті мен оның аумақтық басқармалары шегінде мұрағат анықтамаларын және/немесе мұрағат құжаттарының көшірмелерін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті.

      2. "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2014 жылғы 1 шілдедегі № 67 бұйрығының күші жойылды деп танылсын (нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 9630 тіркелген, 2014 жылдың 27 тамызында "Әділет" атты ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған).

      3. Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті (әрі қарай - Комитет):

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін және оның мерзімді баспа басылымдарында, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жариялануын;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы ресми интернет-ресурсында орналастыруын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Комитет төрағасы С.М. Айтпаеваға жүктелсін.

      5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Бас Прокуроры

А. Дауылбаев


  Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының
2015 жылғы 12 қазандағы
№ 121 бұйрығына
1-қосымша

"Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің есептері бойынша тұлғаның қылмыстық құқық бұзушылық жасауы туралы мәліметтердің болуы не болмауы туралы анықтама беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет
Регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - ҚР Бас прокурорының 24.03.2016 № 48 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің есептері бойынша тұлғаның қылмыстық құқық бұзушылық жасауы туралы мәліметтердің болуы не болмауы туралы анықтама беру" (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) мемлекеттік қызмет көрсетуді Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2015 жылғы 27 шілдедегі № 95 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі - стандарт) (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12055 санымен тіркелген) сәйкес Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті (бұдан әрі – қызмет беруші) жүзеге асырады.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру мыналар арқылы жүзеге асырылады:

      1) "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы коммерциялық емес акционерлік қоғам (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы;

      2) "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал).

      2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық және (немесе) қағаз жүзінде (шетелге шығу үшін қызмет алғандарға).

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің есептері бойынша тұлғаның қылмыстық құқық бұзушылық жасауы туралы мәліметтердің болуы не болмауы туралы анықтама беру.

2. Мемлекеттік қызмет көрсетуде қызмет көрсетушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлердің) іс-әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      4. Стандарттың 9-тармағына сәйкес көрсетiлетiн қызметті алушының құжаттарының (бұдан әрі – құжаттар) болуы мемлекеттік қызмет көрсету рәсімін (іс-әрекетін) бастаудың негізі болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсетуді жүргізу құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) Мемлекеттік корпорация:

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін қызмет алушыдан құжаттарды қабылдауы – 1 минут;

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің осы регламенте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығаруы және Мемлекеттік корпорация қызметкерінің қызмет алушының деректерін, сонымен бірге қызмет алушы өкілінің сенімхаты бойынша деректерін сұрау нысанына енгізуі (нотариат бекіткен сенімхат бойынша, басқаша бекітілген сенімхат бойынша деректер толтырылмайды) – 1 минут;

      "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі - ЭҮШ) арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ) көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы, сондай-ақ бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйеге (бұдан әрі - БНАЖ) – қызмет алушы өкілінің сенімхаты туралы сұрау салу – 1 минут;

      ЖТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болуын, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болуын тексеру – 1 минут;

      Мемлекеттік корпорация операторының сұрау нысанын толтыруы және қызмет көрсету сұрауының толтырылған нысанын (енгізілген деректер) ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою) – 1 минут;

      Мемлекеттік корпорация операторының ЭҮШ арқылы ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты өңдеу үшін Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің Автоматтандырылған ақпараттық жүйесіне (бұдан әрі – ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ) жіберуі – 1 минут;

      электрондық құжатты тіркеу және ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-да сұрауды өңдеу – 30 секунд;

      ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-да деректерді тексеру (өңдеу) – 30 секунд;

      ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ мәліметтерін сәйкестендіру бойынша түйісу болмаған жағдайда жауапты, қызмет нәтижесін (электрондық құжат) қалыптастыру – 1 минут;

      көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация операторы арқылы ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ бойынша қалыптастырылған қызмет нәтижесін (электрондық құжат) алуы. Электрондық құжат уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-сын пайдалану арқылы қалыптастырылады – 1 минут.

      2) Қосымша тексеру жүргізген жағдайда:

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін қызмет алушыдан құжаттарды қабылдауы – 1 минут;

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің осы регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығаруы және Мемлекеттік корпорация қызметкерінің қызмет алушының деректерін, сонымен бірге қызмет алушы өкілінің сенімхаты бойынша деректерін сұрау нысанына енгізуі (нотариат бекіткен сенімхат бойынша, басқаша бекітілген сенімхат бойынша деректер толтырылмайды) – 1 минут;

      ЭҮШ арқылы ЖТ МДҚ-ға көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы, сондай-ақ БНАЖ-ға көрсетілетін қызметті алушының өкілі сенімхатының деректері туралы сұрау салу – 1 минут;

      ЖТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болуын, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болуын тексеру – 1 минут;

      Мемлекеттік корпорация операторының сұрау нысанын толтыруы және қызмет көрсету сұрауының толтырылған нысанын (енгізілген деректер) ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою) – 1 минут;

      Мемлекеттік корпорация операторының электрондық құжатты өңдеу үшін ЭҮШ арқылы ЭЦҚ-мен куәландырылыған (қол қойылған) ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-ға жіберуі – 1 минут;

      электрондық құжатты тіркеу және ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-да сұрауды өңдеу – 30 секунд;

      ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-да деректерді тексеру (өңдеу) – 30 секунд;

      ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ жүйесі арқылы ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ тексеріс идентификаторы бойынша көрсетілетін қызметті алушының сауалнамалық деректерінің түйісуін анықтау және көрсетілетін қызметті алушыға қолмен өңдеуге жолдау – 1 минут;

      Мемлекеттік корпорация ақпараттық жүйесі арқылы (МК АЖ) сұрауды қосымша тексеріске қалдыру туралы хабарлама жіберу – 1 минут;

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің қызмет алушыға қызмет нәтижесін беру күні көрсетілген қолхатты беруі;

      ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-да деректерді қосымша тексеру (өңдеу) – 2 (екі) жұмыс күні;

      қызмет берушінің жауапты, қызмет нәтижесін (электрондық құжатты) қалыптастыруы – 1 минут;

      қызмет алушының Мемлекеттік корпорация қызметкері арқылы ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ бойынша қалыптастырылған қызмет нәтижесін (электрондық құжатты) алуы. Электрондық құжат қызмет беруші уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-сын қолдану арқылы қалыптастырылады – 1 минут;

      Мемлекеттік корпорация қызметкері ақпараттық жүйеде мерзімді ұзарту туралы белгі қояды.

      3) Шетелге шыққан жағдайда:

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін қызмет алушыдан құжаттарды қабылдауы – 1 минут;

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің осы регламенте көрсетілген қызметті таңдауы, қызмет көсету үшін экранға сұрау нысанын енгізу және Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушының деректерін, көрсетілетін қызметті алушының өкілі болған жағдайда - сенімхат бойынша (нотариалды куәландырылған сенімхат болғанда, басқа куәландыратын сенімхат болғанда – сенімхат мәліметтері толтырылмайды) өкілінің деректерін сұрау нысанына енгізуі – 1 минут;

      ЭҮШ арқылы ЖТ МДҚ-ға көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы, сондай-ақ БНАЖ-ға көрсетілетін қызметті алушының өкілі сенімхатының деректері туралы сұрау салу – 1 минут;

      ЖТ МДҚ-да көрсетілетін қызметті алушы деректерінің болуын, БНАЖ-да сенімхат деректерінің болуын тексеру – 1 минут;

      Мемлекеттік корпорация операторының сұрау нысанын толтыруы және қызмет көрсету сұрауының толтырылған нысанын (енгізілген деректер) ЭЦҚ арқылы куәландыру (қол қою) – 1 минут;

      Мемлекеттік корпорация операторының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты өңдеу үшін ЭҮШ арқылы ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-ға жіберуі, сондай-ақ сауалнамалық деректердің өзгеруі бойынша құжатты қоса берумен қағаз тасымалдағыштағы сұрауды жіберуі – 1 минут;

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің тізілім бойынша қызмет алушыға Мемлекеттік корпорация курьері арқылы құжаттарды қоса берумен қағаз тасымалдағышта сұрауды беруі – 2 сағат;

      ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-да электрондық сұрауды тіркеу – 30 секунд;

      ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-да деректерді тексеру (өңдеу) – 30 секунд;

      қызмет берушінің жауапты, қызмет нәтижесін қалыптастыруы және қызмет берушінің көрсетілген қызмет нәтижесін қағаз тасымалдағышта дайындауы – 1 сағат;

      қызмет беруші уәкілетті тұлғаның қағаз тасымалдағышта көрсетілген қызмет нәтижесіне қол қоюы – 1 сағат;

      Мемлекеттік корпорация курьері арқылы Мемлекеттік корпорацияға қағаз тасымалдағышта көрсетілген қызмет нәтижесін жіберу – 2 (екі) жұмыс күні;

      Мемлекеттік корпорация операторы арқылы қызмет алушының қағаз тасымалдағышта көрсетілген қызмет нәтижесін алуы – 1 сағат;

      Мемлекеттік корпорация қызметкері ақпараттық жүйеде мерзімді ұзарту туралы белгі қояды.

3. Мемлекеттік қызмет көрсетуде қызмет көрсетушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлердің) өзара іс-әрекеті тәртібінің сипаттамасы

      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің іс-әрекетіне қатысатын қызмет көрсетушінің (жұмыскерлер) құрылымдық бөлімшелерінің тізімі:

      1) Мемлекеттік корпорация инспекторы - құжатты қабылдау және беру;

      2) Мемлекеттік корпорация жинақтау бөлімінің инспекторы - тізілім құрастырады және қызмет көрсетушіге жолдайды;

      3) қызмет көрсетушінің кеңсе қызметкері - тізілім бойынша немесе қызмет алушының "жеке кабинетінен" (портал арқылы) мемлекеттік қызмет алу үшін қажетті құжаттарды қабылдайды және тіркейді, дайындалған анықтаманы курьер арқылы Мемлекеттік корпорацияға, қызмет алушының "жеке кабинетіне" жібереді;

      4) құрылымдық бөлімше басшысы – жауапты орындаушыны анықтайды;

      5) жауапты орындаушы – анықтаманы дайындайды;

      6) қызмет көрсетушінің басшысы – анықтамаға қол қояды.

      7. Әрбір рәсімнің (іс-әрекеттің) ұзақтығы көрсетілген жұмыскерлердің арасындағы рәсімнің (іс-әрекеттің) сабақтастығының сипаттамасы:

      1) қызмет алушы ұсынған құжаттарды ақпараттық жүйеде 5 минуттың ішінде тіркеу және оны қызмет көрсетушінің басшысына жолдау;

      2) қызмет көрсетуші басшысының құжаттарды қарауы және құрылымдық бөлімшенің басшысына жолдауы – 2 минут;

      3) құрылымдық бөлімше басшысының құжаттарды қарауы және жауапты орындаушыға жолдауы – 2 минут;

      4) жауапты орындаушының қызмет алушы ұсынған құжаттарды алған күннен бастап дайындауы – 2 минут;

      Қосымша тексеріс болған жағдайда – 2 күн;

      Көрсетілген қызметті алушы шетелге шығу үшін анықтама алған жағдайда – төрт жұмыс күнінен артық емес;

      5) қызмет көрсетушінің басшысының анықтамаға қол қоюы;

      6) анықтамаларды курьер арқылы Мемлекеттік корпорацияға, порталда қызмет алушының "жеке кабинетіне" жолдау;

      7) анықтаманы беру.

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) басқа қызмет көрсетушілермен өзара іс-әрекет ету тәртібінің, сонымен бірге мемлекеттік қызмет көрсету іс-әрекетінде ақпараттар жүйесін пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      8. Портал арқылы қызмет көрсеткенде қызмет алушының жүгіну және мемлекеттік қызмет көрсету іс-әрекетінде ақпараттық жүйені пайдалану тәртібінің сипаттамасы:

      1) қызмет алушы порталда тіркеуді жеке сәйкестендіру нөмірінің (әрі қарай – ЖСН) көмегімен жүзеге асырады (порталда тіркелмеген қызмет алушылар жүзеге асырады);

      1-үрдіс – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін порталға қызмет алушының ЖСН және парольды енгізу (авторизация іс-жүргізуі);

      1-шарт – қызмет алушының деректерінің түпнұсқалығын ЖСН және пароль арқылы порталмен тексеру;

      2-үрдіс – қызмет алушының деректерінде бұзушылықтың болуына байланысты, авторизация жасаудан бас тарту туралы порталмен хабарлама қалыптастыру;

      3-үрдіс – қызмет алушының осы регламентте көрсетілген мемлекеттік қызмет көрсетуді таңдауы;

      2-шарт – ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және тіркеу куәліктерін кері қайтарған (күшін жойған) тізімде болмауын, сонымен бірге сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін (сұрауда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) порталмен тексеру;

      4-үрдіс – экранда "он-лайн" қызметіне тапсырыс беруді" таңдау;

      3-шарт – ЭЦҚ тіркеу куәлігінің қолдану мерзімін және тіркеу куәліктерін кері қайтарған (күшін жойған) тізімде болмауын, сонымен бірге сәйкестендіру деректерінің сәйкес келуін (сұрауда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасындағы) порталда тексеру;

      5-үрдіс – қызмет алушының ЭЦҚ түпнұсқасын растамауға байланысты қызмет көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      6-үрдіс – қызмет алушыға ЭЦҚ арқылы қызмет көрсету үшін сұрауға қол қою және электронды құжатты (сұрауды) электронды үкімет шлюзі арқылы (ЭҮШ) Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасы Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің автоматтандырылған ақпараттар жүйесіне өңдеуге жіберу (әрі қарай – ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ);

      7-үрдіс – электронды құжатты тіркеу және сұрауды ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-да өңдеу;

      4-шарт – ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-дан түскен мәліметтерді тексеру (өңдеу);

      8-үрдіс – ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-дан сұрау салынған мәліметтердің болмауына байланысты сұралған қызметті көрсетуден бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      9-үрдіс – ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ арқылы қалыптастырылған қызмет алушының мемлекеттік қызмет көрсетудің анықтамасын алуы (электронды құжат). Электронды құжат қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының ЭЦҚ-сын пайдалану арқылы қалыптастырылады.

      9. Қызмет алушының Мемлекеттік корпорация арқылы жүгіну тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсеткенде ақпараттар жүйесін пайдалану тәртібінің сипаттамасы:

      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу үшін қызмет алушының құжаттарын Мемлекеттік корпорация қызметкерінің қабылдауы;

      1-үрдіс – мемлекеттік көрсетілетін қызмет үшін Мемлекеттік корпорация операторының ақпараттар жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – МК АЖ АЖО логин және парольды (авторизация іс-әрекеті) енгізуі;

      2-үрдіс - осы регламентте көрсетілген Мемлекеттік корпорация операторының қызметті таңдауы, қызмет көрсету үшін сұрау нысанын экранға шығаруы және Мемлекеттік корпорация операторының қызмет алушының деректерін, сонымен бірге қызмет алушы өкілінің сенімхаты бойынша деректерін сұрау нысанына енгізуі (нотариат бекіткен сенімхат бойынша, басқаша бекітілген сенімхат бойынша деректер толтырылмайды);

      3-үрдіс - қызмет алушының деректері туралы сұрауды ЭҮШ арқылы жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (әрі қарай – ЖТ МДҚ), сонымен қатар бірыңғай нотариалдық ақпараттар жүйесіне (әрі қарай - БНАЖ) - қызмет алушы өкілінің сенімхаты туралы деректерді жолдау;

      1-шарт - қызмет алушының деректерін ЖТ МДҚ-да, ал сенімхат деректерін БНАЖ-да тексеру;

      4-үрдіс - ЖТ МДҚ-да қызмет алушының деректерінің болмауына, ал сенімхат деректерінің БНАЖ-да болмауына байланысты деректер алудың мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру;

      5-үрдіс - Мемлекеттік корпорация операторының сұрау нысанын толтыруы және қызмет көрсету үшін толтырылған сұрауға (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы қол қоюы;

      6-үрдіс - Мемлекеттік корпорация операторының ЭЦҚ қойылған электронды құжатты (қызмет алушының сұрауын) ЭҮШ арқылы ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-ға жолдауы;

      7-үрдіс - электронды құжатты тіркеу және сұрауды ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-да өңдеу;

      2-шарт - МК АЖ АЖО түскен деректерді тексеру (өңдеу);

      8-үрдіс - ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ-да сұратылған деректердің болмауына байланысты сұраған қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      9-үрдіс - қызмет алушы ҚР БП ҚСжАЕК ААЖ қалыптастырған Мемлекеттік корпорация операторы арқылы қызметтің нәтижесін (электронды құжатты) алуы. Электронды құжатты ЭЦҚ пайдалану арқылы қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасы қалыптастырады.

      10-үрдіс - қызмет көрсетушінің мемлекеттік қызмет көрсетуді қағаз жүзінде алу туралы сұрауды алуы;

      3-шарт - МК АЖ АЖО-дан (Мемлекеттік корпорация) келіп түскен деректерді тексеру (өңдеу);

      11-үрдіс - қызмет көрсетушінің мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін қағаз жүзінде дайындауы;

      12-үрдіс - қағаз жүзіндегі қызметтің нәтижесіне қызмет көрсетушінің уәкілетті тұлғасының қол қоюы;

      13-үрдіс - қағаз жүзіндегі қызметтің нәтижесін Мемлекеттік корпорация курьері арқылы жолдауы;

      14-үрдіс - қызмет көрсетушінің қағаз жүзіндегі қызметтің нәтижесін Мемлекеттік корпорация курьері арқылы алуы.

      15-үрдіс - анықтама тексеру қажет болған жағдайда (іс-жүргізу шешімін анықтау үшін сұрауды тиісті мемлекеттік органдарға жолдау) қызмет алушыға аралық жауап жолданады, онда қызмет алушының қайтадан қызмет көрсетушінің өтінішті алған сәтінен бастап 20 жұмыс күні өткен соң Мемлекеттік корпорацияға жүгінуі қажеттігі хабарланады.

      16-үрдіс - Мемлекеттік корпорация қызметкері мерзімнің ұзартылуы туралы ақпараттар жүйесіне белгі қояды.

      10. "Электрондық үкімет" веб-порталы арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде қызмет беруші мен қызмет алушының жүгіну тәртібінің және рәсімдердің (іс-әрекеттің) реттілігінің сипаттамасы осы стандарттың 1-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетуге қатысты ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеттесу кестесінде келтірілген.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсетуде қызмет көрсетушінің құрылымдық бөлімшелерінің өзара әрекеттесу рәсімдері реттілігінің сипаттамасы, сонымен қатар басқа қызмет көрсетушілермен немесе Мемлекеттік корпорациямен өзара әрекеттесу тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсетуде ақпараттық жүйені пайдалану тәртібінің толық қадамдық сипаттамасы осы Регламенттің 2-қосымшасына сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестері анықтамалығында көрсетіледі.

  "Қазақстан Республикасы Бас
прокуратурасының Құқықтық
статистика және арнайы есепке
алу жөніндегі комитетінің есептері
бойынша тұлғаның қылмыстық
құқық бұзушылық жасауы туралы
мәліметтердің болуы не болмауы
туралы анықтама беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет Регламентіне
№ 1 қосымша

Ақпараттық жүйелердің өзара іс-қимыл сызбасы


  "Қазақстан Республикасы Бас
прокуратурасының Құқықтық
статистика және арнайы есепке
алу жөніндегі комитетінің есептері
бойынша тұлғаның қылмыстық
құқық бұзушылық жасауы туралы
мәліметтердің болуы не болмауы
туралы анықтама беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет Регламентіне
№ 2 қосымша

"Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитетінің есептері бойынша тұлғаның қылмыстық құқық бұзушылық жасауы туралы мәліметтердің болуы не болмауы туралы анықтама беру" мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің
Анықтамалығы




  Қазақстан Республикасы
Бас Прокурорының
2015 жылғы 12 қазандағы
№ 121 бұйрығына
2-қосымша

"Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті мен оның аумақтық басқармалары шегінде мұрағат анықтамаларын және/немесе мұрағат құжаттарының көшірмелерін беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - ҚР Бас прокурорының 24.03.2016 № 48 (алғаш ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті мен оның аумақтық басқармалары шегінде мұрағат анықтамаларын және/немесе мұрағат құжаттарының көшірмелерін беру" (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) мемлекеттік көрсетілетін қызметті Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті және оның аумақтық басқармалары (бұдан әрі - қызмет беруші) Қазақстан Республикасы Бас Прокурорының 2015 жылғы 27 шілдедегі № 95-бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік көрсетілетін қызметтерінің стандарттарына сәйкес көрсетеді (бұдан әрі – стандарт), (Нормативтік-құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12055 болып тіркелді).

      Құжаттарды қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелерін беру мыналар арқылы жүзеге асырылады:

      1) қызмет көрсетуші кеңсесі;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" Мемлекеттік корпорациясы коммерциялық емес акционерлік қоғам (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация) арқылы;

      2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі - Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті мен оның аумақтық басқармалары шегінде мұрағат анықтамаларын және/немесе мұрағат құжаттарының көшірмелерін беру.

2. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-әрекеттер тәртібінің сипаттамасы

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет рәсімін (іс-әрекетін) бастаудың негізі стандарттың 9-тармағына сәйкес қызметті алушы құжаттарының болуы (бұдан әрі - құжаттар) болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әр рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оның орындалу ұзақтығы:

      1) қызмет көрсетуші кеңсесі арқылы:

      қызмет көрсетуші кеңсе қызметкері қызмет алушының құжаттарын қабылдап, тіркейді, оларды қызмет берушінің басшысына жолдайды (қызмет алушының құжаттарын алған күні отыз минут ішінде);

      қызмет көрсетуші басшысы екі сағаттың ішінде ұсынылған құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны белгілеу үшін құрылымдық бөлімшенің басшысына жолдайды;

      құрылымдық бөлімшенің басшысы екі сағаттың ішінде ұсынылған құжаттарды қарайды және жауапты орындаушыны белгілейді де ұсынылған құжаттарды оған жолдайды;

      жауапты орындаушы "Арнайы есепке алулар" ААЖ автоматтандырылған деректер базасы бойынша тексеріс жүргізгеннен кейін жиырма жеті күнтізбелік күн ішінде қызмет беруші мұрағаттарының картотекалары бойынша ақпаратты іздейді және сұрау салынған тұлғаларға қатысты мәліметтер бар болған жағдайда мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзінді-көшірмені дайындайды, ал болмаған жағдайда - қызмет алушыға мәліметтің болмағандығы туралы жазбаша жауап дайындайды;

      қызмет көрсетушінің басшысының мұрағаттық анықтамаға, мұрағаттық көшірмеге немесе мұрағаттық үзінді-көшірмеге немесе мәліметтің болмағандығы туралы жазбаша растауға қол қоюы;

      кеңсе қызметкері мөрмен расталған мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзінді-көшірмені немесе сұратылған мәліметтің болмағандығы туралы жазбаша жаупты қызметті алушыға анықтама беру журналында қол қоя отырып, береді.

      2) Мемлекеттік корпорация арқылы:

      қызмет көрсетуші кеңсе қызметкері Мемлекеттік корпорация арқылы келіп түскен қызмет алушының құжаттарын қабылдап, отыз минут ішінде тіркейді және қызмет берушінің басшысына жолдайды;

      қызмет көрсетуші басшысының қызмет көрсетуге жауапты құрылымдық бөлімшені, орындаушыны белгілеуі;

      жауапты орындаушы қызмет алушы ұсынған құжаттарды алған күннен бастап жиырма жеті күнтізбелік күннен асырмай мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзінді-көшірмені дайындайды, болмаған жағдайда - қызмет алушыға мәліметтің болмағандығы туралы жазбаша жауап дайындайды;

      қызмет көрсетуші басшысындағы жауапты орындаушының мұрағаттық анықтамаға, мұрағаттық көшірмеге немесе мұрағаттық үзінді-көшірмеге немесе мәліметтің болмағандығы туралы жазбаша растауға қол қоюы;

      курьер арқылы Мемлекеттік корпорацияға мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзінді-көшірмені немесе мәліметтің болмағандығы туралы жазбаша жауапты қағаз жеткізгіште беруі;

      қызмет алушының Мемлекеттік корпорация операторы арқылы мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзінді-көшірмені немесе мәліметтің болмағандығы туралы жазбаша жауапты алуы;

      6. Келесі рәсімді (әрекетті) орындауға негіз болатын мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсім (әрекет) нәтижесі:

      1) қызмет көрсетуші кеңсесінде мемлекеттік қызметтер көрсету үшін қажетті қызмет алушының ұсынған құжаттарының қабылдануы және тіркелуі, олардың басшыға берілуі;

      2) құрылымдық бөлімшенің басшысына қарау үшін қызмет берушінің басшысының бұрыштамасы;

      3) жауапты орындаушының қарауы үшін құрылымдық бөлімшенің басшысының бұрыштамасы;

      4) жауапты тұлғаның ақпаратты ресімдеуі және қызмет берушінің басшысына қол қоюға жіберуі;

      5) қызмет көрсетуші басшысының ақпаратқа қол қоюы;

      6) қызмет алушыға мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзінді-көшірмені немесе мәліметтің болмағандығы туралы жазбаша жауапты беру.

3. Мемлекеттік қызметті көрсету процесіндегі қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара әрекеттесу тәртібінің сипаттамасы

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үрдісіне қатысатын қызмет берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізімі:

      1) қызмет көрсетуші кеңсесінің қызметкері (құжатты қабылдау, тіркеу және басшыға беру, мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзінді-көшірмені тіркеу және беру);

      2) қызмет көрсетушінің басшысы (құжаттарды қарау, мұрағаттық анықтамаға, мұрағаттық көшірмеге немесе мұрағаттық үзінді-көшірмеге қол қою);

      3) қызмет көрсетушінің құрылымдық бөлімшесінің басшысы (құжаттарды қарау және жауапты орындаушыны белгілеу);

      4) жауапты орындаушы - қызмет көрсетушінің қызметкері (мәлімет іздеу, тексеру, мұрағаттық анықтаманы, мұрағаттық көшірмені немесе мұрағаттық үзінді-көшірмені дайындау).

      8. Қызмет көрсетушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) арасындағы рәсімдер (әрекеттер) жүйелілігінің сипаттамасы осы регламенттің қосымшасына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызмет бизнес-процестерінің анықтамалығында келтірілген.

  "Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының
Құқықтық статистика және арнайы есепке алу
жөніндегі комитеті мен оның аумақтық басқармалары
шегінде мұрағат анықтамаларын және/немесе мұрағат
құжаттарының көшірмелерін беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет Регламентіне қосымша

"Қазақстан Республикасы Бас прокуратурасының Құқықтық статистика және арнайы есепке алу жөніндегі комитеті мен оның аумақтық басқармалары шегінде мұрағат анықтамаларын және/немесе мұрағат құжаттарының көшірмелерін беру"





Об утверждении регламентов государственных услуг, оказываемых Комитетом по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальными управлениями

Приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 12 октября 2015 года № 121. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 ноября 2015 года № 12280. Утратил силу приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 18 мая 2017 года № 49 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Генерального Прокурора РК от 18.05.2017 № 49 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 2) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", руководствуясь подпунктом 4-1) статьи 11 Закона Республики Казахстан от 21 декабря 1995 года "О Прокуратуре", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить:

      1) регламент государственной услуги "Выдача справки о наличии либо отсутствии сведений по учетам Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан о совершении лицом уголовного правонарушения" согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) регламент государственной услуги "Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах архивов Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных управлений" согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Признать утратившим силу приказ Генерального Прокурора Республики Казахстан от 1 июля 2014 года № 67 "Об утверждении регламентов государственных услуг" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 9630, опубликованный в информационно-правовой системе "Әділет" 27 августа 2014 года).

      3. Комитету по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее – Комитет) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан, его официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Генеральной прокуратуры Республики Казахстан.

      4. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на Председателя Комитета Айтпаеву С.М.

      5. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Генеральный Прокурор


Республики Казахстан

А. Даулбаев


  Приложение 1
к приказу Генерального Прокурора
Республики Казахстан
от 12 октября 2015 года № 121

Регламент государственной услуги "Выдача справки о наличии либо
отсутствии сведений по учетам Комитета по правовой статистике и
специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан
о совершении лицом уголовного правонарушения"

      Сноска. Регламент в редакции приказа Генерального Прокурора РК от 24.03.2016 № 48 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача справки о наличии либо отсутствии сведений по учетам Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан о совершении лицом уголовного правонарушения" (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальными управлениями (далее – услугодатель) в соответствии со стандартом государственной услуги, утвержденным приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 27 июля 2015 года № 95 (далее - стандарт), (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12055).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется через:

      1) некоммерческое акционерное общество Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      2) веб-портал "электронного правительства" (далее – портал).

      2. Форма оказываемой государственной услуги: электронная (полностью автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – выдача справки о наличии либо отсутствии сведений по учетам Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан о совершении лицом уголовного правонарушения.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие документов услугополучателя (далее – документы) согласно пункту 9 стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность ее выполнения:

      1) Через – Государственную корпорацию:

      прием работником – Государственной корпорации документов от услугополучателя для получения государственной услуги – 1 минута;

      выбор работником Государственной корпорации услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод работником Государственной корпорации данных услугополучателя в форму запроса, в случае представителя услугополучателя - данных представителя по доверенности (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются) – 1 минута;

      направление запроса через шлюз "электронного портала" (далее ШЭП) в государственную базу данных физических лиц (далее – ГБД ФЛ) о данных услугополучателя, а также в единую нотариальную информационную систему (далее – ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя – 1 минута;

      проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС – 1 минута;

      заполнение оператором Государственной корпорации формы запроса и удостоверение (подписание) посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуг – 1 минута;

      направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Государственной корпорации через ШЭП для обработки в Автоматизированной информационной системе Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее – АИС КПСиСУ ГП РК) – 1 минута;

      регистрация электронного документа и обработка запроса в АИС КПСиСУ ГП РК – 30 секунд;

      проверка (обработка) данных в АИС КПСиСУ ГП РК – 30 секунд;

      при отсутствии совпадений по идентификатору сведений АИС КПСиСУ ГП РК формирование ответа, результата услуги (электронного документа) – 1 минута;

      получение услугополучателем через оператора Государственной корпорации результата услуги (электронного документа), сформированного посредством АИС КПСиСУ ГП РК. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя – 1 минута.

      2) В случае проведения дополнительной проверки:

      прием работником Государственной корпорации документов от услугополучателя для получения государственной услуги – 1 минута;

      выбор работником Государственной корпорации услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод работником Государственной корпорации данных услугополучателя в форму запроса, в случае представителя услугополучателя - данных представителя по доверенности (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются) – 1 минута;

      направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных услугополучателя, а также в ЕНИС о данных доверенности представителя услугополучателя – 1 минута;

      проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС – 1 минута;

      заполнение оператором Государственной корпорации формы запроса и удостоверение (подписание) посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуг – 1 минута;

      направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Государственной корпорации через ШЭП для обработки в АИС КПСиСУ ГП РК – 1 минута;

      регистрация электронного документа и обработка запроса в АИС КПСиСУ ГП РК – 30 секунд;

      проверка (обработка) данных в АИС КПСиСУ ГП РК – 30 секунд;

      установление системой АИС КПСиСУ ГП РК совпадений анкетных данных услугополучателя по идентификатору проверки АИС КПСиСУ ГП РК и направление на ручную обработку услугополучателю – 1 минута;

      направление по информационной системе Государственной корпорации (далее – ИСГС) сообщения об оставлении запроса на дополнительную проверку – 1 минута;

      выдача услугополучателю работником Государственной корпорации расписки, где указывается дата выдачи результата услуги;

      дополнительная проверка (обработка) данных в АИС КПСиСУ ГП РК – 2 (два) рабочих дня;

      формирование услугодателем ответа, результата услуги (электронного документа) – 1 минута;

      получение услугополучателем через оператора Государственной корпорации результата услуги (электронного документа), сформированного посредством АИС КПСиСУ ГП РК. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя – 1 минута;

      сотрудник Государственной корпорации производит отметку в информационной системе о продлении срока.

      3) В случае выезда за рубеж:

      прием работником Государственной корпорации документов от услугополучателя для получения государственной услуги на бумажном носителе – 1 минута;

      выбор работником Государственной корпорации услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод работником Государственной корпорации данных услугополучателя в форму запроса, в случае представителя услугополучателя - данных представителя по доверенности (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются) – 1 минута;

      направление запроса через ШЭП в ГБД ФЛ о данных услугополучателя, а также в ЕНИС о данных доверенности представителя услугополучателя – 1 минута;

      проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС – 1 минута;

      заполнение оператором Государственной корпорации формы запроса и удостоверение (подписание) посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуг – 1 минута;

      направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Государственной корпорации через ШЭП для обработки в АИС КПСиСУ ГП РК, а также запроса на бумажном носителе с приложением документов по перемене анкетных данных – 1 минута;

      передача работником Государственной корпорации услугодателю по реестру запроса на бумажном носителе с приложением документов через курьера Государственной корпорации – 2 часа;

      регистрация электронного запроса в АИС КПСиСУ ГП РК – 30 секунд;

      проверка (обработка) данных в АИС КПСиСУ ГП РК – 30 секунд;

      формирование услугодателем ответа, результата услуги и изготовление услугодателем результата услуги на бумажном носителе - 1 час;

      подписание результата услуги на бумажном носителе уполномоченным лицом услугодателя – 1 час;

      передача результата услуги на бумажном носителе в Государственную корпорацию через курьера Государственной корпорации – 2 (два) рабочих дня;

      получение услугополучателем через оператора Государственной корпорации результата услуги на бумажном носителе – 1 час;

      сотрудник Государственной корпорации производит отметку в информационной системе о продлении срока.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      6. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) инспектор Государственной корпорации – прием и выдача документов;

      2) инспектор накопительного отдела Государственной корпорации, который составляет реестр и направляет услугодателю;

      3) работник канцелярии услугодателя, который принимает и регистрирует документы, необходимые для получения государственной услуги согласно реестра или из "личного кабинета" услугополучателя (через портал), передает в Государственной корпорации через курьера подготовленную справку, в "личный кабинет услугополучателя";

      4) руководитель структурного подразделения, который определяет ответственного исполнителя;

      5) ответственный исполнитель, который готовит справку;

      6) руководитель услугодателя, который подписывает справку.

      7. Описание последовательности процедур (действия) между работниками с указанием длительности каждой процедуры:

      1) регистрация в течение 5 минут предоставленных документов услугополучателя в информационной системе и направление их руководителю услугодателя;

      2) рассмотрение и передача документов руководителем услугодателя руководителю структурного подразделения – 2 минуты;

      3) рассмотрение и передача документов руководителем структурного подразделения ответственному исполнителю – 2 минуты;

      4) подготовка ответственным исполнителем справки со дня получения предоставленных услугополучателем документов – 2 минуты;

      в случае дополнительной проверки – 2 дня;

      в случае получения справки для выезда за рубеж услугополучателя – не более четырех рабочих дней;

      5) подписание справок у руководителя услугодателя;

      6) передача справок в Государственную корпорацию через курьера, на портале – в "личный кабинет услугополучателя";

      7) выдача справки.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной
корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      8. Описание порядка обращения услугополучателя при оказании услуги через портал и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги:

      1) услугополучатель осуществляет регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) (осуществляется для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения государственной услуги;

      условие 1 – проверка на портале подлинности данных об услугополучателе через ИИН и пароля;

      процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      процесс 3 – выбор услугополучателем государственной услуги, указанной в настоящем регламенте;

      условие 2 – проверка порталом срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН указанным в запросе и ИИН указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      процесс 4 – выбор на экране "заказать услугу "он-лайн";

      условие 3 – проверка портала срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      процесс 5 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с не подтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      процесс 6 – удостоверение (подписание) запроса для оказания услуги посредством ЭЦП услугополучателя и направление электронного документа (запроса) через шлюз электронного правительства (далее – ШЭП) для обработки в Автоматизированной информационной системе Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан (далее – АИС КПСиСУ ГП РК);

      процесс 7 – регистрация электронного документа и обработка запроса в АИС КПСиСУ ГП РК;

      условие 4 – проверка (обработка) данных поступивших из АИС КПСиСУ ГП РК;

      процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием запрошенных данных в АИС КПСиСУ ГП РК;

      процесс 9 – получение услугополучателем справки государственной услуги (электронного документа), сформированной посредством АИС КПСиСУ ГП РК. Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      9. Описание порядка обращения услугополучателя при оказании услуги через Государственную корпорацию и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги:

      1) прием работником Государственной корпорации документов от услугополучателя для получения государственной услуги;

      процесс 1 – ввод оператором Государственной корпорации в автоматизированное рабочее место информационной системы Государственной корпорации (далее - АРМ ИС ГК логина и пароля (процесс авторизации) для оказания услуги;

      процесс 2 – выбор оператором Государственной корпорации услуги, указанной в настоящем регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и ввод оператором Государственной корпорации данных услугополучателя в форму запроса, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются);

      процесс 3 – направление запроса через ШЭП в государственную базу данных физических лиц (далее – ГБД ФЛ) о данных услугополучателя, а также в единую нотариальную информационную систему (далее – ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя;

      условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;

      процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ, данных доверенности в ЕНИС;

      процесс 5 – заполнение оператором Государственной корпорации формы запроса и удостоверение (подписание) посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание услуг;

      процесс 6 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП оператора Государственной корпорации через ШЭП в АИС КПСиСУ ГП РК;

      процесс 7 – регистрация электронного документа и обработка запроса в АИС КПСиСУ ГП РК;

      условие 2 – проверка (обработка) данных поступивших из АРМ ИС ГК (Государственной корпорации);

      процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге, в связи с отсутствием запрошенных данных в АИС КПСиСУ ГП РК;

      процесс 9 – получение услугополучателем через оператора Государственной корпорации результата услуги (электронного документа), сформированного посредством АИС КПСиСУ ГП РК.

      Электронный документ формируется с использованием ЭЦП уполномоченного лица услугодателя.

      процесс 10 – получение услугодателем запросов на получение государственной услуги на бумажном носителе;

      условие 3 – проверка (обработка) данных поступивших из АРМ ИСГК;

      процесс 11 – изготовление услугодателем результата услуги на бумажном носителе;

      процесс 12 – подписание результата услуги на бумажном носителе уполномоченным лицом услугодателя;

      процесс 13 – передача результата услуги на бумажном носителе в Государственной корпорации через курьера;

      процесс 14 – получение услугополучателем через оператора Государственной корпорации результата услуги на бумажном носителе;

      процесс 15 – в случае проведения установочной проверки (направление запроса в соответствующие государственные органы для установления процессуального решения) услугополучателю направляется промежуточный ответ, где сообщается о необходимости повторного обращения услугополучателя в Государственной корпорации по истечении 20 рабочих дней с момента получения услугодателем заявления;

      процесс 16 - сотрудник Государственной корпорации производит отметку в информационной системе о продлении срока.

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через веб-портал "электронного правительства" приведена в схеме функционального взаимодействия информационных систем, задействованных в оказании государственной услуги согласно приложению 1 к настоящему регламенту.

      11. Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорации и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложению 2 к настоящему регламенту.

  Приложение № 1
к Регламенту государственной
услуги "Выдача справки о
наличии либо отсутствии сведений
по учетам Комитета по правовой
статистике и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан
о совершении лицом
уголовного правонарушения"

Схема взаимодействия информационных систем



  Приложение № 2
к Регламенту оказания
государственной услуги
"Выдача справки о наличии
либо отсутствии сведений
по учетам Комитета по правовой
статистике и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан
о совершении лицом
уголовного правонарушения"

Справочник Бизнес процессов оказания государственной услуги
"Выдача справки о наличии либо отсутствии сведений по учетам
Комитета по правовой статистике и специальным учетам
Генеральной прокуратуры Республики Казахстан о совершении лицом
уголовного правонарушения" при оказании услуги через Центры
обслуживания населения


  Приложение 2 к приказу
Генерального Прокурора
Республики Казахстан
от 12 октября 2015 года № 121

Регламент
государственной услуги "Выдача архивных справок и/или
копий архивных документов в пределах архивов Комитета по
правовой статистике и специальным учетам Генеральной
прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных
управлений"

      Сноска. Регламент в редакции приказа Генерального Прокурора РК от 24.03.2016 № 48 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах архивов Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных управлений (далее – государственная услуга) оказывается Комитетом по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальными управлениями (далее – услугодатель) в соответствии со стандартом государственной услуги, утвержденным приказом Генерального Прокурора Республики Казахстан от 27 июля 2015 года № 95 (далее - стандарт), (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 12055).

      Прием документов и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация).

      2. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги - выдача архивных справок и/или копий архивных документов в пределах архивов Комитета по правовой статистике и специальным учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его территориальных управлений.

2. Описание порядка действий структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является наличие документов услугополучателя (далее – документы), согласно пункту 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящих в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) через канцелярию услугодателя:

      сотрудник канцелярии услугодателя принимает и регистрирует документы услугополучателя, направляет их руководителю услугодателя (в день получения документов услугополучателя в течение тридцати минут);

      руководитель услугодателя в течение двух часов рассматривает представленные документы и направляет для определения ответственного исполнителя руководителю структурного подразделения;

      руководитель структурного подразделения в течение двух часов рассматривает представленные документы, определяет ответственного исполнителя и направляет ему представленные документы;

      ответственный исполнитель в течение двадцати семи календарных дней осуществляет поиск информации по картотекам архивов услугодателя после проведения проверки по автоматизированной базе данных АИС "Специальные учеты" и при наличии сведений в отношении запрашиваемых лиц подготавливает архивную справку, архивную копию или архивную выписку, при отсутствии - готовится письменный ответ об отсутствии данных услугополучателю;

      руководитель услугодателя подписывает архивную справку, архивную копию, архивную выписку или письменное подтверждение об отсутствии сведений услугополучателю;

      сотрудник канцелярии осуществляет выдачу архивной справки, архивной копии или архивной выписки, заверенной печатью, либо письменный ответ об отсутствии запрашиваемых сведений под расписку в журнале выдачи справок услугополучателю.

      2) через Государственную корпорацию:

      работник канцелярии услугодателя принимает документы услугополучателя, поступившие через Государственную корпорацию, регистрирует в течение тридцати минут и направляет руководству услугодателя;

      определение руководством услугодателя структурного подразделения, исполнителя, ответственного за оказание услуги;

      подготовка ответственным исполнителем в срок в течение двадцати семи календарных дней со дня получения предоставленных услугополучателем документов, архивной справки, архивной копии или архивной выписки, при отсутствии - готовится письменный ответ об отсутствии данных услугополучателю;

      подписание ответственным исполнителем у руководителя услугодателя архивной справки, архивной копии или архивной выписки, либо письменного ответа об отсутствии данных услугополучателя;

      передача архивной справки, архивной копии или архивной выписки, либо письменного ответа об отсутствии данных на бумажном носителе в Государственную корпорацию через курьера;

      получение услугополучателем через оператора Государственной корпорации архивной справки, архивной копии или архивной выписки, либо письменного ответа об отсутствии данных услугополучателя.

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) прием и регистрация представленных документов услугополучателя, необходимых для оказания государственной услуги, в канцелярии услугодателя и передача их руководителю;

      2) резолюция руководителя услугодателя для рассмотрения руководителю структурного подразделения;

      3) резолюция руководителя структурного подразделения для рассмотрения ответственному исполнителю;

      4) оформление ответственным исполнителем информации и передача его для подписания руководителю услугодателя;

      5) подписание информации у руководителя услугодателя;

      6) выдача услугополучателю архивной справки, архивной копии, архивной выписки либо письменного ответа об отсутствии сведений.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений
(работников) услугодателя в процессе оказания государственной
услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, участвующих в процессе оказания государственной услуги:

      1) сотрудник канцелярии услугодателя (прием, регистрация и передача руководителю документов, регистрация и выдача архивной справки архивной копии, архивной выписки);

      2) руководитель услугодателя (рассмотрение документов, подписание архивной справки архивной копии, архивной выписки);

      3) руководитель структурного подразделения услугодателя (рассмотрение документов и определение ответственного исполнителя);

      4) ответственный исполнитель – сотрудник услугодателя (поиск сведений, проверка, подготовка архивной справки, архивной копии, архивной выписки).

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя приведены в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги, согласно приложению к настоящему регламенту.

  Приложение
к регламенту оказания
государственной услуги "Выдача архивных
справок и/или копий архивных документов в
пределах архивов Комитета по правовой
статистике и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан
и его территориальных управлений"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги
"Выдача архивных справок и/или копий архивных документов в
пределах архивов Комитета по правовой статистике и специальным
учетам Генеральной прокуратуры Республики Казахстан и его
территориальных управлений"