"Еңбекші көшіп келушіге рұқсаттар беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 19 қазандағы № 850 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 3 желтоқсанда № 12341 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2018 жылғы 25 желтоқсандағы № 938 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 25.12.2018 № 938 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткеннен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 15 сәуірдегі Заңы 10-бабының 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. Қоса беріліп отырған "Еңбекші көшіп келушіге рұқсаттар беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі Көші-қон полициясы департаменті:

      1) осы бұйрықты заңнамада белгіленген тәртіпте Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оны мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялауға жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне қосу үшін "Заң" Деректер базасы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорынға жолдауды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің ресми интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастыруды;

      5) осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің орынбасары Е.З. Тургумбаевқа және Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Көші-қон полициясы департаментіне (С.С. Сайынов) жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғаш ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Ішкі істер министрі


полиция генерал-полковнигі

Қ. Қасымов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      _______________ Е. Досаев

      2015 жылғы 4 қараша



  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2015 жылғы 19 қазандағы
№ 850 бұйрығымен
бекітілген

"Еңбекші көшіп келушіге рұқсаттар беру және ұзарту"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер

      1. "Еңбекші көшіп келушіге рұқсаттар беру және ұзарту" мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Министрліктің аумақтық бөліністері (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесін беру көрсетілетін қызметті беруші арқылы іске асырылады.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің тәртібі

      4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімдері:

      1) көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін қызметті берушіге құжаттардың топтамасын тапсырған сәттен бастап – 1 (бір) жұмыс күні;

      құжаттардың топтамасын тапсыру үшін рұқсат етілген ең ұзақ күту уақыты – 20 (жиырма) минут;

      көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.

      5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нысаны: қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттiк қызмет көрсету нәтижесi - осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес еңбекші көшіп келушіге рұқсаттар (бұдан әрі - рұқсаттар) беру және ұзарту не болмаса осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 10-тармағында көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап болып табылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін беру нысаны: қағаз түрінде.

      7. Мемлекеттік қызмет жеке тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жұмыс кестесі Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі – демалыс және мереке күндерінен басқа дүйсенбіден бастап жұмаға дейін (сағат 13-00-ден 14-30-ға дейiн түскi асқа үзiлiспен сағат 9-00-ден 18-30-ға дейiн, сенбі күні - сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін).

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілген қызметтің нәтижесін беруді көрсетілетін қызметті беруші Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі – демалыс және мереке күндерінен басқа дүйсенбіден бастап жұмаға дейін сағат 13-00-ден 14-30-ға дейiн түскi асқа үзiлiспен сағат 9-00-ден 17-30-ға дейiн, сенбі күні - сағат 9.00-ден 13.00-ге дейін жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртiбiмен жүзеге асырылады.

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (шетелдiктер, азаматтығы жоқ адамдар) көрсетілетін қызметті берушіге өтініш білдірген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін ұсынатын қажетті құжаттар тізбесі:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша еңбекші көшіп келушіге рұқсат беру туралы сауалнама-өтініш;

      2) жеке кіріс салығы бойынша бастапқы төлемді төлегені туралы түбіртек – түпнұсқасы және көшірмесі;

      3) жеке басты куәландыратын құжат – түпнұқасы және анықтамалық деректері бар беттердің және Мемлекеттік шекараны кесіп өткені туралы белгісі бар беттің көшірмесі;

      4) Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2014 жылғы 24 ақпандағы № 133 қаулысымен бекітілген нысан бойынша көші-қон карточкасы;

      5) дактилоскопиялаудан өткені және суретке түскені туралы анықтама – осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша тұпнұсқасы.

      Рұқсатты ұзарту үшін көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан Республикасының аумағында уақытша тіркелген жері бойынша көші-қон полициясы бөлімшесіне мынадай құжаттарды:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағының 1) және 2) тармақшаларында көрсетілген құжаттарды;

      2) еңбекші көшіп келушіге бұрын берілген рұқсатты – түпнұсқасын және көшірмесін;

      3) Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес жұмыс беруші мен көшіп келуші арасында жасалған еңбек шартын;

      4) еңбекші көшіп келуші рұқсатының жарамдылық мерзімі өткеннен кейін Қазақстан Республикасының аумағынан шығу үшін қажетті қаражатты көрсете отырып, төлем жасау қабілеттілігін растайтын құжатты – түпнұсқасын және көшірмесін;

      5) "Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығына сәйкес нысан бойынша медициналық анықтаманы;

      6) медициналық сақтандыруды – түпнұсқасын және көшірмесін жеке ұсынады.

      10. Мыналар:

      1) еңбекші көшіп келушіде еңбек шартында көзделген, таңдалған мамандығы бойынша еңбек қызметіне кедергі келтіретін сырқатының болуы;

      2) еңбекші көшіп келушінің Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын бұзуы көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту үшін негіз болып табылады.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша
көрсетілетін қызметті берушілердің және (немесе) олардың
лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне)
шағымдану тәртібі

      11. Мемлекеттiк қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 14-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша көрсетілетін қызметті беруші басшысының немесе Министрліктің атына беріледі.

      Шағым пошта арқылы жазбаша нысанда немесе электрондық түрде Министрлік басшысының блогына не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесі арқылы қолма-қол беріледі.

      Шағымда көрсетілетін қызметті алушы тегiн, атын, әкесiнiң атын, пошталық мекенжайын, шығыс нөмiрi мен күнiн көрсетедi. Шағымға көрсетілетін қызметті алушы қол қояды.

      Қабылданған шағым көрсетілетін қызметті берушінің жеке және заңды тұлғалардың шағымдары мен өтініштерін есепке алу журналдарында тiркеледi. Шағымның қабылданғанын растайтын құжат күнi мен уақыты, шағымды қабылдаған адамның тегi және аты-жөнi, сондай-ақ берiлген шағымға жауап алу мерзiмi мен орны және шағымды қарау барысы туралы бiлуге болатын лауазымды адамдардың байланыс деректерi көрсетiлген талон болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы оны тіркеген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады. Шағымды қарау нәтижелері туралы дәлелді жауап көрсетілетін қызметті алушыға пошта бойынша жолданады не көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде қолма-қол беріледі.

      Мемлекеттік көрсетілген қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен өтініш білдіре алады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы ол тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралады.

      12. Мемлекеттiк көрсетiлген қызметтiң нәтижелерiмен келiспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгiленген тәртiппен сотқа жүгiнуге құқығы бар.

4. Мемлекеттік қызмет, оның ішінде электрондық нысанда
көрсетілетін қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып
қойылатын өзге де талаптар

      13. Мүмкіндіктері шектеулі көрсетілетін қызметті алушылар мемлекеттік қызмет берушіге өтініш білдірген кезде оларға мемлекеттік көрсетілетін қызмет ерекшеліктері:

      1) физикалық мүмкіндіктері шектеулі көрсетілетін қызметті алушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар көзделген, ғимараттарға кіреберістер пандустармен жабдықталған, күтуге арналған креслолар бар;

      2) денсаулық жағдайы бойынша көрсетілетін қызметті берушіге жеке келуіне мүмкіндігі жоқ көрсетілетін қызметті алушылардан мемлекеттік көрсетілетін қызмет үшін қажетті құжаттарды қабылдауды көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының тіркелген жеріне шыға отырып жүзеге асырады.

      14. Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет орындарының мекенжайлары Министрліктің www.mvd.kz интернет-ресурсында "Iшкi iстер органдарының қызметi туралы" бөлiмде орналастырылады.

      15. Көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс-орталығы арқылы қашықтықтан ену режимінде мемлекеттік көрсетілетін қызмет тәртібі мен барысы туралы ақпарат алуға мүмкіндігі бар.

      16. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері бойынша анықтама қызметтерінің байланыс телефондары Министрліктің www.mvd.gov.kz интернет-ресурсында көрсетілген. Мемлекеттік қызметті көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс-орталығы: 1414.

  "Еңбекші көшіп келушіге
рұқсаттар беру және"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
1-қосымша

      Нысан

№ ____________________
ЕҢБЕКШІ КӨШІП КЕЛУШІГЕ РҰҚСАТ

      Тегі ________________________________________________________________

      Аты _________________________________________________________________

      Әкесінің аты ________________________________________________________

      Паспорт № ___________________________________________________________

      Азаматтығы __________________________________________________________

      20__ жылғы "___" _______ бастап 20__ жылғы "___" ________ аралығында

ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛАРДА ҮЙ ЖҰМЫСКЕРЛЕРІ РЕТІНДЕ ЕҢБЕК ҚЫЗМЕТІН
ЖҮЗЕГЕ АСЫРУҒА РҰҚСАТ ЕТІЛЕДІ.

      Көші-қон полициясының жауапты қызметкері

      20___ жылғы "___" _________ М.О.

      Т.А.Ә., лауазымы ________________________________ қолы

      Еңбекші көшіп келуші рұқсатының жарамдылық мерзімі

      20___ жылғы "____" ____________ дейін ұзартылды.

      Көші-қон полициясының жауапты қызметкері

      20___ жылғы "___" _________ М.О.

      Т.А.Ә., лауазымы ________________________________ қолы

      Еңбекші көшіп келуші рұқсатының жарамдылық мерзімі

      20___ жылғы "____" ____________ дейін ұзартылды.

      Көші-қон полициясының жауапты қызметкері

      20___ жылғы "___" _________ М.О.

      Т.А.Ә., лауазымы ________________________________ қолы

      Еңбекші көшіп келуші рұқсатының жарамдылық мерзімі

      20___ жылғы "____" ____________ дейін ұзартылды.

      Көші-қон полициясының жауапты қызметкері

      20___ жылғы "___" _________ М.О.

      Т.А.Ә., лауазымы ________________________________ қолы

РҰҚСАТ ҰЛТТЫҚ ПАСПОРТТЫ, КӨШІ-ҚОН КАРТОЧКАСЫН ЖӘНЕ ЕҢБЕК ШАРТЫН
КӨРСЕТКЕН КЕЗДЕ ЖАРАМДЫ

      Көші-қон полициясының жауапты қызметкері

      20___ жылғы "___" _________ М.О.

      Т.А.Ә., лауазымы ________________________________ қолы

      Рұқсаттың көлемі 176х125 мм.

  "Еңбекші көшіп келушіге
рұқсаттар беру және"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
2-қосымша

      Нысан

      ________________________ ІІД КҚПБ (б) бастығына

Азамат (азаматтығы) ____________________________

Тегі ___________________________________________

Аты ____________________________________________

Бар болса әкесінің аты _________________________

Туған күні _____________________________________

Туған жері _____________________________________

Ұлттық паспорттың сериясы мен № ________________

_________________

Фото


Еңбекші көшіп келушіге рұқсат беру (ұзарту) туралы
сауалнама-өтініш

      Сізден жұмыс беруші – жеке тұлғалардың үй шаруашылығында үй

      жұмыскерлері ретінде жұмыстар атқару (қызметтер көрсету) үшін еңбекші

      көшіп келушіге 1, 2, 3 айға (керек емесінің астын сызыңыз) рұқсат

      беруіңізді/ұзартуыңызды (керек емесінің астын сызыңыз) сұраймын.

      Өзім туралы мынадай мәліметтерді хабарлаймын:

      1. Тұрақты тұратын жерім ______________________________________

      (азаматтығы, тұрақты тұратын жерінің толық мекенжайы, ел,

      облыс, қала, аудан, кент, көше, үйдің нөмірі, телефон, оның ішінде

      ұялы телефон нөмірі көрсетіледі.

      2. Отбасы құрамы ______________________________________________

      (отбасы жағдайы, анықтамалық деректері, жұбайының деректері

      (тегі, аты, және бар болса, әкесінің аты, туған жылы), балаларының

      саны, үй телефоны көрсетіледі.

      3. Шет елдегі ықтимал байланыстары ____________________________

      (күтпеген мән-жайлар туындаған кезде байланысты ықтимал анықтау

      үшін жақын туыстары, олардың байланыстары көрсетіледі).

      4. Қазақстан Республикасындағы туыстары немесе таныстары

      (туыстық дәрежесі, толық мекенжайы, байланыс телефоны, оның ішінде

      ұялы телефоны көрсетіледі.

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      5. Қазақстан Республикасында уақытша тұратын мекенжайы (қала,

      аудан, көше, үй, пәтер, телефон, оның ішінде ұялы телефон).

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Қазақстан Республикасының көші-қон және салық заңнамасын

      бұзғаны үшін жауапкершілік туралы ескертілдім.

      Т.А.Ә. қолы

  "Еңбекші көшіп келушіге
рұқсаттар беру және"
мемлекеттік көрсетілетін
қызмет стандартына
3-қосымша

Дактилоскопиядан өткені және суретке түскені туралы
АНЫҚТАМА

      _____________________________________________________ берілді.

      (Т.А.Ә., туған күні)

      Азаматтығы ________________________________ Жынысы __________________

      Тұрғылықты жері бойынша тіркелгені туралы мәліметтер

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Ішкі істер органының атауы __________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Дактилоскопияны өткізген ____________________________________________

      (қызметкердің лауазымы, атағы, Т.А.Ә.)

      _____________________________________________________________________

      __________________________

      (дактилоскопиялау күні) (қолы)

Об утверждении стандарта государственной услуги "Выдача и продление разрешений трудовым иммигрантам"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 19 октября 2015 года № 850. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан от 3 декабря 2015 года № 12341. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 25 декабря 2018 года № 938 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 25.12.2018 № 938 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Утвердить прилагаемый стандарт государственной услуги "Выдача и продление разрешений трудовым иммигрантам".

      2. Департаменту миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан обеспечить:

      1) в установленном законодательством порядке государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе "Әділет";

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "База данных "Закон" для включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;

      5) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя министра внутренних дел Республики Казахстан Тургумбаева Е.З. и Департамент миграционной полиции Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Саинов С.С.).

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней со дня его первого официального опубликования.

Министр внутренних дел


Республики Казахстан


генерал-полковник полиции

К. Касымов

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      ____________________ Е. Досаев

      4 ноября 2015 года



  Утвержден
Приказом Министра внутренних дел
Республики Казахстан
от 19 октября 2015 года № 850

Стандарт государственной услуги "Выдача и продление разрешений трудовым иммигрантам"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача и продление разрешений трудовым иммигрантам" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством внутренних дел Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается территориальными подразделениями Министерства (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется через услугодателя.

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Сроки оказания государственной услуги:

      1) со дня сдачи услугополучателем пакета документов услугодателю – 1 (один) рабочий день;

      максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов – 20 (двадцать) минут;

      максимально допустимое время обслуживания услугополучателя – 20 (двадцать) минут.

      5. Форма оказания государственной услуги: бумажная.

      6. Результатом оказания государственной услуги является выдача и продление разрешений трудовым иммигрантам (далее – разрешения) согласно приложению 1 к настоящему стандарту государственной услуги либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 настоящего стандарта государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: бумажная.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу (с 9-00 до 18-30 часов, с перерывом на обед с 13-00 до 14-30 часов, в субботу с 9-00 до 13-00 часов, выходной – воскресенье и праздничные дни, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется услугодателем с понедельника по пятницу с 9.00 часов до 17.30 часов с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов, в субботу с 9-00 до 13-00 часов, выходной – воскресенье и праздничные дни, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания.

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (иностранцы, лица без гражданства) к услугодателю:

      1) заявление-анкета о выдаче разрешения трудовому иммигранту по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) квитанция об уплате предварительного платежа по индивидуальному подоходному налогу – оригинал и копию;

      3) документ удостоверяющий личность – оригинал и копии страницы с установочными данными и листа с отметкой о пересечении Государственной границы;

      4) миграционная карточка по форме утвержденной постановлением Правительства Республики Казахстан от 24 февраля 2014 года № 133;

      5) справка о прохождении дактилоскопирования и фотографирования – оригинал по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту государственной услуги.

      Для продления разрешения услугополучатель лично представляет в подразделение миграционной полиции по месту временной регистрации на территории Республики Казахстан следующие документы:

      1) документы, указанные в подпунктах 1) и 2) пункта 9 к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) ранее выданное разрешение трудовому иммигранту – оригинал и копия;

      3) трудовой договор, составленный между работодателем и иммигрантом в соответствии с Трудовым Кодексом Республики Казахстан;

      4) документ, подтверждающий платежеспособность, с указанием средств, необходимых для выезда с территории Республики Казахстан по истечении срока действия разрешения трудовому иммигранту – оригинал и копия;

      5) медицинскую справку, по форме согласно приказа исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан "Об утверждении форм первичной медицинской документации организаций здравоохранения" от 23 ноября 2010 года № 907 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6697);

      6) медицинскую страховку – оригинал и копия.

      10. Основаниями для отказа услугополучателю в оказании государственной услуги являются:

      1) наличие у трудового иммигранта заболевания, препятствующего трудовой деятельности по избранной специальности, указанной в трудовом договоре;

      2) нарушение трудовым иммигрантом действующего законодательства Республики Казахстан.

3. Порядок обжалования решений, действий
(бездействия) услугодателей и (или) их должностных
лиц по вопросам оказания государственной услуги

      11. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя, или Министерства, по адресу, указанному в пункте 14 настоящего стандарта государственной услуги.

      Жалоба подается в письменной форме по почте или в электронном виде на блог руководителя Министерства, либо нарочно через канцелярию услугодателя, или Министерства.

      В жалобе услугополучателем указывается его фамилия, имя, отчество, почтовый адрес, исходящий номер и дата. Жалоба подписывается услугополучателем.

      Принятая жалоба регистрируется в журналах учета жалоб и обращений физических и юридических лиц услугодателя. Документом, подтверждающим принятие жалобы, является талон, с указанием даты и времени, фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, а также срока и места получения ответа на поданную жалобу и контактные данные должностных лиц, у которых можно узнать о ходе рассмотрения жалобы.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя, подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации. Мотивированный ответ о результатах рассмотрения жалобы направляется услогополучателю по почте либо выдается нарочно в канцелярии услугодателя или Министерства.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, рассматривается в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      12. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги, в том числе оказываемой в
электронной форме

      13. Особенности оказания государственной услуги услугополучателям с ограниченными возможностями при обращении к услугодателю:

      1) предусмотрены условия для обслуживания услугополучателей с ограниченными физическими возможностями, входы в здания оборудованы пандусами, имеются кресла для ожидания;

      2) за услугополучателей, у которых в связи с состоянием здоровья отсутствует возможность личной явки к услугодателю, прием документов, необходимых для оказания государственной услуги производится услугодателем с выездом по месту регистрации услугополучателя.

      14. Адреса мест оказания государственной услуги размещаются на интернет-ресурсах Министерства: www.mvd.gov.kz в разделе "О деятельности органов внутренних дел".

      15. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      16. Контактные телефоны справочных служб по вопросам оказания государственной услуги указаны на интернет-ресурсе Министерства www.mvd.gov.kz. Единый контакт-центр по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

  Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Выдача и продление разрешений
трудовым иммигрантам"

      Форма

РАЗРЕШЕНИЕ ТРУДОВОМУ ИММИГРАНТУ

      № ____________________

      Фамилия _____________________________________________________________

      Имя _________________________________________________________________

      Отчество (при его наличии)___________________________________________

      № паспорта __________________________________________________________

      Гражданство _________________________________________________________

      РАЗРЕШАЕТСЯ ОСУЩЕСТВЛЕНИЕ ТРУДОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ

      В КАЧЕСТВЕ ДОМАШНИХ РАБОТНИКОВ У ФИЗИЧЕСКИХ ЛИЦ

      С "____" ____________ 20___ года по "____" ____________ 20___ года

      Ответственный сотрудник миграционной полиции

      "___" _________ 20___ года М.П.

      Ф.И.О. (при его наличии), должность _____________________ подпись.

      Срок действия разрешения трудовому иммигранту продлен до

      "____" ____________ 20___ года

      Ответственный сотрудник миграционной полиции

      "___" _________ 20___ года М.П.

      Ф.И.О. (при его наличии), должность _____________________ подпись.

      Срок действия разрешения трудовому иммигранту продлен до

      "____"____________ 20___ года

      Ответственный сотрудник миграционной полиции

      "___" _________ 20___ года М.П.

      Ф.И.О. (при его наличии), должность _____________________ подпись.

      Срок действия разрешения трудовому иммигранту продлен до

      "____"____________ 20___ года

      Ответственный сотрудник миграционной полиции

      "___" _________ 20___ года М.П.

      Ф.И.О. (при его наличии), должность _____________________ подпись.

      РАЗРЕШЕНИЕ ДЕЙСТВИТЕЛЬНО ПРИ ПРЕДЪЯВЛЕНИИ НАЦИОНАЛЬНОГО

      ПАСПОРТА, МИГРАЦИОННОЙ КАРТОЧКИ И ТРУДОВОГО ДОГОВОРА

      Ответственный сотрудник миграционной полиции

      "___" _________ 20___ года М.П.

      Ф.И.О. (при его наличии), должность _____________________ подпись.

      Размер разрешения 176х125 мм.

  Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Выдача и продление разрешений
трудовым иммигрантам"

      Форма

      Начальнику У(О)МП ДВД _________

От гражданина (гражданство)_______________________

Фамилия __________________________________________

Имя ______________________________________________

Отчество (при его наличии)________________________

Дата рождения ____________________________________

Место рождения ___________________________________

Серия и № национального паспорта _________________

Фото


Заявление - анкета
о выдаче (продлении) разрешения трудовому иммигранту

      Прошу Вас выдать/продлить (ненужное зачеркнуть) разрешение

      трудовому иммигранту сроком на 1, 2, 3 месяца (ненужное зачеркнуть)

      для выполнения работ (оказания услуг) у работодателей – физических

      лиц в качестве домашних работников в домашнем хозяйстве.

      О себе сообщаю следующие сведения:

      Постоянно проживает ____________________________

      (указывается гражданство, полный адрес места постоянного

      проживания, страна, область, город, район, поселок, улица, номер

      дома, телефон, в том числе мобильный).

      Состав семьи _____________________________________

      (указывается семейное положение, установочные данные супруга/и

      (Фамилия, имя и при наличии отчество, год рождения), количество

      детей, домашний телефон).

      Возможные контакты за рубежом

      (указываются близкие родственники, их контакты, для возможного

      установления связи при возникновении непредвиденных обстоятельств).

      4. Родственники или знакомые в Республике Казахстан

      (указывается степень родства, полный адрес, контактный телефон, в том

      числе мобильный).

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      5. Адрес временного проживания в Республике Казахстан (город, район, улица, дом, квартира, телефон, в том числе мобильный).

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Об ответственности за нарушение миграционного и налогового

      законодательства Республики Казахстан предупрежден (а).

      Ф.И.О. (при его наличии) подпись.

  Приложение 3
к стандарту государственной услуги
"Выдача и продление разрешений
трудовым иммигрантам"

СПРАВКА
о прохождении дактилоскопирования и фотографирования

      Дана ________________________________________________________________

      (Ф.И.О. (при его наличии) дата рождения)

      Гражданство _________________________________ Пол ___________________

      Сведения о регистрации по месту жительства __________________________

      _____________________________________________________________________

      Наименование органа внутренних дел __________________________________

      _____________________________________________________________________

      Дактилоскопирование провел __________________________________________

      (должность, звание, Ф.И.О. сотрудника)

      _____________________________________________________________________

      __________________________

      (дата дактилоскопирования) (подпись)