"Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу және бекіту (қайта бекіту) қағидаларын және олардың мазмұнына қойылатын талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы № 195 бұйрығына өзгерістер мен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2015 жылғы 25 қарашадағы № 715 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 25 желтоқсанда № 12505 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:
      1. «Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу және бекіту (қайта бекіту) қағидаларын және олардың мазмұнына қойылатын талаптарды бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2014 жылғы 30 желтоқсандағы № 195 бұйрығына (Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде 2015 жылғы 3 ақпанда № 10176 болып тiркелген, «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 13 наурызда жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:
      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген Бюджеттік бағдарламаларды (кіші бағдарламаларды) әзірлеу және бекіту (қайта бекіту) қағидаларын және олардың мазмұнына қойылатын талаптарда:
      2 және 3-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «2. Стратегиялық жоспар әзірлейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламасы стратегиялық жоспарда айқындалған мақсаттармен өзара байланысқан республикалық бюджет шығыстарының бағытын айқындайды.
      Стратегиялық жоспар әзірлемейтін республикалық бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламасы мемлекеттік орган туралы ережеде айқындалған өкілеттіктермен өзара байланысқан республикалық бюджет шығыстарының бағытын айқындайды.
      Жергілікті бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің, бюджеттік бағдарламасы тиісті аумақтарды дамыту бағдарламасында айқындалған мақсаттармен, нысаналы индикаторлармен не мемлекеттік органның ережесінде айқындалған өкілеттіктермен өзара байланысқан жергілікті бюджет шығыстарының бағытын айқындайды.
      3. Бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі бюджеттік бағдарламаны жылжымалы негiзде жыл сайын жоспарлы кезеңге әзiрлейдi және тікелей және түпкілікті нәтиженің көрсеткіштерін, жоспарлы кезеңге жоспарланатын бюджет қаражатының көлемін қамтиды.»;
      4-тармақ алынып тасталсын;
      11 және 12-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:
      «11. Бюджеттік бағдарлама стратегиялық жоспардың, аумақтарды дамыту бағдарламасының мақсаттарына және (немесе) бюджеттік бағдарламаның түпкілікті нәтижесіне қол жеткізуге бағытталған бюджет қаражатын жұмсау бағыттарын нақтылайтын кіші бағдарламаларға бөлінуі мүмкін.
      Әртүрлі көздер есебінен қаржыландырылатын бюджеттік бағдарламалар үшін қаржыландыру көздерінің әрқайсысы үшін бюджеттік кіші бағдарлама бөлінеді.
      12. Стратегиялық жоспардың немесе аумақты дамыту бағдарламасының мақсатына, бірыңғай түпкілікті нәтижеге қол жеткізу үшін мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету, күрделі шығыстарды жүзеге асыру, бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыру жолымен бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыру, трансферттер мен бюджеттік субсидиялар беру жөніндегі шығындар көрсетілген шығындарды жекелеген кіші бағдарламаларға бөле отырып, бір бюджеттік бағдарламаға біріктірілуі мүмкін.»;
      13-тармақтың 8) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:
      «8) бюджеттiк бағдарламаның түпкілікті нәтижелері;»;
      15-тармақта:
      6) тармақша мынадай редакцияда жазылсын:
      «6) «Бюджеттік бағдарламаның түрі» деген жолда:
      «мемлекеттік басқару деңгейіне байланысты» деген жол бойынша бюджеттік бағдарламаны мынадай түрлерінің бірі көрсетіледі:
      республикалық;
      облыстық, республикалық маңызы бар қаланың, астананың;
      аудандақ (қалалық);
      қаладағы ауданның, аудандық маңызы бар қаланың, кенттің, ауылдың, ауылдық округтің бюджеттік бағдарламалары;
      «мазмұнына байланысты» деген жол бойынша бюджеттік бағдарламаның мынандай түрлерінің бірі көрсетіледі:
      мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету;
      трансферттер мен бюджеттік субсидиялар беру;
      бюджеттік кредиттер беру;
      бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыру;
      күрделі шығыстарды жүзеге асыру;
      мемлекет міндеттемелерін орындау;
      нысаналы салым салу;
      нысаналы аударым;
      «іске асыру тәсіліне қарай» деген жолда не бөлінетін бюджеттік бағдарлама көрсетіледі;
      «ағымдағы/даму» деген жолда ағымдағы бюджеттік бағдарлама не бюджеттік даму бағдарламасы көрсетіледі;
      Мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын мемлекеттік қызметтерді көрсету, күрделі шығыстарды жүзеге асыру, бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыру жолымен бюджеттік инвестицияларды жүзеге асыру, трансферттер мен бюджеттік субсидиялар беру жөніндегі шығындарды қамтитын бағдарламалар бойынша «мазмұнына байланысты», «ағымдағы/даму» деген жолдар бойынша бюджеттік бағдарламаның түрі көрсетілмейді;»;
      8), 9) және 10) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:
      «8) «Бюджеттiк бағдарламаның түпкілікті нәтижелері» деген жолда бюджеттік бағдарламалардың стратегиялық жоспардың мақсатына сандық өлшенетін қол жеткізуі көрсеткіштері, аумақтарды дамыту бағдарламасын және (немесе) бюджеттік бағдарламаның, мемлекеттік органның қол жеткізуі шартталған тікелей нәтижелер көрсетіледі.
      Егер бюджеттік бағдарлама стратегиялық жоспардың бір мақсатына сәйкес болса, онда бюджеттік бағдарламаның түпкілікті нәтижесі ретінде стратегиялық жоспардың осы мақсатының нысаналы индикаторы көрсетіледі.
      Бюджеттiк бағдарламаның нәтижелері:
      анық, айқын және нақты болуы тиiс;
      оның сандық көрсеткіштері мен оған қол жеткізу күнін (кезеңін) (белгілі бір уақыт аралығында, жоспарлы кезеңнің соңында, жоспарлы кезеңнің жылдары бойынша бөліністе) айқындау жолымен бюджеттік бағдарламаны іске асырудың сапалы қорытындысын көрсетуі тиіс;
      мемлекеттік органдардың стратегиялық жоспарларынды не аумақтарды дамыту бағдарламаларын айқындалған нысаналы индикаторлармен өзара байланысады;
      абсолютті, салыстырмалы немесе пайыздық шамалармен беріледі және ақшалай шамада көрсетіле алмайды.
      Мемлекеттік мекемелердің мемлекеттік функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыру және олардан туындайтын, тұрақты сипаттағы мемлекеттік қызметтерді көрсету жөніндегі қызметін қамтамасыз етуге бағытталған бюджеттік бағдарламалар бойынша олардың түпкілікті нәтижелерін көрсетпестен анықтауға жол беріледі.
      Қазақстан Республикасы Үкіметінің немесе жергілікті атқарушы органдардың резервтерін және шартты түрде қаржыландырылатын шығыстарды пайдалануға бағытталған бюджеттік бағдарламларды қоспағанда, бөлінетін бюджеттік бағдарламаның түпкілікті нәтижелері бюджеттік бағдарламаны бөлетін бюджеттік бағдарлама әкімшісінің бюджеттік бағдарламасында көрсетіледі.
      Қазақстан Республикасының Үкіметі мен жергілікті атқарушы органдардың резервтерін пайдалануға бағытталған бөлінетін бюджеттік бағдарламалардың түпкілікті нәтижелері осы бөлінетін бюджеттік бағдарламалар есебінен қаражат алатын бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламасында көрсетіледі.
      Қазақстан Республикасының Үкіметі мен жергілікті атқарушы органдардың резервтерін пайдалануға бағытталған бөлінетін бюджеттік бағдарламаларды бөлетін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері, сондай-ақ шартты түрде қаржыландырылатын шығыстар үшін түпкілікті нәтижелер көрсетілмейді.
      9) «Бюджеттiк бағдарламаның сипаттамасы (негiздемесі)» деген жолда сипаттамада жоспарланатын бюджет қаражатының стратегиялық жоспарларда немесе не тиісті аумақтарды дамыту бағдарламасында айқындалған мақсаттармен, нысаналы индикаторлармен не мемлекеттік орган туралы ережеде айқындалған өкілеттіктермен өзара байланыстылығы ашып көрсетіледі.
      Бюджеттiк бағдарламаның сипаттамасы (негiздемесі) бюджеттік бағдарламаның жоспарланып отырған бюджет қаражатының негіздемелерін, сондай-ақ ағымдағы қаржы жылының сомасынан ауытқу себептерін қамтуы тиіс.
      Бюджеттiк бағдарламаның сипаттамасы (негiздемесі) бюджеттік бағдарламаның нәтіжесіне қол жеткізу әдістері пен тәсілдерін қамтуы мүмкін, сондай-ақ барынша қысқа, айқын және нақты болуы тиiс;
      10) «Бюджеттік бағдарлама бойынша шығыстар» деген кестеде есептік деректер бойынша алдыңғы қаржы жылының, ағымдағы қаржы жылының және жоспарлы кезеңге арналған жылдар бойынша бөлінісінде бюджеттік бағдарламаның теңгемен көрсетілген шығыстардың жиынтық сомасы көрсетіледі»;
      12), 13) және 14) тармақшалар мынадай редакцияда жазылсын:
      «12) «Бюджеттік кіші бағдарламаның түрі» деген жолда мазмұнына байланысты бюджеттік кіші бағдарламаның түрі көрсетіледі, сондай-ақ ағымдағы кіші бюджеттiк бағдарлама не кіші бюджеттiк даму бағдарламасы көрсетіледі;
      13) «Бюджеттік бағдарламаның сипаттамасы (негіздеме)» деген жолда кіші бағдарламаның қысқаша сипаттамасы және бюджеттік бағдарламаның мақсаты мен міндетіне қол жеткізуге кіші бағдарламаның іске асырылуының ықпал етуін бағалау келтіріледі.
      Бюджеттiк кіші бағдарламаның сипаттамасы (негiздемесі) бюджеттік бағдарламаның сипаттамасын (негiздемесін) қайталамауы тиіс.
      Бюджеттік бағдарламада кіші бағдарламалар болмаған жағдайда, бюджеттік бағдарламада бұл жол көрсетілмейді;
      14) «Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi» деген кестеде қол жеткізілуі осы функцияларды, өкілеттіктерді жүзеге асыратын немесе қызмет көрсететін мемлекеттік органның қызметіне толық тәуелді болатын, көзделген бюджет қаражаты шегінде атқарылатын мемлекеттік функциялар, өкілеттіктер мен көрсетілетін қызметтер көлемінің санмен өлшенетін сипаттамасы көрсетіледі.
      Бюджеттік бағдарламада кіші бағдарламалар болған жағдайда, бұл кесте әрбір кіші бағдарлама бойынша толтырылады.
      Тiкелей нәтиже көрсеткiштерi:
      есептік деректер бойынша есепті қаржы жылы, ағымдағы қаржы жылы бойынша және жылдар бойынша бөлінісінде жоспарлы кезеңге көрсетіледі;
      объективті түрде мемлекеттік орган қызметінің нәтижелерін көрсетеді және бюджеттік бағдарлама басшысының жетекшілік ететін саласына сәйкес келеді;
      бюджеттік бағдарламада көзделген бюджет қаражаты есебінен жоспарлы кезеңнің белгілі бір қаржы жылында қол жеткізу болжанатын мемлекеттік орган қызметінің барлық нәтижелерін қамтиды;
      бюджеттік бағдарламаның мақсатымен өзара байланысады;
      абсолюттік шамалармен көрсетіледі. Тiкелей нәтиже көрсеткiштерiн салыстырмалы немесе пайыздық шамалармен, ақшалай көрсеткіште көрсетуге жол берілмейді.
      Бөлінетін, оның ішінде Қазақстан Республикасы Үкіметі мен жергілікті атқарушы органдардың резервтерін пайдалануға бағытталған бюджеттік бағдарламаның тікелей нәтижелері бөлінетін бюджеттік бағдарламалар есебінен қаражат алатын бюджеттік бағдарламалар әкімшісінің бюджеттік бағдарламасында көрсетіледі.
      Қазақстан Республикасы Үкіметі мен жергілікті атқарушы органдардың резервтерін пайдалануға бағытталған бөлінетін бюджеттік бағдарламаларды бөлетін бюджеттік бағдарламалар әкімшілері, сондай-ақ шартты түрде қаржыландырылатын шығыстар үшін тікелей нәтижелер көрсеткіштері көрсетілмейді.
      Бюджет қаражаты есебінен бірлесіп қаржыландыруды көздейтін бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бойынша тікелей нәтижелер қарыз шарттының, гранттар туралы келісімдердің талаптарына сәйкес айқындалады;»;
      мынадай мазмұндағы 18-1-тармақпен толықтырылсын:
      «18-1. Бюджетті нақтылау немесе түзету кезінде бюджет қаражаты жаңа бюджеттік бағдарламалар бойынша бөлінген жағдайда осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен жүзеге асырылады.»;
      24-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:
      «24. Бюджетті түзету және нақтылау кезінде мемлекеттік және бюджеттік жоспарлау жөнiндегi орталық уәкiлеттi органдармен және (немесе) мемлекеттiк жоспарлау жөнiндегi жергiлiктi уәкiлеттi органдармен келісім бойынша бюджеттік бағдарламаларды қаржыландыру көлемі және нәтижелер көрсеткіштері өзгерген жағдайда Қазақстан Республикасының Президенті республикалық бюджет туралы заңға өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы заңға қол қойғаннан кейін немесе жергілікті бюджет туралы мәслихат шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы мәслихат шешімі бекітілгеннен кейін немесе тиісті бюджетті түзету туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің, жергілікті атқарушы органдардың қаулылары мен өзге де нормативтік құқықтық актілер қабылданғаннан кейін он жұмыс күні ішінде бюджеттік бағдарламалар қайта бекітіледі.»;
      2-қосымшада «Бюджеттiк бағдарламаның міндеті (түпкілікті нәтиже)» деген жол мынадай редакцияда жазылсын:
      «Бюджеттiк бағдарламаның түпкілікті нәтижелері;».
      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Бюджет саясаты департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:
      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде мемлекеттiк тiркелуiн;
      2) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және «Әділет» ақпараттық-құқықтық жүйесінде, сондай-ақ Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін Республикалық құқықтық ақпарат орталығына ресми жариялауға оның көшірмелерін баспа және электрондық түрде жіберуді;
      3) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын;
      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы бұйрықтың 2-тармағының 1), 2) және 3) тармақшаларымен көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.
      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика вице-министріне жүктелсін.
      4. Осы бұйрық мемлекеттік тіркелген күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
      Ұлттық экономика министрінің
      міндетін атқарушы                     М. Құсайынов

      «КЕЛІСІЛДІ»
      Қазақстан Республикасының
      Қаржы министрі
      ____________ Б. Сұлтанов
      2015 жылғы 25 қараша

О внесении изменений и дополнения в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 декабря 2014 года № 195 "Об утверждении Правил разработки и утверждения (переутверждения) бюджетных программ (подпрограмм) и требований к их содержанию"

Приказ и.о. Министра национальной экономики Республики Казахстан от 25 ноября 2015 года № 715. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 декабря 2015 года № 12505

      ПРИКАЗЫВАЮ:
      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 декабря 2014 года № 195 «Об утверждении Правил разработки и утверждения (переутверждения) бюджетных программ (подпрограмм) и требований к их содержанию» (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 10176, опубликованный в информационно-правовой системе «Әділет» 13 марта 2015 года) следующие изменения и дополнение:
      в Правилах разработки и утверждения (переутверждения) бюджетных программ (подпрограмм) и требованиях к их содержанию, утвержденных указанным приказом:
      пункты 2 и 3 изложить в следующей редакции:
      «2. Бюджетная программа администратора республиканских бюджетных программ, разрабатывающего стратегический план, определяет направление расходов республиканского бюджета, взаимоувязанное с целями, определенными в стратегическом плане.
      Бюджетная программа администратора республиканских бюджетных программ, не разрабатывающего стратегический план, определяет направление расходов республиканского бюджета, взаимоувязанное с полномочиями, определенными в положении о государственном органе.
      Бюджетная программа администратора местных бюджетных программ определяет направление расходов местного бюджета, взаимоувязанное с целями, целевыми индикаторами, определенными в соответствующей программе развития территории либо с полномочиями, определенными в положении о государственном органе.
      3. Бюджетная программа разрабатывается на плановый период ежегодно на скользящей основе администратором бюджетных программ и содержит показатели прямого и конечного результатов, объемы планируемых бюджетных средств на плановый период.»;
      пункт 4 исключить;
      пункты 11 и 12 изложить в следующей редакции:
      «11. Бюджетная программа может подразделяться на подпрограммы, конкретизирующие направления расходования бюджетных средств, нацеленные на достижение цели стратегического плана, программы развития территории, и (или) конечного результата бюджетной программы.
      Для бюджетных программ, финансируемых за счет разных источников, бюджетная подпрограмма выделяется для каждого из источников финансирования.
      12. Для достижения цели стратегического плана или программы развития территории, единого конечного результата затраты по осуществлению государственных функций, полномочий и оказанию вытекающих из них государственных услуг, осуществлению капитальных расходов, осуществлению бюджетных инвестиций посредством реализации бюджетных инвестиционных проектов, предоставлению трансфертов и бюджетных субсидий могут объединяться в одну бюджетную программу с выделением указанных затрат в отдельные подпрограммы.»;
      подпункт 8) пункта 13 изложить в следующей редакции:
      «8) конечные результаты бюджетной программы;»;
      в пункте 15:
      подпункт 6) изложить в следующей редакции:
      «6) в строке «Вид бюджетной программы»:
      по строке «в зависимости от уровня государственного управления» указывается один из следующих видов бюджетной программы:
      республиканские;
      областные, города республиканского значения, столицы;
      районные (городские);
      бюджетные программы района в городе, города районного значения, поселка, села, сельского округа;
      по строке «в зависимости от содержания» указывается один из следующих видов бюджетной программы:
      осуществление государственных функций, полномочий и оказание вытекающих из них государственных услуг;
      предоставление трансфертов и бюджетных субсидий;
      предоставление бюджетных кредитов;
      осуществление бюджетных инвестиций;
      осуществление капитальных расходов;
      выполнение обязательств государства;
      вложение целевого вклада;
      целевое перечисление;
      по строке «в зависимости от способа реализации» указывается индивидуальная бюджетная программа либо распределяемая;
      по строке «текущая/развитие» указывается текущая бюджетная программа либо бюджетная программа развития;
      по бюджетным программам, включающим затраты по осуществлению государственных функций, полномочий и оказанию вытекающих из них государственных услуг, осуществлению капитальных расходов, осуществлению бюджетных инвестиций посредством реализации бюджетных инвестиционных проектов, предоставлению трансфертов и бюджетных субсидий, вид бюджетной программы по строкам «в зависимости от содержания», «текущая/развития» не указывается;»;
      подпункты 8), 9) и 10) изложить в следующей редакции:
      «8) в строке «Конечные результаты бюджетной программы» указываются показатели бюджетной программы, количественно измеряющие достижение цели стратегического плана, программы развития территории и (или) бюджетной программы, обусловленные достижением прямых результатов деятельности государственного органа.
      Если бюджетная программа соответствует одной цели стратегического плана, то в качестве конечных результатов бюджетной программы указываются целевые индикаторы данной цели стратегического плана.
      Конечные результаты бюджетной программы:
      должны быть ясными, четкими и конкретными;
      должны отражать качественный итог реализации бюджетной программы путем определения его количественного показателя и конкретной даты (периода) его достижения (за определенный промежуток времени, на конец планового периода, в разбивке по годам планового периода);
      взаимоувязываются с целевыми индикаторами, определенными в стратегических планах государственных органов либо в программах развития территорий;
      выражаются в абсолютных, относительных или процентных величинах и не могут отражаться в денежном выражении.
      По бюджетным программам, направленным на обеспечение деятельности государственных учреждений по осуществлению государственных функций, полномочий и оказанию вытекающих из них государственных услуг, имеющих постоянный характер, конечные результаты определяются без указания их показателей.
      Конечные результаты распределяемой бюджетной программы указываются в бюджетной программе администратора бюджетных программ, распределяющего распределяемую бюджетную программу, за исключением бюджетных программ, направленных на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, и условно финансируемых расходов.
      Конечные результаты распределяемых бюджетных программ, направленных на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, указываются в бюджетной программе администратора бюджетных программ, получающего средства за счет данных распределяемых бюджетных программ.
      Администраторы бюджетных программ, распределяющие распределяемые бюджетные программы, направленные на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, а также для условно финансируемых расходов, конечные результаты не указывают;
      9) в строке «Описание (обоснование) бюджетной программы» раскрывается взаимоувязка планируемых бюджетных средств с целями, целевыми индикаторами, определенными в стратегическом плане или соответствующей программе развития территории, либо с полномочиями, определенными в положении о государственном органе.
      Описание (обоснование) бюджетной программы должно содержать обоснования планируемых бюджетных средств бюджетной программы, а также причины отклонения от сумм текущего финансового года.
      Описание (обоснование) бюджетной программы может содержать способы и методы достижения цели бюджетной программы и должно быть предельно кратким, четким и конкретным;
      10) в таблице «Расходы по бюджетной программе» указывается итоговая сумма расходов по бюджетной программе в тысячах тенге предыдущего финансового года по отчетным данным, текущего финансового года и в разбивке по годам на плановый период;»;
      подпункты 12), 13) и 14) изложить в следующей редакции:
      «12) в строке «Вид бюджетной подпрограммы» указывается вид бюджетной подпрограммы в зависимости от содержания, а также указывается текущая бюджетная подпрограмма либо бюджетная подпрограмма развития;
      13) в строке «Описание (обоснование) бюджетной подпрограммы» излагается краткое описание подпрограммы и оценка влияния реализации подпрограммы на достижение цели и конечных результатов бюджетной программы.
      Описание (обоснование) бюджетной подпрограммы не должно дублировать описание (обоснование) бюджетной программы.
      В случае отсутствия в бюджетной программе подпрограмм данная строка в бюджетной программе не отражается;
      14) в таблице «Показатели прямого результата» указываются количественно измеримые характеристики объема выполняемых государственных функций, полномочий и оказываемых государственных услуг в пределах предусмотренных бюджетных средств, достижение которых полностью зависит от деятельности государственного органа, осуществляющего данные функции, полномочия или оказывающего услуги.
      В случае наличия в бюджетной программе подпрограмм данная таблица заполняется по каждой подпрограмме.
      Показатели прямого результата:
      указываются по отчетному финансовому году по отчетным данным, текущему финансовому году и в разбивке по годам на плановый период;
      объективно отображают результаты деятельности государственного органа и подпадают в сферу, курируемую руководителем бюджетной программы;
      охватывают все результаты деятельности государственного органа, которые предполагается достичь в определенном финансовом году планового периода за счет бюджетных средств, предусмотренных в бюджетной программе;
      взаимоувязываются с целью бюджетной программы;
      выражаются в абсолютных величинах и не могут отражаться в относительных или процентных величинах, а также в денежном выражении.
      Прямые результаты распределяемых бюджетных программ, в том числе направленных на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, указываются в бюджетных программах администраторов бюджетных программ, получающих средства за счет распределяемых бюджетных программ.
      Администраторы бюджетных программ, распределяющие распределяемые бюджетные программы, направленные на использование резервов Правительства Республики Казахстан или местных исполнительных органов, а также для условно финансируемых расходов, показатели прямых результатов не указывают.
      По бюджетным программам (подпрограммам), предусматривающим софинансирование за счет средств бюджета, прямые результаты определяются в соответствии с условиями договоров займа, соглашений о грантах;»;
      дополнить пунктом 18-1 следующего содержания:
      «18-1. Разработка и утверждение бюджетных программ в случае выделения бюджетных средств по новым бюджетным программам при уточнении или корректировке бюджета осуществляется в порядке, установленном настоящими Правилами.»;
      пункт 24 изложить в следующей редакции:
      «24. Бюджетные программы переутверждаются в случае изменения их объемов финансирования и показателей результатов при уточнении или корректировке бюджета в течение десяти рабочих дней после дня подписания Президентом Республики Казахстан закона о внесении изменений и (или) дополнений в закон о республиканском бюджете или утверждения решения маслихата о внесении изменений и дополнений в решение маслихата о местном бюджете или принятия постановлений Правительства Республики Казахстан, местных исполнительных органов и иных нормативных правовых актов о корректировке соответствующего бюджета по согласованию с центральными уполномоченными органами по государственному и бюджетному планированию и (или) местными уполномоченными органами по государственному планированию.»;
      в Приложении 2 строку «Задача бюджетной программы (конечный результат)» изложить в следующей редакции:
      «Конечные результаты бюджетной программы:».
      2. Департаменту бюджетной политики Министерства национальной экономики Республики Казахстан обеспечить в установленном законодательством порядке:
      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии в печатном и электронном виде на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и информационно-правовой системе «Әділет», а также в Республиканский центр правовой информации для внесения в эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;
      3) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов;
      4) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства национальной экономики Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2) и 3) пункта 2 настоящего приказа.
      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.
      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его государственной регистрации.

      Исполняющий обязанности
      Министра национальной экономики
      Республики Казахстан                       М. Кусаинов

      «СОГЛАСОВАН»
      Министр финансов
      Республики Казахстан
      ___________ Б. Султанов
      25 ноября 2015 года