Квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит жүргізу және квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит бойынша аудиторлық қорытынды ұсыну қағидаларын бекіту туралы

Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2015 жылғы 30 қарашадағы № 21-НҚ нормативтік қаулысы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 29 желтоқсанда № 12595 болып тіркелді.

      "Аудиторлық қызмет туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 18-3-бабына сәйкес Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасы ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспе жаңа редакцияда - ҚР Жоғары аудиторлық палатасының 20.02.2023 № 7-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) нормативтік қаулысымен.

      1. Қоса беріліп отырған Квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит жүргізу және квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит бойынша аудиторлық қорытынды ұсыну қағидалары бекітілсін.

      2. Заң бөлімі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы нормативтік қаулының Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы нормативтік қаулы Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның мерзімді баспасөз басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде ресми жариялануға жіберілуін;

      3) осы нормативтік қаулының Есеп комитетінің интернет-ресурсына орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Нормативтік қаулының орындалуын бақылау Есеп комитетінің аппарат басшысына жүктелсін.

      4. Осы нормативтік қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Төраға

Қ. Жаңбыршин

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Қаржы министрі

      _______________ Б. Сұлтанов

      2015 жылғы "___" __________

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      _______________ Е. Досаев

      2015 жылғы "___" __________



  Республикалық бюджеттің
атқарылуын бақылау жөніндегі
есеп комитетінің
2015 жылғы 30 қарашадағы
№ 21-НҚ нормативтік қаулысымен
бекітілген

Квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит жүргізу және квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит бойынша аудиторлық қорытынды беру қағидалары

      Ескерту. Қағида жаңа редакцияда - Республикалық бюжеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 01.08.2017 № 9-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) нормативтік қаулысымен

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит жүргізу және квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит бойынша аудиторлық қорытынды беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Аудиторлық қызмет туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 18-3-бабына, "Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы" Қазақстан Республикасының Заңына (бұдан әрі – Мемлекеттік аудит туралы заң) сәйкес әзірленді және квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит жүргізу және квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит бойынша аудиторлық қорытынды берудің тәртібін айқындайды.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Жоғары аудиторлық палатасының 20.02.2023 № 7-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) нормативтік қаулысымен.

      2. Осы Қағидаларда қолданылатын негізгі ұғымдар, терминдер:

      1) квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит (бұдан әрі – арнайы мақсаттағы аудит) – квазимемлекеттік сектор субъектілерінің бюджет қаражатын пайдалану мәселесі бойынша аудит;

      2) квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит бойынша аудиторлық қорытынды (бұдан әрі – аудиторлық қорытынды) – осы Қағидаларда көзделген талаптарға сәйкес, бюджет қаражатын пайдалану мәселелері бойынша квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудиттің нәтижелері бойынша жасалған жазбаша ресми құжат;

      3) квазимемлекеттік сектордың аудиттелетін субъектісі (бұдан әрі – аудиттелетін субъекті) – өзіне қатысты арнайы мақсаттағы аудит жүргізілетін және бюджет қаражатының түпкілікті алушысы болып табылатын квазимемлекеттік сектор субъектісі.

2-тарау. Квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит жүргізу тәртібі

      3. Арнайы мақсаттағы аудит аудиттелетін қаражатты қамтудың жалпы сомасы республикалық бюджет туралы заңда белгіленген және тиісті қаржы жылының 1 қаңтарында қолданыста болған, бір жылда пайдаланылған айлық есептік көрсеткіштің кемінде жиырма мың еселенген мөлшері кезінде аудиттелетін субъектінің бастамасы негізінде (ерікті түрде) жүргізіледі.

      Квазимемлекеттік сектор субъектілері:

      1) бюджеттік кредиттер;

      2) қарыздар (мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген қарыздар, сондай-ақ мемлекет кепілгерлігімен тартылатын қарыздар);

      3) бюджеттік инвестициялар (заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыру және (немесе) ұлғайту, бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыру жолымен мемлекет активтерін құру және (немесе) дамыту);

      4) мемлекеттік концессиялық міндеттемелер;

      5) байланысты гранттар;

      6) өз қызметін мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, денсаулық сақтау саласында жүзеге асыратын қазыналық кәсіпорындарды, сондай-ақ тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсететін ұйымдар мен қорғаныстық тапсырысты іске асыратын ұйымдарды қоспағанда, мемлекеттік тапсырма және мемлекеттік тапсырыс түріндегі бюджет қаражатын пайдаланған кезде аудиторлық қорытындыда бюджет қаражатының қозғалысы бюджеттік бағдарлама әкімшісінен бастап, бюджет қаражатын түпкілікті алушыға дейін көрсетіледі.

      Арнайы мақсаттағы аудит аудиттелетін субъекті (тапсырыс беруші) мен Қазақстан Республикасының аудиторлық қызмет, мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау туралы заңнамасында белгіленген талаптарға сәйкес келетін аудиторлық ұйым арасында жасалған арнайы мақсаттағы аудит жүргізу туралы шарт негізінде жүргізіледі.

      Аудит типі Мемлекеттік аудит туралы заңның 3-бабына қарай аудиттелетін субъекті (тапсырыс беруші) мен аудиторлық ұйым арасында жасалған шарттың талаптарымен айқындалады.

      Ескерту. 3-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Жоғары аудиторлық палатасының 21.11.2023 № 19-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) нормативтік қаулысымен.

      4. Арнайы мақсаттағы аудит егер жүргізілген мемлекеттік аудитпен осы Қағидалардың 3-тармағында көрсетілген бюджет қаражатының пайдаланылуы қамтылған болса, мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының аудитімен (бюджет қаражатын пайдалану мәселелері бойынша ішкі аудит қызметтері жүргізген аудитті қоспағанда) қамтылған кезеңге жүргізілмейді.

      5. Алдағы кезеңге арналған аудит объектілерін айқындау кезінде және мемлекеттік аудиттің және қаржылық бақылаудың аудиторлық іс-шараларын жүргізу кезінде тәуекелдерді басқару жүйесінде есепке алу үшін Қазақстан Республикасының Жоғары аудиторлық палатасын (бұдан әрі – Жоғары аудиторлық палата) және аудиторлық қызмет саласын реттеуді және аудиторлық және кәсіби аудиторлық ұйымдардың аудиторлық қызметін бақылауды жүзеге асыратын уәкілетті органды арнайы мақсаттағы аудит жүргізу туралы ақпараттандыру мынадай тәртіппен жүзеге асырылады:

      1) арнайы мақсаттағы аудит жүргізуді жоспарлау туралы – аудиттелетін субъектілер жыл сайын жоспарланатын жылдың алдындағы жылдың 1 қарашасына дейін.

      Бұл ретте, акционері мемлекет болып табылатын ұлттық басқарушы холдингтердің, ұлттық холдингтердің, ұлттық компаниялардың еншілес және тәуелді заңды тұлғаларына хабарлама шоғырландырылып жіберіледі;

      2) аудиттің басталғаны туралы – аудиторлық ұйым арнайы мақсаттағы аудит жүргізу туралы жасалған шарттың күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Жоғары аудиторлық палатасының 21.11.2023 № 19-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) нормативтік қаулысымен.

      6. Арнайы мақсаттағы аудитті аудиторлық қызмет туралы заңнамада, Мемлекеттік аудит туралы заңда, мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау стандарттарында көзделген талаптарды сақтай отырып, аудиторлық ұйымның басшысы бекіткен аудит бағдарламасына сәйкес аудиторлық ұйым жүргізеді.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Жоғары аудиторлық палатасының 20.02.2023 № 7-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) нормативтік қаулысымен.

      7. Арнайы мақсаттағы аудит жүргізуге арналған шартты орындау кезінде аудиторлық ұйымның алған мәліметтері, мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарына ұсынылатын мәліметтерді қоспағанда, коммерциялық құпияны құрайды.

      8. Арнайы мақсаттағы аудитті "Аудиторлық қызмет туралы" Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 20 қарашадағы Заңының 24-бабында көзделген шектеулерді ескере отырып, аудиторлық қызметті жүзеге асыруға лицензиясы бар аудиторлық ұйым жүргізеді.

3-тарау. Квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы
аудиттің нәтижелерін ұсыну тәртібі

      9. Арнайы мақсаттағы аудиттің нәтижелері бойынша осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша аудиторлық қорытынды жасалады.

      10. Аудиторлық қорытынды үш данада жасалады, оған біліктілік куәлігінің нөмірі мен берілген күнін көрсете отырып аудитор-орындаушы қол қояды, оның жеке мөрімен куәландырылады.

      Аудиторлық қорытынды аудиторлық ұйым басшысының бекітуіне жатады және ұйымның мөрімен куәландырылады.

      Аудиторлық қорытындының бір данасын аудитор-орындаушы танысу үшін аудиттелетін субъектіге ресми хатпен ұсынады.

      11. Аудиттелетін субъекті арнайы мақсаттағы аудиттің нәтижелерімен келіспеген жағдайда, аудиторлық қорытындыны алған күннен бастап он жұмыс күні ішінде анықталған бұзушылықтардың әрбір тармағы бойынша аудиттелетін субъектінің тиісті түсіндірмелерін және (немесе) қарсылықтарын аудиттелетін субъектінің бірінші басшысының қолының қойылуымен аудиторлық ұйымға ұсынады.

      12. Аудиторлық ұйымның Жоғары аудиторлық палатаға аудиторлық қорытындыны бекіткен күннен бастап он бес жұмыс күні ішінде жіберетін оның үшінші данасына аудиторлық қорытындының ажырамас бөлігі болып табылатын құжаттардың қажетті көшірмелері, аудитор жүргізген есептеулер, аудит бағдарламасының көшірмесі, аудиттелетін субъектінің жазбаша түсіндірмелері мен (немесе) қарсылықтары және оларға аудиторлық ұйымның жауаптары, арнайы мақсаттағы аудит барысында анықталған алшақтықтар бойынша басқа да материалдар, сондай-ақ аудиттелетін субъектінің қызметіндегі бұзушылықтар мен кемшіліктер қоса беріледі.

      Ескерту. 12-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Жоғары аудиторлық палатасының 20.02.2023 № 7-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) нормативтік қаулысымен.

      13. Жоғары аудиторлық палата осы Қағидалардың 12-тармағына сәйкес, аудиторлық ұйым ұсынған құжаттарды Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының бірыңғай дерекқорына орналастырады.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Жоғары аудиторлық палатасының 20.02.2023 № 7-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) нормативтік қаулысымен.

      14. Жоғары аудиторлық палата арнайы мақсаттағы аудиттің қорытындысы бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес оның нәтижелерін бақылауды жүзеге асырады.

      Ескерту. 14-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Жоғары аудиторлық палатасының 20.02.2023 № 7-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) нормативтік қаулысымен.

  Квазимемлекеттік сектор
субъектілеріне арнайы
мақсаттағы аудит жүргізу және
квазимемлекеттік сектор
субъектілеріне арнайы
мақсаттағы аудит бойынша
аудиторлық қорытынды
беру қағидаларына
қосымша

      Нысан

  Бекітемін:___________________
____________________________
(Аудиторлық ұйым
басшысының Т.А.Ә.
(болған жағдайда) қолы,
аудиторлық ұйымның атауы,
мөрдің орны (болған жағдайда),
лицензияның №, берілген күні)

Квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит жүргізу бойынша аудиторлық қорытынды

      Ескерту. Қосымша жаңа редакцияда - ҚР Жоғары аудиторлық палатасының 20.02.2023 № 7-НҚ (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) нормативтік қаулысымен.

      __________________________             ___________________

      (жасалған орны)                               (күні)

      Аудиторлық ұйым,____________________________________________________

      (аудиторлық ұйымның атауы, бизнес-сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрі – БСН)

      ______________________________________________________________________

      квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит жүргізуге арналған 20__ жылғы "__" _____ шарттың негізінде Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2015 жылғы 30 қарашадағы № 21-НҚ нормативтік қаулысымен бекітілген Квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит жүргізу және квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит бойынша аудиторлық қорытынды ұсыну қағидаларына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12595 болып тіркелген) және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік құқықтық актілеріне сәйкес ___________________ қатысты (заңды тұлға-резидент атауы, бизнес-сәйкестендіру нөмірі) квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит (бұдан әрі – аудит) жүргізілді және оның қорытындысы бойынша 20__жылғы "__" ______және 20__ жылғы "__" _______ аралығындағы кезең үшін квазимемлекеттік сектор субъектілеріне арнайы мақсаттағы аудит жүргізу бойынша аудиторлық қорытынды (бұдан әрі – аудиторлық қорытынды) жасалды.

      Аудит басталды ______________ Аудит аяқталды ___________

      (күні)                        (күні)

      Аудиттің мақсаты: ______________________________________________

      Аудиттің мәні: __________________________________________________

      _______________________________________________________________

      (бюджет қаражаты бюджеттік бағдарламалар мен кіші бағдарламалар бөлінісінде, бюджеттік кредиттер, қарыздар (мемлекеттік және мемлекет кепілдік берген қарыздар, сондай-ақ мемлекет кепілгерлігімен тартылатын қарыздар), бюджеттік инвестициялар (заңды тұлғалардың жарғылық капиталдарын қалыптастыру және (немесе) ұлғайту, бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыру жолымен мемлекет активтерін құру және (немесе) дамыту), мемлекеттік концессиялық міндеттемелер, байланысты гранттар, мемлекеттік тапсырмалар, қазынашылық кәсіпорындарды, сондай-ақ тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемін көрсететін ұйымдар мен қорғаныстық тапсырысты іске асыратын ұйымдарды қоспағанда, мемлекеттік тапсырыс көрсетіледі):

      Аудиттелетін субъектінің байланыс телефондары: телефондар, факс: ___________

      ______________________________________________________________________

      Аудит барысында ұсынылған құжаттар тізбесі:

      ______________________________________________________________________

      Аудит барысында аудиторлық ұйым сұратқан, бірақ ұсынылмаған құжаттар тізбесі:

      ______________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________

      1. Аудиттелетін субъекті туралы жалпы мәліметтер

      1. Заңды тұлғаның мемлекеттік тіркелуі/қайта тіркелуі туралы куәлік (анықтама): тіркеу нөмірі ___, берілген күні _________ жылғы "__" ________________________________

      ____________________________________________________________________

      2. Ұйымдық-құқықтық нысаны: _________________________________________

      3. Меншік түрі:_______________________________________________________

      4. Халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына (бұдан әрі – ХҚЕС) көшу туралы мәліметтер:

      ___________________________________________________________________

      ________________________________________ (Иә/Жоқ, ХҚЕС-ке көшкен күні, негізі)

      5. Құрылтайшылар (қатысушылар):_____________________________________

      __________________________________________________________________

      (Құрылтайшылардың (қатысушылардың) Т.А.Ә. (болған жағдайда), жеке сәйкестендiру нөмiрi (бұдан әрі – ЖСН), заңды тұлғаның құрылтайшының атауы, БСН, жарғылық капиталдың сомасы, қатысу үлесі %-бен)

      6. Аудиттелетін субъектінің мекенжайы (заңды):_______________________

      Пошта индексі:___________________________________________________

      Облыс/Аудан:____________________________________________________

      Қала/Аудан:_____________________________________________________

      Кент/Ауыл:______________________________________________________

      Көше/Шағынаудан:_______________________________________________

      Үйдің нөмірі:____________________________________________________

      Пәтер/бөлме/офис:_______________________________________________

      Аудиттелетін субъектінің мекенжайы (нақты):

      ____________________________________________________________________

      Пошта индексі: __________________________________________________

      Облыс/Аудан:____________________________________________________

      Қала/Аудан:_____________________________________________________

      Кент/Ауыл:______________________________________________________

      Көше/Шағынаудан:_______________________________________________

      Үйдің нөмірі:____________________________________________________

      Пәтер/Бөлме/офис:_______________________________________________

      7. Аудитпен қамтылған кезеңде болған лауазымды адамдар:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (басшының Т.А.Ә. (болған жағдайда), ЖСН-ы, кезең, бухгалтердің ЖСН-ы, кезең)

      8. Банк шоттары туралы мәліметтер: ________________________________

      (банктің атауы, БСН, БСК, шот №, валюта шотының түрі, ашылған және жабылған күні)

      9. Бюджет қаражатын пайдалану мәселелері бойынша алдыңғы аудит (бақылау) туралы мәліметтер (тексеру (аудит) мәні аудиторлық ұйым жүргізген аудит мәнімен сәйкес келетін басқа мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының және құқық қорғау органдарының бұрын қамтыған мәселелері бойынша ғана қысқаша мәліметтер, аудиттелетін субъектінің мемлекеттік аудит объектісі ретінде қабылдаған, анықталған бұзушылықтарды жою жөніндегі шаралар көрсетіледі. Мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының бақылауда тұрған қаулылары (нұсқамалары) бойынша орындау мерзімі өткен тапсырмалық тармақтар бойынша шаралар көрсетіледі), соңғы үш жылдағы қаржылық есептілік аудиті туралы мәліметтер (№, күні, аудиторлық ұйымның атауы, аудитордың Т.А.Ә. (болған жағдайда), мекенжайы, аудитордың байланыс телефондары)

      _________________________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      (актінің №, күні, аудиторлық ұйымның атауы, орындаушының Т.А.Ә. (болған жағдайда), аудиттің (бақылаудың) жүргізілген орны, кезеңі және түрі, бұзушылықтар сомасы, бұзушылықтарды жою үшін қабылданған шаралар, аудитордың байланыс телефондары)

      10. Қызметтің нақты түрлері туралы мәліметтер:______________________

      11. Қайта ұйымдастыру туралы мәліметтер:__________________________

      12. Филиалдар және өкілдіктер туралы мәліметтер: ____________________

      ________________________________________________

      13. Аудиттелетін субъект оларда меншік иесі (қатысушы) болып табылатын, заңды тұлғалар туралы мәліметтер:__________________________________________________________

      ______________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________

      14. Есеп саясатының болуы: _________________________________________

      (Иә/Жоқ)

      2. Аудит мәліметтері

      Осы аудитпен мыналар анықталды: _________________________________

      __________________________________________________________________

      Аудиттің мақсатына қол жеткізілгендігін растау үшін жеткілікті, жүргізілген аудит нәтижелері туралы мәліметтер көрсетіледі. Аудит бағдарламасының мәселелеріне жауаптар белгіленеді, бұл ретте Аудит бағдарламасының әрбір мәселесінің атауы көрсетіледі.

      Аудит бағдарламасының мәселелеріне жауаптар толық, дәл, объективті және қысқа баяндалады. Аудиттелетін субъект қызметінің тексерілетін мәселелер бойынша нәтижелері аудиторлық қорытындының қосымшаларында толық ақпаратты көрсете отырып, аудиторлық қорытындыда жалпылама түрде белгіленеді.

      Аудит мәселелері бойынша бұзушылықтар, кемшіліктер, соның ішінде нормативтік құқықтық актілер, құқықтық коллизиялар арасындағы қайшылықтармен және (немесе) құзыреттің болмауымен немесе жеткіліксіз болуымен, өкілеттіктердің қайталануымен, басқа ұйымдармен өзара іс-қимыл тетігінің болмауымен байланысты бұзушылықтар мен кемшіліктер анықталған жағдайда, әрбір бұзушылық (кемшілік) фактісі жалғасу тәртібімен нөмірленеді және ережелері бұзылған нормативтік және құқықтық актілер, соның ішінде ішкі актілердің баптарына, тармақтарына және тармақшаларына сілтеме жасай отырып, бұзушылықтың (кемшіліктің) сипаты мен түрі баяндалып, оларды жою жөніндегі ұсынымдар көрсетіліп жеке тармақпен белгіленеді (1-тармақ, 2-тармақ және т.б.) және тиісті бұзушылыққа (кемшілікке) дәлел болатын құжаттар көрсетіледі. Егер Аудит бағдарламасының мәселесі бойынша талдамалық сипатқа ие мәселелерден басқа бұзушылықтар (кемшіліктер) анықталмаса, онда қысқаша ақпарат келтіріледі және "Бағдарлама мәселесі (атауы) тексерілді. Бұзушылықтар (кемшіліктер) анықталған жоқ" деген жазба жасалады. Аудиторлық қорытындыға тексеруге жатқызылған құжаттар тізбесі олардың деректемелері көрсетіле отырып қоса беріледі.

      Аудиторлық қорытындыға қосымша ретінде ресімделетін мынадай кестелер толтырылады:

      1) 1-кесте. Аудитпен қамтылған бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) орындалуы туралы ақпарат;

      2) 2-кесте. Аудитпен қамтылған бюджеттік кредиттердің орындалуы туралы ақпарат;

      3) 3-кесте. Аудитпен қамтылған байланысты гранттардың орындалуы туралы ақпарат;

      4) 4-кесте. Концессиялық (мемлекеттік концессиялық міндеттемелер) және инвестициялық жобалардың орындалуы және қымбаттауы туралы, сондай-ақ құрылыс жұмыстарының орындалған (қабылданған) көлемдері және құрылыс объектілерін пайдалануға берудің уақтылылығы туралы ақпарат;

      5) 5-кесте. Квазимемлекеттік сектор субъектісінің жарғылық капиталын толықтыруға бөлінген бюджет қаражатының пайдаланылуы туралы мәліметтер.

      Аудиторлар аудиторлық қорытындының қосымшалары болып табылатын өзге де қажетті кестелерді жасауы мүмкін. Аудиторлық қорытындыдағы аталған қосымшаларға сілтемелердің болуы міндетті.

      3. Аудиттелетін субъекті туралы деректер

      1. Аудиттелетін субъектінің тауарларын, жұмыстары мен көрсетілетін қызметтерін сату бойынша жылдық табыс және жалпы айналым:

      _________________________________________________________________

      _________________________________________________________________

      2. Аудиттелетін субъектінің сатып алған тауарлары, жұмыстары және көрсетілетін

      қызметтері: ________________________________________________

      _______________________________________________________________

      3. Қызметкерлер саны және олардың табыстарының есептелген сомалары:

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      4. Аудиттелетін субъектінің мемлекеттік сатып алуға қатысуы туралы мәліметтер:

      ______________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      5. Аудит (бақылау) нәтижелері бойынша аудиттелетін субъектіге қатысты мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау органдарының анықтаған, бұрын жойылмаған бұзушылықтар мен кемшіліктер және аудит барысында оларды жою жөнінде қабылданған шаралар:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      6. Аудиттелетін субъектінің касса, банк шоттары және фискальды жадысы бар бақылау-кассалық машиналары бойынша ақша қаражатының бюджеттік бағдарлама әкімшісінен бюджет қаражатын түпкілікті алушыға дейінгі қозғалысы:

      ____________________________________________________________________

      (шот №, шот валютасы, айналымдар, күнтізбелік жыл басындағы және соңындағы сальдо)

      7. Аудит барысында аудиттелетін субъектінің контрагенттері бойынша жіберілген сұрау салулардың нәтижелері:__________________________________________________________ ____________________________________________________________________

      8. Бюджет қаражатын пайдалану мәселесі бойынша уәкілетті органдар мен ұйымдарға жіберілген сұрау салулардың нәтижелері:__________________________________________________________

      ________________________________________________________________

      9. Аудиттелетін субъектінің аудит барысындағы экспорттық-импорттық операциялары жөніндегі ақпарат:_____________________________________________________________

      __________________________________________________________________

      (сыртқы экономикалық қызметке қатысушының атауы, тиісті салықтық кезеңдер бойынша кедендік құнның жалпы сомасы (объектілер саны)

      10. Аудиттелетін субъектінің жалған кәсіпорындармен жасалған операцияларының бар-жоғы туралы, айыппұлдар (әкімшілік және т.б.), сот субъект кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру ниетінсіз жасаған деп таныған, сот жарамсыз деп таныған мәмілелер туралы, тіркелуін сот жарамсыз деп таныған контрагенттермен жасалған, жарамсыз деп танылған операциялар туралы ақпарат, әрекетсіз деп танылған контрагенттермен жасалған операциялар туралы мәліметтер:________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (заңды тұлғаның атауы, ЖСН/БСН, сот актілерінің №, күні, әрекетсіз салық төлеушілерді тану және контрагенттер бойынша операциялардың сомалары)

      11. Аудиттелетін субъектінің дебиторлық және кредиторлық берешегі туралы ақпарат:

      _______________________________________________________________

      _______________________________________________________________

      (жеке тұлғаның немесе дара кәсіпкердің Т.А.Ә. (болған жағдайда), заңды тұлғаның атауы, ЖСН/БСН, айналымдар, тиісті кезеңдердің басындағы және соңындағы сальдо)

      12. Аудиттелетін субъектінің шарттары мен мәмілелеріндегі (цессиялар, талаптарын беру, өзара есепке жатқызу, қарсы талаптарды есепке жатқызу, борышты кешу, бас тарту, жаңалық, орындауға мүмкiндiк болмағандықтан мiндеттеменiң тоқтатылуы және) тұлғаларды ауыстыру және міндеттемелерді тоқтату туралы мәліметтер: ___________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      13. Аудиттелетін субъектінің резидент еместермен операциялары бойынша мәліметтер:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (резидент еместердің Т.А.Ә. (болған жағдайда), атауы, шарттың (келісімшарттың) нөмірі және күні, есептелген және төленген кірістердің сомасы)

      14. Бюджет қаражатын пайдалану бойынша қылмыс ретінде жазаланатын әрекеттердің белгілері туралы мәліметтер:__________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      15. Қосымша мәліметтер:_________________________________________

      ____________________________________________________________________

      16. Аудит барысында қабылданған шаралар. Аудиттелетін субъектінің аудит барысында анықталған бұзушылықтарды (кемшіліктерді) жою бойынша қабылдаған шаралары туралы мәліметтер көрсетіледі (салықтарды, айыппұлдарды, өсімпұлдарды жете есептеу, негізсіз пайдаланылған қаражатты бюджетке өтеу, бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік бойынша қаражатты қалпына келтіру, тауарларды, жұмыстарды және көрсетілетін қызметтерді жеткізушілердің шарттық міндеттемелерін орындауы, аудиттелетін субъектінің лауазымды адамдарына қолданылған тәртіптік жазалау шаралары және басқалары).

      17. Аудиторлық қорытындыға қосымша ____ парақ.

      Аудит жүргізген адамдар:_________________________________________

      ____________________________________________________________________

      (Аудитор-орындаушылардың Т.А.Ә. (болған жағдайда), қолы, аудиторлардың мөрі, біліктілік куәлігінің №, берілген күні)

      Аудиторлық қорытындыны: ______________________________________ __________________________________________________________алдым

      (Аудиттелетін субъектінің не (немесе) оның өкілінің Т.А.Ә.болған жағдайда), қолы, күні)

      Аудиторлық қорытынды аудиттелген субъектіге табыс етілді: _________

      _______________________________________________________________________

      (Аудиторлық ұйымның лауазымды адамының Т.А.Ә. (болған жағдайда), қолы, күні)

      Аудиторлық қорытынды аудиттелген субъектіге жіберілді:

      _______________________________________________________________________

      _______________________________________________________________________

      (оның жіберілгенін және (немесе) қолма-қол, хабарламасы бар тапсырыс хатпен алу фактісін растайтын құжат).

      18. Аудиторлық қорытынды нөмірленеді, тігіледі және аудитордың мөрімен бекітіледі.

      19. Қосымшалар:

      1) аудит нәтижелері бойынша анықталған бұзушылықтар мен кемшіліктер тізілімі (міндетті түрде) (Республикалық бюджеттің атқарылуын бақылау жөніндегі есеп комитетінің 2020 жылғы 30 шілдедегі № 6-НҚ нормативтік қаулысымен бекітілген Сыртқы мемлекеттік аудит және қаржылық бақылау жүргізу қағидаларына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21070 болып тіркелген) 17-қосымшаға сай нысан бойынша;

      2) тиісінше куәландырылған құжаттардың көшірмелері, бұзушылық (кемшілік) фактілерін растайтын анықтамалар, кестелер, фотосуреттер;

      3) функционалдық және лауазымдық міндеттеріне қарай, жол берілген бұзушылықтарға (кемшіліктерге) қатысы бар адамдардың жазбаша түсіндірмелері (қажет болған жағдайда);

      4) бақылау өлшемі және тексеріп қарау актілері (оларды жасаған жағдайда);

      5) зерттеулердің (сынақтардың), сараптамалардың қорытындылары, хаттамалардың көшірмелері, аудиттің нәтижелеріне байланысты басқа құжаттар немесе олардың көшірмелері (оларды жасаған жағдайда);

      6) сараптамалық қорытындылар (сарапшылар тартылған жағдайда);

      7) мемлекеттік қызметті алушылардың қанағаттанушылығы тұрғысынан халыққа сауалнама жүргізу нәтижелері (жүргізілген жағдайда);

      8) ақы төлеу фактісін растайтын құжаттар (аудит барысында қаражатты өтеген (қалпына келтірген) жағдайда): төлем тапсырмалары (түбіртектер, чектер); тізімдемелер, ордерлер, өкімхаттар; мемлекеттік аудит объектісінің ақы төлеу фактісін растайтын (түсіндіретін) жазбаша түсіндірмелері (шығыс нөмірі мен күні көрсетілген ресми бланкте);

      9) аудиторлық қорытындының танысуға жіберілген (тапсырылған) күнін растайтын құжат (көшірме) (қорытындының танысуға қабылданғандығы туралы аудит объектісінің мөртабаны болмаған жағдайда);

      10) Аудиттелген субъектінің Аудиторлық қорытындыға түсініктемесі және (немесе) қарсылығы (егер ондайлар болса).

      Ескертпе: Арнайы мақсаттағы аудиттің аудиторлық қорытындысындағы ақпарат бөлінген бюджет қаражатының, соның ішінде мемлекет активтерінің шеңберінде көрсетіледі.

  20 жылғы " "
Аудиторлық қорытындыға
1-қосымша

1-кесте. Аудитпен қамтылған бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың) орындалуы туралы ақпарат (мың теңге)

Р/с №

Бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың), ерекшеліктердің атауы

Бюджеттік бағдарлама әкімшісінің бюджет жобасына бюджеттік өтінім бойынша қаражат қажеттілігі

Даму жоспарының жыл басына бекітілген сомасы

Бекітілген соманың бюджеттік өтінім қажеттілігінен ауытқуы (+;-)

Даму жоспарының жыл соңына түзетілген (нақтыланған) сомасы

Жыл қорытындысы бойынша төленген міндеттемелер

Түзетілген (нақтыланған) сома мен төленген міндеттемелер арасындағы ауытқу, қаражаттың игерілмеу себептерін көрсету

Жыл қорытындысы бойынша нақты шығыстар

Төленген міндеттемелердің жыл қорытындысы бойынша нақты жүргізілген шығыстардан ауытқу себептері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10












Бюджеттік бағдарлама









кіші бағдарлама










Ерекшеліктер










Барлығы



















      Ескертпе:

      3-баған – даму жоспарының бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бөлінісіндегі жыл басына көзделген қаражаты;

      5-баған – даму жоспарының бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бөлінісіндегі жыл соңына көзделген қаражаты;

      6-баған – баланс деректері;

      7-баған – баланс деректері.

  20 жылғы " "
Аудиторлық қорытындыға
2-қосымша

2-кесте. Аудитпен қамтылған бюджеттік кредиттердің орындалуы туралы ақпарат (мың теңге)

Р/с №

Бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың), ерекшеліктердің атауы

Бюджеттік бағдарлама әкімшісінің бюджет жобасына бюджеттік өтінім бойынша қаражат қажеттілігі

Даму жоспарының жыл басына бекітілген сомасы

Бекітілген соманың бюджеттік өтінім қажеттілігінен ауытқуы (+;-)

Даму жоспарының жыл соңына түзетілген (нақтыланған) сомасы

Жыл қорытындысы бойынша төленген міндеттемелер

Түзетілген (нақтыланған) сома мен төленген міндеттемелер арасындағы ауытқу, қаражаттың игерілмеу себептерін көрсету

Жыл қорытындысы бойынша нақты шығыстар

Төленген міндеттемелердің жыл қорытындысы бойынша нақты жүргізілген шығыстардан ауытқу себептері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10












Бюджеттік бағдарлама









кіші бағдарлама










ерекшеліктер










Барлығы



















      Ескертпе:

      3-баған – даму жоспарының бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бөлінісіндегі жыл басына көзделген қаражаты;

      5-баған – даму жоспарының бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бөлінісіндегі жыл соңына көзделген қаражаты;

      6-баған – баланс деректері;

      7-баған – баланс деректері.

  20 жылғы " "
Аудиторлық қорытындыға
3-қосымша

3-кесте. Аудитпен қамтылған байланысты гранттарды пайдалану туралы ақпарат (мың теңге)

Р/с №

Бюджеттік бағдарламалардың (кіші бағдарламалардың), ерекшеліктердің атауы

Грантты пайдалану кезеңі

Өтінім бойынша қаражат қажеттілігі

Даму жоспарының жыл басына арналған бекітілген сомасы

Бекітілген соманың өтінім қажеттілігінен ауытқуы (+;-)

Даму жоспарының жыл соңына түзетілген (нақтыланған) сомасы

Пайдаланылған байланысты гранттар сомасы және оларды мақсаты

Түзетілген (нақтыланған) сома мен пайдаланылған байланысты гранттар арасындағы ауытқу, қаражаттың пайдаланылмау себептерін көрсету

Жыл қорытындысы бойынша нақты шығыстар

Пайдаланылған гранттардың жыл қорытындысы бойынша нақты жүргізілген шығыстардан ауытқу себептері

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11



































































      Ескертпе:

      5-баған – даму жоспарының бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бөлінісіндегі жыл басына көзделген қаражаты;

      6-баған – даму жоспарының бюджеттік бағдарламалар (кіші бағдарламалар) бөлінісіндегі жыл соңына көзделген қаражаты;

      7-баған – баланс деректері;

      8-баған – баланс деректері.

  20 жылғы " "
Аудиторлық қорытындыға
4-қосымша

4-кесте. Концессиялық (мемлекеттік концессиялық міндеттемелердің) және инвестициялық жобалардың орындалуы және қымбаттауы туралы, сондай-ақ құрылыс жұмыстарының орындалған (қабылданған) көлемдері және құрылыс объектілерін пайдалануға берудің уақтылылығы туралы ақпарат

Р/с №

Бюджеттік бағдарламаның (кіші бағдарламаның)/инвестициялық/ концессиялық жоба объектісінің/ атауы

Бекітілген инвестициялық/ концессиялық жобаның құны

Инвестициялық/ концессиялық жобаны іске асыру кезеңі

Соның ішінде

Мемлекеттік сараптама жасау бойынша құрылыстың сметалық құны (мың теңге)

Іске асыру кезеңі

Құрылысқа арналған сома

Басқа тауарларға, жұмыстарға және көрсетілетін қызметтерге арналған сома

құрылыстың нормативтік ұзақтығы

шарт бойынша

1

2

3

4

5

6

7

8

9

1.









2.

















      кестенің жалғасы

Құрылыстың шарттық құны (мың теңге)

Құрылыс басталғаннан бері орындалған (қабылданған) көлем (мың теңге)

Шартқа сай объектіні пайдалануға берудің жоспарланған мерзімі

Объектіні пайдалануға берудің нақты мерзімі

Объектілерді пайдалануға уақтылы бермеудің себептері

Құрылыстың қымбаттау сомасы

Құрылыстың қымбаттау себептері

10

11

12

13

14

15

16






















      кестенің жалғасы

Инвестициялық/концессиялық жобаға сәйкес тауарлардың, жұмыстардың және көрсетілетін қызметтердің құны

Соның ішінде жер учаскесінің негізгі құралдары

Соның ішінде материалдық емес активтер (бағдарламалық қамтамасыз ету және басқалары)

Шартқа сәйкес құны

Шартқа сәйкес тауарларды жеткізу, жұмыстарды орындау және қызметтерді көрсету мерзімі

Нақты шығыстар

Қымбат-тау сомасы

Қымбат-тау себептері

Тауарларды жеткізудің, жұмыстарды орындаудың және қызметтерді көрсетудің нақты мерзімі

Ауытқу себептері

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26



















































  20 жылғы " "
Аудиторлық қорытындыға
5-қосымша

5-кесте. Квазимемлекеттік сектор субъектісінің жарғылық капиталын толықтыруға бөлінген бюджет қаражатының пайдаланылуы туралы мәліметтер

Р/с №

Бюджеттік инвестициялардың қаржылық-экономикалық негіздемесі

Бюджет қаражаты қандай мақсаттарға бөлінді

Жарғылық капиталдың көзделген қаражаты

Жарғылық капиталдың бөлінген қаражатының нақты пайдаланылуы

Жарғылық капиталына мемлекеттің қатысуы арқылы бюджеттік инвестицияларға қол жеткізу нәтижелері

іс-шара

сома (мың теңге)

іс-шара

сома (мың теңге)

1

2

3

4

5

6

7

8

1.








...








      Ескертпе:

      2-баған – заңды тұлғалардың жарғылық капиталына бюджет қаражатын салудың негіздемесі, орындылығы және нәтижесін бағалау;

      3-баған – заңды тұлғаның жарғылық капиталын бюджет қаражатының есебінен ұлғайтуға қызметті дамыту немесе кеңейту мақсаттары үшін жол беріледі;

      4-баған – қаражатты қандай іс-шараларға пайдалану жоспарланды;

      5-баған – жоспарланған қаражат сомасы;

      6-баған – қаражат қандай іс-шараларға нақты пайдаланылды;

      7-баған – нақты шығыстар сомасы;

      8-баған – қаржылық-экономикалық негіздемеде көзделген мақсаттарға қол жеткізілді ме, бөлінген бюджет қаражатын оқшаулау фактілері.

Об утверждении Правил проведения аудита специального назначения субъектов квазигосударственного сектора и представления аудиторского заключения по аудиту специального назначения субъектов квазигосударственного сектора

Нормативное постановление Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 30 ноября 2015 года № 21-НҚ. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 29 декабря 2015 года № 12595.

      В соответствии со статьей 18-3 Закона Республики Казахстан "Об аудиторской деятельности" Высшая аудиторская палата Республики Казахстан ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      Сноска. Преамбула – в редакции нормативного постановления Высшей аудиторской палаты РК от 20.02.2023 № 7-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемые Правила проведения аудита специального назначения субъектов квазигосударственного сектора и представления аудиторского заключения по аудиту специального назначения субъектов квазигосударственного сектора.

      2. Юридическому отделу в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего нормативного постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего нормативного постановления в Министерстве юстиции Республики Казахстан его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего нормативного постановления на интернет-ресурсе Счетного комитета.

      3. Контроль за исполнением нормативного постановления возложить на руководителя аппарата Счетного комитета.

      4. Настоящее нормативное постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Председатель

К. Джанбурчин

      "СОГЛАСОВАНО"

      Министр финансов

      Республики Казахстан

      _____________ Б. Султанов

      "___" _______ 2015 года

      "СОГЛАСОВАНО"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      _______________ Е. Досаев

      "___ " ________ 2015 года

  Утверждены
нормативным постановлением
Счетного комитета по контролю
за исполнением республиканского
бюджета от 30 ноября 2015 года
№ 21-НҚ

Правила проведения аудита специального назначения субъектов квазигосударственного сектора и представления аудиторского заключения по аудиту специального назначения субъектов квазигосударственного сектора

      Сноска. Правила в редакции нормативного постановления Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского бюджета от 01.08.2017 № 9-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила проведения аудита специального назначения субъектов квазигосударственного сектора и представления аудиторского заключения по аудиту специального назначения субъектов квазигосударственного сектора (далее – Правила) разработаны в соответствии со статьей 18-3 Закона Республики Казахстан "Об аудиторской деятельности", Закона Республики Казахстан "О государственном аудите и финансовом контроле" (далее – Закон о государственном аудите) и определяют порядок проведения аудита специального назначения субъектов квазигосударственного сектора и представления аудиторского заключения по аудиту специального назначения субъектов квазигосударственного сектора.

      Сноска. Пункт 1 – в редакции нормативного постановления Высшей аудиторской палаты РК от 20.02.2023 № 7-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Основные понятия, термины, применяемые в настоящих Правилах:

      1) аудит специального назначения субъектов квазигосударственного сектора (далее – аудит специального назначения) – аудит по вопросу использования субъектами квазигосударственного сектора бюджетных средств;

      2) аудиторское заключение по аудиту специального назначения субъектов квазигосударственного сектора (далее – аудиторское заключение) – письменный официальный документ, составленный по результатам аудита специального назначения субъектов квазигосударственного сектора по вопросам использования бюджетных средств в соответствии с требованиями, предусмотренными настоящими Правилами;

      3) аудируемый субъект квазигосударственного сектора (далее – аудируемый субъект) – субъект квазигосударственного сектора, в отношении которого проводится аудит специального назначения и являющийся конечным получателем бюджетных средств.

Глава 2. Порядок проведения аудита специального назначения субъектов квазигосударственного сектора

      3. Аудит специального назначения проводится на инициативной основе аудируемого субъекта (в добровольном порядке) при общей сумме охвата аудируемых средств не менее двадцатитысячекратного размера месячного расчетного показателя, установленного законом о республиканском бюджете и действующего на 1 января соответствующего финансового года, использованных за год.

      В аудиторском заключении отражаются движения бюджетных средств от администратора бюджетной программы до конечного получателя бюджетных средств при использовании субъектами квазигосударственного сектора бюджетных средств в виде:

      1) бюджетных кредитов;

      2) займов (государственных и гарантированных государством займов, а также займов, привлекаемых под поручительство государства);

      3) бюджетных инвестиций (формирование и (или) увеличение уставных капиталов юридических лиц, создание и (или) развитие активов государства путем реализации бюджетных инвестиционных проектов);

      4) государственных концессионных обязательств;

      5) связанных грантов;

      6) государственного задания и государственного заказа за исключением казенных предприятий, осуществляющих свою деятельность в области дошкольного воспитания и обучения, здравоохранения, а также организаций, оказывающих гарантированный объем бесплатной медицинской помощи и организаций, реализующих оборонный заказ.

      Аудит специального назначения проводится на основе договора о проведении аудита специального назначения, заключенного между аудируемым субъектом (заказчиком) и аудиторской организацией, который соответствует требованиям, установленным законодательством Республики Казахстан об аудиторской деятельности, о государственном аудите и финансовом контроле.

      Тип аудита определяется условиями договора, заключенного между аудируемым субъектом (заказчиком) и аудиторской организацией исходя из статьи 3 Закона о государственном аудите.

      Сноска. Пункт 3 - в редакции нормативного постановления Высшей аудиторской палаты РК от 21.11.2023 № 19-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      4. Аудит специального назначения не проводится за период, охваченный аудитом органами государственного аудита и финансового контроля (за исключением аудита, проведенного службами внутреннего аудита по вопросам использования бюджетных средств) если проведенным государственным аудитом охвачено использование бюджетных средств, указанных в пункте 3 настоящих Правил.

      5. Информирование Высшей аудиторской палаты Республики Казахстан (далее – Высшая аудиторская палата) и уполномоченного органа, осуществляющего регулирование в области аудиторской деятельности и контроль за деятельностью аудиторских и профессиональных аудиторских организаций, о проведении аудита специального назначения осуществляется для учета в системе управления рисками при определении объектов аудита на предстоящий период и при проведении аудиторских мероприятий государственного аудита и финансового контроля в следующем порядке:

      1) о планировании проведения аудита специального назначения – аудируемыми субъектами ежегодно до 1 ноября года, предшествующего планируемому.

      При этом, по дочерним и зависимым юридическим лицам национальных управляющих холдингов, национальных холдингов, национальных компаний, акционером которых является государство, уведомление направляется консолидированно;

      2) о начале аудита – аудиторской организацией в течении пяти рабочих дней с начала даты заключения договора о проведении аудита специального назначения.

      Сноска. Пункт 5 - в редакции нормативного постановления Высшей аудиторской палаты РК от 21.11.2023 № 19-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. Аудит специального назначения проводится аудиторской организацией в соответствии с утвержденной руководителем аудиторской организации программой аудита с соблюдением требований, предусмотренных законодательством об аудиторской деятельности, Законом о государственном аудите, стандартами государственного аудита и финансового контроля.

      Сноска. Пункт 6 – в редакции нормативного постановления Высшей аудиторской палаты РК от 20.02.2023 № 7-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      7. Сведения, полученные аудиторской организацией при исполнении договора на проведение аудита специального назначения, составляют коммерческую тайну, за исключением сведений, представляемых органам государственного аудита и финансового контроля.

      8. Аудит специального назначения проводится аудиторской организацией имеющей лицензию на осуществление аудиторской деятельности, с учетом ограничений, предусмотренных статьей 24 Закона Республики Казахстан от 20 ноября 1998 года "Об аудиторской деятельности".

Глава 3. Порядок предоставления результатов аудита специального назначения субъектов квазигосударственного сектора

      9. По результатам аудита специального назначения составляется аудиторское заключение по форме согласно приложению к настоящим Правилам.

      10. Аудиторское заключение составляется в трех экземплярах, подписывается аудитором-исполнителем с указанием номера и даты выдачи квалификационного свидетельства, заверяется его личной печатью.

      Аудиторское заключение подлежит утверждению руководителем аудиторской организации и заверяется печатью организации.

      Один экземпляр аудиторского заключения официальным письмом предоставляется аудитором-исполнителем аудируемому субъекту для ознакомления.

      11. В течение десяти рабочих дней со дня получения аудиторского заключения аудируемым субъектом при несогласии с результатами аудита специального назначения представляются соответствующие комментарии и (или) возражения аудируемого субъекта по каждому пункту выявленных нарушений за подписью первого руководителя аудируемого субъекта в аудиторскую организацию.

      12. К третьему экземпляру аудиторского заключения, направляемого аудиторской организацией в Высшую аудиторскую палату в течение пятнадцати рабочих дней со дня его утверждения, прилагаются необходимые копии документов, расчеты, произведенные аудитором, копия программы аудита, письменные комментарии и (или) возражения аудируемого субъекта и ответы аудиторской организации на них, и другие материалы, по которым в ходе аудита специального назначения выявлены расхождения, а также нарушения и недостатки в деятельности аудируемого субъекта, являющиеся неотъемлемой частью аудиторского заключения.

      Сноска. Пункт 12 – в редакции нормативного постановления Высшей аудиторской палаты РК от 20.02.2023 № 7-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      13. Высшая аудиторская палата размещает документы, предоставленные аудиторской организацией в соответствии с пунктом 12 настоящих Правил, в Единой базе данных органов государственного аудита и финансового контроля.

      Сноска. Пункт 13 – в редакции нормативного постановления Высшей аудиторской палаты РК от 20.02.2023 № 7-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14. Высшая аудиторская палата по итогам аудита специального назначения осуществляет контроль его результатов в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      Сноска. Пункт 14 – в редакции нормативного постановления Высшей аудиторской палаты РК от 20.02.2023 № 7-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение к Правилам
проведения аудита
специального назначения
субъектов квазигосударственного
сектора и представления
аудиторского заключения
по аудиту специального
назначения субъектов
квазигосударственного сектора

      Сноска. Приложение – в редакции нормативного постановления Высшей аудиторской палаты РК от 20.02.2023 № 7-НҚ (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Форма
  Утверждаю:
__________________________
__________________________
__________________________
(Ф.И.О. (при его наличии)
руководителя аудиторской
организации, подпись,
наименование аудиторской
организации, место печати
(при наличии),
№, дата выдачи лицензии)

Аудиторское заключение по аудиту специального назначения субъектов квазигосударственного сектора

      _____________________________________________ ________________________
(место составления) (дата)
Аудиторской организацией, _____________________________________________
(наименование аудиторской организации, бизнес-идентификационный номер
(далее – БИН)
______________________________________________________________________
на основании договора на проведение аудита специального назначения субъектов
квазигосударственного сектора от "__" _____ 20__ года проведен аудит специального
назначения субъектов квазигосударственного сектора (далее – аудит) в отношении
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________,
(наименование юридического лица-резидента, БИН)
в соответствии с Правилами проведения аудита специального назначения субъектов
квазигосударственного сектора и представления аудиторского заключения по аудиту
назначения субъектов квазигосударственного сектора, утвержденными нормативным
постановлением Счетного комитета по контролю за исполнением республиканского
бюджета от 30 ноября 2015 года № 21-НҚ (зарегистрировано в Реестре
государственной регистрации нормативных правовых актов № 12595), и иными
нормативными правовыми актами Республики Казахстан, по итогам которого
составлено аудиторское заключение по аудиту специального назначения субъектов
квазигосударственного сектора (далее – аудиторское заключение) за период
с "__"_______ 20__ года по "__" _______20__ год.
Аудит начат _________________________
Аудит окончен _______________________
(дата) (дата)
Цель аудита:
____________________________________________________________________
Предмет аудита:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
(бюджетные средства указываются в разрезе бюджетных программ и подпрограмм,
бюджетные кредиты, займы (государственные и гарантированные государством
займы, а также займы, привлекаемые под поручительство государства), бюджетные
инвестиции (формирование и (или) увеличение уставных капиталов юридических лиц,
создание и (или) развитие активов государства путем реализации бюджетных
инвестиционных проектов), государственные концессионные обязательства,
связанные гранты, государственные задания, государственный заказ за исключением
казенных предприятий, а также организаций, оказывающих гарантированный объем
бесплатной медицинской помощи и реализующих оборонный заказ охваченные аудитом):
Контактные телефоны аудируемого субъекта: телефоны, факс:
_______________________________________________________________________
Перечень документов, предоставленные в ходе аудита: ________________________
________________________________________________________________________
Перечень запрошенных аудиторской организацией документов,
но не предоставленных в ходе аудита:
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________

1. Общие сведения об аудируемом субъекте

      1. Свидетельство (справка) о государственной регистрации/перерегистрации
юридического лица: регистрационный номер ___, дата выдачи "__" ______ года.
2. Организационно-правовая форма: ________________________________________
3. Вид собственности: ____________________________________________________
4. Сведения о переходе на международные стандарты финансовой отчетности
(далее – МСФО):
________________________________________________________________________
(Да/Нет, дата перехода на МСФО, основание)
5. Учредители (участники):
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии) учредителей (участников) индивидуальный
идентификационный номер (далее – ИИН), наименование юридического лица
учредителя БИН, сумма уставного капитала, доля участия в %)
6. Адрес аудируемого субъекта (юридический):
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Почтовый индекс: ________________________________________________________
Область/район: ___________________________________________________________
Город/Район: _____________________________________________________________
Поселок/Село: ____________________________________________________________
Улица/Микрорайон:
_________________________________________________________________________
Номер дома: ______________________________________________________________
Квартира/комната/офис: ____________________________________________________
Адрес аудируемого субъекта (фактический): ___________________________________
Почтовый индекс: __________________________________________________________
Область/район: ____________________________________________________________
Город/Район: ______________________________________________________________
Поселок/Село: _____________________________________________________________
Улица/Микрорайон: ________________________________________________________
Номер дома: _______________________________________________________________
Квартира/комната/офис: _____________________________________________________
7. Должностными лицами в периоде охваченной аудитом являлись: ________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии) руководителя, ИИН, период, ИИН бухгалтер, период)
8. Сведения о банковских счетах: _____________________________________________
(наименование банка, БИН, БИК, № счета, вид счета валюты, дата открытия и закрытия)
9. Сведения о предыдущем аудите (контроле) по вопросам использования бюджетных
средств (указываются краткие сведения только по вопросам, охваченным ранее
другими органами государственного аудита и финансового контроля
и правоохранительными органами, предмет проверки (аудита) которых совпадает
с предметом аудита, проводимого аудиторской организацией, меры по устранению
выявленных нарушений, принятые аудируемым субъектом в качестве объекта
государственного аудита. По находящимся на контроле постановлениям
(предписаниям) органов государственного аудита и финансового контроля
указываются меры по порученческим пунктам с истекшими сроками исполнения),
сведения об аудите финансовой отчетности за последние три года (№, дата,
наименование аудиторской организации, Ф.И.О. (при его наличии) аудитора, адрес,
контактные телефоны аудитора
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
(№, дата акта, наименование аудиторской организации, Ф.И.О. (при его наличии)
исполнителя, место проведения, период и вид аудита (контроля), сумма нарушений,
принятые меры для устранения нарушений, контактные телефоны аудитора)
10. Сведения о фактических видах деятельности: _____________________________
11. Сведения о реорганизации: _____________________________________________
12. Сведения о филиалах и представительствах: _______________________________
13. Сведения о юридических лицах, в которых аудируемый субъект является
собственником (участником): _______________________________________________
_________________________________________________________________________
14. Наличие учетной политики: _____________________________________ (Да/Нет)

2. Сведения аудита

      Настоящим аудитом установлено следующее: _________________________________
_________________________________________________________________________
Указываются сведения о результатах проведенного аудита, достаточные для
подтверждения того, что цель аудита достигнута. Фиксируются ответы на вопросы
Программы аудита, при этом указывается наименование каждого вопроса Программы аудита.
Ответы на вопросы программы аудита излагаются полно, точно, объективно и
лаконично. Результаты деятельности аудируемого субъекта по проверяемым вопросам
в аудиторском заключении фиксируются в обобщенном виде с указанием детальной
информации в приложениях к аудиторскому заключению.
В случае выявления нарушений, недостатков, в том числе связанных
с противоречиями между нормативными правовыми актами, правовыми коллизиями
и (или) отсутствием или недостаточной компетенцией, дублированием полномочий,
отсутствием механизма взаимодействия с другими организациями, по вопросам
аудита каждый факт нарушения (недостатка) нумеруется в сквозном порядке и
фиксируется отдельным пунктом (пункт 1., пункт 2. и так далее) с отражением
рекомендаций по их устранению, описанием характера и вида нарушения (недостатка)
со ссылкой на статьи, пункты и подпункты нормативных и правовых актов, в том
числе внутренних актов, положения которых нарушены, с указанием документов,
которые служат доказательством соответствующего нарушения (недостатка). Если
по вопросу Программы аудита, за исключением вопросов аналитического характера,
нарушения (недостатки) не выявлены, то приводится краткая информация и делается
запись: "Вопрос программы (наименование) проверен. Нарушения (недостатки)
не установлены.". К аудиторскому заключению прилагается перечень подвергнутых
проверке документов с указанием их реквизитов.
Заполняются следующие таблицы, которые оформляются как приложения
к аудиторскому заключению:
1) таблица 1. Информация по исполнению бюджетных программ (подпрограмм)
охваченных аудитом;
2) таблица 2. Информация по исполнению бюджетных кредитов, охваченных аудитом;
3) таблица 3. Информация по исполнению связанных грантов, охваченных аудитом;
4) таблица 4. Информация по исполнению и удорожанию концессионных
(государственных концессионных обязательств) и инвестиционных проектов, а также
о выполненных (принятых) объемах строительных работ и своевременности сдачи
в эксплуатацию объектов строительства;
5) таблица 5. Сведения об использовании бюджетных средств, выделенных
на пополнение уставного капитала субъекта квазигосударственного сектора.
Аудиторами могут быть составлены и иные необходимые таблицы к аудиторскому
заключению, являющиеся приложениями к нему. Ссылки на указанные приложения
в аудиторском заключении обязательны.

3. Данные об аудируемом субъекте

      1. Годовой доход и общий оборот по реализации товаров, работ и услуг аудируемого субъекта:
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
2. Приобретенные товары, работы и услуги аудируемого субъекта: ________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
3. Количество работников и начисленные суммы их доходов: _____________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
4. Сведения об участии аудируемого субъекта в государственных закупках:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
5. Ранее не устраненные нарушения и недостатки, выявленные органами
государственного аудита и финансового контроля, в отношении аудируемого субъекта
по результатам аудита (контроля) и принятые меры по их устранению в ходе аудита:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
6. Движение денежных средств по кассе, банковским счетам и контрольно –кассовым
машинам с фискальной памятью аудируемого субъекта от администратора
бюджетной программы до конечного получателя бюджетных средств
__________________________________________________________________________
(№ счета, валюта счета, обороты, сальдо на начало и на конец календарного года)
7. Результаты направленных запросов по контрагентам аудируемого субъекта в ходе аудита:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
8. Результаты направленных запросов уполномоченным органам и организациям
по вопросу использования бюджетных средств:
__________________________________________________________________________
9. Информация по экспортно-импортным операциям аудируемого субъекта в ходе аудита:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
(наименование участника внешнеэкономической деятельности, общая сумма
таможенной стоимости (количество объектов) за соответствующие налоговые периоды)
10. Информация о наличии операции аудируемого субъекта со лжепредприятиями,
о штрафах (административных и др.), сделках, признанных судом совершенным
субъектом без намерения осуществления предпринимательской деятельности,
расходов по сделке, признанной судом недействительной, об операциях
с контрагентами, регистрация которых признана судом недействительной, сведения
об операциях с контрагентами, признанные бездействующими:
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
(наименование юридического лица, ИИН/БИН, №, даты судебных актов, признания
бездействующих налогоплательщиков и суммы операции по контрагентам)
11. Информация о дебиторской и кредиторской задолженности аудируемого субъекта:
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии) физического лица или индивидуального предпринимателя,
наименование юридического лица, ИИН/БИН, обороты, сальдо на начало и на конец
соответствующих периодов)
12. Сведения о перемене лиц и прекращении обязательств в договорах и сделках
(цессии, уступках требований, взаимозачете, зачет встречных требований, прощение
долга, отступное, новация, прекращение обязательства невозможностью исполнения)
аудируемого субъекта:
__________________________________________________________________________
13. Сведения по операциям с нерезидентами аудируемого субъекта: _______________
__________________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), наименование нерезидентов, номер и дата договора
(контракта), сумма начисленных и выплаченных доходов)
14. Сведения о признаках уголовно наказуемых деяний по использованию бюджетных
средств: __________________________________________________________________
15. Дополнительные сведения: _______________________________________________
16. Меры, принятые в ходе аудита. Указываются сведения о мерах, принятых
аудируемым субъектом по устранению нарушений (недостатков), выявленных в ходе
аудита (доначисление налогов, штрафов, пени, возмещение необоснованно
использованных средств в бюджет, восстановление средств по бухгалтерскому учету
и финансовой отчетности, выполнение поставщиками товаров, работ и услуг
договорных обязательств, мерах дисциплинарного взыскания, принятых
к должностным лицам аудируемого субъекта, и другие).
17. Приложение к аудиторскому заключению на ____ листах.
Лица, проводившие аудит: ___________________________________________________
__________________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии), аудиторов-исполнителей, подпись, печать аудиторов,
№, дата выдачи квалификационного свидетельства)
Аудиторское заключение получил (-а):
__________________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии) аудируемого субъекта и (или) представителя, подпись, дата)
Аудиторское заключение вручено аудируемому субъекту:
__________________________________________________________________________
(Ф.И.О. (при его наличии) должностного лица аудиторской организации, подпись, дата)
Аудиторское заключение отправлено аудируемому субъекту:
__________________________________________________________________________
(документ, подтверждающий факт отправки и (или) получения, нарочно, заказным
письмом с уведомлением).
18. Аудиторское заключение пронумеровывается, прошнуровывается и скрепляется
печатью аудитора.
19. Приложения:
1) реестр выявленных нарушений и недостатков по результатам аудита
(в обязательном порядке) (по форме согласно приложению 17 к Правилам проведения
внешнего государственного аудита и финансового контроля, утвержденным
нормативным постановлением Счетного комитета по контролю за исполнением
республиканского бюджета от 30 июля 2020 года № 6-НҚ (зарегистрировано в Реестре
государственной регистрации нормативных правовых актов № 21070);
2) копии документов, заверенные соответствующим образом, справки, таблицы,
фотографии, подтверждающие факты нарушений (недостатков);
3) письменные объяснения лиц, имеющих отношение к допущенным нарушениям
(недостаткам), исходя из функциональных и должностных обязанностей
(при необходимости);
4) акты контрольных обмеров и осмотров (в случае их составления);
5) заключения исследований (испытаний), экспертиз, копии протоколов, другие
документы или их копии, связанные с результатами аудита (в случае их составления);
6) экспертные заключения (в случае привлечения экспертов);
7) результаты анкетирования населения с точки зрения удовлетворенности
получателей государственных услуг (в случае проведения);
8) документы, подтверждающие факт оплаты (в случае возмещения (восстановления)
средств в ходе аудита): платежные поручения (квитанции, чеки); ведомости, ордера,
наряды; письменные пояснения объекта государственного аудита, подтверждающие
(поясняющие) факт оплаты (на официальном бланке с исходящим номером и датой);
9) документ (копия), подтверждающая дату направления (вручения) аудиторского
заключения на ознакомление (в случае отсутствия штампа объекта аудита о принятии
заключения на ознакомление);
10) комментарии и (или) возражения аудируемого субъекта к Аудиторскому
заключению (если таковые имеются).
Примечание:
Информация в аудиторском заключении аудита специального назначения отражается
в рамках выделенных бюджетных средств, в том числе и активов государства.

  Приложение 1
к Аудиторскому заключению
от "__" _____ 20_года

Таблица 1. Информация об исполнении бюджетных программ (подпрограмм), охваченных аудитом (тысяч тенге)

№ п/п

Наименование бюджетных программ (подпрограмм), специфик

Потребность средств по бюджетной заявке к проекту бюджета администратора бюджетной программы

Утвержденная сумма плана развития на начало года

Отклонение утвержденной суммы от потребности бюджетной заявки (+;-)

Скорректированная (уточненная) сумма плана развития на конец года

Оплаченные обязательства по итогам года

Отклонение между скорректированной (уточненной) суммой и оплаченными обязательствами, указать причины неосвоения средств

Фактические расходы по итогам года

Причины отклонения оплаченных обязательств от фактически произведенных расходов по итогам года

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10












Бюджетная программа









подпрограмма










специфики










Всего



















      Примечание:
графа 3 – предусмотренные средства плана развития в разрезе бюджетных программ (подпрограмм) на начало года;
графа 5 – предусмотренные средства плана развития в разрезе бюджетных программ (подпрограмм) на конец года;
графа 6 – данные баланса;
графа 7 – данные баланса.

  Приложение 2
к Аудиторскому заключению
от "__" _____ 20_года

Таблица 2. Информация об исполнении бюджетных кредитов, охваченных аудитом

  (тысяч тенге)

№ п/п

Наименование бюджетных программ (подпрограмм), специфик

Потребность средств по бюджетной заявке к проекту бюджета администратора бюджетной программы

Утвержденная сумма плана развития на начало года

Отклонение утвержденной суммы от потребности бюджетной заявки (+;-)

Скорректированная (уточненная) сумма плана развития на конец года

Оплаченные обязательства по итогам года

Отклонение между скорректированной (уточненной) суммой и оплаченными обязательствами, указать причины неосвоения средств

Фактические расходы по итогам года

Причины отклонения оплаченных обязательств от фактически произведенных расходов по итогам года

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10












Бюджетная программа









подпрограмма










специфики










Всего



















      Примечание:
графа 3 – предусмотренные средства плана развития в разрезе бюджетных
программ (подпрограмм) на начало года;
графа 5 – предусмотренные средства плана развития в разрезе бюджетных
программ (подпрограмм) на конец года;
графа 6 – данные баланса;
графа 7 – данные баланса.

  Приложение 3
к Аудиторскому заключению
от "__" _____ 20_года

Таблица 3. Информация об использовании связанных грантов, охваченных аудитом

  (тысяч тенге)

№ п/п

Наименование грантов (наименование бюджетных программ (подпрограмм), специфик

Период использования гранта

Потребность средств по заявке

Утвержденная сумма плана развития на начало года

Отклонение утвержденной суммы от потребности заявки (+;-)

Скорректированная (уточненная) сумма плана развития на конец года

Сумма и назначение использованных связанных грантов

Отклонение между скорректированной (уточненной) суммой и использованными связанными грантами, указать причины неиспользования

Фактические расходы по итогам года

Причины отклонения использованных связанных грантов от фактически произведенных расходов по итогам года

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11
























































      Примечание:
графа 5 – предусмотренные средства плана развития в разрезе бюджетных программ (подпрограмм) на начало года;
графа 6 – предусмотренные средства плана развития в разрезе бюджетных программ (подпрограмм) на конец года;
графа 7 – данные баланса;
графа 8 – данные баланса.

  Приложение 4
к Аудиторскому заключению
от "__" _____ 20_года

Таблица 4. Информация об исполнении и удорожании Концессионных (государственных концессионных обязательств) и инвестиционных проектов, а также о выполненных (принятых) объемах строительных работ и своевременности сдачи в эксплуатацию объектов строительства

№ п/п

Наименование бюджетной программы (подпрограммы) / объекта инвестиционного /концессионного проекта

Стоимость утвержденного инвестиционного /концессионного проекта

Период реализации инвестиционного /концессионного проекта

В том числе

Сметная стоимость строительства по Заключению госэкспертизы (тыс. тенге)

Период реализации

Договорная стоимость строительства (тыс тенге)

Выполненный (принятый) объем работ с начала строительства, (тыс. тенге)

Запланированный срок сдачи объекта в эксплуатацию согласно договору

Фактический срок сдачи объекта в эксплуатацию

Причины несвоевременной сдачи объектов в эксплуатацию

Сумма удорожания строительства

Причины удорожания строительства

Сумма на строительство

Сумма на другие товары, работы и услуги

Нормативная продолжительность строительства

по договору

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

1.
















2.































      продолжение

Стоимость товаров, работ и услуг согласно инвестиционному /концессионному проекту

В том числе основных средств, земельного участка

В том числе нематериальных активов (программного обеспечения и др.)

Стоимость согласно договору

Срок поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг согласно договору

Фактические расходы

Сумма удорожания

Причины удорожания

Фактический срок поставки товаров, выполнения работ, оказания услуг

Причины отклонения

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26





















  Приложение 5
к Аудиторскому заключению
от "__" _____ 20_года

Таблица 5. Сведения об использовании бюджетных средств, выделенных на пополнение уставного капитала субъекта квазигосударственного сектора

№ п/п

Финансово-экономическое обоснование бюджетных инвестиций

На какие цели выделены бюджетные средства

Предусмотренные средств уставного капитала

Фактическое использование выделенных средств уставного капитала

Результаты достижения бюджетных инвестиции посредством участия государства в уставном капитале

мероприятия

сумма (тыс. тенге)

мероприятия

сумма (тыс. тенге)

1

2

3

4

5

6

7

8

1.








...








      Примечание:
графа 2 – обоснование, целесообразность и оценка результата от вложения бюджетных средств в уставный капитал юридических лиц;
графа 3 – увеличение уставного капитала юридического лица за счет бюджетных средств допускается на цели развития или расширения деятельности;
графа 4 – на какие мероприятия планировалось использовать средства;
графа 5 – сумма планируемых средств;
графа 6 – на какие мероприятия фактически использованы средства;
графа 7 – сумма фактических расходов;
графа 8 – достигнуты ли цели, предусмотренные в финансово-экономическом обосновании, нет ли фактов отвлечения выделенных бюджетных средств.