Тұқым шаруашылығы саласындағы тексеру парағын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 28 желтоқсандағы № 15-05/1137 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 29 желтоқсандағы № 822 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 31 желтоқсанда № 12750 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2018 жылғы 30 қарашадағы № 485 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 30 қарашадағы № 93 бірлескен бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Премьер-Министрінің орынбасары – ҚР Ауыл шаруашылығы министрінің 30.11.2018 № 485 және ҚР Ұлттық экономика министрінің 30.11.2018 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бірлескен бұйрығымен.

      2015 жылғы 29 қазандағы Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексінің 86-бабы, 2-тармағының 2) тармақшасына, 143-бабы 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. Қоса беріліп отырған тұқым шаруашылығы саласындағы тексеру парағы бекітілсін.

      2. "Тұқым шаруашылығы саласындағы мемлекеттік бақылау бойынша тексеру парағының нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2015 жылғы 20 маусымдағы № 15-07/670 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 8 тамыздағы № 600 бірлескен бұйрығының (Нормативтiк құқықтық актілердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде № 12068 болып тіркелген, 2015 жылғы 30 қыркүйекте "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған) күші жойылды деп танылсын.

      3. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің мерзімді баспа басылымдарына және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесіне ресми жариялауға жіберілуін;

      3) осы бірлескен бұйрықты алған күннен бастап күнтізбелік он күн ішінде оның көшірмесінің "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жіберілуін;

      4) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында және мемлекеттік органдардың интранет-порталында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      4. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      5. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының
Ауыл шаруашылығы
министрі
______________ А. Мамытбеков

Қазақстан Республикасының
Ұлттық экономика
министрі
______________Е. Досаев

      "КЕЛІСІЛГЕН"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының Құқықтық

      статистика және арнайы есепке

      алу жөніндегі комитетінің төрағасы

      ___________________ С. Айтпаева

      2015 жылғы 29 желтоқсан



  Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы министрінің
2015 жылғы 28 желтоқсандағы
№ 15-05/1137 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2015 жылғы 29 желтоқсандағы
№ 822 бірлескен бұйрығымен
бекітілген

Тұқым шаруашылығы саласындағы тексеру парағы

      Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган ____________________________

      _____________________________________________________________________

      Тексеру тағайындау туралы акт _______________________________________

      (№, күні)

      Тексерілетін субъектінің (объектінің) атауы _________________________

      _____________________________________________________________________

      Тексерілетін субъектінің (объектінің) (жеке сәкестендіру нөмірі)

      бизнес-сәйкестендіру нөмірі _________________________________________

      _____________________________________________________________________

      Орналасқан мекенжайы ________________________________________________

      _____________________________________________________________________

Талаптар тізбесі

Талап етіледі

Талап етілмейді

Қойылатын талаптарға сәйкес келеді

Қойылатын талаптарға сәйкес келмейді

1

2

3

4

5

6

Тұқым сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханаларға, бірегей тұқым өндірушілерге, элиталық тұқым өсіру, тұқым өсіру шаруашылықтарына және тұқым өткізушілерге қойылатын жалпы талаптар

Тұқым сапасына сараптама жасау жөніндегі зертханалар

1

Меншік құқығында немесе өзге заңды негізде (кемінде бір жыл мерзіммен иелену) ғимаратының (үй-жайының) болуы





2

Қазақстан Республикасының өлшем бiрлiктерiн қамтамасыз ету мемлекеттiк жүйесі тiзiлiміне енгiзiлген және Қазақстан Республикасының өлшем бiрлiктерiн қамтамасыз ету саласындағы заңнамаға сәйкес салыстырылып тексерілген зертханалық жабдықтың және өлшем құралдарының болуы





3

Тұқым сапасын анықтау әдiстерiне қойылатын нормативтiк-техникалық құжаттама талаптарына сәйкес тұқымның сапа көрсеткiштерiн анықтауды қамтамасыз етуге арналған құрал-сайманның болуы





4

Кемінде бір штаттық тұқым сарапшысының болуы





Бірегей тұқым өндірушілер

5

Бірегей тұқымдарды өндіруді жүргізу үшін егістік алаңның (суармалы жерлерде – сумен қамтамасыз етілген ауыспалы егістіктің) болуы





6

Бірегей тұқым өндіру жүргізілетін, ауыл шаруашылығы өсімдігінің ерекшеліктерін ескере отырып, нақты топырақты-климаттық аймаққа арналған ғылыми негізделген ұсынымдарға сәйкес салынған және бірден кем емес айналымнан өткен, игерілген тұқым шаруашылығы ауыспалы егістерінің болуы





7

Жалпы егіс алаңының 30 пайызынан кем емес тұқым шаруашылығы егістерінің болуы





8

Бірегей тұқым өндірісі (бастапқы тұқым шаруашылығы) бойынша 6 жылдан кем емес жұмыс тәжірибесінің болуы





9

Нақты топырақты-климаттық аймаққа арналған ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру бойынша ғылыми негізделген ұсынымдарға сәйкес сорттық агротехниканың болуы





10

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитетінің өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторы растаған бірегей тұқым өндірушінің аумағында карантиндік объектілердің болмауы, бұл ретте карантиндік объектілер бірегей тұқым өндірушінің аумағында аттестаттау сәтіне дейін кемінде үш жыл кезеңінде де болмауы тиіс





11

Дақыл жөнінде бес жылдан кем емес жұмыс тәжірибесі бар кемінде бір маман-селекционердің болуы немесе ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің селекциясы саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлғамен бірегей тұқым өндірісі бойынша бірлескен жұмысты жүзеге асыруға шарттың болуы





12

Кемінде бір агроном-тұқымшының және әр дақыл бойынша маманның сондай-ақ, дақыл мен сорттың тұқым шаруашылығы жөніндегі жұмыстың ерекше әдістерін меңгерген техникалық персоналдың кемінде үш адамының болуы





13

Дақыл мен сорттың биологиялық белгілері мен қасиеттерін ескеретін сызбаларға қатаң сәйкестікте бірегей тұқым өндірісін қамтамасыз ету





14

Кейіннен элиталық тұқым өндірісін қамтамасыз ету мақсатында бірегей тұқымның жоспарланған көлемін өндіруге қажетті ассортиментте және көлемде сорттың тұқымдық материалының (жеміс, жидек дақылдарының және жүзімнің көшетін өндірушілер үшін аналық екпе ағаштардың) болуы





15

Мынадай:

бастапқы буындардың негізін қалау үшін - 100 пайыз;

суперэлита үшін - 50 пайыз қажеттілікте тұқым сақтандыру қорларының болуы





16

Бiрегей тұқым өндiру жүргiзiлетiн ауыл шаруашылығы өсiмдiктерi түрлерiнiң бiрегей тұқымдарын өндiру жөнiндегi жұмыстардың бүкіл кешенiн қамтамасыз ету үшiн меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалға алу құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған арнайы селекциялық және тұқым шаруашылығы техникасының болуы





17

Тұқымдар партияларын олардың араласуына жол бермей орналастыруға мүмкіндік беретін меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалға алу құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған қырмандардың, тұқымдарды сақтауға арналған сыйымдылықтардың (қоймалық үй-жайлардың және (немесе) сүрлем үлгісіндегі қоймалардың және (немесе) бункерлердің), арнайы ыдыстың, асфальтталған жабық алаңдардың, жемiс, жидек дақылдары мен жүзiмге арналған көму алаңдарының болуы





18

Бірегей тұқым өндірісі жүргізілетін ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің әр сорты бойынша өндірілген, сатылған және өз шаруашылығында пайдаланылған бірегей тұқымның саны мен сапасына, шыққан тегіне (себу, іріктеу, сорттық, түрлік және фитопатологиялық отаулар (тазалаулар), егістіктерді қабылдау және (немесе) байқаудан өткізу, бірегей тұқымды жинау, кіріске алу, тазалау және өңдеу, сату актілері, тұқымдарды есепке алу журналы (оны тиісті жергілікті атқарушы органның тұқым шаруашылығы жөніндегі мемлекеттік инспекторымен нөмірленуге, тігілуге, қолы қойылуға тиіс), тұқымдардың кондициялығы туралы куәлік, тұқымдардың аттестаты) есеп жүргізуі





19

Сортты шығару әдісін, ата-аналық нысандар, сорт белгілерінің ерекше сипаттамалары туралы мәліметтерді көрсететін сорт жөніндегі құжаттаманы жүргізу





20

Тұқым шаруашылығы жөніндегі есеп материалдарын алты жылдан кем емес мерзім ішінде сақталуын қамтамасыз етуі





Элиталық тұқым өсіру шаруашылықтары

21

Элиталы тұқым өндіру жүргізілетін және кемінде бір ротациядан өткен ауыл шаруашылығы өсімдігінің ерекшеліктерін ескере отырып, нақты топырақты-климаттық аймаққа арналған ғылыми негізделген ұсынымдарға сәйкес салынған, игерілген тұқым шаруашылығы ауыспалы егістерінің болуы





22

Нақты топырақты-климаттық аймаққа арналған ауыл шаруашылығы дақылдарын өсіру бойынша ғылыми негізделген ұсынымдарға сәйкес сорттық агротехниканың болуы





23

Жалпы егіс алаңының 25 пайызынан кем емес тұқым шаруашылығы егістерінің болуы





24

Соңғы үш жылдағы өнімділіктің орташа облыстық көрсеткіштен жоғары болуы





25

Тұқым шаруашылығы бойынша жұмыс тәжірибесі төрт жылдан кем болмауы





26

Жалпы өндіріс көлеміндегі қызметтің негізгі түрінің (элиталық тұқым шаруашылығы) үлес салмағын қамтамасыз ету 25 пайыздан кем болмауы





27

Тұқым шаруашылығы жүргізілетін егілетін дақылдардың саны 4-тен көп болмауы





28

Аттестаттау мәніне сәйкес тұқым шаруашылығы жүргізілетін әр дақыл бойынша сорттардың саны 3-тен көп болмауы





29

Суперэлиталық тұқымды егуге қажетті тұқымның сақтандыру қоры – 50 пайыз болуы





30

Дақылдар мен сорттар бойынша сорт жаңарту жоспарының болуы





31

Аудандастырылғандар тізбесіне енгізілген тұқым сорттарын өсіру схемасының болуы





32

Тұқым материалдарын өсіру жұмыстарының барлық түрлері мен оның сапалық көрсеткіштері көрсетілетін құжаттаманы жүргізуі және есепке алуды ұйымдастыруы





33

Элиталық тұқымның жоспарланған мөлшерін өндіру үшін түр-түрде және көлемде негізгі тұқым материалының (бірегей тұқым) аудандастырылған және перспективті сорттарының болуы





34

Аттестаттауға өтініш берген сәттен бастап кемінде екі жыл мерзімге элиталық тұқымның жоспарланған мөлшерін өндіру үшін түр-түрде және көлемде аудандастырылған және перспективті сорттардың бірегей немесе суперэлиталық тұқымдарын жеткізу туралы бірегей тұқым өндірушімен жасалған шарттың болуы





35

Ауыл шаруашылығы өсімдіктері селекциясы саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлғамен элиталық тұқым өндірісін ғылыми сүйемелдеу туралы шарттың болуы





36

Элиталық тұқымның жоспарланған көлемiн өндiру жөнiндегi жұмыстар кешенiн қамтамасыз етуге арналған меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалға алу құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы тұқым тазалайтын техниканы және тұқымды дәрiлейтiн техниканы қоса алғанда, ауыл шаруашылығы техникасының болуы





37

Тұқымдар партияларын олардың араласуына жол бермей орналастыруға мүмкіндік беретін меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалға алу құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған қырмандардың, тұқымдарды сақтауға арналған сыйымдылықтардың (қоймалық үй-жайлардың және (немесе) сүрлем үлгісіндегі қоймалардың және (немесе) бункерлердің), арнайы ыдыстың, асфальтталған жабық алаңдардың, жемiс, жидек дақылдары мен жүзiмге арналған көму алаңдарының болуы





38

Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің әр сорты бойынша өндірілген, сатылған және өз шаруашылығында пайдаланылған тұқымның саны мен сапасына, шыққан тегіне (себу, егістіктерді қабылдау және (немесе) байқаудан өткізу, тұқымды жинау, кіріске алу, тазалау және өңдеу, сату актілері, тұқымдардың аттестаттары, тұқымдардың кондициялығы туралы куәлік, тұқымдарды есепке алу журналы (тиісті жергілікті атқарушы органның тұқым шаруашылығы жөніндегі мемлекеттік инспекторымен нөмірлеуге, тігілуге, қолы қойылуға тиіс) есеп жүргізуі





39

Тұқым шаруашылығы бойынша есеп материалдарының кемінде бес жыл сақталуын ұйымдастыруы





40

Жоспарланған жұмыс көлемін білікті түрде орындау үшін тиісті білімі бар (ортадан кейінгі немесе жоғары) штат кестесінде көзделген мамандар санының, оның ішінде кемінде бір агроном-тұқымшының болуы





41

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитетінің өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторы растаған элиталық тұқым өсіру шаруашылығының аумағында карантиндік объектілердің болмауы, бұл ретте карантиндік объектілер элиталық тұқым өсіру шаруашылығының аумағында сондай-ақ аттестаттау сәтіне дейін кемінде үш жыл кезеңінде болмауы тиіс





42

Элиталық тұқымдарды өндiруге қойылатын талаптарға сәйкес оларды өндiрудi жүргiзу үшiн егiстiк алаңның (суармалы жерлерде - сумен қамтамасыз етiлген ауыспалы егiстiктiң) болуы тиіс





Тұқым өсіру шаруашылықтары

43

Тұқым шаруашылығы бойынша жұмыс тәжірибесінің екі жылдан кем емес болуы





44

Бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқымдарды өндіруге қойылатын талаптарға сәйкес олардың өндірісін жүргізу үшін егістік алаңның (суармалы жерлерде – сумен қамтамасыз етілген ауыспалы егістіктің) болуы





45

Бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндіру жүргізілетін ауыл шаруашылығы өсімдігінің ерекшеліктерін ескере отырып, нақты топырақты-климаттық аймаққа арналған ғылыми негізделген ұсыныстарға сәйкес енгізілген тұқым шаруашылығы ауыспалы егістерінің болуы





46

Жалпы егіс алаңының 20 пайызынан кем емес тұқым шаруашылығы егістіктерінің болуы





47

Тұқым шаруашылығы жүргізілетін өңделетін дақылдардың саны – 3-тен көп болмауын сақтауы





48

Аттестаттау нысанасына сәйкес тұқым шаруашылығы жүргізілетін әр дақыл бойынша сорттардың саны – 3-тен көп болмауын сақтауы





49

Аттестаттауға өтініш берген сәттен бастап кемінде үш жыл мерзімге бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндіру үшін элиталық тұқым жеткізу туралы элиталық тұқым өсіруші шаруашылықпен жасалған шарттың болуы





50

Ауыл шаруашылығы өсімдіктері селекциясы саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлғамен бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым өндірісін ғылыми сүйемелдеу туралы шарттың болуы





51

Нақты агроэкологиялық аймақ үшін ұсынылған ауыл шаруашылығы өсімдіктерін өсіру агротехнологиясын сақтауы





52

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитетінің өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторы растаған тұқым өсіру шаруашылығы аумағында карантиндік объектілердің болмауы, бұл ретте карантиндік объектілер тұқым өсіру шаруашылығының аумағында сондай-ақ аттестаттау сәтіне дейін кемінде үш жыл кезеңінде болмауы





53

Кемінде бір агроном-тұқымшының болуы





54

Дақылдар мен сорттар бойынша сорт жаңарту жоспарының болуы





55

Бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқым сорттарын өсіру схемасының болуы





56

Бірінші, екінші және үшінші көбейтілген тұқымның жоспарланатын мөлшерін өндіру үшін қажетті түр-түрде және көлемде негізгі тұқым материалының болуы





57

Бiрiншi, екiншi және үшiншi көбейтiлген тұқымдардың жоспарланған көлемiн өндiру жөнiндегi жұмыстардың бүкіл кешенiн қамтамасыз ету үшiн меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалға алу құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы тұқым тазалайтын техниканы және тұқымды дәрiлеуге арналған техниканы қоса алғанда, ауыл шаруашылығы техникасының болуы





58

Тұқымдар партияларын олардың араласуына жол бермей орналастыруға мүмкіндік беретін меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалға алу құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған қырмандардың, тұқымдарды сақтауға арналған сыйымдылықтардың (қоймалық үй-жайлардың және (немесе) сүрлем үлгісіндегі қоймалардың және (немесе) бункерлердің), арнайы ыдыстың, асфальтталған жабық алаңдардың, жемiс, жидек дақылдары мен жүзiмге арналған көму алаңдарының болуы





59

Ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің әр сорты бойынша өндірілген, сатылған және өз шаруашылығында пайдаланылған тұқымның саны мен сапасына, шыққан тегіне (себу, егістіктерді қабылдау және (немесе) байқаудан өткізу, тұқымды жинау, кіріске алу, тазалау және өңдеу, сату актілері, тұқымдардың аттестаты, тұқымдардың куәлігі, тұқымдардың кондициялығы туралы куәлік, тұқымдарды есепке алу журналы (ол ауданның тиісті жергілікті атқарушы органының тұқым шаруашылығы жөніндегі мемлекеттік инспекторымен нөмірленуге, тігілуге, қолы қойылуға тиіс) есеп жүргізуі





60

Тұқым шаруашылығы бойынша есеп материалдарының кемінде үш жыл сақталуын қамтамасыз етуі





Тұқым өткізушілер

61

Жоспарланған жұмыс көлемін білікті түрде орындау үшін тиісті білімі бар (ортадан кейінгі немесе жоғары) штат кестесінде көзделген мамандар санының, оның ішінде кемінде бір агроном-тұқымшының болуы





62

Кейіннен сату үшін ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің тұқымын жеткізу туралы тұқым өндірушілермен (тұқым жеткізушілер тұқымды шетелдік жеткізушілерден сатып алған (импорт бойынша) жағдайда) жыл сайын жасалатын шарттың болуы





63

Тұқымдар партияларын олардың араласуына жол бермей орналастыруға мүмкіндік беретін меншiк, лизинг немесе мүлiктiк жалға алу құқығындағы не сенiмгерлiк басқарудағы мамандандырылған қырмандардың тұқымдарды сақтауға арналған сыйымдылықтардың (қоймалық үй-жайлардың және (немесе) сүрлем үлгісіндегі қоймалардың және (немесе) бункерлердің), арнайы ыдыстың, асфальтталған жабық алаңдардың, жемiс, жидек дақылдары мен жүзiмге арналған көму алаңдарының болуы





64

Ауыл шаруашылығы өсiмдiктерiнiң тұқымдарын сақтау, тазалау және өткiзу жөнiндегi барлық жұмыстар кешенiн қамтамасыз ету үшiн меншiк құқығындағы немесе лизингке немесе мүлiктiк жалға не сенiмгерлiк басқаруға мамандандырылған техниканың болуы





65

Ауыл шаруашылығы өсімдіктері тұқымының әр партиясы бойынша өткізілетін тұқымның саны мен сапасын, шыққан тегінің есебін, тұқымды құжатталуы, нөмірленуі, тігілуі және облыстың тиісті жергілікті атқарушы органының тұқым шаруашылығы жөніндегі мемлекеттік инспекторы қол қоюы тиіс тұқымдарды есепке алу журналын жүргізуі





66

Тұқымдарды сақтау және өткізу материалдарының кемінде үш жыл сақталуын қамтамасыз етуі





67

Қазақстан Республикасы қорғалатын өсімдіктер сорттарының мемлекеттік тізіліміне енгізілген ауыл шаруашылығы өсімдіктері сорттарының тұқымдарын сатқан жағдайда "Селекциялық жетістіктерді қорғау туралы" Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 13 шілдедегі Заңына сәйкес патент иесі (лицензиар) тұқым өткізушіге (лицензиатқа) селекциялық жетістікті уақытша пайдалану құқығын беретін лицензиялық шарттың болуы





68

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі Агроөнеркәсіптік кешендегі мемлекеттік инспекция комитетінің өсімдіктер карантині жөніндегі мемлекеттік инспекторы растаған карантиндік объектілердің болмауы.






      Тексеру жүргізетін лауазымды тұлға (тұлғалар):

      _______________________________________________________ _____________

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), лауазымы (қолы)

      _______________________________________________________ _____________

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), лауазымы (қолы)

      Тексерілетін субъектінің басшысы:

      _______________________________________________________ _____________

      Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда), лауазымы (қолы)

Об утверждении проверочного листа в области семеноводства

Совместный приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 28 декабря 2015 года № 15-05/1137 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 29 декабря 2015 года № 822. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 31 декабря 2015 года № 12750. Утратил силу совместным приказом Заместителя Премьер-Министра Республики Казахстан - Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 30 ноября 2018 года № 485 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 30 ноября 2018 года № 93 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу совместным приказом Заместителя Премьер-Министра РК - Министра сельского хозяйства РК от 30.11.2018 № 485 и Министра национальной экономики РК от 30.11.2018 № 93 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
      В соответствии с пунктом 2) пункта 2 статьи 86, пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан от 29 октября 2015 года ПРИКАЗЫВАЕМ:
      1. Утвердить прилагаемый проверочный лист в области семеноводства.
      2. Признать утратившим силу совместный приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 20 июля 2015 года № 15-07/670 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 8 августа 2015 года № 600 "Об утверждении формы проверочного листа по государственному контролю в области семеноводства" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 12068, опубликованный 30 сентября 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет").
      3. Комитету государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:
      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;
      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан направление его копии на официальное опубликование в периодические печатные издания и в информационно-правовую систему "Әділет";
      3) направление копии настоящего приказа в течение десяти календарных дней со дня его получения в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного введения "Республиканский центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан";
      4) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан и на интранет-портале государственных органов.
      4. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.
      5. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
     

Министр
сельского хозяйства
Республики Казахстан
______________ А. Мамытбеков
Министр
национальной экономики
Республики Казахстан
______________ Е. Досаев

     
      "СОГЛАСОВАН"
      Председатель Комитета по правовой
      статистике и специальным учетам
      Генеральной прокуратуры
      Республики Казахстан
      ____________________ С. Айтпаева
      "___" _____________ 20 год

  Утверждено
совместным приказом
Министра сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 28 декабря 2015 года № 15-05/1137
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 29 декабря 2015 года № 822

Проверочный лист в области семеноводства

      Государственный орган, назначивший проверку _________________________
      _____________________________________________________________________
      Акт о назначении проверки ___________________________________________
      (№, дата)
      Наименование проверяемого субъекта (объекта)_________________________
      _____________________________________________________________________
      (Индивидуальный идентификационный номер) бизнес-идентификационный
      номер проверяемого субъекта (объекта)________________________________
      _____________________________________________________________________
      Адрес места нахождения ______________________________________________
      _____________________________________________________________________


Перечень требований
Требуется
Не требуется
Соответствует предъявляемым требованиям
Не соответствует предъявляемым требованиям
1
2
3
4
5
6
Общие требования к лабораториям по экспертизе качества семян, производителям оригинальных семян, элитно-семеноводческим, семеноводческим хозяйствам и реализаторам семян
Лаборатория по экспертизе качества семян
1
Наличие здания (помещения) на праве собственности или ином законном основании (со сроком владения не менее одного года)
 
 
 
 
2
Наличие лабораторного оборудования и средств измерений, внесенных в реестр государственной системы обеспечения единства измерений Республики Казахстан и поверенных в соответствии с законодательством в области обеспечения единства измерений Республики Казахстан
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
Наличие инвентаря для обеспечения определения показателей качества семян в соответствии с требованиями нормативно-технической документации на методы определения качества семян
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4
Наличие не менее одного штатного семенного эксперта
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Производители оригинальных семян
5
Наличие площади пашни для ведения производства оригинальных семян (на орошаемых землях – водообеспеченной севооборотной пашни)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
6
Наличие освоенных семеноводческих севооборотов, заложенных в соответствии с научно-обоснованными рекомендациями для конкретной почвенно-климатической зоны с учетом особенностей сельскохозяйственного растения, по которому ведется производство оригинальных семян, и прошедших не менее одной ротации
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
7
Наличие семеноводческих посевов в общей посевной площади - не менее 30 процентов
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
8
Наличие опыта работы по производству оригинальных семян (первичному семеноводству) -не менее 6 лет
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
9
Наличие сортовой агротехники, соответствующей научно-обоснованным рекомендациям по возделыванию сельскохозяйственных культур для конкретной почвенно-климатической зоны
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
10
Отсутствие карантинных объектов на территории производителя оригинальных семян, подтвержденное государственным инспектором по карантину растений Комитета государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан, при этом карантинные объекты должны отсутствовать на территории производителя оригинальных семян также и в период не менее трех лет до момента аттестации
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
11
Наличие не менее одного специалиста-селекционера по культуре с опытом работы не менее пяти лет или наличие договора с физическим или юридическим лицом, осуществляющим научно-исследовательские работы в области селекции сельскохозяйственных растений, на осуществление совместной работы по производству оригинальных семян
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12
Наличие не менее одного агронома-семеновода и специалиста по каждой культуре, а также не менее трех человек технического персонала, владеющего специфическими методами работы по семеноводству культуры и сорта
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
13
Обеспечение производства оригинальных семян в строгом соответствии со схемами, учитывающими биологические признаки и свойства культуры и сорта
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
14
Наличие исходного семенного материала сорта (маточных насаждений для производителей семян плодовых, ягодных культур и винограда) в ассортименте и объемах, необходимых для производства планируемого количества оригинальных семян с целью последующего обеспечения производства элитных семян
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
15
Наличие страховых фондов семян от потребности: для закладки первичных звеньев – 100 процентов; для суперэлиты – 50 процентов
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
16
Наличие на праве собственности, лизинга либо в имущественном найме в доверительном управлении специализированной селекционной и семеноводческой техники для обеспечения всего комплекса работ по производству оригинальных семян видов сельскохозяйственных растений, по которым ведется производство оригинальных семян
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
17
Наличие на праве собственности, лизинга либо в имущественном найме в доверительном управлении специализированных токов, емкостей (складских помещений и (или) хранилищ силосного типа и (или) бункеров для хранения семян, специальной тары, крытых асфальтированных площадок, прикопочных площадок для плодовых, ягодных культур и винограда, специальной тары, позволяющих размещать партии семян, не допуская их смешения
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
18
Ведение по каждому сорту сельскохозяйственных растений, по которому ведется производство оригинальных семян, учета количества и качества, происхождения произведенных, реализованных и использованных в собственном хозяйстве оригинальных семян (акты посева, браковки, сортовых, видовых и фитопатологических прополок (прочисток), приемки и (или) апробации посевов, уборки, оприходования, очистки и подработки, реализации оригинальных семян, журнал учета семян (который должен быть пронумерован, прошит и подписан государственным инспектором по семеноводству соответствующего местного исполнительного органа), удостоверения о кондиционности семян, аттестаты на семена)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
19
Ведение документации по сорту, отражающей метод выведения сорта, сведения о родительских формах, отличительных характеристиках признаков сорта
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
20
Наличие освоенных семеноводческих севооборотов, заложенных в соответствии с научно-обоснованными рекомендациями для конкретной почвенно-климатической зоны с учетом особенностей сельскохозяйственного растения, по которому ведется производство элитных семян, и прошедших не менее одной ротации
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Элитно-семеноводческие хозяйства
21
Наличие освоенных семеноводческих севооборотов, заложенных в соответствии с научно-обоснованными рекомендациями для конкретной почвенно-климатической зоны с учетом особенностей сельскохозяйственного растения, по которому ведется производство элитных семян, и прошедших не менее одной ротации
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
22
Наличие сортовой агротехники, соответствующей научно-обоснованным рекомендациям по возделыванию сельскохозяйственных культур для конкретной почвенно-климатической зоны
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
23
Наличие семеноводческих посевов в общей посевной площади– не менее 25 процентов
 
 
 
 
24
Урожайность за последние три года – выше среднеобластной
 
 
 
 
25
Наличие опыта работы по семеноводству - не менее четырех лет
 
 
 
 
26
Обеспечение удельного веса основного вида деятельности в общем объеме производства (элитное семеноводство) не менее 25 процентов
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
27
Количество, возделываемых культур, по которым ведется семеноводство – не более 4
 
 
 
 
28
Количество сортов по каждой культуре, по которым ведется семеноводство в соответствии с предметом аттестации – не более 3, за исключением кукурузы – не более 9
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
29
Наличие страховых фондов семян от потребности для закладки суперэлиты - 50 процентов
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
30
Наличие плана сортообновления по культурам и сортам
 
 
 
 
31
Наличие схем по выращиванию семян сортов, включенных в перечень районированных
 
 
 
 
32
Организация учета и ведение документации, в которой отражаются все виды работ по выращиванию семенного материала и его качественные показатели
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
33
Наличие исходного семенного материала (оригинальных семян) районированных и перспективных сортов в ассортименте и объемах, необходимых для производства запланированного количества элитных семян
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
34
Наличие договора с производителем оригинальных семян о поставке оригинальных или суперэлитных семян районированных и перспективных сортов в ассортименте и объемах, необходимых для производства запланированного количества элитных семян, на срок не менее двух лет с момента подачи заявления на аттестацию
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
35
Наличие договора с физическим или юридическим лицом, осуществляющим научно-исследовательские работы в области селекции сельскохозяйственных растений, на научное сопровождение производства элитных семян
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
36
Наличие на праве собственности, лизинга или имущественного найма в доверительном управлении сельскохозяйственной техники, включая семяочистительную технику и технику для протравливания семян, для обеспечения комплекса работ по производству планируемого объема элитных семян
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
37
 
Наличие на праве собственности, лизинга или имущественного найма в доверительном управлении специализированных токов, емкостей (складских помещений и (или) хранилищ силосного типа и (или) бункеров) для хранения семян, специальной тары, крытых асфальтированных площадок, прикопочных площадок для плодовых, ягодных культур и винограда, позволяющих размещать партии семян, не допуская их смешения
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
38
Ведение по каждому сорту сельскохозяйственных растений учета количества и качества, происхождения произведенных, реализованных и использованных в собственном хозяйстве семян (акты посева, приемки и (или) апробации посевов, уборки, оприходования, очистки и подработки, реализации семян, аттестаты на семена, удостоверения о кондиционности семян, журнала учета семян (который должен быть пронумерован, прошит и подписан государственным инспектором по семеноводству соответствующего местного исполнительного органа)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
39
Организация хранения материалов учета по семеноводству в течение не менее пяти лет
 
 
 
 
40
Наличие количества специалистов, предусмотренного штатным расписанием, с соответствующим образованием для квалифицированного выполнения запланированного объема работ, в том числе не менее одного агронома-семеновода
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
41
Отсутствие карантинных объектов на территории элитно-семеноводческого хозяйства, подтвержденное государственным инспектором по карантину растений Комитета государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан, при этом карантинные объекты должны отсутствовать на территории производителя оригинальных семян также и в период не менее трех лет до момента аттестации
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
42
Наличие площади пашни для ведения производства элитных семян (на орошаемых землях – водообеспеченной севооборотной пашни)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Семеноводческие хозяйства
43
Наличие опыта работы по семеноводству - не менее двух лет
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
44
Наличие площади пашни для ведения производства семян первой, второй и третьей репродукций (на орошаемых землях - водообеспеченной севооборотной пашни)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
45
Наличие семеноводческих севооборотов, введенных в соответствии с научно-обоснованными рекомендациями для конкретной почвенно-климатической зоны с учетом особенностей сельскохозяйственного растения, по которому ведется производство семян первой, второй и третьей репродукций
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
46
Наличие семеноводческих посевов в общей посевной площади - не менее 20 процентов
 
 
 
 
47
Количество возделываемых культур, по которым ведется семеноводство - не более 3
 
 
 
 
48
Количество сортов по каждой культуре, по которым ведется семеноводство в соответствии с предметом аттестации - не более 3, за исключением кукурузы – не более 9
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
49
Наличие договора с элитно-семеноводческим хозяйством о поставке элитных семян для производства семян первой, второй и третьей репродукций, на срок не менее трех лет с момента подачи заявления на аттестацию
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
50
Наличие договора с физическим или юридическим лицом, осуществляющим научно-исследовательские работы в области селекции сельскохозяйственных растений, на научное сопровождение производства семян первой, второй и третьей репродукций
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
51
Соблюдение рекомендованной для конкретной агроэкологической зоны агротехнологии возделывания сельскохозяйственных растений
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
52
Отсутствие карантинных объектов на территории семеноводческого хозяйства, подтвержденное государственным инспектором по карантину растений Комитета государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан, при этом карантинные объекты должны отсутствовать на территории семеноводческого хозяйства также и в период не менее трех лет до момента аттестации
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
53
Наличие не менее одного агронома-семеновода
 
 
 
 
54
Наличие плана сортообновления по культурам и сортам
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
55
Наличие схем по выращиванию сортовых семян первой, второй и третьей репродукций
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
56
Наличие исходного семенного материала в ассортименте и объемах, необходимых для производства планируемого количества семян первой, второй и третьей репродукций
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
57
Наличие на праве собственности, лизинга или имущественного найма в доверительном управлении сельскохозяйственной техники, включая семяочистительную технику и технику для протравливания семян, для обеспечения всего комплекса работ по производству планируемого объема семян первой, второй и третьей репродукций
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
58
Наличие на праве собственности, лизинга или имущественного найма в доверительном управлении специализированных токов, емкостей (складских помещений и (или) хранилищ силосного типа и (или) бункеров) для хранения семян, специальной тары, крытых асфальтированных площадок, прикопочных площадок для плодовых, ягодных культур и винограда, позволяющих размещать партии семян, не допуская их смешения
 
 
 
 
59
Ведение по каждому сорту сельскохозяйственных растений учета количества и качества, происхождения произведенных, реализованных и использованных в собственном хозяйстве семян (акты посева, приемки и (или) апробации посевов, уборки, оприходования, очистки и подработки, реализации семян, аттестаты на семена, свидетельства на семена, удостоверения о кондиционности семян, журнала учета семян (который должен быть пронумерован, прошит и подписан государственным инспектором по семеноводству соответствующего местного исполнительного органа района
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
60
Обеспечение сохранности материалов учета по семеноводству в течение не менее трех лет
 
 
 
 
Реализаторы семян
61
Наличие количества специалистов, предусмотренного штатным расписанием, с соответствующим образованием для квалифицированного выполнения запланированного объема работ, в том числе не менее одного агронома-семеновода
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
62
Наличие ежегодного договора с производителями семян о поставке семян сельскохозяйственных растений для последующей реализации (в случае приобретения семян у зарубежных поставщиков (по импорту) – с поставщиками семян)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
63
Наличие на праве собственности, лизинга или имущественного найма либо в доверительном управлении емкостей складских помещений и (или) хранилищ силосного типа и (или) бункеров для хранения семян, специальной тары, крытых асфальтированных площадок, прикопочных площадок для плодовых, ягодных культур и винограда, позволяющих размещать партии семян, не допуская их смешения
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
64
Наличие на праве собственности, лизинга или имущественного найма либо в доверительном управлении специализированной техники для обеспечения всего комплекса работ по подработке, хранению и реализации семян сельскохозяйственных растений
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
65
Ведение по каждой партии семян сельскохозяйственных растений учета количества и качества, происхождения реализуемых семян, документирования семян, журнала учета семян, который должен быть пронумерован, прошит и подписан государственным инспектором по семеноводству соответствующего местного исполнительного органа области
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
66
Обеспечение сохранности материалов по хранению и реализации семян в течение не менее трех лет
 
 
 
 
67
Наличие при реализации семян сортов сельскохозяйственных растений, включенных в Государственный реестр Республики Казахстан охраняемых сортов растений, лицензионного договора, по которому патентообладатель (лицензиар) представляет реализатору (лицензиату) право временно использовать селекционное достижение в соответствии с Законом Республики Казахстан от 13 июля 1999 года "Об охране селекционных достижений"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
68
Отсутствие карантинных объектов, подтвержденное государственным инспектором по карантину растений Комитета государственной инспекции в агропромышленном комплексе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

     
      Должностное (ые) лицо (а) органа:
      ___________________________________________________ _________
      Фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность (подпись)
      ___________________________________________________ _________
      Фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность (подпись)
      Руководитель проверяемого субъекта:
      ___________________________________________________ _________
      Фамилия, имя, отчество (при его наличии), должность (подпись)