"Орта білім беру саласында жергілікті атқарушы органдармен мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 179 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 27 қарашадағы № 658 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 6 қаңтарда № 12816 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 29 мамырдағы № 225 бұйрығымен.

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Білім және ғылым министрінің 29.05.2020 № 225 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Орта білім беру саласында жергілікті атқарушы органдармен мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Білім және ғылым Министрінің 2015 жылғы 8 сәуірдегі № 179 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11057 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы "Әділет" нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 22 мамырда жарияланған) мынадай өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген "Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанында оқуға рұқсат беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында:

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет Астана және Алматы қалаларының, облыстық маңызы бар ауданның және қаланың жергілікті атқарушы органдарымен (бұдан әрі - көрсетілетін қызметті беруші) жүзеге асырылады.

      Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрлігі Байланыс, ақпараттандыру және ақпарат комитетінің "Халыққа қызмет көрсету орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорны (бұдан әрі - ХҚКО);

      2) www.еgov.kz "электрондық үкімет" веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы жүзеге асырылады.";

      4-тармақтың 1) тармақшасы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1) құжаттар топтамасын ХҚКО-ға, сондай-ақ порталға тапсырған сәттен бастап 15 жұмыс күні.

      ХҚКО-ға өтініш берген кезде қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді;";

      5 және 6-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесі осы стандартқа 1-қосымшаға (бұдан әрі - 1-қосымша) сәйкес нысан бойынша негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанында оқуға рұқсат беру туралы бұйрықтың көшірмесі болып табылады.

      Көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін қағаз түрінде алуға жүгінген жағдайда мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі электрондық түрде 1-қосымшаға сәйкес ресімделеді, басып шығарылады, мөрмен расталады және көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті тұлғаның қолы қойылады.

      Порталға жүгінген кезде мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті беруші уәкілетті тұлғасының электронды цифрлы қолы (бұдан әрі - ЭЦҚ) қойылған электрондық құжат нысанында көрсетілетін қызметті алушыға жолданады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электронды.";

      8, 9, 10 және 11-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда дүйсенбіден жұмаға дейін 13.00-ден 14.30-дейінгі түскі үзіліспен белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес;

      2) ХҚКО-ның - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбі - сенбі аралығында белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес түскі үзіліссіз сағат 9.00 - ден сағат 20.00-ге дейін.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсетілетін қызметті берушінің тұрғылықты жері бойынша, сонымен бірге портал арқылы электронды кезекті "брондау" арқылы жүргізіледі;

      3) порталдың - жөндеу жұмыстарының жүргізілуіне байланысты болған техникалық үзілістерді қоспағанда тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінде жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).";

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (немесе растайтын құжаттарымен заңды өкіл) жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажет құжаттардың тізбесі:

      ХҚКО-да:

      1) экстернат нысанында оқу туралы осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініші;

      2) "Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық

      құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының

      Денсаулық сақтау министрі міндетін атқарушының 2010 жылғы

      23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген, нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген 035-1/у нысанында дәрігерлік-консультативтік комиссияның қорытындысы (қажет болған жағдайда);

      3) білім алушының ата-анасының немесе оларды алмастыратын

      адамдардың уақытша шетелде тұруы туралы анықтама, шетелде оқитындығын

      растайтын құжат (қажет болған жағдайда);

      4) көрсетілетін қызметті алушының туу туралы куәлігінің көшірмесі (2008 жылға дейін туған жағдайда) болған жағдайда жеке куәлік көшірмесі (телнұсқасы тұлғаны сәйкестендіру үшін қажет).

      Порталда:

      1) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы қойылған электрондық сұрату нысанындағы өтініші;

      2) "Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрі міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген, нормативтік құқықтық актілерінің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген 035-1/у нысанында дәрігерлік-консультативтік комиссия қорытындысының электрондық көшірмесі (қажет болған жағдайда);

      3) білім алушының ата-анасының немесе оларды алмастыратын адамдардың уақытша шетелде тұруы туралы анықтама, шетелде оқитындығын растайтын құжаттың (қажет болған жағдайда) электрондық көшірмесі;

      4) көрсетілетін қызметті алушының туу туралы куәлігінің (2008 жылға дейін туылған жағдайда) электронды көшірмесі;

      Көрсетілген қызметті берушінің қызметкері мемлекеттік ақпараттық жүйеде тұрған Қазақстан Республикасы аумағында 2008 жылдан кейін шығарылған жеке тұлғаны куәландыратын құжаттар, туу туралы куәлік туралы мәліметтерді тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден "электрондық үкімет" шлюзі арқылы алады.

      Құжаттарды ХҚКО арқылы қабылдаған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғандығы туралы қолхат беріледі.

      ХҚКО-да дайын құжаттарды беру тиісті құжаттардың қабылданғандығы туралы қолхаттың негізінде, жеке тұлғаны куәландыратын құжатты (немесе оның өкілінің нотариалды расталған сенімхатын) көрсеткен кезде жүзеге асырылады.

      ХҚКО көрсетілетін қызмет нәтижесінің бір ай мерзім бойында сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды көрсетілетін қызметті берушіге одан әрі сақтау үшін жібереді. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін хабарласқан жағдайда ХҚКО-ның сұранысы бойынша көрсетілетін қызметті беруші дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін бір жұмыс күнінің ішінде ХҚКО-на жібереді.

      10. Осы стандарттың 9-тармағына сәйкес көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, ХҚКО қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 3-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

      11. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін

      қызметті берушілердің және (немесе) оның лауазымды адамдарының

      шешімдеріне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағымдану:

      шағым көрсетілетін қызметті берушінің басшысының атына:

      1) Министрліктің www.edu.gov.kz интернет-ресурсының "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер" бөлімінде;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурстарында

      орналастырылған мекенжайлары бойынша жазбаша түрде ұсынылады.

      Шағым бергенде көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты және әкесінің аты (бар болса), мекенжайы, байланыс телефондары көрсетіледі.

      Шағымды қабылдаған адамның тегін және аты-жөнін, берілген шағымға жауап алу мерзімін және орнын көрсете отырып, шағымның көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу журналына тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі және күні) оның қабылданғанын растау болып табылады.

      ХҚКО қызметкерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым ХҚКО-ның www.con.gov.kz интернет-ресурсында көрсетілген мекенжайлар мен телефондар бойынша ХҚКО-ның басшысына жіберіледі.

      Көрсетілетін қызметті берушінің, ХҚКО-ның, Министрліктің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда, көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Шағымдану тәртібі туралы ақпарат мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығы арқылы ұсынылады.

      Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), поштасының мекен-жайы көрсетіледі.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану туралы ақпаратты Бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны бойынша алуға болады.

      Шағым портал арқылы жіберілген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы "жеке кабинетінен" көрсетілетін қызметті берушінің шағымды өңдеу барысында жаңартылып отыратын шағымы туралы ақпарат (жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгілер, қаралғаны немесе қараудан бас тартылғаны туралы жауап) ала алады.";

      15 және 16-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "15. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті портал арқылы электронды нысанда алуға мүмкіндігі бар.

      16. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі және мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы "жеке кабинеті", портал, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығы арқылы алуға мүмкіндігі бар.";

      стандартқа қосымшалар алынып тасталсын;

      осы бұйрықтың 1, 2, 3 қосымшаларына сәйкес 1, 2, 3 қосымшалармен толықтырылсын.

      2. Мектепке дейінгі және орта білім, ақпараттық технологиялар

      департаменті (Ж. Жонтаева) заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде мерзімді баспа басылымдарында және "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде осы бұйрықты ресми жариялауға жолдауды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің ресми интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Білім және ғылым вице-министрі Е.Н. Иманғалиевке жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Білім және ғылым министрі

А. Сәрінжіпов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      _____________ Е. Досаев

      7 желтоқсан 2015 жыл

      "Келісілді"

      Қазақстан Республикасының

      Инвестициялар және даму министрі

      __________________ Ә. Исекешов

      "____"____________ 2015 жыл



  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 27 қарашадағы
№ 658 бұйрығына
1-қосымша
  "Негізгі орта, жалпы орта білім
беру ұйымдарында экстернат нысанында
оқуға рұқсат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына
1-қосымша

      Нысан

Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанында оқуға рұқсат беру туралы бұйрықтан үзінді

      Дербес нөмір: ___________

      Алған уақыты мен күні: ___________

      ____________________________________________________________________

      (жергілікті атқарушы органның атауы)

      Негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанында

      оқуға рұқсат беру туралы бұйрықтан

      ҮЗІНДІ

      Азамат (-ша): _____________________(көрсетілетін қызметті алушының

      Т.А.Ә. (бар болса), жеке сәйкестендіру нөмірі)

      Өтініш берген күні: _____________________

      ____________ жылғы _________ бұйрықтың негізінде негізгі орта,

      жалпы орта білім беру ұйымдарында экстернат нысанында оқуға рұқсат

      беру туралы бұйрықтың үзіндісі.

      Үзінді жауапты тұлғаның ЭЦҚ-сымен куәландырылды:

      ______________________________________________

      (жауапты тұлғаның Т.А.Ә.(бар болса), лауазымы)

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 27 қарашадағы
№ 658 бұйрығына
2-қосымша
  "Негізгі орта, жалпы орта білім
беру ұйымдарында экстернат нысанында
оқуға рұқсат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына
2-қосымша

      Кімге: _____________________ басшысы

      Жергілікті атқарушы органның атауы

      Кімнен:__________________________

      _________________________________/

      Т.А.Ә. (бар болса) және

      толық жеке сәйкестендіру нөмірі/

      Нысан

Экстернат нысанында оқуға рұқсат беруге
өтініш

      "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы

      Заңының 6-бабының 2-тармағы 24-4) тармақшасына (немесе 6-бап, 3-т.

      25-7) тармақша немесе 6-бап, 4-т. 21-3) тармақша), сондай-ақ

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі

      Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағына сәйкес білім

      беру ұйымдарында экстернат нысанында оқуға рұқсат беруді сұраймын.

      _____________________

      (қолы)

      "____" _________ 20 ____ ж.

  Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2015 жылғы 27 қарашадағы
№ 658 бұйрығына
3-қосымша
  "Негізгі орта, жалпы орта білім
беру ұйымдарында экстернат нысанында
оқуға рұқсат беру" мемлекеттік
көрсетілетін қызмет стандартына
3-қосымша

      __________________________________________

      (Т.А.Ә. (бар болса), не көрсетілетін

      қызметті алушы ұйымының атауы)

      __________________________________________

      (көрсетілетін қызметті алушының мекенжайы)

      Нысан

Құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы
қолхат

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15

      сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2) тармақшасын

      басшылыққа ала отырып, "Халыққа қызмет көрсету орталығы" РМК

      филиалының № ________ бөлімі (мекенжайын көрсету) Сіздің мемлекеттік

      көрсетілетін қызмет стандартында қарастырылған тізбеге сәйкес толық

      емес құжаттар топтамасын ұсынуыңызға, атап айтқанда:

      (жоқ құжаттардың атауы):

      1) _________________________________________________________;

      2) _________________________________________________________;

      3) ........

      жоқтығына байланысты мемлекеттік көрсетілетін қызмет

      (мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына сәйкес мемлекеттік

      көрсетілетін қызмет атауын көрсету) үшін құжаттар қабылдаудан бас

      тартады.

      Осы қолхат әр тарапқа біреуден екі данада жасалды.

      ___________________________________________________

      Т.А.Ә. (бар болса) (ХҚКО-ның қызметкері)

      ___________________________________________________

      (қолы) Орындаушы: Т.А.Ә. (бар болса)

      ___________________________________________________

      Телефон

      ____________________________________________________________

      Қабылдады: Т.А.Ә. (бар болса)/көрсетілетін қызметті алушының

      қолы _______________

      "____" _________ 20 _____ жыл.

О внесении изменений и дополнений в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 179 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере среднего образования, оказываемых местными исполнительными органами"

Приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 27 ноября 2015 года № 658. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 6 января 2016 года № 12816. Утратил силу приказом Министра образования и науки Республики Казахстан от 29 мая 2020 года № 225 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования)

      Сноска. Утратил силу приказом Министра образования и науки РК от 29.05.2020 № 225 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах" ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра образования и науки Республики Казахстан от 8 апреля 2015 года № 179 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере среднего образования, оказываемых местными исполнительными органами" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11057, опубликован в информационно-правовой системе нормативных правовых актов Республики Казахстан "Әділет" от 22 мая 2015 года), следующие изменения и дополнения:

      в стандарте государственной услуги "Выдача разрешения на обучение в форме экстерната в организациях основного среднего, общего среднего образования", утвержденном указанным приказом:

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Государственная услуга оказывается местными исполнительными органами городов Астаны и Алматы, районов и городов областного значения (далее - услугодатель).

      Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Центр обслуживания населения" Комитета связи, информатизации и информации Министерства по инвестициям и развитию Республики Казахстан (далее - ЦОН);

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее - портал).";

      подпункт 1) пункта 4 изложить в следующей редакции:

      "1) с момента сдачи пакета документов в ЦОН, а также при обращении на портал 15 рабочих дней.

      При обращении в ЦОН день приема не входит в срок оказания государственной услуги;";

      пункты 5 и 6 изложить в следующей редакции:

      "5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      6. Результатом оказания государственной услуги является выписка из приказа о разрешении на обучение в форме экстерната в организациях основного среднего, общего среднего образования по форме согласно приложению 1 к настоящему стандарту (далее - приложение 1).

      В случае обращения услугополучателя за получением результата оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме согласно приложению 1, распечатывается, заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

      При обращении на портал результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.";

      пункты 8, 9, 10 и 11 изложить в следующей редакции:

      "8. График работы:

      1) услугодателя - с понедельника по пятницу включительно, за исключением выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан в соответствии с установленным графиком работы, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов;

      2) ЦОНа - с понедельника по субботу включительно, за исключением выходных и праздничных дней согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, в соответствии с установленным графиком работы с 9.00 до 20.00 часов, без перерыва на обед.

      Государственная услуга оказывается по месту нахождения услугодателя, также посредством "бронирования" электронной очереди на портале;

      3) портал — круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо законный представитель с подтверждающим документом):

      в ЦОН:

      1) заявление на обучение в форме экстерната по форме согласно приложению 2 к настоящему стандарту;

      2) заключение врачебно-консультационной комиссии, форма 035-1/у, утвержденная приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 23 ноября 2010 года № 907 "Об утверждении форм первичной медицинской документации организаций здравоохранения", зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6697 (при необходимости);

      3) справка о временном проживании за рубежом родителей услугополучателя или лиц, их заменяющих, документ, подтверждающий обучение за рубежом (при необходимости);

      4) копия свидетельства о рождении услугополучателя (в случае рождения до 2008 года), при наличии копии удостоверения личности услугополучателя (оригинал требуется для идентификации личности).

      На портал:

      1) заявление в форме электронного запроса, подписанного ЭЦП услугополучателя;

      2) электронная копия заключения врачебно-консультационной комиссии, форма 035-1/у, утвержденная приказом исполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 23 ноября 2010 года № 907 "Об утверждении форм первичной медицинской документации организаций здравоохранения", зарегистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 6697 (при необходимости);

      3) электронная копия справки о временном проживании за рубежом родителей услугополучателя или лиц, их заменяющих, документ, подтверждающий обучение за рубежом (при необходимости);

      4) электронная копия свидетельства о рождении услугополучателя (в случае рождения до 2008 года).

      Сведения о документах, удостоверяющих личность, свидетельстве о рождении, произведенным на территории Республики Казахстан после 2008 года, содержащиеся в государственных информационных системах, предоставляются услугодателю из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      При приеме документов через ЦОН услугополучателю выдается расписка о приеме соответствующих документов.

      В ЦОНе выдача готовых документов осуществляется на основании расписки о приеме соответствующих документов, при предъявлении документа удостоверяющего личность (либо его представителя по нотариально заверенной доверенности).

      ЦОН обеспечивает хранение результата в течение одного месяца, после чего передает их услугодателю для дальнейшего хранения. При обращении услугополучателя по истечении одного месяца, по запросу ЦОНа услугодатель в течение одного рабочего дня направляет готовые документы в ЦОН для выдачи услугополучателю.

      10. В случае предоставления услугополучателем неполного пакета документов согласно пункту 9 настоящего стандарта государственной услуги, работник ЦОНа отказывает в приеме заявления и выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к настоящему стандарту.

      11. В случае обжалования решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг, жалоба подается в письменном виде на имя руководителя услугодателя, адрес которого размещен на:

      1) интернет-ресурсе Министерства: www.edu.gov.kz в разделе "Государственные услуги";

      2) интернет-ресурсах услугодателя.

      Жалоба подается с указанием фамилии, имени, отчества (при его наличии) услугополучателя, адреса, контактных телефонов.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в журнале регистрации канцелярии услугодателя с указанием фамилии и инициалов лица, принявшего жалобу, срока и места получения ответа на поданную жалобу.

      Жалоба на действия (бездействия) работников ЦОНа направляется к руководителю ЦОНа по адресам и телефонам, указанным на интернет-ресурсе ЦОНа: www.con.gov.kz.

      Жалоба услугополучателя по вопросам оказания государственных услуг, поступившая в адрес услугодателя, ЦОНа, Министерства подлежит рассмотрению в течение пяти рабочих дней со дня ее регистрации.

      В случае несогласия с результатами оказания государственной услуги услугополучатель может обратиться в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственной услуги.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственной услуг, подлежит рассмотрению в течение пятнадцати рабочих дней со дня ее регистрации.

      Информация о порядке обжалования предоставляется посредством Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      В жалобе физического лица указываются его фамилия, имя, отчество (при его наличии), почтовый адрес.

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону Единого контакт-центра 1414.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или отказе в рассмотрении).";

      пункты 15 и 16 изложить в следующей редакции:

      "15. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

      16. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством справочных служб услугодателя, "личного кабинета" портала, а также Единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.";

      приложения к стандарту исключить;

      дополнить приложениями 1, 2 и 3 согласно приложений 1, 2 и 3настоящею приказа.

      2. Департаменту дошкольного и среднего образования, информационных технологий (Жонтаева Ж.) в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) размещение настоящего приказа на официальном интернет-ресурсе Министерства образования и науки Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на вице-министра образования и науки Республики Казахстан Имангалиева Е.Н.

      4. Настоящий приказ вводится в действие со дня его первого официального опубликования.

Министр


образования и науки


Республики Казахстан

А. Саринжипов

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      _______________ Е. Досаев

      7 декабря 2015 года

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр по инвестициям и развитию

      Республики Казахстан

      _______________ А. Исекешев

      "__" __________ 2015 года



  Приложение 1
к приказу Министра образования
и науки Республики Казахстан
от 27 ноября 2015 года № 658
Приложение 1
к стандарту государственной услуги
"Выдача разрешения на обучение
в форме экстерната в организациях
основного среднего, общего
среднего образования"

      Форма

Выписка из приказа о разрешении на обучение в форме
экстерната в организациях основного среднего, общего
среднего образования

      Уникальный номер:

      Дата и время получения:

      _____________________________________________________________________

      (Наименование местного исполнительного органа)

ВЫПИСКА

      из приказа о разрешении на обучение в форме экстерната в

      организациях основного среднего, общего среднего образования

      Гражданин (-ка): ________________________(ФИО (при его наличии)

      услугополучателя, индивидуальный иденцификационный номер)

      Дата обращения:________________________________________________

      Выписка приказа о разрешении на обучение в форме экстерната в

      организация основного среднего, общего среднего образования на

      основании приказа № _______________от ________________ ________ года.

      Выписка удостоверена ЭЦП ответственного лица:

      _______________________________________________________________

      (должность, ФИО (при его наличии) ответственного лица)

  Приложение 2
к приказу Министра образования
и науки Республики Казахстан
от 27 ноября 2015 года № 658
Приложение 2
к стандарту государственной услуги
"Выдача разрешения на обучение
в форме экстерната в организациях
основного среднего, общего
среднего образования"
Кому: Руководителю

      __________________________

      Наименование местного

      исполнительного органа

      От: ______________________

      __________________________

      Ф.И.О. (при его наличии)

      полностью индивидуальный

      иденцификационный номер/

      Форма

Заявление на обучение в форме экстерната

      Прошу выдать разрешение на обучение в форме экстерната в

      организациях образования в соответствии с пунктом 2 подпунктом 24-4)

      статьи 6 (или п. 3 пп. 25-7 или п. 4 п.п. 21-3) ст. 6) Закона

      Республики Казахстан от 27 июля 2007 года "Об образовании", а также с

      пунктом 2 статьи 20 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013

      года "О государственных услугах" на имя ученика: ФИО (при его

      наличии) ученика, дата рождения.

      __________________(подпись)

      "__" ___________ 20 __ года

  Приложение 3
к приказу Министра образования
и науки Республики Казахстан
от 27 ноября 2015 года № 658
Приложение 3
к стандарту государственной услуги
"Выдача разрешения на обучение
в форме экстерната в организациях
основного среднего, общего
среднего образования"

      ________________________________

      (Ф.И.О. (при его наличии), либо

      наименование организации

      услугополучателя)

      ________________________________

      (адрес услугополучателя)

      Форма

Расписка об отказе в
приеме документов

      Руководствуясь подпунктом 2 статьи 20 Закона Республики

      Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", отдел №

      ___ филиала РГП "Центр обслуживания населения" (указать адрес)

      отказывает в приеме документов на оказание государственной услуги

      _____________________________________________________________________

      (указать наименование государственной услуги в соответствии со

      стандартом государственной услуги) ввиду представления Вами неполного

      пакета документов согласно перечню, предусмотренному стандартом

      государственной услуги, а именно:

      Наименование отсутствующих документов:

      1) __________________________________;

      2) __________________________________;

      3) ...

      Настоящая расписка составлена в 2 экземплярах, по одному для

      каждой стороны.

      Ф.И.О. (при его наличии) работника ЦОН)

      _____________________________________________________________________

      (подпись) Исполнитель: Ф.И.О. (при наличии отчества)

      ____________________________

      Телефон ____________________

      Получил: Ф.И.О. (при его наличии)/ подпись услугополучателя

      "__" _____________________ 20 __ года