"Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Төтенше жағдайлар комитеті көрсететін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 394 бұйрығына өзгеріс пен толықтыру енгізу туралы

Қазақстан Республикасының Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 27 қарашадағы № 973 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2016 жылы 12 қаңтарда № 12847 болып тіркелді. Күші жойылды - Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2020 жылғы 16 наурыздағы № 218 бұйрығымен

      Ескерту. Күші жойылды – ҚР Ішкі істер министрінің 16.03.2020 № 218 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 10-бабы 1) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Төтенше жағдайлар комитеті көрсететін мемлекеттік қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 24 сәуірдегі № 394 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11308 болып тіркелген, Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 25 маусымда жарияланған) мынадай өзгеріс пен толықтыру енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықтың 1-тармағы мынадай редакцияда жазылсын:

      "1. Қоса беріліп отырған:

      1) "Мемлекеттік емес өртке қарсы қызметтерді ұйымдардағы, елді мекендердегі және объектілердегі өрттердің алдын алу және сөндіру, өрт қауіпсіздігін қамтамасыз ету және авариялық-құтқару жұмыстарын жүргізу жөніндегі жұмыстарды жүргізу құқығына аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес;

      2) "Төтенше жағдайларды жою кезінде құтқару жұмыстарын жүргізу жөніндегі қызметті жүзеге асыратын субъектілерді аттестаттау" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес;

      3) "Авариялық-құтқару қызметтері мен құралымдарын тіркеу (есептік тіркеу)" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес;

      4) "Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит бойынша сараптама ұйымдарын аккредиттеу" осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес бекітілсін.";

      осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес 4-қосымшамен толықтырылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Төтенше жағдайлар комитеті (В.В. Петров):

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты мемлекеттiк тiркегеннен кейін күнтiзбелiк он күн iшiнде оны мерзiмдi баспа басылымдарында және "Әдiлет" ақпараттық-құқықтық жүйесiнде ресми жариялауға жолдауды;

      3) осы бұйрықты мемлекеттік тіркегеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде Қазақстан Республикасының нормативтік құқық актілерінің Эталондық бақылау банкіне енгізу үшін "Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнына жолдауды;

      4) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Iшкi iстер министрлiгiнiң интернет-ресурсына орналастыруды;

      5) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттiк тiркегеннен кейін күнтiзбелiк он күн iшiнде осы тармақтың 1), 2), 3) және 4) тармақшаларында көзделген іс-шараларды орындау бойынша мәліметтерді Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсiн.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің орынбасары В.К. Божкоға жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік жиырма бір күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Ішкі істер министрі


полиция генерал-полковнигі

Қ. Қасымов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Инвестициялар және даму министрі

      _______________ Ә. Исекешев

      2015 жылғы 9 желтоқсан

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Ұлттық экономика министрі

      _______________ Е. Досаев

      2015 жылғы 8 желтоқсан



  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2015 жылғы 27 қарашадағы
№ 973 бұйрығына
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Ішкі істер министрінің
2015 жылғы 24 сәуірдегі
№ 394 бұйрығына
4-қосымша

"Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит бойынша
сараптама ұйымдарын аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты
1. Жалпы ережелер

      1. "Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит бойынша сараптама ұйымдарын аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігі (бұдан әрі – Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті Министрліктің Төтенше жағдайлар комитеті (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін беру:

      1) қызмет беруші кеңсе арқылы;

      2) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz. веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар пакетін тапсырған күнінен бастап, сондай-ақ порталға жүгінген кезде – 15 (он бес) күнтізбелік күн;

      Көрсетілетін қызметті беруші көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын алған күнінен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттардың толықтығын тексереді. Ұсынылған құжаттардың толық болмау фактісі анықталған жағдайда, көрсетілетін қызметті беруші көрсетілген мерзімде өтінішті одан әрі қараудан бас тарту туралы дәлелді жауап береді.

      2) көрсетілетін қызметті берушіге құжаттар пакетін тапсыру үшін рұқсат етілген ең ұзақ күту уақыты – 15 (он бес) минут;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің қызмет көрсетуінің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты – 15 (он бес) минут.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит бойынша аккредиттеу аттестаты.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық түрінде.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін қағаз тасымалдағышта алу үшін жүгінген жағдайда, мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі электрондық нысанда ресімделеді, басып шығарылады, мөрмен және көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының қолымен куәландырылады.

      Портал арқылы жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті алушыға "жеке кабинетке" көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті адамының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында жолданады.

      7. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіде - Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерінен басқа, дүйсенбіден бастап жұманы қоса алғанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру, сағат 13.00-ден бастап сағат 14.00-ге дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден сағат 17.00-ге дейін жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік көрсетілетін қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетіп қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі.

      2) порталда - жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталған соң, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күнінде жүзеге асырылады).

      9. Көрсетілетін қызметті алушы (не сенімхат бойынша оның өкілі) жүгінген кезде мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі:

      көрсетілетін қызметті берушіге:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      2) сараптама ұйымы мамандарының білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

      3) сараптама ұйымы мамандарының мемлекеттік өртке қарсы қызмет және (немесе) мемлекеттік емес өртке қарсы қызметтегі еңбек қызметін растайтын құжаттардың көшірмелері;

      4) сараптама ұйымы мамандарын жұмысқа қабылдау туралы еңбек шарттарының көшірмелері;

      5) сараптама ұйымдарына тиесілі үй-жайлар туралы құжаттардың көшірмелері (көрсетілетін қызметтерді алушылардың балансында көрсетілген объектілер болмаған жағдайда ұсынылады).

      порталға:

      1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына қосымшаға сәйкес электрондық құжат нысанындағы өтініш;

      2) сараптама ұйымы мамандарының білімі туралы құжаттардың электрондық көшірмелері;

      3) сараптама ұйымы мамандарының мемлекеттік өртке қарсы қызмет және (немесе) мемлекеттік емес өртке қарсы қызметтегі еңбек қызметін растайтын құжаттардың электрондық көшірмелері;

      4) сараптама ұйымы мамандарын жұмысқа қабылдау туралы еңбек шарттарының электрондық көшірмелері;

      5) сараптама ұйымдарына тиесілі үй-жайлар туралы құжаттардың электрондық көшірмелері (көрсетілетін қызметтерді алушылардың балансында көрсетілген объектілер болмаған жағдайда ұсынылады).

      Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу туралы мәліметтерді, көлік құралдары мен ғимараттың немесе үй-жайдың бар-жоғын растайтын құжаттарды көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкіметтің" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Көрсетілетін қызметті алушы барлық қажетті құжаттарды тапсырған кезде:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге (қолма-қол не почта байланысы арқылы) - өтініштің көшірмесінде құжаттар топтамасын қабылдау күні мен уақыты көрсетіле отырып, көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінде тіркеу туралы белгі қағаз жеткізгіштегі өтініштің қабылданғанын растау болып табылады;

      2) портал арқылы - көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алатын күн көрсетіле отырып, мемлекеттік қызметті көрсету үшін сұрау салуды қабылдау туралы мәртебе көрсетіледі.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша қызмет
берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының
шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану
тәртібі

      10. Қызмет берушінің және (немесе) олардың лауазымды адамдарының мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану: шағым осы мемлекеттік қызмет стандартының 12-тармағында көрсетілген мекенжай бойынша қызмет берушінің басшысының атына немесе 010000, Астана қаласы, Тәуелсіздік даңғылы, 1 мекенжайы бойынша Министрліктің басшысының атына жіберіледі.

      Шағым жазбаша нысанда пошта арқылы немесе көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңселері арқылы қолма-қол тапсырылады.

      Көрсетілетін қызметті алушының шағымында оның атауы, почталық мекенжайы, шығыс нөмірі мен күні көрсетіледі. Шағымға көрсетілетін қызметті алушы қолын қояды.

      Көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің кеңсесінде өтініш берушінің деректері (тегі және аты-жөні немесе өтініш берушінің атауы), шағымды қабылдаған адамның деректері (лауазымы, тегі және аты-жөні, субъектінің атауы, мекенжайы және қызметтік телефоны) көрсетілген бірегей нөмірі бар талонды беріп, шағымды тіркеу оның қабылданғанын растау болып табылады.

      Портал арқылы жүгінген кезде шағымдану тәртібі туралы ақпаратты мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының 1414 телефоны арқылы алуға болады.

      Шағым портал арқылы жіберілген кезде қызметті алушыға "жеке кабинеттен" өтініш туралы ақпарат қолжетімді болады, бұл ақпарат көрсетілетін қызметті беруші өтінішті өңдеу барысында (жеткізілгені, тіркелгені, орындалғаны туралы белгілер, қарау туралы немесе қараудан дәлелді бас тарту туралы жауап) жаңартылып отырады.

      Көрсетілетін қызметті берушінің немесе Министрліктің мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда, қызметті алушы мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға шағыммен жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның мекенжайына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап 15 (он бес) жұмыс күні ішінде қаралуға жатады.

      11. Көрсетілген мемлекеттік қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайларда, көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

4. Мемлекеттік қызмет көрсетудің, оның ішінде электрондық
нысанда көрсетудің ерекшеліктерін ескере отырып,
қойылатын өзге талаптар

      12. Мемлекеттік қызмет көрсетілетін орынның мекенжайы мынадай интернет-ресурстарда орналасқан:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің - www.emer.kz;

      2) Министрліктің - www.mvd.kz, "ҚР ІІМ құрылымдық бөліністері" баннері, "Байланыстар" кіші бөлімі.

      13. Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ болған жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызметті электрондық нысанда портал арқылы алу мүмкіндігі бар.

      14. Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсетудің тәртібі мен мәртебесі жөніндегі ақпаратты порталдың "жеке кабинеті", көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі арқылы, сондай-ақ мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығы арқылы қашықтықтан қол жеткізу режимінде алуға мүмкіндігі бар.

      15. Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің байланыс телефоны: 8 (7172) 60-21-33, мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі бірыңғай байланыс орталығының байланыс телефоны: 1414.

  "Өрт қауіпсіздігі
саласындағы аудит бойынша
сараптама ұйымдарын аккредиттеу"
мемлекеттік көрсетілетін қызмет
стандартына қосымша

      нысан

      Қазақстан Республикасы ІІМ

      Төтенше жағдайлар

      комитетінің төрағасы

      _________________________

Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит жөніндегі қызметті
жүзеге асыруға аккредиттеу туралы
өтініш

      Сізден қоса беріліп отырған құжаттар тізбесін қарауды және

      ____________________________________________________________________

      (ұйымның атауы)

      өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит жөніндегі қызметті жүзеге асыру

      құқығына аттестат беруіңізді сұраймын.

      Ұйымның орналасқан жері: ____________________________________________

      Заңды тұлғаны немесе жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу (қайта

      тіркеу) туралы куәліктің № және күні ________________________________

      ЖСН/БСН __________________________

      Басшы _________________________

      (Т.А.Ә., қолы)

      _____________________________

      (күні)

О внесении изменения и дополнения в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Комитетом по чрезвычайным ситуациям Министерства внутренних дел Республики Казахстан"

Приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 27 ноября 2015 года № 973. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 12 января 2016 года № 12847. Утратил силу приказом Министра внутренних дел Республики Казахстан от 16 марта 2020 года № 218.

      Сноска. Утратил силу приказом Министра внутренних дел РК от 16.03.2020 № 218 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с подпунктом 1) статьи 10 Закона Республики Казахстан от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 24 апреля 2015 года № 394 "Об утверждении стандартов государственных услуг, оказываемых Комитетом по чрезвычайным ситуациям Министерства внутренних дел Республики Казахстан" (зарегистрированный в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 11308, опубликованный в Информационно-правовой системе нормативных правовых актов Республики Казахстан "Әділет" 25 июня 2015 года) следующие изменение и дополнение:

      пункт 1 указанного приказа изложить в следующей редакции:

      "1. Утвердить прилагаемые:

      1) стандарт государственной услуги "Аттестация негосударственных противопожарных служб на право проведения работ по предупреждению и тушению пожаров, обеспечению пожарной безопасности и проведению аварийно-спасательных работ в организациях, населенных пунктах и на объектах", согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      2) стандарт государственной услуги "Аттестация субъектов, осуществляющих деятельность по проведению спасательных работ при ликвидации чрезвычайных ситуаций", согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      3) стандарт государственной услуги "Регистрация (учетная) аварийно-спасательных служб и формирований", согласно приложению 3 к настоящему приказу;

      4) стандарт государственной услуги "Аккредитация экспертных организаций по аудиту в области пожарной безопасности" согласно приложению 4 к настоящему приказу.";

      дополнить приложением 4 согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Комитету по чрезвычайным ситуациям Министерства внутренних дел Республики Казахстан (Петров В.В.) обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа, его направление на официальное опубликование в периодических печатных изданиях и в информационно-правовой системе "Әділет";

      3) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа, его направление в Республиканское государственное предприятие на праве хозяйственного ведения "Республиканский Центр правовой информации Министерства юстиции Республики Казахстан" для включения в Эталонный контрольный банк нормативных правовых актов Республики Казахстан;

      4) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства внутренних дел Республики Казахстан;

      5) в течение десяти календарных дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства внутренних дел Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1), 2), 3) и 4) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Министра внутренних дел Республики Казахстан Божко В.К.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении двадцати одного календарного дня после дня его первого официального опубликования.

Министр внутренних дел


Республики Казахстан


генерал-полковник полиции

К. Касымов

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр по инвестициям и развитию

      Республики Казахстан

      _______________ А. Исекешев

      9 декабря 2015 года

      "СОГЛАСОВАН"

      Министр национальной экономики

      Республики Казахстан

      _______________ Е. Досаев

      8 декабря 2015 года



  Приложение
к приказу министра
внутренних дел Республики Казахстан
от 27 ноября 2015 года № 973
Приложение 4
к приказу министра
внутренних дел Республики Казахстан
от 24 апреля 2015 года № 394

Стандарт государственной услуги
"Аккредитация экспертных организаций по аудиту
в области пожарной безопасности"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Аккредитация экспертных организаций по аудиту в области пожарной безопасности" (далее – государственная услуга).

      2. Стандарт государственной услуги разработан Министерством внутренних дел Республики Казахстан (далее – Министерство).

      3. Государственная услуга оказывается Комитетом по чрезвычайным ситуациям Министерства (далее – услугодатель).

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) канцелярию услугодателя;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

2. Порядок оказания государственной услуги

      4. Срок оказания государственной услуги:

      1) со дня сдачи пакета документов услугодателю, а также при обращении на портал – 15 (пятнадцать) календарных дней;

      Услугодатель, в течение 2 (двух) рабочих дней со дня получения документов услугополучателя проверяет полноту представленных документов. В случае установления факта неполноты представленных документов услугодатель в указанные сроки дает мотивированный отказ в дальнейшем рассмотрении заявления;

      2) максимально допустимое время ожидания для сдачи пакета документов услугодателю – 15 (пятнадцать) минут;

      3) максимально допустимое время обслуживания услугодателем – 15 (пятнадцать) минут.

      5. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      6. Результат оказания государственной услуги – аттестат аккредитации по аудиту в области пожарной безопасности.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      В случае обращения за результатом оказания государственной услуги на бумажном носителе, результат оказания государственной услуги оформляется в электронной форме, распечатывается, заверяется печатью и подписью уполномоченного лица услугодателя.

      При обращении через портал результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного электронной цифровой подписью (далее - ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      7. Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

      8. График работы:

      1) услугодателя – с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов, кроме выходных и праздничных дней, согласно трудовому законодательству Республики Казахстан.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляется с 9.00 часов до 17.30 часов, с перерывом на обед с 13.00 часов до 14.30 часов.

      Государственная услуга оказывается в порядке очереди, без предварительной записи и ускоренного обслуживания;

      2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству Республики Казахстан, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).

      9. Перечень документов, необходимых для оказания государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его представителя по доверенности):

      к услугодателю:

      1) заявление по форме согласно приложению к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) копии документов специалистов экспертной организации об образовании;

      3) копии документов, подтверждающие трудовую деятельность специалистов экспертной организации в государственной и (или) негосударственной противопожарных службах;

      4) копии трудовых договоров о приеме на работу специалистов экспертной организации;

      5) копии документов о помещении, принадлежащем экспертной организации (предоставляются в случае отсутствия указанных объектов на балансе услугополучателя).

      на портал:

      1) заявление в форме электронного документа согласно приложению к настоящему стандарту государственной услуги;

      2) электронные копии документов специалистов экспертной организации об образовании;

      3) электронные копии документов, подтверждающие трудовую деятельность специалистов экспертной организации в государственной и (или) негосударственной противопожарных службах;

      4) электронные копии трудовых договоров о приеме на работу специалистов экспертной организации;

      5) электронные копии документов о помещении, принадлежащем экспертной организации (предоставляются в случае отсутствия указанных объектов на балансе услугополучателя).

      Сведения о государственной регистрации юридического лица, документов, подтверждающих наличие здания или помещения услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      При подаче услугополучателем всех необходимых документов:

      1) услугодателю (нарочно либо посредством почтовой связи) — подтверждением принятия заявления на бумажном носителе является отметка на его копии о регистрации в канцелярии услугодателя с указанием даты и времени приема пакета документов;

      2) через портал - в "личном кабинете" услугополучателя отображается статус о принятии запроса для оказания государственной услуги с указанием даты получения результата государственной услуги.

3. Порядок обжалования решений, действий (бездействия)
услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания
государственных услуг

      10. Обжалование решений, действий (бездействия) услугодателя и (или) его должностных лиц по вопросам оказания государственных услуг: жалоба подается на имя руководителя услугодателя по адресу, указанному в пункте 12 настоящего стандарта государственной услуги, либо на имя руководителя Министерства по адресу 010000, город Астана, проспект Тауелсіздік, 1.

      Жалоба подается в письменной форме по почте либо нарочно через канцелярии услугодателя или Министерства, либо в электронной форме через портал.

      В жалобе услугополучателя указывается его наименование, почтовый адрес, исходящий номер и дата. Жалоба подписывается услугополучателем.

      Подтверждением принятия жалобы является ее регистрация (штамп, входящий номер и дата) в канцелярии услугодателя или Министерства, с выдачей талона с уникальным номером в котором указываются данные заявителя (фамилия и инициалы либо наименование заявителя), данные лица, принявшего жалобу (должность, фамилия и инициалы, наименование субъекта, адрес и служебный телефон).

      При обращении через портал информацию о порядке обжалования можно получить по телефону единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

      При отправке жалобы через портал услугополучателю из "личного кабинета" доступна информация об обращении, которая обновляется в ходе обработки обращения услугодателем (отметки о доставке, регистрации, исполнении, ответ о рассмотрении или мотивированном отказе в рассмотрении).

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес услугодателя или Министерства подлежит рассмотрению в течение 5 (пяти) рабочих дней со дня ее регистрации.

      В случае несогласия с результатами оказанной государственной услуги услугополучатель может обратиться с жалобой в уполномоченный орган по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

      Жалоба услугополучателя, поступившая в адрес уполномоченного органа по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг, подлежит рассмотрению в течение 15 (пятнадцати) рабочих дней со дня ее регистрации.

      11. В случаях несогласия с результатами оказанной государственной услуги, услугополучатель имеет право обратиться в суд в установленном законодательством Республики Казахстан порядке.

4. Иные требования с учетом особенностей оказания
государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной
форме

      12. Адрес места оказания государственной услуги размещен на интернет-ресурсах:

      1) услугодателя - www.emer.kz, раздел "Контакты";

      2) Министерства - www.mvd.kz, баннер "Структурные подразделения МВД РК", раздел "Комитет по чрезвычайным ситуациям", подраздел "Контакты".

      13. Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.

      14. Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, канцелярии услугодателя, а также единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.

      15. Контактный телефон канцелярии услугодателя: 8 (7172) 60-21-33, единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг: 1414.

  Приложение
к стандарту государственной
услуги "Аккредитация экспертных
организаций по аудиту в области
пожарной безопасности"

      форма

      Председателю Комитета

      по чрезвычайным ситуациям

      МВД Республики Казахстан

      _______________________

Заявление об аккредитации на осуществление деятельности по аудиту в области

      пожарной безопасности

      Прошу Вас рассмотреть прилагаемый перечень документов и выдать

      _____________________________________________________________________

      (наименование организации)

      аттестат на осуществление деятельности по аудиту в области пожарной

      безопасности.

      Местонахождение организации:_________________________________________

      № и дата свидетельства о государственной регистрации

      (перерегистрации) юридического лица или индивидуального

      предпринимателя _____________

      ИИН / БИН ___________________

      Руководитель ______________________________

      (Ф.И.О., подпись)

      _____________________

      (дата)