"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 15 маусымдағы № 182-976 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2015 жылы 23 шілдеде № 924 болып тіркелді. Күші жойылды - Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің 2020 жылғы 5 тамыздағы № 158-1535 қаулысымен.

      Ескерту. Күші жойылды - Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің 05.08.2020 № 158-1535 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Нормативтік құқықтық актілер туралы" 2016 жылғы 6 сәуірдегі, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі заңдарына, "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 319 бұйрығына (Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде 2015 жылғы 12 мамырда № 11015 тіркелді) сәйкес Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      Ескерту. Кіріспеге өзгеріс енгізілді - Астана қаласы әкімдігінің 07.09.2016 № 182-1616 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      1. Қоса беріліп отырған "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы" Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 9 ақпандағы № 182-194 қаулысының (Нормативтiк құқықтық актiлердi мемлекеттiк тiркеу тiзiлiмiнде 2015 жылғы 13 наурызда № 889 тіркелді, 2015 жылғы 21 наурыздағы № 31 (3236) "Астана ақшамы" және 2015 жылғы 21 наурыздағы № 31 (3254) "Вечерняя Астана" газеттерде жарияланды) күші жойылды деп танылсын.

      3. "Астана қаласының Тұрғын үй басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы осы қаулыны кейіннен ресми және мерзімді баспасөз басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілеген интернет-ресурста және Астана қаласы әкімдігінің интернет-ресурсында жариялаумен әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді жүргізсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау Астана қаласы әкімінің орынбасары А.И. Лукинге жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Астана қаласының әкімі

Ә. Жақсыбеков


  Астана қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 15 маусымдағы
№ 182-976 қаулысымен
бекітілген

"Мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе
жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою,
сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы
шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті
1. Жалпы ережелер

      1. "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) Астана қаласы әкімдігінің уәкілетті органы – "Астана қаласының Тұрғын үй басқармасы" мемлекеттік мекемесімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2015 жылғы 9 сәуірдегі № 319 "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық саласында мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" бұйрығымен бекітілген "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке алу және кезекке қою, сондай-ақ жергілікті атқарушы органдардың тұрғын үй беру туралы шешім қабылдауы" мемлекет көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) және осы Регламентке сәйкес көрсетіледі.

      2. Өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру:

      1) тұрғылықты жері бойынша "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      2) "электрондық үкіметтің" www.egov.kz веб-порталы (бұдан әрі – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      Ескерту. 2-тармаққа өзгеріс енгізілді - Астана қаласы әкімдігінің 07.09.2016 № 182-1616 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесі – кезектің реттік нөмірін көрсете отырып, есепке қою туралы хабарлама (бұдан әрі – хабарлама) немесе Стандарттың 10-тармағымен көзделген жағдайларда және негіздер бойынша мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап.

      Жергілікті атқарушы органдардың Мемлекеттік коммуналдық тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйге мұқтаж азаматтарға мемлекеттiк коммуналдық тұрғын үй қорынан тұрғын үй немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үй беру туралы шешімді қабылдау Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 1 желтоқсандағы № 1420 қаулысымен бекітілген Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үй немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үй беру және пайдалану қағидаларына сәйкес кезек тізіміне сәйкес жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін беру нысаны: электрондық.

      Көрсетілетін қызметті алушы хабарламаны қағаз тасығышта алу үшін өтініш берген жағдайда хабарлама электрондық форматта ресімделеді, басып шығарылады және Мемлекеттік корпорацияның уәкілетті тұлғасының қолы және мөрімен расталады.

      Портал арқылы өтініш берген кезде мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесі көрсетілетін қызметті берушінің уәкілетті тұлғасының электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі – ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында қызметті алушының "жеке кабинетіне" жолданады.

      Ескерту. 4-тармақ жаңа редакцияда - Астана қаласы әкімдігінің 07.09.2016 № 182-1616 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
әрекет ету тәртібінің сипаттамасы

      5. Мемлекеттік қызметті көрсету бойынша рәсімді (әрекетті) бастауға:

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген жағдайда – осы Регламентке 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтініш;

      портал арқылы өтініш берген жағдайда – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат түріндегі сұраныс негіз болып табылады.

      Ескерту. 5-тармақ жаңа редакцияда - Астана қаласы әкімдігінің 07.09.2016 № 182-1616 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісі құрамына кіретін әрбір рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оны орындау ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы Мемлекеттік корпорацияның қызметкеріне Стандарттың 9-тармағына сәйкес құжаттарды (бұдан әрі – құжаттар) ұсынады. Мемлекеттік корпорацияның қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызметті алуға өтініш берген сәттен бастап көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қабылдауды жүзеге асырады, тіркейді және көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды – 15 (он бес) минут ішінде.

      Көрсетілетін қызметті алушы құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері Стандарттың 3-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді – 5 (бес) минут ішінде.

      Өтінішті дұрыс және толық толтырған және құжаттар топтамасы толық ұсынылған жағдайда:

      Мемлекеттік корпорация қызметкері "Мемлекеттік корпорацияның интеграцияланған ақпараттық жүйесі" (бұдан әрі – МК ИАЖ) ақпараттық жүйесінде өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға:

      құжаттың нөмірі мен қабылдаған күнін;

      қоса берілген құжаттар саны мен атауын;

      мемлекеттік қызметті алу күнін (уақытын) және құжаттарды беру орнын;

      құжаттарды қабылдаған жауапты тұлғаның тегін, атын, әкесінің атын;

      көрсетілетін қызметті алушының тегін, атын, әкесінің атын, байланыс мәліметтерін көрсете отырып тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат береді;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім қызметкері құжаттар келіп түскен сәттен бастап тіркейді және көрсетілетін қызметті беруші басшысының қарарына жолдайды – 15 (он бес) минут ішінде;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы қызметті алушының құжаттарымен танысады және мемлекеттік қызметті көрсету үшін жауапты орындаушыны анықтайды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын қарастырады, көрсетілетін қызметті алушыға хабарлама жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап дайындайды – 25 (жиырма бес) күнтізбелік күн ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы хабарламаға немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      6) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      7) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін береді – 1 (бір) жұмыс күні ішінде.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда - Астана қаласы әкімдігінің 07.09.2016 № 182-1616 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      7. Келесі үдерістердің (әрекеттердің) орындалуын бастау үшін негіз болатын мемлекеттік көрсетілетін қызмет рәсімінің (әрекеттің) нәтижесі:

      1) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері көрсетілетін қызметті алушыдан құжаттарды қабылдайды және оларды көрсетілетін қызметті берушіге жолдайды;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім қызметкері көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын тіркейді, көрсетілетін қызметті берушінің басшысына қарауға жолдайды;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы көрсетілетін қызметті алушының құжаттарын көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына жолдайды;

      4) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты дайындайды;

      5) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасына немесе мемлекеттік қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапқа қол қояды;

      6) мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті берушінің бөлім қызметкері Мемлекеттік корпорацияға жібереді;

      7) Мемлекеттік корпорацияның қызметкері мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға береді.

      Ескерту. 7-тармақ жаңа редакцияда - Астана қаласы әкімдігінің 07.09.2016 № 182-1616 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің)
өзара іс-әрекеттері тәртібінің сипаттамасы

      8. Мемлекеттік қызметті көрсету үдерісіне қатысатын көрсетілетін қызметті беруші бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізілімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің бөлім қызметкері.

      9. Әрбір рәсімнің ұзақтығын көрсетумен көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімдердің (әрекеттердің) реттілігінің сипаттамасы осы Регламенттің 7-тармағында көрсетілген.

      Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде әрбір рәсімнің ұзақтығын көрсетумен көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері) арасындағы рәсімнің (әрекеттердің) реттілігінің сипаттамасы осы Регламентке 2-қосымшаға сәйкес блок-сызбамен сүйемелденеді.

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін
қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібінің, сондай-ақ
мемлекеттік көрсетілетін қызмет үдерісінде ақпараттық жүйелерді
пайдалану тәртібінің сипаттамасы

      Ескерту. Атауы жаңа редакцияда - Астана қаласы әкімдігінің 07.09.2016 № 182-1616 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      10. Әрбір үдерістердің (әрекеттердің) ұзақтығын көрсете отырып Мемлекеттік корпорацияға өтініш беру тәртібінің сипаттамасы:

      1) көрсетілетін қызметті алушы электрондық кезек жолымен Мемлекеттік корпорация қызметкеріне операция залында "тосқауылсыз" қызмет көрсету арқылы құжаттарды береді – 15 (он бес) минут ішінде;

      2) 1-үдеріс – Мемлекеттік корпорация қызметкері Мемлекеттік корпорацияның интеграцияланған ақпараттық жүйесінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – МК ИАЖ АЖО) қызмет көрсету үшін логин мен парольді (авторландыру үдерісі) енгізеді;

      3) 2-үдеріс – Мемлекеттік корпорация қызметкерінің осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушы деректерін енгізуі, сондай-ақ сенімхат бойынша көрсетілетін қызметті алушы өкілінің деректерін енгізеді (сенімхат нотариалды куәландырылған кезде, сенімхатты басқаша куәландырған кезде – сенімхаттың деректері толтырылмайды) – 5 (бес) минут ішінде;

      4) 3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының деректері туралы сұранысты жеке тұлғалардың мемлекеттік деректер қорына (бұдан әрі – ЖТ МДҚ), сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушы өкілінің сенімхат туралы деректерді Бірыңғай нотариалдық ақпараттық жүйеге (бұдан әрі – БНАЖ) жолдау – 2 (екі) минут ішінде;

      5) 1-шарт – көрсетілетін қызмет алушы деректерінің ЖТ МДҚ-да, сенімхаттың деректері БНАЖ-да болуын тексеру – 1 (бір) минут ішінде;

      6) 4-үдеріс – көрсетілетін қызмет алушы деректерінің ЖТ МДҚ-да және сенімхат деректерінің БНАЖ-да болмауына байланысты деректер алу мүмкін еместігі туралы хабарлама қалыптастыру – 2 (екі) минут ішінде;

      7) 5-үдеріс – Мемлекеттік корпорация қызметкерінің құжаттардың қағаз нысанында болуы туралы сұрау салуды толтыруы және көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттарды сканерден өткізуі, оларды сұрау салу нысанына қоса тіркеуі және қызмет көрсетуге толтырылған сұрау салу нысанын (енгізілген деректерді) ЭЦҚ арқылы куәландыруы;

      8) 6-үдеріс – "электрондық үкімет" шлюзі (бұдан әрі – ЭҮШ) арқылы "электрондық үкімет" өңірлік шлюзінің автоматтандырылған жұмыс орнына (бұдан әрі – ЭҮӨШ АЖО) Мемлекеттік корпорация қызметкерінің ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатты (көрсетілетін қызметті алушының сұранысын) жіберу, немесе курьерлік байланыс арқылы қағаз нысанында көрсетілетін қызмет берушіге құжаттар топтамасын жіберу – 2 (екі) минут ішінде.

      Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жұмылдырылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеттестігі осы Регламентке 3-қосымшада келтірілген.

      Ескерту. 10-тармақ жаңа редакцияда - Астана қаласы әкімдігінің 07.09.2016 № 182-1616 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      11. Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алу үдерісін сипаттау, оның ұзақтығы:

      1) 7-үдеріс – ЭҮӨШ АЖО-да электрондық құжатты тіркеу – 2 (екі) минут ішінде;

      2) 2-шарт – көрсетілетін қызметті берушінің Стандарттың 9-тармағында көрсетілген, көрсетілетін қызметті алушы қоса берген және мемлекеттік қызмет көрсету үшін негіз болатын құжаттардың сәйкестігін тексеруі (өңдеуі) – 2 (екі) минут ішінде;

      3) 8-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұратылған мемлекеттік қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру – 5 (бес) минут ішінде;

      4) 9-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының Мемлекеттік корпорация қызметкері арқылы ЭҮӨШ АЖО қалыптастырған мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алуы (хабарлама немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауап) – құжаттар топтамасы Мемлекеттік корпорацияға тапсырылған сәттен бастап 30 (отыз) күнтізбелік күнде.

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда - Астана қаласы әкімдігінің 07.09.2016 № 182-1616 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      12. Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті беруші мен көрсетілетін қызметті алушының өтініш беру тәртібі және рәсімдердің (әрекетердің) жүйелілігін сипаттау:

      1) көрсетілетін қызметті алушы жеке сәйкестендіру нөмірі (бұдан әрі – ЖСН) және пароль көмегімен (порталда тіркелмеген көрсетілетін қызметті алушылар үшін) порталда тіркеуді жүзеге асырады;

      2) 1-үдеріс – қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушымен порталда ЖСН және парольді енгізуі (авторландыру үдерісі);

      3) 1-шарт – ЖСН және пароль арқылы тіркелген көрсетілетін қызметті алушы туралы деректердің түпнұсқалылығын порталда тексеру;

      4) 2-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының деректерінде бұзушылықтар болуына байланысты авторлаудан бас тарту туралы хабарламаны порталмен қалыптастыру;

      5) 3-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының осы Регламентте көрсетілген қызметті таңдауы, қызметті көрсету үшін сұрау салу нысанын экранға шығару және көрсетілетін қызметті алушы оның құрылымы мен форматтық талаптарын ескере отырып, нысанды толтыруы (деректерді енгізу), сұрау салу нысанына электрондық нысандағы қажетті құжаттар көшірмесін бекіту, сондай-ақ көрсетілетін қызметті алушы сұрау салуды куәландыру (қол қою) үшін ЭЦҚ тіркеу куәлігін таңдауы;

      6) 2-шарт – порталда ЭЦҚ тіркеу куәлігінің әрекет ету мерзімін және кейін қайтарылған (жойылған) тіркеу куәліктері тізімінде жоқ болуын тексеру, сондай-ақ сәйкестендіру мәліметтерінің сәйкес болуы (сұрау салуда көрсетілген ЖСН және ЭЦҚ тіркеу куәлігінде көрсетілген ЖСН арасында);

      7) 4-үдеріс – көрсетілетін қызмет алушының ЭЦҚ түпнұсқалылығының расталмауына байланысты сұрау салынатын қызметтен бас тарту туралы хабарлама қалыптастыру;

      8) 5-үдеріс – көрсетілетін қызметті берушімен сұранымды өңдеу үшін ЭҮШ арқылы ЭҮӨШ АЖО-ға көрсетілетін қызмет алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған (қол қойылған) электрондық құжатын (көрсетілетін қызмет алушының сұрау салуын) жолдауы;

      9) 3-шарт – көрсетілетін қызмет берушімен қызметті көрсету үшін негіз болатын көрсетілетін қызметті алушы қоса берген құжаттардың сәйкестігін тексеруі;

      10) 6-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының құжаттарында бұзушылықтардың болуына байланысты сұрау салынып отырған қызметтен бас тарту туралы хабарламаны қалыптастыру;

      11) 7-үдеріс – көрсетілетін қызметті алушының порталмен қалыптастырылған қызмет нәтижесін (бас тарту туралы дәлелді жауап немесе хабарлама) алуы. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі көрсетілетін қызметті беруші басшысының ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат түрінде көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" жіберіледі – порталға өтініш берген кезден бастап 30 (отыз) күнтізбелік күн ішінде.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде жұмылдырылған ақпараттық жүйелердің функционалдық өзара әрекеттестігі осы Регламентке 4-қосымшада келтірілген.

      13. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымдық тұлғаларының, Мемлекеттік корпорация және (немесе) олардың қызметкерлерінің мемлекеттік көрсетілетін қызмет мәселелері бойынша шешіміне, әрекетіне (әрекетсіздігіне) арыздану Стандарттың 3-бөліміне сәйкес жүзеге асырылады.

      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - Астана қаласы әкімдігінің 07.09.2016 № 182-1616 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

  "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергiлiктi атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
қою және олардың кезегi, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдармен тұрғын
үй беру туралы шешім қабылдау"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне 1-қосымша

      "Астана қаласының Тұрғын үй

      басқармасы" мемлекеттік мекемесінің

      басшысы

      ______________________________

      мекенжайы бойынша тұратын

      азаматтан(ша)

      ______________________________

      (жеке сәйкестендіру нөмірі)

Өтініш

      Мені отбасы құрамына сәйкес мемлекеттік тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үй/жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi атқарушы орган жалдаған тұрғын үй алу үшін "Тұрғын үй қатынастары туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 75-бабы 1-тармағына сәйкес _________________ санат бойынша ____ бөлмеге есепке қоюды сұраймын.

      Менде және менімен тұрақты тұратын отбасы мүшелерінде осы елді мекенде тұрақты пайдалануда коммуналдық тұрғын үй қорынан берілетін тұрғын үйдің бар немесе жоқ екенін тексеруге қарсы емеспін.

      Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға келісемін 20____ж. "____" ____________

      _________________

      (қолы)

      Қосымша: ________________________

      ______________________________

  (күні, қолы)
"Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке қою және олардың кезегi,
сондай-ақ жергілікті атқарушы органдармен
тұрғын үй беру туралы шешім қабылдау"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
2-қосымша

Әрбір рәсімнің (әрекеттердің) ұзақтығын көрсетумен көрсетілетін
қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелері (қызметкерлері)
арасындағы рәсімнің (әрекеттердің) реттілігін сипаттамасының
блок-сызбасы

      Ескерту. 2-қосымша жаңа редакцияда - Астана қаласы әкімдігінің 07.09.2016 № 182-1616 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.



  "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын үйге
немесе жеке тұрғын үй қорынан жергiлiктi
атқарушы орган жалдаған тұрғын үйге мұқтаж
азаматтарды есепке қою және олардың кезегi,
сондай-ақ жергілікті атқарушы органдармен
тұрғын үй беру туралы шешім қабылдау"
мемлекеттік қызмет көрсету регламентіне
3-қосымша

Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызметті көрсету
кезінде әрекет ететін ақпараттық жүйлердің функционалдық
әрекеттестігінің диаграммасы

      Ескерту. 3-қосымша жаңа редакцияда - Астана қаласы әкімдігінің 07.09.2016 № 182-1616 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.



  "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергiлiктi атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
қою және олардың кезегi, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдармен тұрғын
үй беру туралы шешім қабылдау"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне 4-қосымша

Портал арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсетуде
әрекет ететін ақпараттық жүйлердің функционалдық
әрекеттестігінің диаграммасы



  "Мемлекеттiк тұрғын үй қорынан тұрғын
үйге немесе жеке тұрғын үй қорынан
жергiлiктi атқарушы орган жалдаған
тұрғын үйге мұқтаж азаматтарды есепке
қою және олардың кезегi, сондай-ақ
жергілікті атқарушы органдармен тұрғын
үй беру туралы шешім қабылдау"
мемлекеттік қызмет көрсету
регламентіне 5-қосымша

Мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы

      Ескерту. 5-қосымша жаңа редакцияда - Астана қаласы әкімдігінің 07.09.2016 № 182-1616 (алғашқы ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.



Об утверждении Регламента государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованномместным исполнительным органом в частном жилищном фонде"

Постановление акимата города Астаны от 15 июня 2015 года № 182-976. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 23 июля 2015 года № 924. Утратило силу постановлением акимата города Нур-Султана от 5 августа 2020 года № 158-1535.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Нур-Султана от 05.08.2020 № 158-1535 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 6 апреля 2016 года "О правовых актах", от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов от 12 мая 2015 года № 11015), акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      Сноска. Преамбула с изменением, внесенным постановлением акимата города Астаны от 07.09.2016 № 182-1616 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Утвердить прилагаемый Регламент государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде".

      2. Признать утратившим силу постановление акимата города Астаны от 9 февраля 2015 года № 182-194 "Об утверждении регламента государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов от 13 марта 2015 года № 889, опубликовано в газетах "Астана ақшамы" от 21 марта 2015 года № 31 (3236) и "Вечерняя Астана" от 21 марта 2015 года № 31(3254).

      3. Руководителю Государственного учреждения "Управление жилья города Астаны" произвести государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим опубликованием в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан, и на интернет-ресурсе акимата города Астаны.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима города Астаны Лукина А.И.

      5. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким города Астаны

А. Джаксыбеков


  Утвержден
постановлением акимата
города Астаны
от 15 июня 2015 года
№ 182-976

Регламент государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде"
1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде" (далее – государственная услуга) оказывается уполномоченным органом акимата города Астаны – Государственным учреждением "Управление жилья города Астаны" (далее – услугодатель) в соответствии со стандартом государственной услуги "Постановка на учет и очередность, а также принятие местными исполнительными органами решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного жилищного фонда или жилище, арендованном местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", утвержденным приказом Министра национальной экономики Республики Казахстан от 9 апреля 2015 года № 319 "Об утверждении стандартов государственных услуг в сфере жилищно-коммунального хозяйства" (зарегистрировано в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов от 12 мая 2015 года № 11015) (далее – Стандарт) и настоящим Регламентом.

      2. Прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация) по месту жительства;

      2) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      Сноска. Пункт 2 с изменением, внесенным постановлением акимата города Астаны от 07.09.2016 № 182-1616 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      3. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      4. Результат оказания государственной услуги – уведомление о постановке на учет с указанием порядкового номера очереди (далее – уведомление) либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги в случаях и по основаниям, предусмотренным пунктом 10 Стандарта.

      Принятие местным исполнительным органом решения о предоставлении жилища гражданам, нуждающимся в жилище из государственного коммунального жилищного фонда или жилище, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, осуществляется в соответствии с Правилами предоставления и пользования жилищем из государственного жилищного фонда или жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, утвержденными постановлением Правительства Республики Казахстан от 1 декабря 2011 года № 1420, согласно спискам очередности.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

      В случае обращения услугополучателя за получением уведомления на бумажном носителе, уведомление оформляется в электронном формате, распечатывается и заверяется печатью и подписью уполномоченного лица Государственной корпорации.

      При обращении через портал результат оказания государственной услуги направляется в "личный кабинет" услугополучателя в форме электронного документа, подписанного электронной цифровой подписью (далее – ЭЦП) уполномоченного лица услугодателя.

      Сноска. Пункт 4 в редакции постановления акимата города Астаны от 07.09.2016 № 182-1616 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      5. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги является:

      при обращении в Государственную корпорацию – заявление по форме согласно приложению 1 к настоящему Регламенту;

      при обращении через портал – запрос в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя.

      Сноска. Пункт 5 в редакции постановления акимата города Астаны от 07.09.2016 № 182-1616 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      6. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) услугополучатель представляет работнику Государственной корпорации документы согласно пункту 9 Стандарта (далее – документы). Работник Государственной корпорации с момента обращения за получением государственной услуги осуществляет прием документов услугополучателя, регистрирует и направляет услугодателю – в течение 15 (пятнадцати) минут.

      В случае представления услугополучателем неполного пакета документов, работник Государственной корпорации выдает расписку об отказе в приеме документов по форме согласно приложению 3 к Стандарту – в течение 5 (пяти) минут.

      В случае соблюдения правильности и полноты заполнения заявления и предоставления полного пакета документов:

      работник Государственной корпорации регистрирует заявление в информационной системе "Интегрированная информационная система Государственной корпорации" (далее – ИИС ГК) и выдает услугополучателю расписку о приеме соответствующих документов с указанием:

      номера и даты приема документов;

      количества и названия приложенных документов;

      даты (времени) получения государственной услуги и места выдачи документов;

      фамилии, имени, отчества ответственного лица, принявшего документы;

      фамилии, имени, отчества, контактных данных услугополучателя;

      2) сотрудник отдела услугодателя с момента поступления документов услугополучателя регистрирует и направляет на резолюцию руководителю услугодателя – в течение 15 (пятнадцати) минут;

      3) руководитель услугодателя ознакамливается с документами услугополучателя и определяет ответственного исполнителя для оказания государственной услуги – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      4) ответственный исполнитель услугодателя рассматривает документы услугополучателя, готовит проект уведомления услугополучателю либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – в течение 25 (двадцати пяти) календарных дней;

      5) руководитель услугодателя подписывает уведомление либо мотивированный ответ об отказе в оказании государственной услуги – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      6) ответственный исполнитель услугодателя направляет результат оказания государственной услуги в Государственную корпорацию – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      7) работник Государственной корпорации выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю – в течение 1 (одного) рабочего дня.

      Сноска. Пункт 6 в редакции постановления акимата города Астаны от 07.09.2016 № 182-1616 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      7. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) принятие работником Государственной корпорации у услугополучателя документов и направление их услугодателю;

      2) регистрация сотрудником отдела услугодателя документов услугополучателя, направление на резолюцию руководителю услугодателя;

      3) направление документов услугополучателя руководителем услугодателя ответственному исполнителю услугодателя;

      4) подготовка ответственным исполнителем услугодателя проекта результата оказания государственной услуги либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги;

      5) подписание руководителем услугодателя результата оказания государственной услуги либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги;

      6) передача результата оказания государственной услуги в Государственную корпорацию сотрудником отдела услугодателя;

      7) выдача результата оказания государственной услуги работником Государственной корпорации услугополучателю.

      Сноска. Пункт 7 в редакции постановления акимата города Астаны от 07.09.2016 № 182-1616 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      8. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) руководитель услугодателя;

      2) ответственный исполнитель услугодателя;

      3) сотрудник отдела услугодателя.

      9. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры указано в пункте 7 настоящего Регламента.

      Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) услугодателя с указанием длительности каждой процедуры в процессе оказания государственной услуги сопровождается блок-схемой согласно приложению 2 к настоящему Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной
корпорацией и (или) иными услугодателями, а также порядка
использования информационных систем в процессе оказания
государственной услуги

      Сноска. Наименование раздела 4 в редакции постановления акимата города Астаны от 07.09.2016 № 182-1616 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      10. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) услугополучатель подает документы работнику Государственной корпорации в операционном зале посредством "безбарьерного" обслуживания путем электронной очереди – в течение 15 (пятнадцати) минут;

      2) процесс 1 – ввод работником Государственной корпорации в автоматизированное рабочее место интегрированной информационной системы Государственной корпорации (далее – АРМ ИИС ГК) логина и пароля (процесс авторизации) для оказания государственной услуги;

      3) процесс 2 – выбор работником Государственной корпорации государственной услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания государственной услуги и ввод работником Государственной корпорации данных услугополучателя, а также данных по доверенности представителя услугополучателя (при нотариально удостоверенной доверенности, при ином удостоверении доверенности – данные доверенности не заполняются) – в течение 5 (пяти) минут;

      4) процесс 3 – направление запроса в Государственную базу данных "Физические лица" (далее – ГБД ФЛ) о данных услугополучателя, а также в Единую нотариальную информационную систему (далее – ЕНИС) – о данных доверенности представителя услугополучателя – в течение 2 (двух) минут;

      5) условие 1 – проверка наличия данных услугополучателя в ГБД ФЛ и данных доверенности в ЕНИС – в течение 1 (одной) минуты;

      6) процесс 4 – формирование сообщения о невозможности получения данных в связи с отсутствием данных услугополучателя в ГБД ФЛ и данных доверенности в ЕНИС – в течение 2 (двух) минут;

      7) процесс 5 – заполнение работником Государственной корпорации формы запроса о наличии документов в бумажной форме и сканирование документов, представленных услугополучателем, прикрепление их к форме запроса и удостоверение посредством ЭЦП заполненной формы (введенных данных) запроса на оказание государственной услуги;

      8) процесс 6 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП работника Государственной корпорации, через шлюз "электронного правительства" (далее – ШЭП) в автоматизированное рабочее место регионального шлюза "электронного правительства" (далее – АРМ РШЭП) – в течение 2 (двух) минут либо направление пакета документов услугодателю в бумажном виде через курьерскую связь.

      Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через Государственную корпорацию, приведены в приложении 3 к настоящему Регламенту.

      Сноска. Пункт 10 в редакции постановления акимата города Астаны от 07.09.2016 № 182-1616 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      11. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию, его длительность:

      1) процесс 7 – регистрация электронного документа в АРМ РШЭП – в течение 2 (двух) минут;

      2) условие 2 – проверка (обработка) услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, указанных в пункте 9 Стандарта, являющихся основанием для оказания государственной услуги, – в течение 2 (двух) минут;

      3) процесс 8 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой государственной услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя – в течение 5 (пяти) минут;

      4) процесс 9 – получение услугополучателем через работника Государственной корпорации результата оказания государственной услуги (уведомления либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги), сформированного в АРМ РШЭП, – 30 (тридцать) календарных дней с момента сдачи пакета документов в Государственную корпорацию.

      Сноска. Пункт 11 в редакции постановления акимата города Астаны от 07.09.2016 № 182-1616 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      12. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) услугополучатель проводит регистрацию на портале с помощью индивидуального идентификационного номера (далее – ИИН) и пароля (для незарегистрированных услугополучателей на портале);

      2) процесс 1 – ввод услугополучателем ИИН и пароля (процесс авторизации) на портале для получения услуги;

      3) условие 1 – проверка на портале подлинности данных о зарегистрированном услугополучателе через ИИН и пароль;

      4) процесс 2 – формирование порталом сообщения об отказе в авторизации в связи с имеющимися нарушениями в данных услугополучателя;

      5) процесс 3 – выбор услугополучателем услуги, указанной в настоящем Регламенте, вывод на экран формы запроса для оказания услуги и заполнение услугополучателем формы (ввод данных) с учетом ее структуры и форматных требований, прикрепление к форме запроса необходимых копий документов в электронном виде, а также выбор услугополучателем регистрационного свидетельства ЭЦП для удостоверения (подписания) запроса;

      6) условие 2 – проверка на портале срока действия регистрационного свидетельства ЭЦП и отсутствия в списке отозванных (аннулированных) регистрационных свидетельств, а также соответствия идентификационных данных (между ИИН, указанным в запросе, и ИИН, указанным в регистрационном свидетельстве ЭЦП);

      7) процесс 4 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с неподтверждением подлинности ЭЦП услугополучателя;

      8) процесс 5 – направление электронного документа (запроса услугополучателя), удостоверенного (подписанного) ЭЦП услугополучателя, через ШЭП в АРМ РШЭП для обработки запроса услугодателем;

      9) условие 3 – проверка услугодателем соответствия приложенных услугополучателем документов, являющихся основанием для оказания услуги;

      10) процесс 6 – формирование сообщения об отказе в запрашиваемой услуге в связи с имеющимися нарушениями в документах услугополучателя;

      11) процесс 7 – получение услугополучателем результата услуги (уведомление либо мотивированный ответ об отказе), сформированного порталом. Результат оказания государственной услуги направляется услугополучателю в "личный кабинет" в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП руководителя услугодателя, – в течение 30 (тридцати) календарных дней с момента обращения на портал.

      Функциональные взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании государственной услуги через портал, приведены в приложении 4 к настоящему Регламенту.

      13. Обжалование решений, действий (бездействий) услугодателя и (или) его должностных лиц, Государственной корпорации и (или) их сотрудников по вопросам оказания государственной услуги осуществляется в соответствии с разделом 3 Стандарта.

      Сноска. Пункт 13 в редакции постановления акимата города Астаны от 07.09.2016 № 182-1616 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

  Приложение 1
к Регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также
принятие местными исполнительными
органами решения о предоставлении
жилища гражданам, нуждающимся в
жилище из государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

      Руководителю Государственного учреждения

      "Управление жилья города Астаны"

      ________________________________________

      от гражданина (ки) _______________________

      ________________________________________

      (индивидуальный идентификационный номер)

      проживающего (ей) по адресу ______________

Заявление

      Прошу Вас поставить меня на учет для предоставления жилища из

      государственного жилищного фонда/жилища, арендованного местным

      исполнительным органом в частном жилищном фонде в количестве __

      комнат в соответствии с пунктом 1 статьи 75 Закона Республики

      Казахстан "О жилищных отношениях" согласно составу семьи по категории

      _________________________.

      Не возражаю против проверки наличия или отсутствия у меня и

      постоянно проживающих со мной членов семьи в постоянном пользовании в

      данном населенном пункте жилища из коммунального жилищного фонда.

      Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую

      законом тайну, содержащихся в информационных системах ______ "__"

      ____ 20 __ года

      ________________

      (подпись)

      Приложение:__________________

      ______________________________

      (дата, подпись)

  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Постановка на учет
и очередность, а также
принятие местными исполнительными
органами решения о
предоставлении жилища гражданам,
нуждающимся в жилище из
государственного жилищного фонда
или жилище, арендованном
местным исполнительным органом
в частном жилищном фонде"

Блок-схема описания последовательности процедур (действий)
между структурными подразделениями (работниками)
услугодателя с указанием длительности каждой процедуры
(действия)

      Сноска. Приложение 2 в редакции постановления акимата города Астаны от 07.09.2016 № 182-1616 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
     


  Приложение 3
к Регламенту государственной
услуги "Постановка на учет
и очередность, а также
принятие местными
исполнительными органами
решения о предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в
жилище из государственного
жилищного фонда или жилище,
арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем,
задействованных при оказании государственной услуги
через Государственную корпорацию

      Сноска. Приложение 3 в редакции постановления акимата города Астаны от 07.09.2016 № 182-1616 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).
     


  Приложение 4
к Регламенту государственной услуги
"Постановка на учет и очередность, а также
принятие местными исполнительными
органами решения о предоставлении
жилища гражданам, нуждающимся в
жилище из государственного жилищного
фонда или жилище, арендованном местным
исполнительным органом в частном
жилищном фонде"

Диаграмма функционального взаимодействия информационных систем, задействованных при оказании электронной государственной услуги через портал



  Приложение 5
к Регламенту государственной
услуги "Постановка на учет
и очередность, а также
принятие местными
исполнительными органами
решения о предоставлении жилища
гражданам, нуждающимся в
жилище из государственного
жилищного фонда или жилище,
арендованном местным исполнительным
органом в частном жилищном фонде"

Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги

      Сноска. Приложение 5 в редакции постановления акимата города Астаны от 07.09.2016 № 182-1616 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).