"Мұрағат анықтамаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламентін бекіту туралы

Астана қаласы әкімдігінің 2015 жылғы 22 маусымдағы № 193-1034 қаулысы. Астана қаласының Әділет департаментінде 2015 жылы 27 шілдеде № 927 болып тіркелді. Күші жойылды - Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің 2021 жылғы 29 қаңтардағы № 511-280 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің 29.01.2021 № 511-280 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      Қазақстан Республикасының "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" 2001 жылғы 23 қаңтардағы, "Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы" 2013 жылғы 15 сәуірдегі заңдарына, "Мұрағат ісі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 138 бұйрығына сәйкес Астана қаласының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған "Мұрағат анықтамаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті бекітілсін.

      2. "Астана қаласының Мұрағаттар және құжаттамалар басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшысы осы қаулыны кейіннен ресми және мерзімді баспа басылымдарында, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Үкіметі белгілейтін интернет-ресурста және Астана қаласы әкімдігінің интернет ресурсында жариялаумен әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді жүргізсін.

      3. Осы қаулының орындалуын бақылау "Астана қаласы әкімінің аппараты" мемлекеттік мекемесінің басшысы Е.Қ. Мамытбековке жүктелсін.

      4. Осы қаулы әділет органдарында мемлекеттік тіркеуден өткен күннен бастап күшіне енеді және алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Әкім

Ә. Жақсыбеков


  Астана қаласы әкімдігінің
2015 жылғы 22 маусымдағы
№ 193-1034 қаулысына қосымша

"Мұрағат анықтамаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

      Ескерту. Регламент жаңа редакцияда - Астана қаласы әкімдігінің 22.08.2016 № 105-1471 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1. Жалпы ережелер

      1. "Мұрағат анықтамаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызметті (бұдан әрі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет) "Астана қаласының Мемлекеттік мұрағаты" мемлекеттік мекемесі (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      "Мұрағат анықтамаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті (бұдан әрі – Регламент) "Мұрағат ісі саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2015 жылғы 17 сәуірдегі № 138 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 16 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 13360 болып тіркелген) "Мұрағат анықтамаларын беру" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына (бұдан әрі – Стандарт) сәйкес әзірленді.

      2. Мемлекеттік қызметті көрсету нысаны: электрондық (ішінара автоматтандырылған) және (немесе) қағаз түрінде.

      3. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесі – әлеуметтік-құқықтық сипаттағы келесі мәліметтерді: жұмыс өтілін, жалақы мөлшерін, жасын, отбасының құрамын, білімін, марапатталғанын, зейнетақы жарналары мен әлеуметтік төлемдердің аударылуын, ғылыми дәрежелер мен атақтардың берілуін, жазатайым оқиғаны, емделуде немесе қоныс аударуда болуын, қуғын-сүргінге ұшырағанын, жаппай саяси қуғын-сүргiндер құрбандарын ақтау, Қарулы Күштерде, әскери бөлімдер мен құралымдардағы қызметін, экологиялық апат аймақтарында тұрғанын, бас бостандығынан айыру жерлерінде болғанын, азаматтық хал актілері, құқық белгілеуші және сәйкестендіру құжаттары жөніндегі мәліметтерді растау туралы мұрағат анықтамасы немесе олардың болмауы туралы жауап және (немесе) мұрағаттық құжаттардан куәландырылған мұрағаттық көшірмелер мен үзінділер.

      Порталда мемлекеттік қызметтің нәтижесін алу күні мен орны көрсетілген хабарлама беріледі.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру нысаны – қағаз түрінде.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері;

      2) "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі – Мемлекеттік корпорация);

      3) www.egov.kz "электрондық үкiмет" веб-порталы (бұдан әрi – портал) арқылы жүзеге асырылады.

      Мемлекеттiк көрсетілетін қызмет ақысыз негізде жеке және заңды тұлғаларға (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) көрсетіледі.

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (жұмыскерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

      4. Көрсетілетін қызметті алушы (немесе оның уәкілетті өкiлi: уәкілеттілігін растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша жеке тұлға) көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушыдан өтінішті және Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын қабылдауы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша рәсімді (іс-қимылды) бастауға негіздеме болып табылады.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) мазмұны, оны орындаудың ұзақтығы:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің құжаттар топтамасын қабылдау және өтінішті тіркеу 15 (он бес) минутты құрайды (құжаттар келіп түскен күні);

      2) көрсетілетін қызметті беруші басшысының қол қою және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына беру – 4 (төрт) сағат (құжаттар келіп түскен күні);

      3) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысының мемлекеттік көрсетілетін қызметті өңдеуі – 13 (он үш) күнтізбелік күн ішінде. Мемлекеттік қызметті көрсету үшін екі немесе одан да көп ұйымдардың, сондай-ақ уақыты 5 (бес) жылдан асқан кезеңнің құжаттарын зерделеу қажет болған жағдайларда, мемлекеттік қызметті көрсету мерзімі аяқталғаннан кейін, көрсетілетін қызметті беруші мемлекеттік қызмет көрсету мерзімін күнтізбелік 30 (отыз) күннен аспайтын мерзімге ұзартады, бұл туралы құжаттар тіркелген күннен бастап 3 (үш) жұмыс күні ішінде көрсетілетін қызметті алушыға хабарланады;

      4) көрсетілетін қызметті беруші жауапты орындаушысының мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін (мұрағаттық анықтаманы немесе мемлекеттік көрсетілетін қызметті көрсетуден бас тарту туралы дәлелді жауапты) қалыптастыру және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасына көрсетілетін қызметті беруші басшысының қол қоюы – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      5) көрсетілетін қызметті алушыға дайын мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін беру – 15 (он бес) минут ішінде (көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасына көрсетілетін қызметті беруші басшысының қол қойған күні).

      6. Келесі рәсімді (іс-қимылды) орындауды бастауға негіз болатын мемлекеттік қызмет көрсету рәсімінің (іс-қимылдың) нәтижесі:

      1) Іс-қимыл нәтижесі – көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасының қабылданғандығын растайтын құжатты беру;

      2) Іс-қимыл нәтижесі – көрсетілетін қызметті беруші басшысының бұрыштамасы;

      3) Іс-қимыл нәтижесі – мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындау;

      4) Іс-қимыл нәтижесі – көрсетілетін қызметті берушінің басшысын мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесімен таныстыру және мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасына қол қою;

      5) Іс-қимыл нәтижесі – мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметтің дайын нәтижесінің екінші нұсқасына қол қоюы.

3. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл тәртібін сипаттау

      7. Мемлекеттік қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) тізбесі:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

      3) көрсетілетін қызметті берушінің басшысы.

      8. Әрбір рәсімнің (іс-қимылдың) ұзақтығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелердің (жұмыскерлердің) арасындағы рәсімдердің (іс-қимылдың) бірізділігін сипаттау:

      1) 1-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері көрсетілетін қызметті алушының құжаттар топтамасын қабылдайды, өтінішті тіркейді және көрсетілетін қызметті алушыға құжаттар топтамасын қабылдағандығын растайтын құжатты береді, оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына тапсырады – 15 (он бес) минут ішінде (құжаттар келіп түскен күні);

      2) 2-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы бұрыштама қойып, көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына тапсырады – 4 (төрт) сағат ішінде (құжаттар келіп түскен күні);

      3) 3-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы ақпаратты іздеуді, мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасын дайындауды жүзеге асырады және оны көрсетілетін қызметті берушінің басшысына береді – 13 (он үш) немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет үшін екі немесе одан да көп ұйымдардың, сондай-ақ уақыты 5 (бес) жылдан асқан кезеңнің құжаттарын зерделеу қажет болған жағдайларда күнтізбелік 30 (отыз) күн ішінде;

      4) 4-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің басшысы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасымен танысады, оған қол қояды және көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысына береді – 1 (бір) жұмыс күні ішінде;

      5) 5-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің жауапты қызметкері көрсетілетін қызметті алушыға дайын мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді – 15 (он бес) минут ішінде (көрсетілетін қызмет нәтижесінің жобасына көрсетілетін қызметті беруші басшысының қол қойған күні).

      Көрсетілетін қызметті беруші арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Регламентке 1-қосымшада ұсынылады.

4. Мемлекеттік корпорациямен және (немесе) өзге де көрсетілетін қызметті берушілермен өзара іс-қимыл тәртібін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді пайдалану тәртібін сипаттау

      9. Мемлекеттік корпорацияға және (немесе) өзге көрсетілетін қызметті берушіге жүгіну тәртібінің сипаттамасы, көрсетілетін қызметті алушының сұрау салуын өңдеудің ұзақтығы:

      Көрсетілетін қызметті алушының (немесе оның уәкілетті өкiлi: уәкілеттілігін растайтын құжат бойынша заңды тұлға; нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша жеке тұлға) Мемлекеттік корпорацияға Мемлекеттік корпорация қызметкерінің көрсетілетін қызметті алушыдан Стандарттың 9-тармағында көрсетілген құжаттар топтамасын қабылдауы мемлекеттік көрсетілетін қызмет бойынша әрекетті бастауға негіз болып табылады.

      10. Мемлекеттік қызмет көрсетудің нәтижесін Мемлекеттік корпорация арқылы алу процесінің сипаттамасы, оның ұзақтығы:

      1) 1-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері көрсетілетін қызметті алушы ұсынған өтініштің дұрыс толтыруын және құжаттар топтамасының толықтығын тексереді – 5 (бес) минут ішінде;

      1-шарт – көрсетілетін қызметті алушы Стандарттың 9-тармағында көрсетілген тізбеге сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда, Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартады және Стандартқа 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қолхат береді;

      2-шарт – көрсетілетін қызметті алушы өтінішті дұрыс және толық толтырса және құжаттар топтамасын толық ұсынса Мемлекеттік корпорация қызметкері өтінішті Мемлекеттік корпорацияның "Біріктірілген ақпараттық жүйесі" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі - Мемлекеттік корпорацияның БАЖ) тіркейді;

      2) 2-процесс – егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, Мемлекеттік корпорация қызметкері ақпараттық жүйелерде қамтылған заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының жазбаша келісімін алады – 5 (бес) минут ішінде;

      3) 3-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттардың электрондық көшірмелерімен түпнұсқалығын салыстырып тексереді, одан кейін құжаттардың түпнұсқаларын көрсетілетін қызметті алушыға қайтарады, Мемлекеттік корпорацияның БАЖ-на көрсетілетін қызметті алушы туралы тиісті ақпаратты және берілген құжаттардың тізімін енгізеді, көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі – 5 (бес) минут ішінде;

      4) 4-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері құжаттар топтамасын дайындайды және көрсетілетін қызметті берушіге курьерлік немесе басқа да оған өкілеттігі бар байланыс арқылы жолдайды – 1 (бір) күн ішінде;

      5) 5-процесс – 15 (он бес) немесе мемлекеттік қызметті көрсету үшін екі немесе одан да көп ұйымдардың, сондай-ақ уақыты 5 (бес) жылдан асқан кезеңнің құжаттарын зерделеу қажет болған жағдайларда 30 (отыз) күнтізбелік күн ішінде;

      6) 6-процесс – Мемлекеттік корпорация қызметкері тиісті құжаттарды қабылдау туралы қолхатта көрсетілген мерзімде көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін береді – 5 (бес) минут ішінде.

      Мемлекеттік корпорацияда қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты – 20 (жиырма) минут.

      Мемлекеттік корпорацияға құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзіміне кірмейді.

      Мемлекеттік корпорацияда мемлекеттік көрсетілетін қызметтің дайын нәтижесін оның қызметкері қолхат негізінде, жеке басты куәландыратын құжатты және (немесе) сенім білдірілген адамның өкілеттілігін растайтын құжатты ұсынған кезде (көрсетілетін қызметті алушының немесе сенім білдірілген адамның жеке басын сәйкестендіру үшін) береді.

      Көрсетілетін қызметті алушы көрсетілген мерзімде мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін алуға жүгінбеген жағдайда, Мемлекеттік корпорация мемлекеттік қызмет нәтижесін 1 (бір) ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, одан кейін оны көрсетілетін қызметті берушіге 1 (бір) жыл бойы сақтау үшін тапсырады. Көрсетілетін қызметті алушы 1 (бір) ай өткеннен кейін жүгінген кезде Мемлекеттік корпорацияның сұрауы бойынша көрсетілетін қызметті беруші 10 (он) жұмыс күні ішінде мемлекеттік қызметті көрсетудің дайын нәтижесін көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жолдайды.

      Мемлекеттік корпорация арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Регламентке 2-қосымшада ұсынылады.

      11. Жүгіну тәртібін және портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсету кезінде көрсетілетін қызметті берушімен көрсетілетін қызметті алушының рәсімдерінің (іс-қимылдарының) бірізділігін сипаттау:

      1) 1-процесс – көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңба (бұдан әрі – ЭЦҚ) арқылы порталда тіркелуді (авторландыруды) жүзеге асырады – 10 (он) минут ішінде;

      2) 2-процесс – көрсетілетін қызметті алушының электрондық мемлекеттік көрсетілетін қызметті таңдауы, электрондық сұраныс алаңдарын толтыру және көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-мен куәландырылған электрондық құжат нысанындағы сұрауын тіркеу – 15 (он бес) минут ішінде;

      3) 3-процесс – көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ арқылы электрондық мемлекеттік қызметті көрсету үшін электрондық сұранысты куәландыру – 5 (бес) минут;

      4) 4-процесс – көрсетілетін қызметті беруші электрондық сұранысты өңдеуді (тексеруді, тіркеуді) 15 (он бес) немесе мемлекеттік көрсетілетін қызмет үшін екі немесе одан да көп ұйымдардың, сондай-ақ уақыты 5 (бес) жылдан асқан кезеңнің құжаттарын зерделеу қажет болған жағдайларда 30 (отыз) күнтізбелік күн ішінде жүзеге асырады;

      5) 5-процесс – көрсетілетін қызметті алушының электрондық сұраныс мәртебесі мен көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетінде" мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу тарихында мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзімі туралы хабарландыруды алуы – 4 (төрт) сағат ішінде;

      6) 6-процесс – көрсетілетін қызметті берушінің көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" ЭЦҚ қол қойылған электрондық құжат нысанындағы мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижесін жолдауы – 10 (он) минут ішінде;

      7) 7-процесс – көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинеттің" мемлекеттік көрсетілетін қызметті алу тарихында көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік көрсетілетін қызметтің нәтижесін алуы – 15 (он бес) минут ішінде.

      Портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің анықтамалығы Регламентке 3-қосымшада ұсынылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінде рәсімдердің (іс-қимылдардың) кезектілігін, көрсетілетін қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдарының нақты сипаттамасы, сонымен қатар өзге көрсетілетін қызмет берушілермен және (немесе) Мемлекеттік корпорациямен өзара іс-қимыл тәртібінің және мемлекеттік қызмет көрсету процесінде ақпараттық жүйелерді қолдану тәртібінің сипаттамасы Регламентке қосымшаларға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процесінің анықтамалығында көрсетіледі.


  "Мұрағат анықтамаларын беру"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет
  регламентіне
  1-қосымша

1-кесте. Мемлекеттік қызметті көрсетілетін қызметті беруші көрсетудің бизнес-процесінің анықтамалығы




  "Мұрағат анықтамаларын беру"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет
  регламентіне
  2-қосымша

2-кесте. Мемлекеттік қызметті Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету бизнес-процесінің анықтамалығы




  "Мұрағат анықтамаларын беру"
  мемлекеттік көрсетілетін қызмет
  регламентіне
  3-қосымша

3-кесте. Мемлекеттік қызметті портал арқылы көрсетудің бизнес-процесінің анықтамалығы



      Шартты белгілер:




Об утверждении Регламента государственной услуги "Выдача архивных справок"

Постановление акимата города Астаны от 22 июня 2015 года № 193-1034. Зарегистрировано Департаментом юстиции города Астаны 27 июля 2015 года № 927. Утратило силу постановлением акимата города Нур-Султана от 29 января 2021 года № 511-280.

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата города Нур-Султана от 29.01.2021 № 511-280 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии с законами Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", от 15 апреля 2013 года "О государственных услугах", приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 138 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области архивного дела", акимат города Астаны ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить прилагаемый Регламент государственной услуги "Выдача архивных справок".

      2. Руководителю Государственного учреждения "Управление архивов и документации города Астаны" произвести государственную регистрацию настоящего постановления в органах юстиции с последующим опубликованием в официальных и периодических печатных изданиях, а также на интернет-ресурсе, определяемом Правительством Республики Казахстан, и на интернет-ресурсе акимата города Астаны.

      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на руководителя Государственного учреждения "Аппарат акима города Астаны" Мамытбекова Е.К.

      4. Настоящее постановление вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции и вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

Аким

А. Джаксыбеков


  Приложение
к постановлению акимата города Астаны
от 22 июня 2015 года
№ 193-1034

Регламент государственной услуги
"Выдача архивных справок"

      Сноска. Приложение в редакции постановления акимата города Астаны от 22.08.2016 № 105-1471 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Государственная услуга "Выдача архивных справок" (далее – государственная услуга) оказывается Государственным учреждением "Государственный архив города Астаны" (далее –услугодатель).

      Регламент государственной услуги "Выдача архивных справок" (далее – Регламент) разработан в соответствии со стандартом государственной услуги "Выдача архивных справок" (далее – Стандарт), утвержденным приказом Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 27 января 2016 года № 16 "О внесении изменений в приказ Министра культуры и спорта Республики Казахстан от 17 апреля 2015 года № 138 "Об утверждении стандартов государственных услуг в области архивного дела" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 13360).

      2. Форма оказания государственной услуги: электронная (частично автоматизированная) и (или) бумажная.

      3. Результат оказания государственной услуги – архивная справка о подтверждении либо ответ об отсутствии следующих сведений социально-правового характера: трудового стажа, размера заработной платы, возраста, состава семьи, образования, награждения, перечисления пенсионных взносов и социальных отчислений, присвоения ученых степеней и званий, несчастного случая, нахождения на излечении или эвакуации, применения репрессий, реабилитации жертв массовых политических репрессий, службы в Вооруженных Силах, воинских частях и формированиях, проживания в зонах экологического бедствия, пребывания в местах лишения свободы, сведений об актах гражданского состояния, о правоустанавливающих и идентификационных документах и (или) заверенные копии или архивные выписки из архивных документов.

      На портале выдается уведомление с указанием места и даты получения результата оказания государственной услуги.

      Форма предоставления результата оказания государственной услуги – бумажная.

      Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через:

      1) ответственного сотрудника услугодателя;

      2) некоммерческое акционерное общество "Государственная корпорация "Правительство для граждан" (далее – Государственная корпорация);

      3) веб-портал "электронного правительства" www.egov.kz (далее – портал).

      Государственная услуга оказывается бесплатно физическим и юридическим лицам (далее – услугополучатель).

2. Описание порядка действий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      4. Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающему полномочия; физического лица по нотариально засвидетельствованной доверенности) к услугодателю является принятие услугодателем заявления и пакета документов услугополучателя, указанных в пункте 9 Стандарта.

      5. Содержание каждой процедуры (действия), входящей в состав процесса оказания государственной услуги, длительность его выполнения:

      1) прием пакета документов и регистрация заявления услугополучателя услугодателем составляет 15 (пятнадцать) минут (в день поступления документов);

      2) наложение визы руководителя услугодателя и передача ответственному исполнителю услугодателя– 4 (четыре) часа (в день поступления документов);

      3) обработка государственной услуги ответственным исполнителем услугодателя – в течение 13 (тринадцати) календарных дней. В случаях, когда для оказания государственной услуги необходимо изучение документов двух и более организаций, а также периода более чем за 5 (пять) лет, услугодателем срок оказания государственной услуги продлевается не более чем на 30 (тридцать) календарных дней, после истечения срока оказания государственной услуги, о чем сообщается услугополучателю в течение 3 (трех) календарных дней со дня продления срока рассмотрения;

      4) формирование ответственным исполнителем услугодателя результата оказания государственной услуги (архивной справки либо мотивированного ответа об отказе в оказании государственной услуги) и подписание руководителем услугодателя проекта результата оказания государственной услуги – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      5) выдача услугополучателю готового результата оказания государственной услуги – в течение 15 (пятнадцати) минут (в день подписания руководителем услугодателя проекта результата оказания государственной услуги).

      6. Результат процедуры (действия) по оказанию государственной услуги, который служит основанием для начала выполнения следующей процедуры (действия):

      1) Результат действия – выдача услугополучателю документа, подтверждающего приҰм пакета документов;

      2) Результат действия – виза руководителя услугодателя;

      3) Результат действия – подготовка проекта результата оказания государственной услуги;

      4) Результат действия – ознакомление руководителя услугодателя с результатом оказания государственной услуги и подписание проекта результата оказания государственной услуги;

      5) Результат действия – подпись услугополучателя на втором экземпляре готового результата оказания государственной услуги.

3. Описание порядка взаимодействия структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги

      7. Перечень структурных подразделений (работников) услугодателя, которые участвуют в процессе оказания государственной услуги:

      1) ответственный сотрудник услугодателя;

      2) ответственный исполнитель услугодателя;

      3) руководитель услугодателя.

      8. Описание последовательности процедур (действий) между структурными подразделениями (работниками) с указанием длительности каждой процедуры (действия):

      1) процесс 1 – ответственный сотрудник услугодателя принимает пакет документов услугополучателя, регистрирует заявление и выдаҰт услугополучателю документ, подтверждающий приҰм документов, передаҰт его руководителю услугодателя – в течение 15 (пятнадцати) минут (в день поступления документов);

      2) процесс 2 – руководитель услугодателя накладывает визу и передаҰт ответственному исполнителю услугодателя – в течение 4 (четырех) часов (в день поступления документов);

      3) процесс – ответственный исполнитель услугодателя осуществляет поиск информации, подготовку проекта результата оказания государственной услуги и передаҰт его руководителю услугодателя – в течение 13 (тринадцати) либо 30 (тридцати)календарных дней, если при оказании государственной услуги необходимо изучение документов двух и более организаций, а также периода более чем за 5 (пять) лет;

      4) процесс 4 –руководитель услугодателя ознакамливается с проектом результата оказания государственной услуги, подписывает его и передаҰт ответственному исполнителю услугодателя – в течение 1 (одного) рабочего дня;

      5) процесс 5 – ответственный сотрудник услугодателя выдаҰт услугополучателю готовый результат оказания государственной услуги – в течение 15 (пятнадцати) минут (в день подписания руководителем услугодателя проекта результата оказания государственной услуги).

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги через услугодателя представлен в приложении 1 к Регламенту.

4. Описание порядка взаимодействия с Государственной корпорацией и (или) иными услугодателями,
а также порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги

      9. Описание порядка обращения в Государственную корпорацию и (или) к иным услугодателям, длительность обработки запроса услугополучателя:

      Основанием для начала процедуры (действия) по оказанию государственной услуги при обращении услугополучателя (либо его уполномоченного представителя: юридического лица по документу, подтверждающему полномочия; физического лица по нотариально засвидетельствованной доверенности) в Государственную корпорацию является принятие работником Государственной корпорации пакета документов услугополучателя, указанных в пункте 9 Стандарта.

      10. Описание процесса получения результата оказания государственной услуги через Государственную корпорацию,его длительность:

      1) процесс 1 – работник Государственной корпорации проверяет правильность заполнения заявления и полноту пакета документов, представленных услугополучателем– в течение 5(пяти) минут:

      условие 1 –при представлении услугополучателем неполного пакета документов согласно перечню, указанному в пункте 9 Стандарта, работник Государственной корпорации отказывает в приеме документов и выдает расписку по форме согласно приложению 2 к Стандарту;

      условие 2 – при соблюдении правильности и полноты заполнения заявления и представлении услугополучателем полного пакета документов, работник Государственной корпорации регистрирует заявление в информационной системе "Интегрированная информационная система" Государственной корпорации (далее – ИИС Государственной корпорации);

      2) процесс 2 – работник Государственной корпорации получает письменное согласие услугополучателя на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах, если иное не предусмотрено законами Республики Казахстан – в течение 5 (пяти) минут;

      3) процесс 3 – работник Государственной корпорации сверяет подлинность оригиналов с воспроизведенными электронными копиями документов, после чего возвращает оригиналы документов услугополучателю, вносит соответствующую информацию об услугополучателе и список поданных документов в ИИС Государственной корпорации, выдаҰт услугополучателю расписку о приҰме соответствующих документов – в течение 5 (пяти) минут;

      4) процесс 4 – работник Государственной корпорации подготавливает пакет документов и направляет его услугодателю через курьерскую или иную уполномоченную на это связь – в течение 1 (одного) дня;

      5) процесс 5 – обработка в течение 15 (пятнадцати) либо 30 (тридцати) календарных дней, если при оказании государственной услуги необходимо изучение документов двух и более организаций, а также периода более чем за 5 (пять) лет;

      6) процесс 6 – работник Государственной корпорации в срок, указанный в расписке о приеме соответствующих документов, выдает результат оказания государственной услуги услугополучателю – в течение 5 (пяти) минут.

      Максимально допустимое время обслуживания в Государственной корпорации – 20 (двадцать) минут.

      День приема документов в Государственной корпорации не входит в срок оказания государственной услуги.

      В Государственной корпорации выдача готового результата оказания государственной услуги осуществляется его работником на основании расписки, при предъявлении документа, удостоверяющего личность и (или) документа, удостоверяющего полномочия доверенного лица (для идентификации личности услугополучателя или доверенного лица).

      В случаях, когда услугополучатель не обратился за результатом оказания государственной услуги в указанный срок, Государственная корпорация обеспечивает хранение результата оказания государственной услуги в течение 1 (одного) месяца, после чего передает его услугодателю для дальнейшего хранения в течение 1 (одного) года. При обращении услугополучателя по истечении 1 (одного) месяца, по запросу Государственной корпорации услугодатель в течение 10 (десяти) рабочих дней направляет готовый результат оказания государственной услуги в Государственную корпорацию для выдачи услугополучателю.

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги через Государственную корпорацию представлен в приложении 2 к Регламенту.

      10. Описание порядка обращения и последовательности процедур (действий) услугодателя и услугополучателя при оказании государственной услуги через портал:

      1) процесс 1 – услугополучатель осуществляет регистрацию (авториза-цию) на портале посредством электронной цифровой подписи (далее – ЭЦП) – в течение 10 (десяти) минут;

      2) процесс 2 – выбор услугополучателем электронной государственной услуги, заполнение полей электронного запроса и прикрепление запроса в форме электронного документа, удостоверенного ЭЦП услугополучателя, – в течение 15 (пятнадцати) минут;

      3) процесс 3 – удостоверение электронного запроса для оказания электронной государственной услуги посредством ЭЦП услугополучателя – в течение 5 (пяти) минут;

      4) процесс 4 – обработка (проверка, регистрация) электронного запроса услугодателем осуществляется в течение 15 (пятнадцати) либо 30 (тридцати) календарных дней, если при оказании государственной услуги необходимо изучение документов двух и более организаций, а также периода более чем за 5 (пять) лет;

      5) процесс 5 – получение услугополучателем уведомления о статусе электронного запроса и сроке оказания государственной услуги в истории получения государственных услуг в "личном кабинете" услугополучателя – в течение 4 (четырех) часов;

      6) процесс 6 – направление услугодателем в "личный кабинет" услугополучателя результата оказания государственной услуги в форме электронного документа, подписанного ЭЦП, – в течение 10 (десяти) минут;

      7) процесс 7 – получение услугополучателем результата оказания государственной услуги в истории получения государственных услуг в "личном кабинете" услугополучателя – в течение 15 (пятнадцати) минут;

      Справочник бизнес-процессов оказания государственной услуги через портал представлен в приложении 3 к Регламенту.

      Подробное описание последовательности процедур (действий), взаимодействий структурных подразделений (работников) услугодателя в процессе оказания государственной услуги, а также описание порядка взаимодействия с иными услугодателями и (или) Государственной корпорацией и порядка использования информационных систем в процессе оказания государственной услуги отражается в справочнике бизнес-процессов оказания государственной услуги согласно приложениям к Регламенту.

  Приложение 1
к Регламенту государственной
услуги "Выдача архивных справок"

     


  Приложение 2
к Регламенту государственной
услуги "Выдача архивных справок"

     


  Приложение 3
к Регламенту государственной
услуги "Выдача архивных справок"